Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
100
29. Jul 2005, 00:18 #1181

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Vai permaltaa var uztaisit dzineja diagnostiku ja dzinejam M20 325 ir chips un dzinejs parbuvets uz 2.7

-----------------
100.
Offline
Permalat
29. Jul 2005, 10:30 #1182

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-29 00:18, 100 rakstīja:
Vai permaltaa var uztaisit dzineja diagnostiku ja dzinejam M20 325 ir chips un dzinejs parbuvets uz 2.7

Nu, par čipu gan Motronic 1.1 vai 1.0 gan nenosauksi
1. pašdiagnostika kā tāda šim motoram (ja nav 20pin diagnostikas ligzda) nav
2. ja motors pārbūvēts (nevis profesionālā tūneru firmā, bet pagrīdes apstākļos), situācija ir bēdīga.
Varu piedāvāt sekojošu shēmu: Ls 15.00/stundā, bez jebkjādas garantijas (diemžēl). Bet, principā, būtu jāvēršas ’tūninga’ darbnīcā, kur tas motors pārbūvēts...
Offline
sejejs
29. Jul 2005, 10:34 #1183

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


Bet, principā, būtu jāvēršas ’tūninga’ darbnīcā, kur tas motors pārbūvēts

Kur taisīji, tur taisi tālāk!
Tā to varētu pārtulkot!
Offline
RM1
29. Jul 2005, 10:34 #1184

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Kaa taa 20pin diagnostikas ligzda izskataas, tjipa taads paliels apaljs bundiliits ar plastmasas klapiiti paari???

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Permalat
29. Jul 2005, 10:34 #1185

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-28 16:59, EmWe rakstīja:
Pat es varu tev pateikt, ka tev vienkārši ir sūce, man ar tā bija, un viss slēdzas iekšā tikai nesaldē. Un ar neviens nevarēja sūci atrast. Vienkārši pamēģini pieņemt to, ko negribš pieņemt. Maini radiatoru, caurules utt - koroče - nav ko pirkt dauzītus limuzīnus


es savaa laikaa dzirdeju ka specialaja AC servisaa pievieno dzeseehanas shkjidrumam kraasvielu, kas ir redzama ta ne UV tane kaada tur veel gaismaa. Liidz ar to redzams kur laizh garaam pa plaisaam vai savienojumiem.

Nu, mums arī ir aprīkojums (gāzes detektors). Bet, ja tā plaisa ir perodiska (visticamāk, savienojumā), var arī neredzēt.
Tātad, jāveic profilakse visiem savienojumiem (drošības labad). Domāju, tieši tā arī speci teica cilvēkam..
Offline
Puce
29. Jul 2005, 10:36 #1186

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Permalat, ja ar tas būtu pārbūvēts pie profesionāļiem, ko tad jūs tādam motoram varētu nodiognisticēt? imho tik vecam motoram jūs vispār ar kompi maz varat un gribat kaut ko pateikt. Tas tā no pieredzes ar Permalat un Permalat menedžeriem...



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Permalat
29. Jul 2005, 10:53 #1187

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-29 10:34, RM1 rakstīja:
Kaa taa 20pin diagnostikas ligzda izskataas, tjipa taads paliels apaljs bundiliits ar plastmasas klapiiti paari???

Ja tas bundulītis ir netalu no temostata/gaisa mērītāja, vāciņš sarkanā krāsā, 15 kontakti - bez pašdiagnostikas (tur ir tikai +12V, ģeneratora izeja, holla sensors aizdedzes uzstādīšanai).
Ja bundulītis ir lielāks, ar skrūvējamu vāku, tuvāk drošinātāju kastei (M20 ar tukšgaitas elektrisko vārstu, ir katalizators/zonde), ar 20 kontaktiem, tad vismaz kļūdu nolasīšana ir paredzēta. Bet, mistiskas ’pārbūves’ gadījumā arī tā diži nelīdzēs
Offline
Permalat
29. Jul 2005, 11:02 #1188

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-29 10:36, Puce rakstīja:
Permalat, ja ar tas būtu pārbūvēts pie profesionāļiem, ko tad jūs tādam motoram varētu nodiognisticēt? imho tik vecam motoram jūs vispār ar kompi maz varat un gribat kaut ko pateikt. Tas tā no pieredzes ar Permalat un Permalat menedžeriem...



Iesākumam mans monologs šeit.
Slinkums vēlreiz visu rakstīt
1. Nevar diagnosticēt (klasiskajā izpratnē) to, kam pašdiagnostika vispār nav paredzēta.
2. Ja auto ir likts tūneru firmā, vajadzības gadījumā ir dabūjama tehniskā informācija. Pat, ja tā ir ierobežotā apjomā, ir neliela cerība, ka nav muļķības sadarītas.
Ko mēs varam darīt motoram, kuram, piemēram, ir B25 virzuļgrupa, galva no 2.7, ieplūdes kolektors no 2.3, izpūtējs - taisna truba, gaisa mērītājs no Motronic, vadības kompis L-Jertonic, salikts ne ’pa metkām’, bloks ar nenormāklu nodilumu, eļļa nav mainīta 30K, tās atlicis kādi 2L...
Lūk, klasiski ’pārbūvēts’ motors (par konkrēto variantu neznu, lūdzu neuztvert tieši).
Mūsu meistariem ir jāstrādā, nevis jāpēta amatieru pakaļdarinājumi. Ja klients ir gatavs par izpēti maksāt - super, večiem tehnika interesē!!!
Offline
matrixxxx
29. Jul 2005, 12:31 #1189

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Cik vareetu maksaat galvenais bremzhju cilindrs E30 320i 84g.
Offline
pluginss
29. Jul 2005, 12:46 #1190

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

labi teikts.
biezhi vien ir taa.
Kaiminju Janka uztaisa shaadu variantu, pabraukaa, un peec tam paardot.
Nopeerk Peecis un nevar saprast, ka tas neiet un tas neiet. taapeec brauc uz Permalat diagnostiku.

Shajaa gadiijumaa ir skaidrs, ka Permalat vinjus prom, jo tas nav standarta risinaajums.
Vai taa??



Iesākumam mans monologs šeit.
Slinkums vēlreiz visu rakstīt
1. Nevar diagnosticēt (klasiskajā izpratnē) to, kam pašdiagnostika vispār nav paredzēta.
2. Ja auto ir likts tūneru firmā, vajadzības gadījumā ir dabūjama tehniskā informācija. Pat, ja tā ir ierobežotā apjomā, ir neliela cerība, ka nav muļķības sadarītas.
Ko mēs varam darīt motoram, kuram, piemēram, ir B25 virzuļgrupa, galva no 2.7, ieplūdes kolektors no 2.3, izpūtējs - taisna truba, gaisa mērītājs no Motronic, vadības kompis L-Jertonic, salikts ne ’pa metkām’, bloks ar nenormāklu nodilumu, eļļa nav mainīta 30K, tās atlicis kādi 2L...
Lūk, klasiski ’pārbūvēts’ motors (par konkrēto variantu neznu, lūdzu neuztvert tieši).
Mūsu meistariem ir jāstrādā, nevis jāpēta amatieru pakaļdarinājumi. Ja klients ir gatavs par izpēti maksāt - super, večiem tehnika interesē!!!
Offline
Melvins
29. Jul 2005, 12:50 #1191

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-07-29 11:02, Permalat rakstīja:
Mūsu meistariem ir jāstrādā, nevis jāpēta amatieru pakaļdarinājumi. Ja klients ir gatavs par izpēti maksāt - super, večiem tehnika interesē!!!


ļoti labi un korekti pateikts .
respect!
Offline
SEMIGALL
29. Jul 2005, 13:44 #1192

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Jautājums:
uzmet acis uz šiem un saki savu viedo domu
esi manījis te Latvijā šādus?
http://www.umnitza.com/product_info.php?cPath=2...;products_id=227
Offline
edzulis
29. Jul 2005, 13:51 #1193

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kādi motoru kodi ir jaunajiem motoriem? Piemēram 645ci? Nekur nav, pat BMW lapā...
Offline
edzulis
29. Jul 2005, 13:54 #1194

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

645ci ir N62B44, ja?
Offline
SEMIGALL
29. Jul 2005, 14:07 #1195

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2005-07-29 13:54, edzulis rakstīja:
645ci ir N62B44, ja?

645Ci 4398/8N62
par to 44 gan nezinu
pasaki labak ,kur weba bija tie ETK katalogi(www.???
Offline
Permalat
29. Jul 2005, 14:20 #1196

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-29 12:31, matrixxxx rakstīja:
Cik vareetu maksaat galvenais bremzhju cilindrs E30 320i 84g.

Interesē jauns vai lietots? Lietota uz vietas nav, jauns noteikti jāpasūta..
Offline
RM1
29. Jul 2005, 14:22 #1197

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


2005-07-29 10:53, Permalat rakstīja:
Ja tas bundulītis ir netalu no temostata/gaisa mērītāja, vāciņš sarkanā krāsā, 15 kontakti - bez pašdiagnostikas (tur ir tikai +12V, ģeneratora izeja, holla sensors aizdedzes uzstādīšanai).
Ja bundulītis ir lielāks, ar skrūvējamu vāku, tuvāk drošinātāju kastei (M20 ar tukšgaitas elektrisko vārstu, ir katalizators/zonde), ar 20 kontaktiem, tad vismaz kļūdu nolasīšana ir paredzēta. Bet, mistiskas ’pārbūves’ gadījumā arī tā diži nelīdzēs


Man nav nekas "parbūvēts", viss chih pih no ruupniicas, vienkaarshi gribeeju, lai nomet oilservice un inspection, un veel paarbauda vai nav kaada kljuuda izmesta Pie jums var veikt motora mehaanisko dizgnozi, nu tipa vai varstus nevajag reguleet, vai ellas suknis pietiekami suuknee, vai ellas spiediens iz pietiekams, vai katalizators nav ciet utt. Paldies

[ This message was edited by: RM1 on 2005-07-29 14:23 ]

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
kro
29. Jul 2005, 14:25 #1198

Kopš: 17. Jan 2003

No: Ikšķile

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: bmw bez jumta


2005-07-28 23:02, kro rakstīja:
cik maksā šitie bleķa gabali?
41628119768
41358215287
41358215288


Offline
Permalat
29. Jul 2005, 14:26 #1199

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-29 13:44, SEMIGALL rakstīja:
Jautājums:
uzmet acis uz šiem un saki savu viedo domu
esi manījis te Latvijā šādus?
http://www.umnitza.com/product_info.php?cPath=2...;products_id=227

Varbūt ir, neesmu īpaši meklējis.
Standarta problēmas ar TA, LCM kļūdām, utt. Plus vēl labā rekomendācija nomainīt 5A (piemēram) drošinātāju pret 15A
Pēc tam: LCM remonts, nepieciešamības gadījumā - vadu nomaiņa.
Offline
EmWe
29. Jul 2005, 14:27 #1200

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1451

Braucu ar:


2005-07-29 13:44, SEMIGALL rakstīja:
Jautājums:
uzmet acis uz šiem un saki savu viedo domu
esi manījis te Latvijā šādus?
http://www.umnitza.com/product_info.php?cPath=2...;products_id=227


tehnologjija taa pati ko tirgo RONS, tikai taa starpiiba ka gredzeni jau iemonteti lukturos.
es savaa laika no UMNITZA nopirku tikai pashus gredzenus un gala ezultaats bildees

Angel eyes
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo