Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
crime
30. Jul 2022, 23:16 #11621

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8515

Braucu ar: m635csi

aleluja
Offline
HiJaCKeR
30. Jul 2022, 23:16 #11622

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4651

Braucu ar: BMW E90 330i

pēc ss.lv ieskatījos TA datus hundajam getz 1.4i. priekša tam stends uzrādīja 2,7 kamēr manam auto 2,2
Online
cmax
31. Jul 2022, 00:03 #11623

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:

Ja jau bremžu absolūto efektivitāti var tā nomērīt uz stenda tad kāda hera pēc CSDD prasa bremžu testu pēc motora maiņas uz jaudīgāku kā sērijā bijis?
Offline
maasters
31. Jul 2022, 08:06 #11624

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Jul 2022, 00:03:50 @cmax rakstīja:
Ja jau bremžu absolūto efektivitāti var tā nomērīt uz stenda tad kāda hera pēc CSDD prasa bremžu testu pēc motora maiņas uz jaudīgāku kā sērijā bijis?


Tāpēc, ka stends mēra relatīvo bremžu spēku izteiktu kN attiecībā pret konkrētās ass svaru. Stendā ir svara mērītājs. Attiecīgi nosaka cik kg var nobremzēt ass ar esošam bremzēm.

Nomainot motoru mainās svars uz asi, kas maina ne tikai auto dinamiku stūrējot, bet arī bremžu darbību. Protams parasti tur škirba būs niecīga, bet nu teorētiski ideja tāda.
Offline
maasters
31. Jul 2022, 08:22 #11625

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Kas attiecas uz apjukumu par bremzēm.

Es nevienā vietā neteicu, ka ruļļu tipa bremžu stends var nomērīt absolūto max bremžu spēku!
Arī akselerometra tests nebūs perfekts, neviens nav perfekts. Vispār braucot auto masa ir inercē un spiediens pret ceļu ir cits, dinamika cita utt, bet par to nav runas.

Tas, ko es gan saku, ka ruļļu stends var nomērīt reālo bremžu spēku sākot no nulles līdz kaut kādai max vienībai, kur vai nu izslīd ritenis/stends vai nobloķē ratu un auto izripo no stenda.


Attiecīgi, manuprāt, kaspich zemais rādījums ir dēļ - trīs opcijas

1)Mērot asi zināmu iemeslu (par ātru noespieda pedāli inspektors utt) dēļ strauji sabloķējās rati un auto izripoja no stenda un mērījums beidzās pie spēka atzīmes, kas bija pirms izripošanas. Tā teorētiski var būt, ja rādijums apmierinošs un inspektors negrib pārmērīt, tad tāds paliek.

2)Mērot saķere pazuda pie esošās atzīmes

3) Auto nekur neizripoja nedz pazuda saķere, bet rādījumi ir atbilstoši bremžu darbībai.



Protams, ka 100% nezinot kā bija iznāk spekulēt un es to vakar arī darīju sava prieka pēc.
Man vienkārši ir zema ticība, ka rādijums zems jo saķere nebija vai izlidoja no stenda, jo aizmugures asij rādijumi ausgtāki un ļoti vienmērīgi, kas norāda, ka saķere bija vietā un gan bremzes gan stends darbojās, kā vajag. Inspektors arī tas pats un gan jau viņam pēkšņi nesākās neiroreimatisms, kad bija jāmēra priekšējo asi.

Taka vai nu tiešām inspektors ar rausteklīgu kāju fiksi sabloķēja ratus un kaspicha kuģis pazaudēja enkuru vai vienkārši laiks paremontēt bremzes.


Par to lekšanu no stendiem - nav tik traki , esmu gājis žiguļiem skates. Tur vispār svars uz asi , jo sevišķi aizmugurejo nekāds, riepas šaurākas par šauru, bet nomēra līdz tiem pašiem 1.7 bez nekāda problēmas, priekša ir ap 2.
Un vaz tas tik tiešam ir tuvu max , ko tās bremzes reāli spēj.


Un vispār uz ruļļu stendiem mēra arī smagos. Pēc šitās "neko nevar nomērīt" loģikas, tad jau iznāk, ka baudot baļkvedēju nav iespējams saprast vai tur pietiek spēks , lai apstatos vai nē. Tā nav.
Kak raz es biju liecinieks, kā vienam labi zināmam mežu uznēmumam baļķvedēja piekabei bija zems bremžu spēka rādijums, dēļ kā noņēma skati.
Tajā firmā (3 ciparu nummuri visām fūrēm...) tā vienu laiku bij ierasta prakse - braukt ar daļēji strādājošām bremzēm...

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 08:30:40 ]

Offline
sipers
31. Jul 2022, 08:26 #11626

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 631

Braucu ar:


30 Jul 2022, 22:27:45 @DM-101 rakstīja:

30 Jul 2022, 21:45:17 @sipers rakstīja:

29 Jul 2022, 09:54:48 @DM-101 rakstīja:

29 Jul 2022, 07:41:45 @sipers rakstīja:
un DM101 ar šitādām bremzēm plēš pa bāni? paskatījos sava drapaka rezultātus un rocene ir niknāka par DM darba bremzēm. Pēc visiem tekstiem par to, ka cilvēki auto nopirkt māk, bet sataisīt nejēdz, šāds bremžu stenda rezultāts škiet ... ironisks.
Kaut kas nav kārtībā ar bremzēm.Neticu, ka šāda gada BMW rādītājiem jābūt vienādiem ar kāda audi 80 b2.


kad mute paarspeej sajeegu...

Vakarā nebija ko darīt, paņēmu 6 (jā, nav zinātniski, bet baigi ilgi laika tam negribēju tērēt )random bembīšus no ss un izsitu cauri csdd. Tik sūdīgi rādītāji, kā tavam auto, nebija nevienam. Bet zin kā - galvenais jau ka pašam patīk un ķer kaifu


Nemocies. Tavai smadzenei shis uzdevums ir par sarezgjiitu!

Es neesmu mehāniķis, tādēļ labprāt uzzinātu kādēļ starp Angelz un tavējo ir tāda rādījumu starpība. Tiešām user pieminētās vecās riepas? ar liselli braukā apkārt?
Offline
maasters
31. Jul 2022, 08:32 #11627

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Jul 2022, 08:26:33 @sipers rakstīja:

30 Jul 2022, 22:27:45 @DM-101 rakstīja:

30 Jul 2022, 21:45:17 @sipers rakstīja:

29 Jul 2022, 09:54:48 @DM-101 rakstīja:

29 Jul 2022, 07:41:45 @sipers rakstīja:
un DM101 ar šitādām bremzēm plēš pa bāni? paskatījos sava drapaka rezultātus un rocene ir niknāka par DM darba bremzēm. Pēc visiem tekstiem par to, ka cilvēki auto nopirkt māk, bet sataisīt nejēdz, šāds bremžu stenda rezultāts škiet ... ironisks.
Kaut kas nav kārtībā ar bremzēm.Neticu, ka šāda gada BMW rādītājiem jābūt vienādiem ar kāda audi 80 b2.


kad mute paarspeej sajeegu...

Vakarā nebija ko darīt, paņēmu 6 (jā, nav zinātniski, bet baigi ilgi laika tam negribēju tērēt )random bembīšus no ss un izsitu cauri csdd. Tik sūdīgi rādītāji, kā tavam auto, nebija nevienam. Bet zin kā - galvenais jau ka pašam patīk un ķer kaifu


Nemocies. Tavai smadzenei shis uzdevums ir par sarezgjiitu!

Es neesmu mehāniķis, tādēļ labprāt uzzinātu kādēļ starp Angelz un tavējo ir tāda rādījumu starpība. Tiešām user pieminētās vecās riepas? ar liselli braukā apkārt?


Tak kaspich drīzāk avīzi apēdīs nekā ies tev atzīties kā bija un kā ir, ja viņaprāt tas kaitēs viņa pašcieņai un godam...


Kaspich vienkārši ir no tiem cilvēkiem, kas neļauj tev atslābt. Ir temas, kur viņam var ticēt uz vārda, kā piemēram tehniskajā sadaļā un taja ko viņš saka par remontiem, bet ir kur jāpiedomā vai netiek laists Rainis un tas parasti ir par lietām, kas skar viņu personīgi.

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 08:41:53 ]

Offline
bachoks
31. Jul 2022, 11:04 #11628

Kopš: 02. Apr 2022

Ziņojumi: 80

Braucu ar: Pirkstu pa karti

No pieredzes - 2020.gadā TA priekšējās bremzes 2.30 (kaut kādas ķīniešu ms riepas, bet jaunas ar labu protektoru) 2021.gada TA priekšējās bremzes 3.20 (jaunas Pirelli vasaras riepas) Abos gadījumos viens csdd stends, tas pats inspektors un sauss laiks. Auto e60.
Kaspich, beidz te attaisnoties ar izvairīšanos no konkrētiem jautājumiem un dzenot kaut kādu figņu par formulām, matemātiku, fiziku utt. Padomājot LOĢISKI, nav iespējams, ka priekša uzrāda mazākus skaitļus, kā aizmugure, ja ar bremžu sistēmu un riepām viss ir tip top. Kaut gan mēs visi šeit esam idioti un nejēdzam pamatlietas, protams, izņemot tevi!
Offline
abyss
31. Jul 2022, 12:04 #11629

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8251

Braucu ar: e39 523

Kāds var uzrakstīt man konkrētam dumiķim, ja viss vienādi. Bet vienam bremžu stendā 2 otram 3, pa cik atšķirsies bremzēšanas ceļš?

Galu galā, tas jau vienīgais, par ko te diskutē.

P.s gudras formulas cita figņu nerakstat, interesē tikai metri
Offline
HiJaCKeR
31. Jul 2022, 12:11 #11630

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4651

Braucu ar: BMW E90 330i

o joptvaj, Vlasiks savai mīļotajai nopirka no salona jaunu 440d, tik nafig diseli, viņu laikam nesatrauc gāzes apkures cenas
Online
maasters
31. Jul 2022, 12:20 #11631

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Jul 2022, 11:00:10 @DM-101 rakstīja:

31 Jul 2022, 08:22:09 @maasters rakstīja:
Kas attiecas uz apjukumu par bremzēm.

Es nevienā vietā neteicu, ka ruļļu tipa bremžu stends var nomērīt absolūto max bremžu spēku!
Arī akselerometra tests nebūs perfekts, neviens nav perfekts. Vispār braucot auto masa ir inercē un spiediens pret ceļu ir cits, dinamika cita utt, bet par to nav runas.

Tas, ko es gan saku, ka ruļļu stends var nomērīt reālo bremžu spēku sākot no nulles līdz kaut kādai max vienībai, kur vai nu izslīd ritenis/stends vai nobloķē ratu un auto izripo no stenda.


Attiecīgi, manuprāt, kaspich zemais rādījums ir dēļ - trīs opcijas

1)Mērot asi zināmu iemeslu (par ātru noespieda pedāli inspektors utt) dēļ strauji sabloķējās rati un auto izripoja no stenda un mērījums beidzās pie spēka atzīmes, kas bija pirms izripošanas. Tā teorētiski var būt, ja rādijums apmierinošs un inspektors negrib pārmērīt, tad tāds paliek.

2)Mērot saķere pazuda pie esošās atzīmes

3) Auto nekur neizripoja nedz pazuda saķere, bet rādījumi ir atbilstoši bremžu darbībai.



Protams, ka 100% nezinot kā bija iznāk spekulēt un es to vakar arī darīju sava prieka pēc.
Man vienkārši ir zema ticība, ka rādijums zems jo saķere nebija vai izlidoja no stenda, jo aizmugures asij rādijumi ausgtāki un ļoti vienmērīgi, kas norāda, ka saķere bija vietā un gan bremzes gan stends darbojās, kā vajag. Inspektors arī tas pats un gan jau viņam pēkšņi nesākās neiroreimatisms, kad bija jāmēra priekšējo asi.

Taka vai nu tiešām inspektors ar rausteklīgu kāju fiksi sabloķēja ratus un kaspicha kuģis pazaudēja enkuru vai vienkārši laiks paremontēt bremzes.


Par to lekšanu no stendiem - nav tik traki , esmu gājis žiguļiem skates. Tur vispār svars uz asi , jo sevišķi aizmugurejo nekāds, riepas šaurākas par šauru, bet nomēra līdz tiem pašiem 1.7 bez nekāda problēmas, priekša ir ap 2.
Un vaz tas tik tiešam ir tuvu max , ko tās bremzes reāli spēj.


Un vispār uz ruļļu stendiem mēra arī smagos. Pēc šitās "neko nevar nomērīt" loģikas, tad jau iznāk, ka baudot baļkvedēju nav iespējams saprast vai tur pietiek spēks , lai apstatos vai nē. Tā nav.
Kak raz es biju liecinieks, kā vienam labi zināmam mežu uznēmumam baļķvedēja piekabei bija zems bremžu spēka rādijums, dēļ kā noņēma skati.
Tajā firmā (3 ciparu nummuri visām fūrēm...) tā vienu laiku bij ierasta prakse - braukt ar daļēji strādājošām bremzēm...


tu dolbajob, memuaaru rakstiitaaj.
tu spej aptvert, ka ritenjiem ir jaasablokjeejas, lai darba bremzhu tests buutu sekmiigi pabeigts?
sho tu kaut speej aptvert?
attieciigi, ja darba bremzes sablokjeejaas [pohuj pie kaada cipara], vieniigais scneaarijs - pie shaada speeka pazuda sakjere starp riepu un rulli.
nu, blaa, tu sho speej aptvert, vai nee?
nu, speej?

atiecigi, ja darba bremzes sablokjeejas/zuud sakjere, HUJVIUNJU zina, kaads ir dababremzhu max speeks, jo taas sablokjeejaas/zuda sakjere.
ko tur remoneet?
tev smadzenes vajadzeetu remonteet, lai kaut ko speej apjeegt. jeb rokas saremonteet, lai nespeej huinju rakstiit, jo neko praatiigu uzrakstiit tu nespeej.

jobansvrots, ku tu esi tups! piedod, vot tupus viirieshu nepaarvaaru.


Nu tieši tā, tas ir tas , ko es vislaik saku, ka ritenim jāsabloķējas.
Tātad, ja ritenis sabloķējās pie 1.7 , tad vai nu pazuda saķere, lai stends spētu izrādīt lielāku pretestību , vai bremzes nespēja attīstīt lielāku spēku, bet ja saki, ka sabloķējās, tad jautājums kāpēc, tas pats stends nepazaudēja saķeri tam pašam auto uz aizmugurējo asi līdz pat 2.3 kN ?


Pats tikko atzini, ka iemesls izskatās būs sliktas riepas vai problēma ar bremžu spēku, bet ja reiz ritenis sabloķējās, kā apgalvo, tad acīmredzot sliktas riepas, jo tač aizmugurē bij daudz labāk.

Nu varbūt vēl tev ABS neiet un straujāk spiežot uzreiz sabloķē ratus, kamdēļ vareja izmest no stenda.

Jebkurā gadījumā neizskatās pēc stenda problēmas, bet auto.
Nu es saprotu tev nepatīk šis prikols, bet fizika šoreiz nav tavā pusē.

Offline
esir
31. Jul 2022, 12:22 #11632

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


31 Jul 2022, 11:04:42 @bachoks rakstīja:
No pieredzes - 2020.gadā TA priekšējās bremzes 2.30 (kaut kādas ķīniešu ms riepas, bet jaunas ar labu protektoru) 2021.gada TA priekšējās bremzes 3.20 (jaunas Pirelli vasaras riepas) Abos gadījumos viens csdd stends, tas pats inspektors un sauss laiks. Auto e60.
Kaspich, beidz te attaisnoties ar izvairīšanos no konkrētiem jautājumiem un dzenot kaut kādu figņu par formulām, matemātiku, fiziku utt. Padomājot LOĢISKI, nav iespējams, ka priekša uzrāda mazākus skaitļus, kā aizmugure, ja ar bremžu sistēmu un riepām viss ir tip top. Kaut gan mēs visi šeit esam idioti un nejēdzam pamatlietas, protams, izņemot tevi!


nez, man nākotnes klasikai ar svaigām riepām un ate diskiem un ate ceramic klučiem aizmugurē samērija drusku vairāk
Offline
maasters
31. Jul 2022, 12:26 #11633

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Jul 2022, 12:04:13 @abyss rakstīja:
Kāds var uzrakstīt man konkrētam dumiķim, ja viss vienādi. Bet vienam bremžu stendā 2 otram 3, pa cik atšķirsies bremzēšanas ceļš?

Galu galā, tas jau vienīgais, par ko te diskutē.

P.s gudras formulas cita figņu nerakstat, interesē tikai metri


Nu ja nav stendam problēma ar saķeri (ruļļi nav nodiluši) , tad attiecīgi pie zemāka rādījuma visticamāk arī uz ceļa būs sliktāka saķere, ja zemāks rādijums radies dēļ saķeres.

Tiešā veida metrus jau nevar tā pateikt, ceļa segumi un stāvokļi ir tik dažādi, laika apstākļi utt. Nu sakarība jau ir skaidra - labāka saķere īsāks bremzēšanas ceļs.
Offline
maasters
31. Jul 2022, 12:32 #11634

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Jul 2022, 10:51:20 @DM-101 rakstīja:

31 Jul 2022, 08:06:12 @maasters rakstīja:

31 Jul 2022, 00:03:50 @cmax rakstīja:
Ja jau bremžu absolūto efektivitāti var tā nomērīt uz stenda tad kāda hera pēc CSDD prasa bremžu testu pēc motora maiņas uz jaudīgāku kā sērijā bijis?


Tāpēc, ka stends mēra relatīvo bremžu spēku izteiktu kN attiecībā pret konkrētās ass svaru. Stendā ir svara mērītājs. Attiecīgi nosaka cik kg var nobremzēt ass ar esošam bremzēm.

Nomainot motoru mainās svars uz asi, kas maina ne tikai auto dinamiku stūrējot, bet arī bremžu darbību. Protams parasti tur škirba būs niecīga, bet nu teorētiski ideja tāda.


wat?

ko? relativo?

maaster, nu beidz vienreiz


Vārda relatīvs definīcija no Oxford
"considered in relation or in proportion to something else."

Tātad bremžu spēks uz ass relatīvs ass svaram, neba jau tavs bremžu spēks relatīvs kamaz gruzovikam.
Nebij pa temu piepisiens šoreiz..



kungi, shii teema vnk paraada, cik milziiga ir plaisa starp dazhaadiem cilveekiem. lietas, kas man skjiet [ir] vienkaarshas/elementaaras, izraadaas nesaprotamas/neaptveramas lielai daljai shejienes publikas.
ir, kas maak dabasziniibas, ir kas maak fiziku. man lasiit tos juutu praatuljojumus - es esmu ohujaa, cik ljoti nejeedzoshiem un tupiem jaabuut. bet, nu - katram savs.
tas skarbaakais ir - juus pashi neceertiet, ka neceertiet, turpieniet malt kaut kaadu pilniigu dumumu. te pamaskolas fizikas skolotajiem buutu ajaienaak un jaapaskata, kas sagaajis greizi muusu maaciibu sisteemaa. tas ir PISEC, kaadu suudu stumj maasters. visaas teemaas, kur vien muti paver. tas ir pisec, kaa tupii paarejie. piedodiet, kungi.



Nujā ak šī mana nejēgšana. Kad teici, ka RBMK serde eksplodē, jo ir "aizlieta ar ūdeni", kas ir pilnīg nepareizi, tad arī es biju tas, kas neko nesaprot...

Piedod Kaspar, Tu esi gudrs vecis, bet tava lielākā vājība ir radīt priekšstatu, ka Tu nekad nekļūdies un Tev vienmēr viss ir vislabākais un nav iespējams, ka Tev arī kautkas varētu būt sliktāks. Neesmu lasījis vēl,kad Tu būtu teicis "ok veči es kļūdījos, vai jā man nojātas riepas utt" Visas riepas reiz sasniedz savu beigu sākumu, bet Tev laikam viņas vienmēr jaunas.
Nu ta4 saproti tas nav veselīgi.

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 12:38:49 ]

Offline
bum_bumz
31. Jul 2022, 12:40 #11635

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


31 Jul 2022, 12:04:13 @abyss rakstīja:
Kāds var uzrakstīt man konkrētam dumiķim, ja viss vienādi. Bet vienam bremžu stendā 2 otram 3, pa cik atšķirsies bremzēšanas ceļš?

Galu galā, tas jau vienīgais, par ko te diskutē.

P.s gudras formulas cita figņu nerakstat, interesē tikai metri

Necik, ja ar 2 ir derīgs satiksmei
Offline
Deivid
31. Jul 2022, 12:42 #11636

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kaspar, jūtu līdzi
Offline
maasters
31. Jul 2022, 13:11 #11637

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Īstenībā es jau vienkārši piepisos daļēji dēļ procesa, jo man vienkārši likās interesants šis rādījums. Tas, ka Tu Kaspar to uztver tik smagi, nu piedod, nevarētu teikt, ka tu citus taj skaitā mani esi baigi taupijis. Tikko mazākā kļūda, vai netā paprasīts tā tu esi skrupolozs un piekasīgs.

Ā, bet pašam tev tas nepatik vai ne ?

+Ja tu atklāti pateiktu lietas uzreiz nebūtu arī jāmin.
Sākuma inspektors vainīgs bija - sajauca asis, tad izrādās, ka saķere nebija, tad vēl kautkas.
Nē nu protasm man nekādas daļas gar to, bet tad, kāpēc vispār publicēt tādus datus un uzsvērt - lūk redzkā jāiet TA... vaig vienkārši uzreiz pateikt "man vecākas riepas, pardon, slikts rādījums"



Par RBMK, es neteicu, ka viņi nepalielināja caurplūdi kādā brīdī, jo tik tiešām palielināja, kad rādījumi rādīja nevienmerīgu daudzumu katrā no separatoriem. Tas uz brīdi tik tiešām "pielēja serdi" , kā tu saki. Samazinājās tvaika burbuļi un serdes temp.
Problēma bija ksenona saindēšanās un zemā serdes jauda. Pielejot vairāk caurplūdi vēl vairak pasliktinājās serdes stabilitāte, jo ūdens absorbē vairāk nekā tvaiks, kas loģiski.
Rezultāta izvilka vēl vairak absorbētājus/moderatorus stieņus. Tā tā serde klumpurēja uz 200MW līdz brīdim, kad nogrieza tvaika izeju uz turbīnu - sāka testu. Tagad viss karstums gāja tikai pa mazo loku, +ģenerators zaudēja inerci un līdz ar to kritās tam pievienoto sūkņu ražība - samazinājās caurplūde vienlaicīgi palielinoties izkliedētajai jaudai, jo fonā ksenons pakāpeniski samazinājās.
Rodoties tvaika burbuļiem kanālos aizvien pieauga neitronu plūsma (jo samazinājās absorbcija) , ar to arī pietika, lai kādā brīdī sāktos nekontrolēa paatrināšanās. Serdē esošais aizvien zemākās caurplūdes ūdens strauji pārgāja tvaika fāze, pārspiediens - bum un āmen.
Serdes aizliešana nebija tiešais iemesls eksplozijai, bet gan viena no daudzām kļūdām pa ceļam uz to.

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 13:15:02 ]

Offline
Zalespljavejs
31. Jul 2022, 13:16 #11638

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto

Pa diognāli pārskrēju pēdējām 4-5 lapām. Izskatās, ka uzburtā ainiņa par "IDEJĀLAIJS E60 NEVIENAM TĀDA NAU" sāk lēnām sabrukt, ar bremzēm nesagāja iekš TA un lietotāji to uzķēra un sāka norādīt uz to. Kaspičam sākas panika, un atkal steidzās visus saukt par lohiem, nejēgām un vispār jātaisa suicīds.
Offline
maasters
31. Jul 2022, 13:24 #11639

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


31 Jul 2022, 13:16:56 @Zalespljavejs rakstīja:
Pa diognāli pārskrēju pēdējām 4-5 lapām. Izskatās, ka uzburtā ainiņa par "IDEJĀLAIJS E60 NEVIENAM TĀDA NAU" sāk lēnām sabrukt, ar bremzēm nesagāja iekš TA un lietotāji to uzķēra un sāka norādīt uz to. Kaspičam sākas panika, un atkal steidzās visus saukt par lohiem, nejēgām un vispār jātaisa suicīds.


Muļķības, ej mācies pamatlietas!!!
Tur vnk stends vainīgs, tajā dienā bij boksam abi vārti vaļā un uzpūta tik spēcīgs caurvējš, ka pacēla e60 gaisā un pazuda saķere stendā,jo e60 palika viegls, vēl sākā līt lietus boksā sākās akvaplanēšana...

Un vispār e60 nevarēja sasniegt 2 kN , jo inspektoram sajaucot pedāļus uzspiežot gāzi priekšēja ass sāka spolēt stendā...


Skaidrs? Vairāk jautājumu, lai nebūtu - Brīvi!

[ Šo ziņu laboja maasters, 31 Jul 2022, 13:27:17 ]

Offline
uldens1
31. Jul 2022, 13:30 #11640

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

un ko vien bij vērts stāsts kā smagajam izpiš priekša un protams aplis bij nepareizi izbūvēts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4