Autors | Ziņojums |
bmwaddict | 12. Dec 2009, 19:15 |
#1161
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
12 Dec 2009, 18:27:15 SPECS rakstīja:
12 Dec 2009, 16:27:54 bmwaddict rakstīja:
11 Dec 2009, 22:43:38 SPECS rakstīja:
e 34 uz OBC laikam nav tadas funkcijas kas paraditu cik patere stavot uz vietas??
interesanti gan kā stāvot uz vietas vispār var izmērīt patēriņu?
cik man zināms tad tur ir tikai viena iespēja - bezgalība
slikti Tev zinams ir tads paterins ka litri stunda stavot uz vietas
bet cik tad videji stunda litrus ed piem 3.5 e34?
ļoti noderīgs mērījums.. bet kautkā neesmu manījis tādu nevienā mašīnā
nu ko tas tev dos, kad tu to uzzināsi? ja tik ļoti alksti to uzzināt, nobrauc tukšu bāku, ielej precīzi 5 litrus un ļauj brīvgaitā rūcēt, kamēr beidzas degviela, un izrēķini
tikai ko iesākt ar tādiem skaitļiem |
Offline | |
|
matiicins | 12. Dec 2009, 19:22 |
#1162
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
|
12 Dec 2009, 19:15:09 bmwaddict rakstīja:
12 Dec 2009, 18:27:15 SPECS rakstīja:
12 Dec 2009, 16:27:54 bmwaddict rakstīja:
11 Dec 2009, 22:43:38 SPECS rakstīja:
e 34 uz OBC laikam nav tadas funkcijas kas paraditu cik patere stavot uz vietas??
interesanti gan kā stāvot uz vietas vispār var izmērīt patēriņu?
cik man zināms tad tur ir tikai viena iespēja - bezgalība
slikti Tev zinams ir tads paterins ka litri stunda stavot uz vietas
bet cik tad videji stunda litrus ed piem 3.5 e34?
ļoti noderīgs mērījums.. bet kautkā neesmu manījis tādu nevienā mašīnā
nu ko tas tev dos, kad tu to uzzināsi? ja tik ļoti alksti to uzzināt, nobrauc tukšu bāku, ielej precīzi 5 litrus un ļauj brīvgaitā rūcēt, kamēr beidzas degviela, un izrēķini
tikai ko iesākt ar tādiem skaitļiem
diez gan ilgi būs jāgaida, jo opeļiem tādu funkcija ir un 2.2 dīzelim rādīja 0,5 litri/stundā, bet 3.0 benzīnam 1,1 litrs/stundā |
Offline | |
|
other | 12. Dec 2009, 20:18 |
#1163
|
|
Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
| BMW E30 / 316 cik daudz eļļas jālej pie maiņas ? |
Offline | |
|
Markss | 13. Dec 2009, 13:02 |
#1164
|
|
Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
|
11 Dec 2009, 07:31:01 a_meitene rakstīja:
10 Dec 2009, 21:59:38 Markss rakstīja:
zb,jau var kāds palīdzēt,jeb ieteikt pie kā vērsties?
NAVi disku sviež visu laiku ārā,pusgadu pēc iegādes viss bija super,tagad sviež ārā,ielieku,izsviež-ielieku izsviež. Nepalīdz vairākas reizes,pat ar varu nē tīrijis esmu,ar nē. Kur varētu būt problēma?
Tnx
e39?
nonjem klemmi aķim uz 15 min.
e53. Tikko aķi mainīju un bija noņemta strāva,nekas nemainās.
Vai ir iespējams pārrakstīt disku? |
Offline | |
|
Mezhonis | 13. Dec 2009, 14:21 |
#1165
|
|
Kopš: 20. Apr 2008
Ziņojumi: 178
Braucu ar: Izkāpu no BMW 528 un iekāpu MB ML500
| sveicināti! varbut ielidu tur kur nevajag,bet...jautājums sekojošs...
šodien nesabremzējos un ielikos mazdai pēcpusee , mašinai bojats priekšējais kapots (tagad stav uz augšu,ciet ir,bet....)un izgājusi no vietas fāra.paldies dievam radiators vesels. jautajums sekojošs- kur var mēģinat aizbraukt iztaisnot vismaz kapotu. saprotu ka remonts par manam finansem un man nav ne jausmas kādas ir tālakas darbibas.(mazdai gan laikam nepaveicas-džeki runaja ka norakstama) |
Offline | |
|
daugstinsh | 13. Dec 2009, 14:22 |
#1166
|
|
Kopš: 17. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 Pele
| Kāds -kāda
varētu pateikt, kas tagad atrodas
Nautilius vietā!!!????
1.
2.
3. |
Offline | |
|
SteelRat | 13. Dec 2009, 14:25 |
#1167
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163861
Braucu ar: E95
|
13 Dec 2009, 14:22:43 daugstinsh rakstīja:
Kāds -kāda
varētu pateikt, kas tagad atrodas
Nautilius vietā!!!????
1.
2.
3.
kas tas par jatajumu spechukiem poweristi tak neiziet no garazhas, visu laiku e36 jaskruuvee
-----------------
|
Offline | |
|
daugstinsh | 13. Dec 2009, 14:35 |
#1168
|
|
Kopš: 17. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 Pele
|
kas tas par jatajumu spechukiem poweristi tak neiziet no garazhas, visu laiku e36 jaskruuvee
Es jau domāju, ka ar garīgo pasauli cilvēks saslēdzas skrūvējot e36 un visu zin!! |
Offline | |
|
|
SteelRat | 13. Dec 2009, 14:36 |
#1169
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163861
Braucu ar: E95
| tai adresee nekada gariiga pasaule nesanak, tikai alko un narko
-----------------
|
Offline | |
|
LA | 13. Dec 2009, 14:37 |
#1170
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
13 Dec 2009, 14:22:43 daugstinsh rakstīja:
Kāds -kāda
varētu pateikt, kas tagad atrodas
Nautilius vietā!!!????
1.
2.
3.
Ja jautājums ir par to , kas ir ex kluba nautilus vietā , tad tur ir klubs "steam" |
Offline | |
|
daugstinsh | 13. Dec 2009, 14:46 |
#1171
|
|
Kopš: 17. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 Pele
| Paldies!!!!
Steam -> alko <-> narko
Laikam, būs vien jāgriež skaļāk vecais VEFiņš
un mazajam brālim jāliek gaismas slēdzi kustināt on/off !!!!
Limpo limonāde jau ir !!!!
|
Offline | |
|
7788 | 13. Dec 2009, 15:38 |
#1172
|
|
Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
| Palīdziet ar padomu. Manā īpašumā ir trīsfāzu metināmais aparāts(pusautomāts) 1982 gada Migatronic. Problēma tāda, ka loks normāli nedeg metinot, līdz ar to arī metinājuma šuve normāli neveidojas (šuve formējas it kā pa virsu neiekūstot kārtīgi metināmajā materiālā). Iepriekš bija līdzīgi simptomi, tad nomainot diožu tiltu problēma tika atrisināta.
Ar multimetru pārbaudiju diodes, sprostvirzienā strāvu nelaiž
Ar oscilogrāfu apskatijos signāla formu:
Bet metināšanas laikā šāda forma nav novērijama, tikai līdzena taisne ar asakām līdzīgiem izsitieniem
Novēroju, ka pēc metināšanas transformatori uz pirmo un otro fāzi ir jūtami vairāk sasiluši kā trešās fāzes, un tas pats arī bija novērots ar diodēm, tās kuras ir aiz trešas fāzes trafa bija krietni vēsākas par pirmā un otrā trafa diodēm. |
Offline | |
|
webo | 13. Dec 2009, 16:13 |
#1173
|
|
Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
| Kādi ir simptomi kad ir beikta mufte?
E39 2.5 benzīns |
Offline | |
|
webo | 13. Dec 2009, 16:31 |
#1174
|
|
Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
| Karoče ja man ventilators uz muftes griežas visulaiku ar vienu ātrumu kaut arī temp. jau ir gandrīz sarkanajā, tad tas nozīmē ka muftei ir kaput??? |
Offline | |
|
Srakans | 13. Dec 2009, 16:34 |
#1175
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Nu uz to velk Nosulojusi nav |
Offline | |
|
webo | 13. Dec 2009, 16:40 |
#1176
|
|
Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
|
13 Dec 2009, 16:34:44 Srakans rakstīja:
Nu uz to velk Nosulojusi nav
Nav.
Vienu dien viņš pēkšņi uzkarsa, paskatijos apakšējo patruboku-auksts, augšējais ellīgi karsts. Nodomāju ka termostats kaput. Šodien nomainiju termostatu, itkā ir labāk pabraucu atgaisoju(ja pareiz to darīju) itkā kormāli, pēctam atkal temp. sakāpa augšā, a ventilators tur griežas tā itkā nekas nebūtu noticis |
Offline | |
|
|
djmixx | 13. Dec 2009, 16:41 |
#1177
|
|
Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Ja mufti vari apturet ar rokam pat ja masina ir jau uzsilusi lidz normai tas ar jau nebus labi!!! |
Offline | |
|
Srakans | 13. Dec 2009, 16:43 |
#1178
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
13 Dec 2009, 16:40:54 webo rakstīja:
13 Dec 2009, 16:34:44 Srakans rakstīja:
Nu uz to velk Nosulojusi nav
Nav.
Vienu dien viņš pēkšņi uzkarsa, paskatijos apakšējo patruboku-auksts, augšējais ellīgi karsts. Nodomāju ka termostats kaput. Šodien nomainiju termostatu, itkā ir labāk pabraucu atgaisoju(ja pareiz to darīju) itkā kormāli, pēctam atkal temp. sakāpa augšā, a ventilators tur griežas tā itkā nekas nebūtu noticis
Nu ja augšējā ellīgi karsta, apakšējā auksta, tad karšanai imo ir cits iemesls nevis mufta |
Offline | |
|
djmixx | 13. Dec 2009, 16:46 |
#1179
|
|
Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
|
13 Dec 2009, 16:43:17 Srakans rakstīja:
13 Dec 2009, 16:40:54 webo rakstīja:
13 Dec 2009, 16:34:44 Srakans rakstīja:
Nu uz to velk Nosulojusi nav
Nav.
Vienu dien viņš pēkšņi uzkarsa, paskatijos apakšējo patruboku-auksts, augšējais ellīgi karsts. Nodomāju ka termostats kaput. Šodien nomainiju termostatu, itkā ir labāk pabraucu atgaisoju(ja pareiz to darīju) itkā kormāli, pēctam atkal temp. sakāpa augšā, a ventilators tur griežas tā itkā nekas nebūtu noticis
Nu ja augšējā ellīgi karsta, apakšējā auksta, tad karšanai imo ir cits iemesls nevis mufta
Protams saja gadiju ir termostats jeb jamaina radioators!!!Par radiotoru:"Dzek ieks e39 bij tada pati problema, kad nomainijam termostatu tas pats, izradijas ieprieksejais saimnieks bija lietojis to pulveri kas ir pret sulosanu, un del ta tadas divainas sekas"!!!! |
Offline | |
|
webo | 13. Dec 2009, 16:46 |
#1180
|
|
Kopš: 08. Dec 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar:
|
13 Dec 2009, 16:43:17 Srakans rakstīja:
13 Dec 2009, 16:40:54 webo rakstīja:
13 Dec 2009, 16:34:44 Srakans rakstīja:
Nu uz to velk Nosulojusi nav
Nav.
Vienu dien viņš pēkšņi uzkarsa, paskatijos apakšējo patruboku-auksts, augšējais ellīgi karsts. Nodomāju ka termostats kaput. Šodien nomainiju termostatu, itkā ir labāk pabraucu atgaisoju(ja pareiz to darīju) itkā kormāli, pēctam atkal temp. sakāpa augšā, a ventilators tur griežas tā itkā nekas nebūtu noticis
Nu ja augšējā ellīgi karsta, apakšējā auksta, tad karšanai imo ir cits iemesls nevis mufta
nu termostatu nomainiju, kas vēl varētu būt ka negrib iet pa lielo apli? Ja iet pa lielo apli ta abas trubas tak ir vienādas temp |
Offline | |
|