Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 504
Braucu ar:
|
05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:
05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:
29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:
28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:
28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:
26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?
Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..
Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.
Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.
+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.
pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Man braucot nekāpj vairāk par 80c, uz īsākiem gabaliem 70c, tieši eļļas temp. Salonā silti. 90-100c eļļas temp. es redzu tikai vasarā pie +20 un vairāk.
Es par savu problēmu vispār nekādu info neredzu, visiem ar N sēriju ir pretēja problēma, ka tas strādā pa karstu.[ Šo ziņu laboja Jurka88, 07 Dec 2024, 20:27:31 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2815
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
07 Dec 2024, 20:25:28 @Jurka88 rakstīja:
05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:
05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:
29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:
28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:
28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:
26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?
Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..
Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.
Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.
+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.
pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Man braucot nekāpj vairāk par 80c, uz īsākiem gabaliem 70c, tieši eļļas temp. Salonā silti. 90-100c eļļas temp. es redzu tikai vasarā pie +20 un vairāk.
Es par savu problēmu vispār nekādu info neredzu, visiem ar N sēriju ir pretēja problēma, ka tas strādā pa karstu.
Strādā par karstu ir izdomājums - strādā tā kā paredzēts. 70C vispār ir dahua pa zemu. Hz, man viņš šobrīd staigā 95-105C atkarībā no salona sildīšanas apjoma un slodzes. Vasarā tikai 105C pa lielam. Eļļa attiecīgi +5 - +10C. Tā tas arī ir paredzēts. | Offline | | |
SMOT | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 945
Braucu ar: 3er
| Kāds var ieteikt labu Volvo speciālistu? Nepieciešams XC60 P3 nomainīt valodu uz latviešu. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12443
Braucu ar:
|
08 Dec 2024, 09:05:39 @SMOT rakstīja:
Kāds var ieteikt labu Volvo speciālistu? Nepieciešams XC60 P3 nomainīt valodu uz latviešu.
Mārupē Volvfix, Juglas pusē Zviedru Auto, Baldones Uldis
Ukdis noteikti varēs, viņš ar kodēšanu/elektroniku ņemas | Offline | | |
Oo_jaa_rs | | Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Subaru
|
08 Dec 2024, 09:30:58 @kexxx rakstīja:
08 Dec 2024, 09:05:39 @SMOT rakstīja:
Kāds var ieteikt labu Volvo speciālistu? Nepieciešams XC60 P3 nomainīt valodu uz latviešu.
Mārupē Volvfix, Juglas pusē Zviedru Auto, Baldones Uldis
Ukdis noteikti varēs, viņš ar kodēšanu/elektroniku ņemas
Droši arī te: https://www.jkelectronic.eu/programming/ | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 504
Braucu ar:
|
08 Dec 2024, 01:13:31 @Mixzzz rakstīja:
07 Dec 2024, 20:25:28 @Jurka88 rakstīja:
05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:
05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:
29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:
28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:
28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:
26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?
Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..
Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.
Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.
+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.
pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Man braucot nekāpj vairāk par 80c, uz īsākiem gabaliem 70c, tieši eļļas temp. Salonā silti. 90-100c eļļas temp. es redzu tikai vasarā pie +20 un vairāk.
Es par savu problēmu vispār nekādu info neredzu, visiem ar N sēriju ir pretēja problēma, ka tas strādā pa karstu.
Strādā par karstu ir izdomājums - strādā tā kā paredzēts. 70C vispār ir dahua pa zemu. Hz, man viņš šobrīd staigā 95-105C atkarībā no salona sildīšanas apjoma un slodzes. Vasarā tikai 105C pa lielam. Eļļa attiecīgi +5 - +10C. Tā tas arī ir paredzēts.
Man nočipots ka eļļu visu laiku dzesē "high power" režīmā.
Varbūt ex īpašniekam bija apnicis mainīta blīves (vārstu vāka, eļļas dzsētāja), tāpēc tāds tūnings.
Hvz ja termostats neietu kā vajag, tad arī salonā būtu auksti braucot pa šoseju, bet nē silda kā vajag. | Offline | | |
Moreless | | Kopš: 08. May 2020
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Sveiki! Ir vēlme nomainīt dzinēja kartera aizsargu, jo vecais ir sabojāts. Iesakiet meklēt aftermarket(ķīnieti gan neiesaka servisā, saka, ka sabojāsies pēc pirmās ziemas) vai custom made, piem. kompozītmateriāla vai metāla aizsargu? No piedāvātajiem atradu i-netā, RLM.lv, kas ražo no kompozīta. Varbūt ir vēl kādi uzņēmumi, kas izgatavo kartera aizsargus?
A/m - Skoda Octavia Mk3 2019.g.[ Šo ziņu laboja Moreless, 08 Dec 2024, 19:28:39 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
|
08 Dec 2024, 13:22:13 @Jurka88 rakstīja:
08 Dec 2024, 01:13:31 @Mixzzz rakstīja:
07 Dec 2024, 20:25:28 @Jurka88 rakstīja:
05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:
05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:
29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:
28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:
28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:
26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?
Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..
Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.
Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.
+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.
pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Man braucot nekāpj vairāk par 80c, uz īsākiem gabaliem 70c, tieši eļļas temp. Salonā silti. 90-100c eļļas temp. es redzu tikai vasarā pie +20 un vairāk.
Es par savu problēmu vispār nekādu info neredzu, visiem ar N sēriju ir pretēja problēma, ka tas strādā pa karstu.
Strādā par karstu ir izdomājums - strādā tā kā paredzēts. 70C vispār ir dahua pa zemu. Hz, man viņš šobrīd staigā 95-105C atkarībā no salona sildīšanas apjoma un slodzes. Vasarā tikai 105C pa lielam. Eļļa attiecīgi +5 - +10C. Tā tas arī ir paredzēts.
Man nočipots ka eļļu visu laiku dzesē "high power" režīmā.
Varbūt ex īpašniekam bija apnicis mainīta blīves (vārstu vāka, eļļas dzsētāja), tāpēc tāds tūnings.
Hvz ja termostats neietu kā vajag, tad arī salonā būtu auksti braucot pa šoseju, bet nē silda kā vajag.
cik lasīts, parasti uzliek auksto termostatu. nu bet domāju, ka tas nav īpaši labi. | Offline | | |
|
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 504
Braucu ar:
| Redzēs kā tas N52B30 dzīvosies, pagaidām nav sūdzību ne par patēriņu ne par jaudu, arī atgāzes izgāja bez problēmām. Eļļu ielēju lqm top tec 4200 (5w30)
mainīšu pēc 10k, moška Mobil1 nākamo. Tik daudz forumi par to kādu eļļu labāk liet iekš pirmo gadu n52 neko nevar saprast...[ Šo ziņu laboja Jurka88, 08 Dec 2024, 22:45:16 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
|
08 Dec 2024, 22:43:40 @Jurka88 rakstīja:
Redzēs kā tas N52B30 dzīvosies, pagaidām nav sūdzību ne par patēriņu ne par jaudu, arī atgāzes izgāja bez problēmām. Eļļu ielēju lqm top tec 4200 (5w30)
mainīšu pēc 10k, moška Mobil1 nākamo. Tik daudz forumi par to kādu eļļu labāk liet iekš pirmo gadu n52 neko nevar saprast...
vidējais ātrums x 250 vai 10kkm, kas būs ātrāk[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 08 Dec 2024, 22:58:55 ] | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 504
Braucu ar:
|
08 Dec 2024, 22:49:50 @HiJaCKeR rakstīja:
08 Dec 2024, 22:43:40 @Jurka88 rakstīja:
Redzēs kā tas N52B30 dzīvosies, pagaidām nav sūdzību ne par patēriņu ne par jaudu, arī atgāzes izgāja bez problēmām. Eļļu ielēju lqm top tec 4200 (5w30)
mainīšu pēc 10k, moška Mobil1 nākamo. Tik daudz forumi par to kādu eļļu labāk liet iekš pirmo gadu n52 neko nevar saprast...
vidējais ātrums x 250 vai 10kkm, kas būs ātrāk
Nezināju tādu fishku auto pamatā dzīvo pa šoseju. 10k būs ātrāk, gadā 20k+ jeb 2 eļļas maiņas sanāk.
[ Šo ziņu laboja Jurka88, 08 Dec 2024, 23:09:27 ] | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 167
Braucu ar:
| Servisnieki, pastāstat, vai tagad tā ir normāla prakse - Taisīt jaunu vītni karterī pa taisno, neņemot nost kartera vāku? | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7401
Braucu ar: muti
| tas drīzāk zināms pašam darbu veicējam, bet protams, ka var būt situācijas dažādas. Piemēram svecei norauj vītni, varbūt ka tehniski pareizāk būtu nocelt galvu, bet no otras puses nē, galvenais nodrošināt, lai skaidas nesabirst motorā. | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 167
Braucu ar:
| Uz manu atbildi, bet kā tad stružkas, servisnieks pateica, tam ir domāts eļļas filtrs. Nu es nezinu, var jau būt ka motoru skalo ar kaut ko pēc tam. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
09 Dec 2024, 12:22:28 @Elbarto rakstīja:
Servisnieki, pastāstat, vai tagad tā ir normāla prakse - Taisīt jaunu vītni karterī pa taisno, neņemot nost kartera vāku?
a kas tur tāds???Tā ir normāla prakse vienmēr bijusi | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7401
Braucu ar: muti
| Tā nebūtu pareizā atbilde, pareizi būtu maksimāli censties nodrošināt, ka nevienas skaidiņas iekšā nepaliek pēc šādām manipulācijām. Ja mēs vienkārši iegriežam jaunu vītni un visu pārējo atstājam eļļas filtra ziņā, nu tad es teiktu, ka tā ir maigi sakot pretīga prakse | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
09 Dec 2024, 12:37:01 @Elbarto rakstīja:
Uz manu atbildi, bet kā tad stružkas, servisnieks pateica, tam ir domāts eļļas filtrs. Nu es nezinu, var jau būt ka motoru skalo ar kaut ko pēc tam.
tieši tā,rupjās skaidas paliek uztvērējā,smalkās filtrā.Krosa močiem eļļa mainās ik pa dažām stundām un tur regulāri ir skaidas filtros un uztvērējos,jo kārba un kloķene ir vienā karterī | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 167
Braucu ar:
| Te nav mocis, bet mašīna. Un vēl tā piebilde - Cik esam taisījuši, nav bijs nekādu problēmu. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
09 Dec 2024, 12:45:27 @Elbarto rakstīja:
Te nav mocis, bet mašīna. Un vēl tā piebilde - Cik esam taisījuši, nav bijs nekādu problēmu.
un arī nebūs problēmu | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7153
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Dec 2024, 12:37:01 @Elbarto rakstīja:
Uz manu atbildi, bet kā tad stružkas, servisnieks pateica, tam ir domāts eļļas filtrs. Nu es nezinu, var jau būt ka motoru skalo ar kaut ko pēc tam.
Jā, eļļas filtrs aizturēs, kad būs izskrējušas cauri sūknim un šālēm
Teorētiski jau skaidas paliek lejā un var izskalot, vītni taisot parasti vītņgriezi piezieķē ar smēri kur tās skaidas pielīp, bet vēlāk var izrādīties, ka visu eļļu vairs nevar noliet, ja liek remonta vītni
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|