Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
sandis224
18. Feb 2015, 07:59 #1161

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


17 Feb 2015, 23:10:25 kristapsk94 rakstīja:
reduktoru attiecība ir vienādas gan 3l dīzelim gan 4,8is bet salidzinosi ar 3 dizela reduktoru ir masivaks un iekšas daudz reizes stiprākas tapec ilgāk kalpo vini nee velti jāmaina kopa ar kardānu reduktori. jaa brauc ikdiena ar r20 diskiem tad parastie dizela reduktori netur ilgāk kaa 3 gadus tas jau pat ir daudz
aizmirsu pierakstit kad kardāns ari ir no 4.8is

17 Feb 2015, 22:58:57 smagratis rakstīja:

17 Feb 2015, 21:36:47 kristapsk94 rakstīja:
jaa kādam vajag ir pardoasna reduktors aizmugurejas no bmw x5 2004gada 3 l dizela ar visu kardanu un vell reduktors no x5 4.8is motora var uzlikt virsu uz 3l dizela un vairs nebus problemas ar reduktoru daudz reizes izturigaks par trinieka dizela

Vaitad abiem nebija vienādi reduktori. 4.6is toč tāds pats kā facelift 3litru dīzelim (3.91)


Un kapēc tad kodi vienādi?
http://www.realoem.lv/part.php?part=33107512663&lang=lv
Offline
Puuchuks
18. Feb 2015, 13:06 #1162

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

1. iemācies citēt.
2. cik es atceros, e53ajiem is paka oriģināli bija tikai is-iem.
3.0d no rūpnīcas ar is paku tu nevarēji nopirkt

kas nekādā veidā nemazina to, ka is paka Xsu padara smukāku. es neliktu maliņas uz arkām, jo arī bez tām ar R20 izskatās
tikai abus buferus/uzlikas.

un, is paku labāk redz ne-melnam auto.
Offline
kristapsk94
18. Feb 2015, 13:17 #1163

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Tu panem un izlasi visu lidz galam ko es pardodu reduktoru no 4.6is vai tomer kads mans ir no 4.8is motora tu te nejauc divas dazadas lietas


quote]
18 Feb 2015, 07:59:25 sandis224 rakstīja:

17 Feb 2015, 23:10:25 kristapsk94 rakstīja:
reduktoru attiecība ir vienādas gan 3l dīzelim gan 4,8is bet salidzinosi ar 3 dizela reduktoru ir masivaks un iekšas daudz reizes stiprākas tapec ilgāk kalpo vini nee velti jāmaina kopa ar kardānu reduktori. jaa brauc ikdiena ar r20 diskiem tad parastie dizela reduktori netur ilgāk kaa 3 gadus tas jau pat ir daudz
aizmirsu pierakstit kad kardāns ari ir no 4.8is

17 Feb 2015, 22:58:57 smagratis rakstīja:

17 Feb 2015, 21:36:47 kristapsk94 rakstīja:
jaa kādam vajag ir pardoasna reduktors aizmugurejas no bmw x5 2004gada 3 l dizela ar visu kardanu un vell reduktors no x5 4.8is motora var uzlikt virsu uz 3l dizela un vairs nebus problemas ar reduktoru daudz reizes izturigaks par trinieka dizela

Vaitad abiem nebija vienādi reduktori. 4.6is toč tāds pats kā facelift 3litru dīzelim (3.91)


Un kapēc tad kodi vienādi?
http://www.realoem.lv/part.php?part=33107512663&lang=lv
Offline
sandis224
18. Feb 2015, 14:06 #1164

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


18 Feb 2015, 13:17:07 kristapsk94 rakstīja:
Tu panem un izlasi visu lidz galam ko es pardodu reduktoru no 4.6is vai tomer kads mans ir no 4.8is motora tu te nejauc divas dazadas lietas


quote]
18 Feb 2015, 07:59:25 sandis224 rakstīja:

17 Feb 2015, 23:10:25 kristapsk94 rakstīja:
reduktoru attiecība ir vienādas gan 3l dīzelim gan 4,8is bet salidzinosi ar 3 dizela reduktoru ir masivaks un iekšas daudz reizes stiprākas tapec ilgāk kalpo vini nee velti jāmaina kopa ar kardānu reduktori. jaa brauc ikdiena ar r20 diskiem tad parastie dizela reduktori netur ilgāk kaa 3 gadus tas jau pat ir daudz
aizmirsu pierakstit kad kardāns ari ir no 4.8is

17 Feb 2015, 22:58:57 smagratis rakstīja:

17 Feb 2015, 21:36:47 kristapsk94 rakstīja:
jaa kādam vajag ir pardoasna reduktors aizmugurejas no bmw x5 2004gada 3 l dizela ar visu kardanu un vell reduktors no x5 4.8is motora var uzlikt virsu uz 3l dizela un vairs nebus problemas ar reduktoru daudz reizes izturigaks par trinieka dizela

Vaitad abiem nebija vienādi reduktori. 4.6is toč tāds pats kā facelift 3litru dīzelim (3.91)


Un kapēc tad kodi vienādi?
http://www.realoem.lv/part.php?part=33107512663&lang=lv


Nu labi, labi moš 4.8 ir izturīgāks!
Bet nesmu dzirdējis ka 3.0d aizmugures reduktors bieži juktu , priekšas jā bieži gadās!
Offline
jaseks
18. Feb 2015, 17:53 #1165

Kopš: 05. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: UX

sveiki! gribu iegadaties e53 IS ... atskiriba 4,6 un 4,8... ko labak butu meklet?
Offline
Puuchuks
18. Feb 2015, 20:18 #1166

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


18 Feb 2015, 17:53:46 jaseks rakstīja:
sveiki! gribu iegadaties e53 IS ... atskiriba 4,6 un 4,8... ko labak butu meklet?

Es meklētu 4.8is
Jaunāks, feislifts, nav lasīts par problēmām ar kārbu kā 4.6
Offline
Muzilla
18. Feb 2015, 20:30 #1167

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC


18 Feb 2015, 17:53:46 jaseks rakstīja:
sveiki! gribu iegadaties e53 IS ... atskiriba 4,6 un 4,8... ko labak butu meklet?

Neklausi puuchuku, ņem manu 4.6is.
Ja vajag sīkāk, PM


-----------------
Offline
Puuchuks
18. Feb 2015, 23:09 #1168

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


18 Feb 2015, 20:30:28 Muzilla rakstīja:

18 Feb 2015, 17:53:46 jaseks rakstīja:
sveiki! gribu iegadaties e53 IS ... atskiriba 4,6 un 4,8... ko labak butu meklet?

Neklausi puuchuku, ņem manu 4.6is.
Ja vajag sīkāk, PM

estoril
šie konkrētie 20"

bet, potenciālās problēmas ar kārbu... un, preFL purns tomēr nobāl FL purna priekšā...
Offline
Huups
19. Feb 2015, 11:21 #1169

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1043

Braucu ar: e53


18 Feb 2015, 20:30:28 Muzilla rakstīja:
Neklausi puuchuku, ņem manu 4.6is.
Ja vajag sīkāk, PM



Eu, paga.. Jau uz tirdziņu? Es vēl neesmu piķi sakrājis
Offline
GirtzB
19. Feb 2015, 11:21 #1170

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

toties 4.6is ar facelift purnu ir 90% ka šķiltenis...

kas tur ar to kārbu, netur slodzi?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Tune-L
19. Feb 2015, 11:34 #1171

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Viņiem vispār atšķiras kārbas?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Muzilla
19. Feb 2015, 11:38 #1172

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC

4.8is = 6gang AT, 4.6is - 5

-----------------
Offline
Tune-L
19. Feb 2015, 11:39 #1173

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Arī pēc FL?
Vau FL sevī ietver arī kārbu?


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Muzilla
19. Feb 2015, 11:42 #1174

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC

4.8is arī jau ir FL, bet 4.6 preFL

-----------------
Offline
heinomen
19. Feb 2015, 11:46 #1175

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15


19 Feb 2015, 11:21:39 GirtzB rakstīja:
toties 4.6is ar facelift purnu ir 90% ka šķiltenis...

kas tur ar to kārbu, netur slodzi?

Nekas tur nav ar kārbu tik cik visiem nelabojama īpašība, kad no 2. ātruma samērā jūtami pārslēdzās uz 1. ātrumu. Ārzemju forumos raksta, ka uzliekot papildus radiatoru kārbai šī īpašība pazūd.
Offline
Muzilla
19. Feb 2015, 11:57 #1176

Kopš: 01. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Biturbo OPC


19 Feb 2015, 11:46:26 heinomen rakstīja:

19 Feb 2015, 11:21:39 GirtzB rakstīja:
toties 4.6is ar facelift purnu ir 90% ka šķiltenis...

kas tur ar to kārbu, netur slodzi?

Nekas tur nav ar kārbu tik cik visiem nelabojama īpašība, kad no 2. ātruma samērā jūtami pārslēdzās uz 1. ātrumu. Ārzemju forumos raksta, ka uzliekot papildus radiatoru kārbai šī īpašība pazūd.

vai arī kārbas solenoīdu nomaiņa (var mēģināt tos arī iztīrīt). Respektīvi, tā jūtamā pārslēgšana ir dēļ nepietiekoša eļļas speidienā kārbā, kas tiek izraisīta vai nu ar solenoīdu sietiņa aizsprostošanu ar detaļu skaidām, vai solenoīdu daļēju pārdeģšanu.
Cik dzirdzēts, tad pusRīga ar šo kaiti braukā - nav tikai 4.6 problēma. Forumos arī raksta par dažādām X5 modeļu kārbām.

[ Šo ziņu laboja Muzilla, 19 Feb 2015, 11:59:09 ]



-----------------
Offline
GhostDog
26. Feb 2015, 00:46 #1177

Kopš: 07. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 759

Braucu ar: 6.3

pardod

E53 feislifta OEM bampera restes Titan krasa
tikai augšejas (2 gb) 20eur/gab

29776600

ka ari ir budžets risinajums ar restes mainju ja tas ir salauzits


informativa bilde

-----------------
Offline
edzulis
26. Feb 2015, 07:01 #1178

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

4.6is. īsta manta ar uzforsētu M62B44 by alpina salīdzinot ar sasteigto 4.8is.

pie mīnusiem varētu minēt patēriņu dēļ īsās kārbas un pašu kārbu ar to sitienu, bet viņš nav visu laiku. parasti pēc sportošanas. A savādāk buletproof raķete un nav pneimopiekare, kas ir visiem 4.8is. Ideāli estoril vai imola
Offline
-Edm-
27. Feb 2015, 19:38 #1179

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

ko ieteiktu aplūkot,kam pievērst uzmanību pēc iegades?nu proti standarta apkopīte pats pa sevīm jau veikta-eļļas,filtri siksnas un tt,kur vel līst ko raustīt/pamainīt???razdatkas,reduktors tur līst nelīst ar eļļām un tt??

-----------------
Offline
janchikz
27. Feb 2015, 20:06 #1180

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


27 Feb 2015, 19:38:54 -tihijs- rakstīja:
ko ieteiktu aplūkot,kam pievērst uzmanību pēc iegades?nu proti standarta apkopīte pats pa sevīm jau veikta-eļļas,filtri siksnas un tt,kur vel līst ko raustīt/pamainīt???razdatkas,reduktors tur līst nelīst ar eļļām un tt??
Jaskatas pec fakta! Ja nezini kas ir darits ar auto, ej visam cauri standarta! Ella motora, karba, tiltos, razdatka, bremzu skidrums, pastuzha skidruma, dzesesanas skidrums, visi filtri, siksnas, rullishi, skaties kas ar kalodkam un bremzu diskiem, xenona spuldzes, ritosho parbaudi!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo