Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
wanksta
18. Jun 2015, 23:04 #11661

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7332

Braucu ar: muti

Kur labāk/lētāk vārtu automātiku meklēt?
kādi ražotāji labāki?

[ Šo ziņu laboja wanksta, 18 Jun 2015, 23:05:44 ]

Offline
PASSATizhi
18. Jun 2015, 23:29 #11662

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

verami-bīdāmi. centra atdure ir vai nav. tur vēl ir daudz varianti.
Offline
wanksta
18. Jun 2015, 23:31 #11663

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7332

Braucu ar: muti

nelieli divviru piemajas varti, bez atdures pa vidu.
Offline
PASSATizhi
18. Jun 2015, 23:37 #11664

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

bez atdures dranķīgi. tad vajag mehanismus ar gala slēdžiem. un tā pat bik luftēs, respektīvi nestāvēs smuki taisni ciet.
Offline
AAE
19. Jun 2015, 08:18 #11665

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2336

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


18 Jun 2015, 17:12:40 Lala rakstīja:

18 Jun 2015, 17:03:30 AAE rakstīja:
Tvaika izolācija - tā jābūt. 200 mikroni (minimums) un vismaz 20 cm pārlaidums plēves slejām. Vēlams salīmēt.


Nav šaubu, ka plēvei jābūt, un savienojuma vietas jālīmē.
Kur meklēt ko biezāku par 200µ?

Kur meklēt specu, kurš varētu saplānot apsildes cauruļu shēmu grīdai, ar gāzi darbināmam apkures katlam?

Eltete.lv par plēvēm
Offline
GirtzB
19. Jun 2015, 08:26 #11666

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


18 Jun 2015, 03:23:33 Lala rakstīja:
Kā tur ir ar tiem putu polistiroliem...

Man projektā zem grīdas norādīts 200mm EPS200.
Tādu neatrodu. Atrodu 50/100/150, un finnfoam, kurš saucās 300, bet pec datiem ir tas pats 150.
Tas 200 norāda spiedes slodzi?

Vienkāršāks jautājums - kuru no visiem variantiem ņemt?

hmz divās kārtās protams, tā lai šuves nesakrīt...

p.s. te vēl

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 19 Jun 2015, 08:28:49 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Lala
20. Jun 2015, 03:36 #11667

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3376

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Paldies.
Offline
Laoshi
21. Jun 2015, 20:58 #11668

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Jautājums guļbūvniekiem - man jāpārdrīvē guļbaļķu pirts, kādu materiālu labāk izmantot? Otrs - kas labāk apturēs koka trupi, lineļļa?
Offline
qa
21. Jun 2015, 21:20 #11669

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1400

Braucu ar:


21 Jun 2015, 20:58:03 Laoshi rakstīja:
Jautājums guļbūvniekiem - man jāpārdrīvē guļbaļķu pirts, kādu materiālu labāk izmantot? Otrs - kas labāk apturēs koka trupi, lineļļa?

Pat spiediena imprignetie un termiski apstradatie viena diena sapust.
Ir celoni,bus ari sekas. Pa prieksu tiec gala ar celoniem,kapec tev tur ir trupe un tad doma,ko darit ar sekam. Nav tada brinumlidzekla,pasmidzinasu,nosmeresu un trupe aizskries pie kaimina.
Offline
Laoshi
21. Jun 2015, 21:40 #11670

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


21 Jun 2015, 21:20:53 qa rakstīja:

21 Jun 2015, 20:58:03 Laoshi rakstīja:
Jautājums guļbūvniekiem - man jāpārdrīvē guļbaļķu pirts, kādu materiālu labāk izmantot? Otrs - kas labāk apturēs koka trupi, lineļļa?

Pat spiediena imprignetie un termiski apstradatie viena diena sapust.
Ir celoni,bus ari sekas. Pa prieksu tiec gala ar celoniem,kapec tev tur ir trupe un tad doma,ko darit ar sekam. Nav tada brinumlidzekla,pasmidzinasu,nosmeresu un trupe aizskries pie kaimina.


Guļbūve sena, aizpagājušais gadsimts vai vēl senāka. Vienā baļķī ir bijuši ķirmji, otrs stūris pastāvējis zem lietus, citur papuvis, tad izžuvis un satrupējis. Protams, ideāli vajadzētu mainīt baļķus n'shit, bet es viņu netaisos Brīvdabas muzejā eksponēt, tikai padarīt trupēšanas procesu lēnāku.

Dažādi cilvēki iesaka dažādas metodes - jāpērk dārgi impregnētāji un viss cits ir sūds, citi saka, ka tāpat sapūs, labāk noiet pāri ar lineļļu vai kādu citu brūno koku eļļu.
Offline
qa
21. Jun 2015, 21:51 #11671

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1400

Braucu ar:


21 Jun 2015, 21:40:16 Laoshi rakstīja:

21 Jun 2015, 21:20:53 qa rakstīja:

21 Jun 2015, 20:58:03 Laoshi rakstīja:
Jautājums guļbūvniekiem - man jāpārdrīvē guļbaļķu pirts, kādu materiālu labāk izmantot? Otrs - kas labāk apturēs koka trupi, lineļļa?

Pat spiediena imprignetie un termiski apstradatie viena diena sapust.
Ir celoni,bus ari sekas. Pa prieksu tiec gala ar celoniem,kapec tev tur ir trupe un tad doma,ko darit ar sekam. Nav tada brinumlidzekla,pasmidzinasu,nosmeresu un trupe aizskries pie kaimina.


Guļbūve sena, aizpagājušais gadsimts vai vēl senāka. Vienā baļķī ir bijuši ķirmji, otrs stūris pastāvējis zem lietus, citur papuvis, tad izžuvis un satrupējis. Protams, ideāli vajadzētu mainīt baļķus n'shit, bet es viņu netaisos Brīvdabas muzejā eksponēt, tikai padarīt trupēšanas procesu lēnāku.

Dažādi cilvēki iesaka dažādas metodes - jāpērk dārgi impregnētāji un viss cits ir sūds, citi saka, ka tāpat sapūs, labāk noiet pāri ar lineļļu vai kādu citu brūno koku eļļu.

vislabakais ir nomainit to kas sapuvis un dzivos tev vel vina 100 gadus. Cik noprotu sturis izpuvis del caura jumta,kurs tagad salabots,ja konstrukcija spej turet,tad neker krenki un dzivo vien tik talak un restauresi pec gadiem 10.
Offline
Laoshi
21. Jun 2015, 22:13 #11672

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


21 Jun 2015, 21:51:07 qa rakstīja:

21 Jun 2015, 21:40:16 Laoshi rakstīja:

21 Jun 2015, 21:20:53 qa rakstīja:

21 Jun 2015, 20:58:03 Laoshi rakstīja:
Jautājums guļbūvniekiem - man jāpārdrīvē guļbaļķu pirts, kādu materiālu labāk izmantot? Otrs - kas labāk apturēs koka trupi, lineļļa?

Pat spiediena imprignetie un termiski apstradatie viena diena sapust.
Ir celoni,bus ari sekas. Pa prieksu tiec gala ar celoniem,kapec tev tur ir trupe un tad doma,ko darit ar sekam. Nav tada brinumlidzekla,pasmidzinasu,nosmeresu un trupe aizskries pie kaimina.


Guļbūve sena, aizpagājušais gadsimts vai vēl senāka. Vienā baļķī ir bijuši ķirmji, otrs stūris pastāvējis zem lietus, citur papuvis, tad izžuvis un satrupējis. Protams, ideāli vajadzētu mainīt baļķus n'shit, bet es viņu netaisos Brīvdabas muzejā eksponēt, tikai padarīt trupēšanas procesu lēnāku.

Dažādi cilvēki iesaka dažādas metodes - jāpērk dārgi impregnētāji un viss cits ir sūds, citi saka, ka tāpat sapūs, labāk noiet pāri ar lineļļu vai kādu citu brūno koku eļļu.

vislabakais ir nomainit to kas sapuvis un dzivos tev vel vina 100 gadus. Cik noprotu sturis izpuvis del caura jumta,kurs tagad salabots,ja konstrukcija spej turet,tad neker krenki un dzivo vien tik talak un restauresi pec gadiem 10.


Jā, ir tecējis gar siju un pāris baļķi cietuši. Konstrukcija turēs vēl 50 gadus neko nedarot
Offline
Mizx
21. Jun 2015, 22:31 #11673

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6038

Braucu ar:

Vislābāk laikam var izpētīt ko darīt ar bojātu koka ēku ir Ungurmuižā. Viņiem izliktas visas bildes, kā pa posmiem to Ungurmuižas koka ēku restaurēja. OK, vienmēr var kaut ko vienkāršot, parēķināt, ka tā muiža, bet pašam kaut kas pieticīgāks, tomēr tur tiešām viss labi parādīts. Cik atceros — šiem bija starptautisks projekts, kurā tad bija mācības un šāds pirmais nopietnais projekts. Tā ka aizbrauc, izpēti, sapratīsi riskus, no kuriem vēlies izvairīties, izdomāsi, uz ko vari pagaidām ietaupīt un kas tomēr jāizdara jo ātrāk, jo labāk.
Offline
Laoshi
21. Jun 2015, 22:37 #11674

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Paldies par ieteikumu
Offline
dzuris
25. Jun 2015, 10:45 #11675

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Mosk kadam noder kadas pazobeles piestuket utt, drosi var uzsist pm jo ir daudz un biezi sadi te atgriezumi no vates..


Zb jau konteinera gruzit..
Offline
PASSATizhi
25. Jun 2015, 11:04 #11676

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

baigā jēga no šiem gabaliem pažobelē bet kapēc rodas tik daudz strēmeļu? nepareizi veidoti karkasi?
Offline
BigBear
25. Jun 2015, 11:13 #11677

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Glanci

Iesakiet lūdzu, kādu skursteņslauķi! PM
Offline
dzuris
25. Jun 2015, 11:45 #11678

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Jun 2015, 11:04:52 PASSATizhi rakstīja:
baigā jēga no šiem gabaliem pažobelē bet kapēc rodas tik daudz strēmeļu? nepareizi veidoti karkasi?


Tadel ka ir dazadi izvirzijumi, dazadu platumu statni, komunikacijas, ventilacijas un ta talak. Nav jau ta ka taisi pats sev un katru gabalu izmanto, lai tik ekonomija rastos. ss.lv pat tirgo sitos atgriezumus, man nafig to nevajag, man vajag mazak darbu.. pats sev starp stavam ari sametisu lai nedaudz klusak, nemot vera ka otrais stavs man tiri viesu guldisanai..tadam huinjam uzskatu ka ir ok un pa letuci..
Offline
Sandis_UR
25. Jun 2015, 20:33 #11679

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3956

Braucu ar: BITURBO

ir kādam bijusi saskarsme ar firmu betonejam.lv Zigurda Bērziņa personā?
Interesē atsauksmes.
Offline
sakums
25. Jun 2015, 20:44 #11680

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Labvakar.
Iesakiet lūdzu kādu stiklinieku/spoguljmeisteru, kurš brauc uz vietas, griež un spēj pieslīpēt spoguli. Varētu pats aizvest, bet loti trausls, lielā izmēra dēl (2x1,5) un neadekvātā plānuma.
Ja kas sīkāk vajag zināt dodiet zinu, PM.

Paldies.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo