Autors | Ziņojums |
RalfsS | 11. Feb 2012, 11:40 |
#1161
|
|
Kopš: 02. Sep 2011
Ziņojumi: 358
Braucu ar: E93
|
10 Feb 2012, 21:18:18 koijotss rakstīja:
10 Feb 2012, 19:48:36 RalfsS rakstīja:
10 Feb 2012, 18:00:02 Vecais_ rakstīja:
10 Feb 2012, 17:54:59 kexxx rakstīja:
tiešām nav izdevīgāk uzlikt šprici kaut vai ar lētākajām sprauslām, nevis nemitīgi jāties ar šāvieniem, regulēšanu un lielāku patēriņu?
+1
Maģistrāle/balons/multivārsts jau ir uz auto..
būs jāpieliek ECU/reduktors/smidzinātāji
Tākā nezinu tās cenas,cik tas prieks varētu izmaksāt lētākajā variantā?
lētākajā variantā ap 230
Nu,skaidrs.Tad jau lakam,ka tā arī būs jādara. |
Offline | |
|
Vecais | 11. Feb 2012, 19:36 |
#1162
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
11 Feb 2012, 10:32:51 daavo rakstīja:
Mehāniskajai špricei gāzes iešprici var uzmeistarot?
Nesen uz monošprici-"elektriskais karburators"(1989') izpīpējam un palaidām 4. paaudzes gāzes iesmidzi
Kautkad martā jāizbrīvē laiks un jāpiesēžas uz Bosch Jetronic elektromehanisko iesmidzi.. prātā jau ir izštukots, bet reāli nav uzlikts.. katrā ziņā ja mono aizgāja tad Jetam arī vajadzētu
Kad palaidīšu iedošu atskaiti..[ Šo ziņu laboja Vecais_, 11 Feb 2012, 19:38:31 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
RL90 | 11. Feb 2012, 20:23 |
#1163
|
|
Kopš: 19. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci
| Vecais, pēc idejas uz monošprici liekot 4to paaudzi, sanāk pat pacelt jaudu un patēriņu salīdzinot ar benzīnu.
|
Offline | |
|
Vecais | 11. Feb 2012, 23:46 |
#1164
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
11 Feb 2012, 20:23:45 RL90 rakstīja:
Vecais, pēc idejas uz monošprici liekot 4to paaudzi, sanāk pat pacelt jaudu un patēriņu salīdzinot ar benzīnu.
Pēc idejas jā -> Kopresijas pakāpe + sadales fāzes + ieplūde + izplūde + aizdedze.. un hp ++ , bet pamatā ir jāsāk ar programējamu motora vadību..
bet vecajiem motoriem ir maza kompresijas pakāpe.. lai justu pieaugumu vajag kompresijas pakāpi no 10.5:1.. iedeāli atmosfēriskajam 14:1 un turbo 12:1.. bet tad bāka ir jatur etanols..
konkrētajā gadījumā(MONO) uz LPG dzinējs ir daudz atsaucīgāks un darbība mierīgāka pret 23 gadus vecu degvielas sistēmu.. viss jauns un precīzs..
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
LOLVO | 12. Feb 2012, 00:55 |
#1165
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| krīze dara savu un jau pat ar dīzeli paliek neizdevīgi. Kā ar gāzi saprotās hondu dzinēji? ir ideja ieķert 2001 akordu un sagāzēt. kurš būtu parocīgākais dzinējs? |
Offline | |
|
Spok5 | 12. Feb 2012, 03:12 |
#1166
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Gondu vārstu ligzdām dikti nepatīk lpg.
Par mehāniku, ja tas ir KE-Jetronic, tad var provēt uzlikt 2 paaudzi, bet nu 2gen mēdz "uzbabahaķ" ieplūdes kolektorā, par ko dalītājgalvas lāpsta un pati dalītājgalva nebūs stāvā sajūsmā. Respektīvi, ir risks, ka pati mehāniskā šprice atmetīs kedas. Nekādi blow offi to mērītājlāpstu nepasargās. Savukārt, atmācīt 2 paaudzi nešaut nav variantu, maisījums ta tiek padots pašā sākumā.
Patiesībā, no mehānikas visi bēgs kā no uguns, lai nebūtu šauro pierīšu jautājumi jārisina. Ja pats skaidri un gaiši saprot, ka var ielidot, tad savādāk. Bet nu tā vai šitā - pašnāvnieks vēl ir jāatrod, kas iestellēs |
Offline | |
|
LOLVO | 12. Feb 2012, 13:52 |
#1167
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| tik traki? |
Offline | |
|
ATB | 12. Feb 2012, 18:56 |
#1168
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Kāda ir atšķirība starp šīm sprauslām:
HANA/OMVL/Vatek? Kuras ir vislabākās un kāpēc? |
Offline | |
|
|
kexxx | 12. Feb 2012, 18:58 |
#1169
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
12 Feb 2012, 18:56:11 ATB rakstīja:
Kāda ir atšķirība starp šīm sprauslām:
HANA/OMVL/Vatek? Kuras ir vislabākās un kāpēc?
hana. tāpēc, ka dārgākās... valtek- lētākās un visvairāk izplatītās.. omvl- pa vidu |
Offline | |
|
Ositis27 | 12. Feb 2012, 19:06 |
#1170
|
|
Kopš: 13. Feb 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 412
Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r
| Jautajums.Cik apmeram varetu izmaksat uzstadit LPG,BMW 520. 2.0 bez vanosa.91.gads. |
Offline | |
|
nagla | 12. Feb 2012, 19:36 |
#1171
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
11 Feb 2012, 19:36:18 Vecais_ rakstīja:
11 Feb 2012, 10:32:51 daavo rakstīja:
Mehāniskajai špricei gāzes iešprici var uzmeistarot?
Nesen uz monošprici-"elektriskais karburators"(1989') izpīpējam un palaidām 4. paaudzes gāzes iesmidzi
Kautkad martā jāizbrīvē laiks un jāpiesēžas uz Bosch Jetronic elektromehanisko iesmidzi.. prātā jau ir izštukots, bet reāli nav uzlikts.. katrā ziņā ja mono aizgāja tad Jetam arī vajadzētu
Kad palaidīšu iedošu atskaiti..
o,tas ir labi,ja sanaks tad no MB neatkausies! |
Offline | |
|
Dzhanis | 12. Feb 2012, 19:51 |
#1172
|
|
Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
12 Feb 2012, 18:56:11 ATB rakstīja:
Kāda ir atšķirība starp šīm sprauslām:
HANA/OMVL/Vatek? Kuras ir vislabākās un kāpēc?
skiet paris lapas atpakalj rakstija, ka OMVL price/performance. hana sprauslam liels brakjis, valtek parak biezi jakopj |
Offline | |
|
Mikuzz | 12. Feb 2012, 20:24 |
#1173
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Kur var nopirkt filtrus apkopei
*Vienmēr aizmirstu izlasīt atbildi |
Offline | |
|
LOLVO | 12. Feb 2012, 20:29 |
#1174
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| gribētos vēl viedoklīšus par japāņu vtech motoriem un gāzi |
Offline | |
|
Laoshi | 12. Feb 2012, 20:40 |
#1175
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
12 Feb 2012, 20:29:53 LOLVO rakstīja:
gribētos vēl viedoklīšus par japāņu vtech motoriem un gāzi
Nu Heinrihs teica, ka flashlube Vtec motoriem ir pat ļoti ieteicams... |
Offline | |
|
LOLVO | 12. Feb 2012, 21:28 |
#1176
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
|
12 Feb 2012, 20:40:47 Laoshi rakstīja:
12 Feb 2012, 20:29:53 LOLVO rakstīja:
gribētos vēl viedoklīšus par japāņu vtech motoriem un gāzi
Nu Heinrihs teica, ka flashlube Vtec motoriem ir pat ļoti ieteicams...
Kā tas flashlube darbojās? Tā ir papildus eļļošanas sistēma, vai piedeva, kas tiek piejaukta degmaisijumam? un cik tāds brīnums padārdzina visu procesu? |
Offline | |
|
|
Laoshi | 12. Feb 2012, 21:38 |
#1177
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
12 Feb 2012, 21:28:14 LOLVO rakstīja:
12 Feb 2012, 20:40:47 Laoshi rakstīja:
12 Feb 2012, 20:29:53 LOLVO rakstīja:
gribētos vēl viedoklīšus par japāņu vtech motoriem un gāzi
Nu Heinrihs teica, ka flashlube Vtec motoriem ir pat ļoti ieteicams...
Kā tas flashlube darbojās? Tā ir papildus eļļošanas sistēma, vai piedeva, kas tiek piejaukta degmaisijumam? un cik tāds brīnums padārdzina visu procesu?
Flashlube ir speciāla eļļa, kas no bačoka tiek pilināta ieplūdē, tā eļļojot vārstus un to sēžas, lai uz tiem neveidojas piedegums un nosēdumi. Maksā 30ls 1 litrs, bet varu kļūdīties. Uz cik pietiek - hvz. Uzliksi - redzēsi |
Offline | |
|
koijotss | 12. Feb 2012, 21:38 |
#1178
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
12 Feb 2012, 21:28:14 LOLVO rakstīja:
12 Feb 2012, 20:40:47 Laoshi rakstīja:
12 Feb 2012, 20:29:53 LOLVO rakstīja:
gribētos vēl viedoklīšus par japāņu vtech motoriem un gāzi
Nu Heinrihs teica, ka flashlube Vtec motoriem ir pat ļoti ieteicams...
Kā tas flashlube darbojās? Tā ir papildus eļļošanas sistēma, vai piedeva, kas tiek piejaukta degmaisijumam? un cik tāds brīnums padārdzina visu procesu?
padārdzina uz ~10000km pa ~10 ls
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
LOLVO | 12. Feb 2012, 21:42 |
#1179
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| mhm nav tik traki. |
Offline | |
|
kexxx | 12. Feb 2012, 21:59 |
#1180
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| ja ir doma mainīt mašīnu speciāli priekš tam, lai liktu gāzi, nafik mainīt pret tādu, kurai ir paliela iespēja, ka gāze "nepatiks"?
es vēl saprastu, ja tā mašīna jau būtu īpašumā un traki negribētos no tās šķirties...
|
Offline | |
|