Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 258 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Laoshi
14. Feb 2014, 17:19 #11921

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 Feb 2014, 17:01:51 jaks rakstīja:
Cik simti vai tūkstoši stundu jāsilda, lai tā sadiltu? ok žigulim tas varētu notikt ātrāk. Vairs jau nav padomju laiki kad ar vienu auto visu mūžu brauc.

Un ja tomēr pazūd kompresija, tad gilzas, honēsana utt tāpat neko nemaksā, lai tā vietā pieciestu braukšanu sasalušā salonā.

Bet zaļi domājošo sirdsmieram (kuri tomēr brauc ar auto un nevis sabtrans, vai vello) uz nākamo ziemu likšu bloka sildītāju


Es Tev ieteiktu vnk nopirkt auto ar benzīna dzinēju.

Ridlih, kas tad bija par vainu, tīri intereses pēc?
Offline
australia
14. Feb 2014, 17:48 #11922

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


14 Feb 2014, 13:53:08 PASSATizhi rakstīja:
...
jāpiemetina, ka tieši šo normu spiediena rezultātā daudziem auto ir funkcija kad salons tiek apsidīts pie nestrādājoša dzinēja, ņemot siltumu no šamā. man iekš 5er tāds pogs pat ir

es tādu pogu uztaisīju uz 3er. mīnusos padsmit minūtes un 6cil motors auksts...
Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 18:06 #11923

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740

nu tikai tādēļ jums visiem ir problēmas ar auto dzinējiem ,ka nesildat un uzreiz pēc pielaišanas(vēl ieliek S režīmā) pedālis grīdā un tad visi brīnaties ka problēmas rodas.tai pat skaitā tas ir ar AK.Kā esmu dzirdējis te problēmas ar kārbu daudziem ,gļuko viņas jums ,tas tikai tādēļ ka neuzsilda motoru!

[ Šo ziņu laboja xtcxtc, 14 Feb 2014, 18:07:40 ]

Offline
otomars
14. Feb 2014, 18:12 #11924

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


14 Feb 2014, 17:48:24 australia rakstīja:

14 Feb 2014, 13:53:08 PASSATizhi rakstīja:
...
jāpiemetina, ka tieši šo normu spiediena rezultātā daudziem auto ir funkcija kad salons tiek apsidīts pie nestrādājoša dzinēja, ņemot siltumu no šamā. man iekš 5er tāds pogs pat ir

es tādu pogu uztaisīju uz 3er. mīnusos padsmit minūtes un 6cil motors auksts...

tam navarotam nav sakars ar auto uzsildiishanu pirms braukshanas,bet turpinaat sildiit salonu peec brauciena
Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 18:22 #11925

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740

Lūk kāpēc
http://www.carnet.lv/blogs/view/vai-ziemas-apst...nas-vajag-sildit
Offline
Laoshi
14. Feb 2014, 18:25 #11926

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 Feb 2014, 18:06:03 xtcxtc rakstīja:
nu tikai tādēļ jums visiem ir problēmas ar auto dzinējiem ,ka nesildat un uzreiz pēc pielaišanas(vēl ieliek S režīmā) pedālis grīdā un tad visi brīnaties ka problēmas rodas.tai pat skaitā tas ir ar AK.Kā esmu dzirdējis te problēmas ar kārbu daudziem ,gļuko viņas jums ,tas tikai tādēļ ka neuzsilda motoru!


Sapratāt, VISAS dzinēja un kārbas problēmas ir saistītas ar nesildīšanu

Par kārbu ir taisnība, braukt nevar, kamēr nevar ielikt robā/kārba nemet robā. Tas gan var izpausties pie temperatūrām zem -25 grādiem. Tad atsevišķiem tomātiem ir instrukcija, sildīt P vai N pozīcijā. Manuālim, ja dzinējs nenoslāpst kad atlaiž sajūgu un var iestūķēt robā, tad var braukt.

Btw, Blodons ir īsts eksperts, opapi sildīja žiguļus un negrieza virs 1,2k rpm, un kapitālais ik pa 50-100k bija normāla parādība

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 14 Feb 2014, 18:27:31 ]

Offline
Modjo
14. Feb 2014, 18:25 #11927

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Es taču jau sen teicu, Jalgavā var un māk, bet man bļāva, ka tā esot tikai reklāma
Protams Draivers elektrību māk
Viss labi, kas labi beidzās. Lai labi ripo

14 Feb 2014, 17:06:15 Ridlihs rakstīja:

22 Jan 2014, 22:51:24 Modjo rakstīja:
Zelta vārdi, bet laikam par vēlu
"bet nekad neesmu mēģinājis iepist kapeiku par katru cenu uz auto rēķina... izņemot gāzes iekārtas likšanu, jo Tu piedāvāji lētāko cenu un teici , ka esi īstenībā Koijota kantora gāzes guru un visus auto principā Tu esi gāzējis, kas ir tajā Koijota galerijā powerā.... nu domāju, ka viss būs psc labi tāpēc pie Tevis.
Tagad vismaz tas auto tev iet



vot TAGAD tas auto iet !!!! ceļ labi, pazudisi sajīta, ka Kamaz piesiets aizmugurē braucot ar gāzi, tas pats galvenais

Paldies liels xtream21 un Motoring.lv džekiem
Driver par diagnostiku un darbu

[ Šo ziņu laboja Modjo, 14 Feb 2014, 18:27:46 ]

Offline
PASSATizhi
14. Feb 2014, 18:33 #11928

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Feb 2014, 16:29:18 xtcxtc rakstīja:

14 Feb 2014, 16:24:56 Purcha rakstīja:
"Im Paragrafen 30, Absatz 1 heißt es: »Bei der Benutzung von Fahrzeugen sind vermeidbare Abgasbelästigungen verboten."

Vācijā tas tomēr ir aktuāli



Un ko tas nozīmē?Man vacu valoda ir 0 zināšanu!
acīmredzot tev arī citos tematos zināšanas ir apaļa 0
Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 18:40 #11929

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


14 Feb 2014, 18:25:11 Laoshi rakstīja:

14 Feb 2014, 18:06:03 xtcxtc rakstīja:
nu tikai tādēļ jums visiem ir problēmas ar auto dzinējiem ,ka nesildat un uzreiz pēc pielaišanas(vēl ieliek S režīmā) pedālis grīdā un tad visi brīnaties ka problēmas rodas.tai pat skaitā tas ir ar AK.Kā esmu dzirdējis te problēmas ar kārbu daudziem ,gļuko viņas jums ,tas tikai tādēļ ka neuzsilda motoru!


Sapratāt, VISAS dzinēja un kārbas problēmas ir saistītas ar nesildīšanu

Par kārbu ir taisnība, braukt nevar, kamēr nevar ielikt robā/kārba nemet robā. Tas gan var izpausties pie temperatūrām zem -25 grādiem. Tad atsevišķiem tomātiem ir instrukcija, sildīt P vai N pozīcijā. Manuālim, ja dzinējs nenoslāpst kad atlaiž sajūgu un var iestūķēt robā, tad var braukt.

Btw, Blodons ir īsts eksperts, opapi sildīja žiguļus un negrieza virs 1,2k rpm, un kapitālais ik pa 50-100k bija normāla parādība

Varbūt nedaudz pārprati mani ,bet nejau visas problēmas, neko neteikšu par jaunu auto ,to nevajag sildīt,bet es vismaz domāju ka reti kuram te forumā ir šā gada mašīnas ,nu teiksim tā nevisiem ir te auto ne vecākas par pieci gadi un ne visi lieto to labāko eļļu motoram un kārbai ,par kārbu vispār ir atsevišķa runa ,piemēram cik es te forumā tiku saskāries reti kurš AK maina eļļu pēc noteiktiem tukstošiem km,maina tikai tad kad sāk gļukot,es nesaku ka auto ir jādarbina lai uzsilst 30 min,,nu piemēram līdz piecām minūtēm vajadzētu padarbināt
Tas ir neiesim galējībās kā piemēram aukstumā -35 grādi un kā tu saki dot pedāli grīdā,tas jau butu galigi apsurdi,jā netā ir pilns raxtu ka nevajaga sildīt ,bet tas lielākoties attiecas uz jaunajiem auto,Piemēram,man vai tev ir veca grabaža ,izej ārā piedarbini , uzvelc dūmu ,sēdies un brauc ,tas ir ne ilgāk par 5 min ,aptuveni 2 min. un tas lēnām bubini turot uz kādi 2k-3k kādu laiku kamēr motors uzsilst darba temperatūrā ,tad var maukt kaut uz 6k apgriezienu!

[ Šo ziņu laboja xtcxtc, 14 Feb 2014, 18:43:49 ]

Offline
Driver
14. Feb 2014, 18:42 #11930

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Jega ir sildit max minuti pie lieliem saliem un ja karba ir automatiska.
Silta laika vai ar manuali es personigi padarbinu sekundes 10-15 un braucu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 18:45 #11931

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


14 Feb 2014, 18:42:05 Driver rakstīja:
Jega ir sildit max minuti pie lieliem saliem un ja karba ir automatiska.
Silta laika vai ar manuali es personigi padarbinu sekundes 10-15 un braucu.
A pmēram tā
Offline
jaks
14. Feb 2014, 18:46 #11932

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:



Es Tev ieteiktu vnk nopirkt auto ar benzīna dzinēju.

v8 magnum neskaitās?
Offline
PASSATizhi
14. Feb 2014, 18:46 #11933

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Feb 2014, 18:42:05 Driver rakstīja:
Jega ir sildit max minuti pie lieliem saliem un ja karba ir automatiska.
Silta laika vai ar manuali es personigi padarbinu sekundes 10-15 un braucu.
tu takš ilgi guli. ap 13-14.00 kad izvelcies ārā, saulīte jau būs uzsildijusi tavu auto
Offline
Modjo
14. Feb 2014, 18:46 #11934

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Es parsti piešķiļu, pagaidu kamēr apgriezieni nedaudz samazinās, bet pārslēgšana uz gāzi jau notiek kamēr stikli tiek nokasīti. Uzskatu, ka aukstumā labāk, lai eļļa sāk cirkulēt ne pie slodzes.
Offline
Driver
14. Feb 2014, 18:47 #11935

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Un vispar termini "jauns auto" un "vecs auto" asociejas ar lohu bazaru.

Kautvai tapec, ka 90to saakuma e21, e28, e23 bija veci auto, bet e30, e34 un e32 jauni (tik motori ta tie pashi). Tapat kaa kautgad biki jaunaka pagatne e46 un e39 bija jauni auto, bet tagad veci un sanak, ka vienam un tam pasham auto, kautkad kautko drikst darit un kautkad nevar. Kaa ari kautkadu ellju drikst un vajag liet un kautkad jau sakas "kurtev prats, tas tak vecs auto..."

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
520i
14. Feb 2014, 18:47 #11936

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2688

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

Šķiet, ka tieši pie auksta motora, detaļām ir pastiprinats nodilums, tieši tapēc labāk ir lēnāk sākt braukt, jo tad daudz ātrāk uzsilst motors, nekā vienkārši iedarbināt un gaidīt kamēr parādās darba t. Ir arī tādi redzēti
Offline
PASSATizhi
14. Feb 2014, 18:48 #11937

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Feb 2014, 18:45:37 xtcxtc rakstīja:

14 Feb 2014, 18:42:05 Driver rakstīja:
Jega ir sildit max minuti pie lieliem saliem un ja karba ir automatiska.
Silta laika vai ar manuali es personigi padarbinu sekundes 10-15 un braucu.
A pmēram tā
tieši par cik grādiem uzsilst tavs auto 15 sekunžu laikā?

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 14 Feb 2014, 18:52:35 ]

Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 18:49 #11938

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


14 Feb 2014, 18:46:42 Modjo rakstīja:
Es parsti piešķiļu, pagaidu kamēr apgriezieni nedaudz samazinās, bet pārslēgšana uz gāzi jau notiek kamēr stikli tiek nokasīti. Uzskatu, ka aukstumā labāk, lai eļļa sāk cirkulēt ne pie slodzes.
Tas ir kad motors ir uzsilis jau līdz min darba temperatūrai ,es tāpat daru ,gan mašīna jau iesilusi nedaudz ,salons ar nau tik vēss,tai pašā laikā logi tiri nokasīt !
Offline
PASSATizhi
14. Feb 2014, 18:52 #11939

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

bļa, kas pie velna ir minimāla darba T??

Bļodons sazombējis ar saviem murgiem arī Madonu
Offline
Driver
14. Feb 2014, 18:53 #11940

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Feb 2014, 18:48:19 PASSATizhi rakstīja:

14 Feb 2014, 18:45:37 xtcxtc rakstīja:

14 Feb 2014, 18:42:05 Driver rakstīja:
Jega ir sildit max minuti pie lieliem saliem un ja karba ir automatiska.
Silta laika vai ar manuali es personigi padarbinu sekundes 10-15 un braucu.
A pmēram tā
tieši par cik grādiem uzsilts tavs auto 15 sekunžu laikā?

Es negaidu graadus, bet gan kad visi skidrumi visas sistemas ir sakushi cirkulet un "iekustejusies". Pietam dzinejs merena slodze sils atrak kaa tuksgaita.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo