Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
Kaross
16. Jul 2020, 18:31 #1161

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kaut kāda vibrācija no stenda vai automašīnas. Tas nav no dzinēja.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
16. Jul 2020, 18:41 #1162

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Visbiežāk tas ir divmasas spararata dēļ.
Offline
Ruudis
16. Jul 2020, 20:28 #1163

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Ir kādam pieredze ar 130kw 2.0d un chipu? Dpf, egr un flapes gribu paturēt.
Man to vajag vai labāk atturēties?
Offline
dzuris
16. Jul 2020, 23:12 #1164

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Arhajisko d5252t dzinēju kāds var pabaksit vai visi uz modernajām lietām sēž?
Offline
Kristaps5s
17. Jul 2020, 08:22 #1165

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Vieni čipotāji savās mājas lapās apgalvo, ka EGR atslēgšana paildzina DPF mūžu.http://www.remap.lv/lv/egr-off/

Citi raksta ka EGR nedrīkst atslēgt, ja DPF nav izņemts, jo DPF pie atslēgta EGR ātri sabojāsies.http://zdx.lv/lv/egr-off/




"Ja kas Protams izņemsim jūsu DPF"

Offline
AF
17. Jul 2020, 08:27 #1166

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Padomāsim loģiski, bez egr , daļa izplūdes gāzu netiks nosvilināta atkārtoti, tās ies pa taisno caur DPF
Offline
AF
17. Jul 2020, 08:28 #1167

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


16 Jul 2020, 20:28:36 @Ruudis rakstīja:
Ir kādam pieredze ar 130kw 2.0d un chipu? Dpf, egr un flapes gribu paturēt.
Man to vajag vai labāk atturēties?
pāris posti atpakaļ ir kontakts, zvani, izrunāsim
Offline
AF
17. Jul 2020, 08:29 #1168

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


16 Jul 2020, 23:12:36 @dzuris rakstīja:
Arhajisko d5252t dzinēju kāds var pabaksit vai visi uz modernajām lietām sēž?
mierīg
Offline
Kristaps5s
17. Jul 2020, 08:32 #1169

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


17 Jul 2020, 08:27:23 @AF rakstīja:
Padomāsim loģiski, bez egr , daļa izplūdes gāzu netiks nosvilināta atkārtoti, tās ies pa taisno caur DPF



Tieši tā es arī par šito domāju.
Offline
AF
17. Jul 2020, 08:47 #1170

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja vecajiem auto (nu +- līdz euro4 ) tas egr baigo pienesumu dinamikā un degvielas patēriņā nenesa, tad sākot dažam labam jau ar euro4 egr ieverojami samazina degvielas patēriņu un ietekmē dinamiku pie vidējām slodzēm, takā teikt ka visi EGR ir kakas ir aplami, ja pietiekami bieži dot autiņam izdirsties un apkopt auto biežāk, tad tas dzinēja mūžu stipri nesamazinās.
Offline
rencho
04. Aug 2020, 18:07 #1171

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Valmiera , Cēsis, Sigulda- ir kads normals čipotajs, kas savu darbu pieprot?
Offline
Ridlihs
05. Aug 2020, 07:27 #1172

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

https://www.facebook.com/afrchiptuning/

Ar šiem ir kādam bijusi pieredze vai ir kāda atsauksme?
Offline
AF
05. Aug 2020, 11:29 #1173

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Pēc tā kantora vārdiem esot atškirība starp AFR priekš parastā dzinēja iekšējiem dzelžiem un AFR priekš kaltajām iekšām
Offline
streetking
05. Aug 2020, 12:40 #1174

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


17 Jul 2020, 08:32:51 @Kristaps5s rakstīja:

17 Jul 2020, 08:27:23 @AF rakstīja:
Padomāsim loģiski, bez egr , daļa izplūdes gāzu netiks nosvilināta atkārtoti, tās ies pa taisno caur DPF



Tieši tā es arī par šito domāju.


ēdot savas kakas, nekakāsi mazāk...
Offline
kurils
06. Aug 2020, 21:13 #1175

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

saaku arvien vairak briest uz chipu, vet nevaru saprast kur to darit, jo viedokli dazadi, konkurenti viens otru noliek, utt. kur pec lietotaju pieredzes vissakarigak chipot bmw ? e61 30d 173kw
Offline
BigDog24
06. Aug 2020, 21:42 #1176

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

man šķiet, vislabākais chiptunings šiem 10+ gadīgajiem dīzeļiem ir pāris sensoru maiņa kaut kādos 40eur (~2x20eur bosch). Ar laiku visu sensoru rādijumi aizpeld, pēc manas pieredzes, jūtamas foršas izmaiņas (kļūdas kompis met, kad jau samērā brutālas novirzes). - sadales vārpstas pozīcijas sensors (mirklis kad špricēt zupu), ieplūdes kolektora spiediena devējs (špricējamās degvielas apjoma aprēķini)
Offline
hrjaz
07. Aug 2020, 10:51 #1177

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 697

Braucu ar: kuģi pa bruģi


05 Aug 2020, 12:40:54 @streetking rakstīja:

17 Jul 2020, 08:32:51 @Kristaps5s rakstīja:

17 Jul 2020, 08:27:23 @AF rakstīja:
Padomāsim loģiski, bez egr , daļa izplūdes gāzu netiks nosvilināta atkārtoti, tās ies pa taisno caur DPF



Tieši tā es arī par šito domāju.


ēdot savas kakas, nekakāsi mazāk...


Es domāju, ka kakāsi mazāk gan, jo kuņģis sūdos atradīs vēl kādas organismam vajadzīgas vielas un sūdu apjoms samazināsies
Offline
HS
07. Aug 2020, 10:59 #1178

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

šito vajadzētu notestēt
Offline
Mixzzz
07. Aug 2020, 15:15 #1179

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


17 Jul 2020, 08:47:14 @AF rakstīja:
Ja vecajiem auto (nu +- līdz euro4 ) tas egr baigo pienesumu dinamikā un degvielas patēriņā nenesa, tad sākot dažam labam jau ar euro4 egr ieverojami samazina degvielas patēriņu un ietekmē dinamiku pie vidējām slodzēm, takā teikt ka visi EGR ir kakas ir aplami, ja pietiekami bieži dot autiņam izdirsties un apkopt auto biežāk, tad tas dzinēja mūžu stipri nesamazinās.
es vispār īsti neiebraucu, nah cilvēki grib to egr ņemt nost? Tak nekādu mūžu viņš nesamazina un tas ka aizdirsta ieplūde? Nu un? Tak tā atšķirība bez stenda nav jūtama. Tik cik ar flapiem vajag ik pa ~100kkm izmazgāt kolektoru un komplektā iztīrīt Ieplūdes kanālus. Tas galīgi nav dārgi.
Offline
RR04
07. Aug 2020, 15:20 #1180

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


07 Aug 2020, 15:15:33 @Mixzzz rakstīja:

17 Jul 2020, 08:47:14 @AF rakstīja:
Ja vecajiem auto (nu +- līdz euro4 ) tas egr baigo pienesumu dinamikā un degvielas patēriņā nenesa, tad sākot dažam labam jau ar euro4 egr ieverojami samazina degvielas patēriņu un ietekmē dinamiku pie vidējām slodzēm, takā teikt ka visi EGR ir kakas ir aplami, ja pietiekami bieži dot autiņam izdirsties un apkopt auto biežāk, tad tas dzinēja mūžu stipri nesamazinās.
es vispār īsti neiebraucu, nah cilvēki grib to egr ņemt nost? Tak nekādu mūžu viņš nesamazina un tas ka aizdirsta ieplūde? Nu un? Tak tā atšķirība bez stenda nav jūtama. Tik cik ar flapiem vajag ik pa ~100kkm izmazgāt kolektoru un komplektā iztīrīt Ieplūdes kanālus. Tas galīgi nav dārgi.

Neļauj dzinējam brīvi elpot un nevar sludinājumā pierakstīt EGR OFF

[ Šo ziņu laboja RR04, 07 Aug 2020, 15:21:16 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo