Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Mixzzz
05. Nov 2024, 14:16 #11461

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:

28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:

28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:

26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?

Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..

Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.

Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.

+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.
Offline
Albukerke
05. Nov 2024, 14:19 #11462

Kopš: 07. Apr 2019

Ziņojumi: 69

Braucu ar:

Varbūt kāds pēc savas pieredzes vai kā savādāk var pateikt,kā visvienkāršāk un drošāk nopirkt un atgādāt no veikala Prāgā paku uz Rīgu? Ir kādi pārvadātāji,kuri ved arī nelielas pakas(televizora kastes izmēra)? Pats veikals it kā ar sūtīšanu ārpus Čehijas un Slovākijas nenodarbojas.Braukt pašam pakaļ ar auto,nedaudz tā kā pa tālu.Paka nav pārāk liela,bet nav arī lēta.Ir kādas idejas,kā to paku dabūt Rīgā bez sarežģījumiem?Paldies.
Offline
juriz
05. Nov 2024, 14:56 #11463

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2305

Braucu ar: būzu

Ar šiem, iespējams, var sarunāt, Čehija jau pie Vācijas ir https://varamaizvest.lv/
Offline
Ruudis
05. Nov 2024, 15:00 #11464

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Vai ir kāda info vieta, kur palūrēt cik ~ litri motoreļļas nepieciešami konkrētam dzinējam? Incē N47 dzinējs
Offline
juriz
05. Nov 2024, 16:06 #11465

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2305

Braucu ar: būzu

Kaut kas ir te
https://www.auto-data.net/en/bmw-brand-86#3
Offline
Mizx
05. Nov 2024, 16:08 #11466

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6146

Braucu ar:


05 Nov 2024, 14:19:14 @Albukerke rakstīja:
Varbūt kāds pēc savas pieredzes vai kā savādāk var pateikt,kā visvienkāršāk un drošāk nopirkt un atgādāt no veikala Prāgā paku uz Rīgu? Ir kādi pārvadātāji,kuri ved arī nelielas pakas(televizora kastes izmēra)? Pats veikals it kā ar sūtīšanu ārpus Čehijas un Slovākijas nenodarbojas.Braukt pašam pakaļ ar auto,nedaudz tā kā pa tālu.Paka nav pārāk liela,bet nav arī lēta.Ir kādas idejas,kā to paku dabūt Rīgā bez sarežģījumiem?Paldies.
Man no Čehijas katru nedēļu nāk šādas pakas ar DPD, 2 dienas viss process no durvīm līdz durvīm. Tiešām ar viņiem nevar sarunāt?
Offline
Ruudis
05. Nov 2024, 16:14 #11467

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


05 Nov 2024, 16:06:00 @juriz rakstīja:
Kaut kas ir te
https://www.auto-data.net/en/bmw-brand-86#3

Atradu, paldies
Offline
HiJaCKeR
05. Nov 2024, 16:45 #11468

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4644

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:

29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:

28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:

28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:

26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?

Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..

Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.

Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.

+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.

pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.
Offline
HiJaCKeR
05. Nov 2024, 18:37 #11469

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4644

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Nov 2024, 17:25:45 @Elna rakstīja:

05 Nov 2024, 16:45:56 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Nov 2024, 14:16:18 @Mixzzz rakstīja:

29 Oct 2024, 17:59:17 @Jurka88 rakstīja:

28 Oct 2024, 15:50:29 @GirtzB rakstīja:

28 Oct 2024, 14:17:15 @Mikels rakstīja:

26 Oct 2024, 15:37:23 @Jurka88 rakstīja:
Par eļļām turpinot... tie kas brauc ar N52B30! kura no eļļām ir visklusākā pret bēdīgi slaveno kompensātoru tikšķi?

Šobrīd ir lqm 5w40 (tā kas lillā pudelē)
Uz ziemu obligāti liešu 5w30, jāizdomā vēl kādu..

Ar N52 tika nobraukti kādi 150k km, vai nu viņš tikšķ vai netikšķ, ar eļļas izvēli tur neko īsti neizlabosi Labāk izbraukt arī kādu garāku gabalu un iedot arī kārtīgi apgriezienos.

Attiecībā uz 5w30 un 5w40, ziemā tām abām būs vienāda viskozitāte zemā temperatūrā, tāpēc nav īsti skaidrs kāpēc obligāti gribi uz ziemu ieliet 5w30 Turklāt vajadzētu skatīties arī lai atbilst specifikācijai (BMW LL-04), nevis tikai viskozitāte.

+ daudz, tieši gribēju rakstīt, ka 5W tik un tā ir 5w, aukstie starti būs tie paši... Gribi "ziemas" eļļu lej 0W-40 bet nav nepieciešams...
ex īpašnieks uztaisijis tūningu, šobrīd eļļa nekarst vairāk par 80c, vasarā bija vidēji 90c, 100c sanāca dabūt vien dažas dienas kad ārā bija +30, tāpēc gribu eļļu kas ātrāk uzsilst karastajā galā.
Parasti N52 ir otrādi, viņš stipri karsē eļļu (dēļ eko normām)
Kas par tūningu? Jo nu tā temp seko līdzi dzesēšanas šķidruma temperatūrai, kas nozīmē, ka dzinējs visu laiku strādā high performance režīmā vai kkas vienk nav labi. Nu vai arī dīvains bezjēdzīgs čips. Man šobrīd eļļas temp pieturās 95-115C robežās, atkarībā no tā kurā režīmā motors strādā.

pēc adaptāciju resetošanas un readaptācijas veikšanas, temp bija kā jābūt. pēc pāris dienām atkal vecā herņa, kā ātrums zem 96 km/h, tā palaižas termostata apsilde un temp nokrītas līdz 80 grādiem. kā virs 96 km/h, tā termostata apsilde atslēdzas un temp uzkāpj līdz 98 grādiem. herņa zb jau. internetā par šo problēmu sūdzas, bet atbildes nav.

speciaali tev

paldies
Offline
wanksta
05. Nov 2024, 21:27 #11470

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7352

Braucu ar: muti

Kur tagad Rīgā var aizvest sajūga disku cik necik operatīvi pārkniedēt? Kaut kad bija Duntes ielas galā tajā vienā mazajā veikaliņā, tur vēl ir?
Offline
bachoks
05. Nov 2024, 23:13 #11471

Kopš: 02. Apr 2022

Ziņojumi: 80

Braucu ar: Pirkstu pa karti

Kuru firmu sūtīt kartera ventilācijai un cerēt, ka atnāks oriģināls ar izslīpētu kodu? 3 gadus atpakaļ mainīju citam auto un Bmw oe maksāja 80€, tagad cena 200€ M57n2
Offline
desa
Vakar, 08:40 #11472

Kopš: 11. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 852

Braucu ar: rs13

Tikai Oe
Offline
Araajz
Vakar, 20:04 #11473

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28284

Braucu ar: E39

Vajadzētu savest kārtībā diskus - nokrāsot un atjaunot maliņas, kuras pret apmalēm sasiptas. Blast?
Vnk tie ir M diski ar vairākiem toņiem - negribās iedot un sačakarēt vēl vairāk
Offline
RSAWorkshop
Vakar, 20:17 #11474

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7014

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jebkurš pulverkrāsojums izskatīsies kā no dirsas izvilkts un pa kilometru būs pamanāms, ka bomāru krāsojums

Speed3 solās ar pareizo krāsu krāsot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Rockstar
Vakar, 20:39 #11475

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3684

Braucu ar:


05 Nov 2024, 23:13:53 @bachoks rakstīja:
Kuru firmu sūtīt kartera ventilācijai un cerēt, ka atnāks oriģināls ar izslīpētu kodu? 3 gadus atpakaļ mainīju citam auto un Bmw oe maksāja 80€, tagad cena 200€ M57n2

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-bmw-m57-engine-breather.html?spm=a2g0o.productlist.search.0

Šeit var pašķirt un papētīt variantus..
Tur ir grūti(dārgi) pieejamie varianti ar filtriņiem un komplekti(filtriņš+blīves)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo