Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
CP17
31. Jan 2020, 12:01 #1181

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Salaapiijies?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
sys9291
31. Jan 2020, 12:40 #1182

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


31 Jan 2020, 10:31:58 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 10:23:10 @sys9291 rakstīja:

31 Jan 2020, 09:10:16 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 01:12:05 @Staris rakstīja:
1. noņem kolektoru un paskaties reālo stāvokli klapēm. Ja viss tur ir ok, tad neaiztiec.
2. Kāpēc tu meklē citu kolektoru bez klapēm? Manuprāt nav atšķirības starp kolektoru bez klapēm un kolektoru, kuram klapju vietā ir ielikti korķi.
Kompis nezin, ka esi kaut ko izņēmis.


var iznjemt taas klapes taa, ka DDE nezina, kas ir noticis. bet - mazu/videeju RPM diapazonaa nesakritiis AFR/Lambda; pieprasiitaa/reaalaa grieze. DDE iekritiis servisa proceduuraas, lai savaaktu energjeetisko modeli un no taam aaraa netiks. kopsh brizha, kad tiek ielikts kolektors bez klapeem, dzineejs mocaas avaarijas rezhiimaa.

par klapēm runājot:
1. pie zemām gaisa temperatūrām (no galvas slieksni neatceros) klapes visu laiku stāv vaļā
2. DDE pie izrautām klapēm korektāk strādā, ja redz kļūdu par klapju vadības problēmām un mazāk pūš caur EGR izplūdes gāzes kolektorā..
KAs attiecas par augstāk izskanējušiem postiem par sporta auto būvi - tad nekāda naida - būvējiet, čipšojiet, turbulizējiet un vizinaties pa trasi, izpildaties saietos uz laukuma nevis pa koplietošanas ceļiem. Nu negribas man tos dūmus un kvēpus elpot...
Par čipšiem runājot - jā no M57 vēl ir ko izzīst - bet drīz jau pēdējie mamuti būs vēsturē...un 10. klases čipšotājiem pa 30EUR pienāks biznesa beigas...jo N sērijas dieseļiem mehāniskā izturība ir žemāka...un remonta iespējas stipri mazākas...


nu jaa, 2.keisaa DDE paarsleedzaas alternativajaa rezhiimaa - vismaz ''saprot'', kas notiek.
cita teema, ka max grieze zemo RPM galaa mazaaka.
un muuzsenaa teema: ja nav pilnas funkcionalitaates rezhiims [un klapju kljuudu gadiijumaa - nav], sprauslu meeriijumi, adaptaaciju karshu atjaunoshana - lielaa meeraa paraleizeeti/nenotiek.
sekas: ar laiku pieaug vibraacija tuksgaitaa un gaitaa, duums, CO, kveeps, jauda kriit, utml.


nu nav jau DDE6 tik gudrs - vismaz uz elektromagnētiskajām sprauslām noteikti...tā kšeit korektāk būtu teikt par tiem, kam ir pjezo sprauslas (M57TU2). Un vēl paradokss - uz šiem dzinējiem pjezo sprauslas praktiski nekad nav nācies mainīt...atšķirībā no iepriekšējām M57 paaudzēm...
Offline
vdl
31. Jan 2020, 15:02 #1183

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Wrangler JK

ar ko DDE meera subsegmentus? klokjenes deveejam ir tik smalka gradaacija lai vareetu izmeeriit?
Offline
sys9291
31. Jan 2020, 16:23 #1184

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

ja runājam par pjezo sprauslām - tad piekritīšu, bet par elektromagnētiskajām uz dieseļa mani māc šaubas - 2 sprauslas cikli taktī (pilot un main) ir OK, bet vairāk diez vai...jo visdrīzāk sprauslas ātrdarbība būs par īsu pat vidēju rpm diapazonā...
Par benzīnu nunājot - ņemot par piemēru B48 3 cikli starta momentā (lai neazlietu) - a tālāk 1 cikls, pie kam nav EGR, nav pjēzo sprauslu, nav NOX sistēmas, nav DISA toties ir OPF un ir EU6. Tobiš vienkārši un dusmīgi - kā sacīt jāsaka atgriežamies pie pirmsākumiem...
PAr adaptācijām runājot - nu process vienkāršs - vispirms samazina izdzenot ārā no tresholda un tad palielina līdz normālai darba efektivitātei...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 31 Jan 2020, 16:24:35 ]

Offline
RS7
31. Jan 2020, 16:58 #1185

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


31 Jan 2020, 08:51:07 @DM-101 rakstīja:
luuk, shaadi straadaa FFL:
FFL līmenis

es jau neko neteiktu, ja cilveeks uz to briidi [peec pasha vaardiem] 5+ gadus nebuutu alja ''profs''.
es neko neteiktu, ja bisku veelaak [tieshi dienu peec tam, kad sheit iemeta zinju, ka ''chipo'' MS43] nebuutu nokaavis klienta mashiinu un nesuutiitu man saldas zinjas ar ''paliidzi, auto neiet'' un ''kas ir EWS? probleema jaameklee DME vai INPA?''

Es nezinu, kura briidii shis jaunais puisis Artuurs sasmeelaas drosmi taa palaist muti,bet no malas izskataas nozheelojami.



Diagnostikas veicējs - jauns, simpātisks puisis.



Kasi ?

[ Šo ziņu laboja RS7, 31 Jan 2020, 16:58:59 ]

Offline
ezis_
31. Jan 2020, 17:03 #1186

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Bik of topic ,bet manuprat visa sita Katu, DPF of tema ir smagi parspileta...to ka auto ir jabut tehniska kartiba tas tapat skaidrs, nenostajos ne vienu ne otru puse bet gadus 2-3 atpakal powera neviens pat nediskuteja par to ka kads un kada berni tiek indeti. Tagad skatos poweri daudz Grētas savairojusas laigan tiko nesen pa TV skaidroja ka visa Eiropa kopa rada tikai 10% ižmešu no kopejiem pasaules Pat ja visa Eiropa izmestu araa DPF un kopuma parietu uz kadu euro3 mums neparspet dazus citus kontinentus un valstis kuras čura virsi parejiem un pamanas vel mus macit par emisiju apjomu.
Offline
ezis_
31. Jan 2020, 17:31 #1187

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


31 Jan 2020, 17:25:30 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 17:03:55 @ezis_ rakstīja:
Bik of topic ,bet manuprat visa sita Katu, DPF of tema ir smagi parspileta...to ka auto ir jabut tehniska kartiba tas tapat skaidrs, nenostajos ne vienu ne otru puse bet gadus 2-3 atpakal powera neviens pat nediskuteja par to ka kads un kada berni tiek indeti. Tagad skatos poweri daudz Grētas savairojusas laigan tiko nesen pa TV skaidroja ka visa Eiropa kopa rada tikai 10% ižmešu no kopejiem pasaules Pat ja visa Eiropa izmestu araa DPF un kopuma parietu uz kadu euro3 mums neparspet dazus citus kontinentus un valstis kuras čura virsi parejiem un pamanas vel mus macit par emisiju apjomu.


ezi, kad tu sapratiisi, ka galvenaa sape ir nevis par co/hc/nox, bet cietajaam daljinjaam?

kad sapratiisi, tad - parunaasim
Nekadu pretenziju par dirseliem tu visu pareizi saki man personiska lietosana nav un ari neplanioju, ir savi iemesli.
Offline
uldens1
31. Jan 2020, 17:41 #1188

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


31 Jan 2020, 17:33:34 @DM-101 rakstīja:
par BMW dzineeju teemu.
ok, pienjemsim: B48 ir 4 cil. versija - budzetnieks.

Paskatam, kas notiek ar B58, kas iet X40i. 6 cilindri, visu laiku top liinijas [paardoto dzineeju/cilindru skaita, attiistiibas zinjaa] paarstaavis.

