Online
Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 07. Aug 2020, 16:13 |
#1181
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
06 Aug 2020, 21:42:08 @BigDog24 rakstīja:
man šķiet, vislabākais chiptunings šiem 10+ gadīgajiem dīzeļiem ir pāris sensoru maiņa kaut kādos 40eur (~2x20eur bosch). Ar laiku visu sensoru rādijumi aizpeld, pēc manas pieredzes, jūtamas foršas izmaiņas (kļūdas kompis met, kad jau samērā brutālas novirzes). - sadales vārpstas pozīcijas sensors (mirklis kad špricēt zupu), ieplūdes kolektora spiediena devējs (špricējamās degvielas apjoma aprēķini)
nez kā hola vai induktīvajam devējam var aizpeldēt parametri??? | Offline | | |
Kaross | 07. Aug 2020, 16:58 |
#1182
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| induktīvos devējus izmantoja pagātnē. Abi ir holla.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Ruudis | 07. Aug 2020, 18:16 |
#1183
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Nomainot jau tās pašas ķēdes daži zirgi ir klāt, par cik fāzes nostājas savā vietā. Tikai tas ir dārgāk
[ Šo ziņu laboja Ruudis, 07 Aug 2020, 18:17:43 ] | Offline | | |
uldens1 | 07. Aug 2020, 19:12 |
#1184
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
07 Aug 2020, 16:58:45 @Kaross rakstīja:
induktīvos devējus izmantoja pagātnē. Abi ir holla.
zinu,es runāju vispārīgi,cilvēks kaut kādus māņus sadomājies un tagad izplata huiņu pilnīgāko | Offline | | |
frukts | 07. Aug 2020, 20:52 |
#1185
|
| Kopš: 18. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 511
Braucu ar: G05, G31
| Kam uzticēt n55 265kw čipošanu? | Offline | | |
Ruudis | 07. Aug 2020, 20:57 |
#1186
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
07 Aug 2020, 20:52:24 @frukts rakstīja:
Kam uzticēt n55 265kw čipošanu?
Jājautā @DM-101 | Offline | | |
Danis_e36 | 14. Sep 2020, 22:24 |
#1187
|
| Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1310
Braucu ar: OPC
| Kādas atsauksmes par ZDX, var uzticēt čipošanu? Cena krietni saldāka, kā citiem | Offline | | |
wanksta | 14. Sep 2020, 23:49 |
#1188
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Varbūt AFs mums grib uzčipot pa krīzes cenu?
Reņa busu gribētu padarīt lustīgāku, tieši šodien vel nepaspēju piezvanīt remapam [ Šo ziņu laboja wanksta, 14 Sep 2020, 23:58:56 ] | Offline | | |
|
kkas | 15. Sep 2020, 00:13 |
#1189
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| hvz kā tagad ar cenām. pirms gada man zdx uzlika uz stenda pirms un pēc. tikko Kaross par to pašu cenu kā zdx pirms gada, tādu pašu motoru nelika uz stenda. tipa stends par papildus maksu.
zdx auto iet bez problēmām, neko sliktu nevaru pateikt.
man gan kkā par viņiem abiem (visiem chiptuneriem) radies iespaids, ka karina biš makaronus par custom individual maps katram standarta auto, jo redz katram auto ir savas īpatnības, lai gan no rūpnīcas setups visiem ir viens.
man ir bijuši divi 200sx un tajos laikos, ja gribējās custom maps bija jāpavada laiks uz stenda, bomāru gadījumā uz ceļa regulēja.
ātrais variants bija vnk gatavs maps atkarībā no setupa.
imho tāds arī tiek klasiska chip gadījumā šobrīd vnk iekopēts. pirms čipa parametru diagnostika veikta, kļūdām uzmet aci, moš kāds aplis pēcāk izbraukts, lai pārliecinātos +- un viss
| Offline | | |
Danis_e36 | 15. Sep 2020, 00:40 |
#1190
|
| Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1310
Braucu ar: OPC
| Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda | Offline | | |
Gordenfromlv | 15. Sep 2020, 00:57 |
#1191
|
| Kopš: 22. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 678
Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R
| Custom AFR (Vadims)
PDK &DynoSystems (Jānis)
Principā, ielas auto, visi lies iekšā standarta mapu's un viss, nekāda raķešzinātne.
Ja ir runa par sporta auto un individuālām nastroikām tad pie augstāk minētajiem, bet nav lēti.
Cik zināms, Edmunds (ZDX) apmācījās pie Jāņa no PDK.
Pats esmu čipojies pie AF, simts gadus atpakaļ, Kaross'a, ZDX, PDK un tagad drīzumā plānots pie Custom AFR.
It kā neko sliktu ne par vienu nevar pateikt. [ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 15 Sep 2020, 01:00:53 ] | Offline | | |
Kaross | 15. Sep 2020, 09:50 |
#1192
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kā jums liekas, kaut ko standarta ierakstot varētu dabūt 400+zs no parasta 3.0TDI?
