Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
RitvarsE30
29. Jul 2022, 16:27 #11601

Kopš: 04. Oct 2009

Ziņojumi: 1117

Braucu ar: CNG

Liels paldies Kaspicham par palīdzēšanu!!! Principā visu sakārtoja, sakarā ar n43 dzinēju un CSDD!
Offline
sipers
29. Jul 2022, 17:22 #11602

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 631

Braucu ar:


29 Jul 2022, 11:01:56 @user rakstīja:
nu tak kas te ko nesaprast? aizpis ar nojātām, sakaltušām riepām uz skati un lielus ciparus nedabūsi

Ak pareizi, kaspich tak bija nopircis jaunas, pareizi glabātas četrus(?) gadus vecas riepas
Offline
maasters
30. Jul 2022, 11:37 #11603

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Pabeidzot bremžu tēmu, lai tur vai kā ar auto svaru, ruļļiem utt utt, bet dabūt uz priekšas ass 1.7 es nezinu vai ir tik vienkārši.

Ir braukts ar ne vienu vien auto uz ne vienu vien apskati. Cik zināms tie ruļļi visur ir vienādi vai līdzīgi.
Pat ar pašvakām priekšas bremzēm nav iznācis nekad dabūt zem 2 nevienam auto.
un no stenda ārā izmet parasti krietni virs 2 nevis zem.

Hvz kā tur ir dabūts priekšas asij šitāds cipars.
Moš trāpījies inspektors, kas galīg nav spiedis pedāli, bet tad rodas jautājums kāpēc aizmugurē tik labi rādījumi.


Tas arguments par to izslīdēšanu īsti netur ūdeni, jo ja, padomājam, tad uz tā paša stenda tajā pat laikā mērīja gan priekšu, gan aizmuguri. Kā tad aizmugure neizslīdēja virs 2, bet priekša?


Man jau liekas, ka nekas nav sajaukts tur, jo rocene izstas ļoti atbilstoša un laba un aŗī aizmugures rādījumi darba bremzēm ir labi.
Vai tik kaspich nebūs jauzmet acs priekšas virzuļiem/supportiem utt, moš kāds remkomplekts jaiebāž.
Būsi vizinoties uz Poliju nodeldējis tās bremzes.

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 11:50:19 ]

Offline
maasters
30. Jul 2022, 11:55 #11604

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


30 Jul 2022, 11:49:35 @DM-101 rakstīja:

30 Jul 2022, 11:37:15 @maasters rakstīja:
Pabeidzot bremžu tēmu, lai tur vai kā ar auto svaru, ruļļiem utt utt, bet dabūt uz priekšas ass 1.7 es nezinu vai ir tik vienkārši.

Ir braukts ar ne vienu vien auto uz ne vienu vien apskati. Cik zināms tie ruļļi visur ir vienādi vai līdzīgi.
Pat ar pašvakām priekšas bremzēm nav iznācis nekad dabūt zem 2 nevienam auto.
un no stenda ārā izmet parasti krietni virs 2 nevis zem.

Hvz kā tur ir dabūts priekšas asij šitāds cipars.
Moš trāpījies inspektors, kas galīg nav spiedis pedāli, bet tad rodas jautājums kāpēc aizmugurē tik labi rādījumi.


Tas arguments par to izslīdēšanu īsti netur ūdeni, jo ja, padomājam, tad uz tā paša stenda tajā pat laikā mērīja gan priekšu, gan aizmuguri. Kā tad aizmugure neizslīdēja virs 2, bet priekša?


Man jau liekas, ka nekas nav sajaukts tur, jo rocene izstas ļoti atbilstoša un laba un aŗī aizmugures rādījumi darba bremzēm ir labi.
Vai tik kaspich nebūs jauzmet acs priekšas virzuļiem/supportiem utt, moš kāds remkomplekts jaiebāž.
Būsi vizinoties uz Poliju nodeldējis tās bremzes.



nu, blja, tu tagad uz tupumu njemsi, ja?
nu, blja, vot - kaarteejo reizi, kaarteejaa teemaa.



Nē nē, tikai mieru. Nevaig domāt, ka katra maza intriga ir personīgs uzbrauciens.

Bet nu padomā pats. Tu iebrauc ar auto TA tev noņem gan priekšu gan aizmuguri.
Aizmugurē saķere viss ok, bet pēkšņi priekšai mazs rādijums , jo nav saķere?
Bet stends tad viens un tas pats.

A kas atšķiras starp asīm? bremžu diski/uzlikas/supporti un protams riepas.
Tad ja Tu saki, ka zems rādijums , jo nebija saķeres koeff, tad atliek secināt, ka tev priekšā hujovas mizas, jo tak aizmugurē uz tā paša stenda bija labs saķeres koeff...

Otrs variants bremzes iet uz beigām.
Ko es nepareizu pateicu?

Nu protams vēl varbūt variants, ka tev priekšā tik stipras bremzes un tik ahūna saķere, ka izmeta no stenda, bet tad rādījumam vajadzētu būt tāpat virs 2, jo aizmugurē tač bija virs 2. Zem 2 neesmu ne redzējis ne dzirdējis ka varētu izlidot no stenda.

Nu atļauj man aŗī bik uzironizēt, savādāk Tu vienmēr sev piesavinies to prieku.

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 11:57:39 ]

Offline
maasters
30. Jul 2022, 12:06 #11605

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


30 Jul 2022, 11:58:57 @DM-101 rakstīja:
Maaster, cieniijamais garo palagu un tehnisko dumumu strochiitaaj. Piedod, ka taa rakstu - bet nu tas ir pisec vnk.

taatad, velti, luudzu [zinu, ka huj to dariisi] 5min pie formulaam/grafikiem, un redzeesi, ka vieglajam auto, lai, piem., dabuutu 1G paleeninaajumu, prieksha bremze ar 8kN+ speeku. Tas ir ap 4kN uz katru riteni. Un 1G toch nav tas ekstreemaakais paleeninaajums.
otrkaart - ar atsleegtu ABS pat ar pusnojaataam bremzeem var nokjiileet ratus. Nu, taa vnk ir un taa ir jaabuut.

Atpakalj pie stenda.
Inspektora PIENAAKUMS ir - paarbaudot bremzhu speeka vienmeriigumu, gan tureet pedaali, lai paarliecinaatos, ka nav skjidrumu nopluudes, ka bremzes ''nebeidzas'', gan palielinaat speeku liidz briidim, kameer taas NOKJIILEE!
Ritenjiem ir JAANOKJIILEE, par to signalizee lampinja starp ciparniicaam!
Ja nenokjiilee ritenji - TA dabuut NEVAR!
Savukaart, ja nokjiilee - tatad, auto bremzhu speeks ir DAUDZ lielaks par stenda griezes momentu.
Ja sho nespeej aptvert, luudzu, neraksti savus floodus. Nu, taatad - teema tev par sarezgjitu!


Kaspar es ļoti labi saprotu, ko Tu tikko uzrakstīji.
Man tev tad ir jautājums, pavisam vienkāršs.

Ja TA , lai izietu to jābūt gan bremžu vienmērībai, gan spējai noķīlēt riteņus iepretim stenda griezes momentam, tad, gribi teikt, ka tev priekša noķīlēja pie jau 1.7, bet aizmugure pie 2.2?

Pats tikko teici, ka izsvarojums ir ap 50/50 starp asīm. Tas nozīmē, ka svars bremzējot stendā, ar kādu riepa spiež pret ruļļiem ir identisks (ja riepu platums vienāds), jo auto neatrodas kustībā un inerci var nerēķināt.

Tad tu man saki, ka tev uz tā paša stenda ar to pašu svaru, aizmugure nenoķīlēja vēl pie 2, bet priekša jau pie 1.7?
Vai arī, ka priekšā ir tik nikna, ka izmeta laukā no stenda un pulsktenis nepaspēja uzlekt augstāk par 1.7?

Nav loģikas.

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 12:09:42 ]

Offline
maasters
30. Jul 2022, 12:15 #11606

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


30 Jul 2022, 12:14:33 @DM-101 rakstīja:

30 Jul 2022, 12:06:37 @maasters rakstīja:

30 Jul 2022, 11:58:57 @DM-101 rakstīja:
Maaster, cieniijamais garo palagu un tehnisko dumumu strochiitaaj. Piedod, ka taa rakstu - bet nu tas ir pisec vnk.

taatad, velti, luudzu [zinu, ka huj to dariisi] 5min pie formulaam/grafikiem, un redzeesi, ka vieglajam auto, lai, piem., dabuutu 1G paleeninaajumu, prieksha bremze ar 8kN+ speeku. Tas ir ap 4kN uz katru riteni. Un 1G toch nav tas ekstreemaakais paleeninaajums.
otrkaart - ar atsleegtu ABS pat ar pusnojaataam bremzeem var nokjiileet ratus. Nu, taa vnk ir un taa ir jaabuut.

Atpakalj pie stenda.
Inspektora PIENAAKUMS ir - paarbaudot bremzhu speeka vienmeriigumu, gan tureet pedaali, lai paarliecinaatos, ka nav skjidrumu nopluudes, ka bremzes ''nebeidzas'', gan palielinaat speeku liidz briidim, kameer taas NOKJIILEE!
Ritenjiem ir JAANOKJIILEE, par to signalizee lampinja starp ciparniicaam!
Ja nenokjiilee ritenji - TA dabuut NEVAR!
Savukaart, ja nokjiilee - tatad, auto bremzhu speeks ir DAUDZ lielaks par stenda griezes momentu.
Ja sho nespeej aptvert, luudzu, neraksti savus floodus. Nu, taatad - teema tev par sarezgjitu!


Kaspar es ļoti labi saprotu, ko Tu tikko uzrakstīji.
Man tev tad ir jautājums, pavisam vienkāršs.

Ja TA , lai izietu to jābūt gan bremžu vienmērībai, gan spējai noķīlēt riteņus iepretim stenda griezes momentam, tad, gribi teikt, ka tev priekša noķīlēja pie jau 1.7, bet aizmugure pie 2.2?

Pats tikko teici, ka izsvarojums ir ap 50/50 starp asīm. Tas nozīmē, ka svars bremzējot stendā, ar kādu riepa spiež pret ruļļiem ir identisks (ja riepu platums vienāds), jo auto neatrodas kustībā un inerci var nerēķināt.

Tad tu man saki, ka tev uz tā paša stenda ar to pašu svaru, aizmugure nenoķīlēja vēl pie 2, bet priekša jau pie 1.7?
Vai arī, ka priekšā ir tik nikna, ka izmeta laukā no stenda un pulsktenis nepaspēja uzlekt augstāk par 1.7?

Nav loģikas.



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
es eju pa apli. Goda vaards. Pat no gultas nepaspeju izkaapt, apenes uzvilkt.
Pliku kraanu eju pa apli. un skalji saku
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Ko tava dzīvesbiedre/partnere par to saka?

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 12:16:38 ]

Offline
maasters
30. Jul 2022, 12:20 #11607

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Un vispār Kaspich, nevaig jau pašam noķīlēt un lekt no stenda/gultas ārā, jo es ja nepamanīji, neko tādu nepateicu.

Tās priekšas bremzes jau ir robežās un tāpēc arī izgāji TA, es tikai norādīju, ka iespējams viņām drīz derētu remonts.
Kas tur īpašs? Es sev esmu jau vairākreiz paspējis nomainīt klučus/diskus un suporta remkomplektu iebāzt. Standarta parādība.

Pie kam tu šeit regulāri uzskaiti, ko esi nomainījis savam e60 pa so laiku, ņemot vērā lielo nobraukumu tas būtu tikai normāli.

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 12:22:13 ]

Offline
maasters
30. Jul 2022, 12:29 #11608

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Tu jau tā arī neatbildēji uz manis izvirzītajiem vienkāršajiem jautājumiem.

Es saprotu, ka

1) Nejēdzu pamatlietas
2) neko nesaprotu principā ne no kā (neprotu ar karti maksāt utt,)
3) Rakstu par garu (ok šeit varētu piekrist)
4) Brīva vieta Tavam viedoklim...


Es tev kaspich visu piedodu, galīg un vienmēr
Bet nu vai var palūgt blakus uzdirsienam atspēkojumu kādam no vienkāršajiem jautājumiem ko uzdevu. Nu zinkā, parādīsi, kā ir pareizi - es iemācīšos kautko jaunu un Tu liksi saprast, ka tavs e60 ir tomēr stīgā

Reāls win/win , piekam tu citiem šeit, kas tiešām ir dzinuši reālu sūdu esi vēltījis garākus palagus nekā man taka es domāju limits nav izsmelts

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 12:32:16 ]

Offline
HiJaCKeR
30. Jul 2022, 12:45 #11609

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

to ka izmet no bremžu stenda vairākas reizes, to esmu novērojis. arī likās dīvaini, ka manam auto, kuram ir lielāki bremžu diski, ir mazāki vai līdzīgi rādītāji salīdzinot ar citu auto, kam ir triper diski. nu tagad saprotam, ka tas stends neuzrāda bremžu stiprumu.
Online
maasters
30. Jul 2022, 12:51 #11610

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

Ņemot vērā, ka tu to TA izgāji tad secinu, ka riepas bija ar vismaz minimālo nepieciešamo protektoru.
Es vienkārši uzskaitīšu ātri zināmos faktus.

1)Derīgas vasaras riepas
2) Ārā ap +20
3)Vidēji smags sedans ar 50/50 izsvarojumu starp asīm
4)Mērījums veikts vienā laikā uz viena un tā pašā stenda/ruļļiem.


Rezultāts? - priekšā švakāka par aizmuguri.

Mēs zinam, ka max rādījums sasniegts, kad rats noķīlē stendā.
Tātad stenda saķere bija pietiekoša, lai sansiegtu 2+ kn aizmugurē, bet priekšā nebij saķeres? Tas ir tavs arguments nr. 1
Tavs arguments nr. 2 ir sekojošs - priekša bija tik laba , ka izlidoja vēl pirms 2kn sasniegšanas?

Es tam neticu, jo ja bremzes strādā vienmerīgi, tad noķīlēšana notiks tikai pie beigām, nevis pēkšņi un strauji, jo sevišķi auto kam ir ABS un tas (strādā?)!

Ir vēl kāds cits arguments, jo ja Tu izmanto šos divus tad neredzu iemeslu tavam sašutumam, jo tie argumenti neparāda to , ko tu gribi ar tiem pateikt.



[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 12:53:17 ]

Offline
maasters
30. Jul 2022, 13:02 #11611

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


30 Jul 2022, 12:45:01 @HiJaCKeR rakstīja:
to ka izmet no bremžu stenda vairākas reizes, to esmu novērojis. arī likās dīvaini, ka manam auto, kuram ir lielāki bremžu diski, ir mazāki vai līdzīgi rādītāji salīdzinot ar citu auto, kam ir triper diski. nu tagad saprotam, ka tas stends neuzrāda bremžu stiprumu.


Nu vispār jau uzrāda gan bremžu stiprumu. Tas varbūt neuzrāda maksimalo iespējamo bremžu stiprumu visiem auto, jo var gadīties apstākļi, kad tiešām dēļ saķeres trukuma vai citiem iemesliem nevar sasniegt max spēku.

Nu padomā. Tu iebrauc TA ar vienmērīgi sūdīgām bremzēm. Pieņemsim abās pusēs rādīs 1 priekšā.
Vienmērība ir laba, bet ja kopējais bremzēšanas spēks ir par mazu tu vienkāŗši nenobremzēsi laikā.
To jau arī TA pārbauda, jo sevišķi smagajiem, kur bremžu spēks izteikts kN ir tikpat svarīgs cik vienmērība

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 13:05:23 ]

Offline
maasters
30. Jul 2022, 13:21 #11612

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:


30 Jul 2022, 12:58:51 @DM-101 rakstīja:

30 Jul 2022, 12:51:57 @maasters rakstīja:
Ņemot vērā, ka tu to TA izgāji tad secinu, ka riepas bija ar vismaz minimālo nepieciešamo protektoru.
Es vienkārši uzskaitīšu ātri zināmos faktus.

1)Derīgas vasaras riepas
2) Ārā ap +20
3)Vidēji smags sedans ar 50/50 izsvarojumu starp asīm
4)Mērījums veikts vienā laikā uz viena un tā pašā stenda/ruļļiem.


Rezultāts? - priekšā švakāka par aizmuguri.

Mēs zinam, ka max rādījums sasniegts, kad rats noķīlē stendā.
Tātad stenda saķere bija pietiekoša, lai sansiegtu 2+ kn aizmugurē, bet priekšā nebij saķeres? Tas ir tavs arguments nr. 1
Tavs arguments nr. 2 ir sekojošs - priekša bija tik laba , ka izlidoja vēl pirms 2kn sasniegšanas?

Es tam neticu, jo ja bremzes strādā vienmerīgi, tad noķīlēšana notiks tikai pie beigām, nevis pēkšņi un strauji, jo sevišķi auto kam ir ABS un tas (strādā?)!

Ir vēl kāds cits arguments, jo ja Tu izmanto šos divus tad neredzu iemeslu tavam sašutumam, jo tie argumenti neparāda to , ko tu gribi ar tiem pateikt.








Maaster, bet godiigi - ir bijis kaut viens sieviskjis, ko tu [verbaali] neesi vareejis pielauzt uz sekasu? Nu, taa, ka iidi, iidi, kameer vinja saka - nu, njem arii, tikai aizveries!



Ai nē Kaspar, man ar sievietēm neveicās, jo kā mums aiziet saruna ilgāk tā viņas man parasti saka, ka es nejēdzu "pamatlietas" un ko es vispār ārpus skolas meklēju.

Es, ja kas tagad eju kursos, kur māca kā ar karti norēķināties
Līdz bremžu stendiem man vēl garš ceļs bremzējams...

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jul 2022, 13:24:08 ]

Offline
Samsasi
30. Jul 2022, 20:22 #11613

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4573

Braucu ar:

paskaties plašāk, cik blokmaju iemītniekiem tas būs nepaceļam pieaugums? Visa pasaule tak negriežas ap tevi vien.... Citiem tie izdevumi sastada varbut 80% no ienakumiem
Offline
Samsasi
30. Jul 2022, 20:53 #11614

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4573

Braucu ar:

Aa nu viniem tak nav oowera akkaunts, šerlok
Offline
sipers
30. Jul 2022, 21:45 #11615

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 631

Braucu ar:


29 Jul 2022, 09:54:48 @DM-101 rakstīja:

29 Jul 2022, 07:41:45 @sipers rakstīja:
un DM101 ar šitādām bremzēm plēš pa bāni? paskatījos sava drapaka rezultātus un rocene ir niknāka par DM darba bremzēm. Pēc visiem tekstiem par to, ka cilvēki auto nopirkt māk, bet sataisīt nejēdz, šāds bremžu stenda rezultāts škiet ... ironisks.
Kaut kas nav kārtībā ar bremzēm.Neticu, ka šāda gada BMW rādītājiem jābūt vienādiem ar kāda audi 80 b2.


kad mute paarspeej sajeegu...

Vakarā nebija ko darīt, paņēmu 6 (jā, nav zinātniski, bet baigi ilgi laika tam negribēju tērēt )random bembīšus no ss un izsitu cauri csdd. Tik sūdīgi rādītāji, kā tavam auto, nebija nevienam. Bet zin kā - galvenais jau ka pašam patīk un ķer kaifu
Offline
Usins
30. Jul 2022, 22:32 #11616

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Kaspar, Tev tas e60 ir vairākus gadus. Kādi bija iepriekšējo gadu rezultāti?

Pēc manas priv statistikas šāds rezultāts bija parastam Golf II.

Varbūt inspektoram kāja noraustījās.

Offline
Usins
30. Jul 2022, 22:46 #11617

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Bet otram auto tas rezultāts arī nekāds...

Līnija un inspektors sakrīt?

Vai varbūt abiem auto viens serviss kur nemāk atgaisot kārtīgi
Offline
Usins
30. Jul 2022, 22:48 #11618

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Jā, lielāki cipari - krutāk. (Ņemot vērā auto masu)
Tur pat protokolā ir mērvienība kN


Offline
crime
30. Jul 2022, 23:00 #11619

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8515

Braucu ar: m635csi

a kas tur ir ar tām bremzēm, f30 dīzelim 2.70 priekša un 2.50 aizmugure, e38 semakam bija kkas tuvu 4 priekšai un virs 3 aizmugurei, VS ļerkatai man 2.80 un 2.50 priekša, 2.20 un 2.00 aizmugure
Offline
Angelz
30. Jul 2022, 23:03 #11620

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Jul 2022, 22:32:00 @Usins rakstīja:
Kaspar, Tev tas e60 ir vairākus gadus. Kādi bija iepriekšējo gadu rezultāti?

Pēc manas priv statistikas šāds rezultāts bija parastam Golf II.

Varbūt inspektoram kāja noraustījās.


Manam E60 TA bremžu dati šādi:



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4