Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
16. Aug 2022, 18:19 #11801

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

Labdien biedri!

Šodien man pastāstīja, ka CSDD esot iepircis cito mikrodaliņu mērīšanas aparātu, esot jau notestējis auto ar un bez DPFiem, tagad tiek kārtoti papīri, lai tas viss pasākums būtu likumīgs. Kāds varbūt apgrozās tais rindās un var ko pakomentēt ?!
Offline
user
16. Aug 2022, 18:26 #11802

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


16 Aug 2022, 18:19:24 @HiJaCKeR rakstīja:
Labdien biedri!

Šodien man pastāstīja, ka CSDD esot iepircis cito mikrodaliņu mērīšanas aparātu, esot jau notestējis auto ar un bez DPFiem, tagad tiek kārtoti papīri, lai tas viss pasākums būtu likumīgs. Kāds varbūt apgrozās tais rindās un var ko pakomentēt ?!


aizmirsi piebilsts - jautāja draugs
Offline
HiJaCKeR
16. Aug 2022, 18:41 #11803

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Aug 2022, 18:26:23 @user rakstīja:

16 Aug 2022, 18:19:24 @HiJaCKeR rakstīja:
Labdien biedri!

Šodien man pastāstīja, ka CSDD esot iepircis cito mikrodaliņu mērīšanas aparātu, esot jau notestējis auto ar un bez DPFiem, tagad tiek kārtoti papīri, lai tas viss pasākums būtu likumīgs. Kāds varbūt apgrozās tais rindās un var ko pakomentēt ?!


aizmirsi piebilsts - jautāja draugs

Offline
cipargalva
16. Aug 2022, 20:12 #11804

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Ja sāks ņemt priekšā vismaz tos, kuri pēc datiem ir Euro 6, tas jau būs labi.
Offline
Gribis
16. Aug 2022, 20:30 #11805

Kopš: 30. Dec 2021

Ziņojumi: 189

Braucu ar:


16 Aug 2022, 18:19:24 @HiJaCKeR rakstīja:
Labdien biedri!

Šodien man pastāstīja, ka CSDD esot iepircis cito mikrodaliņu mērīšanas aparātu, esot jau notestējis auto ar un bez DPFiem, tagad tiek kārtoti papīri, lai tas viss pasākums būtu likumīgs. Kāds varbūt apgrozās tais rindās un var ko pakomentēt ?!


Vadošie dizaineri izstrādā aparata dekoru, adaptē seno latvju rakstus. Messidžs apm tāds: ja tu mani redzi - raudi



Apmēram tā kā te


ideja
Offline
sys9291
18. Aug 2022, 09:12 #11806

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Aug 2022, 22:03:47 @DM-101 rakstīja:
blogaa:

B58 un JB4

saucamie power box nekad nevienos laikos nav korekti strādājuši neatkarīgi no izpildījuma....
Offline
sys9291
18. Aug 2022, 11:02 #11807

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Aug 2022, 09:41:06 @DM-101 rakstīja:

18 Aug 2022, 09:12:02 @sys9291 rakstīja:

17 Aug 2022, 22:03:47 @DM-101 rakstīja:
blogaa:

B58 un JB4

saucamie power box nekad nevienos laikos nav korekti strādājuši neatkarīgi no izpildījuma....


Tas jau pat peec teorijas nav iespeejams. Bet nu faak, paardoshanas apjomi tak milziigi taam kasteleem..

marketings un reklāma svarīga lieta...
Offline
hrjaz
18. Aug 2022, 11:47 #11808

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Tik ļoti izbesījis, ka rakstīšu topikā.
E61 530d 160kw AT
Uzsilstot dzinējam, zūd jauda 1,5 - ~2k rpm, kas izpaužas tā, ka laideni spiežot gāzes pedāli nav vispār reakcijas tahometrā. Uzspiežot straujāk, kārba pārmet zemākā robā un ar augstākiem apgriezieniem, protams, viss aiziet.

Jauns Pierburg EGR
Jauns Bosch GMM
Izmazgāts DPF no 7bar uz 2bar slodzē.

Turbīna iepūš tieši tik, cik tiek prasīts - ģeometrija kustās.

Kļūdu par dzinēja darbību nav. Bija par EGR un DPF.

Ideju vairāk nav. Hidromufta?

Interesanti, ka dzinējs visu laiku mēģina veikt dpf reģenerāciju - spriežu pēc ļoti uzkarsušas izplūdes, ko pavada dobja skaņa. Kad šis process pāriet, jauda uz kādu brīdi atgriežas. Kļūdu par neizdevušos dedzināšanu nav.
Kaspar, gribi pieslēgties?
Offline
HiJaCKeR
18. Aug 2022, 11:48 #11809

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

savulaik magnētiņi arī labi tirgojās
Offline
hrjaz
18. Aug 2022, 12:02 #11810

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Jā, protams. Bet tas nebija cēlonis. Vai Tev ir idejas par konkrēto tēmu? Par bomžiem un plaušām viss ir skaidrs un nevaru nepiekrist. Katrā ziņā labāk, manuprāt, ir izmazgāt, nekā izgriezt. Aiz mana auto ne dūmu, ne nesadeguša dīzeļa smakas nav.
Offline
maasters
18. Aug 2022, 12:46 #11811

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Kuros ātrumos tas tev notiek?

Nav tā, ka tikai 4tā vai piektā?
Ja tikai ceturtā vai piektā, tad var domāt vēl uz muftas sajūgu, ka laicīgi neatlaiž, bet ja arī 3ā utt un jo sevišķi tikai "karstam" motoram, tad liela iespēja ka nebūs tas pie vainas

[ Šo ziņu laboja maasters, 18 Aug 2022, 12:47:50 ]

Offline
sys9291
18. Aug 2022, 12:54 #11812

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Aug 2022, 11:47:35 @hrjaz rakstīja:
Tik ļoti izbesījis, ka rakstīšu topikā.
E61 530d 160kw AT
Uzsilstot dzinējam, zūd jauda 1,5 - ~2k rpm, kas izpaužas tā, ka laideni spiežot gāzes pedāli nav vispār reakcijas tahometrā. Uzspiežot straujāk, kārba pārmet zemākā robā un ar augstākiem apgriezieniem, protams, viss aiziet.

Jauns Pierburg EGR
Jauns Bosch GMM
Izmazgāts DPF no 7bar uz 2bar slodzē.

Turbīna iepūš tieši tik, cik tiek prasīts - ģeometrija kustās.

Kļūdu par dzinēja darbību nav. Bija par EGR un DPF.

Ideju vairāk nav. Hidromufta?

Interesanti, ka dzinējs visu laiku mēģina veikt dpf reģenerāciju - spriežu pēc ļoti uzkarsušas izplūdes, ko pavada dobja skaņa. Kad šis process pāriet, jauda uz kādu brīdi atgriežas. Kļūdu par neizdevušos dedzināšanu nav.
Kaspar, gribi pieslēgties?


un softs iekš auto dzimtais vai tūnētais?
nu noteikt reģenerācijas processu pēc izplūdes temperatūras ("Loti karsta" tā ir augstākā pilotāža... pie kam cik noprotu ir pieejams diagnostikas aprīkojums kurā redzam parametrus... Tad rodas jautājiens - kapēc nepaskatīties vai pēc paramteriem notiek reģenerācija vai nē?
un vēl auto kura gada?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Aug 2022, 12:56:19 ]

Offline
hrjaz
18. Aug 2022, 13:16 #11813

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi


18 Aug 2022, 12:54:59 @sys9291 rakstīja:



un softs iekš auto dzimtais vai tūnētais?
nu noteikt reģenerācijas processu pēc izplūdes temperatūras ("Loti karsta" tā ir augstākā pilotāža... pie kam cik noprotu ir pieejams diagnostikas aprīkojums kurā redzam parametrus... Tad rodas jautājiens - kapēc nepaskatīties vai pēc paramteriem notiek reģenerācija vai nē?
un vēl auto kura gada?

2005. 160kw
Reģenerācija bija redzama arī datos, tajā brīdī arī bija minētie simptomi par karstu izplūdi un dobjo skaņu. Man datora nav, tādēļ izmanoju salīdzinošās secināšanas diagnostiku
Tu zināji, ka, ja uzspļauj uz izpūtēja dekoratīvā uzgaļa un sadzird čurkstošu skaņu, tas norāda reģenerācijas procesu? Patentēta diagnostikas metode.
Problēma ir visos pārnesumos.
Softs problēmas parādīšanās procesā nav aiztikts. Manā auto valdījumā vispār nav aiztikts. Problēma parādījās periodiski, līdz šobrīd praktiski vairs nepazūd.
Offline
RR04
18. Aug 2022, 13:18 #11814

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


18 Aug 2022, 11:57:25 @DM-101 rakstīja:
Man taads filosofiskas dabas jautaajums - viiri, juus ziniet, kas tam DPF ''veederaa''?
Ja jaa, juus variet kaa paskaidrot, ko var dot/dod taada ''mazgaashana''?
Tb., KAA var ''izmazgaat'' suudus, kas ir saspiesti tajaas tievajaas ''trubinjaas''? KAA????

Vieniigais, ko taada mazgaashana var izdariit - ar spiedienu izdemoleet struktuuru/uztiasiiit plaisas tajaa rezgjii, pateicoties kuraam pretspiediens nokriit.

ir dzirdēts, ka dpf liek kaut kādā super krāsnī un cepina. Principā tukuma un rumbulas perekupu gājiens
Offline
sys9291
18. Aug 2022, 13:31 #11815

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Aug 2022, 13:16:59 @hrjaz rakstīja:

18 Aug 2022, 12:54:59 @sys9291 rakstīja:



un softs iekš auto dzimtais vai tūnētais?
nu noteikt reģenerācijas processu pēc izplūdes temperatūras ("Loti karsta" tā ir augstākā pilotāža... pie kam cik noprotu ir pieejams diagnostikas aprīkojums kurā redzam parametrus... Tad rodas jautājiens - kapēc nepaskatīties vai pēc paramteriem notiek reģenerācija vai nē?
un vēl auto kura gada?

2005. 160kw
Reģenerācija bija redzama arī datos, tajā brīdī arī bija minētie simptomi par karstu izplūdi un dobjo skaņu. Man datora nav, tādēļ izmanoju salīdzinošās secināšanas diagnostiku
Tu zināji, ka, ja uzspļauj uz izpūtēja dekoratīvā uzgaļa un sadzird čurkstošu skaņu, tas norāda reģenerācijas procesu? Patentēta diagnostikas metode.
Problēma ir visos pārnesumos.
Softs problēmas parādīšanās procesā nav aiztikts. Manā auto valdījumā vispār nav aiztikts. Problēma parādījās periodiski, līdz šobrīd praktiski vairs nepazūd.

un tagad kontroles jautājums: kur šim auto ir dpf? kāda temperatūra gāzēm pirms cat un pirms DPF?
Offline
hrjaz
18. Aug 2022, 14:06 #11816

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Kā Tu to domā, kur ir dpf? Tur, kur rūpnīcā uzlika. Par grādiem nezinu, dedzināšanas procesā rādīja kaut kādus 600 pēc Celsija, cik atceros. Uz ko Tu tēmē? Dpf ir, tika noņemts, mazgāts, uzlikts atpakaļ, jo tā bija vienīgā kļūda tajā brīdī - paaugstināts pretspiediens, bet ne tik augsts, lai mestu paziņojumu panelī.
Offline
hrjaz
18. Aug 2022, 14:58 #11817

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi


18 Aug 2022, 14:42:13 @DM-101 rakstīja:
Hrjaz,ja tu veel speetu aptvert,ka MP nav ne kraasas,ne smakas,ne garshas.
Bet,tas jau par daudz prasiits.
Par to,kas labaak - hvz. Nojaats DPF ir taads pats nekaads kaa izgriezts. Tik vien,ka sev un citiem var staastiit,ka ir "labaak".



Iedomājies?, aptveru, un nesaku, ka man tur viss baigi skaisti un nemīžu to atzīt.
Bet tas jau no Tevis par daudz prasīts.
Atvaino, ka piedirsu Tavu topiku - reizēm Tu kā pauts atbildi, reizēm kā cilvēks. Nu nav un nebūs viss kā Tu vēlies. Pamēģini saprast, ka nebūs vecām kastēm jauni DPF un labāk iztērē to enerģiju, ko tērē ražojot žulti, uz palīdzēšanu tādiem kā es, kas apgraizīt to dzinēju nevēlas, bet jauns DPF, nu sorry - nebūs.
Offline
hrjaz
18. Aug 2022, 14:59 #11818

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi


18 Aug 2022, 14:45:32 @DM-101 rakstīja:

18 Aug 2022, 14:06:44 @hrjaz rakstīja:
Kā Tu to domā, kur ir dpf? Tur, kur rūpnīcā uzlika. Par grādiem nezinu, dedzināšanas procesā rādīja kaut kādus 600 pēc Celsija, cik atceros. Uz ko Tu tēmē? Dpf ir, tika noņemts, mazgāts, uzlikts atpakaļ, jo tā bija vienīgā kļūda tajā brīdī - paaugstināts pretspiediens, bet ne tik augsts, lai mestu paziņojumu panelī.


Jaaskataas dati,bet es teiktu - milziiga nojaataa DPF pretestiiba izpluudee + DDE provee izveikt regen.

Es jau startā rakstīju, pilnā jaudā 2 bar.
Offline
deadalive
18. Aug 2022, 15:25 #11819

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Kaspič, a ka ir. Tie, kuri brauc ar vel totāli nenopistiem dīzeļiem (nu zem 100k, strādājošu ADzilais utt) tu ar sapratni izturies vai arī vienkārši pidari?

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Mar4ello
18. Aug 2022, 15:28 #11820

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5699

Braucu ar: ar Braucu

Palasot Tevis rakstīto nesaprotu kā Tu vēl pārvietojies ar savām kājām....


18 Aug 2022, 15:01:57 @DM-101 rakstīja:

18 Aug 2022, 14:58:55 @hrjaz rakstīja:

18 Aug 2022, 14:42:13 @DM-101 rakstīja:
Hrjaz,ja tu veel speetu aptvert,ka MP nav ne kraasas,ne smakas,ne garshas.
Bet,tas jau par daudz prasiits.
Par to,kas labaak - hvz. Nojaats DPF ir taads pats nekaads kaa izgriezts. Tik vien,ka sev un citiem var staastiit,ka ir "labaak".



Iedomājies?, aptveru, un nesaku, ka man tur viss baigi skaisti un nemīžu to atzīt.
Bet tas jau no Tevis par daudz prasīts.
Atvaino, ka piedirsu Tavu topiku - reizēm Tu kā pauts atbildi, reizēm kā cilvēks. Nu nav un nebūs viss kā Tu vēlies. Pamēģini saprast, ka nebūs vecām kastēm jauni DPF un labāk iztērē to enerģiju, ko tērē ražojot žulti, uz palīdzēšanu tādiem kā es, kas apgraizīt to dzinēju nevēlas, bet jauns DPF, nu sorry - nebūs.


Pag,pag,tu mani indee,bet man veel baigo sapratni izraadiit? Paliidzeet? Da pis tu nahuj. Tieshi tik vienkaarshi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4