Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
bmwaddict
12. Dec 2009, 19:15 #1161

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


12 Dec 2009, 18:27:15 SPECS rakstīja:

12 Dec 2009, 16:27:54 bmwaddict rakstīja:

11 Dec 2009, 22:43:38 SPECS rakstīja:
e 34 uz OBC laikam nav tadas funkcijas kas paraditu cik patere stavot uz vietas??


interesanti gan kā stāvot uz vietas vispār var izmērīt patēriņu?
cik man zināms tad tur ir tikai viena iespēja - bezgalība
slikti Tev zinams ir tads paterins ka litri stunda stavot uz vietas
bet cik tad videji stunda litrus ed piem 3.5 e34?

ļoti noderīgs mērījums.. bet kautkā neesmu manījis tādu nevienā mašīnā
nu ko tas tev dos, kad tu to uzzināsi? ja tik ļoti alksti to uzzināt, nobrauc tukšu bāku, ielej precīzi 5 litrus un ļauj brīvgaitā rūcēt, kamēr beidzas degviela, un izrēķini
tikai ko iesākt ar tādiem skaitļiem
Offline
matiicins
12. Dec 2009, 19:22 #1162

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


12 Dec 2009, 19:15:09 bmwaddict rakstīja:

12 Dec 2009, 18:27:15 SPECS rakstīja:

12 Dec 2009, 16:27:54 bmwaddict rakstīja:

11 Dec 2009, 22:43:38 SPECS rakstīja:
e 34 uz OBC laikam nav tadas funkcijas kas paraditu cik patere stavot uz vietas??


interesanti gan kā stāvot uz vietas vispār var izmērīt patēriņu?
cik man zināms tad tur ir tikai viena iespēja - bezgalība
slikti Tev zinams ir tads paterins ka litri stunda stavot uz vietas
bet cik tad videji stunda litrus ed piem 3.5 e34?

ļoti noderīgs mērījums.. bet kautkā neesmu manījis tādu nevienā mašīnā
nu ko tas tev dos, kad tu to uzzināsi? ja tik ļoti alksti to uzzināt, nobrauc tukšu bāku, ielej precīzi 5 litrus un ļauj brīvgaitā rūcēt, kamēr beidzas degviela, un izrēķini
tikai ko iesākt ar tādiem skaitļiem
diez gan ilgi būs jāgaida, jo opeļiem tādu funkcija ir un 2.2 dīzelim rādīja 0,5 litri/stundā, bet 3.0 benzīnam 1,1 litrs/stundā
Offline
other
12. Dec 2009, 20:18 #1163

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

BMW E30 / 316 cik daudz eļļas jālej pie maiņas ?
Offline
Markss
13. Dec 2009, 13:02 #1164

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


11 Dec 2009, 07:31:01 a_meitene rakstīja:

10 Dec 2009, 21:59:38 Markss rakstīja:
zb,jau var kāds palīdzēt,jeb ieteikt pie kā vērsties?
NAVi disku sviež visu laiku ārā,pusgadu pēc iegādes viss bija super,tagad sviež ārā,ielieku,izsviež-ielieku izsviež. Nepalīdz vairākas reizes,pat ar varu nē tīrijis esmu,ar nē. Kur varētu būt problēma?
Tnx


e39?

nonjem klemmi aķim uz 15 min.

e53. Tikko aķi mainīju un bija noņemta strāva,nekas nemainās.
Vai ir iespējams pārrakstīt disku?
Offline
Mezhonis
13. Dec 2009, 14:21 #1165

Kopš: 20. Apr 2008

Ziņojumi: 178

Braucu ar: Izkāpu no BMW 528 un iekāpu MB ML500

sveicināti! varbut ielidu tur kur nevajag,bet...jautājums sekojošs...
šodien nesabremzējos un ielikos mazdai pēcpusee , mašinai bojats priekšējais kapots (tagad stav uz augšu,ciet ir,bet....)un izgājusi no vietas fāra.paldies dievam radiators vesels. jautajums sekojošs- kur var mēģinat aizbraukt iztaisnot vismaz kapotu. saprotu ka remonts par manam finansem un man nav ne jausmas kādas ir tālakas darbibas.(mazdai gan laikam nepaveicas-džeki runaja ka norakstama)
Offline
daugstinsh
13. Dec 2009, 14:22 #1166

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e36 Pele

Kāds -kāda
varētu pateikt, kas tagad atrodas
Nautilius vietā!!!????

1.
2.
3.
Offline
SteelRat
13. Dec 2009, 14:25 #1167

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163727

Braucu ar: E95


13 Dec 2009, 14:22:43 daugstinsh rakstīja:
Kāds -kāda
varētu pateikt, kas tagad atrodas
Nautilius vietā!!!????

1.
2.
3.


kas tas par jatajumu spechukiem poweristi tak neiziet no garazhas, visu laiku e36 jaskruuvee

-----------------
Offline
daugstinsh
13. Dec 2009, 14:35 #1168

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e36 Pele



kas tas par jatajumu spechukiem poweristi tak neiziet no garazhas, visu laiku e36 jaskruuvee


Es jau domāju, ka ar garīgo pasauli cilvēks saslēdzas skrūvējot e36 un visu zin!!
Offline
SteelRat
13. Dec 2009, 14:36 #1169

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163727

Braucu ar: E95

tai adresee nekada gariiga pasaule nesanak, tikai alko un narko

-----------------
Offline
LA
13. Dec 2009, 14:37 #1170

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


13 Dec 2009, 14:22:43 daugstinsh rakstīja:
Kāds -kāda
varētu pateikt, kas tagad atrodas
Nautilius vietā!!!????

1.
2.
3.


Ja jautājums ir par to , kas ir ex kluba nautilus vietā , tad tur ir klubs "steam"
Offline
daugstinsh
13. Dec 2009, 14:46 #1171

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e36 Pele

Paldies!!!!
Steam -> alko <-> narko


Laikam, būs vien jāgriež skaļāk vecais VEFiņš
un mazajam brālim jāliek gaismas slēdzi kustināt on/off !!!!
Limpo limonāde jau ir !!!!

Offline
7788
13. Dec 2009, 15:38 #1172

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Palīdziet ar padomu. Manā īpašumā ir trīsfāzu metināmais aparāts(pusautomāts) 1982 gada Migatronic. Problēma tāda, ka loks normāli nedeg metinot, līdz ar to arī metinājuma šuve normāli neveidojas (šuve formējas it kā pa virsu neiekūstot kārtīgi metināmajā materiālā). Iepriekš bija līdzīgi simptomi, tad nomainot diožu tiltu problēma tika atrisināta.
Ar multimetru pārbaudiju diodes, sprostvirzienā strāvu nelaiž
Ar oscilogrāfu apskatijos signāla formu:

Bet metināšanas laikā šāda forma nav novērijama, tikai līdzena taisne ar asakām līdzīgiem izsitieniem
Novēroju, ka pēc metināšanas transformatori uz pirmo un otro fāzi ir jūtami vairāk sasiluši kā trešās fāzes, un tas pats arī bija novērots ar diodēm, tās kuras ir aiz trešas fāzes trafa bija krietni vēsākas par pirmā un otrā trafa diodēm.
Offline
webo
13. Dec 2009, 16:13 #1173

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:

Kādi ir simptomi kad ir beikta mufte?

E39 2.5 benzīns
Offline
webo
13. Dec 2009, 16:31 #1174

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:

Karoče ja man ventilators uz muftes griežas visulaiku ar vienu ātrumu kaut arī temp. jau ir gandrīz sarkanajā, tad tas nozīmē ka muftei ir kaput???
Offline
Srakans
13. Dec 2009, 16:34 #1175

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nu uz to velk Nosulojusi nav
Offline
webo
13. Dec 2009, 16:40 #1176

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:


13 Dec 2009, 16:34:44 Srakans rakstīja:
Nu uz to velk Nosulojusi nav


Nav.
Vienu dien viņš pēkšņi uzkarsa, paskatijos apakšējo patruboku-auksts, augšējais ellīgi karsts. Nodomāju ka termostats kaput. Šodien nomainiju termostatu, itkā ir labāk pabraucu atgaisoju(ja pareiz to darīju) itkā kormāli, pēctam atkal temp. sakāpa augšā, a ventilators tur griežas tā itkā nekas nebūtu noticis
Offline
djmixx
13. Dec 2009, 16:41 #1177

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Ja mufti vari apturet ar rokam pat ja masina ir jau uzsilusi lidz normai tas ar jau nebus labi!!!
Offline
Srakans
13. Dec 2009, 16:43 #1178

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


13 Dec 2009, 16:40:54 webo rakstīja:

13 Dec 2009, 16:34:44 Srakans rakstīja:
Nu uz to velk Nosulojusi nav


Nav.
Vienu dien viņš pēkšņi uzkarsa, paskatijos apakšējo patruboku-auksts, augšējais ellīgi karsts. Nodomāju ka termostats kaput. Šodien nomainiju termostatu, itkā ir labāk pabraucu atgaisoju(ja pareiz to darīju) itkā kormāli, pēctam atkal temp. sakāpa augšā, a ventilators tur griežas tā itkā nekas nebūtu noticis

Nu ja augšējā ellīgi karsta, apakšējā auksta, tad karšanai imo ir cits iemesls nevis mufta
Offline
djmixx
13. Dec 2009, 16:46 #1179

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:


13 Dec 2009, 16:43:17 Srakans rakstīja:

13 Dec 2009, 16:40:54 webo rakstīja:

13 Dec 2009, 16:34:44 Srakans rakstīja:
Nu uz to velk Nosulojusi nav


Nav.
Vienu dien viņš pēkšņi uzkarsa, paskatijos apakšējo patruboku-auksts, augšējais ellīgi karsts. Nodomāju ka termostats kaput. Šodien nomainiju termostatu, itkā ir labāk pabraucu atgaisoju(ja pareiz to darīju) itkā kormāli, pēctam atkal temp. sakāpa augšā, a ventilators tur griežas tā itkā nekas nebūtu noticis

Nu ja augšējā ellīgi karsta, apakšējā auksta, tad karšanai imo ir cits iemesls nevis mufta

Protams saja gadiju ir termostats jeb jamaina radioators!!!Par radiotoru:"Dzek ieks e39 bij tada pati problema, kad nomainijam termostatu tas pats, izradijas ieprieksejais saimnieks bija lietojis to pulveri kas ir pret sulosanu, un del ta tadas divainas sekas"!!!!
Offline
webo
13. Dec 2009, 16:46 #1180

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:


13 Dec 2009, 16:43:17 Srakans rakstīja:

13 Dec 2009, 16:40:54 webo rakstīja:

13 Dec 2009, 16:34:44 Srakans rakstīja:
Nu uz to velk Nosulojusi nav


Nav.
Vienu dien viņš pēkšņi uzkarsa, paskatijos apakšējo patruboku-auksts, augšējais ellīgi karsts. Nodomāju ka termostats kaput. Šodien nomainiju termostatu, itkā ir labāk pabraucu atgaisoju(ja pareiz to darīju) itkā kormāli, pēctam atkal temp. sakāpa augšā, a ventilators tur griežas tā itkā nekas nebūtu noticis

Nu ja augšējā ellīgi karsta, apakšējā auksta, tad karšanai imo ir cits iemesls nevis mufta


nu termostatu nomainiju, kas vēl varētu būt ka negrib iet pa lielo apli? Ja iet pa lielo apli ta abas trubas tak ir vienādas temp
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo