Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
1414
14. Mar 2009, 15:47 #1161

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Tie kas ir 'auto-insideri' tie tāpat pēc pāris niansēm atšķirs, jo tādi rakstītāji (nesen bija par HF integrali Martini edisn )ir daudz. Torni, bet Tu jau zini, ka ir tādi, kuriem tme arī šķiet nevietā ar pašu makinenu sasaistīti
Offline
PG
14. Mar 2009, 15:56 #1162

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

es jauniibaa uz audi un vel joprojaam savaa garazhaa gribeetu redzeet sport quattro, tapeec briinos par taadu edishinu, jo neesmu dzirdeejis

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Belluuns
14. Mar 2009, 15:58 #1163

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro

ja redzi vecu a4 zalju as-22, luudzu nedrochii uz vinja
Offline
1414
14. Mar 2009, 16:07 #1164

Kopš: 04. Oct 2007

Ziņojumi: 792

Braucu ar: IX un VI

Forshi apzināties, ka garāžā stāv piem.šisskaistulis , kas maksā tik, cik viss miteklis
+ varētu būt tāds, ka urlas šādus auto neiekāro, jo E39 ar M šķiet vērtīgāka
p.s. lētākais, ko atradu mobile.de

[ Šo ziņu laboja 1414, 14 Mar 2009, 16:14:50 ]

Offline
DoubleD
14. Mar 2009, 16:13 #1165

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


14 Mar 2009, 15:41:32 tornis rakstīja:
kas ir michela es zinu man jauniibaa bija video kasete par audi, kur bija gan b grupa gan shoseja. vinju no drisleshanas melnbalta palika

bet kas par edishinu nejeponjimaju ar ko vinsh atshkiras sludinajuma jau var ierakstiit arii Walter Röhrl edishn


Melnaa kraasaa, kvatra, ar sarkanu aadas salonu un plastikaata bagazhnieka vaaku.

kopaa taadas tika sarazhotas 500gb


Bute

[ Šo ziņu laboja DoubleD, 14 Mar 2009, 16:18:14 ]



-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
PG
14. Mar 2009, 16:34 #1166

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

pirms paaris gadiem sportQ vareeja ~ 50k eur dabuut

skaic, marketinga triks tas edishns

[ Šo ziņu laboja tornis, 14 Mar 2009, 16:35:51 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
JZ
14. Mar 2009, 16:39 #1167

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

iedodiet kādu daudz maz ticamu rakstu, kur var izlasīt ka tāda MM limitētā versija ir vispār ražota, kaut norādi VIN sēriju, modifikāciju sarakstu, sludinājums ss.lv jau nu galīgi nepārliecina... un wikipedia rakstā nekas par to limitēto Coupe sēriju ar nav
Offline
PG
14. Mar 2009, 16:42 #1168

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

+1

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
dace
14. Mar 2009, 16:51 #1169

Kopš: 24. Nov 2003

Ziņojumi: 7152

Braucu ar: 44

oo, chau, jz! prieks redzeet eeteraa
kur pazudis?

seezhu un kjikjinu, kaa juus te ss dzhekiem biziiti bojaajat
Offline
britva
14. Mar 2009, 16:54 #1170

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

šeit arī nekas nav minēts par Mišelas edišenu
Offline
PG
14. Mar 2009, 16:56 #1171

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

kas ir ss dzeki

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
us
14. Mar 2009, 17:07 #1172

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Audi-style džeki par šo jautājumu pat aizsūtīja meilu uz fāterlandi un noskaidroja, ka:

Audi Coupe (kāreiz tāda kā bildē) - melna ar sarkanas ādas salonu. Protams, quattro. Saražoti 100 eksemplāri par godu visu sieviešu sievietei autosportā - Michele Mouton.

Info nāk no Audi AG Customer Care

http://www.coupe-quattro.net/audicoupequattro1.htm

[ Šo ziņu laboja us, 14 Mar 2009, 17:10:58 ]

Offline
GirtzB
14. Mar 2009, 17:41 #1173

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

JZ welcome back to hell

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
ParaTr00per
14. Mar 2009, 18:25 #1174

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


14 Mar 2009, 18:09:31 adolfs rakstīja:
labaak parunaajam par platjoslas zondes novietojumu pie OE ecu reguleeshanas.

1maas OE zondes vietaa skruuveet (kaa reguleejot spooorta ecu, kad orig njem araa) nesanaaks, bet 2tra imo jau ir par taalu (downpie taalajaa galaa apm 1m no lurbo).

zondes pamaaciiba ir rakstiits apm 40cm no lurbo, bet tas ir tieshi apshaa zem matora

kaadi risinaajumi? kas buus ja taisiis vee1nu caurumu blakaam 1majai OE zondei uzreiz aiz lurbaka? tas widbands tach nesausiis/norm darbosies, jo taadus tach arii izmanto reguleejot spoorta ecu, ne?

tad kaadas idejas/priekshlikumi? JZ


veel vienu caurumu. daudziem am dp jau ir papildus caurumi wb zondei, speciaali shkjuuneru vajadziibaam
Offline
Spok5
14. Mar 2009, 18:31 #1175

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Principā, ja tur pa vidu starp trrrbo un zondi nav nekādi caurumi, geiti uz kosmosu, katalizatori vai vēl hvz kas, tad tam attālumam vienīgā loma ir temperatūrā.

Widebands gribēs atmest kedas, ja šamo saprātīgi neuzsildīs un kurbulēs/ekspluatēs zvezdaļotu.

Man piem. LM-1 innovate smuk rāda kamēr tas sū sildās (elektriski). Sasildās un šķiļ to upuri klāt. Bet nu tas ir spooooooorta kompūteru grozot.

Nu un mazāk iespējas ieraut nāsī gaisu pa savienojuma vietām, tātad procentuāli mazāka iespēja dabūt fēleri rādījumos.
Offline
Ryan
14. Mar 2009, 20:09 #1176

Kopš: 09. Feb 2006

Ziņojumi: 491

Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.

runājot par MME, šeit manējais

[ Šo ziņu laboja Ryan, 14 Mar 2009, 20:10:39 ]

Offline
Spok5
14. Mar 2009, 20:24 #1177

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


14 Mar 2009, 19:37:59 adolfs rakstīja:
un ko tu reguleejot detonaacijai izmanto? OE deveeju vai kko veel papildus? EGT arii meeri?
regulee uz rulljiem vai pa Artileerijas ielu? vai un kaa slogo?


Labākais klabēšanas detektors ir paša ausis Principā, stetoskops pārtaisīts. OE dačiki neder nekam, pašaura josla + vēl čakarēties, jo nu katrs motors klab savādāk.

Nu jā, es ar turbo neņemos, ar to lai ikaunis un krievs čikājās. Līdz ar to, man EGT neinteresē gandrīz nemaz. Pareizāk, ar turbo sāks ņemties, kad es beidzot vienu opeļmotoru salikšu, man kautkā nepatīk eksperimentēt ar ne saviem dzelžiem.

Slogo ar vecām bremzēm (klučiem), nevar tak glaunos klučus drillēt vislaik, mazliet jau sanak transmisiju pačikāt, bet šitiem mazajiem N/A divriteņiem pietiek. Kautgan, dzeltenais krokodils sāk lēnām palikt nekontrolējams, sāk prasīties pēc ruļļiem, lai bez stressa to var sadarīt. Man jau tie N/A agregāti iet Alpha-N (rpm vs tps)+ ārējās korekcijas pēc vēlmes.

Artilērijas ielas iedzīvotāji noteikti nav starā, kad taisa nevis base, bet mazas korekcijas un eksperimentus, kur mani tolkom klāt nemaz nevajag. LM-1 ieslēdz logeri (afr, tps, rpm), bračka aizbrauc paālējās pa rīgas rajonu, atved logus un tālāk onānisms pie pc.
Offline
GintsK
14. Mar 2009, 21:26 #1178

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Par to zondes novietojumu ir ļoti strīdīgi. Tur jāsaprot, dēļ kā viņas var noklāties, un kāpēc rādīt neprecīzi.
Noklāties var dēļ sķidruma uz karsta sildelementa (tapēc ačgāni ir uzsildīt un tad darbināt. OE WB tā nedara) un otrs ir izpūtēja nejēdzīga rezonanse (mehāniska nevis akustiska)
Nu a neprecīzi sāk rādīt no 850C. Un arī, cik saprotu ne traki. Un pie virsspiediena izpūtējā (nevajag ar viņu tūnēt BIG TURBO ar STOCK EXHAUST)
Un tā nu novērojumi rāda, pretēji manuāļiem ar pārspīlēti lieliem attālumiem, ka platjoslas zonde ļoti labi pilda funkciju esot saprātīgi tuvu motoram, jo tur ir mazāk kabatu kondensātam un mazāka vibrācijas iespēja. Pēc turbīnas 850 arī vajag ļoti pacensties lai dabūtu...
Ir paņēmiens zondei montēt tālāk no plūsmas, lai tā labāk dzesētos.
Pats nemīlu innovate darinājumus.Nu dikti neuzticami.

Gints
Offline
gt99
14. Mar 2009, 21:32 #1179

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Basically, Kris, RWD cars will generally do just the oposite as what you stated the EVO likes. The EVO is prodominately a FWD car with a little help from the rear wheels.


p.s. runa par asfalta braukšanu, no worries

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Spok5
14. Mar 2009, 21:43 #1180

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Nez, zonde pati ir bosch kurš tur. Pagaidām iet. Tipiskais alfametrs gan sāka gļučīt un muļķības rādīt, nav laika pieķerties un pētīt kas notika. Parasti es ar prasto alfametru ņēmos (kratoties nav jābola acis cik tad ir), LM-1 tika gādāts tikai dēļ logošanas, lai kaujas apstākļos var iepētīt kas notiek. Patreiz sanāk lietot kā pamatrīku.

A par kondensātu izpūtējā visi breiko, tik man sāk rasties jautājums, cik tad vajag, lai kedas atmestu? Protams, ja zondes caurums ir trubai apakšā, tad es jautājumus neuzdodu, bet ja zonde ir nomāli vismaz ar kautkādu lenķi virs horizonta, tad jau būtu tā kā jābūt po.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex