Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
NO_
13. May 2011, 11:35 #11761

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


13 May 2011, 11:27:39 chepsis rakstīja:
Varbūt, kāds zin, kur šo te var salabot?


ko tur ir doma salabot?? liekas, kas speciaali vinji nelabojas... Ja, tikai kkas japievelk, vai jasakniedee, to tik cik pashi..
Offline
chepsis
13. May 2011, 11:37 #11762

Kopš: 09. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 32459

Braucu ar:

Nu viņš tā kā klemmē, kad grib sakniedēt un bojā tās actiņas, kuras saspiež Varbūt ir iespējams, ko darīt šajā labā

A kā tur var pievilkt kaut ko, es nezinu, tur nav skrūvju
Offline
NO_
13. May 2011, 11:39 #11763

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


13 May 2011, 11:37:59 chepsis rakstīja:
Nu viņš tā kā klemmē, kad grib sakniedēt un bojā tās actiņas, kuras saspiež Varbūt ir iespējams, ko darīt šajā labā

A kā tur var pievilkt kaut ko, es nezinu, tur nav skrūvju


pameegjini taas "actinjas" otraadi ielikt
Offline
chepsis
13. May 2011, 11:40 #11764

Kopš: 09. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 32459

Braucu ar:

ļoti labs padoms
Offline
cipargalva
13. May 2011, 11:46 #11765

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


13 May 2011, 09:36:11 Onka rakstīja:

13 May 2011, 09:14:36 Didzis rakstīja:
Klau, spečuki, kura bmw/audi/whatever ģenerators būtu spējīgs pielādēt 220aH lielo aķīti?

Tnx.

330d e46 15A
750 e38 140A
pameklē realoem, tur ir rakstīts


15A? Nu nu
Offline
NO_
13. May 2011, 11:46 #11766

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


taa

ja tev kjeras
[1] tas ir saliekta taa augsheejaa dalja, kur spiezh caurumus
[2] tad nepareizi ielikta ir kniede
un vispaar vai ir atspere [3] ?? muuseejiem visiem ir

[ Šo ziņu laboja NO_, 13 May 2011, 11:47:13 ]

Offline
chepsis
13. May 2011, 11:48 #11767

Kopš: 09. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 32459

Braucu ar:

1. nav nekas saliekts
2. kniedi es lieku pareizi
3. atspere ir
Offline
Bandiic
13. May 2011, 11:54 #11768

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring

Nu tad tā spečuki, sekojoša problēma....BMW 528i E39 2000 g. 2 reizes mistiskā kārtā uzkarsēju motoru līdz sarkanajai iedaļai temp. datčikā. Noslāpēju mašīnu, pēc minūtes startēju atkal un temperatūra uzreiz atgriežas normā un stabili turas, kā saka brauc bez problam (ja neskaita ka radiatorā plastmasā, kas kreisajā pusē plaisu uztaisīja) kur varētu būt kašķis termostatā, jeb termomuftā...ventilators itkā griezās nezinu tik cik ātri viņam jāgriežas pie tādas temperatūras.
Ir kādas normālas versijas, bez noriešanas..
Offline
vadims
13. May 2011, 12:00 #11769

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


13 May 2011, 11:54:13 Bandiic rakstīja:
Nu tad tā spečuki, sekojoša problēma....BMW 528i E39 2000 g. 2 reizes mistiskā kārtā uzkarsēju motoru līdz sarkanajai iedaļai temp. datčikā. Noslāpēju mašīnu, pēc minūtes startēju atkal un temperatūra uzreiz atgriežas normā un stabili turas, kā saka brauc bez problam (ja neskaita ka radiatorā plastmasā, kas kreisajā pusē plaisu uztaisīja) kur varētu būt kašķis termostatā, jeb termomuftā...ventilators itkā griezās nezinu tik cik ātri viņam jāgriežas pie tādas temperatūras.
Ir kādas normālas versijas, bez noriešanas..
Termostas, termomufta, spiediena pretvārsts un dzesēšanas šķidruma nepietiekams līmenis. Kā arī žalūzijas kas radiātoram priekšā.
Offline
Bandiic
13. May 2011, 12:12 #11770

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


13 May 2011, 12:00:41 vadims rakstīja:

13 May 2011, 11:54:13 Bandiic rakstīja:
Nu tad tā spečuki, sekojoša problēma....BMW 528i E39 2000 g. 2 reizes mistiskā kārtā uzkarsēju motoru līdz sarkanajai iedaļai temp. datčikā. Noslāpēju mašīnu, pēc minūtes startēju atkal un temperatūra uzreiz atgriežas normā un stabili turas, kā saka brauc bez problam (ja neskaita ka radiatorā plastmasā, kas kreisajā pusē plaisu uztaisīja) kur varētu būt kašķis termostatā, jeb termomuftā...ventilators itkā griezās nezinu tik cik ātri viņam jāgriežas pie tādas temperatūras.
Ir kādas normālas versijas, bez noriešanas..
Termostas, termomufta, spiediena pretvārsts un dzesēšanas šķidruma nepietiekams līmenis. Kā arī žalūzijas kas radiātoram priekšā.
škidrums normā, vismaz bija, a radiatoram priekšā tur tādi ventilatori tjipo....tiem taču ar jāgriežas un jādzesē ne...man kautkā viņi negriezās piekam es te štukoju, ja arī vaine būtu ventilatoros, un ja pēkšņi ieslēdzas, vai viņi tik ātri uzreiz atdzesētu to motoru, jo kā jau minēju, otrreiz kad iedarbināju, minūtes leikā pat mazāk, motora temperatūra atgriežas normā
Offline
Araajz
13. May 2011, 12:13 #11771

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Vai tad E39 var pārkarsēt motoru vispār? Viņš tak neiet vairāk un stājās nost un kompis bļaustās. Nu es tā starpcitu - zināšanai
Offline
Bandiic
13. May 2011, 12:21 #11772

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


13 May 2011, 12:13:02 Araajz rakstīja:
Vai tad E39 var pārkarsēt motoru vispār? Viņš tak neiet vairāk un stājās nost un kompis bļaustās. Nu es tā starpcitu - zināšanai

Nav jau tā ka pārkarsēju kad datčikā bultiņa uzrāpās līdz sarkanai iedaļai tad arī noparkojos un noslāpēju.
Offline
vadims
13. May 2011, 12:30 #11773

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


13 May 2011, 12:21:44 Bandiic rakstīja:

13 May 2011, 12:13:02 Araajz rakstīja:
Vai tad E39 var pārkarsēt motoru vispār? Viņš tak neiet vairāk un stājās nost un kompis bļaustās. Nu es tā starpcitu - zināšanai

Nav jau tā ka pārkarsēju kad datčikā bultiņa uzrāpās līdz sarkanai iedaļai tad arī noparkojos un noslāpēju.
Moš vienkārši devējs
Offline
chepsis
13. May 2011, 12:32 #11774

Kopš: 09. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 32459

Braucu ar:


13 May 2011, 11:46:53 NO_ rakstīja:
[IMG]kniedētājs[/IMG]
taa

ja tev kjeras
[1] tas ir saliekta taa augsheejaa dalja, kur spiezh caurumus
[2] tad nepareizi ielikta ir kniede
un vispaar vai ir atspere [3] ?? muuseejiem visiem ir


Salabots Vajadzēja 3.punktu ieeļļot
Offline
Araajz
13. May 2011, 12:41 #11775

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


13 May 2011, 12:32:00 chepsis rakstīja:
Salabots Vajadzēja 3.punktu ieeļļot

opā
meitietis ar zelta rokām

Offline
ReLiNsH
13. May 2011, 17:56 #11776

Kopš: 27. Sep 2007

No: Ogre

Ziņojumi: 118

Braucu ar:


10 May 2011, 22:57:30 ReLiNsH rakstīja:

08 May 2011, 12:39:49 ReLiNsH rakstīja:
Sveiki. Vai kads ir saskaries ar e39 BMW Business CD radio un borta kompja apgaismojumu?

Esu jau lodejis vairakas reizes lampinas bet izradas kad nav uz 12V bet itka uz 3V varbut kads ir to darijis un kadas tika ielodetas lampinas!


Offline
yanjux
13. May 2011, 19:37 #11777

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

Kā ir ar e36 pečkas motoriņa un/vai lāpstiņu nomaiņu?
CIk sarežģīti, ilgi?
95.g ir kondiška, dalītā, elektroniskā klima.

[ Šo ziņu laboja yanjux, 13 May 2011, 19:37:39 ]

Offline
HE9600
13. May 2011, 19:46 #11778

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

atkarīgs kāda virsbūve un dzinējs, kupejām vieglāk, sedaniem mazliet grūtāk.
Vārdu sakot ir ko pačakarēties
Offline
yanjux
13. May 2011, 19:51 #11779

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


13 May 2011, 19:46:43 HE9600 rakstīja:
atkarīgs kāda virsbūve un dzinējs, kupejām vieglāk, sedaniem mazliet grūtāk.
Vārdu sakot ir ko pačakarēties

kupeja m52b28
Esi darījis?

Karoče jautājums vienkāršs - no rīta 6os jāizbrauc, ja varu paspēt nomainīt, tad daru, ja nevaru tad nevaru
Ja rīt būs tāds pats laiks tad būs debīli braukt bez pečkas
Offline
HE9600
13. May 2011, 20:34 #11780

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

es mainīju touringam/sedanam ar m43(motoriņš atrodas dziļāk uz salona pusi) , grūtākais ir viņu izmānīt ārā nesalaužot spārnus, pēc TIS`a ir paredzēts ka griež nost vienas puses spārniņus, bet ja mazliet pajauc visu apkārt esošo var izmānīt/ielikt visu.
pa lielam ko atceros
motora pravotku atvienojam
atjaucam logu tīrītāju mehānismu (pirms jaukšanas atstāj logu tīrītājus pozīcijā kad tie ir augšā) un aizvelkam mehānismu max uz šofera pusi
atjaucam motora pravotkas kasti (lai paliek max plānāka, maybe m52 motora gadījumā būs bezjēdzīgi, nez)
atjaucam pečkas lūkas blakus motoriņam (šofera pusē)
mēģinam izvilkt motoriņu (m43 motora gadījumā bija visvieglāk mānīt uz blakussēdētāja pusi)


edit: na tev diy, kā jau minēju kupejai viss izkatās cerīgāk
http://www.dvatp.com/bmw/diy/hvac_blower/

[ Šo ziņu laboja HE9600, 13 May 2011, 20:37:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo