Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 256 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
xtcxtc
13. Feb 2014, 08:06 #11881

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


12 Feb 2014, 22:52:12 Driver rakstīja:

12 Feb 2014, 14:34:13 _jj rakstīja:

12 Feb 2014, 13:00:21 Driver rakstīja:

12 Feb 2014, 10:21:08 Eserix rakstīja:

12 Feb 2014, 01:37:33 Driver rakstīja:
Eserix, ej maacies!!!
Ne tu no (sava) auto vadibas sajedz pietiekami, nedz ari no gazes ecu

Neko jēdzīgu neuzrakstīji, būtu labāk kkādu ideju piemetis nevis tukši muldējis - biju gaidījis no tevis kā liela speciālista toč kādu derīgu padomu pa šo lietu!

Ok, driz bus jauns piedavajums!
Taisihu super mega akciju lohiem, tehniskajiem idiotiem, vienkarshi nezinisiem un visu bezjedzigi tupo jautajumu autoriem.

Cilveks brivi pec savas izvele vares ar mani kopa pavadit 40h nedelja, vares uzdot dumus jautajumus, kas tiks lenam, kartigi un pakapeniski izskaidroti.
Vares mana uzraudziba remontet savu auto, ik pec 2min uzdodot kartejo jautajumu no seerijas "griida", kur pec katra jautajuma bus vismaz 20min lekcija par to un vajadzibas gadijuma ari 2h papildkurss, lai ari sapratstu to, par ko tiko jautaja.

Vares ari (var ari ieprieks, ne to 40h laika) sajat savu auto pats, pec forumuistu ieteikumiem vai no serijas "manam comam bija taa un vinjs (vinjam servisa) izdarija..." un pectam verot kaa tieshi tiek savests kartiba vinja auto + pasha garadarbs.

Cena tadam izklaides pasakumam 500euro



500 EUR un 40h lai sataisītu jebkuru drotu jāņem 318tds un jābrauc ciemos

P.S. Pēc apraksta saprotu, ka detaļas gādās(un arī par tām maksās) Draiver

Taa nieciga summa ir tik par manu klatbutni, padomu un moralo atbalstu. Ja vel vismaz tikpat nebus, tad varesim kopa tikai draudzigi izjaukt to jauko kompresijaizdedzes dzineju lidz pedejai skruvei, sakramet piekabe un aizvest lidz tolmetam. Transportu lidz turienei uzsaukshu, vai es kads skopuls

Jautri jums te iet ,asprāšu bariņš!
Offline
jaks
13. Feb 2014, 08:41 #11882

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


12 Feb 2014, 22:48:53 CivikS_new rakstīja:

12 Feb 2014, 21:24:43 jaks rakstīja:
Tam zenit pro un compact gadījumā pārsēgšanās nebija caur uzgāzēšanu?

Ja tā tad nesaprotu cilvēkus kuri tādus liek saviem auto vai arī viņiem to nepaziņo


Tīri interesei, kas tur traks? Tāpat, piesķil/ parūc un brauc .... kāds varētu sīkāk paskaidrot.

Es piekurbulēju drotu, tad brokastoju un braucu siltā mašīnā.

Tie kuri bloķenēs dzīvo, tiem jau poh, jo tāpat rūcošu auto atstāt nevar
Offline
xtcxtc
13. Feb 2014, 09:00 #11883

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


13 Feb 2014, 08:41:30 jaks rakstīja:

12 Feb 2014, 22:48:53 CivikS_new rakstīja:

12 Feb 2014, 21:24:43 jaks rakstīja:
Tam zenit pro un compact gadījumā pārsēgšanās nebija caur uzgāzēšanu?

Ja tā tad nesaprotu cilvēkus kuri tādus liek saviem auto vai arī viņiem to nepaziņo


Tīri interesei, kas tur traks? Tāpat, piesķil/ parūc un brauc .... kāds varētu sīkāk paskaidrot.

Es piekurbulēju drotu, tad brokastoju un braucu siltā mašīnā.

Tie kuri bloķenēs dzīvo, tiem jau poh, jo tāpat rūcošu auto atstāt nevar
Es tieši tāpat daru pieškiļu ,pagaidu kamēr uzsilst un pārslēdzas uz LPG tad tik sāku braukt,tā itkā ir labāk priekš auto ar automātu!
Offline
nagla
13. Feb 2014, 12:08 #11884

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


12 Feb 2014, 22:59:46 Driver rakstīja:

12 Feb 2014, 16:59:36 Vecais rakstīja:

12 Feb 2014, 14:53:50 Wilsons86 rakstīja:
Kurš melo?

Drivers saka, ka:
"Un gazes iekartas normalai darbibai zonde ir vel svarigaka kaa benzinam. Jo gaze ir vairak mainiga degviela par benzu. Kaa ari svariga ir zondes atrdarbiba, ne tikai fakts, ka kautko raada"

uudensputns:
"Lambdu NEVIENS gāzes kompis neņem vērā - to atkārtot ka mantru pirms gulētiešanas."

Vecais:
"p.p.s kam tur sagribējās to zondi pieslēgt - nebāz nagus kur nevajag ja arī pieslēgsi tev kā lietotājam labums = 0. Un jauda/dinamika/patēriņš nemainīsies. Konkrētam LPG ECU tas zondes signāls ir informatīvs "

Vai arī katrs šeit runā par citu lietu?

Nu un tagad pasaki - ir jēga cilvēkam veltīt laiku un skaidrot ja pat neiedziļinās atbildēs
Viens runā par zondes esamību dzinēja darbībā, bet otrs par zondes pieslēgšanu konkrētam LPG ECU !

tas tapec, ka te nolasijusies inteligenti, no kuriem dazi zin par landa zondi, lampa zondi, lamba zondi un vel dazam tas modifikacijam, kuras es taa ari lidz shim neesmu sastapis
Viseksluzivaka detalaja ir , kas ir pirkta jauna un pie rolanda ciekurkalna
"analizatorsvece"
Offline
Modjo
13. Feb 2014, 12:37 #11885

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Pareizi Bagāts dara kā grib, nabags kā var. Tāpat LPG heiteru skaudībai kaudze naudas jau sataupīta
Atliek tikai kādu X M5 vai labāk M6 nopirkt, un sagāzēt.



13 Feb 2014, 09:00:40 xtcxtc rakstīja:

13 Feb 2014, 08:41:30 jaks rakstīja:

12 Feb 2014, 22:48:53 CivikS_new rakstīja:

12 Feb 2014, 21:24:43 jaks rakstīja:
Tam zenit pro un compact gadījumā pārsēgšanās nebija caur uzgāzēšanu?

Ja tā tad nesaprotu cilvēkus kuri tādus liek saviem auto vai arī viņiem to nepaziņo


Tīri interesei, kas tur traks? Tāpat, piesķil/ parūc un brauc .... kāds varētu sīkāk paskaidrot.

Es piekurbulēju drotu, tad brokastoju un braucu siltā mašīnā.

Tie kuri bloķenēs dzīvo, tiem jau poh, jo tāpat rūcošu auto atstāt nevar
Es tieši tāpat daru pieškiļu ,pagaidu kamēr uzsilst un pārslēdzas uz LPG tad tik sāku braukt,tā itkā ir labāk priekš auto ar automātu!
[IMG]null[/IMG]
Offline
e36powers
13. Feb 2014, 20:46 #11886

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp


06 Feb 2014, 21:54:05 stucers rakstīja:
Interesē sagāzēt vecu opeli(inžektors 4 cil. 2.0l 87')
Domāju vai ir vērts likt 4. paaudzi?

lohs esi DDD Vari ari 5. paadzi likt DDDDD
Offline
CivikS_new
13. Feb 2014, 21:16 #11887

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26


13 Feb 2014, 08:41:30 jaks rakstīja:

12 Feb 2014, 22:48:53 CivikS_new rakstīja:

12 Feb 2014, 21:24:43 jaks rakstīja:
Tam zenit pro un compact gadījumā pārsēgšanās nebija caur uzgāzēšanu?

Ja tā tad nesaprotu cilvēkus kuri tādus liek saviem auto vai arī viņiem to nepaziņo


Tīri interesei, kas tur traks? Tāpat, piesķil/ parūc un brauc .... kāds varētu sīkāk paskaidrot.

Es piekurbulēju drotu, tad brokastoju un braucu siltā mašīnā.

Tie kuri bloķenēs dzīvo, tiem jau poh, jo tāpat rūcošu auto atstāt nevar


Pričom bloķene? Uz benzīna sildīt nevar, vai tas jau sanāk pa bagāto?

Man pat liktos, ka tukšgaitā labāk lai tas drots uz benzīna strādā (visi tie viedokļi par liesajiem, motoru sausināšanām u.t.t), nekā ilgi bubina tukšgaitā uz propāna. (ja nu brokastis ieilgst)

Katram savs, man ir jāuzgāzē, bet neesmu jutis vajadzību, lai slēdzas pats.

Offline
ATB
13. Feb 2014, 21:33 #11888

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Savējo sildu tukšgaitā ar 98to
Offline
PASSATizhi
13. Feb 2014, 21:50 #11889

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nafig vispār sildīt civilizētā pasaulē par to soda, un pareizi dara
Offline
Oldijs
13. Feb 2014, 22:17 #11890

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Man sanak izdevigak nevis liet bendzu lai silditu bet reduktoru mainit 1x gadaa

p.s. gaze- 1 paaudze, motors - letaks par reduktoru.

[ Šo ziņu laboja Oldijs, 13 Feb 2014, 22:24:27 ]

Offline
PASSATizhi
13. Feb 2014, 22:20 #11891

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

arī 1-2 gen aukstu darbinot var nasākt sūdi. liesais, šāvieni un tt. par 4 gen nemaz nerunājot
Offline
ralfiks
13. Feb 2014, 22:30 #11892

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC


13 Feb 2014, 21:50:07 PASSATizhi rakstīja:
nafig vispār sildīt civilizētā pasaulē par to soda, un pareizi dara


Kaa nafig?? a nafig ja miinus 10 aaraa,man kaadu briidi,kaut vai nelielu,jaabrauc un jaadrebinaas?es labaak iedarbinu,dzeru kafiju vai paarlasu allhockey.ru,un nometis kazhokljeli aizmuguree,saaku kustinaat to drotu.
Offline
PASSATizhi
13. Feb 2014, 22:36 #11893

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

webasto, defa, calix
Offline
ralfiks
13. Feb 2014, 22:43 #11894

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC

Logjiski.bet ja no taa visa nekaa nav,neredzu iemeslu braukt aukstaa salonaa seezhot.ar cepuri un cimdiem.
Offline
PASSATizhi
13. Feb 2014, 22:45 #11895

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ja nekā nav, tas nedod tiesības pastiprināti piedirst gaisu dzivojama zonā, un bendēt dzinēju. nopērc termoveļu
Offline
ralfiks
13. Feb 2014, 22:47 #11896

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC

Nav smiekliigi.
Offline
LOLVO
14. Feb 2014, 10:42 #11897

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:


13 Feb 2014, 21:50:07 PASSATizhi rakstīja:
nafig vispār sildīt civilizētā pasaulē par to soda, un pareizi dara

Civilizētā psaule - Baltkrievija?
Offline
Laoshi
14. Feb 2014, 10:58 #11898

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Mašīnu sildīt nevajag vispār. Augšējie eļļas noņemšanas gredzeni iet pa sauso, jo nav eļļas spiediens, jādod uzreiz ručkā. Izņēmums ir turbiķi, kuriem ir jāsildās, kamēr eļļa ir pietiekami šķidra un labi plūst pa turbīnas eļļošanas kanāliem, dzesē un eļļo asīti.
Offline
PASSATizhi
14. Feb 2014, 11:09 #11899

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Feb 2014, 10:42:58 LOLVO rakstīja:

13 Feb 2014, 21:50:07 PASSATizhi rakstīja:
nafig vispār sildīt civilizētā pasaulē par to soda, un pareizi dara

Civilizētā psaule - Baltkrievija?
ja neko citu par balto krieviju neesi redzejis, tad tads viedoklis var rasties reāli zinu ka UK un DE tā ir. gan jau ka vel kkur
Offline
LR
14. Feb 2014, 11:25 #11900

Kopš: 10. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:

Ja gribas kaapt silta auto, jaliek Webasto vai ja pie privatmajas, tad japanjem sildamsistema ar vadu no zviedriem un jasildas ar 220V.


Bet par gaazi. Varbut kads no gazetajiem var apstastit, ka ir ar gazeshanu Audi motoriem? Konkreti A6 no 2006 gada. 2.0tfsi un 3.2fsi cik saprotu var, bet dargi un ieguvums mazs. Kas ir ar to 2.4? Tas itka atmosferisks, kam vajadzetu varet visu smuki uzlikt. Ir kadi zemudens akmenji?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo