Autors | Ziņojums |
1414 | 14. Mar 2009, 15:47 |
#1161
|
|
Kopš: 04. Oct 2007
Ziņojumi: 792
Braucu ar: IX un VI
| Tie kas ir 'auto-insideri' tie tāpat pēc pāris niansēm atšķirs, jo tādi rakstītāji (nesen bija par HF integrali Martini edisn )ir daudz. Torni, bet Tu jau zini, ka ir tādi, kuriem tme arī šķiet nevietā ar pašu makinenu sasaistīti |
Offline | |
|
PG | 14. Mar 2009, 15:56 |
#1162
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| es jauniibaa uz audi un vel joprojaam savaa garazhaa gribeetu redzeet sport quattro, tapeec briinos par taadu edishinu, jo neesmu dzirdeejis
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
Belluuns | 14. Mar 2009, 15:58 |
#1163
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| ja redzi vecu a4 zalju as-22, luudzu nedrochii uz vinja |
Offline | |
|
1414 | 14. Mar 2009, 16:07 |
#1164
|
|
Kopš: 04. Oct 2007
Ziņojumi: 792
Braucu ar: IX un VI
| Forshi apzināties, ka garāžā stāv piem.šisskaistulis , kas maksā tik, cik viss miteklis
+ varētu būt tāds, ka urlas šādus auto neiekāro, jo E39 ar M šķiet vērtīgāka
p.s. lētākais, ko atradu mobile.de
[ Šo ziņu laboja 1414, 14 Mar 2009, 16:14:50 ] |
Offline | |
|
DoubleD | 14. Mar 2009, 16:13 |
#1165
|
|
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
14 Mar 2009, 15:41:32 tornis rakstīja:
kas ir michela es zinu man jauniibaa bija video kasete par audi, kur bija gan b grupa gan shoseja. vinju no drisleshanas melnbalta palika
bet kas par edishinu nejeponjimaju ar ko vinsh atshkiras sludinajuma jau var ierakstiit arii Walter Röhrl edishn
Melnaa kraasaa, kvatra, ar sarkanu aadas salonu un plastikaata bagazhnieka vaaku.
kopaa taadas tika sarazhotas 500gb
Bute[ Šo ziņu laboja DoubleD, 14 Mar 2009, 16:18:14 ]
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
PG | 14. Mar 2009, 16:34 |
#1166
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| pirms paaris gadiem sportQ vareeja ~ 50k eur dabuut
skaic, marketinga triks tas edishns [ Šo ziņu laboja tornis, 14 Mar 2009, 16:35:51 ]
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
JZ | 14. Mar 2009, 16:39 |
#1167
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| iedodiet kādu daudz maz ticamu rakstu, kur var izlasīt ka tāda MM limitētā versija ir vispār ražota, kaut norādi VIN sēriju, modifikāciju sarakstu, sludinājums ss.lv jau nu galīgi nepārliecina... un wikipedia rakstā nekas par to limitēto Coupe sēriju ar nav |
Offline | |
|
PG | 14. Mar 2009, 16:42 |
#1168
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| +1
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
|
dace | 14. Mar 2009, 16:51 |
#1169
|
|
Kopš: 24. Nov 2003
Ziņojumi: 7152
Braucu ar: 44
| oo, chau, jz! prieks redzeet eeteraa
kur pazudis?
seezhu un kjikjinu, kaa juus te ss dzhekiem biziiti bojaajat |
Offline | |
|
britva | 14. Mar 2009, 16:54 |
#1170
|
|
Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| šeit arī nekas nav minēts par Mišelas edišenu |
Offline | |
|
PG | 14. Mar 2009, 16:56 |
#1171
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| kas ir ss dzeki
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
us | 14. Mar 2009, 17:07 |
#1172
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Audi-style džeki par šo jautājumu pat aizsūtīja meilu uz fāterlandi un noskaidroja, ka:
Audi Coupe (kāreiz tāda kā bildē) - melna ar sarkanas ādas salonu. Protams, quattro. Saražoti 100 eksemplāri par godu visu sieviešu sievietei autosportā - Michele Mouton.
Info nāk no Audi AG Customer Care
http://www.coupe-quattro.net/audicoupequattro1.htm[ Šo ziņu laboja us, 14 Mar 2009, 17:10:58 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 14. Mar 2009, 17:41 |
#1173
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| JZ welcome back to hell
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
ParaTr00per | 14. Mar 2009, 18:25 |
#1174
|
|
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
14 Mar 2009, 18:09:31 adolfs rakstīja:
labaak parunaajam par platjoslas zondes novietojumu pie OE ecu reguleeshanas.
1maas OE zondes vietaa skruuveet (kaa reguleejot spooorta ecu, kad orig njem araa) nesanaaks, bet 2tra imo jau ir par taalu (downpie taalajaa galaa apm 1m no lurbo).
zondes pamaaciiba ir rakstiits apm 40cm no lurbo, bet tas ir tieshi apshaa zem matora
kaadi risinaajumi? kas buus ja taisiis vee1nu caurumu blakaam 1majai OE zondei uzreiz aiz lurbaka? tas widbands tach nesausiis/norm darbosies, jo taadus tach arii izmanto reguleejot spoorta ecu, ne?
tad kaadas idejas/priekshlikumi? JZ
veel vienu caurumu. daudziem am dp jau ir papildus caurumi wb zondei, speciaali shkjuuneru vajadziibaam |
Offline | |
|
Spok5 | 14. Mar 2009, 18:31 |
#1175
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Principā, ja tur pa vidu starp trrrbo un zondi nav nekādi caurumi, geiti uz kosmosu, katalizatori vai vēl hvz kas, tad tam attālumam vienīgā loma ir temperatūrā.
Widebands gribēs atmest kedas, ja šamo saprātīgi neuzsildīs un kurbulēs/ekspluatēs zvezdaļotu.
Man piem. LM-1 innovate smuk rāda kamēr tas sū sildās (elektriski). Sasildās un šķiļ to upuri klāt. Bet nu tas ir spooooooorta kompūteru grozot.
Nu un mazāk iespējas ieraut nāsī gaisu pa savienojuma vietām, tātad procentuāli mazāka iespēja dabūt fēleri rādījumos. |
Offline | |
|
Ryan | 14. Mar 2009, 20:09 |
#1176
|
|
Kopš: 09. Feb 2006
Ziņojumi: 491
Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.
| runājot par MME, šeit manējais
[ Šo ziņu laboja Ryan, 14 Mar 2009, 20:10:39 ] |
Offline | |
|
|
Spok5 | 14. Mar 2009, 20:24 |
#1177
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
14 Mar 2009, 19:37:59 adolfs rakstīja:
un ko tu reguleejot detonaacijai izmanto? OE deveeju vai kko veel papildus? EGT arii meeri?
regulee uz rulljiem vai pa Artileerijas ielu? vai un kaa slogo?
Labākais klabēšanas detektors ir paša ausis Principā, stetoskops pārtaisīts. OE dačiki neder nekam, pašaura josla + vēl čakarēties, jo nu katrs motors klab savādāk.
Nu jā, es ar turbo neņemos, ar to lai ikaunis un krievs čikājās. Līdz ar to, man EGT neinteresē gandrīz nemaz. Pareizāk, ar turbo sāks ņemties, kad es beidzot vienu opeļmotoru salikšu, man kautkā nepatīk eksperimentēt ar ne saviem dzelžiem.
Slogo ar vecām bremzēm (klučiem), nevar tak glaunos klučus drillēt vislaik, mazliet jau sanak transmisiju pačikāt, bet šitiem mazajiem N/A divriteņiem pietiek. Kautgan, dzeltenais krokodils sāk lēnām palikt nekontrolējams, sāk prasīties pēc ruļļiem, lai bez stressa to var sadarīt. Man jau tie N/A agregāti iet Alpha-N (rpm vs tps)+ ārējās korekcijas pēc vēlmes.
Artilērijas ielas iedzīvotāji noteikti nav starā, kad taisa nevis base, bet mazas korekcijas un eksperimentus, kur mani tolkom klāt nemaz nevajag. LM-1 ieslēdz logeri (afr, tps, rpm), bračka aizbrauc paālējās pa rīgas rajonu, atved logus un tālāk onānisms pie pc. |
Offline | |
|
GintsK | 14. Mar 2009, 21:26 |
#1178
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Par to zondes novietojumu ir ļoti strīdīgi. Tur jāsaprot, dēļ kā viņas var noklāties, un kāpēc rādīt neprecīzi.
Noklāties var dēļ sķidruma uz karsta sildelementa (tapēc ačgāni ir uzsildīt un tad darbināt. OE WB tā nedara) un otrs ir izpūtēja nejēdzīga rezonanse (mehāniska nevis akustiska)
Nu a neprecīzi sāk rādīt no 850C. Un arī, cik saprotu ne traki. Un pie virsspiediena izpūtējā (nevajag ar viņu tūnēt BIG TURBO ar STOCK EXHAUST)
Un tā nu novērojumi rāda, pretēji manuāļiem ar pārspīlēti lieliem attālumiem, ka platjoslas zonde ļoti labi pilda funkciju esot saprātīgi tuvu motoram, jo tur ir mazāk kabatu kondensātam un mazāka vibrācijas iespēja. Pēc turbīnas 850 arī vajag ļoti pacensties lai dabūtu...
Ir paņēmiens zondei montēt tālāk no plūsmas, lai tā labāk dzesētos.
Pats nemīlu innovate darinājumus.Nu dikti neuzticami.
Gints |
Offline | |
|
gt99 | 14. Mar 2009, 21:32 |
#1179
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Basically, Kris, RWD cars will generally do just the oposite as what you stated the EVO likes. The EVO is prodominately a FWD car with a little help from the rear wheels.
p.s. runa par asfalta braukšanu, no worries
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
Spok5 | 14. Mar 2009, 21:43 |
#1180
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Nez, zonde pati ir bosch kurš tur. Pagaidām iet. Tipiskais alfametrs gan sāka gļučīt un muļķības rādīt, nav laika pieķerties un pētīt kas notika. Parasti es ar prasto alfametru ņēmos (kratoties nav jābola acis cik tad ir), LM-1 tika gādāts tikai dēļ logošanas, lai kaujas apstākļos var iepētīt kas notiek. Patreiz sanāk lietot kā pamatrīku.
A par kondensātu izpūtējā visi breiko, tik man sāk rasties jautājums, cik tad vajag, lai kedas atmestu? Protams, ja zondes caurums ir trubai apakšā, tad es jautājumus neuzdodu, bet ja zonde ir nomāli vismaz ar kautkādu lenķi virs horizonta, tad jau būtu tā kā jābūt po. |
Offline | |
|