Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
GunchaM
08. Oct 2024, 16:55 #11401

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: licenzi, visādu tehniku

Sveiciens.
Kāds rīt var pa dienu Jūrkalnes ielā E82 dīzeli pie datora piemest?
Auto divi gadi nekustināts, kamer auksts dzinējs nevienmērīgi strādā. Ja kas uzsitiet ziņu!

[ Šo ziņu laboja GunchaM, 08 Oct 2024, 16:56:14 ]

Offline
wanksta
11. Oct 2024, 13:22 #11402

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7361

Braucu ar: muti

Vai šeit kāds ņemās ar 3d rasējumiem uz kompja?
Varētu būt interese vienu rotaļlietu uzskicēt, sākotnēji aptuveni lai var no visām pusēm pagrozīt un saprast kas ir kas, pēc tam varbūt arī iekustināt dzīvē ar kustīgajiem mezgliem utt.

[ Šo ziņu laboja wanksta, 11 Oct 2024, 13:22:44 ]

Offline
Mixzzz
11. Oct 2024, 19:44 #11403

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

EFB aķi labāk piekodēt kā parasto vai AGM?
Offline
australia
13. Oct 2024, 22:31 #11404

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

M57
aplauzos, domājot, ka pa fikso nomainīšu blīvīti. IC bija 2 varianti - paņēmu thermotec.
Nu, nekādi nevarēja uzmocīt savienojumu...

Droši vien jāsūta OEM? (Nr.7)

Offline
dzhonsons
14. Oct 2024, 11:28 #11405

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1132

Braucu ar:

Principā, jā. Tikai oriģinālā. Ir iets tam cauri
Offline
RSAWorkshop
14. Oct 2024, 11:40 #11406

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jāliek oriģināls, bet apbēdināšu, ļoti bieži turpina sulot tāpat, lai nesulotu vajag dažus papildus sīkumus apmainīt-jaunu interkūleri un jaunu EGR

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 14 Oct 2024, 11:40:50 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
14. Oct 2024, 14:30 #11407

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Nu vēl teflona lenta zem oringa der
Offline
RSAWorkshop
14. Oct 2024, 14:31 #11408

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nav mēģināts, bet bieži vien alumīnijs/plastmasa ar blīvi ir jau sadeldēti un pēc pāris dienām jau apkārt ir atkal slapjš

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
14. Oct 2024, 14:46 #11409

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16178

Braucu ar:


14 Oct 2024, 14:30:17 @Mixzzz rakstīja:
Nu vēl teflona lenta zem oringa der
jā noteikti,lai pēc brīža parpalas kaut kur ierauj Tur parasti ar gadiem ir iedilusi grape,kura tāpat rada svīdumu,ja baigi netek,tad pohuj,lai tas mitrums tur ir,nekādas skādes kā vien vzuālais
Offline
Mixzzz
14. Oct 2024, 16:43 #11410

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


14 Oct 2024, 14:46:21 @uldens1 rakstīja:

14 Oct 2024, 14:30:17 @Mixzzz rakstīja:
Nu vēl teflona lenta zem oringa der
jā noteikti,lai pēc brīža parpalas kaut kur ierauj Tur parasti ar gadiem ir iedilusi grape,kura tāpat rada svīdumu,ja baigi netek,tad pohuj,lai tas mitrums tur ir,nekādas skādes kā vien vzuālais
Ja nāks nost, tas pūtīs drīzāk ārā nekā raus iekšā. Un tā doma jau bija tāda, ka uztin zem blīves apakšā nosacīti palielinot blīves izmēru. Pie egr tas gan tā nesanāks

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 14 Oct 2024, 16:43:37 ]

Offline
smilee45
17. Oct 2024, 18:26 #11411

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 986

Braucu ar:

Sveiki! Vai ir vērts pārpresēt šis divas bukses, vai arī mainīt visu detaļu? Bukses pieejamas orģinālās lemförder. Bet vai otrā pusē tas konuss (ball joint) jau pie 250k nobraukuma nebūs arī sadilis? Kā no pieredzes? Prese ir pieejama.
Abas detaļas orģinālās, nav aiztiktas.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 17 Oct 2024, 19:42:58 ]

Offline
HE9600
17. Oct 2024, 18:59 #11412

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Pie 250k km, ja iepriekš nekas nav darīts,noteikti maini ar svirām.
Pēcāk pie nākošā remonta buksi nr7 var pārpresēt, lodbalsts izdzīvo 2 bukšu mūžu

[ Šo ziņu laboja HE9600, 17 Oct 2024, 19:02:36 ]

Offline
AndrisK
22. Oct 2024, 00:54 #11413

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu

X5 ziemas riepu izmēri...tagad vasarenēm stāv priekšā R19 9J aizmugurē 10J, vai varu likt virsū visas 4 ziemas riepas uz 245/55 R19 ???
Offline
gatisv
22. Oct 2024, 12:38 #11414

Kopš: 12. Jul 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

E91 - tad kad bagāžnieka stiklam atvēršanas motors ir pieslēgts, tad mūžīgi deg bagāžnieka apgaismojums. Tad kad štekeri izrauj nav problēmu ar apgaismojumu, bet panelī deg simbols par atvērtu bagàžnieku.

Vai vaina varētu būt bagāžnieka stikla motorā un ir vèrts to mainīt?

Offline
Dii
22. Oct 2024, 13:11 #11415

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 242

Braucu ar: e91


22 Oct 2024, 12:38:38 @gatisv rakstīja:
E91 - tad kad bagāžnieka stiklam atvēršanas motors ir pieslēgts, tad mūžīgi deg bagāžnieka apgaismojums. Tad kad štekeri izrauj nav problēmu ar apgaismojumu, bet panelī deg simbols par atvērtu bagàžnieku.

Vai vaina varētu būt bagāžnieka stikla motorā un ir vèrts to mainīt?





Visas dīvainības bagāžniekā sākas ar vadiem starp virsbūvi un bagāžnieku - ņem gofras nost un skaties vai nav pušu
Offline
edw
22. Oct 2024, 13:58 #11416

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 587

Braucu ar: E70


13 Oct 2024, 22:31:24 @australia rakstīja:
M57
aplauzos, domājot, ka pa fikso nomainīšu blīvīti. IC bija 2 varianti - paņēmu thermotec.
Nu, nekādi nevarēja uzmocīt savienojumu...

Droši vien jāsūta OEM? (Nr.7)




Man te tieši jautājums par M57N2, tā pati bīve, bildēs es viņu redzu tikai gumijas, to pat tikko pāņēmu jaunu OEM (11617790547), bet tā pat spiež garām.
Man tur vēl ir plastmasas centrējošā blīve, vai kā viņu nosaukt, bet to es nekur shēmās neredzu.
Jautājums viņai tur vispār jābūt, kāds ir part nr?

Edit:
sāku pētīt bildes un sapratu, ka visticamāk tā truba ir sadalījusies un tur toč nav nekāds centrējošais plastmass

[ Šo ziņu laboja edw, 22 Oct 2024, 14:40:02 ]

Offline
VD177
25. Oct 2024, 10:45 #11417

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi

M54B30, eļļa 5w40
333 trackdayā pēc 10min sesijas nobraucot nost dzird, ka motors tikšķ. Izripinoties pa teritoriju, padzesējot, pāris reizes tukšgaitā uzgāzējot tikšķis pazūd un kamēr atkal neieliek trasē, tikmēr skan kā jāskan.
Izklausas pēc kompensatoriem, bet tie nesen mainīti. Pieņēmums, trasē uzkarstot eļļa paliek par šķidru tapēc sāk tikšķēt? Pie normālas eļļas darba temperatūras problēmu nav.
Offline
HE9600
25. Oct 2024, 10:49 #11418

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW


25 Oct 2024, 10:45:02 @VD177 rakstīja:
M54B30, eļļa 5w40
333 trackdayā pēc 10min sesijas nobraucot nost dzird, ka motors tikšķ. Izripinoties pa teritoriju, padzesējot, pāris reizes tukšgaitā uzgāzējot tikšķis pazūd un kamēr atkal neieliek trasē, tikmēr skan kā jāskan.
Izklausas pēc kompensatoriem, bet tie nesen mainīti. Pieņēmums, trasē uzkarstot eļļa paliek par šķidru tapēc sāk tikšķēt? Pie normālas eļļas darba temperatūras problēmu nav.


Izpaltīta parādība visiem padzīvojušiem m5x saimes motoriem. Var ekspermentēt ar dažādas viskozitātes eļļām, bet prātīgākais būs uzlikt labu eļļas radiatoru.

[ Šo ziņu laboja HE9600, 25 Oct 2024, 10:49:50 ]

Offline
wanksta
25. Oct 2024, 10:51 #11419

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7361

Braucu ar: muti

Ielej citas firmas eļļu, man servisā savā laikā ieteica tādu COMMA, auto ar m52 tika izmantots kā ikdienas + reizēm trasē nedaudz, reāli domāju, ka kompensatoriem gals, kamēr nākamajā reizē nenomainīju uz citas firmas identiskas viskozitātes eļļu un skaņas vairs nebija nekādas un nekādos režīmos!
Offline
Mikels
25. Oct 2024, 11:29 #11420

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu


25 Oct 2024, 10:45:02 @VD177 rakstīja:
M54B30, eļļa 5w40
333 trackdayā pēc 10min sesijas nobraucot nost dzird, ka motors tikšķ. Izripinoties pa teritoriju, padzesējot, pāris reizes tukšgaitā uzgāzējot tikšķis pazūd un kamēr atkal neieliek trasē, tikmēr skan kā jāskan.
Izklausas pēc kompensatoriem, bet tie nesen mainīti. Pieņēmums, trasē uzkarstot eļļa paliek par šķidru tapēc sāk tikšķēt? Pie normālas eļļas darba temperatūras problēmu nav.

Šķiet, ka eļļa varētu būt arī nenoturīga "karstajā galā" un tas 5w40 ātri vien pārtop par 5W30 vai pat vēl zemāk. Starpcitu, kas par eļļu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo