Online
Pašreiz BMWPower skatās 62 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
strazdi | | Kopš: 23. Jan 2015
Ziņojumi: 241
Braucu ar:
| Biedri
meklēju meistaru kurš var nomainīt zobsiksnu ea211evo.
Izskatu tikai ar kalibrācijas iekārtu strādājošos. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2818
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
10 Jan 2025, 08:44:09 @Elbarto rakstīja:
10 Jan 2025, 08:14:16 @Mixzzz rakstīja:
10 Jan 2025, 07:38:26 @juriz rakstīja:
Parasti jau viss vads nav jāmaina, pa vidu parasti tur nekas nesabojājas. Kontakts paliek slikts pie kādām kontakta vietām, pašos vada galos. Jāskatās pie aķa, drošinātāju kastēs, pie paša startera, arī masas vadi, un masas vada abi gali.
Pie tam tie vada gali jāpakustina, jo mēdz būt savienojums palicis uz dažām dzīslām, bet uz aci izskatās pat labi, jo tas iekšā gala čaulā.
Galu galā, nav izslēgts, ka pats aķis taču beigts, kāds īsais starp platēm, un nevar vairs iedot starta strāvu kā vajag
E9x tieši tie + vadi mēdz nopūt, kur caur plastmasu iet salonā, kā arī redzēti gadījumi, kad kkur pa vidu nopūst, jo izolācija mazliet pabojājas.
To + vadu jau nav grūti pārbaudīt, paņem multimetru, vienu galu pievieno akb pie +, otru galu motortelpā pie + vada un tad, kad griež motoru, skatās sprieguma kritumu. Līdz 0.5v ir pieņemami.
Ņemot vērā, ka elektronika "jūk prātā"(pieļauju, ka noraustās elektrība visā auto) nevar būt sūdīgs AKB vai sūdīgs kontakts klemmei ar akb?
Kkā te problēmu vispār skatāt no otra gala, sākumā derētu vienk pārbaudīt vai spriegums nenokrīt startēšanas laikā.
AKB 2 gadi, taču pie maiņas nebija piekodēts un iespējams lādēšanas parametri bija savādāki.
Nu lūk, tad ieteiktu sākumā ar lādētāju uzlādēt akb un pieregistret maiņu.
Par masas vadu - jā, šofera pusē, mēģini ko useri jau ieteica - uzliec vadu no motora uz kuzavu. Nekrāsotā vietā protams. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|