Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
NO_
16. May 2011, 16:17 #11861

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


16 May 2011, 15:58:23 element rakstīja:

16 May 2011, 12:38:57 tMac rakstīja:
Sveiki! 318i uz 325

par sho es arii esmu ieintereseets. kaa tur iisti ir?
klick klick

[ Šo ziņu laboja NO_, 16 May 2011, 16:18:30 ]

Offline
morris
16. May 2011, 16:24 #11862

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


16 May 2011, 15:24:23 walder rakstīja:
Ir vajadzība pēc veļasmašīnas remonta.
Kādam ir kāds pazīstams meistars vai zin kas brauc pie klienta
PM


Es vedu remontēt uz A.Briāna iela 15 ... Gan jau kad viņi arī paši var aizbraukt. Ļoti apmierināts ar rezultātu esmu. tel man liekas kad bija 67371393
Offline
Dzvile
16. May 2011, 16:32 #11863

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


16 May 2011, 16:17:58 NO_ rakstīja:
klick klick


Tu viņam ierādīji topiku kur nav vispār neviena sakarīga posta un nekas kas spētu saprast par to motoru maiņu.

Tad jau labāk E30 te palūrēt.

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 16 May 2011, 16:33:44 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
delfins01
16. May 2011, 17:40 #11864

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:

Vai kādam ir info par 535i e39 zilā krāsā 1996.g
Automašīnas numurs - ED - 535


PM
Offline
Timur
16. May 2011, 17:56 #11865

Kopš: 09. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 620

Braucu ar:

kads originala motors stav e36 kupeja 1.8is? m42 vai m44?
Offline
Puika
16. May 2011, 17:59 #11866

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni


16 May 2011, 17:56:05 Timur rakstīja:
kads originala motors stav e36 kupeja 1.8is? m42 vai m44?


Gan/gan
1.8 - m42, 1.9 - m44
Offline
nagla
16. May 2011, 19:15 #11867

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

samērā svaigs radiators sāka tecēt
Offline
jurxx
16. May 2011, 19:51 #11868

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Driver gudri d^%st nav malku cirst

atminējos piemēru no dzīves...

Aķis bosch silver ģenģeris deva ārā stabilus 14v
jeb lādēja labi..

Nu sanāca tā kad uz TA skrūvējos un mūziku klausījos ļoti ilgu laiku... protams aķis nosprāga piepīpēju vakarā pabraukāju 1.5h tad aizmaucu līdz rīgai Ta vēl ieskrēju mājas utt. kar4 kopā nobraukāju stundas 3-4... aizbraucu uz TA iebraucu iekšā kamēr tie čekoja gaismas aķis nomira uz ruļiem pielaida aizbraucu mājas uzmetu lādēties uz nakti.. nākamajā rīta ieliku grieza smuki un nobraukāju vēl vesalu ziemu bez problēmām tā tur ir ar to tavu pilno uzlādi... suņu kaka aķis ja labi uzlādējas pa 60% tevis minētajā laikā uz 100% uzlādi tu nevari veikt nepakam..

[ Šo ziņu laboja jurxx, 16 May 2011, 20:15:33 ]

Offline
Archa_21
16. May 2011, 19:53 #11869

Kopš: 05. Mar 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Bī Em Dabljū


16 May 2011, 13:58:21 jurxx rakstīja:

16 May 2011, 13:00:39 Driver rakstīja:

16 May 2011, 08:39:23 Archa_21 rakstīja:
Elektro guru sarosās.

Tīri aiz ziņkāres interesējošs jautājums par mašīnas pielaišanu ar vadiem, ja AKB ir tukšs.

Tātad, vairākkārtīgi dzīvē ir dzirdēts un mēģināts darbinot auto, mašīnai, kurai AKB ir tukšs, masu neliekot pie "-" klemmes, bet gan pie masas. Pāris reizes ir tā darīts, bet tikai vecāka gada gājuma mašīnām.
Jautājums tāds:
Cik tas ir pareizi vai nepareizi? Kā ir ar jaunāka gada gājuma mašīnām (līdz pat 2010)? Kā šāda lieta ietekmē EVB un visu pārējo elektroniku jaunākos auto?

P.S. Jautājums tīri intereses pēc, ja nu nākas saskarties ar to.


tiri intereses pec varu atbildet, ka es no sava auto nedotu nevienam piepipet, jo 90% cilveku to dara nepareizi.
kaa ir pareizi, esmu neskaitamas x rakstijis tepat powera un tad nav nozimes vai "-" liek uz akb masu vai motoru.
dari ko darīdams, bet pec pieredzes ātrākais un pareizākais veids ir pārmet aķi piešķil, izņems aķi ar kuru startēji un iemet veco ne japisās ar vadiem, ne kā citādi (auto bez aķa tāpat strādās tā kā čill)
[/quote

Par šito arī dzirdēts, ka tas ir pilnīgi nepareizi!
Offline
mastermind
16. May 2011, 20:32 #11870

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Uzmetu stiklu uz elektriskās plīts virsmas. Iebūvētā AEG, reāli ir varianti nomainīt tikai virsmu?

moš kādi kontakti?
Offline
Aigis
16. May 2011, 20:35 #11871

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


16 May 2011, 20:32:33 mastermind rakstīja:
Uzmetu stiklu uz elektriskās plīts virsmas. Iebūvētā AEG, reāli ir varianti nomainīt tikai virsmu?

moš kādi kontakti?

interesējies pie izplatītājiem, elektrolux veikalā
Offline
Reinis29
16. May 2011, 21:30 #11872

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29

Varbut kads zin kur ir kads e46 uz jauksanu ar cd changer. Interese plastmasas stekeritis ar ko piesledz cd changer. Tas kas nak ar tris vadiniem.

PM
Offline
scooter
16. May 2011, 21:35 #11873

Kopš: 26. Jun 2008

Ziņojumi: 115

Braucu ar: e36 328i

Varbūt kāds zin,kur var nopirkt labus gumijas paklājus e36 kupejai.
Offline
nagla
16. May 2011, 22:06 #11874

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


16 May 2011, 19:51:08 jurxx rakstīja:
Driver gudri d^%st nav malku cirst

atminējos piemēru no dzīves...

Aķis bosch silver ģenģeris deva ārā stabilus 14v
jeb lādēja labi..

Nu sanāca tā kad uz TA skrūvējos un mūziku klausījos ļoti ilgu laiku... protams aķis nosprāga piepīpēju vakarā pabraukāju 1.5h tad aizmaucu līdz rīgai Ta vēl ieskrēju mājas utt. kar4 kopā nobraukāju stundas 3-4... aizbraucu uz TA iebraucu iekšā kamēr tie čekoja gaismas aķis nomira uz ruļiem pielaida aizbraucu mājas uzmetu lādēties uz nakti.. nākamajā rīta ieliku grieza smuki un nobraukāju vēl vesalu ziemu bez problēmām tā tur ir ar to tavu pilno uzlādi... suņu kaka aķis ja labi uzlādējas pa 60% tevis minētajā laikā uz 100% uzlādi tu nevari veikt nepakam..


vainu tev generators dirsa vai akimulators! pa to laiku jau vaidzeja uzladet,uz pus stundu tak nestaveji! un p.s es parasti neslapeju nost dzineju laitak motors karst,lai ir normalas atgazes nevis ar aukstu mashinu iebraukt boxa
Offline
ghost
16. May 2011, 22:27 #11875

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


16 May 2011, 18:46:55 Ch rakstīja:
No kā var pieaugt spiediens dzesēšanas sistēmā? Galvas blīvei nevajadzētu būt - nedūmo, tosols tīrs, bez eļļas. Dzeses trubas arī ir samērā mīkstas un nav piepūtušās, bet samērā svaigs radiators sāka tecēt. Mašīna uzsilst pietikami ātri, un nekarst. Temperatūra vienmērīga utt. Vārdusakot, viss ir ok, bet radiators pamira. Meistars teica, ka varētu būt, ka spiediens ir pārāk liels.
Termomufte varētu būt pipec, jeb kas cits? Jeb radiators vienkārši tāpat vien var izbeigties?

auto - 328i m52b28

Varbuut slikta cirkulaacija, varbuut korkjis rezervuaaram nestraadaa, bet es tomeer gatavotos uz sliktaako shii motora gadiijumaa un veiktu dzeseeshanas skjidruma co testu paarbaudot veel shiis lietas
Offline
HE9600
16. May 2011, 22:42 #11876

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

ja jau aizgāja runa par dzeses problēmām.
Cik bieži ir novērots, ka blokā ir plaisa, bet ar galvu viss ok?
Situācija:
Tika nopirkts auto ar m52b28, 2. dienā izveidoja plaisu termostata korpusā, nomainīts korpuss, pēc tam pavērās radiatora sāni valcējumos, tā kā radiators jau bija ķīmiķots (redzēja silikona pēdas), tad domāju ka vaina tur - uzlikts jauns radiators un nomainīts korķis un pie reizes ūdenssūknis. Viss kārtīgi atgaisots un nekā - kamēr brauc mierīgi viss ok, kā kaut vai mazliet atvelc, tā tosols pa korķi iet ārā. Norāvu galvu un aizvedu uz pārbaudi - viss ok, uz blīves nekādas izpūššanas pēdas neredz.
Dzinējs nekarsa, ar temp viss ok, tikai ir spiediens sistēmā.
Tagad nevaru saprast vai ir vērts ķidāt bloku un vest uz pārbaudi vai uzreiz kraut citu dzinēju (ir donors)
Offline
marihuans
17. May 2011, 00:16 #11877

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

kas šitās par lampām ixam? nav taču orginālās?



-----------------
T: 203-65-203
Offline
VLD
17. May 2011, 01:22 #11878

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5785

Braucu ar:

izskataas pee kjiiniizeru. labaak uzmet PM black_russian, vish man taisiija angeleyes, kraasotus reflektorus, korpusus un hellouu dark
Offline
k-vaza
17. May 2011, 07:16 #11879

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 65

Braucu ar: e34 524

Lieta sekojoša: e34 524 1991g. nestrādā ekonometrs, kā arī melo degvielas datčiks...

ekonometrs vēl tā, bet degvielas datčiku kā pārbaudīt kas vainīgs... bāka vai pludiņš?
Offline
Martins7777
17. May 2011, 09:42 #11880

Kopš: 13. Aug 2010

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


16 May 2011, 19:51:08 jurxx rakstīja:
Driver gudri d^%st nav malku cirst

atminējos piemēru no dzīves...

Aķis bosch silver ģenģeris deva ārā stabilus 14v
jeb lādēja labi..

Nu sanāca tā kad uz TA skrūvējos un mūziku klausījos ļoti ilgu laiku... protams aķis nosprāga piepīpēju vakarā pabraukāju 1.5h tad aizmaucu līdz rīgai Ta vēl ieskrēju mājas utt. kar4 kopā nobraukāju stundas 3-4... aizbraucu uz TA iebraucu iekšā kamēr tie čekoja gaismas aķis nomira uz ruļiem pielaida aizbraucu mājas uzmetu lādēties uz nakti.. nākamajā rīta ieliku grieza smuki un nobraukāju vēl vesalu ziemu bez problēmām tā tur ir ar to tavu pilno uzlādi... suņu kaka aķis ja labi uzlādējas pa 60% tevis minētajā laikā uz 100% uzlādi tu nevari veikt nepakam..




Ha, es savulaik izgāju skati vispār bez ģenerātora!

Bija sagadījies tā, ka taisni pirms došanās uz TA nosprāga diožu bloks (viena diode laida uz īso un lādēja laukā akumulatoru), lai to saprastu ģenerators tika noņemts, bet vietā uz sitiena nebija ko likt, tāpēc uzlādēju aķi un ar to pietika no Āgenskalna līdz Antenas ielai un vēl līdz šrotam Rumbulā, kur pēc TA iegādāju un uzstādīju citu ģenģeri. Jāsaka gan, ka visu elektrību pa maksimumam izslēdzu, pat braucu tikai ar kreiso tuvo uguni (tolaik vēl tā drīkstēja).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo