Online
Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXII
Autors | Ziņojums |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13575
Braucu ar:
|
03 Sep 2024, 22:36:30 @ozo rakstīja:
03 Sep 2024, 16:20:06 @Tune-L rakstīja:
Tautas vāģu ražotājam neiet viegli:
https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm
Mercedes iet vēl trakāk. Viņu EQ… vispār nepērk, met pakaļ. Tos VW ID arī nevienam nevajag, Audi etron cenas kritums ir par 50%, Teslas stāv pilnas lidostas ar pārprodukciju. Haips ap elektroauto ir beidzies un te nu ir sekas. Turklāt Eiropas ražotāji nevar konkurēt ar Ķīnu ne cenas, ne izejvielu dēļ.
Un tā nav Ķīnas vaina, pie vainas ir “tālredzīgais, zaļais kurss”.
ir kādi labi elektro, kam tagad super labas cenas lietotiem? | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6633
Braucu ar: E34
|
03 Sep 2024, 22:12:03 @user rakstīja:
03 Sep 2024, 22:03:31 @Rockstar rakstīja:
Jānobano Kiinu pilnībā, aizliegt aliexpress uc. Sūdu preces kas ražotas Kiinaa. Atcelt eko ierobežojumus ražošanai EU. Kiin neko neievēro - zaļais kurss.
ķīnieši daudz ko dara daudz labāk kā te un 10x lētāk, bet galvenais - 10x labāk un kvalitatīvāk
aha, bez ķīnas konkurences, daudzko mēs nespētu pacelt, aifons maksātu x2
friči gribēja uzkraut jeb uzkrāva jau ev 38% ievedmuitu, vw spiests mazināt tēriņus un savu elektrošrota cenu līdz ar to ieguvēji ir pircēji.
Franču Mavic nespēj/negrib saražot rezerves daļas saviem produktiem, ķīnietim ir, arī nebij lēti bet kvalitatīvi.
Man pajāt, kas tur darās, komunisti vai pacifisti tāpat kā bolīvietim vai papuasam pie dirsas, kas mums te notiek
P.S. es pat nelasīju iepriekšējo lapu, izrādās, pat latviski tā ziņa lasāma[ Šo ziņu laboja bum_bumz, 03 Sep 2024, 22:54:40 ] | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28018
Braucu ar: wv
|
03 Sep 2024, 22:36:30 @ozo rakstīja:
03 Sep 2024, 16:20:06 @Tune-L rakstīja:
Tautas vāģu ražotājam neiet viegli:
https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm
Mercedes iet vēl trakāk. Viņu EQ… vispār nepērk, met pakaļ. Tos VW ID arī nevienam nevajag, Audi etron cenas kritums ir par 50%, Teslas stāv pilnas lidostas ar pārprodukciju. Haips ap elektroauto ir beidzies un te nu ir sekas. Turklāt Eiropas ražotāji nevar konkurēt ar Ķīnu ne cenas, ne izejvielu dēļ.
Un tā nav Ķīnas vaina, pie vainas ir “tālredzīgais, zaļais kurss”.
Arī elektro auto segmentā Ķīna sāk braukt brutāli pāri eiropas ražotājiem.
Labākais joks ir - Viņi pirms gadiem 40 uz zirga jāja, rija rīsu, zāli un pielūdza komunismu. Staigāja smieklīgās drēbēs ar tizlām brillēm.
Tagad Ķīna visu pasauli pēc fakta - На Хую вертела
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Online | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13575
Braucu ar:
|
03 Sep 2024, 22:54:19 @Lafter rakstīja:
03 Sep 2024, 22:36:30 @ozo rakstīja:
03 Sep 2024, 16:20:06 @Tune-L rakstīja:
Tautas vāģu ražotājam neiet viegli:
https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm
Mercedes iet vēl trakāk. Viņu EQ… vispār nepērk, met pakaļ. Tos VW ID arī nevienam nevajag, Audi etron cenas kritums ir par 50%, Teslas stāv pilnas lidostas ar pārprodukciju. Haips ap elektroauto ir beidzies un te nu ir sekas. Turklāt Eiropas ražotāji nevar konkurēt ar Ķīnu ne cenas, ne izejvielu dēļ.
Un tā nav Ķīnas vaina, pie vainas ir “tālredzīgais, zaļais kurss”.
Arī elektro auto segmentā Ķīna sāk braukt brutāli pāri eiropas ražotājiem.
Labākais joks ir - Viņi pirms gadiem 40 uz zirga jāja, rija rīsu, zāli un pielūdza komunismu. Staigāja smieklīgās drēbēs ar tizlām brillēm.
Tagad Ķīna visu pasauli pēc fakta - На Хую вертела
aha, ķīnas elektroauto daudz ir bomba, ņemot vēl vērā to, ka lielākajai daļai auto ir nevis braukšanai, bet lai pārvietotos tie ķīnas bŗinumi ir way to go! smuki, lēti, labi range, labi lādējas tur viss ir čotka | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4241
Braucu ar:
| Nu viens ir pacamdīt salonā, kas cits - ekspluatēt ikdienā. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13575
Braucu ar:
|
03 Sep 2024, 23:11:28 @Samsasi rakstīja:
Nu viens ir pacamdīt salonā, kas cits - ekspluatēt ikdienā.
nu ar ko tad viņš sliktāks par kaut kādu mazo citroen vai vw up? vai zoe vai hvz ko? tie visi mazie sūdi ir tādas miskastes, ka lielāku nemaz nevar uztaisīt | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1373
Braucu ar:
| Vnk. Ķīna pārņem un izvirzas vadībā gan globāli, gan attiecībā pret Rietumu pasauli. Atņem Rietumiem industrializāciju. Nākaimais varētu būt tehnoloğijas un militārā ziņā.
Ilgtermiņā un globālā ziņā tas nav labvēlīgi Rietumiem.
Plašāk pameklējiet jau paši publisku informāciju. | Online | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18891
Braucu ar: Braucu ar
|
03 Sep 2024, 22:50:55 @user rakstīja:
03 Sep 2024, 22:36:30 @ozo rakstīja:
03 Sep 2024, 16:20:06 @Tune-L rakstīja:
Tautas vāģu ražotājam neiet viegli:
https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm" target="_blank" title="https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm" class="postlink">https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm
Mercedes iet vēl trakāk. Viņu EQ… vispār nepērk, met pakaļ. Tos VW ID arī nevienam nevajag, Audi etron cenas kritums ir par 50%, Teslas stāv pilnas lidostas ar pārprodukciju. Haips ap elektroauto ir beidzies un te nu ir sekas. Turklāt Eiropas ražotāji nevar konkurēt ar Ķīnu ne cenas, ne izejvielu dēļ.
Un tā nav Ķīnas vaina, pie vainas ir “tālredzīgais, zaļais kurss”.
ir kādi labi elektro, kam tagad super labas cenas lietotiem?
Audi Etron. Jauni 2020 80+k, tagad izsolēs pat zem 30k met pakaļ ar maziem km.
03 Sep 2024, 22:54:19 @Lafter rakstīja:
03 Sep 2024, 22:36:30 @ozo rakstīja:
03 Sep 2024, 16:20:06 @Tune-L rakstīja:
Tautas vāģu ražotājam neiet viegli:
https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm" target="_blank" title="https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm" class="postlink">https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm
Mercedes iet vēl trakāk. Viņu EQ… vispār nepērk, met pakaļ. Tos VW ID arī nevienam nevajag, Audi etron cenas kritums ir par 50%, Teslas stāv pilnas lidostas ar pārprodukciju. Haips ap elektroauto ir beidzies un te nu ir sekas. Turklāt Eiropas ražotāji nevar konkurēt ar Ķīnu ne cenas, ne izejvielu dēļ.
Un tā nav Ķīnas vaina, pie vainas ir “tālredzīgais, zaļais kurss”.
Arī elektro auto segmentā Ķīna sāk braukt brutāli pāri eiropas ražotājiem.
Labākais joks ir - Viņi pirms gadiem 40 uz zirga jāja, rija rīsu, zāli un pielūdza komunismu. Staigāja smieklīgās drēbēs ar tizlām brillēm.
Tagad Ķīna visu pasauli pēc fakta - На Хую вертела
Runa ir tieši par elektroauto. Vini nekad nav ražojuši ICE. Ir liela starpība savākt jaudas agregātu no 1000 kustīgām detaļām vai iemest uzlabotu puteklusūcēja batareju. | Online | | |
|
dsks | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1081
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 04:36:24 @Ksneps rakstīja:
Vnk. Ķīna pārņem un izvirzas vadībā gan globāli, gan attiecībā pret Rietumu pasauli. Atņem Rietumiem industrializāciju. Nākaimais varētu būt tehnoloğijas un militārā ziņā.
Ilgtermiņā un globālā ziņā tas nav labvēlīgi Rietumiem.
Plašāk pameklējiet jau paši publisku informāciju.
Rietumi jau paši sev griež ciet skābekli ... likums pēc likuma ... kas attiecas uz Ķīnu, tad ap 2014 sanāca tur pabūt vairākās rūpnīcās, kur ražoja augstas precizitātes detaļas dzeses iekārtām ( cik saprotu, tad uz to brīdi arī militāro rūpniecību pielāgoja/mēgināja pielāgot civilam sektoram, lai atspertos ) ... tur jau tad pilns ar vācu, šveiciešu inženieriem biezās brillēs bija, kuri acīmredzot bija krituši naudas kārē un aktīvi mauca uz Ķīnas sektoru ... temps ir mēms patiesībā ... un rezultāti jau tagad redzami ... | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9168
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| Ķīna spēlē ilgtermiņā un imperiālims tur nav mazāks kā krieviem. Šobrīd viņi sevi būvē par lielvalsti, tempi, vēriens, tehnoloģijas un zinātne, tas nav aptverams... ko līdz viņi zaudēs atkarību no rietumiem, tā ar krieviem izkaus un okupēs visus tuvākos kaimiņus kam nav ātomieroču. | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3512
Braucu ar: kruīzu
|
04 Sep 2024, 08:49:56 @dsks rakstīja:
04 Sep 2024, 04:36:24 @Ksneps rakstīja:
Vnk. Ķīna pārņem un izvirzas vadībā gan globāli, gan attiecībā pret Rietumu pasauli. Atņem Rietumiem industrializāciju. Nākaimais varētu būt tehnoloğijas un militārā ziņā.
Ilgtermiņā un globālā ziņā tas nav labvēlīgi Rietumiem.
Plašāk pameklējiet jau paši publisku informāciju.
Rietumi jau paši sev griež ciet skābekli ... likums pēc likuma ... kas attiecas uz Ķīnu, tad ap 2014 sanāca tur pabūt vairākās rūpnīcās, kur ražoja augstas precizitātes detaļas dzeses iekārtām ( cik saprotu, tad uz to brīdi arī militāro rūpniecību pielāgoja/mēgināja pielāgot civilam sektoram, lai atspertos ) ... tur jau tad pilns ar vācu, šveiciešu inženieriem biezās brillēs bija, kuri acīmredzot bija krituši naudas kārē un aktīvi mauca uz Ķīnas sektoru ... temps ir mēms patiesībā ... un rezultāti jau tagad redzami ...
tik skaisti arī nav
ķīniešu iekārtas ir tādas, kā lai saka -kam vajag uzlabojumus, lai viņas funkcionētu labi
Jā, ir lēti, kvalitāte daudz maz produktam sanāk, bet nu nav tur, piemēram, regulācijas iespējas, precizitāte tik augsta kā vāciešiem utml. + kaut ko ķīnas inžinieri nav līdz galam izdomājuši - tur kaut kāds zobrats tāds, kas jaunai iekārtai netur slodzi un jau pēc nedēļas izšķīst, tur kaut kādi stiprinājumi asmeņiem izjūk... Bet nu tādas nepilnības novēršot/ulzabojot jau pašiem, funkciju pilda.
Turpretī vācu iekārtas precīzas, ar daudz dažādām funkcijām, visu izmērīs, parādīs, var kontrolēt utt. Protams, tur arī ir savas dīvainības, bet krietni mazāk. Tā kā no tehnoloģiskā viedokļa, ķīnai ir, kur augt, bet nu arī vācu iekārtā daudz komponenšu ir no Ķīnas. Vai reizēm kaut ko ražo arī Ķīnā visu, bet tad jau ar Rietumeiropas speciālistu gādību.
Tas, ja runājam par ražošanas iekārtām, cik man bijusi saskarsme.
p.s. cik dzirdēts par darba stundām un attieksmi ķīniešu uzņēmumos, tad tur strādāt gan noteikti negribētu. Tas droši vien arī ir liels nopelns Ķīnas straujajai izaugsmei, jo Rietumeiropā , jā, visur ir benefiti viens pēc otra - darba stundas, slimības lapas, prēmijas, atpūtas pauzes, darba drošība utt. | Online | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3090
Braucu ar: Puf-puf
|
04 Sep 2024, 07:53:58 @ozo rakstīja:
Runa ir tieši par elektroauto. Vini nekad nav ražojuši ICE. Ir liela starpība savākt jaudas agregātu no 1000 kustīgām detaļām vai iemest uzlabotu puteklusūcēja batareju.
Neesi nu tik tumsonīgs, savus ICE Ķīnā ražo jau gadus 50, sākumā gan tie bija lielie valstij piederoši kopuzņēmumi kā FAW/Volkswagen vai Dongfeng/PSA, bet paralēli tam tur attīstījās arī daudzi vietējie ražotāji ar licensētām (un ne tik ļoti licensētām ) tehnoloģijām.
| Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8159
Braucu ar: 400Zs
|
03 Sep 2024, 22:53:29 @bum_bumz rakstīja:
aha, bez ķīnas konkurences, daudzko mēs nespētu pacelt, aifons maksātu x2
Nemaksātu. tirgus noregulētu visu pasākumu - neviens jamos pa 3k nepirktu, vienkārši pārietu uz kautkādu Nokiju vai ko tamlīdzīgu, kuriem būtu brīvāka tirgus niša.
P.S bet vispār rēcīgi, jā. Muterīte atveda no Hjūstonas kosmosa centra sīkajiem aizvakar mantas, kas iegādātas tur suvenīru veicī. made in china, loģiski | Offline | | |
dsks | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1081
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 09:09:37 @RaL rakstīja:
04 Sep 2024, 08:49:56 @dsks rakstīja:
04 Sep 2024, 04:36:24 @Ksneps rakstīja:
Vnk. Ķīna pārņem un izvirzas vadībā gan globāli, gan attiecībā pret Rietumu pasauli. Atņem Rietumiem industrializāciju. Nākaimais varētu būt tehnoloğijas un militārā ziņā.
Ilgtermiņā un globālā ziņā tas nav labvēlīgi Rietumiem.
Plašāk pameklējiet jau paši publisku informāciju.
Rietumi jau paši sev griež ciet skābekli ... likums pēc likuma ... kas attiecas uz Ķīnu, tad ap 2014 sanāca tur pabūt vairākās rūpnīcās, kur ražoja augstas precizitātes detaļas dzeses iekārtām ( cik saprotu, tad uz to brīdi arī militāro rūpniecību pielāgoja/mēgināja pielāgot civilam sektoram, lai atspertos ) ... tur jau tad pilns ar vācu, šveiciešu inženieriem biezās brillēs bija, kuri acīmredzot bija krituši naudas kārē un aktīvi mauca uz Ķīnas sektoru ... temps ir mēms patiesībā ... un rezultāti jau tagad redzami ...
tik skaisti arī nav
ķīniešu iekārtas ir tādas, kā lai saka -kam vajag uzlabojumus, lai viņas funkcionētu labi
Jā, ir lēti, kvalitāte daudz maz produktam sanāk, bet nu nav tur, piemēram, regulācijas iespējas, precizitāte tik augsta kā vāciešiem utml. + kaut ko ķīnas inžinieri nav līdz galam izdomājuši - tur kaut kāds zobrats tāds, kas jaunai iekārtai netur slodzi un jau pēc nedēļas izšķīst, tur kaut kādi stiprinājumi asmeņiem izjūk... Bet nu tādas nepilnības novēršot/ulzabojot jau pašiem, funkciju pilda.
Turpretī vācu iekārtas precīzas, ar daudz dažādām funkcijām, visu izmērīs, parādīs, var kontrolēt utt. Protams, tur arī ir savas dīvainības, bet krietni mazāk. Tā kā no tehnoloģiskā viedokļa, ķīnai ir, kur augt, bet nu arī vācu iekārtā daudz komponenšu ir no Ķīnas. Vai reizēm kaut ko ražo arī Ķīnā visu, bet tad jau ar Rietumeiropas speciālistu gādību.
Tas, ja runājam par ražošanas iekārtām, cik man bijusi saskarsme.
p.s. cik dzirdēts par darba stundām un attieksmi ķīniešu uzņēmumos, tad tur strādāt gan noteikti negribētu. Tas droši vien arī ir liels nopelns Ķīnas straujajai izaugsmei, jo Rietumeiropā , jā, visur ir benefiti viens pēc otra - darba stundas, slimības lapas, prēmijas, atpūtas pauzes, darba drošība utt.
Attālumi ir lieli ... default ir uzraut rūpnīcu ar uzreiz dzīvojamo sektoru blakus ... nomauc pusgadu un palaiž mājās uz laiku ... baigi novergojies neviens tur neizskatījās, kā pa Tv brīžiem pasniedz, bet tas tuvāk piekrastei ... dziļāk iekšzemē ir smagā rūpniecība, tur ir paskarbāk un smoks tāds, ka pa dienu ar migleniekiem jābrauc ... Latvijas piejūras gaisa baudītājiem un nesmēķētajiem tur pāris nedēļu laikā būtu hospitalizācija | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8141
Braucu ar: e39 523
| EV Ķīnai ir izcila iespēja sevi apliecināt arī kā tehnoloģisku līderi kādā no jomām. Ja par viņu ICE visi smējās, tad EV neviens īsti pat tuvu viņiem nestāv. Jā Tesla ir populārāks, bet tehnoloģiski tas ir tik pat jauns kā karburators salīdzinot ar NIO/XPeng/LI Auto/Xiaomi.
Ar BYD varbūt konkurē, bet tas arī viss. Ja EV aizies, lielākie ieguvēji viennozīmīgi būs ķīnieši. Eiropa pagaidām izskatās, ka mēģina konkurēt ar zirga ratiem
P. S Vai tik nav tā, ka Ķīna var lokāli sourcot visus izejmateriālus, kas vajadzīgi EV būvniecībai? Tas noteikti uzreiz samazina izmaksas. Teikšu godīgi man kā paterētājam arī nav nekādas vēlmes apmaksāt litija vai hz kāda materiāla trade tarifu no Ķīnas uz ASV vai EU.
[ Šo ziņu laboja abyss, 04 Sep 2024, 10:24:54 ] | Offline | | |
oswald | | Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1776
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| nu nez - cik pasekoju vienam UKR kanālam , kur remontē EV - ķīnas auto ..psc, norm. remonta manuāļu nav, blokus dabūt nevar... rezerves daļu nav...izpildījums/shēmas ar caur pakaļu - pat banālās zaļais atpakaļskata kameras vada konektorā padara auto nelietojamu... Reāli ir gadījumi, kad auto nevar salabot, ja nav ko ielikt nodegušā bloka vietā..vai atsūta jaunu bloku "tukšu" - bez softa [ Šo ziņu laboja oswald, 04 Sep 2024, 10:44:20 ] | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9168
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| Loģiski, bet tas nenozīmē neko. Viņi attīstās, kopē, mācās mega ātri. Vnk tur tas apjoms un temps ir ražo EV visi kam nav slinkums. Paliks arī normāli ražotāji. Tas kkāds mīts, ka viss ir sū. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1667
Braucu ar: 81
|
04 Sep 2024, 07:53:58 @ozo rakstīja:
03 Sep 2024, 22:50:55 @user rakstīja:
03 Sep 2024, 22:36:30 @ozo rakstīja:
03 Sep 2024, 16:20:06 @Tune-L rakstīja:
Tautas vāģu ražotājam neiet viegli:
https://nra.lv/pasaule/467784-volkswagen-doma-p...gsanu-vacija.htm
Mercedes iet vēl trakāk. Viņu EQ… vispār nepērk, met pakaļ. Tos VW ID arī nevienam nevajag, Audi etron cenas kritums ir par 50%, Teslas stāv pilnas lidostas ar pārprodukciju. Haips ap elektroauto ir beidzies un te nu ir sekas. Turklāt Eiropas ražotāji nevar konkurēt ar Ķīnu ne cenas, ne izejvielu dēļ.
Un tā nav Ķīnas vaina, pie vainas ir “tālredzīgais, zaļais kurss”.
ir kādi labi elektro, kam tagad super labas cenas lietotiem?
Audi Etron. Jauni 2020 80+k, tagad izsolēs pat zem 30k met pakaļ ar maziem km.
Par eTron taisnība, bet tas ir tāpēc, ka pirmā paaudze bija ar drausmīgi neefektīviem elektromotoriem, kam ir mazs range; facelift vērtības daudz labāk turas. Otrs elektroauto, kam ļoti krīt vērtība ir iPace, bet to es norakstītu uz Jaguar reputāciju.
Savukārt pārējiem vērtības turas diezgan labi - vienīgais tur jāņem vērā, ka katrā valstī ir dažādi atbalsti, kas ietekmē jauno/lietoto cenas attiecību. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4241
Braucu ar:
|
03 Sep 2024, 23:17:51 @user rakstīja:
03 Sep 2024, 23:11:28 @Samsasi rakstīja:
Nu viens ir pacamdīt salonā, kas cits - ekspluatēt ikdienā.
nu ar ko tad viņš sliktāks par kaut kādu mazo citroen vai vw up? vai zoe vai hvz ko? tie visi mazie sūdi ir tādas miskastes, ka lielāku nemaz nevar uztaisīt
mēs par auto runajam, vai par kautkādiem čemodanie uz riteņiem? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11083
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
04 Sep 2024, 07:53:58 @ozo rakstīja:
Audi Etron. Jauni 2020 80+k, tagad izsolēs pat zem 30k met pakaļ ar maziem km.
Jā,šitos arī ieveroju un nobrīnijos . Domāju vai viņiem nav kaut kādas ne pārāk labas īpatnības ,teiksim ātri sagurst baterija vai dajebkas cits dēļ kā pēc pāris gadiem viņš vairs nav interesants ? Vai tiešām tads kritums ir ar visiem eV? | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|