Autors | Ziņojums |
Schutzstaffel | 28. Jun 2011, 19:31 |
#1181
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Visi ungunsdzeseji jau akal prom. Tip viss akal notiek. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 28. Jun 2011, 19:41 |
#1182
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Lidojumam no stokholmas bijusas problemas ar dzineju pie tuvosanas. Taga viss ok. |
Offline | |
|
Hasks | 28. Jun 2011, 20:04 |
#1183
|
|
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
|
28 Jun 2011, 19:41:49 Schutzstaffel rakstīja:
Lidojumam no stokholmas bijusas problemas ar dzineju pie tuvosanas. Taga viss ok.
ArtisKampars Artis Kampars Visu cienu airBaltic pilotiem un apkalpei ! Pilnigs miers un stabila nosesanas ar nerotejosu dzineju pa kreisi iluminatora.
Kampara kungam būs ko stāstīt presei... |
Offline | |
|
guzlis | 28. Jun 2011, 21:17 |
#1184
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| a kas tur 7-dien bija ? Itkā arī kautkāda avārijas nosēšanās cik dzirdēju. Bija pilns ar ugunsdzēsējiem, ātrajiem un atcelta pasažieru iekāpšana.
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
Jancuks | 28. Jun 2011, 21:21 |
#1185
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
28 Jun 2011, 19:41:49 Schutzstaffel rakstīja:
Lidojumam no stokholmas bijusas problemas ar dzineju pie tuvosanas. Taga viss ok.
Q400 kurs bija celaa uz KBP bija problemas ar vienu dzineju. Nacas izslegt un nosesties tikai ar vienu dzineju. |
Offline | |
|
Erx | 28. Jun 2011, 21:38 |
#1186
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Fliks atriebjas Kamparam, jeb precīzāk brīdinājuma šāviens gaisā |
Offline | |
|
RVR | 28. Jun 2011, 21:43 |
#1187
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
|
28 Jun 2011, 21:17:02 guzlis rakstīja:
a kas tur 7-dien bija ?
Fokkeram bija gļuki ar šasiju nosēžoties.
[ Šo ziņu laboja 91, 28 Jun 2011, 21:45:30 ] |
Offline | |
|
RVR | 28. Jun 2011, 21:44 |
#1188
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
| Nekas TĀDS jau nav noticis arī tagad.
Šādi un līdzīgi momenti ir vidēji reizi 3 nedēļās/mēnesī. |
Offline | |
|
|
briinums | 06. Jul 2011, 14:07 |
#1189
|
|
Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| lidoshana aadazhos - 30ls.. http://www.letak24.lv/index.php?act=viewProd&productId=252
pats aizvakar lidoju no spilves (bija akcija 20min = 36ls), interesanti
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 |
Offline | |
|
Sick_Bastard | 08. Jul 2011, 18:11 |
#1190
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
No: Tukums
Ziņojumi: 698
Braucu ar: E36,E46
| Kongo Demokrātiskajā Republikā(Āfrikā) nosēšanās laikā, sliktas redzamības apstākļos nokritusi lidmašīna.
Lidmašīnā atradušies 112 cilvēku. Vismaz 50 no tiem ir miruši.
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-14083277[ Šo ziņu laboja Sick_Bastard, 08 Jul 2011, 18:12:25 ] |
Offline | |
|
Whazaaa | 03. Aug 2011, 23:26 |
#1191
|
|
Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| EA J70 MLP J36 GTF HLN DLN TWF PARZZ MVA MQO MVA PARZZ Q121 TOUGH DIK RAP J157 BFF HGO TCC VANSS TCC HGO BFF J157 RAP DIK J36 FAR J140 DLH J21 ICT SPS ICT J21 DLH J140 FAR DIK BFF PARZZ TWF DLN HLN GTF J36 MLP J136 GEG GANGS KPAE
A flight crew testing the new Boeing 747-8F cargo plane had 17 hours to kill during a max endurance test last night so they decided to graffiti a message across the Western United States.
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. |
Offline | |
|
LA | 03. Aug 2011, 23:27 |
#1192
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| 747 |
Offline | |
|
ramex | 04. Aug 2011, 00:17 |
#1193
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
03 Aug 2011, 23:27:58 Lauris rakstīja:
747
un kas tur taads?
747-8 tika palaists 2005 gada F modifikaacijas 2011 sounds ok njemot vera ka razho kopsh 1969 ? [ Šo ziņu laboja ramex, 04 Aug 2011, 00:19:50 ] |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 11:58 |
#1194
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Tiem, kas seko līdzi...
Video
Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).
Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība. [ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 09 Sep 2011, 12:00:15 ] |
Offline | |
|
MarC | 09. Sep 2011, 12:08 |
#1195
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| ko tur minēt, jo , esmu pārliecināts, ka lidlaukam ir arī normālāks/kvalitatīvāks videoieraksts kurā viss ir redzams + arī melnajās kastēs ir atbilde.
tā kā, kāda jēga tagad minēt kā bija? |
Offline | |
|
Ivo__ | 09. Sep 2011, 12:10 |
#1196
|
|
Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| MAK jau ziņo,flaps-20 grādi,stabilizators-8,7 grādi-tīra pacelšanās konfigurācija,dzinēji darbojušies līdz sadursmei ar zemi.... pilnīgs hvz,kas tur noticis |
Offline | |
|
|
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:12 |
#1197
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| HVZ.. vēl varētu būt kkādi nepareizi aprēķini de-rated take off sakarā, bet cir zinu, tad uz ЯК 42 tādas opcijas nav vispār... |
Offline | |
|
Ksneps | 09. Sep 2011, 12:13 |
#1198
|
|
Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
|
09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...
Video
Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).
Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.
Neesmu kompetents aviācijā - bet jautājums šāds: pēc bildes lidmašīnas priekšgals diezgan stāvi pacelts. Tas ir OK!? Tāds leņķis ir normāli? |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:13 |
#1199
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
09 Sep 2011, 12:08:43 MarC rakstīja:
ko tur minēt, jo , esmu pārliecināts, ka lidlaukam ir arī normālāks/kvalitatīvāks videoieraksts kurā viss ir redzams + arī melnajās kastēs ir atbilde.
tā kā, kāda jēga tagad minēt kā bija?
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:16 |
#1200
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Tail Strike tur gluži vēl nav, bet AoT ir paliels, taisnība. Tas norāda, ka pie jau zināmās aerodinamiskās konfigurācijas, ātrums ir bijis vnk pa zemu, kā jau minēju pirmajā dienā.
Bet nu tāds leņķis nav nekas anormāls pie straujas pacelšanās, kas viņiem bija jāīsteno, nemot vērā lift off punktu, kas bija jau aiz skrejceļa.
09 Sep 2011, 12:13:11 Ksneps rakstīja:
09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...
Video
Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).
Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.
Neesmu kompetents aviācijā - bet jautājums šāds: pēc bildes lidmašīnas priekšgals diezgan stāvi pacelts. Tas ir OK!? Tāds leņķis ir normāli?
[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 09 Sep 2011, 12:19:12 ] |
Offline | |
|