Online
Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...
Autors | Ziņojums |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| nu jūs aizgājāt raznosā, džeki Nu ok, ņemsim kautkādu kapli roku taisnošanai. Moš pat pa lēto un pārlasīt pašam visu. hvz. kāda šķirba starp GT un WRX? re ku kautkāds lētucis ir, galīgi kapi?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/fiegh.html | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Kristap, pelēkā kūtiņa? [ Šo ziņu laboja Robercz, 24 Sep 2015, 09:35:45 ] | Offline | | |
edijzz | | Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 772
Braucu ar:
| Joprojām tiek salīdzināts GT ar EVO?
Tak MarC pareizi pateica, vismaz tad STi ar Evo vajag salidzinat, lai nav bumbieri ar aboliem
p.s. panem lidz 1 k 2,0 atmo un plees lidz mati izkritis!
pps - ar 1,6 atmo var pat punkos minirallija iebraukt, ja nekur no celja nenobrauc | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
24 Sep 2015, 09:48:37 edijzz rakstīja:
Joprojām tiek salīdzināts GT ar EVO?
Tak MarC pareizi pateica, vismaz tad STi ar Evo vajag salidzinat, lai nav bumbieri ar aboliem
p.s. panem lidz 1 k 2,0 atmo un plees lidz mati izkritis!
pps - ar 1,6 atmo var pat punkos minirallija iebraukt, ja nekur no celja nenobrauc
tiem nav pšššš | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
|
24 Sep 2015, 09:48:37 edijzz rakstīja:
Joprojām tiek salīdzināts GT ar EVO?
Kaaaapēēēc šeit vispār jāpiemin evo, ja budžets ir 6000 eur? Nu var jau skatīties kko tādu, bet šeit, manuprāt, galvassāpes būs lielākas kā ar labu GT
http://www.auto24.ee/used/2042240
24 Sep 2015, 09:35:06 Robercz rakstīja:
Kristap, pelēkā kūtiņa?
Jap, tagad kkur pa Rīgu braukā
| Offline | | |
Hesus | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| es pis ar ko jūs esat braukuši palasot Bobiku vispār gribas griezt vēnas
Pagaiņāšu mītus.
Impreza GT lielākie kārbas lauzēji ir pirmkārt tie, kuri pārkāpuši no priekšpiedziņas. Otrkārt tie kuri sāk nevis ar analītisku mācīšanos, bet ar adrenalīna slapjām biksēm un putām uz mutes.
Evo šā vai tā ir priekš biezīšiem. Labs Evo maksā atbilstoši daudz, par tādu naudu jau var nopirkt nojātu X5 E70 Ir ar lēti Evo, bet tie ir ieguldijuma objekti, kur laika gaitā ieguldījums sasniegs laba evo cenu vai vairāk. Vēl lielāki biezīši brauc tikai ar Cosworth
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
Rihy | | Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
| Ar Cosworth nevis brauc, bet remontē Un tad, kad brauc, tad NEbrauc, jo bail un žēl kaut kur iestādīt [ Šo ziņu laboja Rihy, 24 Sep 2015, 10:37:20 ] | Offline | | |
Hesus | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| Es vispār nebraucu tikai skatos cik viņš cmykz
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
|
Rihy | | Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
| Tu tos Focus Rs diskus priekš savējā meklē? Ja jā, tad nevajag Imho vajag atrast tos R18 pod Monte diskus, tie ir mega mega Es tādus tā arī neuzliku, vnk neatradu, kur nopirkt. | Offline | | |
Hesus | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| OZ magnēzija 18"? Ar viņiem, manuprāt, brauca wrc. Man piedāvāja tādus par 2200eur kuri vēl jākrāso Domā šos?
šie pārkrāsoti
[ Šo ziņu laboja Hesus, 24 Sep 2015, 11:09:31 ]
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
Rihy | | Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
|
Lēti viņi nav, jā. R16 bija diski Monte Carlo versijai, bet šie vnk bija populāri un manuprāt labākie diski šim auto. | Offline | | |
bobix | | Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Toč auzgāja raznosā te viss
Mērķis nebija salīdzināt evo ar gt- es tik mēģināju pateikt, ka manā gadījumā gada laikā būtu sanācis evo- starta budžets ir viens, bet otrs ir cik tas auto nostājas, kad sāk braukt.
Jā varbūt man nepaveicās ar to GTšku, varbūt lauzu to auto par daudz, kautgan neko brutālu un stulbu ar to needarīju- pa lielam uz grunts vislaik dzīvojos.
Tas video gan mani pārsteidza- kauns par tādu un tas galīgi nav pa tēmu. Tā nevajag darīt, nekad!
martinssirants: tur bija pilnīgi jauni KYB AGX rallija startā, bet pēc tiem tramplīniem visiem tie tā saliecāas, ka pēdējā pilsēetas dopā mums riepas strīķējās gar amīti un aizdegās
KiddLV: atkārtošos- pērc japāni vismaz, ja vajag to pshpsh, bet ja nēe tad tok 2.5atmo būs baigi ok. noteikti labāks par gt [ Šo ziņu laboja bobix, 24 Sep 2015, 11:16:50 ] | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
23 Sep 2015, 22:13:57 gt99 rakstīja:
Parādiet video, kur ar EVO apzināti šādi dara
..Viss po..
Ja neesi tankā, tad baigi ilgi nav jāmeklē :
https://www.youtube.com/watch?v=tEHHlUL1HvQ&...utu.be&t=347[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 24 Sep 2015, 11:14:03 ] | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Kristap, pelēkā kūtiņa ir Amservā satiekama. Pagājušās ziemas izskaņā, SK Voss ietvaros, tika pie jaunām šālēm. | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
24 Sep 2015, 11:12:21 bobix rakstīja:
KiddLV: atkārtošos- pērc japāni vismaz, ja vajag to pshpsh, bet ja nēe tad tok 2.5atmo būs baigi ok. noteikti labāks par gt
tas, ko pēdējao iemetu - tipa JDM wrx, tas nav japoška? Nu problēma ir tā, ka man par šiem auto izpratne 0, tapēc ne es zinu, ko skatīt, ne - kā vērtēt | Offline | | |
Rihy | | Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
| Hesus - man bija ATS R18 diski no Wolf edition kaut kāda, un aizdomas, ka pati mašīna arī bija Wolf edition, lai gan vācietis bija naherizējis kaut kādas bļembas un viņam sākotnēji it kā bija mistiski 320 zs, kas nebija, jo auto raustījās, negāja un čakarējās. Bet diski bija ok, vsimaz ar sēdinājumu izskatījās labi. | Offline | | |
|
bobix | | Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Tur bik konstruktors un vēel tā gāaz pa vidu.. Vecais motors tur- līdz 1996.g tāds bija, panelis jaunais. Jāskaatās dzīvē kā tur tehniski viss, bet domāju nekas labs tur nebūs. | Offline | | |
SmokeAndRide | | Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 791
Braucu ar: porku
| wrx ir lielāka jauda un labāka kārba.
Bobix man vienam čomam tādu pārbūvēja ar ej207, 1,5 gadus nobrauca bēdu nezinot un pārdeva.
Bet nu tā mašīna granti nebija redzējusi, tik cik mazliet vosu un kādu sniegotu ceļu.
Bija diezgan sterils un pirms kāda gada aizgāja pa 6 eur.
Grūti, bet kā jau daži ieminējas - labākais variants 2.5rs, ja atrod kupeju vispār čotka
Daudziem jau būs uzlikta gāze un varēs pletēt pa lēto [ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 24 Sep 2015, 11:31:48 ] | Offline | | |
RaimisK | | Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
|
23 Sep 2015, 11:18:25 bobix rakstīja:
Interesanti, ka imprezu neiesaka neviens, kuram bijis/ir evo.. Ne jau tapēc, ka visi baigie Mitsu fani, bet gan tapēc, ka visiem pirms evo ir bijis subārs un cilvēki tikai mēģina pasargāt Tevi no ļauna, bet nu visiem jau gribas pašiem pārbaudīt.. arī man tā bija
Gtšku pirku laikos, kad tās maksāja ap 10k un bija kādas 10gab tikai. Citi jau brauca ar evo un teica, ka nah to imprezu. Sapratu par ko iet runa pēc kada gada, kad Gtška izmaksājusi bij tikpat cik normāls evo. Sarūsējušas viņas jau bija tad- pat nebija 10 gadus vecas vēl.
Pirmā ziema- aiziet jūra līdz ceļiem- sniegs tad vēl bija dakuja pa ziemu un varēja gāzt. Nedēļa un pazuda 2.ātrums. Remonts..kosmoss..Aizbrauc uz Brīvkalniem- visi ar evo, izņemot RaimisK- tas ar audi Velc acis pārgriezis- skils jau bik uzkačāts, beet nu vienīgais evo kam tiec līdzi ir Ādolfs- ir ok, bet tad sāk kautkas pi*ties- raustas tā Gtška un viss- vakars beidzies. Sāc mainīt sūkņus, sveces, visus sensorus utt. Izrādās MAF vadi beigti. Atkal pāris nedēļas pazaudētas. Pēc nepilna mēneša atkal 2.robs pazūd..Remonts..Labu gribēdams nopērc jaunu asi un zobratu- pilnīgs kosmoss..ziema sāk beigties, bet nu vēl var pa ezeru pavilkt. Gari slaidi līkumi, treniņnaglas..mmm, baigi forši. Līkums uz vienu pusi, līkums uz otru, bik redline, jo tas sūds neeiet un, te pēkšņi kautkāda jocīga skaņa uzgāzējot- grab!? Grab šāles. Izjauc motoru, kloķene, klanis utt..Reemonts..Kosmoss.. Ziema beigusies jau. Saliec motoru (bez 1k tur pilnīgā lovbudžetā netikt cauri). Grants sezona var sākties. Vecas gruntenes un aiziet- jau jūtiees kā dievs un brauc ātrāk līdz..norauj 3.robu!? Izjauc kārbu- jau ir skils arī tajā jomā- saproti, ka viss tur galīgi slikti- izrādās visu laiku esi maucis ar vienriteni (reāli 95% no GTškām tā ir), jo starpass mufta sacepusies un salauzta, priekšā protams bloķis Gt nav un arī aizmugurē reti kuram un, ja ir, tad ar galīgi švaks. Nopērc citu kārbu- plato ar platajiem zobratiem no 2004.g. WRX- tajā laikā laikam 800Ls bij. Turpinam slīpēt granti. Skils pieaudzis ļoti un saproti, ka tas sūds absolūti neiet un turbīna ar pavisam knapa kļuvusi. Sāc tūnēt- pērc turbo no sti vai Ra, izplūdes utt. Tāpat neiet. Vajag īsāku kārbu/pāri. Atkal kosmiskas izmaksas ielikt 4.44 pāri vai vismaz 4.11. Nu jau iet kudi labāk un uzreiz atkal sekas- sajūgs jāliek lielais no STI, sāk pusasis rauties. Vislaik pa starpu vēl visādi sensori jāpamaina, jo raustās utt un protams amīši lokās kā smilgas vējā pēec katra lēciena, bet tirgū nekā laba lietota spooorta īsti nevar nopirkt. Lab man apnika rakstīt, jo pēc tam es pieļāvu vēl lieelāku kļūdu un uzbūvēju Imprezu rallijam
Īsumā ar Imprezu Tu visu laiku cīnis ar sekām un Tev nav ne laika ne naudas, lai sāktu novērst cēloņus- nopirkt vismaz RA kārbu ar DCCD (šobrīd komplekts ap 1.5k), ielikt kādu bloķi, kādu gultņu turbīnu, vadību, amīšus utt
Paskaitot gada griezumā evo jau atmaksājas un ja vēl ir nauda bik, tad vari uzreeiz ķerties pie tieem cēloņiem nevis cīnīties ar sekām, jo kārbu nav jāaiztiek vispār nekad praktiski, motoru tāpat, turbīnas neko neemaksā utt. maini tik eļļu un sāc krāt RS aizmugurei, amīšiem utt.
Ja nu tomēr gribi kāpt uz grābekļa, tad tomēr silti iesaku ņemt japāni kautvai veco, bet vislabāk no 98.g, jo tur vismaz ir kārba platā ar platajiem zobratiem, starpasnieks jēdzīgāks, īsāks pāris reduktoriem un jauda ar jēdzīgāka plus nebūs tik sapuvis.
Labāka versija ir nopirkt kautvai veco evo kādu (evo4 varbūt nē, bet vismaz 5to) un nobraukt ziemu (6.mēneešus pavisam legāli vari) ar stūri bardačokā (nav tik traki) un pa vasaru lēnām sakrāt un paŗbūvēt kamēr vēl to ļauj
Bobix, tad es biju ar e8, ne Audi. Modeļus iemācies
Ja grib/patīk/ir vieta jāties, tad vecie Audi ir labi, bet ne jau ar atmosfēru. 20vt ir labi. Aizmirsu pierakstīt, ka pirms Subaru bija arī Audi. Atmo->10vt->20vt. Neko slikta pateikt nevaru, izņemot to, ka nestūrējas un daudz jāskrūvē nevaru | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
24 Sep 2015, 11:27:58 SmokeAndRide rakstīja:
wrx ir lielāka jauda un labāka kārba.
Bobix man vienam čomam tādu pārbūvēja ar ej207, 1,5 gadus nobrauca bēdu nezinot un pārdeva.
Bet nu tā mašīna granti nebija redzējusi, tik cik mazliet vosu un kādu sniegotu ceļu.
Bija diezgan sterils un pirms kāda gada aizgāja pa 6 eur.
Grūti, bet kā jau daži ieminējas - labākais variants 2.5rs, ja atrod kupeju vispār čotka
Daudziem jau būs uzlikta gāze un varēs pletēt pa lēto
Tu domā kautkādu šādu brīnumu? :
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/aejbb.html | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex
|