Programmatūras 90% gadījumu izstrādāju pats un auto varu saregulēt pēc klienta vēlmēm. Stends standarta nepārbūvētam auto nav nepieciešams. Tīri klienta ziņkāres apmierināšanai. Viss ir ļoti labi redzams diagnostikā. Auto gan pirms, gan pēc chiptuninga tiek diagnosticēts - log'oti dati. vai ZDX to dara? Cik zinu, nē.
Tajā visā ir jāiedziļinās un jāvelta tam laiks. Ja vienkārši uzmet programmu, tad jā - tas maksā mazāk. Vai tā es kādreiz esmu darījis - nē!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
sys9291 | 15. Sep 2020, 10:05 |
#1193
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Sep 2020, 00:40:18 @Danis_e36 rakstīja:
Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda
ir zelta teiciens:
skopais maksā 2x
muļķis 3X
lohs visu mūžu...
Redzi Karosa gadījumā par atbilstošu pakalpojumu prasa atbilstošu cenu, vai tu izvēlēsies to tas tavā paša ziņā. Ja vēlme ir max pa lēto tad .... | Offline | | |
Danis_e36 | 15. Sep 2020, 10:39 |
#1194
|
| Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1310
Braucu ar: OPC
|
15 Sep 2020, 10:05:48 @sys9291 rakstīja:
15 Sep 2020, 00:40:18 @Danis_e36 rakstīja:
Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda
ir zelta teiciens:
skopais maksā 2x
muļķis 3X
lohs visu mūžu...
Redzi Karosa gadījumā par atbilstošu pakalpojumu prasa atbilstošu cenu, vai tu izvēlēsies to tas tavā paša ziņā. Ja vēlme ir max pa lēto tad ....
Tieši tāpēc jautāju atsauksmi, runa nav par "pa lēto" vai "pa dārgo".
Konkrētajā gadījumā parasts ielas auto ar turbo benzīnu. Pieļauju, ka šeit nekas custom nav vajadzīgs - tādi auto ir daudz un šaubos, ka es kā cilvēks parastais jutīšu atšķirību starp baigo individuālo remapu vai iepriekš sagatavotu.
Jebkurā gadījumā - neesmu ar šo visu saskāries, ja pieredzējušāki vīri saka, ka jābrauc pie Karossa, tad tā arī jadara, ja saka, ka zdx ir ok, tad neredzu jēgu pārmaksat (konkrētajā situācijā) | Offline | | |
sys9291 | 15. Sep 2020, 10:42 |
#1195
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Sep 2020, 10:39:17 @Danis_e36 rakstīja:
15 Sep 2020, 10:05:48 @sys9291 rakstīja:
15 Sep 2020, 00:40:18 @Danis_e36 rakstīja:
Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda
ir zelta teiciens:
skopais maksā 2x
muļķis 3X
lohs visu mūžu...
Redzi Karosa gadījumā par atbilstošu pakalpojumu prasa atbilstošu cenu, vai tu izvēlēsies to tas tavā paša ziņā. Ja vēlme ir max pa lēto tad ....
Tieši tāpēc jautāju atsauksmi, runa nav par "pa lēto" vai "pa dārgo".
Konkrētajā gadījumā parasts ielas auto ar turbo benzīnu. Pieļauju, ka šeit nekas custom nav vajadzīgs - tādi auto ir daudz un šaubos, ka es kā cilvēks parastais jutīšu atšķirību starp baigo individuālo remapu vai iepriekš sagatavotu.
Jebkurā gadījumā - neesmu ar šo visu saskāries, ja pieredzējušāki vīri saka, ka jābrauc pie Karossa, tad tā arī jadara, ja saka, ka zdx ir ok, tad neredzu jēgu pārmaksat (konkrētajā situācijā)
nu tev tak augstāk visu Kaross jau uzrakstīja, a par cenu jau pats sāki runāt...
A ja tevi interesē manas domas - tad to darīt vispār nevajag... | Offline | | |
Danis_e36 | 15. Sep 2020, 10:46 |
#1196
|
| Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1310
Braucu ar: OPC
|
15 Sep 2020, 10:42:52 @sys9291 rakstīja:
15 Sep 2020, 10:39:17 @Danis_e36 rakstīja:
15 Sep 2020, 10:05:48 @sys9291 rakstīja:
15 Sep 2020, 00:40:18 @Danis_e36 rakstīja:
Apjautāju vairākus un Kaross nosauca gandrīz 2x lielāku ciparu par zdx, tapēc arī jautāju, saprašana kur rodas tik liela starpība nav nekāda
ir zelta teiciens:
skopais maksā 2x
muļķis 3X
lohs visu mūžu...
Redzi Karosa gadījumā par atbilstošu pakalpojumu prasa atbilstošu cenu, vai tu izvēlēsies to tas tavā paša ziņā. Ja vēlme ir max pa lēto tad ....
Tieši tāpēc jautāju atsauksmi, runa nav par "pa lēto" vai "pa dārgo".
Konkrētajā gadījumā parasts ielas auto ar turbo benzīnu. Pieļauju, ka šeit nekas custom nav vajadzīgs - tādi auto ir daudz un šaubos, ka es kā cilvēks parastais jutīšu atšķirību starp baigo individuālo remapu vai iepriekš sagatavotu.
Jebkurā gadījumā - neesmu ar šo visu saskāries, ja pieredzējušāki vīri saka, ka jābrauc pie Karossa, tad tā arī jadara, ja saka, ka zdx ir ok, tad neredzu jēgu pārmaksat (konkrētajā situācijā)
nu tev tak augstāk visu Kaross jau uzrakstīja, a par cenu jau pats sāki runāt...
A ja tevi interesē manas domas - tad to darīt vispār nevajag...
Kāpēc nevajag? | Offline | | |
|
Kaross | 15. Sep 2020, 10:51 |
#1197
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Turbo benzīns ir sarežģītākais, kas var būt no chiptuninga viedokļa. Dīzelis ir bērnu asaras, salīdzinot ar benzīnu, jo dīzelis ies ar jebkādu sūdu, ko tur ieraksta. Benzīnam viss notiek ļoti precīzi. Pāris "nepareizi" parametri un adaptācijas būs auzās, vadības bloks strādās pa pusei avārijas režīmā, jo konfliktēs pats ar secvi. Protams, brauksi, neko nejutīsi kā lietotājs parastais, bet ilgtermiņā būs sūdi. Beigti katalizatori, paaugstināta izplūdes temperatūra, kas beigs arī turbīnu u.t.t.
Esmu redzējis daudz labas lietas. Piemēram turbo spiediena duty cycle pacelts uz 110%. Kaut reāli tas strādā 5-95% robežās. Vai aizdedzei virs 3000rpm pacelti +5%, pofig kāda gaisa masa, pofig kāda slodze (Load). Jā, auto ies ātrāk, čipotājs būs paveicis darbu.
Ja gribi nelielu ieskatu, lūdzu dokuments, kā tūnēt vecu 1.8T, ap 2000.gadu. Un tā ir tikai sīka daļa no tā kā pareizi saregulēt to veco Motronic. Droši, lasiet, čipojiet šos auto. Piķis nāks griezdamies.
Kā čipot 1.8T Motronic ME7.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Danis_e36 | 15. Sep 2020, 10:55 |
#1198
|
| Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1310
Braucu ar: OPC
|
15 Sep 2020, 10:51:33 @Kaross rakstīja:
Turbo benzīns ir sarežģītākais, kas var būt no chiptuninga viedokļa. Dīzelis ir bērnu asaras, salīdzinot ar benzīnu, jo dīzelis ies ar jebkādu sūdu, ko tur ieraksta. Benzīnam viss notiek ļoti precīzi. Pāris "nepareizi" parametri un adaptācijas būs auzās, vadības bloks strādās pa pusei avārijas režīmā, jo konfliktēs pats ar secvi. Protams, brauksi, neko nejutīsi kā lietotājs parastais, bet ilgtermiņā būs sūdi. Beigti katalizatori, paaugstināta izplūdes temperatūra, kas beigs arī turbīnu u.t.t.
Esmu redzējis daudz labas lietas. Piemēram turbo spiediena duty cycle pacelts uz 110%. Kaut reāli tas strādā 5-95% robežās. Vai aizdedzei virs 3000rpm pacelti +5%, pofig kāda gaisa masa, pofig kāda slodze (Load). Jā, auto ies ātrāk, čipotājs būs paveicis darbu.
Ja gribi nelielu ieskatu, lūdzu dokuments, kā tūnēt vecu 1.8T, ap 2000.gadu. Un tā ir tikai sīka daļa no tā kā pareizi saregulēt to veco Motronic. Droši, lasiet, čipojiet šos auto. Piķis nāks griezdamies.
Kā čipot 1.8T Motronic ME7.
Pārliecināji, vedīšu Insigniu pie Tevis | Offline | | |
josi | 15. Sep 2020, 12:03 |
#1199
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
15 Sep 2020, 09:50:35 @Kaross rakstīja:
Programmatūras 90% gadījumu izstrādāju pats un auto varu saregulēt pēc klienta vēlmēm.
Beidzot tiki skaidrībā ar Hex?
| Offline | | |
Kaross | 15. Sep 2020, 12:21 |
#1200
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ak dieniņas. Cilvēkam jābūt izcili tupam, lai par pamatu pašreizējām zināšanām ņemtu 10 gadus vecas ziņas. Pirms 10 gadiem es to vēl nedarīju. Taustījos, vācu zināšanas, mācijos kas un kā darbojas. Sāku reāli pirms 8 gadiem ar to nodarboties ikdienā. Pašlaik tie ir 8 gadi. 8 gadi ir nereāli daudz vienā jomā. Protams, ja cilvēks attīstās.
Es iepriekš jau ar Kaspichu strīdējos par šito. Droši varam uz kādiem 1000e saderēt, ka es ar to tupo HEX editoru varēšu nočipot auto uz stenda. Droši varēsi skatīties kā es to daru, pārādīšu ja interesē, pamācīšu. Bet nu lepni cilvēki, neviens negrib nopelnīt 1000e. Negrib arī par savu lielo muti atbildēt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|