Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Peecis
10. May 2011, 09:21 #11681

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kā tur ir ar loga mazgāšanas šļauciņām uz e39, jāpērk ŌEM vai var kaut kur dabūt uz metriem līdzīgas?
Tās šļaukas sakaltušas un lūzt, tāpēc gribas nomainīt pilnīgi visas.
Offline
nofx
10. May 2011, 09:21 #11682

Kopš: 03. Jan 2011

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e46

2.0 e36 kloķvārpstas devējs bija nomiris vadi sapuvuši, ieliku jaunu diagnostikā tāpat rāda ka šis beigts, iet uz masu. Kas varētu būt par vainu?Tas vads kas tālak uz kompi iet ar sapuvis?
Offline
Araajz
10. May 2011, 09:50 #11683

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


10 May 2011, 09:21:05 Peecis rakstīja:
Kā tur ir ar loga mazgāšanas šļauciņām uz e39, jāpērk ŌEM vai var kaut kur dabūt uz metriem līdzīgas?
Tās šļaukas sakaltušas un lūzt, tāpēc gribas nomainīt pilnīgi visas.

Tagad gan mani laikam nories , bet es saliku no DEPO parastās caurspīdīgās trubiņas, pēc ziemas paskatījos, joprojām normālas, mīkstas, nekādu problēmu
Offline
3AKOH
10. May 2011, 10:09 #11684

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Sanaca zinatniskais strids par to vai var/nevar bez sekam liet agro dizeli (bezakcizes zemnieku) normalas masinas piem pajauniem BMW ar 3.0d, Mersiem ar CDI, Audi/VW ar 2.5/3.0d.
Zemnieka arguments bija, ka citi lej savos kruizeros, patrolos un pajeros un nekas nenotiek.
Aizbraucam lidz pirmajam btankam un ieskatijamies dokumentacija. Tur rakstits ka agrodizeldegvielai ir klat lidz 5% biodizeldegviela, bet, ka pateica darbinieki, tai visdrizakir pielieta rapsu ella klat.
Jautajums, var vai nevar ar normaliem pajauniem vacu motoriem braukt ar agro dizeli?
Offline
Peecis
10. May 2011, 10:10 #11685

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


10 May 2011, 09:50:45 Araajz rakstīja:

10 May 2011, 09:21:05 Peecis rakstīja:
Kā tur ir ar loga mazgāšanas šļauciņām uz e39, jāpērk ŌEM vai var kaut kur dabūt uz metriem līdzīgas?
Tās šļaukas sakaltušas un lūzt, tāpēc gribas nomainīt pilnīgi visas.

Tagad gan mani laikam nories , bet es saliku no DEPO parastās caurspīdīgās trubiņas, pēc ziemas paskatījos, joprojām normālas, mīkstas, nekādu problēmu

Nu skaidrs. Cik metri apmēram bija vajadzīgi ieskaitot intensīvo mazgāšanu?
Offline
Araajz
10. May 2011, 10:15 #11686

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Es nemainīju visas, man sadrupa tikai tās, kas bija zem haubes, tās arī nomainīju
Offline
cipargalva
10. May 2011, 10:39 #11687

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


10 May 2011, 10:09:06 3AKOH rakstīja:
Sanaca zinatniskais strids par to vai var/nevar bez sekam liet agro dizeli (bezakcizes zemnieku) normalas masinas piem pajauniem BMW ar 3.0d, Mersiem ar CDI, Audi/VW ar 2.5/3.0d.
Zemnieka arguments bija, ka citi lej savos kruizeros, patrolos un pajeros un nekas nenotiek.
Aizbraucam lidz pirmajam btankam un ieskatijamies dokumentacija. Tur rakstits ka agrodizeldegvielai ir klat lidz 5% biodizeldegviela, bet, ka pateica darbinieki, tai visdrizakir pielieta rapsu ella klat.
Jautajums, var vai nevar ar normaliem pajauniem vacu motoriem braukt ar agro dizeli?


Biodīzeli tak taisa no rapša
Zinu personīgi 2 auto, kas brauc ar bezakcīzes degvielu, un nekādu problēmu nav. Viens no tiem auto ir 2007. gada Volvo ar D5 motoru.
Offline
Ka4oks
10. May 2011, 10:57 #11688

Kopš: 08. Apr 2011

Ziņojumi: 95

Braucu ar: 5er

Tuvojas eljas mainja, nobraukti 10k ar sinteetiku. Parasti mainu jau ap 8-9k, bet te dazzi kadri saka, ka ar sinteetiku varu droshi braukt visus 15k.. Indikatoram palikushas divas svitrinjas + iedegaas nesen pulkstenis.. Vai varu vel cuncinaat?
Ar auto braukts tiek sameeraa reti- gadaa 12-18k (gandriiz viena eljas mainja). E39 525i
Offline
Instigater
10. May 2011, 11:10 #11689

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


10 May 2011, 10:39:45 cipargalva rakstīja:

10 May 2011, 10:09:06 3AKOH rakstīja:
Sanaca zinatniskais strids par to vai var/nevar bez sekam liet agro dizeli (bezakcizes zemnieku) normalas masinas piem pajauniem BMW ar 3.0d, Mersiem ar CDI, Audi/VW ar 2.5/3.0d.
Zemnieka arguments bija, ka citi lej savos kruizeros, patrolos un pajeros un nekas nenotiek.
Aizbraucam lidz pirmajam btankam un ieskatijamies dokumentacija. Tur rakstits ka agrodizeldegvielai ir klat lidz 5% biodizeldegviela, bet, ka pateica darbinieki, tai visdrizakir pielieta rapsu ella klat.
Jautajums, var vai nevar ar normaliem pajauniem vacu motoriem braukt ar agro dizeli?


Biodīzeli tak taisa no rapša
Zinu personīgi 2 auto, kas brauc ar bezakcīzes degvielu, un nekādu problēmu nav. Viens no tiem auto ir 2007. gada Volvo ar D5 motoru.
Ja nezinājāt, tad arī tjipa fosilajam dīzelim klāt jau tiek šauts ibio - tā nosaka likums. Problēmu ar tiem 5% šādā laikā vispār nebūs. Ziemai sagatavots tīrs ibio ir darbināms līdz -20C. Zemnieku dīzelim vienīgā atšķirība parasti ir tikai cena.
Offline
Driver
10. May 2011, 11:14 #11690

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 May 2011, 09:21:39 nofx rakstīja:
2.0 e36 kloķvārpstas devējs bija nomiris vadi sapuvuši, ieliku jaunu diagnostikā tāpat rāda ka šis beigts, iet uz masu. Kas varētu būt par vainu?Tas vads kas tālak uz kompi iet ar sapuvis

ieliki jaunu un originalo vai lietotu/jaunu sudu?
Motors m50 bez vanosa, m50 ar vanosu vai m52?
Un kaa deveju izvelejies?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Reeiw
10. May 2011, 12:25 #11691

Kopš: 21. Jan 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 242

Braucu ar: BMW V8 power

Jautajums?
Ar ko atšķiras e39 v8 prieksejais tilts no e38 v8???
kadas ir atkiribas?

[ Šo ziņu laboja Reeiw, 10 May 2011, 12:29:34 ]

Offline
dust
10. May 2011, 12:40 #11692

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


10 May 2011, 11:10:48 Instigater rakstīja:
Ja nezinājāt, tad arī tjipa fosilajam dīzelim klāt jau tiek šauts ibio - tā nosaka likums. Problēmu ar tiem 5% šādā laikā vispār nebūs. Ziemai sagatavots tīrs ibio ir darbināms līdz -20C. Zemnieku dīzelim vienīgā atšķirība parasti ir tikai cena.

Un varu pakomentēt, ka ir mazas nianses ar kvalitāti, jo agro dīzeļdegviela tiek turēta atsevišķā konteinerā, un ir pamatotas "aizdomas", ka vasarā, kad +/- āra temperatūra ir laba, tur iegāž visu, kas kaut kur palicis pāri. Agro dīzelim arī vasarā gāž klāt bio stipri vairāk, kā ziemā, bet taustāmu pierādījumu nav, jo analīzes nekad neesmu veicis. Tāpēc, ja kāds manas "aizdomas" (reāli pārliecību) var apstiprināt, PM, ir risinājumi
P.s. Man tikai nedaudz smīdina fakts, ka tas degvielas tirgotājs, kas to "maisījumu" notirgo, ar domu, traktoram tak po, dažreiz neiedomājas, ka mūsdienu traktoru motori no auto motoriem atšķiras vairs tikai ar tilpumu.

-----------------

Offline
Driver
10. May 2011, 12:43 #11693

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dust
10. May 2011, 12:48 #11694

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


10 May 2011, 12:43:29 Driver rakstīja:
kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!


Man no visiem augstāk minētajiem ir traktors. Izbraukt iedošu

Ko vakar tā ar neatzvanīji? Tiki skaidrībā?

-----------------

Offline
bmwaddict
10. May 2011, 14:06 #11695

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


10 May 2011, 12:43:29 Driver rakstīja:
kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!

http://www.auto24.lv/kasutatud/auto.php?id=720854
Offline
Araajz
10. May 2011, 14:45 #11696

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


10 May 2011, 12:43:29 Driver rakstīja:
kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!

Man ir čipots, ir traktors, ir commonrail, ir turbīna, par lāpstiņu ģeometriju neko nezinu
Offline
3AKOH
10. May 2011, 15:14 #11697

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


10 May 2011, 12:40:34 Dust rakstīja:

10 May 2011, 11:10:48 Instigater rakstīja:
Ja nezinājāt, tad arī tjipa fosilajam dīzelim klāt jau tiek šauts ibio - tā nosaka likums. Problēmu ar tiem 5% šādā laikā vispār nebūs. Ziemai sagatavots tīrs ibio ir darbināms līdz -20C. Zemnieku dīzelim vienīgā atšķirība parasti ir tikai cena.

Un varu pakomentēt, ka ir mazas nianses ar kvalitāti, jo agro dīzeļdegviela tiek turēta atsevišķā konteinerā, un ir pamatotas "aizdomas", ka vasarā, kad +/- āra temperatūra ir laba, tur iegāž visu, kas kaut kur palicis pāri. Agro dīzelim arī vasarā gāž klāt bio stipri vairāk, kā ziemā, bet taustāmu pierādījumu nav, jo analīzes nekad neesmu veicis. Tāpēc, ja kāds manas "aizdomas" (reāli pārliecību) var apstiprināt, PM, ir risinājumi
P.s. Man tikai nedaudz smīdina fakts, ka tas degvielas tirgotājs, kas to "maisījumu" notirgo, ar domu, traktoram tak po, dažreiz neiedomājas, ka mūsdienu traktoru motori no auto motoriem atšķiras vairs tikai ar tilpumu.

Kadi tad risinajumi? Sertifikata raktits, ka parastajai neka nav, bet agro sertifikata ir rakstits: biodegviela lidz 4,5 vai 5%.
Offline
Instigater
10. May 2011, 15:37 #11698

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


10 May 2011, 14:45:36 Araajz rakstīja:

10 May 2011, 12:43:29 Driver rakstīja:
kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!

Man ir čipots, ir traktors, ir commonrail, ir turbīna, par lāpstiņu ģeometriju neko nezinu
Es tavā vietā zinu - ir!
Offline
Instigater
10. May 2011, 15:46 #11699

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Likumi par dīzeli:

9.1 Latvijā atļauts realizēt dīzeļdegvielu (tai skaitā mērenā klimata apstākļos izmantojamu A, B, C, D, E, F kategorijas dīzeļdegvielu atbilstoši standartam LVS EN 590:2005 “Autodegvielas – Dīzeļdegviela – Prasības un testēšanas metodes”) tikai ar biodīzeļdegvielas (kas iegūta no rapšu sēklu eļļas) saturu 4,5–5 tilpumprocenti no kopējā galaprodukta daudzuma.
(MK 25.06.2009. noteikumu Nr.648 redakcijā; punkts stājas spēkā 01.10.2009., sk. 29.punktu)

9.2 Šo noteikumu 9.1 punktā minētās prasības neattiecas uz:
9.23. arktiskos un bargos ziemas apstākļos izmantojamu 0., 1., 2., 3. un 4.klases dīzeļdegvielu atbilstoši standartam LVS EN 590:2005 “Autodegvielas – Dīzeļdegviela – Prasības un testēšanas metodes”.

Tā kā viss ir skaidrs ar to ibio tankos - līdzko nav ziemas dīzelis, tā visi traktori pa 5% tiek darbināti ar ibio.
Offline
NixN
10. May 2011, 16:54 #11700

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

Kam īsti domātas gumijas trubiņas uz H&R atsperēm? Esmu dzirdējis viedokļus ka no viņām skāde vairāk par labumu, tipa sasūcas tur iekšā ūdens, rūsē un beigās atspere salūzt. Kāds var apskaidrot?

Uz doto brīdi atsperes ir pa jaunu nopulverots vot i domāju likt jaunas trubiņas virsū vai labāk atstāt bez



-----------------
We Are All Made of Stars
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo