Autors | Ziņojums |
GunchaM | |
Kopš: 18. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 468
Braucu ar: licenzi, visādu tehniku
| Sveiciens.
Kāds rīt var pa dienu Jūrkalnes ielā E82 dīzeli pie datora piemest?
Auto divi gadi nekustināts, kamer auksts dzinējs nevienmērīgi strādā. Ja kas uzsitiet ziņu![ Šo ziņu laboja GunchaM, 08 Oct 2024, 16:56:14 ] |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7361
Braucu ar: muti
| Vai šeit kāds ņemās ar 3d rasējumiem uz kompja?
Varētu būt interese vienu rotaļlietu uzskicēt, sākotnēji aptuveni lai var no visām pusēm pagrozīt un saprast kas ir kas, pēc tam varbūt arī iekustināt dzīvē ar kustīgajiem mezgliem utt.[ Šo ziņu laboja wanksta, 11 Oct 2024, 13:22:44 ] |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| EFB aķi labāk piekodēt kā parasto vai AGM? |
Offline | |
|
australia | |
Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| M57
aplauzos, domājot, ka pa fikso nomainīšu blīvīti. IC bija 2 varianti - paņēmu thermotec.
Nu, nekādi nevarēja uzmocīt savienojumu...
Droši vien jāsūta OEM? (Nr.7)
|
Offline | |
|
dzhonsons | |
Kopš: 03. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1132
Braucu ar:
| Principā, jā. Tikai oriģinālā. Ir iets tam cauri |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jāliek oriģināls, bet apbēdināšu, ļoti bieži turpina sulot tāpat, lai nesulotu vajag dažus papildus sīkumus apmainīt-jaunu interkūleri un jaunu EGR [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 14 Oct 2024, 11:40:50 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Nu vēl teflona lenta zem oringa der |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nav mēģināts, bet bieži vien alumīnijs/plastmasa ar blīvi ir jau sadeldēti un pēc pāris dienām jau apkārt ir atkal slapjš
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16178
Braucu ar:
|
14 Oct 2024, 14:30:17 @Mixzzz rakstīja:
Nu vēl teflona lenta zem oringa der
jā noteikti,lai pēc brīža parpalas kaut kur ierauj Tur parasti ar gadiem ir iedilusi grape,kura tāpat rada svīdumu,ja baigi netek,tad pohuj,lai tas mitrums tur ir,nekādas skādes kā vien vzuālais |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
14 Oct 2024, 14:46:21 @uldens1 rakstīja:
14 Oct 2024, 14:30:17 @Mixzzz rakstīja:
Nu vēl teflona lenta zem oringa der
jā noteikti,lai pēc brīža parpalas kaut kur ierauj Tur parasti ar gadiem ir iedilusi grape,kura tāpat rada svīdumu,ja baigi netek,tad pohuj,lai tas mitrums tur ir,nekādas skādes kā vien vzuālais
Ja nāks nost, tas pūtīs drīzāk ārā nekā raus iekšā. Un tā doma jau bija tāda, ka uztin zem blīves apakšā nosacīti palielinot blīves izmēru. Pie egr tas gan tā nesanāks[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 14 Oct 2024, 16:43:37 ] |
Offline | |
|
smilee45 | |
Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 986
Braucu ar:
| Sveiki! Vai ir vērts pārpresēt šis divas bukses, vai arī mainīt visu detaļu? Bukses pieejamas orģinālās lemförder. Bet vai otrā pusē tas konuss (ball joint) jau pie 250k nobraukuma nebūs arī sadilis? Kā no pieredzes? Prese ir pieejama.
Abas detaļas orģinālās, nav aiztiktas.
[ Šo ziņu laboja smilee45, 17 Oct 2024, 19:42:58 ] |
Offline | |
|
HE9600 | |
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| Pie 250k km, ja iepriekš nekas nav darīts,noteikti maini ar svirām.
Pēcāk pie nākošā remonta buksi nr7 var pārpresēt, lodbalsts izdzīvo 2 bukšu mūžu
[ Šo ziņu laboja HE9600, 17 Oct 2024, 19:02:36 ] |
Offline | |
|
AndrisK | |
Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Xu
| X5 ziemas riepu izmēri...tagad vasarenēm stāv priekšā R19 9J aizmugurē 10J, vai varu likt virsū visas 4 ziemas riepas uz 245/55 R19 ??? |
Offline | |
|
gatisv | |
Kopš: 12. Jul 2013
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| E91 - tad kad bagāžnieka stiklam atvēršanas motors ir pieslēgts, tad mūžīgi deg bagāžnieka apgaismojums. Tad kad štekeri izrauj nav problēmu ar apgaismojumu, bet panelī deg simbols par atvērtu bagàžnieku.
Vai vaina varētu būt bagāžnieka stikla motorā un ir vèrts to mainīt?
|
Offline | |
|
Dii | |
Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 242
Braucu ar: e91
|
22 Oct 2024, 12:38:38 @gatisv rakstīja:
E91 - tad kad bagāžnieka stiklam atvēršanas motors ir pieslēgts, tad mūžīgi deg bagāžnieka apgaismojums. Tad kad štekeri izrauj nav problēmu ar apgaismojumu, bet panelī deg simbols par atvērtu bagàžnieku.
Vai vaina varētu būt bagāžnieka stikla motorā un ir vèrts to mainīt?
Visas dīvainības bagāžniekā sākas ar vadiem starp virsbūvi un bagāžnieku - ņem gofras nost un skaties vai nav pušu |
Offline | |
|
edw | |
Kopš: 29. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 587
Braucu ar: E70
|
13 Oct 2024, 22:31:24 @australia rakstīja:
M57
aplauzos, domājot, ka pa fikso nomainīšu blīvīti. IC bija 2 varianti - paņēmu thermotec.
Nu, nekādi nevarēja uzmocīt savienojumu...
Droši vien jāsūta OEM? (Nr.7)
Man te tieši jautājums par M57N2, tā pati bīve, bildēs es viņu redzu tikai gumijas, to pat tikko pāņēmu jaunu OEM (11617790547), bet tā pat spiež garām.
Man tur vēl ir plastmasas centrējošā blīve, vai kā viņu nosaukt, bet to es nekur shēmās neredzu.
Jautājums viņai tur vispār jābūt, kāds ir part nr?
Edit:
sāku pētīt bildes un sapratu, ka visticamāk tā truba ir sadalījusies un tur toč nav nekāds centrējošais plastmass [ Šo ziņu laboja edw, 22 Oct 2024, 14:40:02 ] |
Offline | |
|
|
VD177 | |
Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
| M54B30, eļļa 5w40
333 trackdayā pēc 10min sesijas nobraucot nost dzird, ka motors tikšķ. Izripinoties pa teritoriju, padzesējot, pāris reizes tukšgaitā uzgāzējot tikšķis pazūd un kamēr atkal neieliek trasē, tikmēr skan kā jāskan.
Izklausas pēc kompensatoriem, bet tie nesen mainīti. Pieņēmums, trasē uzkarstot eļļa paliek par šķidru tapēc sāk tikšķēt? Pie normālas eļļas darba temperatūras problēmu nav. |
Offline | |
|
HE9600 | |
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
25 Oct 2024, 10:45:02 @VD177 rakstīja:
M54B30, eļļa 5w40
333 trackdayā pēc 10min sesijas nobraucot nost dzird, ka motors tikšķ. Izripinoties pa teritoriju, padzesējot, pāris reizes tukšgaitā uzgāzējot tikšķis pazūd un kamēr atkal neieliek trasē, tikmēr skan kā jāskan.
Izklausas pēc kompensatoriem, bet tie nesen mainīti. Pieņēmums, trasē uzkarstot eļļa paliek par šķidru tapēc sāk tikšķēt? Pie normālas eļļas darba temperatūras problēmu nav.
Izpaltīta parādība visiem padzīvojušiem m5x saimes motoriem. Var ekspermentēt ar dažādas viskozitātes eļļām, bet prātīgākais būs uzlikt labu eļļas radiatoru.[ Šo ziņu laboja HE9600, 25 Oct 2024, 10:49:50 ] |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7361
Braucu ar: muti
| Ielej citas firmas eļļu, man servisā savā laikā ieteica tādu COMMA, auto ar m52 tika izmantots kā ikdienas + reizēm trasē nedaudz, reāli domāju, ka kompensatoriem gals, kamēr nākamajā reizē nenomainīju uz citas firmas identiskas viskozitātes eļļu un skaņas vairs nebija nekādas un nekādos režīmos! |
Offline | |
|
Mikels | |
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
25 Oct 2024, 10:45:02 @VD177 rakstīja:
M54B30, eļļa 5w40
333 trackdayā pēc 10min sesijas nobraucot nost dzird, ka motors tikšķ. Izripinoties pa teritoriju, padzesējot, pāris reizes tukšgaitā uzgāzējot tikšķis pazūd un kamēr atkal neieliek trasē, tikmēr skan kā jāskan.
Izklausas pēc kompensatoriem, bet tie nesen mainīti. Pieņēmums, trasē uzkarstot eļļa paliek par šķidru tapēc sāk tikšķēt? Pie normālas eļļas darba temperatūras problēmu nav.
Šķiet, ka eļļa varētu būt arī nenoturīga "karstajā galā" un tas 5w40 ātri vien pārtop par 5W30 vai pat vēl zemāk. Starpcitu, kas par eļļu? |
Offline | |
|