Autors | Ziņojums |
dafka | 21. Nov 2011, 13:13 |
#1181
|
|
Kopš: 22. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1263
Braucu ar: E21 323
| Jautājums gan nebūs par BMW, bet neatradu citu topicu.
Kads zin kādu kantori kur pa lētām naudām un normāli var uzstādīt parasto gāzes iekārtu ( mono ) .
Pati iekārta un balons man ir, atliek tikai oficiāli uzstādīt viņu.
Kur , pa cik ?
auto- Opel Omega 2.0 96'gada 4 cilindi. |
Offline | |
|
matiicins | 16. Dec 2011, 21:43 |
#1182
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem |
Offline | |
|
kexxx | 16. Dec 2011, 21:47 |
#1183
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
16 Dec 2011, 21:43:00 matiicins rakstīja:
kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem
ja ir tā sauktā 4.paaudzes iekārta ar inžektoriem, tad jaudas zudums esot mazāks nekā "parastajai" iekārtai... patēriņš arī 4.paaudzes iekārtai esot mazāks...
padomā loģiski- ja jau parastā iekārta būtu labāka/ekonomiskāka- nafig tad inžektoru iekārtu, kas ir dārgāka?
vēl viens pluss- inžektoru iekārtai nav raksturīgi blīkšķi kolektorā[ Šo ziņu laboja kexxx, 16 Dec 2011, 21:47:53 ] |
Offline | |
|
TurboB | 16. Dec 2011, 21:48 |
#1184
|
|
Kopš: 18. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: e46 touring 330i
|
16 Dec 2011, 21:43:00 matiicins rakstīja:
kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem
Pirmajā variantā viss ir labi, otrajā viss ir slikti |
Offline | |
|
TurboB | 16. Dec 2011, 21:53 |
#1185
|
|
Kopš: 18. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: e46 touring 330i
|
16 Dec 2011, 21:47:31 kexxx rakstīja:
16 Dec 2011, 21:43:00 matiicins rakstīja:
kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem
ja ir tā sauktā 4.paaudzes iekārta ar inžektoriem, tad jaudas zudums esot mazāks nekā "parastajai" iekārtai... patēriņš arī 4.paaudzes iekārtai esot mazāks...
padomā loģiski- ja jau parastā iekārta būtu labāka/ekonomiskāka- nafig tad inžektoru iekārtu, kas ir dārgāka?
vēl viens pluss- inžektoru iekārtai nav raksturīgi blīkšķi kolektorā
Tagad jau iet 4.+ paaudze, kurai jaudas zudumi nav un pateriņš arī tāds pats kā bendžam, atkarīgs no ECU regulējuma. Ja gudrs regulētājs un spējīgs, tad ir iespējams panākt arī jaudas pieaugumu, jo gāzei ir augstāks oktāns un zemāka sadegšanas temperatūra. |
Offline | |
|
Spok5 | 16. Dec 2011, 21:59 |
#1186
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| To var dabūt gatavu tikai tad, ja aiztiek aizdedzi. Savukārt, par TO maksāt neviens kapeikdrāzējs negrib. |
Offline | |
|
Laoshi | 16. Dec 2011, 22:02 |
#1187
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
16 Dec 2011, 21:53:18 TurboB rakstīja:
16 Dec 2011, 21:47:31 kexxx rakstīja:
16 Dec 2011, 21:43:00 matiicins rakstīja:
kas mainās automašīnas dinamikā un patēriņā, ja gāzes iekārta ir ar inžektoriem uz katru cilindru vai arī ir parastā gāzes iekārt bez inžektoriem
ja ir tā sauktā 4.paaudzes iekārta ar inžektoriem, tad jaudas zudums esot mazāks nekā "parastajai" iekārtai... patēriņš arī 4.paaudzes iekārtai esot mazāks...
padomā loģiski- ja jau parastā iekārta būtu labāka/ekonomiskāka- nafig tad inžektoru iekārtu, kas ir dārgāka?
vēl viens pluss- inžektoru iekārtai nav raksturīgi blīkšķi kolektorā
Tagad jau iet 4.+ paaudze, kurai jaudas zudumi nav un pateriņš arī tāds pats kā bendžam, atkarīgs no ECU regulējuma. Ja gudrs regulētājs un spējīgs, tad ir iespējams panākt arī jaudas pieaugumu, jo gāzei ir augstāks oktāns un zemāka sadegšanas temperatūra.
Ja drotam ir karburators vai monošprice, tad 4. paaudzes sistēmu nemaz nevar uzlikt, jo nav 4, 6 vai 8 benzīna sprauslu, ko emulēt. Jaudīgāku uz gāzes var padarītm griežot aizdedzi uz maziem apgriezieniem agrāku, uz lieliem - vēlāku. To visvieglāk var izdarīt drotiem ar sadalītāju. Citiem var programmēt attiecīgās līknes, bet reāli neviens ar to neņemās. |
Offline | |
|
matiicins | 16. Dec 2011, 22:07 |
#1188
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| To ka ar inžektoriem ir labāk to es tā kā pats sapratu. Gribēju zināt aptuveni cik liela tā starpība ir skaitļos |
Offline | |
|
|
kexxx | 16. Dec 2011, 22:09 |
#1189
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
16 Dec 2011, 21:59:20 Spok5 rakstīja:
To var dabūt gatavu tikai tad, ja aiztiek aizdedzi. Savukārt, par TO maksāt neviens kapeikdrāzējs negrib.
cena apsteidzes iekārtai nav tik traģiska, lielākā probēma, IMHO, ir noregulēšana, jo tur manuāli jāieprogrammē apsteidzes leņķis katram slodzes diapazonam... un tas nav tik vienkārši izdarāms... jaudas pieaugums nav to vērts, lai tā ķēpātos, tāpēc arī tie apsteidzes regulatori nav sevišķi populāri |
Offline | |
|
kexxx | 16. Dec 2011, 22:12 |
#1190
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
16 Dec 2011, 22:07:54 matiicins rakstīja:
To ka ar inžektoriem ir labāk to es tā kā pats sapratu. Gribēju zināt aptuveni cik liela tā starpība ir skaitļos
skaitļos- tas ir sistēmas izmaksas vai ekspluatācijas?
ja likt jaunu iekārtu, tad neredzu jēgu likt "parasto"- nav tā starpība tik liela, it īpaši ja ir 4-6 cilindru motors...
nu, protams, ja mašīnai ir daudzpunktu iešprice un vispār ie iespējams 4.paaudzi uzmontēt
P.S. var kāds pastāstīt, ar ko no tehniskā viedokļa atšķiras 4. un 4+ paaudzes iekārtas??? |
Offline | |
|
kexxx | 16. Dec 2011, 22:14 |
#1191
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
16 Dec 2011, 22:02:05 Laoshi rakstīja:
Jaudīgāku uz gāzes var padarītm griežot aizdedzi uz maziem apgriezieniem agrāku, uz lieliem - vēlāku
šo gan nesapratu- ja gāze sadeg lēnāk, tad nafik pie lieliem apgriezieniem likt vēlāku aizdedzi, nekā benzīnam? |
Offline | |
|
matiicins | 16. Dec 2011, 22:17 |
#1192
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
16 Dec 2011, 22:12:09 kexxx rakstīja:
16 Dec 2011, 22:07:54 matiicins rakstīja:
To ka ar inžektoriem ir labāk to es tā kā pats sapratu. Gribēju zināt aptuveni cik liela tā starpība ir skaitļos
skaitļos- tas ir sistēmas izmaksas vai ekspluatācijas?
ja likt jaunu iekārtu, tad neredzu jēgu likt "parasto"- nav tā starpība tik liela, it īpaši ja ir 4-6 cilindru motors...
nu, protams, ja mašīnai ir daudzpunktu iešprice un vispār ie iespējams 4.paaudzi uzmontēt
P.S. var kāds pastāstīt, ar ko no tehniskā viedokļa atšķiras 4. un 4+ paaudzes iekārtas???
ekspluatācijas skaitļi interesē |
Offline | |
|
Laoshi | 16. Dec 2011, 22:26 |
#1193
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
16 Dec 2011, 22:14:30 kexxx rakstīja:
16 Dec 2011, 22:02:05 Laoshi rakstīja:
Jaudīgāku uz gāzes var padarītm griežot aizdedzi uz maziem apgriezieniem agrāku, uz lieliem - vēlāku
šo gan nesapratu- ja gāze sadeg lēnāk, tad nafik pie lieliem apgriezieniem likt vēlāku aizdedzi, nekā benzīnam?
Šito sīki aprakstīja Drivers kkur šī topika plašumos. Es vnk neatceros, kas no parametriem tur mainījās, un tapēc ar pliku sadalītāja griešanu arī pilnā diapazonā nebūs līdzēts. Fakts ir tāds, ka uz lieliem rpm gāze sūdīgi ceļ vai neceļ nemaz, tapēc gāzes kompjiem ir opcija slēgt iekšā benzīnu pie kārtīga dragreisa. |
Offline | |
|
kexxx | 16. Dec 2011, 22:36 |
#1194
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
16 Dec 2011, 22:17:30 matiicins rakstīja:
16 Dec 2011, 22:12:09 kexxx rakstīja:
16 Dec 2011, 22:07:54 matiicins rakstīja:
To ka ar inžektoriem ir labāk to es tā kā pats sapratu. Gribēju zināt aptuveni cik liela tā starpība ir skaitļos
skaitļos- tas ir sistēmas izmaksas vai ekspluatācijas?
ja likt jaunu iekārtu, tad neredzu jēgu likt "parasto"- nav tā starpība tik liela, it īpaši ja ir 4-6 cilindru motors...
nu, protams, ja mašīnai ir daudzpunktu iešprice un vispār ie iespējams 4.paaudzi uzmontēt
P.S. var kāds pastāstīt, ar ko no tehniskā viedokļa atšķiras 4. un 4+ paaudzes iekārtas???
ekspluatācijas skaitļi interesē
ekspluatācijā 4. paaudze izmaksās mazāk- jo patēriņš mazāks...
ja cenas starpība starp parasto un 4. paaudzes ir ~100-150 LVL, tad es viennozīmīgi ņemtu 4.paaudzes |
Offline | |
|
jaks | 16. Dec 2011, 22:43 |
#1195
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
16 Dec 2011, 21:53:18 TurboB rakstīja:
jo gāzei ir augstāks oktāns un zemāka sadegšanas temperatūra.
LPG ir par 10-15C augstāka sadegšanas temperatūra |
Offline | |
|
nagla | 16. Dec 2011, 22:51 |
#1196
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| hvz tiko uzliku pilnigi klasisku gazi uz 1.4 mono inzhektora,iet manu prat neslikti,jauda biku zudusi del maisitaja raditas pretestibas ieplude un tas ir jutams ari uz benzina(varbut pat vairak neka uz gazes)! nahuj hibridus parejam uz gazi!
p.s. reduktorts 100kw taka ar lielu rezervi,tiesa bija pirkts citai masinai bet tai atkal bija taka pa issu![ Šo ziņu laboja nagla, 16 Dec 2011, 22:59:44 ] |
Offline | |
|
|
Dezinfektors | 16. Dec 2011, 23:09 |
#1197
|
|
Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Jawu un Audi
|
16 Dec 2011, 22:43:23 jaks rakstīja:
16 Dec 2011, 21:53:18 TurboB rakstīja:
jo gāzei ir augstāks oktāns un zemāka sadegšanas temperatūra.
LPG ir par 10-15C augstāka sadegšanas temperatūra
Tu to izlasīji TVnet komentāros? |
Offline | |
|
Martins7777 | 19. Jan 2012, 14:50 |
#1198
|
|
Kopš: 13. Aug 2010
Ziņojumi: 278
Braucu ar:
|
27 Mar 2011, 20:53:45 Driver rakstīja:
27 Mar 2011, 17:44:21 Mikelis rakstīja:
Līdz mums tāda vēl nav atnākusi
un neatnaks
jau parasta tvaiku sprice delj labas gazes daudziem pisas, bet ar isto iesprici vares dabut sirmus matus...
6. paaudzes gāzes sistēma, izmanto esošās benzīna tiešās iešprices sprauslas, lasi jaunākā Autoavīze 5. lpp. |
Offline | |
|
xjs_4 | 19. Jan 2012, 15:25 |
#1199
|
|
Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Iesainjojiet man 2vas 6 paaudzes ielaartas .. vienu uz 3 cilindriem otru uz 12
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. |
Offline | |
|
matiicins | 20. Jan 2012, 21:34 |
#1200
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| Kas varētu būt par iemeslu tam, ka pabraucot uz gāzi pārslēdzas uz benzīnu un tad pēc kāda laiciņa atpakaļ uz gāzi un tā visu laiku |
Offline | |
|