Online
Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Kā tur ir ar loga mazgāšanas šļauciņām uz e39, jāpērk ŌEM vai var kaut kur dabūt uz metriem līdzīgas?
Tās šļaukas sakaltušas un lūzt, tāpēc gribas nomainīt pilnīgi visas. | Offline | | |
nofx | | Kopš: 03. Jan 2011
Ziņojumi: 16
Braucu ar: e46
| 2.0 e36 kloķvārpstas devējs bija nomiris vadi sapuvuši, ieliku jaunu diagnostikā tāpat rāda ka šis beigts, iet uz masu. Kas varētu būt par vainu?Tas vads kas tālak uz kompi iet ar sapuvis? | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
10 May 2011, 09:21:05 Peecis rakstīja:
Kā tur ir ar loga mazgāšanas šļauciņām uz e39, jāpērk ŌEM vai var kaut kur dabūt uz metriem līdzīgas?
Tās šļaukas sakaltušas un lūzt, tāpēc gribas nomainīt pilnīgi visas.
Tagad gan mani laikam nories , bet es saliku no DEPO parastās caurspīdīgās trubiņas, pēc ziemas paskatījos, joprojām normālas, mīkstas, nekādu problēmu | Offline | | |
3AKOH | | Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Sanaca zinatniskais strids par to vai var/nevar bez sekam liet agro dizeli (bezakcizes zemnieku) normalas masinas piem pajauniem BMW ar 3.0d, Mersiem ar CDI, Audi/VW ar 2.5/3.0d.
Zemnieka arguments bija, ka citi lej savos kruizeros, patrolos un pajeros un nekas nenotiek.
Aizbraucam lidz pirmajam btankam un ieskatijamies dokumentacija. Tur rakstits ka agrodizeldegvielai ir klat lidz 5% biodizeldegviela, bet, ka pateica darbinieki, tai visdrizakir pielieta rapsu ella klat.
Jautajums, var vai nevar ar normaliem pajauniem vacu motoriem braukt ar agro dizeli? | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
10 May 2011, 09:50:45 Araajz rakstīja:
10 May 2011, 09:21:05 Peecis rakstīja:
Kā tur ir ar loga mazgāšanas šļauciņām uz e39, jāpērk ŌEM vai var kaut kur dabūt uz metriem līdzīgas?
Tās šļaukas sakaltušas un lūzt, tāpēc gribas nomainīt pilnīgi visas.
Tagad gan mani laikam nories , bet es saliku no DEPO parastās caurspīdīgās trubiņas, pēc ziemas paskatījos, joprojām normālas, mīkstas, nekādu problēmu
Nu skaidrs. Cik metri apmēram bija vajadzīgi ieskaitot intensīvo mazgāšanu? | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Es nemainīju visas, man sadrupa tikai tās, kas bija zem haubes, tās arī nomainīju | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
10 May 2011, 10:09:06 3AKOH rakstīja:
Sanaca zinatniskais strids par to vai var/nevar bez sekam liet agro dizeli (bezakcizes zemnieku) normalas masinas piem pajauniem BMW ar 3.0d, Mersiem ar CDI, Audi/VW ar 2.5/3.0d.
Zemnieka arguments bija, ka citi lej savos kruizeros, patrolos un pajeros un nekas nenotiek.
Aizbraucam lidz pirmajam btankam un ieskatijamies dokumentacija. Tur rakstits ka agrodizeldegvielai ir klat lidz 5% biodizeldegviela, bet, ka pateica darbinieki, tai visdrizakir pielieta rapsu ella klat.
Jautajums, var vai nevar ar normaliem pajauniem vacu motoriem braukt ar agro dizeli?
Biodīzeli tak taisa no rapša
Zinu personīgi 2 auto, kas brauc ar bezakcīzes degvielu, un nekādu problēmu nav. Viens no tiem auto ir 2007. gada Volvo ar D5 motoru. | Offline | | |
Ka4oks | | Kopš: 08. Apr 2011
Ziņojumi: 95
Braucu ar: 5er
| Tuvojas eljas mainja, nobraukti 10k ar sinteetiku. Parasti mainu jau ap 8-9k, bet te dazzi kadri saka, ka ar sinteetiku varu droshi braukt visus 15k.. Indikatoram palikushas divas svitrinjas + iedegaas nesen pulkstenis.. Vai varu vel cuncinaat?
Ar auto braukts tiek sameeraa reti- gadaa 12-18k (gandriiz viena eljas mainja). E39 525i | Offline | | |
|
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
10 May 2011, 10:39:45 cipargalva rakstīja:
10 May 2011, 10:09:06 3AKOH rakstīja:
Sanaca zinatniskais strids par to vai var/nevar bez sekam liet agro dizeli (bezakcizes zemnieku) normalas masinas piem pajauniem BMW ar 3.0d, Mersiem ar CDI, Audi/VW ar 2.5/3.0d.
Zemnieka arguments bija, ka citi lej savos kruizeros, patrolos un pajeros un nekas nenotiek.
Aizbraucam lidz pirmajam btankam un ieskatijamies dokumentacija. Tur rakstits ka agrodizeldegvielai ir klat lidz 5% biodizeldegviela, bet, ka pateica darbinieki, tai visdrizakir pielieta rapsu ella klat.
Jautajums, var vai nevar ar normaliem pajauniem vacu motoriem braukt ar agro dizeli?
Biodīzeli tak taisa no rapša
Zinu personīgi 2 auto, kas brauc ar bezakcīzes degvielu, un nekādu problēmu nav. Viens no tiem auto ir 2007. gada Volvo ar D5 motoru.
Ja nezinājāt, tad arī tjipa fosilajam dīzelim klāt jau tiek šauts ibio - tā nosaka likums. Problēmu ar tiem 5% šādā laikā vispār nebūs. Ziemai sagatavots tīrs ibio ir darbināms līdz -20C. Zemnieku dīzelim vienīgā atšķirība parasti ir tikai cena. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 May 2011, 09:21:39 nofx rakstīja:
2.0 e36 kloķvārpstas devējs bija nomiris vadi sapuvuši, ieliku jaunu diagnostikā tāpat rāda ka šis beigts, iet uz masu. Kas varētu būt par vainu?Tas vads kas tālak uz kompi iet ar sapuvis
ieliki jaunu un originalo vai lietotu/jaunu sudu?
Motors m50 bez vanosa, m50 ar vanosu vai m52?
Un kaa deveju izvelejies?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Reeiw | | Kopš: 21. Jan 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 242
Braucu ar: BMW V8 power
| Jautajums?
Ar ko atšķiras e39 v8 prieksejais tilts no e38 v8???
kadas ir atkiribas?
[ Šo ziņu laboja Reeiw, 10 May 2011, 12:29:34 ] | Offline | | |
dust | | Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
|
10 May 2011, 11:10:48 Instigater rakstīja:
Ja nezinājāt, tad arī tjipa fosilajam dīzelim klāt jau tiek šauts ibio - tā nosaka likums. Problēmu ar tiem 5% šādā laikā vispār nebūs. Ziemai sagatavots tīrs ibio ir darbināms līdz -20C. Zemnieku dīzelim vienīgā atšķirība parasti ir tikai cena.
Un varu pakomentēt, ka ir mazas nianses ar kvalitāti, jo agro dīzeļdegviela tiek turēta atsevišķā konteinerā, un ir pamatotas "aizdomas", ka vasarā, kad +/- āra temperatūra ir laba, tur iegāž visu, kas kaut kur palicis pāri. Agro dīzelim arī vasarā gāž klāt bio stipri vairāk, kā ziemā, bet taustāmu pierādījumu nav, jo analīzes nekad neesmu veicis. Tāpēc, ja kāds manas "aizdomas" (reāli pārliecību) var apstiprināt, PM, ir risinājumi
P.s. Man tikai nedaudz smīdina fakts, ka tas degvielas tirgotājs, kas to "maisījumu" notirgo, ar domu, traktoram tak po, dažreiz neiedomājas, ka mūsdienu traktoru motori no auto motoriem atšķiras vairs tikai ar tilpumu.
-----------------
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
dust | | Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
|
10 May 2011, 12:43:29 Driver rakstīja:
kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!
Man no visiem augstāk minētajiem ir traktors. Izbraukt iedošu
Ko vakar tā ar neatzvanīji? Tiki skaidrībā?
-----------------
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
10 May 2011, 12:43:29 Driver rakstīja:
kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!
http://www.auto24.lv/kasutatud/auto.php?id=720854 | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
10 May 2011, 12:43:29 Driver rakstīja:
kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!
Man ir čipots, ir traktors, ir commonrail, ir turbīna, par lāpstiņu ģeometriju neko nezinu | Offline | | |
|
3AKOH | | Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
|
10 May 2011, 12:40:34 Dust rakstīja:
10 May 2011, 11:10:48 Instigater rakstīja:
Ja nezinājāt, tad arī tjipa fosilajam dīzelim klāt jau tiek šauts ibio - tā nosaka likums. Problēmu ar tiem 5% šādā laikā vispār nebūs. Ziemai sagatavots tīrs ibio ir darbināms līdz -20C. Zemnieku dīzelim vienīgā atšķirība parasti ir tikai cena.
Un varu pakomentēt, ka ir mazas nianses ar kvalitāti, jo agro dīzeļdegviela tiek turēta atsevišķā konteinerā, un ir pamatotas "aizdomas", ka vasarā, kad +/- āra temperatūra ir laba, tur iegāž visu, kas kaut kur palicis pāri. Agro dīzelim arī vasarā gāž klāt bio stipri vairāk, kā ziemā, bet taustāmu pierādījumu nav, jo analīzes nekad neesmu veicis. Tāpēc, ja kāds manas "aizdomas" (reāli pārliecību) var apstiprināt, PM, ir risinājumi
P.s. Man tikai nedaudz smīdina fakts, ka tas degvielas tirgotājs, kas to "maisījumu" notirgo, ar domu, traktoram tak po, dažreiz neiedomājas, ka mūsdienu traktoru motori no auto motoriem atšķiras vairs tikai ar tilpumu.
Kadi tad risinajumi? Sertifikata raktits, ka parastajai neka nav, bet agro sertifikata ir rakstits: biodegviela lidz 4,5 vai 5%. | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
10 May 2011, 14:45:36 Araajz rakstīja:
10 May 2011, 12:43:29 Driver rakstīja:
kadam ir cipots traktors ar commonrail un turbinu ar mainamu lapstinju geometriju?
gribu izbraukt!
Man ir čipots, ir traktors, ir commonrail, ir turbīna, par lāpstiņu ģeometriju neko nezinu
Es tavā vietā zinu - ir! | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Likumi par dīzeli:
9.1 Latvijā atļauts realizēt dīzeļdegvielu (tai skaitā mērenā klimata apstākļos izmantojamu A, B, C, D, E, F kategorijas dīzeļdegvielu atbilstoši standartam LVS EN 590:2005 “Autodegvielas – Dīzeļdegviela – Prasības un testēšanas metodes”) tikai ar biodīzeļdegvielas (kas iegūta no rapšu sēklu eļļas) saturu 4,5–5 tilpumprocenti no kopējā galaprodukta daudzuma.
(MK 25.06.2009. noteikumu Nr.648 redakcijā; punkts stājas spēkā 01.10.2009., sk. 29.punktu)
9.2 Šo noteikumu 9.1 punktā minētās prasības neattiecas uz:
9.23. arktiskos un bargos ziemas apstākļos izmantojamu 0., 1., 2., 3. un 4.klases dīzeļdegvielu atbilstoši standartam LVS EN 590:2005 “Autodegvielas – Dīzeļdegviela – Prasības un testēšanas metodes”.
Tā kā viss ir skaidrs ar to ibio tankos - līdzko nav ziemas dīzelis, tā visi traktori pa 5% tiek darbināti ar ibio. | Offline | | |
NixN | | Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| Kam īsti domātas gumijas trubiņas uz H&R atsperēm? Esmu dzirdējis viedokļus ka no viņām skāde vairāk par labumu, tipa sasūcas tur iekšā ūdens, rūsē un beigās atspere salūzt. Kāds var apskaidrot?
Uz doto brīdi atsperes ir pa jaunu nopulverots vot i domāju likt jaunas trubiņas virsū vai labāk atstāt bez
----------------- We Are All Made of Stars | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|