Autors | Ziņojums |
Deivid | 10. Nov 2023, 20:03 |
#1161
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| 10 iebraucieni uz stenda un eļļas maiņa |
Offline | |
|
smudo | 10. Nov 2023, 22:01 |
#1162
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Labs rezultāts 3,2 dzinējam! Kādā veidā jaunie katalizatori paildzina dzinēja mūžu? Vai vecie jau bija aizsērējušies? Ja klāt nekas jaudas ziņā ar jauniem nenāca, tad atgāzu plūsma caur tiem laikam netika īpašu ierobežota - bet toties ekoloģija būs labāka. |
Offline | |
|
smudo | 10. Nov 2023, 22:03 |
#1163
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
10 Nov 2023, 20:03:48 @Deivid rakstīja:
10 iebraucieni uz stenda un eļļas maiņa
Šķeit pamaz. Rūpnīca arī jaunus dzinējus uzreiz pēc salikšanas pārbauda, bet tas tādēļ, ka viņiem nav citu opciju. Vienīgi ja tā regulēšana nebija ļoti ilga, tad varbūt nekas slikts tur nebija, bet principā labāk esot sākumā piebrauk mierīgi un tad regulēt. |
Offline | |
|
GirtzB | 10. Nov 2023, 22:07 |
#1164
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Ar piebraukšanu ir diezgan padaudz teoriju bet metode regulēt uz stenda pilnā apgriezienu diapazonā un tad uzreiz eļļas maiņa ir ok. Mūsdienās ir pilnigi cita detāļu izgatavošāns un salikšanas precizitāte...
t.i. mūsdienu piebraukšanas metodes vairāk paredzētas gredzenu "iesēdināšanai" nevis vispārējai piedilšanai.
Galvenais nedrīkst piebraukt pa mierīgo ilgi turot zemos apriezienos un augstā pārnesumā.
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 10 Nov 2023, 22:08:37 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
GirtzB | 10. Nov 2023, 22:10 |
#1165
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
10 Nov 2023, 22:01:20 @smudo rakstīja:
Labs rezultāts 3,2 dzinējam! Kādā veidā jaunie katalizatori paildzina dzinēja mūžu? Vai vecie jau bija aizsērējušies? Ja klāt nekas jaudas ziņā ar jauniem nenāca, tad atgāzu plūsma caur tiem laikam netika īpašu ierobežota - bet toties ekoloģija būs labāka.
Ja vecie ir aizsērējuši un nestrādā pilnvērtīgi, tad jauc smadzenēm galvu gan lieks pretspiediens gan nepareizs zondes signāls aiz katalizatora.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
GirtzB | 10. Nov 2023, 22:12 |
#1166
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
10 Nov 2023, 19:39:06 @Deivid rakstīja:
Šodien atklāju sezonu un uz mājām braucu 3x ilgāk
Katalizatoru maiņa noteikti paildzinās dzinējā mūžu, bet uz zirgiem te necerēt, tas tā, info tiem kuri domā ka šī ir kaut kāda laimes atslēga. Veseli 3 zirgi klāt, jeb drīzāk mazāk par mērijuma kļūdu
Ja Jums vajag sabūvēt S54, zināsiet kur vērsties.
Griezes līkne kā turbmotoram.
Skaisti...
Man laikam arī būs pienācis laiks katalizaotrus sakārtot.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
smudo | 10. Nov 2023, 22:12 |
#1167
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Es par gredzeniem arī domāju - nekam citam jau tur īpaši nebūtu jāpiedilst |
Offline | |
|
VVRECK | 10. Nov 2023, 23:30 |
#1168
|
|
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Visu cieņu par padarīto darbu
Humoram, n57 tāpat ātrāks |
Offline | |
|
|
Deivid | 11. Nov 2023, 09:07 |
#1169
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
10 Nov 2023, 22:10:05 @GirtzB rakstīja:
10 Nov 2023, 22:01:20 @smudo rakstīja:
Labs rezultāts 3,2 dzinējam! Kādā veidā jaunie katalizatori paildzina dzinēja mūžu? Vai vecie jau bija aizsērējušies? Ja klāt nekas jaudas ziņā ar jauniem nenāca, tad atgāzu plūsma caur tiem laikam netika īpašu ierobežota - bet toties ekoloģija būs labāka.
Ja vecie ir aizsērējuši un nestrādā pilnvērtīgi, tad jauc smadzenēm galvu gan lieks pretspiediens gan nepareizs zondes signāls aiz katalizatora.
Palabo ja kļūdos, bet man liekas tās zondes aiz katalizatoriem šim dinozauram neko neregulē. Te bija tikai runa par pretspiedienu bank 1. Pavisam beigts jau nebija, bet noķert to brīdi kad viņš izjūk bija pārāk riskanti[ Šo ziņu laboja Deivid, 11 Nov 2023, 09:25:26 ] |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 11. Nov 2023, 13:58 |
#1170
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 Nov 2023, 23:30:57 @V_Riks rakstīja:
Visu cieņu par padarīto darbu
Humoram, n57 tāpat ātrāks
N57 tomēr arī būtu pieskaitāms pie sporta dzinējiem, kā nekā pie 200kkm kapitalka jātaisa |
Offline | |
|
Deivid | 11. Nov 2023, 15:26 |
#1171
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nez cik man bija īstais. Panelī 310. Pats kādus 70 nobraucu. Un vai godīgi būtu koriģēt nobraukumu pēc šī visa Bloks un galva tā pati |
Offline | |
|
Sancix | 11. Nov 2023, 19:20 |
#1172
|
|
Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6914
Braucu ar: to kas pa rokai
|
11 Nov 2023, 13:58:45 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Nov 2023, 23:30:57 @V_Riks rakstīja:
Visu cieņu par padarīto darbu
Humoram, n57 tāpat ātrāks
N57 tomēr arī būtu pieskaitāms pie sporta dzinējiem, kā nekā pie 200kkm kapitalka jātaisa
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
|
Offline | |
|
Elviss | 11. Nov 2023, 19:34 |
#1173
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22113
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
11 Nov 2023, 15:26:09 @Deivid rakstīja:
Nez cik man bija īstais. Panelī 310. Pats kādus 70 nobraucu. Un vai godīgi būtu koriģēt nobraukumu pēc šī visa Bloks un galva tā pati
Ja pašam paliek labāk ap sirdi, nogriez. Tā pat būsi pēdējais īpašnieks
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
VVRECK | 11. Nov 2023, 21:17 |
#1174
|
|
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
11 Nov 2023, 13:58:45 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Nov 2023, 23:30:57 @V_Riks rakstīja:
Visu cieņu par padarīto darbu
Humoram, n57 tāpat ātrāks
N57 tomēr arī būtu pieskaitāms pie sporta dzinējiem, kā nekā pie 200kkm kapitalka jātaisa
Es par to pašu! Katra eļļas maiņa kā emkai, citīgi jāpēta eļļas filtrs |
Offline | |
|
Elviss | 11. Nov 2023, 21:26 |
#1175
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22113
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
11 Nov 2023, 21:17:03 @V_Riks rakstīja:
11 Nov 2023, 13:58:45 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Nov 2023, 23:30:57 @V_Riks rakstīja:
Visu cieņu par padarīto darbu
Humoram, n57 tāpat ātrāks
N57 tomēr arī būtu pieskaitāms pie sporta dzinējiem, kā nekā pie 200kkm kapitalka jātaisa
Es par to pašu! Katra eļļas maiņa kā emkai, citīgi jāpēta eļļas filtrs
Kamēr Jūs te par tiem bērnu motoriem runājat (sporta ), tikmēr es par N63, neko neteikšu. Pirmie jau pie 100k bija beigti.
Tie pat bieži nepaziņo, ka iztecējusi eļļa vai dzesēšanas šķidrums [ Šo ziņu laboja Elviss, 11 Nov 2023, 21:28:08 ]
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
hasans | 11. Nov 2023, 22:51 |
#1176
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
Galvenais nedrīkst piebraukt pa mierīgo ilgi turot zemos apriezienos un augstā pārnesumā.
Kāds ir vēlamais rpm diapazons? |
Offline | |
|
|
Deivid | 11. Nov 2023, 23:54 |
#1177
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
11 Nov 2023, 19:34:28 @Elviss rakstīja:
Tā pat būsi pēdējais īpašnieks
Tāda doma ir jo tirgot neredzu jēgu, bet neizslēdzu iespēju ka ar tevi vienosimies un abi nožēlosim to svētdienas rītu Zem 3 nebūs
11 Nov 2023, 21:26:14 @Elviss rakstīja:
Kamēr Jūs te par tiem bērnu motoriem runājat (sporta ), tikmēr es par N63
Neesmu drošs ka sapratu par bērnu motoriem. Te nav vietas N63, kur nu vēl N57. Nejauksim divas dažādas pasaules. Uz mēnesi nolaidāmies un otru labāko 6cil atmosfēru ar sanāca uztaisīt, pārējais neatbilst topikam
N63 aprunāsim reizē ar Steelrat nākamo pirkumu |
Offline | |
|
Elviss | 12. Nov 2023, 00:05 |
#1178
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22113
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
11 Nov 2023, 23:54:21 @Deivid rakstīja:
11 Nov 2023, 19:34:28 @Elviss rakstīja:
Tā pat būsi pēdējais īpašnieks
Tāda doma ir jo tirgot neredzu jēgu, bet neizslēdzu iespēju ka ar tevi vienosimies un abi nožēlosim to svētdienas rītu Zem 3 nebūs
11 Nov 2023, 21:26:14 @Elviss rakstīja:
Kamēr Jūs te par tiem bērnu motoriem runājat (sporta ), tikmēr es par N63
Neesmu drošs ka sapratu par bērnu motoriem. Te nav vietas N63, kur nu vēl N57. Nejauksim divas dažādas pasaules. Uz mēnesi nolaidāmies un otru labāko 6cil atmosfēru ar sanāca uztaisīt, pārējais neatbilst topikam
N63 aprunāsim reizē ar Steelrat nākamo pirkumu
Mēs te sākām runas par UB pasākumu janvārī, kur varēsim atrisināt visas domstarpības.
To M3 iemīlēju, ļoti sen, kad pirmo reiz izbraucu no kluba Titurgas 24 ar Edzuli. Uzreiz likās labāks par skontieša GT3000 mitsu ar cik tur simtiem zs kam tik vēl tie M3 nebija ziedu laikos.
Perfekts auto.
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
Deivid | 12. Nov 2023, 00:12 |
#1179
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Mūsu Alises to vien gaida
Bet atļaušos atkārtoties. E46 M3 bez/ar pareizo ieplūdi ir divi dažādi auto un pēc otrā, pirmais liekas pilnīgs štrunts Katra centa vērts
Tas GT3000 iespējams pat brīdi bija manās rokās ja pa vidu bija Nils. Interesants. Nulle sakara ar šo auto, dikti smags, bet interesants vienalga. Būtu man 10 gadi mazāk vai 10 vairāk, noteikti uzmestu aci [ Šo ziņu laboja Deivid, 12 Nov 2023, 00:13:23 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 12. Nov 2023, 00:24 |
#1180
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Nov 2023, 22:51:31 @hasans rakstīja:
Galvenais nedrīkst piebraukt pa mierīgo ilgi turot zemos apriezienos un augstā pārnesumā.
Kāds ir vēlamais rpm diapazons?
Nav tāds vēlamais diapazons, ir vēlamais eļļas spiediens, jo tieši eļļa ir tā kas eļļo, dzesē un noskalo piedilšanas produktus un savāc nevēlamos ķīmijas produktus no salikšanas procesa. Spiedienam ir jābūt virs 1,5 bar, lai eļļa no sprauslām nokļūtu uz cilindru sienām un arī dzesētu virzuli ja tāda funkcija ir paredzēta. Pie pārāk augsta pārnesuma var nepietikt eļļas spiediens ja apgriezieni ir pārāk zemi. Lai lieki nepiesārņotu galvu parasti iesaka braukt normāli un censties negāzēt virs 4000RPM[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 12 Nov 2023, 00:25:53 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|