Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...
Autors | Ziņojums |
V.I.P. | | Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| nopeerc to, nopeerc shito.
ja nedziivo garaazhaa, a90q vai e30ix nederees.
lai citi uz taam naakotnes klasikaam. | Offline | | |
tolx | | Kopš: 18. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 552
Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru
|
22 Sep 2015, 19:35:47 _Eddy_ rakstīja:
Tak panjem leetaako gt, kam skate liidz pavasarim ir jn gaaz kameer iet... Nekas kosmisks tur taapat nevar buut. Par ietaupiito naudu vari pshh nopirkt un siikajiem daavanas.
Principā, pareizākais kas te ir pateikts.
Nu drošības pēc, ja auto rīgā, atrādi taimeram vai kādam citam, lai pasaka vai līdz pavasarim izvilks un pucē vaļā.
Līdz 3.5k sanāk pat vairāki varianti ko izskatīt. Pēc ziemas var aizlaist naglās vai detaļās. | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Vis ir jauki, bet kurā gadā bija pēdējoreiz ziema kurzē, zemgalē | Offline | | |
Rihy | | Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
| Pirms diviem gadiem uz Vosa bija | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
22 Sep 2015, 14:26:48 kiddLV rakstīja:
ar rwd roka ir piešauta ar nevienu vien mašīnu, tieši tapēc ir vēlme pēc 4x4 . Nē - ir legacy 2005 ar garo dirsu, bet nu to likt slīpi ar visu tomātu un 2.0r nemotoru = nah nah. ne tur prieks, ne tur kaifs, ne tur mācīšanās ar to tupo 4 ātrumu tomātu.
toties 3.0 legacy, sevišķi spec B, ir samērā sportisks, pat ja ar automātu (5 robu). Un ikdienas braukāšanai pavisam cits komforts nekā imprezā | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| man bija H6, tik ar tupo tomātu. Jā, samērā dinamisks ar tiem saviem 206 vai cik tur tiem Zs, bet masa gan bija pamatīga. Nē, tādu negribu. iepriekš minētais zubārs izskatās tīri ok, bet nez par to ciparu, bet nu to mēs caur PM nokārtos | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
23 Sep 2015, 10:28:40 kiddLV rakstīja:
man bija H6, tik ar tupo tomātu. Jā, samērā dinamisks ar tiem saviem 206 vai cik tur tiem Zs, bet masa gan bija pamatīga. Nē, tādu negribu. iepriekš minētais zubārs izskatās tīri ok, bet nez par to ciparu, bet nu to mēs caur PM nokārtos
Redzi, sho Tev buus zheel iep!st kupenaa, vai kko salauzt...
Viedoklis subjektiivais, nav nekaadu pretenziju pret auto vai taa iipashnieku. | Offline | | |
bobix | | Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Interesanti, ka imprezu neiesaka neviens, kuram bijis/ir evo.. Ne jau tapēc, ka visi baigie Mitsu fani, bet gan tapēc, ka visiem pirms evo ir bijis subārs un cilvēki tikai mēģina pasargāt Tevi no ļauna, bet nu visiem jau gribas pašiem pārbaudīt.. arī man tā bija
Gtšku pirku laikos, kad tās maksāja ap 10k un bija kādas 10gab tikai. Citi jau brauca ar evo un teica, ka nah to imprezu. Sapratu par ko iet runa pēc kada gada, kad Gtška izmaksājusi bij tikpat cik normāls evo. Sarūsējušas viņas jau bija tad- pat nebija 10 gadus vecas vēl.
Pirmā ziema- aiziet jūra līdz ceļiem- sniegs tad vēl bija dakuja pa ziemu un varēja gāzt. Nedēļa un pazuda 2.ātrums. Remonts..kosmoss..Aizbrauc uz Brīvkalniem- visi ar evo, izņemot RaimisK- tas ar audi Velc acis pārgriezis- skils jau bik uzkačāts, beet nu vienīgais evo kam tiec līdzi ir Ādolfs- ir ok, bet tad sāk kautkas pi*ties- raustas tā Gtška un viss- vakars beidzies. Sāc mainīt sūkņus, sveces, visus sensorus utt. Izrādās MAF vadi beigti. Atkal pāris nedēļas pazaudētas. Pēc nepilna mēneša atkal 2.robs pazūd..Remonts..Labu gribēdams nopērc jaunu asi un zobratu- pilnīgs kosmoss..ziema sāk beigties, bet nu vēl var pa ezeru pavilkt. Gari slaidi līkumi, treniņnaglas..mmm, baigi forši. Līkums uz vienu pusi, līkums uz otru, bik redline, jo tas sūds neeiet un, te pēkšņi kautkāda jocīga skaņa uzgāzējot- grab!? Grab šāles. Izjauc motoru, kloķene, klanis utt..Reemonts..Kosmoss.. Ziema beigusies jau. Saliec motoru (bez 1k tur pilnīgā lovbudžetā netikt cauri). Grants sezona var sākties. Vecas gruntenes un aiziet- jau jūtiees kā dievs un brauc ātrāk līdz..norauj 3.robu!? Izjauc kārbu- jau ir skils arī tajā jomā- saproti, ka viss tur galīgi slikti- izrādās visu laiku esi maucis ar vienriteni (reāli 95% no GTškām tā ir), jo starpass mufta sacepusies un salauzta, priekšā protams bloķis Gt nav un arī aizmugurē reti kuram un, ja ir, tad ar galīgi švaks. Nopērc citu kārbu- plato ar platajiem zobratiem no 2004.g. WRX- tajā laikā laikam 800Ls bij. Turpinam slīpēt granti. Skils pieaudzis ļoti un saproti, ka tas sūds absolūti neiet un turbīna ar pavisam knapa kļuvusi. Sāc tūnēt- pērc turbo no sti vai Ra, izplūdes utt. Tāpat neiet. Vajag īsāku kārbu/pāri. Atkal kosmiskas izmaksas ielikt 4.44 pāri vai vismaz 4.11. Nu jau iet kudi labāk un uzreiz atkal sekas- sajūgs jāliek lielais no STI, sāk pusasis rauties. Vislaik pa starpu vēl visādi sensori jāpamaina, jo raustās utt un protams amīši lokās kā smilgas vējā pēec katra lēciena, bet tirgū nekā laba lietota spooorta īsti nevar nopirkt. Lab man apnika rakstīt, jo pēc tam es pieļāvu vēl lieelāku kļūdu un uzbūvēju Imprezu rallijam
Īsumā ar Imprezu Tu visu laiku cīnis ar sekām un Tev nav ne laika ne naudas, lai sāktu novērst cēloņus- nopirkt vismaz RA kārbu ar DCCD (šobrīd komplekts ap 1.5k), ielikt kādu bloķi, kādu gultņu turbīnu, vadību, amīšus utt
Paskaitot gada griezumā evo jau atmaksājas un ja vēl ir nauda bik, tad vari uzreeiz ķerties pie tieem cēloņiem nevis cīnīties ar sekām, jo kārbu nav jāaiztiek vispār nekad praktiski, motoru tāpat, turbīnas neko neemaksā utt. maini tik eļļu un sāc krāt RS aizmugurei, amīšiem utt.
Ja nu tomēr gribi kāpt uz grābekļa, tad tomēr silti iesaku ņemt japāni kautvai veco, bet vislabāk no 98.g, jo tur vismaz ir kārba platā ar platajiem zobratiem, starpasnieks jēdzīgāks, īsāks pāris reduktoriem un jauda ar jēdzīgāka plus nebūs tik sapuvis.
Labāka versija ir nopirkt kautvai veco evo kādu (evo4 varbūt nē, bet vismaz 5to) un nobraukt ziemu (6.mēneešus pavisam legāli vari) ar stūri bardačokā (nav tik traki) un pa vasaru lēnām sakrāt un paŗbūvēt kamēr vēl to ļauj | Offline | | |
|
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| bļac normāla pieredzīte.. | Offline | | |
jjjjuris | | Kopš: 16. Dec 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 2529
Braucu ar: vienu pirkstu
| šitas teksts kaut kur jāiegrāmato un jāpārlasa reizēs, kad uznāk prāta aptumsums [ Šo ziņu laboja jjjjuris, 23 Sep 2015, 11:26:30 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
23 Sep 2015, 11:21:58 kiddLV rakstīja:
bļac normāla pieredzīte..
un tagad aizved viņam 6paku minimums par tev ietaupītiem vairākiem k eur | Offline | | |
bobix | | Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
|
23 Sep 2015, 11:21:58 kiddLV rakstīja:
bļac normāla pieredzīte..
Tā bija tikai 1.gada pieredze.. Kopā ar subaru nobraucu kādus 6 gadus. Biju jauns un stulbs- citu attaisnojumu man nav. Vienīgais ko ieguvu ir milzīga pieredze, kas ļāva man no parasta IT cilvēka kļūt par diezgan liela rallija auto un mitsu subaru servisa īpašnieku, kas bija liels sapnis man Tagad nesaprotu vai tas atkal nav grābeklis | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Man nav pieredzes ar nevienu no šiem auto, bet es kādreiz sekoju līdzi ziemas sprintiem. Jeršovs, Nebars, Aukšmuksts neviens no viņiem nebrauca ar EVO, visi ar Imprezām
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
bobix | | Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Nebaram bija atmo kas ir galigi kkas cits, Jeršovam bij RA. Sprintā cik nobrauc? Ar kādām riepām? Un kā Tu zini ko viņi darīja pirms un pēc sprinta? | Offline | | |
VLD | | Kopš: 20. May 2003
Ziņojumi: 5785
Braucu ar:
| ja nu kādam ir liela vēlēšanās tad varu atvilkt kādu normālu eksemplāru no Japan. pēc jaunāgada verētu būt pat par ļoti pievilcīgiem cipariem, mainīšu šo to loģistikas un piegāžu ķēdē līdz ar ko cenas būs zemākas. | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
| pēc bobox pieredzes izskatās, ka izspiest sajūgu līdz galam iemācījās tikai pēc gada...
es esu nobraucis vienu gt imprezu, divus sf foresterus. "salūzis" nekas nav. salauzts - ļoti maz. nekas nav bijis jāremontē divreiz.
par to, ka evo būs ātrāks trasē - bazara nav bet gāzt ikdienā pa koplietošanas ceļiem un izklaidei pa kādu trasi - ja tev "lūzt" impreza, tad lūzīs arī evo. vienīgi varbūt attieksme pret 15k evo ir mazliet citādāka nekā pret 2k vērtu gt un tāpēc evo "salūzt" retāk...
personīgi es labāk braucu ar savu RWD "dibenu uz riteņiem" - ātrumi pie kuriem sākas visādas slīdes un kliedzieni salonā ir vismaz divreiz mazāki, attiecīgi arī daudz mazākas sekas kļūdoties man nevajag trijnieku trasi zem minūtes nobraukt, man vajag tā lai pašam prieks uz sejas un lai zinu no kurienes adrenalīns izdalās. un vienkārši noticiet - RWD ar motoru centrā to izsniedz pēc pilnas programmas | Offline | | |
|
MarC | | Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| nez, man kautkā neizdevās salauzt STI mikimausi nekas ,nekad neplīsa, nu varbūt tikai reizēm virsbūve šur tur padevās tāpāt degvielas patēriņš pret EVO ir uzskatāms par lielu plusu.
atceros kā visi pisās ar evo starpasnieka sūkni, kurš mēdza sarūsēt no stāvēšanas un kuru varēja saremontēt par mēmo kosmosu pie elitārajiem. rezerves daļas arī subāram 5eiro kilogramā salīdzinot ar EVO
es, tādam mērķim, ņemtu 02 gada STI
[ Šo ziņu laboja MarC, 23 Sep 2015, 12:53:18 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ši "diskusija" liek domāt
| Offline | | |
bobix | | Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Marc, STI ar GTšku salidzināt, Tev, tik pieredzējušam, ir kauns.. Cilveks grib GT pa 5k pirkt..
Plus Tev tas 02 STI bija kurā gadā? 2008? tas vēl bija jauns auto- tagad tādi mikimauši gaida motora remontus
Edit:
Par evo detaļām- atkarīgs kādas detaļas salīdzini. Motors zborā evo vai STI- evo lētāks
Kārba evo vai sti- evo lētāks
Turbo evo vai sti- evo 2x lētāk
Virsbūves plus mīnus vienādi. Purns varbūt bik dārgāks evo, toties šķiedras daļas pieejamas
ACD sūknis? nu jā, ir jāsakopj, vai jāieeliek salonā un ir miers.
Kādreiz protams tas viss maksāja kosmosu[ Šo ziņu laboja bobix, 23 Sep 2015, 13:57:47 ] | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| es domaju ka pratigak butu nodzert un noteret lienes ielas muterees | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex
|