Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
cipargalva
16. May 2011, 10:03 #11821

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


16 May 2011, 08:39:23 Archa_21 rakstīja:
Elektro guru sarosās.

Tīri aiz ziņkāres interesējošs jautājums par mašīnas pielaišanu ar vadiem, ja AKB ir tukšs.

Tātad, vairākkārtīgi dzīvē ir dzirdēts un mēģināts darbinot auto, mašīnai, kurai AKB ir tukšs, masu neliekot pie "-" klemmes, bet gan pie masas. Pāris reizes ir tā darīts, bet tikai vecāka gada gājuma mašīnām.
Jautājums tāds:
Cik tas ir pareizi vai nepareizi? Kā ir ar jaunāka gada gājuma mašīnām (līdz pat 2010)? Kā šāda lieta ietekmē EVB un visu pārējo elektroniku jaunākos auto?

P.S. Jautājums tīri intereses pēc, ja nu nākas saskarties ar to.



Tā dara tikai, lai izvairītos no iespējamajiem masas zudumiem posmā akb - motors/starteris.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 16 May 2011, 10:04:45 ]

Offline
GirtzB
16. May 2011, 10:06 #11822

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

visiem auto ir speciāla massas klemme/ražotāja norādīta vieta pie virsbūves vai dzinēja, kas predzēta piepīpēšanai, skatīt owners manual...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 16 May 2011, 10:08:12 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
zhurka
16. May 2011, 10:39 #11823

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


16 May 2011, 00:30:12 Delerium rakstīja:
jauna teh pases izgatavošana un viss. Pirms tam gan numuru salidzinasana bet ta ir bezmaksas iekš csdd


oke paldies
Offline
Djushka
16. May 2011, 10:41 #11824

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: E34

Chau.
Bmw 520, 1989, - pa brivdienam mainiju skalruņjus prieksha (pie kajam), un tagad slotinjas nevar izslegt. Varbut releja? Kur ta atrodas - kads saka ka tur pat aiz skalrunja, kads saka ka aizmugure zem sedeklja, un vel variants - zem kapota kur visas relejas... Kursh tad istais variants? Skalrunis kapitali piestiprinats, ar visam izolacijam un tt, tapec negribas pa velti vinju nonjemt.... Paldies!

ps: un vai nevar but ka tas delj ta ka atsledzu un iznjemu spidometru? Varbut vnka akkumulatoru tagad jaatsledz... ?

[ Šo ziņu laboja Djushka, 16 May 2011, 10:54:08 ]

Offline
tMac
16. May 2011, 12:38 #11825

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki! Gribētu uzzināt kā īsti ir ar e36 1.8i motora maiņu uz 2.0 vai 2.5? Pašu motoru ar visu komplektāciju varu dabūt, bet kas vēl papildus būs jāmaina un vai vispār ir iespējams kko tādu iekraut iekšā? Kā ar tehnisko? Nav jātaisa kkāda pārbūves reģistrācija vai kkas tāds?
Offline
Driver
16. May 2011, 13:00 #11826

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 08:39:23 Archa_21 rakstīja:
Elektro guru sarosās.

Tīri aiz ziņkāres interesējošs jautājums par mašīnas pielaišanu ar vadiem, ja AKB ir tukšs.

Tātad, vairākkārtīgi dzīvē ir dzirdēts un mēģināts darbinot auto, mašīnai, kurai AKB ir tukšs, masu neliekot pie "-" klemmes, bet gan pie masas. Pāris reizes ir tā darīts, bet tikai vecāka gada gājuma mašīnām.
Jautājums tāds:
Cik tas ir pareizi vai nepareizi? Kā ir ar jaunāka gada gājuma mašīnām (līdz pat 2010)? Kā šāda lieta ietekmē EVB un visu pārējo elektroniku jaunākos auto?

P.S. Jautājums tīri intereses pēc, ja nu nākas saskarties ar to.


tiri intereses pec varu atbildet, ka es no sava auto nedotu nevienam piepipet, jo 90% cilveku to dara nepareizi.
kaa ir pareizi, esmu neskaitamas x rakstijis tepat powera un tad nav nozimes vai "-" liek uz akb masu vai motoru.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
16. May 2011, 13:58 #11827

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 May 2011, 13:00:39 Driver rakstīja:

16 May 2011, 08:39:23 Archa_21 rakstīja:
Elektro guru sarosās.

Tīri aiz ziņkāres interesējošs jautājums par mašīnas pielaišanu ar vadiem, ja AKB ir tukšs.

Tātad, vairākkārtīgi dzīvē ir dzirdēts un mēģināts darbinot auto, mašīnai, kurai AKB ir tukšs, masu neliekot pie "-" klemmes, bet gan pie masas. Pāris reizes ir tā darīts, bet tikai vecāka gada gājuma mašīnām.
Jautājums tāds:
Cik tas ir pareizi vai nepareizi? Kā ir ar jaunāka gada gājuma mašīnām (līdz pat 2010)? Kā šāda lieta ietekmē EVB un visu pārējo elektroniku jaunākos auto?

P.S. Jautājums tīri intereses pēc, ja nu nākas saskarties ar to.


tiri intereses pec varu atbildet, ka es no sava auto nedotu nevienam piepipet, jo 90% cilveku to dara nepareizi.
kaa ir pareizi, esmu neskaitamas x rakstijis tepat powera un tad nav nozimes vai "-" liek uz akb masu vai motoru.
dari ko darīdams, bet pec pieredzes ātrākais un pareizākais veids ir pārmet aķi piešķil, izņems aķi ar kuru startēji un iemet veco ne japisās ar vadiem, ne kā citādi (auto bez aķa tāpat strādās tā kā čill)
Offline
Puika
16. May 2011, 14:00 #11828

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Ātrākais varbūt, pareizākais točna nē
Offline
Montana
16. May 2011, 14:00 #11829

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


16 May 2011, 13:58:21 jurxx rakstīja:

16 May 2011, 13:00:39 Driver rakstīja:

16 May 2011, 08:39:23 Archa_21 rakstīja:
Elektro guru sarosās.

Tīri aiz ziņkāres interesējošs jautājums par mašīnas pielaišanu ar vadiem, ja AKB ir tukšs.

Tātad, vairākkārtīgi dzīvē ir dzirdēts un mēģināts darbinot auto, mašīnai, kurai AKB ir tukšs, masu neliekot pie "-" klemmes, bet gan pie masas. Pāris reizes ir tā darīts, bet tikai vecāka gada gājuma mašīnām.
Jautājums tāds:
Cik tas ir pareizi vai nepareizi? Kā ir ar jaunāka gada gājuma mašīnām (līdz pat 2010)? Kā šāda lieta ietekmē EVB un visu pārējo elektroniku jaunākos auto?

P.S. Jautājums tīri intereses pēc, ja nu nākas saskarties ar to.


tiri intereses pec varu atbildet, ka es no sava auto nedotu nevienam piepipet, jo 90% cilveku to dara nepareizi.
kaa ir pareizi, esmu neskaitamas x rakstijis tepat powera un tad nav nozimes vai "-" liek uz akb masu vai motoru.
dari ko darīdams, bet pec pieredzes ātrākais un pareizākais veids ir pārmet aķi piešķil, izņems aķi ar kuru startēji un iemet veco ne japisās ar vadiem, ne kā citādi (auto bez aķa tāpat strādās tā kā čill)
pilnīgi aplami. tā ir visnepareizāk darīt
Offline
Driver
16. May 2011, 14:00 #11830

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja tu taa izdaritu manam auto, es tev galvu norautu un ne tikai augshejo, bet abas divas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
16. May 2011, 14:02 #11831

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

un vispar normali un kartiba esoshi auto nav japiepipe
ja auto visu ziemu stavejis, tad kur problema uz ziemu nonjemt klemmi, vai ja tas nav izdarits, tad dienu - divas pirms brauciena panjemt un uzlikt ladeties akji?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Montana
16. May 2011, 14:05 #11832

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tas ar tām aķa pārmešanām ir no sērijas - vienā topikā sludinājums pērku aķi , hvz kādu ka tik lētāk
un spečuku topikā ko darīt , ja startēju un vairs nerāda spidometrs un visas lampiņas izdega ? kur vest pārbaudīt...

Offline
Driver
16. May 2011, 14:08 #11833

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 14:05:35 Montana rakstīja:
tas ar tām aķa pārmešanām ir no sērijas - vienā topikā sludinājums pērku aķi , hvz kādu ka tik lētāk
un spečuku topikā ko darīt , ja startēju un vairs nerāda spidometrs un visas lampiņas izdega ? kur vest pārbaudīt...



daziem ari liekas, ka nav nozime, kursh ir + un -, jo atrodas ari tadi, kas uzliek klemmes otradi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
16. May 2011, 14:14 #11834

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Nu kas tad tur tik drastisks notiek

Sprieguma kritums - so, ja ģenģeris labs, nekādas svārstības tāpat nejutīs, ne tu ne auto... viss ir atkarīgs no tā kādā stāvoklī ir pārējie mezgli...

Manā nemehāniķa prātā tas ir tāpat kā laptopam izraut bateriju - pēc tava teiktā sanāk, kad laptopiem bez baterijas ir jākūp vienā laidā


Bet arī zinu pareizo veido kā piepīpēt + ir arī pareizie vadi jeb vecie Psrs kur dzīsla ir konkrēti bieza ne, kā šodien, kur vads ir beizs, bet dzīsla, kā istabas lampai
Offline
aupinsh
16. May 2011, 14:15 #11835

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Kāds nezin kur Rīgā var nopirkt zālespļāvēja asmeni pļaujmašīnai MTD?!
Offline
aupinsh
16. May 2011, 14:19 #11836

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


16 May 2011, 14:17:12 OX rakstīja:

16 May 2011, 14:15:31 aupinsh rakstīja:
Kāds nezin kur Rīgā var nopirkt zālespļāvēja asmeni pļaujmašīnai MTD?!

67545255
Krustabaznīcas 9a

Offline
jurxx
16. May 2011, 14:19 #11837

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 May 2011, 14:15:31 aupinsh rakstīja:
Kāds nezin kur Rīgā var nopirkt zālespļāvēja asmeni pļaujmašīnai MTD?!

UZmet PM lietotājam Apinis... domāju šamajam būs ko piedāvāt...
Offline
Driver
16. May 2011, 14:19 #11838

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 May 2011, 14:14:34 jurxx rakstīja:
Nu kas tad tur tik drastisks notiek

Sprieguma kritums - so, ja ģenģeris labs, nekādas svārstības tāpat nejutīs, ne tu ne auto... viss ir atkarīgs no tā kādā stāvoklī ir pārējie mezgli...

Manā nemehāniķa prātā tas ir tāpat kā laptopam izraut bateriju - pēc tava teiktā sanāk, kad laptopiem bez baterijas ir jākūp vienā laidā


Bet arī zinu pareizo veido kā piepīpēt + ir arī pareizie vadi jeb vecie Psrs kur dzīsla ir konkrēti bieza ne, kā šodien, kur vads ir beizs, bet dzīsla, kā istabas lampai


labak ej rausti laptopam bachas, nevis akjus mashinam.
taja bridi, kad norauj akji rucosham auto piikja spriegums var sasniegt pat 300V, tas ir tik dazas milisekundes, bet ar to pilnigi pietiek, lai labakaja gadijuma uzkartu dazus blokus, bet sliktakaja nokurinatu pusi auto.
pat zigulim taa darit nedrikst, jo var izsist generatoram regulatoru...

un lai pareizi to izdaritu, dzislas biezumam nav nozimes nozime ir pacietibai, laikam un otram auto ir jabut kartiba.

[ Šo ziņu laboja Driver, 16 May 2011, 14:20:44 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GirtzB
16. May 2011, 14:28 #11839

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


16 May 2011, 14:14:34 jurxx rakstīja:
Bet arī zinu pareizo veido kā piepīpēt + ir arī pareizie vadi jeb vecie Psrs kur dzīsla ir konkrēti bieza ne, kā šodien, kur vads ir beizs, bet dzīsla, kā istabas lampai


ar vadiem nestartē(450+ Ampēri starta strāvas), ar vadiem lādē, attiecīgi dzīslas resnums nav tik kritisks, galvenais ir normālas klemmes, tīri kontakti, un donorauto turēt apgriezienus virs tukšgaitas...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 16 May 2011, 14:35:00 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
jurxx
16. May 2011, 14:35 #11840

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


16 May 2011, 14:19:37 Driver rakstīja:

16 May 2011, 14:14:34 jurxx rakstīja:
Nu kas tad tur tik drastisks notiek

Sprieguma kritums - so, ja ģenģeris labs, nekādas svārstības tāpat nejutīs, ne tu ne auto... viss ir atkarīgs no tā kādā stāvoklī ir pārējie mezgli...

Manā nemehāniķa prātā tas ir tāpat kā laptopam izraut bateriju - pēc tava teiktā sanāk, kad laptopiem bez baterijas ir jākūp vienā laidā


Bet arī zinu pareizo veido kā piepīpēt + ir arī pareizie vadi jeb vecie Psrs kur dzīsla ir konkrēti bieza ne, kā šodien, kur vads ir beizs, bet dzīsla, kā istabas lampai


labak ej rausti laptopam bachas, nevis akjus mashinam.
taja bridi, kad norauj akji rucosham auto piikja spriegums var sasniegt pat 300V, tas ir tik dazas milisekundes, bet ar to pilnigi pietiek, lai labakaja gadijuma uzkartu dazus blokus, bet sliktakaja nokurinatu pusi auto.
pat zigulim taa darit nedrikst, jo var izsist generatoram regulatoru...

un lai pareizi to izdaritu, dzislas biezumam nav nozimes nozime ir pacietibai, laikam un otram auto ir jabut kartiba.


Pag pag pag tad tu saki, kad līdz mūsdienām nav izdomāti strāvas stipruma regulātori un maximumu vienmēr pumpē iekšā ģenģera autput nav limitēts, nestāv regulātors no max 14v kas ir vadā noraujot aķi k.kā maģiski veidojas 300 tad jau econ izslēdzot vispār visam auto jāparvēršas augstspriegumu līnijā
Lab lab piesienos bet k.kā nav neticās, kad nestāv sprieguma regulātori, jo aķis nevar un nedrīkst kalpot par tādu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo