Online
Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| tavas domas par šo...
https://www.youtube.com/watch?v=MIDItBqX3SQ | Offline | | |
strange_panda | | Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
03 Jul 2022, 12:31:46 @DM-101 rakstīja:
Cirks ir ljoti daudz zaudeejis, aizbraucot bez shii klauna.
Spried par lietām par ko zini (šie trīs termostati ir E53 ja ir atbilstošā komplektācija) ...
Lanch pads ar atbilstošu funkcionalitāti ir mūsdienu servisa diagnostikas pamats ... praktiķiem nevis teorijas faniem Starp citu pat mans lētais skaneris ļauj paskatīties live data no komponentiem un pat to visu ierakstīt lai paskatītos uz datora ... un nevajag staipīt datoru līdzi ... Normāli apskatījas pēc faktiskā stāvokļa ... | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| kāds bija iemesls cilvēkam vispār tur sākt darīties? | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| diži nepārsteidz. Tikai retais zin un saprot to, ka sporta filtri ir jāmazgā un jākopj bieži | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| daži pilsoņi sacenēs brauc ar galīgi lētajiem filtriem un maina tos pēc katra brauciena... tobiš lēti un dusmīgi... | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.
Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF
| Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.
Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF
Aha, saaks remonteet uz vietas un skjirsies auto iipashnieks no supercharger tiikla un visiem paareejiem servisiem teslas.
Liepajaa tak jau kaut ko daraas | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
06 Jul 2022, 22:04:02 @JDS rakstīja:
06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.
Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF
Aha, saaks remonteet uz vietas un skjirsies auto iipashnieks no supercharger tiikla un visiem paareejiem servisiem teslas.
Liepajaa tak jau kaut ko daraas
Jā, no paziņas dzirdēts, ka Liepājā Model 3 elektromotors ir mainīts (uzlika lietotu) - detaļas gan īpaši neatceros, kas tam motoram tur bija noticis. | Offline | | |
|
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8516
Braucu ar: m635csi
| nelielas pārdomas par pēdējo dienu notikumiem riņķī apkārt:
1.keiss - tiek nopirki ļitaki DE, apmaksāti, sarunāts kurjers, kas DE savāks tos diskus un uz LV atvedīs, pārdevējs tiek informēts laicīgi par dienu un laiku, kad kurjers būs pie viņa. kurjers ierodas sarunātajā laikā un vietā savākt diskus, pārdevējs saka, nāc uz garažu, iedod kurjeram domkratu un ratatslēgu, rāda uz mašīnu un saka, lūk tavi diski, skrūvē nost un rekur otrs komplekts, tos liec vietā virsū
2.keiss - cilvēks noskata mašīnu LT, sazvana, sarunā, ka būs pakaļ tačkai konkrētā laikā un dienā, viss ok, leitis sagaida un saka, oi, šodien regitra īsā diena, pēc 40 min slēdz ciet, tur būs baigās rindas, ļeņins tur gaidīt, utt. šodien karoče nepārdošu, atbrauc citu dienu
3.keiss - no DE tiek pasūtītas detaļas, atnāk ar pāris dienu nokavēšanos, pa to laiku klients saprot, ka nevajadzēs, lūdz atgriešanu, DE atbild - ok 14 dienu laikā ir tiesības atdot atpakaļ, tajā pašā dienā, kad detaļas bija LV, tās tiek nodotas atpakaļ. paiet 10 dienas, detaļas tiek atvestas vēlreiz uz LV, piegādes menedžerim tiek uzdots jautājums - kas par hujņu? atbilde, nu ziniet, mums tur atvaļinājums bija, tad viens cits menedžeris saslimis bija, tad tur transports negāja, karoče, jūs esat nokavējuši 14 dienu atgriešanas termiņu, neko atgriest tomēr nevarēs
4.keiss - pilsonis palūdz naudu apgrozāmajiem līdzekļiem, sak, jānopērk krava ar fūŗes riepām, ir klients LV, kas pirks, būs varka, naudu pāris dienu laikā atdos. ok, riepas atved, tikai klients pazūd un pilsonis saka, pipec, vot uzkārās, moš kādam var tās riepas piedāvāt, nu lai nebūtu iesaldēta nauda, atdos par pašizmaksu. nu naudas devējs norij krupi, ok, hujna sanāca, jāpalīdz, apzvana savus transportniekus, piedāvā riepas, viens no transportniekiem piekrīt tās riepas savākt, visu sarunā, pirmdien aizvedīs riepas. pienāk trešdiena, transportnieks zvana, nu kas ar tām riepām, kur palikāt? wtf, zvana tam pilsonim, pie kā riepas atrodas, a tas telefonu pat nevar pacelt visas dienas laikā.
nu vot kungi, manas domas, ka tas karš tomēr ir akūti nepieciešams, jo visur apkārt ir 90% deģenerāti un lielgabalu gaļa, kas tikai patērē skābekli un no kuriem tāpat nekādas jēgas šai saulē nav.[ Šo ziņu laboja crime, 06 Jul 2022, 23:45:12 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Man personīgi liekas ,ka pēdējā laikā visi iet sviestā. Paskaties ,kas notiek-bērni pazūd ,slikst,uz ceļiem visi šitās,brauc kā debili. šodien pat redzēju ka priekšejie strauji rāva uz malu jo viens pohuja purna apdzen,tad vēl kaut kāds ar baiku brauc 1m aizmugurē ,jo viņam gribas visur spraukties un viņam ir t krekls mugurā. Nu gribas reisot ,brauc uz trasi,Menas salu,Vāciju ,nevis man ,kad taisos uz apgonu ,jādomā lai kamikadze var uz šosejas starp mašīnām braukt.
Ieliku sludinājumu ,ka meklē darbiniekus ,zvana 20.30, 22.00 Tipa visi 24h strādā ? Ok,zvana pa dienu ,nevaru pacelt- paiet viens zvana saukšanas cikls ,mauc pa otram lagam ,uzreiz pēc sekundes SMS ,tipa es davai atzvani,kad vari ,es te pa darbu . Ko cilvēki domā,ka cilvēks ,piemeram ,pat uz tualeti neiet ,ja uzreiz nepacel tad mauc momentā vēlreiz un tad uzreiz SMS
nu nemaz nerunāsim par visādiem lohiem kam traucē Ukrainas karogi utt
P.s riepas no kravas vēl ir?[ Šo ziņu laboja Locis, 07 Jul 2022, 00:48:36 ] | Offline | | |
hrjaz | | Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 698
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Viss kā pēc grāmatas - labi laiki rada vājus cilvēkus. Šobrīd ne vienā nozarē vien, šķiet, visi tik labi paēduši, ka pohujs uz klientu jau kļūst par ikdienišķu parādību. | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
06 Jul 2022, 22:04:02 @JDS rakstīja:
06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.
Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF
Aha, saaks remonteet uz vietas un skjirsies auto iipashnieks no supercharger tiikla un visiem paareejiem servisiem teslas.
Liepajaa tak jau kaut ko daraas
Tesla vienu laiku nesen atrubīja iespēju lādēt modeļiem, kas bijuši crashos, bet tur sāka lamāt viņus un šie atļāva.
Links
Hvz kādi dati tieši tiek apmainīti caur kabeli ar lādekli, kad kāds pieslēdz savu Teslu pie tā, VIN nummurs drošvien. Interesanti cik daudz var ielīst teslai vēderā bez kompja piefiksēšanas. Jo neba jau Masks ar telepātiju nosaka, kurai Teslai ir kautkas mainīts ārpus Tesla oficiālās garantijas vai pēc tās beigām. | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
06 Jul 2022, 21:41:00 @DM-101 rakstīja:
06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.
Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF
jopta, maaster, tavs iisaakais posts ever! Datoram tinte beidzaas?
Koljisj, tev nav taa gadiijies, ka saac kaadu pierunaat uz sekasu, bet kameer pierunaa, vinja jau saveco taa, ka smiltis birst un viss ceertanums pazudis?
Ir bijuši īsāki. Jā mainframe magnētiskā lenta pārtrūka tāpēc... | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
07 Jul 2022, 08:35:50 @maasters rakstīja:
06 Jul 2022, 22:04:02 @JDS rakstīja:
06 Jul 2022, 20:48:57 @maasters rakstīja:
Gan jau atradīsies, kāds kam ir gan zināšanas gan vēlme un sāks tos auto remontēt uz vietas. Būs pieprāsījums būs piedāvājums.
Jautājums protams ir cik remontam draudzīgi ir dažādi so auto mezgli, un vai nav tā, ka nosvilstot piem inverterim vienmēr to var salabot (atkarībā no bojājuma tipa un izmēra) un nenākās sūtīt vienkārši citu vai meklēt lietotu.
Labā ziņa ir tā, ka daudz mazāk būs haltūrētāji, jo atšķirībā no veca dīzeļa inverteri nevar salabot ar kompi pieslēdzoties OBD un padzēšot kļūdas par EGR un DPF
Aha, saaks remonteet uz vietas un skjirsies auto iipashnieks no supercharger tiikla un visiem paareejiem servisiem teslas.
Liepajaa tak jau kaut ko daraas
Tesla vienu laiku nesen atrubīja iespēju lādēt modeļiem, kas bijuši crashos, bet tur sāka lamāt viņus un šie atļāva.
Links
Hvz kādi dati tieši tiek apmainīti caur kabeli ar lādekli, kad kāds pieslēdz savu Teslu pie tā, VIN nummurs drošvien. Interesanti cik daudz var ielīst teslai vēderā bez kompja piefiksēšanas. Jo neba jau Masks ar telepātiju nosaka, kurai Teslai ir kautkas mainīts ārpus Tesla oficiālās garantijas vai pēc tās beigām.
Teslas aizliegums veikt uzlādi Supercharger tīklā attiecās uz salvage title auto, kas faktiski nozīmē, ka apdrošinātājs to uzskata kā total loss. Juana garantijas auto gadījumā, kurš jāremontē pie dīlera, total loss kompensāciju apdrošinātājs var izmaksāt arī pie tādiem bojājumiem, kas nav strukturāli nozīmīgi.
Izaicinājums ir apstāklī, ka Teslai nav resursu (nav izvērsta dīleru tīkla ar plašām remonta iespējām, kā tradicionālajiem auto ražotājiem) un vēlmes/iespējas nākt pretī klientam, lai notestētu katru šādu salabotu salvage title auto, lai pateiktu, vai tas ir drošs turpmākai lietošanai un uzlādei supercharger tīklā.
Teslu var saprast, jo tāds auto var aizdegties uzlādes brīdī un savainot cilvēkus vai trešo personu mantu, bet no otras puses ja jau Tesla ir par zaļu pasauli, tad lai rada iespējas šādus auto pārbaudīt, nevis paziņo, ka faktiski tie ir varētu būt nedroši un labāk ar tiem nebrauciet un utilizējiet tos.
Kā redzam, tad pie esošajām remontu cenām ASV, tagad biežo kā total loss tiek norakstīti arī auto ar relatīvi maziem bojājumiem un klientu spiediena rezultātā Tesla ir piekāpusies. Kas no Teslas puses ir liela nekonsekvence - agrāk sakot, ka auto var būt bīstami (neliela daļa noteikti arī ir) un uz gadu liedzot uzlādi, bet pēc tam šo liegumu atceļot, bez jebkāda publiska paziņojuma un procedūrām.
Ir lasīts par Supercharger liegumu arī citos gadījumos, kad daāl baterijas elementu degradējas. Tesla piedāvā tikai visas baterijas maiņu, kas Model 3 ir ap 20k USD (Amerikā). Paralēli pēc šāda servisa apmeklējuma tiek uzlikt bans fast chage opcijai. Klienti bieži izvēlas veikt "specializētajos" servisos tikai daļēju degradēto elementu nomaiņu (par spīti visiem gudrajiem balansēšanas algoritmiem, ir noteikti elementi, kas nolietojas ātrāk, dēļ to slēguma vietas un tur esot jau zināms rokraksts), kas izmaksā, piemēram 5-7k USD, bet faktiski auto paliek bez fast charge iespējas. Atkal jāsaka, ka Teslu var sarast, bet risinājums atkal varētu būt testa procedūra, kas atduras pret resursu trūkumu.
Faktiski šādi remonti ir diskutabli arī no finanšu plānošanas viedokļa, jo samaksājot 25-35% no jauna akumulatora cenas, iegūsti veco bateriju ar 25% jauniem bateriju elementiem (no otras puses tie ir vietās, kas pakļauti lielākajām slodzēm uzlādes laikā), bez garantijas, kas ar to notiks vēl pēc 50-100k km. Bet ja vari atļauties maksāt 5-7k, bet nevari atļauties 20k, tad citu variantu nav. Nu cits variants ir pirkt tādu auto, ko vari atļauties saremontēt | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
03 Jul 2022, 01:04:22 @DM-101 rakstīja:
03 Jul 2022, 00:17:00 @baidens rakstīja:
Cik Latvijā vispār ir n53, pieci? OK vēl 4 cilindru bēdu brāļus var pieskaitīt, lai sanāk visi desmit. Sprauslas vairs nav pieejamas, un līdz ar to remonta iespējas strauji tuvojas 0, kas nozīmē, ka laiks aizmirst tās naglu kastes. Nākotne ir 1.5 dzinējs ar 4 turbīnām un 5 elektromotoriem.
Latvijaa? Nu, desmiti. Ieskaitot N43, buus kaads simts vismaz. (..)
Pat pieticīgi rēķinot (2007-2013), Latvijā ir 36 gab. 530i ar N53 vien No kuriem 3 pat tam pamanījušies gāzi uzlikt
Ja pieskaitām vēl visus 523i, 525i, 528i, 325i, 330i, 630i - dažos simtos sanāktu (piem., vien 325i ar N53 ir 100 gab.)
Ja kādam iekāriens:
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N53
+
https://www.csdd.lv/transportlidzekli/transport...li-vizualizacija
(Tur spiežam "Degvielas tips" - Benzīns un tad vizualizācijā BMW, tad modeļus un tad pa gadiem skaitām grafikā)[ Šo ziņu laboja Bimmer, 07 Jul 2022, 12:04:32 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
07 Jul 2022, 11:54:26 @Bimmer rakstīja:
03 Jul 2022, 01:04:22 @DM-101 rakstīja:
03 Jul 2022, 00:17:00 @baidens rakstīja:
Cik Latvijā vispār ir n53, pieci? OK vēl 4 cilindru bēdu brāļus var pieskaitīt, lai sanāk visi desmit. Sprauslas vairs nav pieejamas, un līdz ar to remonta iespējas strauji tuvojas 0, kas nozīmē, ka laiks aizmirst tās naglu kastes. Nākotne ir 1.5 dzinējs ar 4 turbīnām un 5 elektromotoriem.
Latvijaa? Nu, desmiti. Ieskaitot N43, buus kaads simts vismaz. (..)
Pat pieticīgi rēķinot (2007-2013), Latvijā ir ~90 gab. 530i ar N53 vien No kuriem 3 pat tam pamanījušies gāzi uzlikt
Ja pieskaitām vēl visus 523i, 525i, 528i, 325i, 330i, 630i - dažos simtos sanāktu (piem., vien 325i ar N53 ir 100 gab.)
Ja kādam iekāriens:
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N53
+
https://www.csdd.lv/transportlidzekli/transport...li-vizualizacija
(Tur spiežam "Degvielas tips" - Benzīns un tad vizualizācijā BMW, tad modeļus un tad pa gadiem skaitām grafikā)
kā var saprast ka tie ir N53 nevis N52 ? | Online | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| To visu es saprotu, ka pilnīga garantija nav iespējama (arī jauniem blokiem gadās brāķi). Nesaprotama ir Teslas reakcija, sākumā ar publisku paziņojumu aizliedzot tādus auto lādēt fast charge, jo esot nedroši (kas tā arī var būt), bet pēc tam pa kluso bez paskaidrojumiem aizliegumu atceļot.
Pieņemu, ka šo visu ar laiku sakārtos prakse - ja sāksies biežāki ugunsgrēkie pie fast chargeriem šādām salvage title Teslām, nekā vidēji statistiski nesistām, tad noteikti atkal sekos kāda reakcija un ierobežojumi. Ja tas nenotiks, tad viss aizies pašplūsmā, kā ar ICE.
Teslas 20k USD cena par jaunu aptuveni 75 kWh akumulatoru šķiet vēl noteiktos gadījumos racionāli pamatojama. Taycan 94kWh baterija ar maiņu pie dīlera maksā 50k EUR
Porsche tai dod 8 gadi vai 160k km garantiju. Pēc tam at you own risk. Kaut gan jauns aktuālā 911 GT3 motors no Porsche maksā ap 100k, līdz ar to viss ir relatīvs. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Pirmo pircēju akumulatora maiņa no sava maciņa 99% gadījumos neskars, jo baterijai ir 8 gadi/160k km garantija no ražotāja. Bet base taycans ar tādu bateriju sākas zem 100k EUR un pēc 8 gadi noteikti, ka tirgus cena būs mazāka vai līdzīga, kā akku maiņa.
Porsche, gan domā par long term lietotāju pieredzi, tādēļ tai ir ļoti lielas kapacitātes akumulatoru dzesēšanas sistēma, kā arī nepilni 11% no akumulatora bruto kapacitātes ir buferis, lai to saudzētu lādēšanas procesā, tādēļ tā noteikti nebūs masveida problēma.
Lielāku izaicinājumu redzu apstākļi, ka dīleri pagaidām neko daudz nesaprot no šiem auto un tā kā tā ir jauna tehnoloģija, tad noteikti vēl "līdīs ārā" bērnu slimības un būs pircēji, kam dīleris tās nespēs atrisināt. Zinu LV gadījumu, kad dīleris pats atpirka EV, jo pāris mēnešu laikā nespēja atrast un novērst problēmas cēloni. Tādi gadījumi nav bieži, bet nekad negribas būt tam, kam nepaveicas. | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
07 Jul 2022, 14:07:25 @smudo rakstīja:
To visu es saprotu, ka pilnīga garantija nav iespējama (arī jauniem blokiem gadās brāķi). Nesaprotama ir Teslas reakcija, sākumā ar publisku paziņojumu aizliedzot tādus auto lādēt fast charge, jo esot nedroši (kas tā arī var būt), bet pēc tam pa kluso bez paskaidrojumiem aizliegumu atceļot.
Pieņemu, ka šo visu ar laiku sakārtos prakse - ja sāksies biežāki ugunsgrēkie pie fast chargeriem šādām salvage title Teslām, nekā vidēji statistiski nesistām, tad noteikti atkal sekos kāda reakcija un ierobežojumi. Ja tas nenotiks, tad viss aizies pašplūsmā, kā ar ICE.
Teslas 20k USD cena par jaunu aptuveni 75 kWh akumulatoru šķiet vēl noteiktos gadījumos racionāli pamatojama. Taycan 94kWh baterija ar maiņu pie dīlera maksā 50k EUR
Porsche tai dod 8 gadi vai 160k km garantiju. Pēc tam at you own risk. Kaut gan jauns aktuālā 911 GT3 motors no Porsche maksā ap 100k, līdz ar to viss ir relatīvs.
Vispār jau ir gan saprotama Teslas reakcija, jo zaļie, kas sahaipojušies par elektroauto jau arī prot tagad ielīst internetā un ieraudzīt cik daudz co2 un enerģija aiziet tās baterijas ražojot un litiju no zemes kā rūdu rokot un attīrot utt.
Teslai sāka braukt augumā, ka neļaujot remontēt esošo netiek panākts galvenais , ko gaida no elektro auto - zaļāka vide.
| Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Vispār braucot tālākā ceļā iemest līdzi rezerves riteni nevajadzētu būt lielai problēmai [ Šo ziņu laboja Mikels, 07 Jul 2022, 20:30:04 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|