EGR off;
1 twin scroll turbiina;
vienaa bundulii 1 3way kats;
1+1 zondes;
HPFP kaa N43 [idejiski], 1:1 kaa B48 [normaali, ne?]
mehaanisks uudnessuuknis + termostata vietaa vaarsts;
klanju shaales [augsheejaas] speciaali ruudiiitas, lai Start/Stop ciklus izvilktu;
aa, pamaniiju, ka aizdedzes spolees snubbers paredzeeti - peec padsmit gadiem, kad kaava DME, beidzot noreagjeejushi;
elektromagneetiskaas sprauslas - alja, ar uzlabotu precizitaati izvelkot E6 normas.

un.. viss. VISS. Nekaadu inovaaciju! NEKAA!

godiigi sakot, tas ir vaaks. Ieprieksheejaas paaudzes - kaa jauns dzinjs, taa woow sajuuta. Lepnums par BMW. Lasot par B48/58 - vnk skumji. Pat visi izgliitojoshie materiaali ir tik skumji, ka.. kauns vechu vietaa.

p.s. aa, reeciigaakais, ka paraadaas elektriski vadaama wastegate pastaasts ar skaidrojumu, ka aukstam dzineejam, lai aatraak uzsildiitu CO katu, wastegate esot atveerts. Pri etom, atgaazes varot radiit papildus troksni. Shis troksnis ir normaals un nav vaarsta/izpluudes defekts. Tvajuzhemaķ - kaadam jaabuut tam troksnim, lai to mineetu education materiaalos? kaadaa dirsaa jaabuut, lai nespeetu kaadas akustiskaas barjeras salikt, to problemu noveerst? BMW dizneejs rada troksni, ko var notureet par defektu? wtf?
KAUNS.

p.p.s. aa, nee, muldu. Lielaakaa inovaacija - Valvetronic samazinaats izmeros/kompaktaaks saveidots. Izskataas, ka leilaakaa dalja detalju pat tuvu 1:1, tikai komponovka smukaaka. Un motoriitis mazaaks, bet jaudiigaaks [tb., darba temperatuura - daudz augstaaka]. KAUNS.
saprata ka n43/53 ir pārāk sarežģīts un viņu dīleri netiek galā
Offline
uldens1
31. Jan 2020, 17:48 #1189

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

redzēs kā mazdai ies ar to benzin''dīzeli''
Offline
ezis_
31. Jan 2020, 17:52 #1190

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


31 Jan 2020, 17:45:55 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 17:41:43 @uldens1 rakstīja:

31 Jan 2020, 17:33:34 @DM-101 rakstīja:
par BMW dzineeju teemu.
ok, pienjemsim: B48 ir 4 cil. versija - budzetnieks.

Paskatam, kas notiek ar B58, kas iet X40i. 6 cilindri, visu laiku top liinijas [paardoto dzineeju/cilindru skaita, attiistiibas zinjaa] paarstaavis.

EGR off;
1 twin scroll turbiina;
vienaa bundulii 1 3way kats;
1+1 zondes;
HPFP kaa N43 [idejiski], 1:1 kaa B48 [normaali, ne?]
mehaanisks uudnessuuknis + termostata vietaa vaarsts;
klanju shaales [augsheejaas] speciaali ruudiiitas, lai Start/Stop ciklus izvilktu;
aa, pamaniiju, ka aizdedzes spolees snubbers paredzeeti - peec padsmit gadiem, kad kaava DME, beidzot noreagjeejushi;
elektromagneetiskaas sprauslas - alja, ar uzlabotu precizitaati izvelkot E6 normas.

un.. viss. VISS. Nekaadu inovaaciju! NEKAA!

godiigi sakot, tas ir vaaks. Ieprieksheejaas paaudzes - kaa jauns dzinjs, taa woow sajuuta. Lepnums par BMW. Lasot par B48/58 - vnk skumji. Pat visi izgliitojoshie materiaali ir tik skumji, ka.. kauns vechu vietaa.

p.s. aa, reeciigaakais, ka paraadaas elektriski vadaama wastegate pastaasts ar skaidrojumu, ka aukstam dzineejam, lai aatraak uzsildiitu CO katu, wastegate esot atveerts. Pri etom, atgaazes varot radiit papildus troksni. Shis troksnis ir normaals un nav vaarsta/izpluudes defekts. Tvajuzhemaķ - kaadam jaabuut tam troksnim, lai to mineetu education materiaalos? kaadaa dirsaa jaabuut, lai nespeetu kaadas akustiskaas barjeras salikt, to problemu noveerst? BMW dizneejs rada troksni, ko var notureet par defektu? wtf?
KAUNS.

p.p.s. aa, nee, muldu. Lielaakaa inovaacija - Valvetronic samazinaats izmeros/kompaktaaks saveidots. Izskataas, ka leilaakaa dalja detalju pat tuvu 1:1, tikai komponovka smukaaka. Un motoriitis mazaaks, bet jaudiigaaks [tb., darba temperatuura - daudz augstaaka]. KAUNS.
saprata ka n43/53 ir pārāk sarežģīts un viņu dīleri netiek galā


ne gluzhi. Jeega no Stratified atkriit turbineetajiem dzinejiem. Turbineetos uzspiezh gan eco, gan citas [izejmateriaalu ekonomijas, svara samazinaashana] teemas.

Paareejais - nu jau izskataas peec nekauniigas ekonomeeshanas uz visa reekjina. Es, protams priecaajos, kaa Roulandu [vai kaa nu bija] gjimene celj miljardus tiirajaaa pelnjaa katru ceturksni, bet BMW vairs neattiistaas. Vismaz ieksdedzes dzineeju jomaa.
Gaidam elektro/uudenjrazha/hvz kaadus - varbuut tajaa jomaa uzmirdzees.
Te mes atgriezamies pie resna Kijevas hahola kurs jauca BMW motoru un komenteja ja ja lohs bet dala patiesibas jau ir.Un nav ta ka vins no krame BMW vins noirsh visu musdienu motoru konsrukciju.
Offline
uldens1
31. Jan 2020, 17:53 #1191

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

noirš jo neko vairāk par moskviča līmeni nesaprot
Offline
ezis_
31. Jan 2020, 18:05 #1192

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


31 Jan 2020, 17:54:45 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 17:52:32 @ezis_ rakstīja:

31 Jan 2020, 17:45:55 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 17:41:43 @uldens1 rakstīja:

31 Jan 2020, 17:33:34 @DM-101 rakstīja:
par BMW dzineeju teemu.
ok, pienjemsim: B48 ir 4 cil. versija - budzetnieks.

Paskatam, kas notiek ar B58, kas iet X40i. 6 cilindri, visu laiku top liinijas [paardoto dzineeju/cilindru skaita, attiistiibas zinjaa] paarstaavis.

EGR off;
1 twin scroll turbiina;
vienaa bundulii 1 3way kats;
1+1 zondes;
HPFP kaa N43 [idejiski], 1:1 kaa B48 [normaali, ne?]
mehaanisks uudnessuuknis + termostata vietaa vaarsts;
klanju shaales [augsheejaas] speciaali ruudiiitas, lai Start/Stop ciklus izvilktu;
aa, pamaniiju, ka aizdedzes spolees snubbers paredzeeti - peec padsmit gadiem, kad kaava DME, beidzot noreagjeejushi;
elektromagneetiskaas sprauslas - alja, ar uzlabotu precizitaati izvelkot E6 normas.

un.. viss. VISS. Nekaadu inovaaciju! NEKAA!

godiigi sakot, tas ir vaaks. Ieprieksheejaas paaudzes - kaa jauns dzinjs, taa woow sajuuta. Lepnums par BMW. Lasot par B48/58 - vnk skumji. Pat visi izgliitojoshie materiaali ir tik skumji, ka.. kauns vechu vietaa.

p.s. aa, reeciigaakais, ka paraadaas elektriski vadaama wastegate pastaasts ar skaidrojumu, ka aukstam dzineejam, lai aatraak uzsildiitu CO katu, wastegate esot atveerts. Pri etom, atgaazes varot radiit papildus troksni. Shis troksnis ir normaals un nav vaarsta/izpluudes defekts. Tvajuzhemaķ - kaadam jaabuut tam troksnim, lai to mineetu education materiaalos? kaadaa dirsaa jaabuut, lai nespeetu kaadas akustiskaas barjeras salikt, to problemu noveerst? BMW dizneejs rada troksni, ko var notureet par defektu? wtf?
KAUNS.

p.p.s. aa, nee, muldu. Lielaakaa inovaacija - Valvetronic samazinaats izmeros/kompaktaaks saveidots. Izskataas, ka leilaakaa dalja detalju pat tuvu 1:1, tikai komponovka smukaaka. Un motoriitis mazaaks, bet jaudiigaaks [tb., darba temperatuura - daudz augstaaka]. KAUNS.
saprata ka n43/53 ir pārāk sarežģīts un viņu dīleri netiek galā


ne gluzhi. Jeega no Stratified atkriit turbineetajiem dzinejiem. Turbineetos uzspiezh gan eco, gan citas [izejmateriaalu ekonomijas, svara samazinaashana] teemas.

Paareejais - nu jau izskataas peec nekauniigas ekonomeeshanas uz visa reekjina. Es, protams priecaajos, kaa Roulandu [vai kaa nu bija] gjimene celj miljardus tiirajaaa pelnjaa katru ceturksni, bet BMW vairs neattiistaas. Vismaz ieksdedzes dzineeju jomaa.
Gaidam elektro/uudenjrazha/hvz kaadus - varbuut tajaa jomaa uzmirdzees.
Te mes atgriezamies pie resna Kijevas hahola kurs jauca BMW motoru un komenteja ja ja lohs bet dala patiesibas jau ir.Un nav ta ka vins no krame BMW vins noirsh visu musdienu motoru konsrukciju.


kohols tikai nodirsa bez jebkaadas zinaashanu pamatbaazes.
Vins skatas tiri no mehaniskas puses par elektronuku niet runa es skatos vina kanalu tiri intrese daznedazadi motori izjaukta vaida un nav ta ka visam piekritu ko vins tur muld. Katra zina vins ir salicis ennn motorus.. pie vina pat no Maskavas ved motorus likt kopa jo tupie moskoli nejedz musdienisku motoru salikt kopa
Offline
ezis_
31. Jan 2020, 18:23 #1193

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


31 Jan 2020, 18:09:26 @DM-101 rakstīja:
jaa, bet staasts ir par to, ka pats bloks ir cieshi saistiits ar visu paareejo. nu, nevar caur Moskvicha prizmu skatiities uz visiem dzineejiem. Preciizak - tikai dzineeja bloku + virzuljgrupu.
ir jaaizgliitojaas, jaaiet laikam liidzi. citaadi sanaak, ka pasaules vadoshais dzineeju razhotaajs, kursh teeree miljardus izpeetee, algaas - vinjiem pietiktu taadu vienu koholu panjemt, un fundamentaali izmainiitos dzineeju dizains!
Neviens tur vairs neko nerekina vis ir marketings uz 150K izrekinas motors un talak pisas pasi tu rakstji par elektro dzesesanas sukni? uz N52 iegugleju ja tur tiesam jaudigs suknis stav ideja ir loti laba ka suknis vadas no DME un kaca cik vajag neatkarigi no apgriezieniem utt tikai vinam konstrukcija tada ka var izbaikties jebkura bridi ! noviebjas stators , magnets sadalas un basta ! iedomajeis vaciets min pa strasi uz 200 sava biznesa delaa un vinam atsaka uneds suknis uz bana to ko es tube sagrapstiju un saitos tie sukni var izbaikties jeb kura bridi un kludas nebus lidz tam.
Offline
ezis_
31. Jan 2020, 18:45 #1194

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


31 Jan 2020, 18:27:17 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 18:23:56 @ezis_ rakstīja:

31 Jan 2020, 18:09:26 @DM-101 rakstīja:
jaa, bet staasts ir par to, ka pats bloks ir cieshi saistiits ar visu paareejo. nu, nevar caur Moskvicha prizmu skatiities uz visiem dzineejiem. Preciizak - tikai dzineeja bloku + virzuljgrupu.
ir jaaizgliitojaas, jaaiet laikam liidzi. citaadi sanaak, ka pasaules vadoshais dzineeju razhotaajs, kursh teeree miljardus izpeetee, algaas - vinjiem pietiktu taadu vienu koholu panjemt, un fundamentaali izmainiitos dzineeju dizains!
Neviens tur vairs neko nerekina vis ir marketings uz 150K izrekinas motors un talak pisas pasi tu rakstji par elektro dzesesanas sukni? uz N52 iegugleju ja tur tiesam jaudigs suknis stav ideja ir loti laba ka suknis vadas no DME un kaca cik vajag neatkarigi no apgriezieniem utt tikai vinam konstrukcija tada ka var izbaikties jebkura bridi ! noviebjas stators , magnets sadalas un basta ! iedomajeis vaciets min pa strasi uz 200 sava biznesa delaa un vinam atsaka uneds suknis uz bana to ko es tube sagrapstiju un saitos tie sukni var izbaikties jeb kura bridi un kludas nebus lidz tam.


es nezinu, ko raada youtube. es zinu, ko man suuta par konkreetiem dzineejiem.
man nav info ne par vienu, kuram buutu izgjeerbies tas suuknis.
un ir DAUDZ keisu, kur cilveeki ilgi nemaina, neskatoties uz 2E83/4/5 kljuudaam.
Es vairaak ticu savai pieredzei un info, nevis youtube, kur kaads kaut ko kaadreiz kaadam redzeejis.

ak jaa, es pieprasu, lai dzeki maak EDIABAS. youtube, visticamaakais, skata OBD, tur jaa - kljuudas neredzees
Man nav BMW bet uz atru roku goglejot par elektro dzesesanas sukni pat vacu forumos atradu ka ta broblema ir izplatita un tur tauta besas, mans tur rezume ka tas suknis jamaina regulari ja negribi palikt uz cela konstrukcija ari debila, ja domatu par lietotaju nevis dileri tad uztaisitu ka elektro dala mainas atsevicsi no udens bet ne mezgls mainas zbora pa xxx naudam.
Offline
HiJaCKeR
31. Jan 2020, 19:04 #1195

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


31 Jan 2020, 18:45:31 @ezis_ rakstīja:

31 Jan 2020, 18:27:17 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 18:23:56 @ezis_ rakstīja:

31 Jan 2020, 18:09:26 @DM-101 rakstīja:
jaa, bet staasts ir par to, ka pats bloks ir cieshi saistiits ar visu paareejo. nu, nevar caur Moskvicha prizmu skatiities uz visiem dzineejiem. Preciizak - tikai dzineeja bloku + virzuljgrupu.
ir jaaizgliitojaas, jaaiet laikam liidzi. citaadi sanaak, ka pasaules vadoshais dzineeju razhotaajs, kursh teeree miljardus izpeetee, algaas - vinjiem pietiktu taadu vienu koholu panjemt, un fundamentaali izmainiitos dzineeju dizains!
Neviens tur vairs neko nerekina vis ir marketings uz 150K izrekinas motors un talak pisas pasi tu rakstji par elektro dzesesanas sukni? uz N52 iegugleju ja tur tiesam jaudigs suknis stav ideja ir loti laba ka suknis vadas no DME un kaca cik vajag neatkarigi no apgriezieniem utt tikai vinam konstrukcija tada ka var izbaikties jebkura bridi ! noviebjas stators , magnets sadalas un basta ! iedomajeis vaciets min pa strasi uz 200 sava biznesa delaa un vinam atsaka uneds suknis uz bana to ko es tube sagrapstiju un saitos tie sukni var izbaikties jeb kura bridi un kludas nebus lidz tam.


es nezinu, ko raada youtube. es zinu, ko man suuta par konkreetiem dzineejiem.
man nav info ne par vienu, kuram buutu izgjeerbies tas suuknis.
un ir DAUDZ keisu, kur cilveeki ilgi nemaina, neskatoties uz 2E83/4/5 kljuudaam.
Es vairaak ticu savai pieredzei un info, nevis youtube, kur kaads kaut ko kaadreiz kaadam redzeejis.

ak jaa, es pieprasu, lai dzeki maak EDIABAS. youtube, visticamaakais, skata OBD, tur jaa - kljuudas neredzees
Man nav BMW bet uz atru roku goglejot par elektro dzesesanas sukni pat vacu forumos atradu ka ta broblema ir izplatita un tur tauta besas, mans tur rezume ka tas suknis jamaina regulari ja negribi palikt uz cela konstrukcija ari debila, ja domatu par lietotaju nevis dileri tad uztaisitu ka elektro dala mainas atsevicsi no udens bet ne mezgls mainas zbora pa xxx naudam.

biju lasījis, no rūpnīcas nāca divu ražotāju sūkņi un vienam bija tādas problēmas, otrs it kā ilgmūžīgāks, vai tā ir taisnība, nezinu
Offline
Zeebalds
31. Jan 2020, 19:14 #1196

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1536

Braucu ar:

interesants topiks ir ko palasīt
Offline
ezis_
31. Jan 2020, 19:14 #1197

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


31 Jan 2020, 19:04:46 @HiJaCKeR rakstīja:

31 Jan 2020, 18:45:31 @ezis_ rakstīja:

31 Jan 2020, 18:27:17 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 18:23:56 @ezis_ rakstīja:

31 Jan 2020, 18:09:26 @DM-101 rakstīja:
jaa, bet staasts ir par to, ka pats bloks ir cieshi saistiits ar visu paareejo. nu, nevar caur Moskvicha prizmu skatiities uz visiem dzineejiem. Preciizak - tikai dzineeja bloku + virzuljgrupu.
ir jaaizgliitojaas, jaaiet laikam liidzi. citaadi sanaak, ka pasaules vadoshais dzineeju razhotaajs, kursh teeree miljardus izpeetee, algaas - vinjiem pietiktu taadu vienu koholu panjemt, un fundamentaali izmainiitos dzineeju dizains!
Neviens tur vairs neko nerekina vis ir marketings uz 150K izrekinas motors un talak pisas pasi tu rakstji par elektro dzesesanas sukni? uz N52 iegugleju ja tur tiesam jaudigs suknis stav ideja ir loti laba ka suknis vadas no DME un kaca cik vajag neatkarigi no apgriezieniem utt tikai vinam konstrukcija tada ka var izbaikties jebkura bridi ! noviebjas stators , magnets sadalas un basta ! iedomajeis vaciets min pa strasi uz 200 sava biznesa delaa un vinam atsaka uneds suknis uz bana to ko es tube sagrapstiju un saitos tie sukni var izbaikties jeb kura bridi un kludas nebus lidz tam.


es nezinu, ko raada youtube. es zinu, ko man suuta par konkreetiem dzineejiem.
man nav info ne par vienu, kuram buutu izgjeerbies tas suuknis.
un ir DAUDZ keisu, kur cilveeki ilgi nemaina, neskatoties uz 2E83/4/5 kljuudaam.
Es vairaak ticu savai pieredzei un info, nevis youtube, kur kaads kaut ko kaadreiz kaadam redzeejis.

ak jaa, es pieprasu, lai dzeki maak EDIABAS. youtube, visticamaakais, skata OBD, tur jaa - kljuudas neredzees
Man nav BMW bet uz atru roku goglejot par elektro dzesesanas sukni pat vacu forumos atradu ka ta broblema ir izplatita un tur tauta besas, mans tur rezume ka tas suknis jamaina regulari ja negribi palikt uz cela konstrukcija ari debila, ja domatu par lietotaju nevis dileri tad uztaisitu ka elektro dala mainas atsevicsi no udens bet ne mezgls mainas zbora pa xxx naudam.

biju lasījis, no rūpnīcas nāca divu ražotāju sūkņi un vienam bija tādas problēmas, otrs it kā ilgmūžīgāks, vai tā ir taisnība, nezinu
Ta ir , cik nu es salasijos ta razotajs savu vainu ta ari tur nesaskatija... kam pa garantiju noviebas logsiki nomainija , evakuatoru apmaksaja gan jau vel kautko uzščinčoja a kas izgaja araa no garantiajs pisas pasi
Offline
ezis_
31. Jan 2020, 19:28 #1198

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


31 Jan 2020, 19:14:19 @Zeebalds rakstīja:
interesants topiks ir ko palasīt
Vis ir kartiba, es esmu par to ka Kasitim japaliek palielam zinu ka glagoli taisnibu Vinam savukart jaturpina stradat pie savam komunikaciajs problemam, pedeja laika iet loti uz labo pusi.
Offline
Lafter
31. Jan 2020, 19:38 #1199

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kamer neaiziet raznosā ar argumentiem- ļoti normāls krekls

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
ezis_
31. Jan 2020, 19:53 #1200

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


31 Jan 2020, 19:38:41 @Lafter rakstīja:
Kamer neaiziet raznosā ar argumentiem- ļoti normāls krekls
Nu bet logiski 90% powers ir dpf of piekriteji par čipšiem nerunajot ko tad var gribet ? logiski ka noknaba... kadi 50% te vispar nefiltre terminus kas tiek mineti
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4