Autors | Ziņojums |
sandis224 | 18. Feb 2015, 07:59 |
#1161
|
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
17 Feb 2015, 23:10:25 kristapsk94 rakstīja:
reduktoru attiecība ir vienādas gan 3l dīzelim gan 4,8is bet salidzinosi ar 3 dizela reduktoru ir masivaks un iekšas daudz reizes stiprākas tapec ilgāk kalpo vini nee velti jāmaina kopa ar kardānu reduktori. jaa brauc ikdiena ar r20 diskiem tad parastie dizela reduktori netur ilgāk kaa 3 gadus tas jau pat ir daudz
aizmirsu pierakstit kad kardāns ari ir no 4.8is
17 Feb 2015, 22:58:57 smagratis rakstīja:
17 Feb 2015, 21:36:47 kristapsk94 rakstīja:
jaa kādam vajag ir pardoasna reduktors aizmugurejas no bmw x5 2004gada 3 l dizela ar visu kardanu un vell reduktors no x5 4.8is motora var uzlikt virsu uz 3l dizela un vairs nebus problemas ar reduktoru daudz reizes izturigaks par trinieka dizela
Vaitad abiem nebija vienādi reduktori. 4.6is toč tāds pats kā facelift 3litru dīzelim (3.91)
Un kapēc tad kodi vienādi?
http://www.realoem.lv/part.php?part=33107512663&lang=lv |
Offline | |
|
Puuchuks | 18. Feb 2015, 13:06 |
#1162
|
|
Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| 1. iemācies citēt.
2. cik es atceros, e53ajiem is paka oriģināli bija tikai is-iem.
3.0d no rūpnīcas ar is paku tu nevarēji nopirkt
kas nekādā veidā nemazina to, ka is paka Xsu padara smukāku. es neliktu maliņas uz arkām, jo arī bez tām ar R20 izskatās
tikai abus buferus/uzlikas.
un, is paku labāk redz ne-melnam auto. |
Offline | |
|
kristapsk94 | 18. Feb 2015, 13:17 |
#1163
|
|
Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Tu panem un izlasi visu lidz galam ko es pardodu reduktoru no 4.6is vai tomer kads mans ir no 4.8is motora tu te nejauc divas dazadas lietas
quote]
18 Feb 2015, 07:59:25 sandis224 rakstīja:
17 Feb 2015, 23:10:25 kristapsk94 rakstīja:
reduktoru attiecība ir vienādas gan 3l dīzelim gan 4,8is bet salidzinosi ar 3 dizela reduktoru ir masivaks un iekšas daudz reizes stiprākas tapec ilgāk kalpo vini nee velti jāmaina kopa ar kardānu reduktori. jaa brauc ikdiena ar r20 diskiem tad parastie dizela reduktori netur ilgāk kaa 3 gadus tas jau pat ir daudz
aizmirsu pierakstit kad kardāns ari ir no 4.8is
17 Feb 2015, 22:58:57 smagratis rakstīja:
17 Feb 2015, 21:36:47 kristapsk94 rakstīja:
jaa kādam vajag ir pardoasna reduktors aizmugurejas no bmw x5 2004gada 3 l dizela ar visu kardanu un vell reduktors no x5 4.8is motora var uzlikt virsu uz 3l dizela un vairs nebus problemas ar reduktoru daudz reizes izturigaks par trinieka dizela
Vaitad abiem nebija vienādi reduktori. 4.6is toč tāds pats kā facelift 3litru dīzelim (3.91)
Un kapēc tad kodi vienādi?
http://www.realoem.lv/part.php?part=33107512663&lang=lv
|
Offline | |
|
sandis224 | 18. Feb 2015, 14:06 |
#1164
|
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
18 Feb 2015, 13:17:07 kristapsk94 rakstīja:
Tu panem un izlasi visu lidz galam ko es pardodu reduktoru no 4.6is vai tomer kads mans ir no 4.8is motora tu te nejauc divas dazadas lietas
quote]
18 Feb 2015, 07:59:25 sandis224 rakstīja:
17 Feb 2015, 23:10:25 kristapsk94 rakstīja:
reduktoru attiecība ir vienādas gan 3l dīzelim gan 4,8is bet salidzinosi ar 3 dizela reduktoru ir masivaks un iekšas daudz reizes stiprākas tapec ilgāk kalpo vini nee velti jāmaina kopa ar kardānu reduktori. jaa brauc ikdiena ar r20 diskiem tad parastie dizela reduktori netur ilgāk kaa 3 gadus tas jau pat ir daudz
aizmirsu pierakstit kad kardāns ari ir no 4.8is
17 Feb 2015, 22:58:57 smagratis rakstīja:
17 Feb 2015, 21:36:47 kristapsk94 rakstīja:
jaa kādam vajag ir pardoasna reduktors aizmugurejas no bmw x5 2004gada 3 l dizela ar visu kardanu un vell reduktors no x5 4.8is motora var uzlikt virsu uz 3l dizela un vairs nebus problemas ar reduktoru daudz reizes izturigaks par trinieka dizela
Vaitad abiem nebija vienādi reduktori. 4.6is toč tāds pats kā facelift 3litru dīzelim (3.91)
Un kapēc tad kodi vienādi?
http://www.realoem.lv/part.php?part=33107512663&lang=lv
Nu labi, labi moš 4.8 ir izturīgāks!
Bet nesmu dzirdējis ka 3.0d aizmugures reduktors bieži juktu , priekšas jā bieži gadās! |
Offline | |
|
jaseks | 18. Feb 2015, 17:53 |
#1165
|
|
Kopš: 05. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: UX
| sveiki! gribu iegadaties e53 IS ... atskiriba 4,6 un 4,8... ko labak butu meklet? |
Offline | |
|
Puuchuks | 18. Feb 2015, 20:18 |
#1166
|
|
Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
18 Feb 2015, 17:53:46 jaseks rakstīja:
sveiki! gribu iegadaties e53 IS ... atskiriba 4,6 un 4,8... ko labak butu meklet?
Es meklētu 4.8is
Jaunāks, feislifts, nav lasīts par problēmām ar kārbu kā 4.6 |
Offline | |
|
Muzilla | 18. Feb 2015, 20:30 |
#1167
|
|
Kopš: 01. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1480
Braucu ar: Biturbo OPC
|
18 Feb 2015, 17:53:46 jaseks rakstīja:
sveiki! gribu iegadaties e53 IS ... atskiriba 4,6 un 4,8... ko labak butu meklet?
Neklausi puuchuku, ņem manu 4.6is.
Ja vajag sīkāk, PM
-----------------
|
Offline | |
|
Puuchuks | 18. Feb 2015, 23:09 |
#1168
|
|
Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
18 Feb 2015, 20:30:28 Muzilla rakstīja:
18 Feb 2015, 17:53:46 jaseks rakstīja:
sveiki! gribu iegadaties e53 IS ... atskiriba 4,6 un 4,8... ko labak butu meklet?
Neklausi puuchuku, ņem manu 4.6is.
Ja vajag sīkāk, PM
estoril
šie konkrētie 20"
bet, potenciālās problēmas ar kārbu... un, preFL purns tomēr nobāl FL purna priekšā... |
Offline | |
|
|
Huups | 19. Feb 2015, 11:21 |
#1169
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1043
Braucu ar: e53
|
18 Feb 2015, 20:30:28 Muzilla rakstīja:
Neklausi puuchuku, ņem manu 4.6is.
Ja vajag sīkāk, PM
Eu, paga.. Jau uz tirdziņu? Es vēl neesmu piķi sakrājis |
Offline | |
|
GirtzB | 19. Feb 2015, 11:21 |
#1170
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| toties 4.6is ar facelift purnu ir 90% ka šķiltenis...
kas tur ar to kārbu, netur slodzi?
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Tune-L | 19. Feb 2015, 11:34 |
#1171
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Viņiem vispār atšķiras kārbas?
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
Muzilla | 19. Feb 2015, 11:38 |
#1172
|
|
Kopš: 01. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1480
Braucu ar: Biturbo OPC
| 4.8is = 6gang AT, 4.6is - 5
-----------------
|
Offline | |
|
Tune-L | 19. Feb 2015, 11:39 |
#1173
|
|
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Arī pēc FL?
Vau FL sevī ietver arī kārbu?
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
Muzilla | 19. Feb 2015, 11:42 |
#1174
|
|
Kopš: 01. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1480
Braucu ar: Biturbo OPC
| 4.8is arī jau ir FL, bet 4.6 preFL
-----------------
|
Offline | |
|
heinomen | 19. Feb 2015, 11:46 |
#1175
|
|
Kopš: 07. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5631
Braucu ar: 15
|
19 Feb 2015, 11:21:39 GirtzB rakstīja:
toties 4.6is ar facelift purnu ir 90% ka šķiltenis...
kas tur ar to kārbu, netur slodzi?
Nekas tur nav ar kārbu tik cik visiem nelabojama īpašība, kad no 2. ātruma samērā jūtami pārslēdzās uz 1. ātrumu. Ārzemju forumos raksta, ka uzliekot papildus radiatoru kārbai šī īpašība pazūd. |
Offline | |
|
Muzilla | 19. Feb 2015, 11:57 |
#1176
|
|
Kopš: 01. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1480
Braucu ar: Biturbo OPC
|
19 Feb 2015, 11:46:26 heinomen rakstīja:
19 Feb 2015, 11:21:39 GirtzB rakstīja:
toties 4.6is ar facelift purnu ir 90% ka šķiltenis...
kas tur ar to kārbu, netur slodzi?
Nekas tur nav ar kārbu tik cik visiem nelabojama īpašība, kad no 2. ātruma samērā jūtami pārslēdzās uz 1. ātrumu. Ārzemju forumos raksta, ka uzliekot papildus radiatoru kārbai šī īpašība pazūd.
vai arī kārbas solenoīdu nomaiņa (var mēģināt tos arī iztīrīt). Respektīvi, tā jūtamā pārslēgšana ir dēļ nepietiekoša eļļas speidienā kārbā, kas tiek izraisīta vai nu ar solenoīdu sietiņa aizsprostošanu ar detaļu skaidām, vai solenoīdu daļēju pārdeģšanu.
Cik dzirdzēts, tad pusRīga ar šo kaiti braukā - nav tikai 4.6 problēma. Forumos arī raksta par dažādām X5 modeļu kārbām.[ Šo ziņu laboja Muzilla, 19 Feb 2015, 11:59:09 ]
-----------------
|
Offline | |
|
|
GhostDog | 26. Feb 2015, 00:46 |
#1177
|
|
Kopš: 07. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 759
Braucu ar: 6.3
| pardod
E53 feislifta OEM bampera restes Titan krasa
tikai augšejas (2 gb) 20eur/gab
29776600
ka ari ir budžets risinajums ar restes mainju ja tas ir salauzits
informativa bilde
-----------------
|
Offline | |
|
edzulis | 26. Feb 2015, 07:01 |
#1178
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 4.6is. īsta manta ar uzforsētu M62B44 by alpina salīdzinot ar sasteigto 4.8is.
pie mīnusiem varētu minēt patēriņu dēļ īsās kārbas un pašu kārbu ar to sitienu, bet viņš nav visu laiku. parasti pēc sportošanas. A savādāk buletproof raķete un nav pneimopiekare, kas ir visiem 4.8is. Ideāli estoril vai imola |
Offline | |
|
-Edm- | 27. Feb 2015, 19:38 |
#1179
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| ko ieteiktu aplūkot,kam pievērst uzmanību pēc iegades?nu proti standarta apkopīte pats pa sevīm jau veikta-eļļas,filtri siksnas un tt,kur vel līst ko raustīt/pamainīt???razdatkas,reduktors tur līst nelīst ar eļļām un tt??
-----------------
|
Offline | |
|
janchikz | 27. Feb 2015, 20:06 |
#1180
|
|
Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
27 Feb 2015, 19:38:54 -tihijs- rakstīja:
ko ieteiktu aplūkot,kam pievērst uzmanību pēc iegades?nu proti standarta apkopīte pats pa sevīm jau veikta-eļļas,filtri siksnas un tt,kur vel līst ko raustīt/pamainīt???razdatkas,reduktors tur līst nelīst ar eļļām un tt??
Jaskatas pec fakta! Ja nezini kas ir darits ar auto, ej visam cauri standarta! Ella motora, karba, tiltos, razdatka, bremzu skidrums, pastuzha skidruma, dzesesanas skidrums, visi filtri, siksnas, rullishi, skaties kas ar kalodkam un bremzu diskiem, xenona spuldzes, ritosho parbaudi! |
Offline | |
|