Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
abyss
31. Jul 2022, 13:32 #11641

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


31 Jul 2022, 12:40:33 @bum_bumz rakstīja:

31 Jul 2022, 12:04:13 @abyss rakstīja:
Kāds var uzrakstīt man konkrētam dumiķim, ja viss vienādi. Bet vienam bremžu stendā 2 otram 3, pa cik atšķirsies bremzēšanas ceļš?

Galu galā, tas jau vienīgais, par ko te diskutē.

P.s gudras formulas cita figņu nerakstat, interesē tikai metri

Necik, ja ar 2 ir derīgs satiksmei


Tad jau nekādas starpības 2 vai 20
Offline
maasters
31. Jul 2022, 13:42 #11642

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Jul 2022, 13:31:09 @DM-101 rakstīja:

31 Jul 2022, 13:11:04 @maasters rakstīja:
Īstenībā es jau vienkārši piepisos daļēji dēļ procesa, jo man vienkārši likās interesants šis rādījums. Tas, ka Tu Kaspar to uztver tik smagi, nu piedod, nevarētu teikt, ka tu citus taj skaitā mani esi baigi taupijis. Tikko mazākā kļūda, vai netā paprasīts tā tu esi skrupolozs un piekasīgs.

Ā, bet pašam tev tas nepatik vai ne ?

+Ja tu atklāti pateiktu lietas uzreiz nebūtu arī jāmin.
Sākuma inspektors vainīgs bija - sajauca asis, tad izrādās, ka saķere nebija, tad vēl kautkas.
Nē nu protasm man nekādas daļas gar to, bet tad, kāpēc vispār publicēt tādus datus un uzsvērt - lūk redzkā jāiet TA... vaig vienkārši uzreiz pateikt "man vecākas riepas, pardon, slikts rādījums"



Par RBMK, es neteicu, ka viņi nepalielināja caurplūdi kādā brīdī, jo tik tiešām palielināja, kad rādījumi rādīja nevienmerīgu daudzumu katrā no separatoriem. Tas uz brīdi tik tiešām "pielēja serdi" , kā tu saki. Samazinājās tvaika burbuļi un serdes temp.
Problēma bija ksenona saindēšanās un zemā serdes jauda. Pielejot vairāk caurplūdi vēl vairak pasliktinājās serdes stabilitāte, jo ūdens absorbē vairāk nekā tvaiks, kas loģiski.
Rezultāta izvilka vēl vairak absorbētājus/moderatorus stieņus. Tā tā serde klumpurēja uz 200MW līdz brīdim, kad nogrieza tvaika izeju uz turbīnu - sāka testu. Tagad viss karstums gāja tikai pa mazo loku, +ģenerators zaudēja inerci un līdz ar to kritās tam pievienoto sūkņu ražība - samazinājās caurplūde vienlaicīgi palielinoties izkliedētajai jaudai, jo fonā ksenons pakāpeniski samazinājās.
Rodoties tvaika burbuļiem kanālos aizvien pieauga neitronu plūsma (jo samazinājās absorbcija) , ar to arī pietika, lai kādā brīdī sāktos nekontrolēa paatrināšanās. Serdē esošais aizvien zemākās caurplūdes ūdens strauji pārgāja tvaika fāze, pārspiediens - bum un āmen.
Serdes aizliešana nebija tiešais iemesls eksplozijai, bet gan viena no daudzām kļūdām pa ceļam uz to.


Tur bija daudzas kljuudas. Mana vieniigaa - meegjinaat diskuteet ar tevi - tehniski neizgliitotu,ar vaaju smadzenju potenciaalu un nulles veelemes ko apguut apveltiitu indiviidu.


Nure, arī es tagad esmu atmetams. Ehh, kas mani darbā ņems.

Piedod Kaspar, es tev tiešām soreiz uzklupu, pat jūtos nedaudz slikti, bet jāatdzīst, ka jelkādu cienu tavās acīs pazaudēju jau sen līdz ar to man nav ko zaudēt.
Tu esi binārs pēc dabas, ir vai nu viss labi vai viss slikti, tad, kad cilvēks kļūst slikts viņam vairs nav izredžu.
Dievs ir žēlīgs, bet Kaspars nē!

Tas briidis,kad maasters izliidzinaajaas liimenii ar zaalespljaaveeju


Tak atdzīsti, ka Tev pašam beigās ir jāierēc, nevaig būt tik snobiskam. Nu kam negadās pabraukt ar vecākām riepām uz veca e60...
Es arī nemetu arā vecākas riepas, bet nobraucu, jo ja prot braukt viņas tāpat kalpo ok.
Nu vienīgi uz stenda var dabūt rādījumus kā ziguļa rocenei, bet tas nav show stopper, vienkārši pilsētā pirms pārejām jauzmanās vairāk utt.

Kautgan man tāpat grūti noticēt, ka tur tikai riepu vaina, jo man uz 1/3 vieglāka auto ar 10 gadīgām Continental vasarenēm , ņem kuru skati gribi pēc kārtas, zem 2 vienkārsi nav. Pat ne servisā uz stenda pirms skates.

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 13:47:41 ]

Offline
Deivid
31. Jul 2022, 14:33 #11643

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kaspar, nejūties vientuļš, M3 ari traģiskas bremzes

Offline
HiJaCKeR
31. Jul 2022, 14:39 #11644

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

jāatgaiso
Offline
Gribis
31. Jul 2022, 14:41 #11645

Kopš: 30. Dec 2021

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Ja ir luste uz blatošanu, iesaku nopietni padomāt par 2ritenu transportu.

Mocim riepas jāmaina ik pa 10k km, vidēji tātad 2x sezonā
Attiecīgi normāli pipari peras nevis par ražošanas garu, bet nedēļu.

Riepa (normāla) maksa 200+ naudas. Laba arī 300 var savilkt

+ mocim bremzes mēra nevis stendā, bet macībnieku laukumā - pec tāda” testa” vienmēr ir iespēja parunāties ar Zeķīti / mainas vecāko Un nav konkrētu ciparu protokolā, par kuriem sarkt un taisnoties

Un pat sudigs mocis ir daudz daudz lielāks pusī magnēts par vislabāko e60
Offline
maasters
31. Jul 2022, 14:42 #11646

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Nu , bet tu sākuma nerunāji to, ko saki tagad, ka riepas nolietojas utt.
Sākuma bij runa par to, ka TA sajauca asis, utt.
Būtu godīgi pateicis, ka esi jau paspējis nobraukt mizas vispār jautajumu nebūtu.


Offline
HiJaCKeR
31. Jul 2022, 14:51 #11647

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


31 Jul 2022, 14:33:36 @Deivid rakstīja:
Kaspar, nejūties vientuļš, M3 ari traģiskas bremzes



īsts sporta auto, hundai getz 1.4i, BMW iemācaties taisīt bremzes

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 31 Jul 2022, 14:54:18 ]

Offline
Deivid
31. Jul 2022, 14:57 #11648

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ja zvaigznēs redzu ka nāksies strauji bremzēt tad izvēlos braukt ar sievas Sharanu



Joprojām nesaprotu sarkasms vai
Offline
uldens1
31. Jul 2022, 15:13 #11649

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


31 Jul 2022, 13:32:20 @DM-101 rakstīja:

31 Jul 2022, 13:30:24 @uldens1 rakstīja:
un ko vien bij vērts stāsts kā smagajam izpiš priekša un protams aplis bij nepareizi izbūvēts


Mans pastaasts izglaaba viena shejienes usera naglukasti un,iespeejams,arii veseliibu/dziiviibu.

Taveejo neizglaabs,un nav arii veerts. Mums biomasas pietiek.
Esmu prasmīgs braucējs,atšķirībā no tevis,es tādās situācijās nenonāku
Offline
Zalespljavejs
31. Jul 2022, 15:41 #11650

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto

Tev sezonas sākums ir pāris nedēļas atpakaļ? Nu, tā rupji rēķinot, 80kkm/12 mēneši - 6670 km. Tad jau tiešām pāris nedēļas pabrauktas riepiņas.
Offline
gacciZm
31. Jul 2022, 16:08 #11651

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 504

Braucu ar: 314

Bremžu spēki var atšķirties vienam auto uz dažādiem stendiem un pie dažādiem inspektoriem. Ir stendi, kuriem pārbaudes laikā ir jātur nospiests bremžu pedālis noteiktu laiku noteiktā intervālā.
Teorētiski, spiežot bremžu pedāli lēnāk līdz brīdim, kad stends nobloķējas, vērtības būs lielākas.
Komentēju tikai to, ko esmu novērojis, strādājot ar dažādiem (arī TA) bremžu stendiem un dažādām tehnikām.
Offline
maasters
31. Jul 2022, 17:17 #11652

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Jul 2022, 16:48:02 @DM-101 rakstīja:

31 Jul 2022, 16:08:27 @gacciZm rakstīja:
Bremžu spēki var atšķirties vienam auto uz dažādiem stendiem un pie dažādiem inspektoriem. Ir stendi, kuriem pārbaudes laikā ir jātur nospiests bremžu pedālis noteiktu laiku noteiktā intervālā.
Teorētiski, spiežot bremžu pedāli lēnāk līdz brīdim, kad stends nobloķējas, vērtības būs lielākas.
Komentēju tikai to, ko esmu novērojis, strādājot ar dažādiem (arī TA) bremžu stendiem un dažādām tehnikām.


Kategoriski noliedzu,ka shis kadrs buutu es; es vinju buutu uzpircis vai ietekmeejis.
Aizdomiigs klusums no interneta speciem.
Visi paspeeja izlogoties?


Man nav ko klusēt vai neklusēt, es jau no sākuma teicu, ka pastāv trīs opcijas

1)Inspektors uzspieda tā, ka rati sameta pa mēmajiem srazu un autiņs izleca no stenda (tā var gadīties un ir gadījies, bet ne bieži) tas var būt arī dēļ nestrādājoša ABS uc. lietām.
Palabojiet kāds, kas zin, bet vai tad ja par strauju sabloķē ratus nebūtu kļūda par nevienmērīgu spēka pieaugumu?


2)Tā pati saķere nebija

3)Tomēr tev bremzes ne tās labākās vai riepas (sastāvs, stāvoklis, utt)



Kopsaucējs te gan ir cits, arī user @gacciZm teica par atšķirību starp dažādiem stendiem un inspektoriem.
Tavā gadījumā ir viss viens un tas pats - stends, auto, inspektors.
Atšķirība pastāv tikai starp asīm, piekam ačgārnā veidā, kur parasti pat tiem, kam bremžu problēmas priekša tāpat vienmēr ir stiprāka, bet te otrādi.


Vēl lieki piebilst, ka vispār auto priekšā nāk lielāko rotori bremzēm un kalotkas un supporti ar resnāku virzuli. Vopšem laukums lielāks, spēks lielāks utt.

Tikai tāpēc pabrīnījos, jo ne katru dienu redzi tādu iznākumu.

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 17:26:20 ]

Offline
maasters
31. Jul 2022, 17:58 #11653

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Starp citu tiem, kam te interesēja, kā tas spēks izteikts kN ietekmē bremzēšanas ceļu. Es pats biju par slinku, bet atradu īsu un vienkāršu video, kur ar vienkāršu formulu to visu var saprast.
Links

Bremzēšana ir tas pats, kas paātrināšanās - tas ir darbs, kas tiek darīts laika vienībā, lai izmainītu ātrumu konkrētai masai.
Vopšem konkrētai masai jāpieliek konkrēts spēks lai to apturētu.


Tajā video ir principā e60 gadījums. Auto ar 1600kg brauc uz 90km/h un grib apstāties 50 metros līdz nullei.

Spēks, kas jāpieliek, lai tas notiktu ir 10kN.
Spēka sadalījums starp bremzēm nav vienāds braucot, bet uz papīra pieņemsim, tad iznāktu, ka 10kN dalīts uz 4 riteņi - katram ritenim 2.5kN.
Reāli dzīvē 70% un vairak svars būs uz priekšu, bet aizmugurei paliks labi, ja 30%.


Tad iznāk, ka piemēram ja tie 1.7 un 1.9kN būtu reālais bremzēšanas spēks, ko kaspich e60 spēj priekšā attīstīt līdz izslīd rati vai notiek kautkas cits, tad kaspich no 90km/h līdz nullei nekādi nespētu apstāties 50 metros, pat ne uz perfektis sausa asfalta.

Protams tas ir, ja pieņemam, ka uz reāla ceļa max spēks paliek tāds pats kā tajā TA skatē. To mēs nevaram zināt, varbūt ir kā viņš saka un stends pie vainas.



Offline
maasters
31. Jul 2022, 18:20 #11654

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Nu sanāk sanāk, jautājums vai tev tur ir tie 7kN?

To jau var vienkārsi pārbaudīt uz sausa asfalta, jautājums, kurš to darīs...

Offline
maasters
31. Jul 2022, 18:54 #11655

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Tas bij domāts ne uz tavu e60, bet pēc būtības tas ko mineji piemērā.

Skaidrs ir viens -tas cik ātri un efektīvi vari apstāties ir atkarīgs no saķeres un bremžu mehānisma darbības maksimālā spēka/vienmērīguma pa pusēm/asīm un spēka pieauguma vienmērīguma (ABS utt)

Mehanisms jau savu max spēku sasniedz kā TA tā arī uz ielas, atšķiras tikai saķere (izsvarojums/inerce piespiediena spēks pie seguma utt) līdz ar to TA stendā šo max spēku nav iepsējams bieži noteikt auto, kam ir jaudīgākas bremzes.

Bet padomā kaspich Tev vajag labas bremzes, jo kad gribēsi nomest priekšā kādam netīkamam cilvēkam nu Nixx piemēŗam, lai viņu pārmācītu par tizlu braukšanu tur būs jāsacenšas ar Teslas bremzēm, kur reizē bremzē gan disku rotori gan elektromotors uz reģeneratīvo,
Model S testos stājas no 60mph uz nulli sausā segumā tavos minētajos 30 metros reāli.
Tesla piekam ir jūtami smagāka. ap 2 tonnām līdz pat 2200 atkarība no komplektācijas.



[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 18:55:55 ]

Offline
maasters
31. Jul 2022, 20:05 #11656

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Ironiski, bet Tu neesi tālu no patiesības. Man ir teikuši, ka es varu vilku no meža izrunāt

Man gan riebjas offisa darbs. Labāk par to pat būtu TA par inspektoru, lai varu tavam e60 tās bremzes redzēt savām acīm un saprast, kas tur par problēmu...
Offline
maasters
31. Jul 2022, 20:16 #11657

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Starp citu reku vienai Teslai , kas brauc pa LV bremžu rādītāji. Šeit ir saprotams kāpēc aizmugurē labāki, jo motors kopā ar diskiem.
Tā vienmērība gan ir fantastiska

Links

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 20:18:02 ]

Offline
kexxx
31. Jul 2022, 21:00 #11658

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Varat kaut vēl 5 lapas piespamot, bet man nebūtu nekāds brīnums, ja pārmērot uz cita stenda un/vai ar citu inspektoru tai Kaspiča lamatai pēkšņi bremzes būtu nevis 1.7, bet 2.7
Offline
Usins
31. Jul 2022, 22:04 #11659

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Jauna versija:
auto no rūpnīcas bija 50:50 izsvarojums
Cik sver audio instalācija bagāžniekā?
Šādos stacionāros apstākļos priekša būtu atslogota.
Offline
bum_bumz
31. Jul 2022, 22:17 #11660

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34

Ja ir tā kā @maasters raksta, ka pie 1.7-1.9 rati bloķējas, tad tālākai filozofēšanai 0 jēgas. Iespējams, ir labi, ja stends uzrāda 4, bet ceļu satiksmē tam nav nekādas jēgas, jo auto ar 1.7 apstāsies tikpat labi. Reālā satiksmē pārāk jūtīgs pedālis nemaz nav tik labi. Vismaz, iekāpjot svešā auto, patīkamāk ir ja tevi sagaida BMW līdzīgs, lineārs pedālis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4