Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
jaks
14. Feb 2014, 12:28 #11901

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


14 Feb 2014, 10:58:49 Laoshi rakstīja:
Mašīnu sildīt nevajag vispār. Augšējie eļļas noņemšanas gredzeni iet pa sauso, jo nav eļļas spiediens, jādod uzreiz ručkā.
Ja aukstam motoram nav eļļas spiediens, tad to tiešām nevajag sildīt, bet ātri uz tolmetu braukt.
Manam drotam kamēr eļļa auksta spiediens ir virs 4bar
Offline
jaks
14. Feb 2014, 12:35 #11902

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


13 Feb 2014, 22:45:01 PASSATizhi rakstīja:
ja nekā nav, tas nedod tiesības pastiprināti piedirst gaisu dzivojama zonā

propāna izplūdes gāzes var elpot tieši no trubas
vispār tie dzīvojamo māju masīvi asociējas ar ķekavas vistu dzīvi sprostos saspiestībā un diršanā uz galvas apakšējā stāva iemītniekiem
Offline
martinssirants
14. Feb 2014, 12:38 #11903

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


14 Feb 2014, 11:09:42 PASSATizhi rakstīja:

14 Feb 2014, 10:42:58 LOLVO rakstīja:

13 Feb 2014, 21:50:07 PASSATizhi rakstīja:
nafig vispār sildīt civilizētā pasaulē par to soda, un pareizi dara

Civilizētā psaule - Baltkrievija?
ja neko citu par balto krieviju neesi redzejis, tad tads viedoklis var rasties reāli zinu ka UK un DE tā ir. gan jau ka vel kkur


Fantasts tu esi afigennais, DE nekaa taada nav
Offline
jurrus
14. Feb 2014, 12:45 #11904

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Amerikā vairākos štatos aizliegts sildīt auto
Offline
uudensputns
14. Feb 2014, 12:45 #11905

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


14 Feb 2014, 11:25:03 LR rakstīja:
Ja gribas kaapt silta auto, jaliek Webasto vai ja pie privatmajas, tad japanjem sildamsistema ar vadu no zviedriem un jasildas ar 220V.


Bet par gaazi. Varbut kads no gazetajiem var apstastit, ka ir ar gazeshanu Audi motoriem? Konkreti A6 no 2006 gada. 2.0tfsi un 3.2fsi cik saprotu var, bet dargi un ieguvums mazs. Kas ir ar to 2.4? Tas itka atmosferisks, kam vajadzetu varet visu smuki uzlikt. Ir kadi zemudens akmenji?


Fsi un tfsi motoriem vai nu 6-to,vai braucot uz gāzes,ies 20% beņa klāt.Pārējiem nav problēmu.
Offline
jaks
14. Feb 2014, 12:53 #11906

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Priekš Toyotas tiešās iesmidzināšanas dzinējiem ir 6. uzražota? Kad būs?
Offline
balticlpg
14. Feb 2014, 13:00 #11907

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


14 Feb 2014, 12:53:35 jaks rakstīja:
Priekš Toyotas tiešās iesmidzināšanas dzinējiem ir 6. uzražota? Kad būs?


Atsūti augstspiediena sūkņa foto, nosūtīšu ražotājam pieprasijumu par iespēju uzlikt 6. paaudzi, un protams VIN:
[email protected]
Offline
mxblack
14. Feb 2014, 13:34 #11908

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu

Toyota 3.5l 2GR-FSE (Lexus IS350) motors ar 4.paaudzi draudzējas? Jeb vajag Icom?
Offline
PASSATizhi
14. Feb 2014, 13:53 #11909

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Feb 2014, 12:38:58 martinssirants rakstīja:

14 Feb 2014, 11:09:42 PASSATizhi rakstīja:

14 Feb 2014, 10:42:58 LOLVO rakstīja:

13 Feb 2014, 21:50:07 PASSATizhi rakstīja:
nafig vispār sildīt civilizētā pasaulē par to soda, un pareizi dara

Civilizētā psaule - Baltkrievija?
ja neko citu par balto krieviju neesi redzejis, tad tads viedoklis var rasties reāli zinu ka UK un DE tā ir. gan jau ka vel kkur


Fantasts tu esi afigennais, DE nekaa taada nav
tev melnstrādniekam nesaprast civilizēto ļaužu domu. ir gan DE, gan daudz kur citur, pat RUS tas ir noteikumos rakstīts. un tas ir tikai normāli. jāpiemetina, ka tieši šo normu spiediena rezultātā daudziem auto ir funkcija kad salons tiek apsidīts pie nestrādājoša dzinēja, ņemot siltumu no šamā. man iekš 5er tāds pogs pat ir

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 14 Feb 2014, 13:56:03 ]

Offline
balticlpg
14. Feb 2014, 14:03 #11910

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


14 Feb 2014, 13:34:51 mxblack rakstīja:
Toyota 3.5l 2GR-FSE (Lexus IS350) motors ar 4.paaudzi draudzējas? Jeb vajag Icom?


Vajag VIN.
4. paaudze nedraudzēsies ar tiešās iesmidzes dzinēju.
Icom ražotāja sarakstā nav izstrādes Toyota dzinējiem, bet nosūtot VIN un augstspiediena raila un sūkņa fotogrāfijas var pateikt vai ir iespējams uzlikt icom uz Jūsu minētā dzinēja, jo ne visus augstspiediena sūkņus ir iespējams pārbūvēt.
Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 15:48 #11911

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


13 Feb 2014, 22:45:01 PASSATizhi rakstīja:
ja nekā nav, tas nedod tiesības pastiprināti piedirst gaisu dzivojama zonā, un bendēt dzinēju. nopērc termoveļu
ārkārtīgi nepareizs priekšstats,sildīt ir ieteicams jebkuru auto!
Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 15:53 #11912

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


14 Feb 2014, 10:58:49 Laoshi rakstīja:
Mašīnu sildīt nevajag vispār. Augšējie eļļas noņemšanas gredzeni iet pa sauso, jo nav eļļas spiediens, jādod uzreiz ručkā. Izņēmums ir turbiķi, kuriem ir jāsildās, kamēr eļļa ir pietiekami šķidra un labi plūst pa turbīnas eļļošanas kanāliem, dzesē un eļļo asīti.
galīgi aplami raxti ,ručkā dot uzreiz nedrīkst!Eļas spiediens ir visu laiku kad mašīna darbojas,un nekas neiet pa sauso ,pa sauso tu tik laikam darbojies!
Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 15:55 #11913

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


14 Feb 2014, 12:38:58 martinssirants rakstīja:

14 Feb 2014, 11:09:42 PASSATizhi rakstīja:

14 Feb 2014, 10:42:58 LOLVO rakstīja:

13 Feb 2014, 21:50:07 PASSATizhi rakstīja:
nafig vispār sildīt civilizētā pasaulē par to soda, un pareizi dara

Civilizētā psaule - Baltkrievija?
ja neko citu par balto krieviju neesi redzejis, tad tads viedoklis var rasties reāli zinu ka UK un DE tā ir. gan jau ka vel kkur


Fantasts tu esi afigennais, DE nekaa taada nav
piekrītu un UK ar nekā tāda nau ,viņam laikam ir slima suņa murgi uznākuši!
Offline
Purcha
14. Feb 2014, 16:24 #11914

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46

"Im Paragrafen 30, Absatz 1 heißt es: »Bei der Benutzung von Fahrzeugen sind vermeidbare Abgasbelästigungen verboten."

Vācijā tas tomēr ir aktuāli

[ Šo ziņu laboja Purcha, 14 Feb 2014, 16:25:28 ]

Offline
xtcxtc
14. Feb 2014, 16:29 #11915

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


14 Feb 2014, 16:24:56 Purcha rakstīja:
"Im Paragrafen 30, Absatz 1 heißt es: »Bei der Benutzung von Fahrzeugen sind vermeidbare Abgasbelästigungen verboten."

Vācijā tas tomēr ir aktuāli



Un ko tas nozīmē?Man vacu valoda ir 0 zināšanu!
Offline
Laoshi
14. Feb 2014, 16:40 #11916

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 Feb 2014, 15:53:22 xtcxtc rakstīja:

14 Feb 2014, 10:58:49 Laoshi rakstīja:
Mašīnu sildīt nevajag vispār. Augšējie eļļas noņemšanas gredzeni iet pa sauso, jo nav eļļas spiediens, jādod uzreiz ručkā. Izņēmums ir turbiķi, kuriem ir jāsildās, kamēr eļļa ir pietiekami šķidra un labi plūst pa turbīnas eļļošanas kanāliem, dzesē un eļļo asīti.
galīgi aplami raxti ,ručkā dot uzreiz nedrīkst!Eļas spiediens ir visu laiku kad mašīna darbojas,un nekas neiet pa sauso ,pa sauso tu tik laikam darbojies!


Kā Tu domā, no kurienes "sildītu" auto cilindru sienās rodas "trepe" Spiediens jau var būt, bet eļļa ir vēl bieza un augšējos gredzenus neeļļo. Tavai zināšanai, eļļa pa visiem eļļošanas kanāliem netek kā strauta ūdens, bet motorā veidojas eļļas migla, kas arī visu saeļļo. Bet Tu visus savus auto vari sildīt kā vectēvs žiguli un tad brīnīties, kur pazuda kompresija
Offline
zakis
14. Feb 2014, 16:51 #11917

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)

Kad lasīju e32 service manuāli, tur pat bija rakstīts ka nevajag sildīt, bet gan lēnām uz maziem apgriezieniem uzreiz braukt.
Offline
jaks
14. Feb 2014, 17:01 #11918

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Cik simti vai tūkstoši stundu jāsilda, lai tā sadiltu? ok žigulim tas varētu notikt ātrāk. Vairs jau nav padomju laiki kad ar vienu auto visu mūžu brauc.

Un ja tomēr pazūd kompresija, tad gilzas, honēsana utt tāpat neko nemaksā, lai tā vietā pieciestu braukšanu sasalušā salonā.

Bet zaļi domājošo sirdsmieram (kuri tomēr brauc ar auto un nevis sabtrans, vai vello) uz nākamo ziemu likšu bloka sildītāju

[ Šo ziņu laboja jaks, 14 Feb 2014, 17:02:52 ]

Offline
Ridlihs
14. Feb 2014, 17:06 #11919

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


22 Jan 2014, 22:51:24 Modjo rakstīja:
Zelta vārdi, bet laikam par vēlu
"bet nekad neesmu mēģinājis iepist kapeiku par katru cenu uz auto rēķina... izņemot gāzes iekārtas likšanu, jo Tu piedāvāji lētāko cenu un teici , ka esi īstenībā Koijota kantora gāzes guru un visus auto principā Tu esi gāzējis, kas ir tajā Koijota galerijā powerā.... nu domāju, ka viss būs psc labi tāpēc pie Tevis.
Tagad vismaz tas auto tev iet



vot TAGAD tas auto iet !!!! ceļ labi, pazudisi sajīta, ka Kamaz piesiets aizmugurē braucot ar gāzi, tas pats galvenais

Paldies liels xtream21 un Motoring.lv džekiem
Driver par diagnostiku un darbu
Offline
Dezinfektors
14. Feb 2014, 17:06 #11920

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi


14 Feb 2014, 15:48:12 xtcxtc rakstīja:

13 Feb 2014, 22:45:01 PASSATizhi rakstīja:
ja nekā nav, tas nedod tiesības pastiprināti piedirst gaisu dzivojama zonā, un bendēt dzinēju. nopērc termoveļu
ārkārtīgi nepareizs priekšstats,sildīt ir ieteicams jebkuru auto!

Pats izdomāji? Skaidrs, ka sildīt NEVJAG. Iedarbini un lēnām brauc. Protams, negāzējot kā dulls.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo