Online
Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXII
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16016
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 10:43:32 @oswald rakstīja:
nu nez - cik pasekoju vienam UKR kanālam , kur remontē EV - ķīnas auto ..psc, norm. remonta manuāļu nav, blokus dabūt nevar... rezerves daļu nav...izpildījums/shēmas ar caur pakaļu - pat banālās zaļais atpakaļskata kameras vada konektorā padara auto nelietojamu... Reāli ir gadījumi, kad auto nevar salabot, ja nav ko ielikt nodegušā bloka vietā..vai atsūta jaunu bloku "tukšu" - bez softa
Un vēl viņi nenormāli rūsē,oksidējas,ir video kur 2 gadīgam plaukti lupatās sarūsējuši,problēmas ziemās,pat ja durvis izdodas attaisīt,ne vienmēr tas nozīmē ka aizbrauksi | Online | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4546
Braucu ar: studentu variantu
| Ir sajūta, ka litija jonu baterijām bruģētais zaļais kurss ir tikpat zaļš kā savulaik dīzeļa kurss, lai gan radies (jādomā) citu iemeslu dēļ.
Jebkurā gadījumā, kamēr man nesitīs pa galvu ar mega nodokļiem, parkošanās aizliegumiem vai tamlīdzīgi, EV izvēlēšos neizvēlēties. Interesantāki EV maksā $$$$, un, pat ja es gribētu tērēt $$$$, tie parasti sver 15000 tonnas. Elektro noteikti ir nākotne, bet vēl ne šobrīd.
Tad, kad būs jauna bateriju tehnoloģija, kas padarīs risinājumus vieglākus un ātrāk uzlādējamus - es nedomāju, ka litija jōni vai līdzīgi ir tas, pie kā progress apstāsies, - vai arī standartizācija būs notikusi, un "uzlāde" būs realizēta, piemēram, kā baterijas moduļu "hot swap", kur pēc tam tukšos var lēnām lādēt biržas izdevīgajos brīžos - tad jā, tad paskatīsim. | Offline | | |
Tomzs | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3516
Braucu ar: VS & 29
| Nu, ir ievēroti arvien vairāk dolbajobu ar Teslām. Diezgan likumsakarīgi, ja cenas no 20k. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2742
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
04 Sep 2024, 10:49:45 @kkas rakstīja:
Loģiski, bet tas nenozīmē neko. Viņi attīstās, kopē, mācās mega ātri. Vnk tur tas apjoms un temps ir ražo EV visi kam nav slinkums. Paliks arī normāli ražotāji. Tas kkāds mīts, ka viss ir sū.
Tas ir tīri tikai tāpēc, ka EV ir relatīvi vienkāršs auto. Iemet motoru, bateriju un pārējo kkā saliec un gatavs. ICE autiņiem tā bija problēma, jo tur bija ļoti daudz detaļu un vēl chupa no viņām ar ļoti lielu precizitāti. Tāpēc arī tas viss piekliboja.
Un vēl ņemot vērā, ka auto ir lieta, kas kalpo gadus 20, tad mani stipri māc šaubas par detaļu pieejamību jau pēc 10 gadiem ķīniešiem. Nevienam vēl nav pieredze ar chinas EV ilgtermiņā un vairākums šeit pat nav viņos iesēdies ne reizi. Beigās būs ka bildēs izskatās smuki, bet dabā lētākā plastmasa kā parasti. | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4546
Braucu ar: studentu variantu
| Nevienam īsti nav pieredze ar EV ilgtermiņā, un šobrīd, ja tu pērc lietotu EV, ir diezgan liela iespēja, ka tu būsi pēdējais īpašnieks, jo, ja veiksminieku degviela vēl kaut kā kratās uz priekšu, un varbūt tikai grīda jāsametina, lai pakaļa ziemā pa zemi nešļūc, tad kas un par kādiem cipariem ņemsies pārlasīt esošās baterijas?
Lai gan - atzīstu - runāju, nezinot drēbi, un varbūt viss ir čotka. | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8159
Braucu ar: 400Zs
|
04 Sep 2024, 15:03:32 @karro rakstīja:
Nevienam īsti nav pieredze ar EV ilgtermiņā, un šobrīd, ja tu pērc lietotu EV, ir diezgan liela iespēja, ka tu būsi pēdējais īpašnieks, jo, ja veiksminieku degviela vēl kaut kā kratās uz priekšu, un varbūt tikai grīda jāsametina, lai pakaļa ziemā pa zemi nešļūc, tad kas un par kādiem cipariem ņemsies pārlasīt esošās baterijas?
Lai gan - atzīstu - runāju, nezinot drēbi, un varbūt viss ir čotka.
kautkādā apskates video redzēju, kur slāvi skatījās tos čainīzerus. visādus byd cherrie un ko tik vēl ne. jamiem apakšā dažiem bija vnk metāls tīrs. pat ne krāsots, kur nu vēl par kautkādu apstrādi. rūsa bija jau jaunam no salona - tīri tik, cik orki līdz servisam bija aizbraukuši Detaļas arī jamiem gaidot pipec ilgi - usa sankcijas darbojas = čainīzeri mīž no naudas pārskaitījumiem uz/no rašas | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1151
Braucu ar:
| Pirms gadiem 15 visu šito pašu varēja teikt par korejiešiem. Ķīnas progress ir milzīgs - no zagtiem dizainiem, līdz pārpirktiem krutākajiem dizaineriem, nopirktiem zīmoliem un kopīgām rūpnīcām ar lielajiem ražotājiem.
Domāju, ka kaut kādam zeekr viss ir +/- adekvāti | Offline | | |
mrCage | | Kopš: 03. Apr 2021
Ziņojumi: 1953
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 10:43:32 @oswald rakstīja:
nu nez - cik pasekoju vienam UKR kanālam , kur remontē EV - ķīnas auto ..psc, norm. remonta manuāļu nav, blokus dabūt nevar... rezerves daļu nav...
Tie ķiniešu auto vai tad ir paredzēti remontēt? Brauc kamēr iet un kad saplīst ,pērk nākamo .
Ķinietim jau pieeja tāda -uztaisa modeli ,pārdod un tūlīt pat taisa nākamo modeli.
Kad paskatās rus autoblogerus par ķiniešu auto ,tur galva griežas no medeļu pārpilnības.Viens vēl nav palaists tirgū ,kad blogeri jau nākamo reklamē. | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6863
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| G05 LCI ar aliexpress planšeti priekšējā paneļa vietā arī vairs nav tālu no ķīnieša
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4843
Braucu ar: cieņu
|
04 Sep 2024, 15:20:27 @Kidd rakstīja:
04 Sep 2024, 15:03:32 @karro rakstīja:
Nevienam īsti nav pieredze ar EV ilgtermiņā, un šobrīd, ja tu pērc lietotu EV, ir diezgan liela iespēja, ka tu būsi pēdējais īpašnieks, jo, ja veiksminieku degviela vēl kaut kā kratās uz priekšu, un varbūt tikai grīda jāsametina, lai pakaļa ziemā pa zemi nešļūc, tad kas un par kādiem cipariem ņemsies pārlasīt esošās baterijas?
Lai gan - atzīstu - runāju, nezinot drēbi, un varbūt viss ir čotka.
kautkādā apskates video redzēju, kur slāvi skatījās tos čainīzerus. visādus byd cherrie un ko tik vēl ne. jamiem apakšā dažiem bija vnk metāls tīrs. pat ne krāsots, kur nu vēl par kautkādu apstrādi. rūsa bija jau jaunam no salona - tīri tik, cik orki līdz servisam bija aizbraukuši Detaļas arī jamiem gaidot pipec ilgi - usa sankcijas darbojas = čainīzeri mīž no naudas pārskaitījumiem uz/no rašas
+1 arī redzēju video, kur ķīnas ražotais elektro auto pēc otrās ziemas izskatījās kā pie mums 10-15 gadus veca trešā sērija | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 804
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Domāju, ka kaut kādam zeekr viss ir +/- adekvāti
Ļoti ļoti šaubos. Pat Teslai nav viss adekvāti un viņi ražo jau ilgāku laiku. | Offline | | |
dsks | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1081
Braucu ar:
| Jāliek V8, V10, V12 beznodokļu segmentā ... tad vēl kādu laiku varēs atkauties no Ķīnas ... pēc tam var lekt uz ūdeņradi ... kamēr to viņi atkodīs, tikmēr pusinženieru korpusu būs nospridzinājuši ... vismaz uz kādu laiku apstāsies tehnoloģiskais progress ... | Offline | | |
Arsm3ns | | Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 766
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 16:15:34 @Mikels rakstīja:
04 Sep 2024, 15:20:27 @Kidd rakstīja:
04 Sep 2024, 15:03:32 @karro rakstīja:
Nevienam īsti nav pieredze ar EV ilgtermiņā, un šobrīd, ja tu pērc lietotu EV, ir diezgan liela iespēja, ka tu būsi pēdējais īpašnieks, jo, ja veiksminieku degviela vēl kaut kā kratās uz priekšu, un varbūt tikai grīda jāsametina, lai pakaļa ziemā pa zemi nešļūc, tad kas un par kādiem cipariem ņemsies pārlasīt esošās baterijas?
Lai gan - atzīstu - runāju, nezinot drēbi, un varbūt viss ir čotka.
kautkādā apskates video redzēju, kur slāvi skatījās tos čainīzerus. visādus byd cherrie un ko tik vēl ne. jamiem apakšā dažiem bija vnk metāls tīrs. pat ne krāsots, kur nu vēl par kautkādu apstrādi. rūsa bija jau jaunam no salona - tīri tik, cik orki līdz servisam bija aizbraukuši Detaļas arī jamiem gaidot pipec ilgi - usa sankcijas darbojas = čainīzeri mīž no naudas pārskaitījumiem uz/no rašas
+1 arī redzēju video, kur ķīnas ražotais elektro auto pēc otrās ziemas izskatījās kā pie mums 10-15 gadus veca trešā sērija
un tad? Eiropas zaļos normatīvus izpilda? Izpilda! Ievedmuitas samaksā? samaksā! Tālak jau saucamais brīvai tirgus un nāciet pērciet
P.s.
Paziņa kādu laiku ar Oru, saka zer gutt | Online | | |
dsks | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1081
Braucu ar:
| Arsm3ns, tā jau ir tā foruma burvība, ka ja nopērc pilnīgāko mēslu, tad iemet forumā, ka baigi labais ... mazums vēl kāds nopirks un nebūšu vienīgais lohs pilsētā | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9168
Braucu ar: zviedru ledusskapi
|
04 Sep 2024, 16:16:05 @sliir rakstīja:
Domāju, ka kaut kādam zeekr viss ir +/- adekvāti
Ļoti ļoti šaubos. Pat Teslai nav viss adekvāti un viņi ražo jau ilgāku laiku.
Teslai ir sava filozofija. Viņi primāri investē tehnoloģijās, lai tas auto nobrauktu max km ar vienu uzlādi. Viņiem nekasa ko kas tur padomās par salona apdari, funkcionalitāti, montāžas kvalitāti utml. plebeju sāpes.
Tam pašam Zeekr liekas ir ļoti daudz rietumu komonenšu iebūvētas. Visi čainas EV nav liekami vienā kastē.
| Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13255
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tos sūdus ko tirgo raškas tirgū paši ķīnieši nezin, jo galējie sūdi.
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 04 Sep 2024, 16:31:34 ] | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16016
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 16:18:00 @dsks rakstīja:
Jāliek V8, V10, V12 beznodokļu segmentā ... tad vēl kādu laiku varēs atkauties no Ķīnas ... pēc tam var lekt uz ūdeņradi ... kamēr to viņi atkodīs, tikmēr pusinženieru korpusu būs nospridzinājuši ... vismaz uz kādu laiku apstāsies tehnoloģiskais progress ...
udeņradis nebūs nekad,šo tēmu var aizmirst saknē jau | Online | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1667
Braucu ar: 81
|
04 Sep 2024, 15:03:32 @karro rakstīja:
Nevienam īsti nav pieredze ar EV ilgtermiņā, un šobrīd, ja tu pērc lietotu EV, ir diezgan liela iespēja, ka tu būsi pēdējais īpašnieks, jo, ja veiksminieku degviela vēl kaut kā kratās uz priekšu, un varbūt tikai grīda jāsametina, lai pakaļa ziemā pa zemi nešļūc, tad kas un par kādiem cipariem ņemsies pārlasīt esošās baterijas?
Lai gan - atzīstu - runāju, nezinot drēbi, un varbūt viss ir čotka.
Nevienam nav pieredze ar bateriju darbināmiem auto; tas nekas, ka hibrīdi jau >20g ripo apkārt un pirmās paaudzes TESLA vēljoprojām ripo apkārt ar 400k km nobraukumiem
Bet laikam neviens tik precīzi un detalizēti nevar aprakstīt elektroauto lietošanas praktisko pusi un būtiskākos trūkumus kā cilvēks, kas nekad mūžā nav braucis ar elektroauto | Offline | | |
Arsm3ns | | Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 766
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 16:38:57 @uldens1 rakstīja:
04 Sep 2024, 16:18:00 @dsks rakstīja:
Jāliek V8, V10, V12 beznodokļu segmentā ... tad vēl kādu laiku varēs atkauties no Ķīnas ... pēc tam var lekt uz ūdeņradi ... kamēr to viņi atkodīs, tikmēr pusinženieru korpusu būs nospridzinājuši ... vismaz uz kādu laiku apstāsies tehnoloģiskais progress ...
udeņradis nebūs nekad,šo tēmu var aizmirst saknē jau
un cietie diski nekad nebūs lielāki lar 1.2Gb, jo tehniski tas nav iespējams : 80's : | Online | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16016
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 17:13:55 @Arsm3ns rakstīja:
04 Sep 2024, 16:38:57 @uldens1 rakstīja:
04 Sep 2024, 16:18:00 @dsks rakstīja:
Jāliek V8, V10, V12 beznodokļu segmentā ... tad vēl kādu laiku varēs atkauties no Ķīnas ... pēc tam var lekt uz ūdeņradi ... kamēr to viņi atkodīs, tikmēr pusinženieru korpusu būs nospridzinājuši ... vismaz uz kādu laiku apstāsies tehnoloģiskais progress ...
udeņradis nebūs nekad,šo tēmu var aizmirst saknē jau
un cietie diski nekad nebūs lielāki lar 1.2Gb, jo tehniski tas nav iespējams : 80's :
nu taisnība tev,ja pēķšņi elektrību būs iespējams iegūt pa velti,tad jā,udeņradi ražot bus lēti,bet pārredzamā nākotnē nebūs udeņradis nākotnes degviela,fiziku neapmānīsi | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|