Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Shellby
12. Dec 2024, 16:45 #11561

Kopš: 08. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 208

Braucu ar: ko pagadās


12 Dec 2024, 16:39:02 @Kaross rakstīja:
Normāls papadoss sanācis, bet forums vainīgs. O.k. Tev taču paskaidroja, ka ar ISTA online te vien būs par maz.


Un es vēlreiz paskaidrošu, ka meklēju kādu, kas programmē ar ista AOS.
No tā izriet, ka esmu nonācis līdz programmēšanai un viss iepriekš minētais man nav kaut kas jauns.
Neviens nav vainīgs, vienkārši gudrošanās un pontošana. No operas, jāiet iekomentēt kautko “gudru”, nevis atbildēt uz jautājumu vai palīdzības sniegšana.
Offline
Jonjis
12. Dec 2024, 18:35 #11562

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar:


12 Dec 2024, 16:45:51 @Shellby rakstīja:

viss iepriekš minētais man nav kaut kas jauns.



Tad neprasītu neko powerā!
Esi tālu no tēmas, ja vienīgā problēma ir online ista, kas ir pati vienkāŗšakā un pieejamākā lieta šim visam.
Es to visu paskaidroju virspusēji, lai citi lietotāji nedomā, ka tiešām SME "pierakstās" tik vienkāŗši un aiziet.
Ja tur nav viss "izdarīts līdz galam", tad tas modulis atkal būs tāds pats ķirbis, kā pirms tam.
Vai man to vajag, lai kādam, ko tādu darītu caur remote? Nē.

Te jau mēs nonākam, ka 10mm muciņu skrūvētāji sāk bakstīties gar elektroauto.

Nebūtu tāds šmurgulis, tad piedāvātu A-Z risinājumus jau ārpus foruma.
Meklē vien tālāk, gan jau facebook čipotāji palīdzēs, bet neaizmirsti cimdus un izstum auto laukā, lai nenodeg ēka!

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 12 Dec 2024, 18:36:03 ]



-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
Shellby
12. Dec 2024, 20:19 #11563

Kopš: 08. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 208

Braucu ar: ko pagadās


12 Dec 2024, 18:35:39 @Jonjis rakstīja:

12 Dec 2024, 16:45:51 @Shellby rakstīja:

viss iepriekš minētais man nav kaut kas jauns.



Tad neprasītu neko powerā!
Esi tālu no tēmas, ja vienīgā problēma ir online ista, kas ir pati vienkāŗšakā un pieejamākā lieta šim visam.
Es to visu paskaidroju virspusēji, lai citi lietotāji nedomā, ka tiešām SME "pierakstās" tik vienkāŗši un aiziet.
Ja tur nav viss "izdarīts līdz galam", tad tas modulis atkal būs tāds pats ķirbis, kā pirms tam.
Vai man to vajag, lai kādam, ko tādu darītu caur remote? Nē.

Te jau mēs nonākam, ka 10mm muciņu skrūvētāji sāk bakstīties gar elektroauto.

Nebūtu tāds šmurgulis, tad piedāvātu A-Z risinājumus jau ārpus foruma.
Meklē vien tālāk, gan jau facebook čipotāji palīdzēs, bet neaizmirsti cimdus un izstum auto laukā, lai nenodeg ēka!


Šmurgulis?

Pirms komentē, izlasi noteikumus.

Apsolos izteikties saprotami un bez rupjībām, nekurināt kopienu naidu, necitēt lielas bildes, neaizskart citus lietotājus. Tāpat apsolos nebrukt virsū jaunajiem foruma lietotājiem, bet palīdzēt iejusties forumā. NERAKSTĪT rakstīšanas pēc, ja nav ko teikt!
Offline
sys9291
12. Dec 2024, 22:29 #11564

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Dec 2024, 20:19:20 @Shellby rakstīja:

12 Dec 2024, 18:35:39 @Jonjis rakstīja:

12 Dec 2024, 16:45:51 @Shellby rakstīja:

viss iepriekš minētais man nav kaut kas jauns.



Tad neprasītu neko powerā!
Esi tālu no tēmas, ja vienīgā problēma ir online ista, kas ir pati vienkāŗšakā un pieejamākā lieta šim visam.
Es to visu paskaidroju virspusēji, lai citi lietotāji nedomā, ka tiešām SME "pierakstās" tik vienkāŗši un aiziet.
Ja tur nav viss "izdarīts līdz galam", tad tas modulis atkal būs tāds pats ķirbis, kā pirms tam.
Vai man to vajag, lai kādam, ko tādu darītu caur remote? Nē.

Te jau mēs nonākam, ka 10mm muciņu skrūvētāji sāk bakstīties gar elektroauto.

Nebūtu tāds šmurgulis, tad piedāvātu A-Z risinājumus jau ārpus foruma.
Meklē vien tālāk, gan jau facebook čipotāji palīdzēs, bet neaizmirsti cimdus un izstum auto laukā, lai nenodeg ēka!


Šmurgulis?

Pirms komentē, izlasi noteikumus.

Apsolos izteikties saprotami un bez rupjībām, nekurināt kopienu naidu, necitēt lielas bildes, neaizskart citus lietotājus. Tāpat apsolos nebrukt virsū jaunajiem foruma lietotājiem, bet palīdzēt iejusties forumā. NERAKSTĪT rakstīšanas pēc, ja nav ko teikt!


Es drusku neiebraucu - a kas traucē pašam AOS ISTU uzinstalēt ja jau viss pārējais aprīkojums ir?
Offline
crime
12. Dec 2024, 23:17 #11565

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8538

Braucu ar: m635csi

ja kāds meklē lietotu elektroauto, lūdzams, Jelgavai metiet līkumu
Offline
Rockstar
12. Dec 2024, 23:18 #11566

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3717

Braucu ar:


08 Dec 2024, 13:22:13 @Jurka88 rakstīja:

08 Dec 2024, 01:13:31 @Mixzzz rakstīja:

07 Dec 2024, 20:25:28 @Jurka88 rakstīja:

05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:

29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:

28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:

28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:

26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?

Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..

Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.

Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.

+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.

pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Man braucot nekāpj vairāk par 80c, uz īsākiem gabaliem 70c, tieši eļļas temp. Salonā silti. 90-100c eļļas temp. es redzu tikai vasarā pie +20 un vairāk.

Es par savu problēmu vispār nekādu info neredzu, visiem ar N sēriju ir pretēja problēma, ka tas strādā pa karstu.
Strādā par karstu ir izdomājums - strādā tā kā paredzēts. 70C vispār ir dahua pa zemu. Hz, man viņš šobrīd staigā 95-105C atkarībā no salona sildīšanas apjoma un slodzes. Vasarā tikai 105C pa lielam. Eļļa attiecīgi +5 - +10C. Tā tas arī ir paredzēts.
Man nočipots ka eļļu visu laiku dzesē "high power" režīmā.
Varbūt ex īpašniekam bija apnicis mainīta blīves (vārstu vāka, eļļas dzsētāja), tāpēc tāds tūnings.
Hvz ja termostats neietu kā vajag, tad arī salonā būtu auksti braucot pa šoseju, bet nē silda kā vajag.

Pārbaudi temperatūras kā termostats darbojas..
Offline
badmoon
12. Dec 2024, 23:29 #11567

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8467

Braucu ar: Braucu ar


12 Dec 2024, 23:17:47 @crime rakstīja:
ja kāds meklē lietotu elektroauto, lūdzams, Jelgavai metiet līkumu


Offline
Jurka88
13. Dec 2024, 07:00 #11568

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 504

Braucu ar:


12 Dec 2024, 23:18:57 @Rockstar rakstīja:

08 Dec 2024, 13:22:13 @Jurka88 rakstīja:

08 Dec 2024, 01:13:31 @Mixzzz rakstīja:

07 Dec 2024, 20:25:28 @Jurka88 rakstīja:

05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:

29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:

28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:

28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:

26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?

Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..

Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.

Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.

+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.

pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Man braucot nekāpj vairāk par 80c, uz īsākiem gabaliem 70c, tieši eļļas temp. Salonā silti. 90-100c eļļas temp. es redzu tikai vasarā pie +20 un vairāk.

Es par savu problēmu vispār nekādu info neredzu, visiem ar N sēriju ir pretēja problēma, ka tas strādā pa karstu.
Strādā par karstu ir izdomājums - strādā tā kā paredzēts. 70C vispār ir dahua pa zemu. Hz, man viņš šobrīd staigā 95-105C atkarībā no salona sildīšanas apjoma un slodzes. Vasarā tikai 105C pa lielam. Eļļa attiecīgi +5 - +10C. Tā tas arī ir paredzēts.
Man nočipots ka eļļu visu laiku dzesē "high power" režīmā.
Varbūt ex īpašniekam bija apnicis mainīta blīves (vārstu vāka, eļļas dzsētāja), tāpēc tāds tūnings.
Hvz ja termostats neietu kā vajag, tad arī salonā būtu auksti braucot pa šoseju, bet nē silda kā vajag.

Pārbaudi temperatūras kā termostats darbojas..

Nav sūdzību, arī salonu silda reāli silti
Offline
CP17
13. Dec 2024, 07:04 #11569

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Dec 2024, 07:00:30 @Jurka88 rakstīja:

12 Dec 2024, 23:18:57 @Rockstar rakstīja:

08 Dec 2024, 13:22:13 @Jurka88 rakstīja:

08 Dec 2024, 01:13:31 @Mixzzz rakstīja:

07 Dec 2024, 20:25:28 @Jurka88 rakstīja:

05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:

29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:

28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:

28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:

26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?

Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..

Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.

Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.

+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.

pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Man braucot nekāpj vairāk par 80c, uz īsākiem gabaliem 70c, tieši eļļas temp. Salonā silti. 90-100c eļļas temp. es redzu tikai vasarā pie +20 un vairāk.

Es par savu problēmu vispār nekādu info neredzu, visiem ar N sēriju ir pretēja problēma, ka tas strādā pa karstu.
Strādā par karstu ir izdomājums - strādā tā kā paredzēts. 70C vispār ir dahua pa zemu. Hz, man viņš šobrīd staigā 95-105C atkarībā no salona sildīšanas apjoma un slodzes. Vasarā tikai 105C pa lielam. Eļļa attiecīgi +5 - +10C. Tā tas arī ir paredzēts.
Man nočipots ka eļļu visu laiku dzesē "high power" režīmā.
Varbūt ex īpašniekam bija apnicis mainīta blīves (vārstu vāka, eļļas dzsētāja), tāpēc tāds tūnings.
Hvz ja termostats neietu kā vajag, tad arī salonā būtu auksti braucot pa šoseju, bet nē silda kā vajag.

Pārbaudi temperatūras kā termostats darbojas..

Nav sūdzību, arī salonu silda reāli silti

Beidziet citēt palagus
Offline
juriz
13. Dec 2024, 07:09 #11570

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: būzu


13 Dec 2024, 07:04:48 @CP17 rakstīja:

13 Dec 2024, 07:00:30 @Jurka88 rakstīja:

12 Dec 2024, 23:18:57 @Rockstar rakstīja:

08 Dec 2024, 13:22:13 @Jurka88 rakstīja:

08 Dec 2024, 01:13:31 @Mixzzz rakstīja:

07 Dec 2024, 20:25:28 @Jurka88 rakstīja:

05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:

29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:

28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:

28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:

26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?

Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..

Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.

Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.

+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.

pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Man braucot nekāpj vairāk par 80c, uz īsākiem gabaliem 70c, tieši eļļas temp. Salonā silti. 90-100c eļļas temp. es redzu tikai vasarā pie +20 un vairāk.

Es par savu problēmu vispār nekādu info neredzu, visiem ar N sēriju ir pretēja problēma, ka tas strādā pa karstu.
Strādā par karstu ir izdomājums - strādā tā kā paredzēts. 70C vispār ir dahua pa zemu. Hz, man viņš šobrīd staigā 95-105C atkarībā no salona sildīšanas apjoma un slodzes. Vasarā tikai 105C pa lielam. Eļļa attiecīgi +5 - +10C. Tā tas arī ir paredzēts.
Man nočipots ka eļļu visu laiku dzesē "high power" režīmā.
Varbūt ex īpašniekam bija apnicis mainīta blīves (vārstu vāka, eļļas dzsētāja), tāpēc tāds tūnings.
Hvz ja termostats neietu kā vajag, tad arī salonā būtu auksti braucot pa šoseju, bet nē silda kā vajag.

Pārbaudi temperatūras kā termostats darbojas..

Nav sūdzību, arī salonu silda reāli silti

Beidziet citēt palagus

Tieši to pašu gribēju teikt
Offline
sergis15
13. Dec 2024, 15:34 #11571

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12044

Braucu ar: pikapu

ir jautājums,
ja auto ir krīts neizmaksāts, ir opcijas viņu vispār oficiāli/legāli iegādāties tādā veidā, ka visas saistības paliek uz tā saimnieku, es nopērku auto par tik un tik, bet saimnieks turpina izmaksāt to lamatu?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Mikels
13. Dec 2024, 16:01 #11572

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


13 Dec 2024, 15:34:26 @sergis15 rakstīja:
ir jautājums,
ja auto ir krīts neizmaksāts, ir opcijas viņu vispār oficiāli/legāli iegādāties tādā veidā, ka visas saistības paliek uz tā saimnieku, es nopērku auto par tik un tik, bet saimnieks turpina izmaksāt to lamatu?

