Autors | Ziņojums |
Puce | 23. Jul 2009, 10:42 |
#1181
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Tā arī saki, ka vajag priekš e30/m50 krustojuma. Cik saprotu, tad der arī no X-sa. viens paziņa ielika no 1.golfa. Tiesa gan bija jāpārtaisa štoks, kas to vakumnieku bīda.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
ras | 04. Aug 2009, 14:08 |
#1182
|
|
Kopš: 19. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 86
Braucu ar: Nissan Laurel
|
21 Jul 2009, 16:45:27 se7en rakstīja:
Labs un izskatās, ka stūres pastūzis arī ir
Es arii gribu taadu pastiprinataaju |
Offline | |
|
Puce | 31. Aug 2009, 08:35 |
#1183
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Nezināju, ka iekš BMW ir bijis motors, kuram izplūde un izplūde ir pretējās pusēs nekā tas ir ierasts.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Automaniaks | 31. Aug 2009, 09:34 |
#1184
|
|
Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
|
31 Aug 2009, 08:35:57 Puce rakstīja:
izplūde un izplūde ir pretējās pusēs
tu kautko nepaarakstiijies?
tas kautkaads 16v dzineejs |
Offline | |
|
Phasma | 31. Aug 2009, 10:29 |
#1185
|
|
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Tas ir tieši tas pats dzinējs, kas nāca vecajās BMW formulās! Kodu viņam gan nepateikšu.
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
Puce | 31. Aug 2009, 10:45 |
#1186
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Vārsti, protams, tur ir daudz, bet tas lietas būtību nemaina.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Puce | 02. Sep 2009, 09:22 |
#1187
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Interesanti fakti par e21 konceptiem. Drīzāk jau dažādu jaunievedumu testēšanas platformām priekš nākamajiem BMW modeļiem.
Electric E21
Between 1978 and 1980 BMW, that it had already carried out some experiments with the 2002, and also the E21 with an electric motor. This was given the E33 acronym. But the elevated cost, the insufficient performance and limited mile range of the electric motor and battery technology available meant the project was scrapped.
Diesel E21
Prototypes and experiments on E21 (the " 324td". BMW planned to put their new 2.4 turbodiesel engine in 1983 in the E28 524td. Development of the engine began in 1977. The tests on road of the first prototype engines had begun a year later and BMW used the E21 as a test mule. One was put in the hands of the press in the autumn of 1978: the engine produced 115 bhp (the same power the engine produced when it ws launched in the E2, and of 190nm of torque @ 2000rpm. Top speed was 175 km/h (about 109mph), acceleration from 0 to 100 km/h in 12.5 seconds and fuel consumption of 8.5 litres for 100 km (about 35mpg). Quattroruote, in November 1978, gave a short report of that first test, and basically said that performance was not as good a the petrol version, but is still enthusiastic and that the engine was remarkably silent for a diesel. (tiesa gan šeit man kaut kā māc šaubas par to patēriņu.. imho tur tam būtu bija jābūt par kādiem pāris litriem mazākam..)
323iX
E21 The development of the 4wd transmission system which was introduced in 1985 in the 325’x had begun in 1982 the E21 was used as a development mule. These prototypes had a wider track and larger alloy wheels.
The info on the page also makes mention of a 'modular' engine where half of the cylinders in a 2.3 engine could be shut down when not needed. BTW the Karmann convertible mentioned elsewhere on the website looks fan-bloody-tastic!
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
se7en | 02. Sep 2009, 09:31 |
#1188
|
|
Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
|
21 Jul 2009, 23:45:28 Aidzhis rakstīja:
rudaiseriks pacenties!
[IMG]http://i8.ifrype.com/19/808/119808/large_2009072120524358202.jpg
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." |
Offline | |
|
|
janeks7 | 03. Sep 2009, 17:42 |
#1189
|
|
Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Pārdodu savu e21 323i,Bez dzinēja.Virsbūve ir jāpārmetina un jāpārkrāso.Līdzi dodu daudz detaļu
Sīkāk PM |
Offline | |
|
janeks7 | 04. Sep 2009, 20:46 |
#1190
|
|
Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
03 Sep 2009, 17:42:50 janeks7 rakstīja:
Pārdodu savu e21 323i,Bez dzinēja.Virsbūve ir jāpārmetina un jāpārkrāso.Līdzi dodu daudz detaļu
Sīkāk PM
Pārdots lietotājam Iljach |
Offline | |
|
Vii4 | 12. Sep 2009, 15:12 |
#1191
|
|
Kopš: 23. May 2007
No: Limbaži
Ziņojumi: 238
Braucu ar: glitu e21
|
[ Šo ziņu laboja Vii4, 12 Sep 2009, 15:17:57 ] |
Offline | |
|
Vii4 | 12. Sep 2009, 22:02 |
#1192
|
|
Kopš: 23. May 2007
No: Limbaži
Ziņojumi: 238
Braucu ar: glitu e21
| Vīriešu žurnālam atsūtīts šāds steidzams lasītāja jautājums:
«Man vajadzīgs padoms. Jau iepriekš pateicos. Pirms kāda laika es sāku
turēt aizdomās sievu, ka viņa laiž pa kreisi. Viss kā parasti: ja zvana
tālrunis un pieeju es, otrā galā noliek klausuli. Viņa sākusi bieži
satikties ar
«draudzenēm».
Kad prasu, ar ko tieši, viņa atbild, ka es tāpat viņas nepazīstot. Es
vienmēr gaidu taksometru, ar ko viņa atbrauc mājās, bet viņa izkāpj aiz
mājas
stūra, tā ka es neredzu, kas tā par mašīnu.
Reiz paņēmu viņas mobilo telefonu, lai paskatītos, cik pulkstenis. Viņa
dusmās sāka ārdīties un aizliedza vēl kādreiz telefonam pieskarties.
Iespējams, nekad arī nemēģinātu uzzināt patiesību, bet pagājušajā naktī,
kad viņa
ne no šā, ne no tā kaut kur aizgāja, es ieinteresējos. Nolēmu paslēpties
aiz savas mašīnas, kur paveras lielisks skats uz visu ielu un es varētu
redzēt, kādā mašīnā viņa iekāpj.
Pietupos pie savas mašīnas un pēkšņi ieraudzīju, ka uz priekšējā riteņa
bremžu diskiem ir kaut kādi traipi, līdzīgi rūsai.
Sakiet, lūdzu, vai var braukt ar tādiem diskiem? Varbūt tie jānotīra?
Bet, ja tie jāmaina, vai var likt neoriģinālos diskus? Un, ja var, tad kuri
ir labāki? Bet varbūt tas ir bremžu uzliku dēļ, man ir kaut kādas
neoriģinālās, ko pirku tirgū, iespējams, tā ir kāda ķīniešu kreisā prece.
Varbūt tad
vienkārši nomainīt uzlikas?
Ļoti ceru uz jūsu kvalificēto palīdzību šajā man ļoti svarīgajā
jautājumā.»
tauta sarosas...
ir kadi ieteikumi ko ar so zilo brinumu darit? |
Offline | |
|
Phasma | 12. Sep 2009, 22:12 |
#1193
|
|
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Janek, tu ko, met plinti krūmos? A kā tad mūsu draudzības mačs nākamsezon?
04 Sep 2009, 20:46:09 janeks7 rakstīja:
03 Sep 2009, 17:42:50 janeks7 rakstīja:
Pārdodu savu e21 323i,Bez dzinēja.Virsbūve ir jāpārmetina un jāpārkrāso.Līdzi dodu daudz detaļu
Sīkāk PM
Pārdots lietotājam Iljach
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
_iljaCH_ | 14. Sep 2009, 17:39 |
#1194
|
|
Kopš: 11. Jan 2005
Ziņojumi: 325
Braucu ar:
| Tā kā līdz Phasmam uz saulaino Jelgavu nekādi netieku, vai kāds var pastāstīt tomēr kā lai savieno (un pievieno ac/dc) elektrisko ventilatoru ar dubultās temperatūras devēju, kad abiem ir 3 vienādi vadi - zils, brūns un zil/melns, lai tas viss slēdzās iekšā un ārā, nu un vēl pie vajadzības no salona var ieslēgt/izslēgt manuāli, jo pašlaik sapinoties vadu mudžeklī - tas draņķis vai nu visu laiku stādā, vai nu slēdzās manuāli |
Offline | |
|
janeks7 | 14. Sep 2009, 18:03 |
#1195
|
|
Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
12 Sep 2009, 22:12:19 Phasma rakstīja:
Janek, tu ko, met plinti krūmos? A kā tad mūsu draudzības mačs nākamsezon?
04 Sep 2009, 20:46:09 janeks7 rakstīja:
03 Sep 2009, 17:42:50 janeks7 rakstīja:
Pārdodu savu e21 323i,Bez dzinēja.Virsbūve ir jāpārmetina un jāpārkrāso.Līdzi dodu daudz detaļu
Sīkāk PM
Pārdots lietotājam Iljach
Es pārsēžos uz e30 |
Offline | |
|
_iljaCH_ | 15. Sep 2009, 16:57 |
#1196
|
|
Kopš: 11. Jan 2005
Ziņojumi: 325
Braucu ar:
| Apppppbrīnojama aktivitāte forumā, it kā atvaļinājumu sezona beigusies |
Offline | |
|
|
Puce | 17. Sep 2009, 20:15 |
#1197
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Es rīt braucu uz servi likt m10 motoram jaunu eļļas sūkņa zobratu.. Tā ka viss notiekas.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Fon_Martinsons | 19. Sep 2009, 20:14 |
#1198
|
|
Kopš: 19. Nov 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 209
Braucu ar: E34, E21, Caddy
| straadajos pa italiju lai sanaktu kaposts turpinat iesaakto! dizhkjibele beidz nost |
Offline | |
|
Miriks | 19. Sep 2009, 20:24 |
#1199
|
|
Kopš: 19. Sep 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Nopirku sev e21 ar 2.0 6 cilindru karburatornieku. Nu jau esmu gandriz pilniba izjaucis to. Varbut kads ieteiks kadu motoru labak likt ieksa? Kas jamaina? Varbut ari kadam vajag 2.0l motoru ar visu karbu pilna komplektacija(ejos) |
Offline | |
|
Puce | 20. Sep 2009, 22:37 |
#1200
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Lai pēcāk būtu mazāk problēmu ar TA, tad liec iekšā kādu no m20 saimes. Visticamāk 2.5L. Kārbu gan nepārdod, jo e30, no kura tu visticamāk ņemtu tādu motoru kārbā nav vietas kur ieskrūvēt spidometra trosīti.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|