Online

Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
kkas
24. May 2011, 00:06 #1161

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu

es saprotu, ka nevar saskaņot rakšanas un tā, bet nakujam tās bedres jaunajā asvaltā nevar normāli aiztaisīt, tad tas kvadrāts ar pampaku, tad bedre. ES tak to kanalizācijas caurumu finansē. visa problēma ir tajā, ka tie padomju priekšnieķeli nedzenā strādniekus, tik atsēž to stundas ofisā.
ja runājam par cipariem, nu nav tā primārā problēma, redzot kā brūk jaunie ceļi, rodas jautājums, kapēc LT un EE par zemāko cenu var uztaisīt gan paši, gan poļi, somi, bet redziet latviešu bāleliņiem padenes kaimiņi liekot. viss ir ļoti vienkārši, latvieši normālā biznesā, kur otkati, materiālu zagšana ir minimāla un darba organizācija ir vajadzīga normālā līmenī, nespēj strādāt.
Offline
Android
24. May 2011, 00:18 #1162

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Par ielāpiem - tie kā suga būtu jāizskauž, jo, būvējot ceļu/ielu, visa konstrukcija tiek vienmērīgi sablīvēta un turpmāk tiek dablīvēta transporta slodzes ietekmē. Izrokot bedri, var blietēt cik vien gribi, tāpat tādu pašu un viendabīgu sablīvējumu kā pārējā segā nedabūt, līdz ar to ielāps ar laiku sēdīsies. Tādā gadījumā būtu jāpārliek ielāpi vairākas reizes - un tas būtu pareizi. Tikai hvz tas nevienam no pilsētas galvām nekrata.
Starp citu - daudzās pašvaldībās ir savi saistošie noteikumi, kuri nosaka, ka 5 gadu laikā pēc ielas rekonstrukcijas nekādi rakņāšanās darbi nav pieļaujami.

Vēl drusku par to, kādēļ kaimiņiem dārzā plūmes saldākas - sagooglēju arī datus par braļukām.
Tātad viņiem ir kopā ap 80 000km ceļu, no tiem 21 320km ir valsts ceļi.
2008. gadā budžets ceļiem viņiem bija 354 miljoni Ls jeb 504miljoni eiro.
Sanāk, ka 1 km ceļu uzturēšanai braļukas tērējuši ~4425Ls.
Diemžēl par 2009. vai 2010. gada budžetu ceļu uzturēšanai nekādus datus uz ātro neatradu - ja kāds var atrast, intereses pēc varētu iemest.
Katrā ziņā rezumējums ir sekojošs: kaimiņiem ceļi labāki, jo tie tērē vidēji 3-4 reizes vairāk naudads katra ceļa uzturēšanai nekā LV. Punkts.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
shibernieks
24. May 2011, 00:29 #1163

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

sablīvēt var tik visiem slinkums čakarēties un blietēt pa 20cm slāni
papildus vel ir jānoņem asfaltbetons ~0,5 metrs no raktās tranšejas un jāpārblietē... vēlams pāris dienas atstāt ar pagaidu asfaltbetonu un tad ieliek ielāpu ar visām bituma šuvēm etc šit un nekam nevajadzētu sēsties
Offline
djenkurs
24. May 2011, 00:37 #1164

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

vispār ja kas tad esmu novērojis ka tieši Rīgas ūdens sapiš visus ceļus ar savām jobanām trubām. Kuras tiek raktas vaļā 100 reizes, jo liekas ka tur strādā idioti, kas nemāk uzreiz novērst problēmu!
Tālāk nāk visi pārējie asfalta urbinātāji.
Šito wēkendu vnk pabraukāju pa Rīgu, vnk testā. Un secināju ka nav nevienas normālas ielas Rīgā. Visas ir sapistas. Ir atsevišķi posmi, bet nekas labs.

Var uzlikt normālu ielāpu lai tas nesēžas. Eiropā taču arī ir, kas rakņājas zem asfalta, bet kkā ielāpi ir normāli!

Nevis par benzīnu vajag iet ielās un bļaut, bet par jo....nām bedrēm, kas izmaksā vairāk.

Esmu runājis, sorry par lamāšanos, bet vairs jau nav pacietības.
Offline
tomick
24. May 2011, 00:49 #1165

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


23 May 2011, 22:44:46 Android rakstīja:
No vienas puses jāpiekrīt arī konusam, no citas puses - problēma ir vēl dziļāk. Likt naudu ceļos ir nepopulārs lēmums, un lielākā daļa vēlētāju labprātāk par attiecīgo kandidātu balsos, ja tas palielinās pensijas/pabalstus, būvēs skolas, bērnudārzus utt. Protams, tas arī viss vajadzīgs, bet, lai salīdzinātu LV ar EE un LT, būtu jāsalīdzina, cik $$ uz katru ceļa kilometru (izbūvētu no jauna, uzturētu vai rekonstruētu) šajos 20 "neatkarības" gados ir tērējušas kaimiņvalstis un cik LV. Tika aprēķināts, ka "parāds" ceļu uzturēšanai pa šiem 20 gadiem ir iekrājie ap 4 miljardiem latu, t.i. vidēji katru gadu nav piešķirti ~200 miljoni.
Tāpat kā ja savā auto, arī ceļu uzturēšanā ir jāiegulda nauda - ja neieguldīsi, labā stāvoklī nedz ceļš nedz auto nebūs.



Vispirms vajag uztaisīt kārtīgi un tad var uzturēšanai naudu piešķirt.
Ja jaunais asfalts ir uzliets ar mazu vilnīti, tad es nesaprotu kā naudas trūkums uzturēšanai var būt par iemeslu uzklāt viļņainu asfaltu.

Daugavpils šosejā labs posms uztaisīts no Jēkabpils/Preiļu rajonu robežās, līdz Līvāniem. Saldus ceļinieks taisīja.
Vilcienā gan ieskrēja ar traktoru, bet nu tas jau pie lietas
Offline
shmurger
24. May 2011, 03:20 #1166

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


24 May 2011, 00:18:46 Android rakstīja:
Par ielāpiem - tie kā suga būtu jāizskauž, jo, būvējot ceļu/ielu, visa konstrukcija tiek vienmērīgi sablīvēta un turpmāk tiek dablīvēta transporta slodzes ietekmē. Izrokot bedri, var blietēt cik vien gribi, tāpat tādu pašu un viendabīgu sablīvējumu kā pārējā segā nedabūt, līdz ar to ielāps ar laiku sēdīsies.

a nevar aizbraukt uz tuvējām valstīm pamācīties ,kā to darīt, varbūt nemaz tik bezcerīgs tas variants nav?
Offline
Red_Rocket
24. May 2011, 03:25 #1167

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320


24 May 2011, 03:20:09 shmurger rakstīja:

24 May 2011, 00:18:46 Android rakstīja:
Par ielāpiem - tie kā suga būtu jāizskauž, jo, būvējot ceļu/ielu, visa konstrukcija tiek vienmērīgi sablīvēta un turpmāk tiek dablīvēta transporta slodzes ietekmē. Izrokot bedri, var blietēt cik vien gribi, tāpat tādu pašu un viendabīgu sablīvējumu kā pārējā segā nedabūt, līdz ar to ielāps ar laiku sēdīsies.

a nevar aizbraukt uz tuvējām valstīm pamācīties ,kā to darīt, varbūt nemaz tik bezcerīgs tas variants nav?
varbuut jaapiespriezz bargaaki sodi par sliktu kvalitaati remontdarbos esmu dzirdeejis no cellu buuveetaajiem ka vinji speciaali buuvee tos cellus lai tur tikai 5 gadi vai cik tur tanii liigumaa ir rakstiits par garantiju lai peec taa garantijas terminja beigaam veelreiz vareetu uzvaariities vinju slabojot takaa nauda nauda nauda
Offline
karlsonss
24. May 2011, 07:48 #1168

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Android tu man ar uzturēšanu, es par viena km uztaisīšanas izmaksām.
Offline
cipargalva
24. May 2011, 07:54 #1169

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Piektdien Cēsīs uz Pētera ielas stāvēja Kajēns ar 2 pārsistām zemprofilenēm (abas vienā sānā) Laikam iebraucējs un nezināja tur to bedri metra diametrā.

Kurš teica, ka Binders nestrādā EE? Kaut ko viņi tur noteikti dara. Vēl ziemā Pērnavā redzēju izkārtni, ka darbus veic SIA Binders, tikai, protams, ziemā nekādus tāda veida darbus nedara, bet izkārtne bija, un kaut kas tur jau arī bija rudenī sarušināts.

Aptuveni pirms 2 nedēļām braucu uz LT caur Subati. Nu bļē nahuj vot tur ir pizģets. Vismaz bija, bet diez vai situācija ir labojusies, jo lāpīja tikai lielākās bedres, ar vārdu lielākās es domāju tādas, kur rats iekrīt līdz arkai iekšā. Leiši pretī brauca pa grants nomalīti, gandrīz jau pa grāvi, jo pa ceļu pabraukt gandrīz nebija iespējams. Pārbraucot robežu, bedres steidzamības kārtā izbeidzās, un ceļš kļuva baudāms Pabraucot tālāk, kur iepriekš vēl ziemā bija bijusi kāda bedrīte, tur tagad nevis lika ielāpus, bet lēja pilnīgi jaunu asfalta kārtu Un tādu scenāriju redzēju bieži.
Izbraukāju LT un atpakaļ laidu caur Skaistkalni. Tur, protams, posms Skaistkalne - Bārbele bija vienkārši briesmīgs, kratīja nenormāli, nekad nebiju dzirdējis, ka Vojādžers tā grabētu
Tiešām....nu kas notiek? Jāpērk bobiks?
Valstij pašai kauns nav?

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 24 May 2011, 07:59:12 ]

Offline
kvatra
24. May 2011, 08:07 #1170

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Binders vairs nestrādā EE un nestrādās, lauza līgumu, jo nevarēja pavilkt par savām dempinga cenām, tas pats notiek Cēsīs, kur ar Binderi lauž līgumu, kaut kādas 2-3 ielas palika pusratā Pētera ielu šogad pārbūvēs, pašlaik iet iepirkums uz būvniecību.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 24 May 2011, 08:08:20 ]

Offline
facex
24. May 2011, 08:07 #1171

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


23 May 2011, 21:53:23 Android rakstīja:
Rīga-Bauska drīz sāks rušināties, Rīga-Jelgava laikam nākamgad- kaut kāda laža tur ar izsolēm sanākusi. Precīzi nezinu, varētu zināt Facex, viņš tur stipri tuvāk sēž.


Buskas šosis vēl izsolās... 1.06. būs piedāvājumu atvēršana, tad vismaz pāris nedēļas vērtēšanai. ja būs piedāvājumi plānotā budžeta robežās, nebūs sūdzības, tad uz pusaugustu sāks rušināt.
Jelgavas šosejas 19.-30. km izsole beigsies 27.maijā, tad vēl 0.5-1.5mēnesis līdz līguma noslēgšanai un ja viss būs ok , tad apm. pusjūlijā varētu sākties darbi uz ceļa
Offline
facex
24. May 2011, 08:09 #1172

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


23 May 2011, 21:58:28 VWfans rakstīja:
Vai Seeniites - Inciema posmu shogad sataisiis?


šogad tur neko neuzsāks... atkārtota izsole jātaisa un būvdarbus šogad vairs fiziski nevarēs uzsākt..
Offline
facex
24. May 2011, 08:13 #1173

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


23 May 2011, 22:54:24 Modrs rakstīja:


un vispaar Android, kad nafig Juurmalas apvedcelju remontees...?




A10 23.- 36. km (Jūrm. apvedceļam) jūnija sākumā būs piedāvājumi - uz augustu vajadzētu sākties darbiem ar finišu 2012. gadā... ja viss būs ok
Offline
cipargalva
24. May 2011, 08:17 #1174

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


24 May 2011, 08:07:36 kvatra rakstīja:
Binders vairs nestrādā EE un nestrādās, lauza līgumu, jo nevarēja pavilkt par savām dempinga cenām, tas pats notiek Cēsīs, kur ar Binderi lauž līgumu, kaut kādas 2-3 ielas palika pusratā Pētera ielu šogad pārbūvēs, pašlaik iet iepirkums uz būvniecību.


Cerams, ka uzsāks darbus pēc tam, kad pabeigta būs Gaujas iela, citādi no Limbažu puses vispār nevarēs normāli iebraukt pilsētā.
Pārbūvēs visā garumā līdz Rīgas ielai? Ja jā, tad vai to šauro vietu, kur vienā pusē ir kaut kādi krūmi un otrā koks, arī paplašinās? Jo tagad, ja tur brauc pretī smagais (smagie tur brauc diegan bieži uz/no Biko-Lata), tad ir

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 24 May 2011, 08:26:11 ]

Offline
Android
24. May 2011, 09:58 #1175

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


24 May 2011, 07:48:25 karlsonss rakstīja:
Android tu man ar uzturēšanu, es par viena km uztaisīšanas izmaksām.

Es augstāk uzskaitīju visu ceļu uzturēšanai/rekonstrukcijai/būvniecībai piešķirto naudu.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Hektors
24. May 2011, 11:48 #1176

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


23 May 2011, 20:36:55 Android rakstīja:

23 May 2011, 17:51:22 Hektors rakstīja:
Android pastasti kapec rigas apvedcelu posma langstini-erglu pagrieziens divus gadus atpakal izremonteja krustojumus(sudigi),uzlika barjeras un tagat visu jauc nost un taisis jau kaut kadu kapitalo??? Nevareja paciesties tos divus gadus?? Un kur pec tam liek lietotas barjeras??

Pirms 2 gadiem (īstenībā pirms 3 gadiem) krustojumus nevis rekonstruēja, bet gan vienk izveidoja papildus joslas lai varētu uzlikt luksoforus,jo tur bija melnie punkti, sastrēgumi un tā. Turklāt šis pasākums, kas tagad tiek veikts, ir salīdzinoši spontāns - izdevās dabūt ES naudu un taisa.
Par barjerām - nezinu, neesmu projekta vadītājs, bet manuprāt tās tiks liktas atpakaļ, ja vispār tiks ņemtas nost - projektu neesmu redzējis, tāpēc nemāku precīzi pateikt.



Barjeras jau nonema. Kas tad taja projekta tiks darits-kads bus uzlabojums satiksmes plusmai,drosibai?? Tas posms nav nemaz tik slikts salidzinot ar citiem apvedcela posmiem. Kapec tad netiek biditi uz ES naudam sliktaki apvedcela posmi???

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
facex
24. May 2011, 11:57 #1177

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu

par barjerām - barjeras liks atpakaļ tās pašas nomainīti tiks tikai bojātie posmi... viss tur jau ir iedokumentēts un sabildēts.


viņpus daugavai apvedceļš (A5)arī tiks remontēts

[ Šo ziņu laboja facex, 24 May 2011, 11:59:00 ]

Offline
Hektors
24. May 2011, 12:18 #1178

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


24 May 2011, 11:57:43 facex rakstīja:
par barjerām - barjeras liks atpakaļ tās pašas nomainīti tiks tikai bojātie posmi... viss tur jau ir iedokumentēts un sabildēts.


viņpus daugavai apvedceļš (A5)arī tiks remontēts


Ko tiesi sevi ietver sis projekts?? Kadi uzlabojumi?? Krustojumi paliks tadi pasi??

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
Redliner
24. May 2011, 12:29 #1179

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Man intresē, kad tad atsāksies Rīgas-lidostas apvedceļa turpmākā izbūve pārdaugavas pusē 2013 gadā ?
Offline
s13
24. May 2011, 12:37 #1180

Kopš: 28. Feb 2006

Ziņojumi: 313

Braucu ar: nissan 200sx

kād var pateikt,kāpēc uz Jūrmalenes no skaja līdz Beberbeķu pārejai tās barjeras starp joslām galīgi pie zemes nolaidušās un galīgi šķības,kāpēc nepārtaisa? Džipu viņas noteikti nenoturēs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo