Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
dafka
21. Nov 2011, 13:13 #1181

Kopš: 22. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1263

Braucu ar: E21 323

Jautājums gan nebūs par BMW, bet neatradu citu topicu.
Kads zin kādu kantori kur pa lētām naudām un normāli var uzstādīt parasto gāzes iekārtu ( mono ) .
Pati iekārta un balons man ir, atliek tikai oficiāli uzstādīt viņu.

Kur , pa cik ?

auto- Opel Omega 2.0 96'gada 4 cilindi.
Offline
matiicins
16. Dec 2011, 21:43 #1182

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem
Offline
kexxx
16. Dec 2011, 21:47 #1183

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Dec 2011, 21:43:00 matiicins rakstīja:
kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem


ja ir tā sauktā 4.paaudzes iekārta ar inžektoriem, tad jaudas zudums esot mazāks nekā "parastajai" iekārtai... patēriņš arī 4.paaudzes iekārtai esot mazāks...
padomā loģiski- ja jau parastā iekārta būtu labāka/ekonomiskāka- nafig tad inžektoru iekārtu, kas ir dārgāka?

vēl viens pluss- inžektoru iekārtai nav raksturīgi blīkšķi kolektorā

[ Šo ziņu laboja kexxx, 16 Dec 2011, 21:47:53 ]

Offline
TurboB
16. Dec 2011, 21:48 #1184

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: e46 touring 330i


16 Dec 2011, 21:43:00 matiicins rakstīja:
kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem
Pirmajā variantā viss ir labi, otrajā viss ir slikti
Offline
TurboB
16. Dec 2011, 21:53 #1185

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: e46 touring 330i


16 Dec 2011, 21:47:31 kexxx rakstīja:

16 Dec 2011, 21:43:00 matiicins rakstīja:
kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem


ja ir tā sauktā 4.paaudzes iekārta ar inžektoriem, tad jaudas zudums esot mazāks nekā "parastajai" iekārtai... patēriņš arī 4.paaudzes iekārtai esot mazāks...
padomā loģiski- ja jau parastā iekārta būtu labāka/ekonomiskāka- nafig tad inžektoru iekārtu, kas ir dārgāka?

vēl viens pluss- inžektoru iekārtai nav raksturīgi blīkšķi kolektorā
Tagad jau iet 4.+ paaudze, kurai jaudas zudumi nav un pateriņš arī tāds pats kā bendžam, atkarīgs no ECU regulējuma. Ja gudrs regulētājs un spējīgs, tad ir iespējams panākt arī jaudas pieaugumu, jo gāzei ir augstāks oktāns un zemāka sadegšanas temperatūra.
Offline
Spok5
16. Dec 2011, 21:59 #1186

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

To var dabūt gatavu tikai tad, ja aiztiek aizdedzi. Savukārt, par TO maksāt neviens kapeikdrāzējs negrib.
Offline
Laoshi
16. Dec 2011, 22:02 #1187

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


16 Dec 2011, 21:53:18 TurboB rakstīja:

16 Dec 2011, 21:47:31 kexxx rakstīja:

16 Dec 2011, 21:43:00 matiicins rakstīja:
kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem


ja ir tā sauktā 4.paaudzes iekārta ar inžektoriem, tad jaudas zudums esot mazāks nekā "parastajai" iekārtai... patēriņš arī 4.paaudzes iekārtai esot mazāks...
padomā loģiski- ja jau parastā iekārta būtu labāka/ekonomiskāka- nafig tad inžektoru iekārtu, kas ir dārgāka?

vēl viens pluss- inžektoru iekārtai nav raksturīgi blīkšķi kolektorā
Tagad jau iet 4.+ paaudze, kurai jaudas zudumi nav un pateriņš arī tāds pats kā bendžam, atkarīgs no ECU regulējuma. Ja gudrs regulētājs un spējīgs, tad ir iespējams panākt arī jaudas pieaugumu, jo gāzei ir augstāks oktāns un zemāka sadegšanas temperatūra.


Ja drotam ir karburators vai monošprice, tad 4. paaudzes sistēmu nemaz nevar uzlikt, jo nav 4, 6 vai 8 benzīna sprauslu, ko emulēt. Jaudīgāku uz gāzes var padarītm griežot aizdedzi uz maziem apgriezieniem agrāku, uz lieliem - vēlāku. To visvieglāk var izdarīt drotiem ar sadalītāju. Citiem var programmēt attiecīgās līknes, bet reāli neviens ar to neņemās.
Offline
matiicins
16. Dec 2011, 22:07 #1188

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

To ka ar inžektoriem ir labāk to es tā kā pats sapratu. Gribēju zināt aptuveni cik liela tā starpība ir skaitļos
Offline
kexxx
16. Dec 2011, 22:09 #1189

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Dec 2011, 21:59:20 Spok5 rakstīja:
To var dabūt gatavu tikai tad, ja aiztiek aizdedzi. Savukārt, par TO maksāt neviens kapeikdrāzējs negrib.


cena apsteidzes iekārtai nav tik traģiska, lielākā probēma, IMHO, ir noregulēšana, jo tur manuāli jāieprogrammē apsteidzes leņķis katram slodzes diapazonam... un tas nav tik vienkārši izdarāms... jaudas pieaugums nav to vērts, lai tā ķēpātos, tāpēc arī tie apsteidzes regulatori nav sevišķi populāri
Offline
kexxx
16. Dec 2011, 22:12 #1190

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Dec 2011, 22:07:54 matiicins rakstīja:
To ka ar inžektoriem ir labāk to es tā kā pats sapratu. Gribēju zināt aptuveni cik liela tā starpība ir skaitļos

skaitļos- tas ir sistēmas izmaksas vai ekspluatācijas?
ja likt jaunu iekārtu, tad neredzu jēgu likt "parasto"- nav tā starpība tik liela, it īpaši ja ir 4-6 cilindru motors...

nu, protams, ja mašīnai ir daudzpunktu iešprice un vispār ie iespējams 4.paaudzi uzmontēt

P.S. var kāds pastāstīt, ar ko no tehniskā viedokļa atšķiras 4. un 4+ paaudzes iekārtas???
Offline
kexxx
16. Dec 2011, 22:14 #1191

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Dec 2011, 22:02:05 Laoshi rakstīja:
Jaudīgāku uz gāzes var padarītm griežot aizdedzi uz maziem apgriezieniem agrāku, uz lieliem - vēlāku

šo gan nesapratu- ja gāze sadeg lēnāk, tad nafik pie lieliem apgriezieniem likt vēlāku aizdedzi, nekā benzīnam?
Offline
matiicins
16. Dec 2011, 22:17 #1192

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


16 Dec 2011, 22:12:09 kexxx rakstīja:

16 Dec 2011, 22:07:54 matiicins rakstīja:
To ka ar inžektoriem ir labāk to es tā kā pats sapratu. Gribēju zināt aptuveni cik liela tā starpība ir skaitļos

skaitļos- tas ir sistēmas izmaksas vai ekspluatācijas?
ja likt jaunu iekārtu, tad neredzu jēgu likt "parasto"- nav tā starpība tik liela, it īpaši ja ir 4-6 cilindru motors...

nu, protams, ja mašīnai ir daudzpunktu iešprice un vispār ie iespējams 4.paaudzi uzmontēt

P.S. var kāds pastāstīt, ar ko no tehniskā viedokļa atšķiras 4. un 4+ paaudzes iekārtas???
ekspluatācijas skaitļi interesē
Offline
Laoshi
16. Dec 2011, 22:26 #1193

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


16 Dec 2011, 22:14:30 kexxx rakstīja:

16 Dec 2011, 22:02:05 Laoshi rakstīja:
Jaudīgāku uz gāzes var padarītm griežot aizdedzi uz maziem apgriezieniem agrāku, uz lieliem - vēlāku

šo gan nesapratu- ja gāze sadeg lēnāk, tad nafik pie lieliem apgriezieniem likt vēlāku aizdedzi, nekā benzīnam?


Šito sīki aprakstīja Drivers kkur šī topika plašumos. Es vnk neatceros, kas no parametriem tur mainījās, un tapēc ar pliku sadalītāja griešanu arī pilnā diapazonā nebūs līdzēts. Fakts ir tāds, ka uz lieliem rpm gāze sūdīgi ceļ vai neceļ nemaz, tapēc gāzes kompjiem ir opcija slēgt iekšā benzīnu pie kārtīga dragreisa.
Offline
kexxx
16. Dec 2011, 22:36 #1194

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


16 Dec 2011, 22:17:30 matiicins rakstīja:

16 Dec 2011, 22:12:09 kexxx rakstīja:

16 Dec 2011, 22:07:54 matiicins rakstīja:
To ka ar inžektoriem ir labāk to es tā kā pats sapratu. Gribēju zināt aptuveni cik liela tā starpība ir skaitļos

skaitļos- tas ir sistēmas izmaksas vai ekspluatācijas?
ja likt jaunu iekārtu, tad neredzu jēgu likt "parasto"- nav tā starpība tik liela, it īpaši ja ir 4-6 cilindru motors...

nu, protams, ja mašīnai ir daudzpunktu iešprice un vispār ie iespējams 4.paaudzi uzmontēt

P.S. var kāds pastāstīt, ar ko no tehniskā viedokļa atšķiras 4. un 4+ paaudzes iekārtas???
ekspluatācijas skaitļi interesē


ekspluatācijā 4. paaudze izmaksās mazāk- jo patēriņš mazāks...
ja cenas starpība starp parasto un 4. paaudzes ir ~100-150 LVL, tad es viennozīmīgi ņemtu 4.paaudzes
Offline
jaks
16. Dec 2011, 22:43 #1195

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


16 Dec 2011, 21:53:18 TurboB rakstīja:
jo gāzei ir augstāks oktāns un zemāka sadegšanas temperatūra.

LPG ir par 10-15C augstāka sadegšanas temperatūra
Offline
nagla
16. Dec 2011, 22:51 #1196

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

hvz tiko uzliku pilnigi klasisku gazi uz 1.4 mono inzhektora,iet manu prat neslikti,jauda biku zudusi del maisitaja raditas pretestibas ieplude un tas ir jutams ari uz benzina(varbut pat vairak neka uz gazes)! nahuj hibridus parejam uz gazi!

p.s. reduktorts 100kw taka ar lielu rezervi,tiesa bija pirkts citai masinai bet tai atkal bija taka pa issu!

[ Šo ziņu laboja nagla, 16 Dec 2011, 22:59:44 ]

Offline
Dezinfektors
16. Dec 2011, 23:09 #1197

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi


16 Dec 2011, 22:43:23 jaks rakstīja:

16 Dec 2011, 21:53:18 TurboB rakstīja:
jo gāzei ir augstāks oktāns un zemāka sadegšanas temperatūra.

LPG ir par 10-15C augstāka sadegšanas temperatūra

Tu to izlasīji TVnet komentāros?
Offline
Martins7777
19. Jan 2012, 14:50 #1198

Kopš: 13. Aug 2010

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


27 Mar 2011, 20:53:45 Driver rakstīja:

27 Mar 2011, 17:44:21 Mikelis rakstīja:
Līdz mums tāda vēl nav atnākusi

un neatnaks
jau parasta tvaiku sprice delj labas gazes daudziem pisas, bet ar isto iesprici vares dabut sirmus matus...

6. paaudzes gāzes sistēma, izmanto esošās benzīna tiešās iešprices sprauslas, lasi jaunākā Autoavīze 5. lpp.
Offline
xjs_4
19. Jan 2012, 15:25 #1199

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Iesainjojiet man 2vas 6 paaudzes ielaartas .. vienu uz 3 cilindriem otru uz 12

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
matiicins
20. Jan 2012, 21:34 #1200

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

Kas varētu būt par iemeslu tam, ka pabraucot uz gāzi pārslēdzas uz benzīnu un tad pēc kāda laiciņa atpakaļ uz gāzi un tā visu laiku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo