Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Billy
19. Feb 2015, 00:02 #11701

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Specuki..pastastiet kura bridi un ka stures pastiprinataja bacoka veidojas spiediens ta ka sulo trubas ja vinam augseja vacinja ir elposanas caurums del kura parasti tas bacoks ari slapsh?



Piemeram volvo ta sistema slegta un nav nekadu caurumu..pa kuru kas elpotu un parplustu.Var but slikti jo ta neizdzen lieko gaisu ja tads sistema.

Un otrs ka ir E39 ar stures sitemu ellam?Cik saprotu jalej ATF..Dexron III.Pats kad mainiju leju sadu sarkanu Mobil ATF 320.
Palasiju internatu un uzgaju sadu Pentosin CHF 11S kas skaitas bez maz OEM un rekomende so prieks BMW. Reku analogs TEXACO Havoline CHL 8642. Sis ir zalas un atskiras pec razotaju specifikacijam no tas ATF kas butu laikam tikai logiski.
Ir kada jega liet tiesi sis ellas?

[ Šo ziņu laboja Billy, 19 Feb 2015, 00:04:40 ]

Offline
edzhaans
19. Feb 2015, 00:29 #11702

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Trubas iespējams vecas un hamuti jāpievelk, vai arī filtrs, kas iebūvēts bačokā pilns ar sūdiem, vēl vāciņam ir gandrīz neredzama gumijas blīve, tā paliek cieta. Jauns bačoks, vai mazgā veco. Lej iekšā DX3. Lai veicas, ja darītu vēlreiz, darītu pats, nav tik grūti, tikai dabuj šprici, lai varētu izvilkt veco šķidrumu, lai nesanāk laistīšanās pa motortelpu.
Offline
Vacsons
19. Feb 2015, 05:47 #11703

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 286

Braucu ar: E70 LCI, K1600GTL, KIA Ceed

Pentosin CHF vai analogs jālej tad, ja aizmugurē ir pumpējamie āmīši. Bačoks ir viens gan pastiprinātājam, gan amortizātoriem.
Ja tādu nav, tad Dextron.
Offline
-Edm-
19. Feb 2015, 07:22 #11704

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


19 Feb 2015, 00:29:41 edzhaans rakstīja:
Trubas iespējams vecas un hamuti jāpievelk, vai arī filtrs, kas iebūvēts bačokā pilns ar sūdiem, vēl vāciņam ir gandrīz neredzama gumijas blīve, tā paliek cieta. Jauns bačoks, vai mazgā veco. Lej iekšā DX3. Lai veicas, ja darītu vēlreiz, darītu pats, nav tik grūti, tikai dabuj šprici, lai varētu izvilkt veco šķidrumu, lai nesanāk laistīšanās pa motortelpu.
trubām oem hamuti nav pievelkami parastie hamuti netur,kaukad sen sametu šitādus hamutus uz visām tam trubam un kopš ta brīža tur viss bija sauss


-----------------
Offline
Asch
19. Feb 2015, 08:37 #11705

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

jaa, bachoku mainit butu loti velams, jo iekshejais filtrs ir netirs ojajebu. savulaik intereses pec izurkeju ara to elementu, baigais brinums jau nav, ja auto stabili tafele ir 300+ kkm. Bachoks jauns kkadi 13eur laikam bija, ta ka nav nekads kosmoss. Nu un protams muzhiga problema ar hamutiem pie bachoka, tur ka kuram, man nebija problemu ar kvalitativiem parastajiem, citam atkal ne suda netureja un svida
Offline
Rizza
19. Feb 2015, 15:08 #11706

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Veči, pastāstiet kāda ir normāla prakse e39 BMW business CD ar subīša pieslēgšanu. Tagad stāv biš gateris, pie pak tumbām pieslēgti "banāni" un tad pastūzī utt.. koļegam ir kaut kāda kastīte starpā, starp tumbām un pastūzi, kas signālu pārveido uz lineāro- kas tā pa herņu ?
Offline
matrixxxx
19. Feb 2015, 15:19 #11707

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


19 Feb 2015, 15:08:57 Rizza rakstīja:
Veči, pastāstiet kāda ir normāla prakse e39 BMW business CD ar subīša pieslēgšanu. Tagad stāv biš gateris, pie pak tumbām pieslēgti "banāni" un tad pastūzī utt.. koļegam ir kaut kāda kastīte starpā, starp tumbām un pastūzi, kas signālu pārveido uz lineāro- kas tā pa herņu ?

Tieshi tas pats, kas ampa high in
Izmanto tad kad ampam nav high in.
Offline
Rizza
19. Feb 2015, 15:22 #11708

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:


19 Feb 2015, 15:19:29 matrixxxx rakstīja:

19 Feb 2015, 15:08:57 Rizza rakstīja:
Veči, pastāstiet kāda ir normāla prakse e39 BMW business CD ar subīša pieslēgšanu. Tagad stāv biš gateris, pie pak tumbām pieslēgti "banāni" un tad pastūzī utt.. koļegam ir kaut kāda kastīte starpā, starp tumbām un pastūzi, kas signālu pārveido uz lineāro- kas tā pa herņu ?

Tieshi tas pats, kas ampa high in
Izmanto tad kad ampam nav high in.

Paldies!
Karoče jāmizo uz Argusu.
Offline
berny757
19. Feb 2015, 20:44 #11709

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


19 Feb 2015, 15:22:23 Rizza rakstīja:

19 Feb 2015, 15:19:29 matrixxxx rakstīja:

19 Feb 2015, 15:08:57 Rizza rakstīja:
Veči, pastāstiet kāda ir normāla prakse e39 BMW business CD ar subīša pieslēgšanu. Tagad stāv biš gateris, pie pak tumbām pieslēgti "banāni" un tad pastūzī utt.. koļegam ir kaut kāda kastīte starpā, starp tumbām un pastūzi, kas signālu pārveido uz lineāro- kas tā pa herņu ?

Tieshi tas pats, kas ampa high in
Izmanto tad kad ampam nav high in.

Paldies!
Karoče jāmizo uz Argusu.


ja tev pastiprinātājam ir high in, tad neko citu nevajag. Ja saslēgts cilvēcīgi, tad nekādam gaterim nevajadzētu būt. Tas vis ir normāli.
Offline
delfins01
19. Feb 2015, 20:56 #11710

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:

Kāds var piedāvāt Navi CD priekš MK4?
Vēlams 15', bet der arī 14' gada.

PM
Offline
Ilvars_78
19. Feb 2015, 21:06 #11711

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


19 Feb 2015, 20:33:56 igorjok21 rakstīja:
Čau! Palidziet ..Esmu Aluksne vajag sonakt vai rit lidz 12-00 prieksejo amartizatora atsperi pasaziera puse. 26279537 vai kads kas brauc rit uz Aluksne var piegadat.
Paldies

Pašā Alūksnē, ja nemaldos, vien ir divi šroti ar BMW detaļām (viena numurs 20204433)
Offline
Rizza
19. Feb 2015, 22:55 #11712

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:


19 Feb 2015, 20:44:15 berny757 rakstīja:

19 Feb 2015, 15:22:23 Rizza rakstīja:

19 Feb 2015, 15:19:29 matrixxxx rakstīja:

19 Feb 2015, 15:08:57 Rizza rakstīja:
Veči, pastāstiet kāda ir normāla prakse e39 BMW business CD ar subīša pieslēgšanu. Tagad stāv biš gateris, pie pak tumbām pieslēgti "banāni" un tad pastūzī utt.. koļegam ir kaut kāda kastīte starpā, starp tumbām un pastūzi, kas signālu pārveido uz lineāro- kas tā pa herņu ?

Tieshi tas pats, kas ampa high in
Izmanto tad kad ampam nav high in.

Paldies!
Karoče jāmizo uz Argusu.


ja tev pastiprinātājam ir high in, tad neko citu nevajag. Ja saslēgts cilvēcīgi, tad nekādam gaterim nevajadzētu būt. Tas vis ir normāli.


Nu ie iepriekšējā Japāņu Panasonikā bija saslēgts tā ka labi drebināja, protams, bija cits mafons. Bomārā kaut kā tā neskan, moška pārāk daudz gribu no 15gadīga stereo

Kā man saprast vai e39 pastūzim ir High-in ?

[ Šo ziņu laboja Rizza, 19 Feb 2015, 22:57:41 ]

Offline
berny757
19. Feb 2015, 23:00 #11713

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Ja runa par sedanu, tad atceries ka e39 ir 10x labāka skaņas izolācikaija, nekā jebkurā japāņu kastē. Tāpēc arī var likties ka salonā galīgi nekas nav dzirdams. Bet vēl protams jāpaskatās vai vis ir pareizi saslēgts nevis krustām šķērsām.
Offline
berny757
19. Feb 2015, 23:04 #11714

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Pēc tā vai viņam ir high in "ligzda".

bet ja tu prasi par to kā zināt vai e39 oem pastiprinātājam ir high in tad man nav ne mazākā priekštata par ko tu vispār runā

[ Šo ziņu laboja berny757, 19 Feb 2015, 23:05:59 ]

Offline
Rizza
19. Feb 2015, 23:06 #11715

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

NU man te riņķī sadzied par visu šito tēmu, tapēc apjautājos un rīt skatīšos. Banāni ir pieslēgti pie aizm tumbas vada, kas iziet no pastūža, no tā arī darbinās jau Suba pastūzis.

Ps. pastūzim nav High-in

[ Šo ziņu laboja Rizza, 19 Feb 2015, 23:14:07 ]

Offline
berny757
19. Feb 2015, 23:13 #11716

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tad jābūt ok. Bet no sākuma izpēti kas īsti tev tur ir/nav un tad kārtīgi apstāsti. Minot neviens tev līdz galam nevarēs palīdzēt
Offline
Rizza
19. Feb 2015, 23:16 #11717

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Jā, nu mēs te biš pārpratām viens otru. Tu runāji par suba pastūzi, es par oem pie kā tur viss pieslēgts.

Paldies, tēmu slēdzam
Offline
tulenj
20. Feb 2015, 10:48 #11718

Kopš: 30. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 354

Braucu ar: BMW f30 330e performance

Varbut kaut kadam interese. Bmw e39 prieksh m bumpera.
Cena 30e
Offline
gunbox
20. Feb 2015, 17:59 #11719

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Vai ir vispār tāda lieta kā visu ārējo lampiņu ieslēgšana reizē? Kaut kāds servisa režīms pārbaudei vai kaut kā tā?
Offline
Driver
20. Feb 2015, 18:12 #11720

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2015, 17:59:40 gunbox rakstīja:
Vai ir vispār tāda lieta kā visu ārējo lampiņu ieslēgšana reizē? Kaut kāds servisa režīms pārbaudei vai kaut kā tā?

Nee. Var pa vienai pilnigi visas pec kartas ieslegt.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo