Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Driver
16. May 2011, 14:35 #11841

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 14:28:19 GirtzB rakstīja:

16 May 2011, 14:14:34 jurxx rakstīja:
Bet arī zinu pareizo veido kā piepīpēt + ir arī pareizie vadi jeb vecie Psrs kur dzīsla ir konkrēti bieza ne, kā šodien, kur vads ir beizs, bet dzīsla, kā istabas lampai


ar vadiem nestartē(450+ Ampēri strarta strāvas), ar vadiem lādē, attiecīgi dzīslas resnums nav tik kritisks, galvenais ir normālas klemmes, tīri kontakti, un donorauto turēt apgriezienus virs tukšgaitas...

laitak vinji starte ar labiem un sliktiem vadiem un neaizmirst vel starta bridi donoru kartigi pagazet
ne mums vinju auto bus jaremonte

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
16. May 2011, 14:37 #11842

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 14:35:20 jurxx rakstīja:

16 May 2011, 14:19:37 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:14:34 jurxx rakstīja:
Nu kas tad tur tik drastisks notiek

Sprieguma kritums - so, ja ģenģeris labs, nekādas svārstības tāpat nejutīs, ne tu ne auto... viss ir atkarīgs no tā kādā stāvoklī ir pārējie mezgli...

Manā nemehāniķa prātā tas ir tāpat kā laptopam izraut bateriju - pēc tava teiktā sanāk, kad laptopiem bez baterijas ir jākūp vienā laidā


Bet arī zinu pareizo veido kā piepīpēt + ir arī pareizie vadi jeb vecie Psrs kur dzīsla ir konkrēti bieza ne, kā šodien, kur vads ir beizs, bet dzīsla, kā istabas lampai


labak ej rausti laptopam bachas, nevis akjus mashinam.
taja bridi, kad norauj akji rucosham auto piikja spriegums var sasniegt pat 300V, tas ir tik dazas milisekundes, bet ar to pilnigi pietiek, lai labakaja gadijuma uzkartu dazus blokus, bet sliktakaja nokurinatu pusi auto.
pat zigulim taa darit nedrikst, jo var izsist generatoram regulatoru...

un lai pareizi to izdaritu, dzislas biezumam nav nozimes nozime ir pacietibai, laikam un otram auto ir jabut kartiba.


Pag pag pag tad tu saki, kad līdz mūsdienām nav izdomāti strāvas stipruma regulātori un maximumu vienmēr pumpē iekšā ģenģera autput nav limitēts, nestāv regulātors no max 14v kas ir vadā noraujot aķi k.kā maģiski veidojas 300 tad jau econ izslēdzot vispār visam auto jāparvēršas augstspriegumu līnijā
Lab lab piesienos bet k.kā nav neticās, kad nestāv sprieguma regulātori, jo aķis nevar un nedrīkst kalpot par tādu...

musdienu auto saimnieks nedrikst veikt nekadas laukju darbibas ap auto akji un punkts!
un viss strada perfekti kaa vajag, kamer rukabludi neizdoma kautko darit "pa savam".

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zzips
16. May 2011, 14:38 #11843

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Tā kā man arī likās ka jāpagazē, bet izmērot sanāk bez starpības 14.XXv kā ir, tā ir, po kādi apgriezieni

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Driver
16. May 2011, 14:41 #11844

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 14:38:05 zzips rakstīja:
Tā kā man arī likās ka jāpagazē, bet izmērot sanāk bez starpības 14.XXv kā ir, tā ir, po kādi apgriezieni

ja tu esi , tad tas nav jaizrada citiem!
normala varianta ari bus visu laiku 14V, un po kadi apgriezieni, kamer kads rukabluds neizdomas noraut klemmi.
un kad tas notiks, tad to 300V un dazu ms (milisekundes) piikji ar savu tirgus testeri, kam reakcijas laiks ir divas sekundes neredzesi, bet varbut tik sekas redzesi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
16. May 2011, 14:42 #11845

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 May 2011, 14:35:26 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:28:19 GirtzB rakstīja:

16 May 2011, 14:14:34 jurxx rakstīja:
Bet arī zinu pareizo veido kā piepīpēt + ir arī pareizie vadi jeb vecie Psrs kur dzīsla ir konkrēti bieza ne, kā šodien, kur vads ir beizs, bet dzīsla, kā istabas lampai


ar vadiem nestartē(450+ Ampēri strarta strāvas), ar vadiem lādē, attiecīgi dzīslas resnums nav tik kritisks, galvenais ir normālas klemmes, tīri kontakti, un donorauto turēt apgriezienus virs tukšgaitas...

laitak vinji starte ar labiem un sliktiem vadiem un neaizmirst vel starta bridi donoru kartigi pagazet
ne mums vinju auto bus jaremonte
staprība no labiem un sliktiem vadiem ir tāda, kad ar labiem, tu vienkārši vari izveidot ķēdi, noliec otru aķi k.vai blakus auto piemet krokodīļus un piešķil ne jāgaida, stundām rucinot blakus vienojot nost virsū utt... ir darīts otram auto norauj klemes uzliec krokšus pārmet pieliec savam uzšķil uzliec otra auto kroko atpakaļ un miers PS: otrs auto nerūc tajā brīdi

[ Šo ziņu laboja jurxx, 16 May 2011, 14:43:36 ]

Offline
jurxx
16. May 2011, 14:44 #11846

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 May 2011, 14:41:23 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:38:05 zzips rakstīja:
Tā kā man arī likās ka jāpagazē, bet izmērot sanāk bez starpības 14.XXv kā ir, tā ir, po kādi apgriezieni

ja tu esi , tad tas nav jaizrada citiem!
normala varianta ari bus visu laiku 14V, un po kadi apgriezieni, kamer kads rukabluds neizdomas noraut klemmi.
un kad tas notiks, tad to 300V un dazu ms (milisekundes) piikji ar savu tirgus testeri, kam reakcijas laiks ir divas sekundes neredzesi, bet varbut tik sekas redzesi.
Bet driver - ja ar auto viss ir kārtībā, tā nedrīkst un nevar būt, jo akumulātors nav regulātors - ja viņš tāds būtu viņš non stop izvārītos
Offline
zzips
16. May 2011, 14:45 #11847

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


16 May 2011, 14:41:23 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:38:05 zzips rakstīja:
Tā kā man arī likās ka jāpagazē, bet izmērot sanāk bez starpības 14.XXv kā ir, tā ir, po kādi apgriezieni

ja tu esi , tad tas nav jaizrada citiem!
normala varianta ari bus visu laiku 14V, un po kadi apgriezieni, kamer kads rukabluds neizdomas noraut klemmi.
un kad tas notiks, tad to 300V un dazu ms (milisekundes) piikji ar savu tirgus testeri, kam reakcijas laiks ir divas sekundes neredzesi, bet varbut tik sekas redzesi.


Es tikai par to ka donora gāzēšana ir mīts Un gan jau iztiksim bez personīgiem apvainojumiem

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Driver
16. May 2011, 14:46 #11848

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tu man vari nestasti, kur starpiba ir vadiem, es to zinu
bet es no sava auto tapat neljautu piepipet vecu lamatu, ne ar labiem, ne sliktiem vadiem.
tik atnestu no skjunja otru akji un ar to tad ari tu varetu piepipet uzreiz caur labajiem vadiem.

nah man jadoma vai tev auto gadiena nav motors/starteris nokilejis un tadejadi caur labajiem vadiem tu gribesi nosukt no mana akja 1000A stravu vai griezisi izmisigi tik ilgi, kamer tikla spriegums saks lekat zem 10V

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
16. May 2011, 14:50 #11849

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 14:45:23 zzips rakstīja:

16 May 2011, 14:41:23 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:38:05 zzips rakstīja:
Tā kā man arī likās ka jāpagazē, bet izmērot sanāk bez starpības 14.XXv kā ir, tā ir, po kādi apgriezieni

ja tu esi , tad tas nav jaizrada citiem!
normala varianta ari bus visu laiku 14V, un po kadi apgriezieni, kamer kads rukabluds neizdomas noraut klemmi.
un kad tas notiks, tad to 300V un dazu ms (milisekundes) piikji ar savu tirgus testeri, kam reakcijas laiks ir divas sekundes neredzesi, bet varbut tik sekas redzesi.


Es tikai par to ka donora gāzēšana ir mīts Un gan jau iztiksim bez personīgiem apvainojumiem

kapec lai iztiktu bez personigiem apvainojumiem, ja kads stumj bullja sudu, domajot, ka taa ir taisniba!?

generatora izejosha strava ir atkariga no vinja apgrizieniem, bet to cik auto aprij konkretaja bridi ir atkarigs no loti daudziem faktoriem.
ja generators var iedot 20A tuksgaita un auto aprij tik 10A, tad var negazet un 10A bus tam tur otra auto akjim, bet ja auto gribetu aprit 50A + vel kautko vajag ari tam donoram, tad ar tiem 20A nekas nesanaks...

bet izjejoshais spriegums (taa trukums) ir tieshi atkarigs no generatora slodzes amperos

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
16. May 2011, 14:53 #11850

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 14:44:47 jurxx rakstīja:

16 May 2011, 14:41:23 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:38:05 zzips rakstīja:
Tā kā man arī likās ka jāpagazē, bet izmērot sanāk bez starpības 14.XXv kā ir, tā ir, po kādi apgriezieni

ja tu esi , tad tas nav jaizrada citiem!
normala varianta ari bus visu laiku 14V, un po kadi apgriezieni, kamer kads rukabluds neizdomas noraut klemmi.
un kad tas notiks, tad to 300V un dazu ms (milisekundes) piikji ar savu tirgus testeri, kam reakcijas laiks ir divas sekundes neredzesi, bet varbut tik sekas redzesi.
Bet driver - ja ar auto viss ir kārtībā, tā nedrīkst un nevar būt, jo akumulātors nav regulātors - ja viņš tāds būtu viņš non stop izvārītos

tu esi ?
kur esmu teicis, ka akjis ir regulators?
regulators ir, bija un bus, tik ir citas nianses, kapec taa notiek.
panjem fizikas gramatu un palasi velreiz visu, kas saistits ar elektribu, tai skaita par elektromagnetismu un neizmirsti, ka generators ir elektromagnetiks mezgls, nevis velviens akjis vai kodolreaktors

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
16. May 2011, 14:53 #11851

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

ai labi pietiek neproduktīvi strīdēties es eju skrūvēt mopēdu tam ne aķi nekā

Bet jāatceras viens, pilnu uzlādes ciklu auto kurš piepīpēts neveiks savāk akumulatoram.. un tik un tā būs jāliek lādēties pie lādētāja, piepīpēšana lielā mērā ir īstermiņa risinājums
Offline
Driver
16. May 2011, 14:56 #11852

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 14:53:45 jurxx rakstīja:
ai labi pietiek neproduktīvi strīdēties es eju skrūvēt mopēdu tam ne aķi nekā

Bet jāatceras viens, pilnu uzlādes ciklu auto kurš piepīpēts neveiks savāk akumulatoram.. un tik un tā būs jāliek lādēties pie lādētāja, piepīpēšana lielā mērā ir īstermiņa risinājums

kur tu sito sudu izravi? var veikt pilnu uzlades ciklu, bet protams ne 14.46min brauciena laika...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
16. May 2011, 15:01 #11853

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 May 2011, 14:56:30 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:53:45 jurxx rakstīja:
ai labi pietiek neproduktīvi strīdēties es eju skrūvēt mopēdu tam ne aķi nekā

Bet jāatceras viens, pilnu uzlādes ciklu auto kurš piepīpēts neveiks savāk akumulatoram.. un tik un tā būs jāliek lādēties pie lādētāja, piepīpēšana lielā mērā ir īstermiņa risinājums

kur tu sito sudu izravi? var veikt pilnu uzlades ciklu, bet protams ne 14.46min brauciena laika...
vot šeit gan ej palasies pats pilnu uzlādi neveiks miljons reizes visdažādākie eksperti par šo ir runājuši (vai tomēr visi experti, kas šo ir teikuši entās reizes dažādos auto raidījumos, kuri ir diler servisu pārstāvji ir :doh - pilns uzlādes ciks auto netiks veikts tam vajag 8-12h minimums..

[ Šo ziņu laboja jurxx, 16 May 2011, 15:01:49 ]

Offline
Montana
16. May 2011, 15:03 #11854

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

es 3 dienās nobraucu 12h - tātad pilns uzlādes cikls (rādio klausos reti un klusu + abaroti nav vislaik tukšgaitā)
Offline
afgg
16. May 2011, 15:06 #11855

Kopš: 09. May 2011

Ziņojumi: 9

Braucu ar: e36

Kā pareizi sauc šo detaļu?

www.bildites.lv/viewer.php?file=ftiis8oraqse9ftgvig8.jpg

[ Šo ziņu laboja afgg, 16 May 2011, 15:09:07 ]

Offline
Driver
16. May 2011, 15:06 #11856

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 15:01:21 jurxx rakstīja:

16 May 2011, 14:56:30 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:53:45 jurxx rakstīja:
ai labi pietiek neproduktīvi strīdēties es eju skrūvēt mopēdu tam ne aķi nekā

Bet jāatceras viens, pilnu uzlādes ciklu auto kurš piepīpēts neveiks savāk akumulatoram.. un tik un tā būs jāliek lādēties pie lādētāja, piepīpēšana lielā mērā ir īstermiņa risinājums

kur tu sito sudu izravi? var veikt pilnu uzlades ciklu, bet protams ne 14.46min brauciena laika...
vot šeit gan ej palasies pats pilnu uzlādi neveiks miljons reizes visdažādākie eksperti par šo ir runājuši (vai tomēr visi experti, kas šo ir teikuši entās reizes dažādos auto raidījumos, kuri ir diler servisu pārstāvji ir :doh - pilns uzlādes ciks auto netiks veikts tam vajag 8-12h minimums..

ja akjis ir pilnigi un galigi tuksh, kur ieksha labi ja 5V un pat lampinjas nedeg, tad jaa. no sakuma vinjs ir japamodina ar max mazu stravu, tad vinu var palielinat, utt...

bet ja vienkarshi ir izgriezts sauss un ir kartiba gan auto, gan akjis nav spragonis, tad 2-3h laika braucot pa celju akjis dabus uzladeties normali
pec loti gudram teorijam ir jalade merot stravu, temperaturu un blivumu, bet reali pietiek precizi turet voltazu un kartiba esoshh akjis pats ieris tik, cik vinam vajag, max isa posma, javien vinjam bus no kaa ierit.

varbut kadam bus noslepums vai atklajums, bet tiko pec auto starta akjis rij gandriz visu ko generators var iedot, bet laikam ejot liikne ljoti strauji kritas. ja pirmaja minute var pat 70A norit, tad demsitaja var but tikai 7A njems ieksha.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
16. May 2011, 15:16 #11857

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


16 May 2011, 14:08:04 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:05:35 Montana rakstīja:
tas ar tām aķa pārmešanām ir no sērijas - vienā topikā sludinājums pērku aķi , hvz kādu ka tik lētāk
un spečuku topikā ko darīt , ja startēju un vairs nerāda spidometrs un visas lampiņas izdega ? kur vest pārbaudīt...



daziem ari liekas, ka nav nozime, kursh ir + un -, jo atrodas ari tadi, kas uzliek klemmes otradi


Ir aizdoma, ka nesen viens tāds pie Tevis bija ciemos

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
walder
16. May 2011, 15:24 #11858

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Ir vajadzība pēc veļasmašīnas remonta.
Kādam ir kāds pazīstams meistars vai zin kas brauc pie klienta
PM
Offline
bmwaddict
16. May 2011, 15:31 #11859

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


16 May 2011, 15:06:40 Driver rakstīja:

varbut kadam bus noslepums vai atklajums, bet tiko pec auto starta akjis rij gandriz visu ko generators var iedot, bet laikam ejot liikne ljoti strauji kritas. ja pirmaja minute var pat 70A norit, tad demsitaja var but tikai 7A njems ieksha.


tik tālu viss pareizi bet te ir nianse - ja grib lai aķis kalpo ilgi tad nedrīkst ļaut tam rīt neierobežoti lielu strāvu, respektīvi pareiza lādēšanas procesa būtība ir regulēt strāvu, ar kādu akumulātors tiek lādēts, jo pretējā gadījumā tas var pats sevi iznīcināt, nu tur uzvārās, veido nogulsnes utt.. lādēt vajag prātīgi
protams braucot ar ģenerātora saražoto strāvo to nobeigt nevar bet sausam aķim dodot iekšā max ampērus var tikai izdarīt sliktāk.
Offline
element
16. May 2011, 15:58 #11860

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 274

Braucu ar:


16 May 2011, 12:38:57 tMac rakstīja:
Sveiki! Gribētu uzzināt kā īsti ir ar e36 1.8i motora maiņu uz 2.0 vai 2.5? Pašu motoru ar visu komplektāciju varu dabūt, bet kas vēl papildus būs jāmaina un vai vispār ir iespējams kko tādu iekraut iekšā? Kā ar tehnisko? Nav jātaisa kkāda pārbūves reģistrācija vai kkas tāds?


par sho es arii esmu ieintereseets. kaa tur iisti ir?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo