Autors | Ziņojums |
gt99 | |
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
07 Jan 2016, 16:07:11 Papakarlo rakstīja:
ļoti maz % cilvēkiem vajag vieglu hardcore, 4x4, ar minimālu skaņas izolāciju, stūri un 3 pedāļiem.
Viegls? CHECK
Hardcore? noteikti
4x4? CHECK
Skaņas izolācija? tādas nav CHECK
Stūre CHECK
3 pedāļi CHECK
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
Papakarlo | |
Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| aizmirsu pierakstīt jaudīgu |
Offline | |
|
RaimisK | |
Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Šī der:
|
Offline | |
|
zutis_slidens | |
Kopš: 15. Jul 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 1027
Braucu ar: roku pa kokli
| ar lanciām mūsdienās vairs tikai braukā iedeguši vīsdeguņi lina biksēs ar huboltu, lai kādam mēģinātu pierādīt, ka kaut ko no autosporta zin |
Offline | |
|
RaimisK | |
Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Tas bija labs
Auto atbilst visām uzskaitītajam prasībām, ja neskaita to, ka neiet |
Offline | |
|
JANCHIX | |
Kopš: 13. Nov 2003
Ziņojumi: 394
Braucu ar: STI TypeR
| Labākais Subaru sajūtu ziņā ,kas man ir bijis Sti Type R.Protams hard core ,jābrauc cepurē ziemā,vasarā karsti utt.
Jaunākajiem STI ar 2.5 motoru ir problēmas, beidzas līdz 60tkm,konkrēti manam STI08 bija eļļošanas problēma 4 cilindrā un šī broblēma lielākoties ir visiem.Protams detaļas ir dārgākas nekā vecajiem aparātiem un,lai piemēram nomainītu priekshējo kādu lampiņu jāņem nost bamperis
Par visiem auto ko ražo musdienās var salasīties,saklausīties briesmu stāstus,piemēram tādam VW passat B7 arī ir problēmu jūra.
Tā ka nav ko mīzt,jāņem ,kas patīk un jāgāž
p.s Kāds var ieteikt kādu ziemas trasi(ezers,ne ezers) Igaunijā???[ Šo ziņu laboja JANCHIX, 07 Jan 2016, 16:53:34 ] |
Offline | |
|
mrred | |
Kopš: 02. Jun 2008
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: MX
|
07 Jan 2016, 15:02:04 SmokeAndRide rakstīja:
Beidzot normālas tēmas tiek apspriestas
mrred dod info, lai negribētos EVO.
Evo lauciņš, kā jau Marc teica - Aktīvais, amīši, turbīna u.c. "prieki". Un tas viss braucot uzvalkā ar Evo.
Savā laikā bijis WRX MY02. Vienīgais, kas lūza bija kārba, bet tas jau dēļ neapdomīgas slēgšanās vai ielidošanas grāvī.. Piekare vnk neiznīcināma, lai arī kā centos.[ Šo ziņu laboja mrred, 07 Jan 2016, 17:15:17 ] |
Offline | |
|
bobix | |
Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Ko jūs ņemās ar to aktīvo- ir jāapkopj tas kādreiz. Noņem, izjauc, iztīra, sasmērē ar mega piķi visu pa virsu un tad neviens sāls vairs nekaitēs un ies viņš bezmaz mūžīgi. Ja vēl ieliek bagažniekā, tad vispār aizmirsti problēmu un evo x kā reiz smuki bagažniekā der zem tā tapsējuma, ka pat netraucē un nav baigi redzams Tas tikuntā ir lētāk nekā ik pa 3-5 gadiem subaram šāles mainīt |
Offline | |
|
|
bobix | |
Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Es arī biju zvērināts subārists turpat 10 gadus- nekā labāka manuprāt nebija. Bet Miks44 un ādolfs vislaik teica, ka ar evo tādu problēmu nav- neticēju.
Tagad man gadus 4 ikdiena ir skrūvēt tikai Imprezu un Evo pie tam lielā daudzumā- čista varu pateikt ar evo tādu problēmu nav ne tuvu kā ar subaru. Nesaku, ka subaru sūds, bet nu plīst viņi daudz biežāk. Vienīgais kas evo ir dārgāaks ir piekares lietas, bet arī pie nosacījuma ja liek lietotas daļas. Jaunas daļas evo ir lētāk un ne tikai piekare- arī transmisija, motora lietas, turbo utt. |
Offline | |
|
DoubleD | |
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| Tā šeit ir tāda, kā gadsimta zelta frāze, "evo tādu problēmu nav"
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| pa cik vecajai imprezai tagad naak viss logu tiritaja mehanisms. kreisas puses stuurei. |
Offline | |
|
RS7 | |
Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Angli nopirki? blje martin :loliks: |
Offline | |
|
Hesus | |
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| Tas viss ir relatīvi skumji, jo drīz visi brauksim ar 1,2tdi passātiem un biezie ar 1.6d 5 sērijas BMW un atcerēsimies, ka jaunībā ar Evo 7 un treniņnaglām pa Mukusalas apli pa sausu asfaltu plakaniski krāmējām
07 Jan 2016, 16:11:01 RaimisK rakstīja:
07 Jan 2016, 15:56:30 bertons rakstīja:
Un kapeec tos labos aparaatus vairs nerazho?
Ir periods kurā konkrētu auto ražo. Jā, to nosaka pieprasījums. Nosaukt daudz lieliskus auto, kurus vairs neražo?
----------------- Darbs ceļ vīru! |
Offline | |
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
08 Jan 2016, 09:48:28 RS7 rakstīja:
Angli nopirki? blje martin :loliks:
kadu veel angli bomaar. |
Offline | |
|
Hesus | |
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| ... un nosauciet kādu Eiropā ražotu auto, kam stock paātrinājums līdz 100km/h ir 4,8 sek un nemaksā 50 000eur?!?!
un Japānā? `99 Impreza Type RA. Tur jau to Evo un Urabus sāls - ultimate driving machines.
Izmaksas salīdzinot ar P911 vai F360 ir tīrais nieks :rofl:
----------------- Darbs ceļ vīru! |
Offline | |
|
ciinja | |
Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 1070
Braucu ar:
| Ierēķinot inflāciju, mūsdienu 50k sanāk tie paši 90to 25k |
Offline | |
|
|
Papakarlo | |
Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
08 Jan 2016, 10:18:16 Hesus rakstīja:
... un nosauciet kādu Eiropā ražotu auto, kam stock paātrinājums līdz 100km/h ir 4,8 sek un nemaksā 50 000eur?!?!
caterham |
Offline | |
|
RaimisK | |
Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Jā. EVO ir MegaLabs, izdevumi nav lieli. Ne tikai relatīvi, bet arī absolūti labākais savā grupā |
Offline | |
|
V.I.P. | |
Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
08 Jan 2016, 09:26:34 bobix rakstīja:
Es arī biju zvērināts subārists turpat 10 gadus- nekā labāka manuprāt nebija. Bet Miks44 un ādolfs vislaik teica, ka ar evo tādu problēmu nav- neticēju.
Tagad man gadus 4 ikdiena ir skrūvēt tikai Imprezu un Evo pie tam lielā daudzumā- čista varu pateikt ar evo tādu problēmu nav ne tuvu kā ar subaru. Nesaku, ka subaru sūds, bet nu plīst viņi daudz biežāk. Vienīgais kas evo ir dārgāaks ir piekares lietas, bet arī pie nosacījuma ja liek lietotas daļas. Jaunas daļas evo ir lētāk un ne tikai piekare- arī transmisija, motora lietas, turbo utt.
tikai aizmirsi piemineet dazhus siikumus.
cik daudz absoluutos skaitljos ir evo, cik daudz subaru? logjiski, ka vairaak ved labot subaru, jo vinji vnk ir vairaak.
cilveekiem pieejamaaki iegaadei ir subaru, tas noziimee, ka daudzi "sportisti" sapeerk vinjus un gaazh nedomaajot, kameer evo iipashnieks, kas izteereejis savus peedeejos 15k, baidiisies kaut kur iebraukt/buus zheel salauzt, jo vinja evo ir daargs.
protams, ir dalja, kuri gaazh ar "pohuj ko" un kuriem nauda nav probleema. bet to ir maz! |
Offline | |
|
erwinn | |
Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
| nevar pilnībā piekrist, liela daļa spaiņu īpašnieki, ja būtu tāda iespēja - brauktu ar eevoo. Tāpat kā liela daļa spaiņu īpašnieku remontē paši nevis ved pie elitārajaiem remontēt, jo tas arī ir :dārgi:
Tā kā iespējams pat pretējais, jo tie "daudzie" subaru pat nenonāk līdz bobikam vai citiem kantoriem
p.s. tikai teoretizēju, no offence
kļūda vispar ir pašā pamatā, salīdzināt īvo ar GT un WRX. |
Offline | |
|