Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
V.I.P.
22. Sep 2015, 22:59 #11501

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

nopeerc to, nopeerc shito.
ja nedziivo garaazhaa, a90q vai e30ix nederees.
lai citi uz taam naakotnes klasikaam.
Offline
tolx
22. Sep 2015, 23:29 #11502

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru


22 Sep 2015, 19:35:47 _Eddy_ rakstīja:
Tak panjem leetaako gt, kam skate liidz pavasarim ir jn gaaz kameer iet... Nekas kosmisks tur taapat nevar buut. Par ietaupiito naudu vari pshh nopirkt un siikajiem daavanas.


Principā, pareizākais kas te ir pateikts.
Nu drošības pēc, ja auto rīgā, atrādi taimeram vai kādam citam, lai pasaka vai līdz pavasarim izvilks un pucē vaļā.
Līdz 3.5k sanāk pat vairāki varianti ko izskatīt. Pēc ziemas var aizlaist naglās vai detaļās.
Offline
jaks
23. Sep 2015, 05:47 #11503

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Vis ir jauki, bet kurā gadā bija pēdējoreiz ziema kurzē, zemgalē
Offline
Rihy
23. Sep 2015, 09:35 #11504

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI

Pirms diviem gadiem uz Vosa bija
Offline
S_2
23. Sep 2015, 10:12 #11505

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


22 Sep 2015, 14:26:48 kiddLV rakstīja:
ar rwd roka ir piešauta ar nevienu vien mašīnu, tieši tapēc ir vēlme pēc 4x4 . Nē - ir legacy 2005 ar garo dirsu, bet nu to likt slīpi ar visu tomātu un 2.0r nemotoru = nah nah. ne tur prieks, ne tur kaifs, ne tur mācīšanās ar to tupo 4 ātrumu tomātu.


toties 3.0 legacy, sevišķi spec B, ir samērā sportisks, pat ja ar automātu (5 robu). Un ikdienas braukāšanai pavisam cits komforts nekā imprezā
Offline
Kidd
23. Sep 2015, 10:28 #11506

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

man bija H6, tik ar tupo tomātu. Jā, samērā dinamisks ar tiem saviem 206 vai cik tur tiem Zs, bet masa gan bija pamatīga. Nē, tādu negribu. iepriekš minētais zubārs izskatās tīri ok, bet nez par to ciparu, bet nu to mēs caur PM nokārtos
Offline
_Eddy_
23. Sep 2015, 10:57 #11507

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


23 Sep 2015, 10:28:40 kiddLV rakstīja:
man bija H6, tik ar tupo tomātu. Jā, samērā dinamisks ar tiem saviem 206 vai cik tur tiem Zs, bet masa gan bija pamatīga. Nē, tādu negribu. iepriekš minētais zubārs izskatās tīri ok, bet nez par to ciparu, bet nu to mēs caur PM nokārtos

Redzi, sho Tev buus zheel iep!st kupenaa, vai kko salauzt...
Viedoklis subjektiivais, nav nekaadu pretenziju pret auto vai taa iipashnieku.
Offline
bobix
23. Sep 2015, 11:18 #11508

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution

Interesanti, ka imprezu neiesaka neviens, kuram bijis/ir evo.. Ne jau tapēc, ka visi baigie Mitsu fani, bet gan tapēc, ka visiem pirms evo ir bijis subārs un cilvēki tikai mēģina pasargāt Tevi no ļauna, bet nu visiem jau gribas pašiem pārbaudīt.. arī man tā bija
Gtšku pirku laikos, kad tās maksāja ap 10k un bija kādas 10gab tikai. Citi jau brauca ar evo un teica, ka nah to imprezu. Sapratu par ko iet runa pēc kada gada, kad Gtška izmaksājusi bij tikpat cik normāls evo. Sarūsējušas viņas jau bija tad- pat nebija 10 gadus vecas vēl.
Pirmā ziema- aiziet jūra līdz ceļiem- sniegs tad vēl bija dakuja pa ziemu un varēja gāzt. Nedēļa un pazuda 2.ātrums. Remonts..kosmoss..Aizbrauc uz Brīvkalniem- visi ar evo, izņemot RaimisK- tas ar audi Velc acis pārgriezis- skils jau bik uzkačāts, beet nu vienīgais evo kam tiec līdzi ir Ādolfs- ir ok, bet tad sāk kautkas pi*ties- raustas tā Gtška un viss- vakars beidzies. Sāc mainīt sūkņus, sveces, visus sensorus utt. Izrādās MAF vadi beigti. Atkal pāris nedēļas pazaudētas. Pēc nepilna mēneša atkal 2.robs pazūd..Remonts..Labu gribēdams nopērc jaunu asi un zobratu- pilnīgs kosmoss..ziema sāk beigties, bet nu vēl var pa ezeru pavilkt. Gari slaidi līkumi, treniņnaglas..mmm, baigi forši. Līkums uz vienu pusi, līkums uz otru, bik redline, jo tas sūds neeiet un, te pēkšņi kautkāda jocīga skaņa uzgāzējot- grab!? Grab šāles. Izjauc motoru, kloķene, klanis utt..Reemonts..Kosmoss.. Ziema beigusies jau. Saliec motoru (bez 1k tur pilnīgā lovbudžetā netikt cauri). Grants sezona var sākties. Vecas gruntenes un aiziet- jau jūtiees kā dievs un brauc ātrāk līdz..norauj 3.robu!? Izjauc kārbu- jau ir skils arī tajā jomā- saproti, ka viss tur galīgi slikti- izrādās visu laiku esi maucis ar vienriteni (reāli 95% no GTškām tā ir), jo starpass mufta sacepusies un salauzta, priekšā protams bloķis Gt nav un arī aizmugurē reti kuram un, ja ir, tad ar galīgi švaks. Nopērc citu kārbu- plato ar platajiem zobratiem no 2004.g. WRX- tajā laikā laikam 800Ls bij. Turpinam slīpēt granti. Skils pieaudzis ļoti un saproti, ka tas sūds absolūti neiet un turbīna ar pavisam knapa kļuvusi. Sāc tūnēt- pērc turbo no sti vai Ra, izplūdes utt. Tāpat neiet. Vajag īsāku kārbu/pāri. Atkal kosmiskas izmaksas ielikt 4.44 pāri vai vismaz 4.11. Nu jau iet kudi labāk un uzreiz atkal sekas- sajūgs jāliek lielais no STI, sāk pusasis rauties. Vislaik pa starpu vēl visādi sensori jāpamaina, jo raustās utt un protams amīši lokās kā smilgas vējā pēec katra lēciena, bet tirgū nekā laba lietota spooorta īsti nevar nopirkt. Lab man apnika rakstīt, jo pēc tam es pieļāvu vēl lieelāku kļūdu un uzbūvēju Imprezu rallijam
Īsumā ar Imprezu Tu visu laiku cīnis ar sekām un Tev nav ne laika ne naudas, lai sāktu novērst cēloņus- nopirkt vismaz RA kārbu ar DCCD (šobrīd komplekts ap 1.5k), ielikt kādu bloķi, kādu gultņu turbīnu, vadību, amīšus utt
Paskaitot gada griezumā evo jau atmaksājas un ja vēl ir nauda bik, tad vari uzreeiz ķerties pie tieem cēloņiem nevis cīnīties ar sekām, jo kārbu nav jāaiztiek vispār nekad praktiski, motoru tāpat, turbīnas neko neemaksā utt. maini tik eļļu un sāc krāt RS aizmugurei, amīšiem utt.
Ja nu tomēr gribi kāpt uz grābekļa, tad tomēr silti iesaku ņemt japāni kautvai veco, bet vislabāk no 98.g, jo tur vismaz ir kārba platā ar platajiem zobratiem, starpasnieks jēdzīgāks, īsāks pāris reduktoriem un jauda ar jēdzīgāka plus nebūs tik sapuvis.
Labāka versija ir nopirkt kautvai veco evo kādu (evo4 varbūt nē, bet vismaz 5to) un nobraukt ziemu (6.mēneešus pavisam legāli vari) ar stūri bardačokā (nav tik traki) un pa vasaru lēnām sakrāt un paŗbūvēt kamēr vēl to ļauj
Offline
Kidd
23. Sep 2015, 11:21 #11509

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

bļac normāla pieredzīte..
Offline
jjjjuris
23. Sep 2015, 11:23 #11510

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu

šitas teksts kaut kur jāiegrāmato un jāpārlasa reizēs, kad uznāk prāta aptumsums

[ Šo ziņu laboja jjjjuris, 23 Sep 2015, 11:26:30 ]

Offline
JZ
23. Sep 2015, 11:24 #11511

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


23 Sep 2015, 11:21:58 kiddLV rakstīja:
bļac normāla pieredzīte..


un tagad aizved viņam 6paku minimums par tev ietaupītiem vairākiem k eur
Offline
bobix
23. Sep 2015, 11:31 #11512

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution


23 Sep 2015, 11:21:58 kiddLV rakstīja:
bļac normāla pieredzīte..


Tā bija tikai 1.gada pieredze.. Kopā ar subaru nobraucu kādus 6 gadus. Biju jauns un stulbs- citu attaisnojumu man nav. Vienīgais ko ieguvu ir milzīga pieredze, kas ļāva man no parasta IT cilvēka kļūt par diezgan liela rallija auto un mitsu subaru servisa īpašnieku, kas bija liels sapnis man Tagad nesaprotu vai tas atkal nav grābeklis
Offline
gt99
23. Sep 2015, 11:47 #11513

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Man nav pieredzes ar nevienu no šiem auto, bet es kādreiz sekoju līdzi ziemas sprintiem. Jeršovs, Nebars, Aukšmuksts neviens no viņiem nebrauca ar EVO, visi ar Imprezām

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
bobix
23. Sep 2015, 11:55 #11514

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution

Nebaram bija atmo kas ir galigi kkas cits, Jeršovam bij RA. Sprintā cik nobrauc? Ar kādām riepām? Un kā Tu zini ko viņi darīja pirms un pēc sprinta?
Offline
VLD
23. Sep 2015, 12:06 #11515

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5785

Braucu ar:

ja nu kādam ir liela vēlēšanās tad varu atvilkt kādu normālu eksemplāru no Japan. pēc jaunāgada verētu būt pat par ļoti pievilcīgiem cipariem, mainīšu šo to loģistikas un piegāžu ķēdē līdz ar ko cenas būs zemākas.
Offline
ParaTr00per
23. Sep 2015, 12:26 #11516

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka

pēc bobox pieredzes izskatās, ka izspiest sajūgu līdz galam iemācījās tikai pēc gada...

es esu nobraucis vienu gt imprezu, divus sf foresterus. "salūzis" nekas nav. salauzts - ļoti maz. nekas nav bijis jāremontē divreiz.

par to, ka evo būs ātrāks trasē - bazara nav bet gāzt ikdienā pa koplietošanas ceļiem un izklaidei pa kādu trasi - ja tev "lūzt" impreza, tad lūzīs arī evo. vienīgi varbūt attieksme pret 15k evo ir mazliet citādāka nekā pret 2k vērtu gt un tāpēc evo "salūzt" retāk...

personīgi es labāk braucu ar savu RWD "dibenu uz riteņiem" - ātrumi pie kuriem sākas visādas slīdes un kliedzieni salonā ir vismaz divreiz mazāki, attiecīgi arī daudz mazākas sekas kļūdoties man nevajag trijnieku trasi zem minūtes nobraukt, man vajag tā lai pašam prieks uz sejas un lai zinu no kurienes adrenalīns izdalās. un vienkārši noticiet - RWD ar motoru centrā to izsniedz pēc pilnas programmas
Offline
MarC
23. Sep 2015, 12:45 #11517

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

nez, man kautkā neizdevās salauzt STI mikimausi nekas ,nekad neplīsa, nu varbūt tikai reizēm virsbūve šur tur padevās tāpāt degvielas patēriņš pret EVO ir uzskatāms par lielu plusu.
atceros kā visi pisās ar evo starpasnieka sūkni, kurš mēdza sarūsēt no stāvēšanas un kuru varēja saremontēt par mēmo kosmosu pie elitārajiem. rezerves daļas arī subāram 5eiro kilogramā salīdzinot ar EVO
es, tādam mērķim, ņemtu 02 gada STI

[ Šo ziņu laboja MarC, 23 Sep 2015, 12:53:18 ]

Offline
JZ
23. Sep 2015, 12:49 #11518

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ši "diskusija" liek domāt

Offline
bobix
23. Sep 2015, 12:59 #11519

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution

Marc, STI ar GTšku salidzināt, Tev, tik pieredzējušam, ir kauns.. Cilveks grib GT pa 5k pirkt..
Plus Tev tas 02 STI bija kurā gadā? 2008? tas vēl bija jauns auto- tagad tādi mikimauši gaida motora remontus

Edit:
Par evo detaļām- atkarīgs kādas detaļas salīdzini. Motors zborā evo vai STI- evo lētāks
Kārba evo vai sti- evo lētāks
Turbo evo vai sti- evo 2x lētāk
Virsbūves plus mīnus vienādi. Purns varbūt bik dārgāks evo, toties šķiedras daļas pieejamas
ACD sūknis? nu jā, ir jāsakopj, vai jāieeliek salonā un ir miers.
Kādreiz protams tas viss maksāja kosmosu

[ Šo ziņu laboja bobix, 23 Sep 2015, 13:57:47 ]

Offline
martinssirants
23. Sep 2015, 13:02 #11520

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

es domaju ka pratigak butu nodzert un noteret lienes ielas muterees
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex