Autors | Ziņojums |
NO_ | |
Kopš: 10. Mar 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: BMW
|
13 May 2011, 11:27:39 chepsis rakstīja:
Varbūt, kāds zin, kur šo te var salabot?
ko tur ir doma salabot?? liekas, kas speciaali vinji nelabojas... Ja, tikai kkas japievelk, vai jasakniedee, to tik cik pashi.. |
Offline | |
|
chepsis | |
Kopš: 09. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 32459
Braucu ar:
| Nu viņš tā kā klemmē, kad grib sakniedēt un bojā tās actiņas, kuras saspiež Varbūt ir iespējams, ko darīt šajā labā
A kā tur var pievilkt kaut ko, es nezinu, tur nav skrūvju |
Offline | |
|
NO_ | |
Kopš: 10. Mar 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: BMW
|
13 May 2011, 11:37:59 chepsis rakstīja:
Nu viņš tā kā klemmē, kad grib sakniedēt un bojā tās actiņas, kuras saspiež Varbūt ir iespējams, ko darīt šajā labā
A kā tur var pievilkt kaut ko, es nezinu, tur nav skrūvju
pameegjini taas "actinjas" otraadi ielikt |
Offline | |
|
chepsis | |
Kopš: 09. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 32459
Braucu ar:
| ļoti labs padoms |
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
13 May 2011, 09:36:11 Onka rakstīja:
13 May 2011, 09:14:36 Didzis rakstīja:
Klau, spečuki, kura bmw/audi/whatever ģenerators būtu spējīgs pielādēt 220aH lielo aķīti?
Tnx.
330d e46 15A
750 e38 140A
pameklē realoem, tur ir rakstīts
15A? Nu nu |
Offline | |
|
NO_ | |
Kopš: 10. Mar 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: BMW
|
taa
ja tev kjeras
[1] tas ir saliekta taa augsheejaa dalja, kur spiezh caurumus
[2] tad nepareizi ielikta ir kniede
un vispaar vai ir atspere [3] ?? muuseejiem visiem ir [ Šo ziņu laboja NO_, 13 May 2011, 11:47:13 ] |
Offline | |
|
chepsis | |
Kopš: 09. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 32459
Braucu ar:
| 1. nav nekas saliekts
2. kniedi es lieku pareizi
3. atspere ir |
Offline | |
|
Bandiic | |
Kopš: 09. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: F11 530i Touring
| Nu tad tā spečuki, sekojoša problēma....BMW 528i E39 2000 g. 2 reizes mistiskā kārtā uzkarsēju motoru līdz sarkanajai iedaļai temp. datčikā. Noslāpēju mašīnu, pēc minūtes startēju atkal un temperatūra uzreiz atgriežas normā un stabili turas, kā saka brauc bez problam (ja neskaita ka radiatorā plastmasā, kas kreisajā pusē plaisu uztaisīja) kur varētu būt kašķis termostatā, jeb termomuftā...ventilators itkā griezās nezinu tik cik ātri viņam jāgriežas pie tādas temperatūras.
Ir kādas normālas versijas, bez noriešanas.. |
Offline | |
|
|
vadims | |
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
13 May 2011, 11:54:13 Bandiic rakstīja:
Nu tad tā spečuki, sekojoša problēma....BMW 528i E39 2000 g. 2 reizes mistiskā kārtā uzkarsēju motoru līdz sarkanajai iedaļai temp. datčikā. Noslāpēju mašīnu, pēc minūtes startēju atkal un temperatūra uzreiz atgriežas normā un stabili turas, kā saka brauc bez problam (ja neskaita ka radiatorā plastmasā, kas kreisajā pusē plaisu uztaisīja) kur varētu būt kašķis termostatā, jeb termomuftā...ventilators itkā griezās nezinu tik cik ātri viņam jāgriežas pie tādas temperatūras.
Ir kādas normālas versijas, bez noriešanas..
Termostas, termomufta, spiediena pretvārsts un dzesēšanas šķidruma nepietiekams līmenis. Kā arī žalūzijas kas radiātoram priekšā. |
Offline | |
|
Bandiic | |
Kopš: 09. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: F11 530i Touring
|
13 May 2011, 12:00:41 vadims rakstīja:
13 May 2011, 11:54:13 Bandiic rakstīja:
Nu tad tā spečuki, sekojoša problēma....BMW 528i E39 2000 g. 2 reizes mistiskā kārtā uzkarsēju motoru līdz sarkanajai iedaļai temp. datčikā. Noslāpēju mašīnu, pēc minūtes startēju atkal un temperatūra uzreiz atgriežas normā un stabili turas, kā saka brauc bez problam (ja neskaita ka radiatorā plastmasā, kas kreisajā pusē plaisu uztaisīja) kur varētu būt kašķis termostatā, jeb termomuftā...ventilators itkā griezās nezinu tik cik ātri viņam jāgriežas pie tādas temperatūras.
Ir kādas normālas versijas, bez noriešanas..
Termostas, termomufta, spiediena pretvārsts un dzesēšanas šķidruma nepietiekams līmenis. Kā arī žalūzijas kas radiātoram priekšā.
škidrums normā, vismaz bija, a radiatoram priekšā tur tādi ventilatori tjipo....tiem taču ar jāgriežas un jādzesē ne...man kautkā viņi negriezās piekam es te štukoju, ja arī vaine būtu ventilatoros, un ja pēkšņi ieslēdzas, vai viņi tik ātri uzreiz atdzesētu to motoru, jo kā jau minēju, otrreiz kad iedarbināju, minūtes leikā pat mazāk, motora temperatūra atgriežas normā |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Vai tad E39 var pārkarsēt motoru vispār? Viņš tak neiet vairāk un stājās nost un kompis bļaustās. Nu es tā starpcitu - zināšanai |
Offline | |
|
Bandiic | |
Kopš: 09. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: F11 530i Touring
|
13 May 2011, 12:13:02 Araajz rakstīja:
Vai tad E39 var pārkarsēt motoru vispār? Viņš tak neiet vairāk un stājās nost un kompis bļaustās. Nu es tā starpcitu - zināšanai
Nav jau tā ka pārkarsēju kad datčikā bultiņa uzrāpās līdz sarkanai iedaļai tad arī noparkojos un noslāpēju. |
Offline | |
|
vadims | |
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
13 May 2011, 12:21:44 Bandiic rakstīja:
13 May 2011, 12:13:02 Araajz rakstīja:
Vai tad E39 var pārkarsēt motoru vispār? Viņš tak neiet vairāk un stājās nost un kompis bļaustās. Nu es tā starpcitu - zināšanai
Nav jau tā ka pārkarsēju kad datčikā bultiņa uzrāpās līdz sarkanai iedaļai tad arī noparkojos un noslāpēju.
Moš vienkārši devējs |
Offline | |
|
chepsis | |
Kopš: 09. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 32459
Braucu ar:
|
13 May 2011, 11:46:53 NO_ rakstīja:
[IMG]kniedētājs[/IMG]
taa
ja tev kjeras
[1] tas ir saliekta taa augsheejaa dalja, kur spiezh caurumus
[2] tad nepareizi ielikta ir kniede
un vispaar vai ir atspere [3] ?? muuseejiem visiem ir
Salabots Vajadzēja 3.punktu ieeļļot |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
13 May 2011, 12:32:00 chepsis rakstīja:
Salabots Vajadzēja 3.punktu ieeļļot
opā
meitietis ar zelta rokām
|
Offline | |
|
ReLiNsH | |
Kopš: 27. Sep 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
|
10 May 2011, 22:57:30 ReLiNsH rakstīja:
08 May 2011, 12:39:49 ReLiNsH rakstīja:
Sveiki. Vai kads ir saskaries ar e39 BMW Business CD radio un borta kompja apgaismojumu?
Esu jau lodejis vairakas reizes lampinas bet izradas kad nav uz 12V bet itka uz 3V varbut kads ir to darijis un kadas tika ielodetas lampinas!
|
Offline | |
|
|
yanjux | |
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Kā ir ar e36 pečkas motoriņa un/vai lāpstiņu nomaiņu?
CIk sarežģīti, ilgi?
95.g ir kondiška, dalītā, elektroniskā klima.[ Šo ziņu laboja yanjux, 13 May 2011, 19:37:39 ] |
Offline | |
|
HE9600 | |
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| atkarīgs kāda virsbūve un dzinējs, kupejām vieglāk, sedaniem mazliet grūtāk.
Vārdu sakot ir ko pačakarēties |
Offline | |
|
yanjux | |
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
13 May 2011, 19:46:43 HE9600 rakstīja:
atkarīgs kāda virsbūve un dzinējs, kupejām vieglāk, sedaniem mazliet grūtāk.
Vārdu sakot ir ko pačakarēties
kupeja m52b28
Esi darījis?
Karoče jautājums vienkāršs - no rīta 6os jāizbrauc, ja varu paspēt nomainīt, tad daru, ja nevaru tad nevaru
Ja rīt būs tāds pats laiks tad būs debīli braukt bez pečkas |
Offline | |
|
HE9600 | |
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| es mainīju touringam/sedanam ar m43(motoriņš atrodas dziļāk uz salona pusi) , grūtākais ir viņu izmānīt ārā nesalaužot spārnus, pēc TIS`a ir paredzēts ka griež nost vienas puses spārniņus, bet ja mazliet pajauc visu apkārt esošo var izmānīt/ielikt visu.
pa lielam ko atceros
motora pravotku atvienojam
atjaucam logu tīrītāju mehānismu (pirms jaukšanas atstāj logu tīrītājus pozīcijā kad tie ir augšā) un aizvelkam mehānismu max uz šofera pusi
atjaucam motora pravotkas kasti (lai paliek max plānāka, maybe m52 motora gadījumā būs bezjēdzīgi, nez)
atjaucam pečkas lūkas blakus motoriņam (šofera pusē)
mēģinam izvilkt motoriņu (m43 motora gadījumā bija visvieglāk mānīt uz blakussēdētāja pusi)
edit: na tev diy, kā jau minēju kupejai viss izkatās cerīgāk
http://www.dvatp.com/bmw/diy/hvac_blower/[ Šo ziņu laboja HE9600, 13 May 2011, 20:37:45 ] |
Offline | |
|