Droši vien jautājums kā auto finansēts, ja tas ir līzings, kur banka ir īpašnieks, tad nē. Turētājs šajā gadījumā bez bankas atļaujas nemaz nedrīkst un faktiski arī nevar pārdot tādu auto (reģistrā īpašnieks ir banka). Jāsaprot, ka tā darījuma konstrukcija pašā pamatā ir nepareiza.

Ja auto ir bijis nopirkts kaut kādā auto kredītā, kur īpašnieks ir bijis pats saimnieks, tad tādu auto var bez kredīta devēja atsavināt, bet tad parasti procentu likme aiziet kosmosā, ja pārdots auto, bet aizdevums nav uzreiz atmaksāts.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Dec 2024, 16:15:13 ]

Offline
sergis15
13. Dec 2024, 16:16 #11573

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12044

Braucu ar: pikapu


13 Dec 2024, 16:01:24 @Mikels rakstīja:

13 Dec 2024, 15:34:26 @sergis15 rakstīja:
ir jautājums,
ja auto ir krīts neizmaksāts, ir opcijas viņu vispār oficiāli/legāli iegādāties tādā veidā, ka visas saistības paliek uz tā saimnieku, es nopērku auto par tik un tik, bet saimnieks turpina izmaksāt to lamatu?

Droši vien jautājums kā auto finansēts, ja tas ir līzings, kur banka ir īpašnieks, tad nē. Turētājs šajā gadījumā bez bankas atļaujas nemaz nedrīkst un faktiski arī nevar pārdot tādu auto (reģistrā īpašnieks ir banka). Jāsaprot, ka tā darījuma konstrukcija pašā pamatā ir nepareiza.

Ja auto ir bijis nopirkts kaut kādā auto kredītā, kur īpašnieks ir bijis pats saimnieks, tad tādu auto var bez kredīta devēja atsavināt, bet tad parasti procentu likme aiziet kosmosā, ja pārdots auto, bet aizdevums nav uzreiz atmaksāts.

nē, nu vairāk jautājums ir to darot ar piem bankas starpniecību vai lēzenā kantori, no sērijas, lai visi visu zin un viss ir tīrs.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
karro
13. Dec 2024, 16:35 #11574

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu

Viens no variantiem ir, ka auto esošais īpašnieks (turētājs?) paņem, teiksim, patēriņa kredītu auto nenomaksātās summas apjomā, nomaksā lēzeno, pārdod auto Tev par trīspieesmit, no Tevis saņemtos trīspieesmit atdod patēriņa kredīta devējam un turpina maksāt savu patēriņa kredītu. Procenti būs diezgan pretīgi, bet viss tīrs un tā
Offline
Bender
13. Dec 2024, 16:57 #11575

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: E91


13 Dec 2024, 16:16:08 @sergis15 rakstīja:

13 Dec 2024, 16:01:24 @Mikels rakstīja:

13 Dec 2024, 15:34:26 @sergis15 rakstīja:
ir jautājums,
ja auto ir krīts neizmaksāts, ir opcijas viņu vispār oficiāli/legāli iegādāties tādā veidā, ka visas saistības paliek uz tā saimnieku, es nopērku auto par tik un tik, bet saimnieks turpina izmaksāt to lamatu?

Droši vien jautājums kā auto finansēts, ja tas ir līzings, kur banka ir īpašnieks, tad nē. Turētājs šajā gadījumā bez bankas atļaujas nemaz nedrīkst un faktiski arī nevar pārdot tādu auto (reģistrā īpašnieks ir banka). Jāsaprot, ka tā darījuma konstrukcija pašā pamatā ir nepareiza.

Ja auto ir bijis nopirkts kaut kādā auto kredītā, kur īpašnieks ir bijis pats saimnieks, tad tādu auto var bez kredīta devēja atsavināt, bet tad parasti procentu likme aiziet kosmosā, ja pārdots auto, bet aizdevums nav uzreiz atmaksāts.

nē, nu vairāk jautājums ir to darot ar piem bankas starpniecību vai lēzenā kantori, no sērijas, lai visi visu zin un viss ir tīrs.

Tur gan atšķiras, kas tas par krītu. Ir tie, kas aizdod naudu un pofig, kā tērē un nekas nav jāieķīlā, un ir tie, kam krīta ņēmējs vispār nav īpašnieks ar jebkādām tiesībām uz "savu" kustamo mantu.
Offline
sergis15
13. Dec 2024, 17:10 #11576

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12044

Braucu ar: pikapu


13 Dec 2024, 16:35:27 @karro rakstīja:
Viens no variantiem ir, ka auto esošais īpašnieks (turētājs?) paņem, teiksim, patēriņa kredītu auto nenomaksātās summas apjomā, nomaksā lēzeno, pārdod auto Tev par trīspieesmit, no Tevis saņemtos trīspieesmit atdod patēriņa kredīta devējam un turpina maksāt savu patēriņa kredītu. Procenti būs diezgan pretīgi, bet viss tīrs un tā

šo es jau iedomājos un uzdevu jautājumu, vai šim kāds kredīC pieejams, jo scenārijs jau mogo cienīgs.
beha nošķilta, krīts 3k, pārdevis pa 1k tālāk, un tas tālākais piedāvā man atpirkt, bet es jau šito taciņu vairs negribu iet, tikai tīri papīri, lai gan cik vilinoši nebūtu tas 1k par to lamatu


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
AigarsV
13. Dec 2024, 17:39 #11577

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 482

Braucu ar:

Tam tālakajam tas auto pieder vai pa 1k viņš ir "nopircis lietošanas tiesības", bet realitātē nekas viņam nepieder, jo auto īpašnieks ir kredīta/līzinga devējs?
Offline
hrjaz
13. Dec 2024, 17:40 #11578

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 706

Braucu ar: kuģi pa bruģi


13 Dec 2024, 17:10:33 @sergis15 rakstīja:

13 Dec 2024, 16:35:27 @karro rakstīja:
Viens no variantiem ir, ka auto esošais īpašnieks (turētājs?) paņem, teiksim, patēriņa kredītu auto nenomaksātās summas apjomā, nomaksā lēzeno, pārdod auto Tev par trīspieesmit, no Tevis saņemtos trīspieesmit atdod patēriņa kredīta devējam un turpina maksāt savu patēriņa kredītu. Procenti būs diezgan pretīgi, bet viss tīrs un tā

šo es jau iedomājos un uzdevu jautājumu, vai šim kāds kredīC pieejams, jo scenārijs jau mogo cienīgs.
beha nošķilta, krīts 3k, pārdevis pa 1k tālāk, un tas tālākais piedāvā man atpirkt, bet es jau šito taciņu vairs negribu iet, tikai tīri papīri, lai gan cik vilinoši nebūtu tas 1k par to lamatu


Kas tā ir par lamatu? Moš trasei var paņemt.
Offline
sergis15
13. Dec 2024, 23:27 #11579

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12044

Braucu ar: pikapu


13 Dec 2024, 17:39:43 @AigarsV rakstīja:
Tam tālakajam tas auto pieder vai pa 1k viņš ir "nopircis lietošanas tiesības", bet realitātē nekas viņam nepieder, jo auto īpašnieks ir kredīta/līzinga devējs?

ne ne, tā lamata ir bijusi gan jau 6k kkādi, viņš nav vēl izmaksājis 3k par viņu, nošķīla un pārdeva citam pa 1k bez papīriem.
tas cits, man viņu piedāvā, bet es skipoju visu kam nav papīri tīri, tāpēc incē, vai ir opcija, bet kā jau minēju, izteicu noskaidrot, vai var paņemt patēriņa kredītu, jo es tur 500eiro uzmestu pa virsu, lai savāktu to lamatu

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
13. Dec 2024, 23:28 #11580

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12044

Braucu ar: pikapu


13 Dec 2024, 17:40:40 @hrjaz rakstīja:

13 Dec 2024, 17:10:33 @sergis15 rakstīja:

13 Dec 2024, 16:35:27 @karro rakstīja:
Viens no variantiem ir, ka auto esošais īpašnieks (turētājs?) paņem, teiksim, patēriņa kredītu auto nenomaksātās summas apjomā, nomaksā lēzeno, pārdod auto Tev par trīspieesmit, no Tevis saņemtos trīspieesmit atdod patēriņa kredīta devējam un turpina maksāt savu patēriņa kredītu. Procenti būs diezgan pretīgi, bet viss tīrs un tā

šo es jau iedomājos un uzdevu jautājumu, vai šim kāds kredīC pieejams, jo scenārijs jau mogo cienīgs.
beha nošķilta, krīts 3k, pārdevis pa 1k tālāk, un tas tālākais piedāvā man atpirkt, bet es jau šito taciņu vairs negribu iet, tikai tīri papīri, lai gan cik vilinoši nebūtu tas 1k par to lamatu


Kas tā ir par lamatu? Moš trasei var paņemt.

tas ir semaks he he.
bet ziemā, lielie motori nekāda vaina arī amatieru sportam
ar S500 ir krāmēts ropažos ziemas trasē, vienīgais kas pietrūka ir hidra, sajūgs baigi nebija vajadzīgs

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo