Online

Pašreiz BMWPower skatās 46 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Wicked
26. Jul 2005, 15:04 #1141

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Izēd ateju man viss ir Ok! Es priekš Onkulīša meklēju un jau atradu
Par patīkamu cenu

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
ZigS
26. Jul 2005, 15:04 #1142

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-07-26 14:14, Wicked rakstīja:
Kā es varu uzzināt kādus koni amīšus man vajag ja man ir tikai šasijas Nr?


Aprunaajies pats ar sevi un tad izlemsi kaadus Tev vaig!

.. vai parastos (nereguleejamos), vai Sport, vai sport ar iisajiem shtokiem vaii nee[ This message was edited by: ZigS on 2005-07-26 15:05 ]
Offline
ZigS
26. Jul 2005, 15:06 #1143

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-07-26 15:04, Wicked rakstīja:
Izēd ateju man viss ir Ok! Es priekš Onkulīša meklēju un jau atradu
Par patīkamu cenu


cik $$ ir patiikama cena?
Offline
Tigers
26. Jul 2005, 20:33 #1144

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Caurule tika mainiita Permalataa. Ne es pats, ne kaads cits iznjemot Permalat ar AC neko nav dariijis. Peec tam, kad tas atteica pirmo reizi, es teicu kas pa probleemu. Oljegs tikai konstateeja, ka suuces nekur nav un uzpildiija par jaunu.
Mans jautaajums ir - vai juus esat gatavi to taisiit pa iistam vai man mekleet citu vietu. Jo veelreiz aizbraukt vienkaarshi uzpildiit es neveelos - padaargi sanaak
J.


2005-07-26 09:37, Permalat rakstīja:
Hi!

Nevaru spriest (pagaidām, pirms auto apskates) absolūti objektīvi, bet dažas interesantas lietas manu:
1. kādēļ cauruli pirki/mainīji pats? Vai esi profesionāls kondicionētāju uzpildītājs ar specializāciju BMW kondicionētāju jomā? Vai mūsu specialistus informēji par trubas maiņu?
Offline
charbis
26. Jul 2005, 21:15 #1145

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

Probleema ar e34. Lieta taada ka nobremzeejot ir kaut kaads klakshkjis. Vadiiklas apmainiju, bet vienalga kaut kas tur klakshkj. kas tas vareetu buut?????
Offline
Traks
26. Jul 2005, 23:49 #1146

Kopš: 14. Mar 2005

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


2005-07-26 09:39, Permalat rakstīja:

2005-07-26 00:11, Traks rakstīja:
E34 525tds ieslēdzot kondišu, uzreiz kāpj dzinēja temperatūra, izslēdzot - krīt. Nez, kas pa šaizi.. Kondišs tiko uzpildīts, el. ventilātors griežas, termomufta laba.



Iespējamie defekti: aizsērējis (no iekšpuses vai ārpuses) dzesēšanas sistēmas radiators, bojāts termostats, teorētiski - mikroplaisa galvā, utt.
Jābrauc vien uz kādu no BMW autocentriem.. Kavēties nevajadzētu, jo motora pārkarsēšanai sekas var būt dramatiskas.


Bet kāds tam visam sakars ar kondicionieri?
Tad jau viņš karstu arī tāpat. Nu nekarst jau tas kondiša radiators tik traki, lai mufta + ventilātors nespētu visu sadzesēt.

P.S. Visi radiatori tīri, bez mušām un eļļām.
Termostats ar darbojas.

Būs vien kaut kur jādzen tas auto..
Offline
Puuchuks
27. Jul 2005, 01:02 #1147

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

ne jautaajums, bet ieteikums driizaak - ineta pieteikuma formaa paredzeet iespeeju izveeleeties nevis tikai vienu variantu, bet vairaakus (apkope, diagnostika, remonts, cits) - ja es veelos veikt, piem., motora diagnostiku un arii savirzi sataisiit, ko man tagad atziimeet - cits?
Offline
Permalat
27. Jul 2005, 08:29 #1148

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-27 01:02, JanisPuu rakstīja:
ne jautaajums, bet ieteikums driizaak - ineta pieteikuma formaa paredzeet iespeeju izveeleeties nevis tikai vienu variantu, bet vairaakus (apkope, diagnostika, remonts, cits) - ja es veelos veikt, piem., motora diagnostiku un arii savirzi sataisiit, ko man tagad atziimeet - cits?

Paldies par ieteikumu! Tiks ņemts vērā!!
Offline
Permalat
27. Jul 2005, 08:36 #1149

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-26 23:49, Traks rakstīja:

2005-07-26 09:39, Permalat rakstīja:

2005-07-26 00:11, Traks rakstīja:
E34 525tds ieslēdzot kondišu, uzreiz kāpj dzinēja temperatūra, izslēdzot - krīt. Nez, kas pa šaizi.. Kondišs tiko uzpildīts, el. ventilātors griežas, termomufta laba.


Iespējamie defekti: aizsērējis (no iekšpuses vai ārpuses) dzesēšanas sistēmas radiators, bojāts termostats, teorētiski - mikroplaisa galvā, utt.
Jābrauc vien uz kādu no BMW autocentriem.. Kavēties nevajadzētu, jo motora pārkarsēšanai sekas var būt dramatiskas.

Bet kāds tam visam sakars ar kondicionieri?
Tad jau viņš karstu arī tāpat. Nu nekarst jau tas kondiša radiators tik traki, lai mufta + ventilātors nespētu visu sadzesēt.

P.S. Visi radiatori tīri, bez mušām un eļļām.
Termostats ar darbojas.

Būs vien kaut kur jādzen tas auto..

Lieta tāda, ka AC palielina slodzi uz motoru (elektropatēriņš un mehāniski). Tukšgaitā šīs slodzes pieaugums ir īpaši jūtams, jo motors jau tā dzesējas diezgan slikti (nav gaisa plūsmas, ūdens sūkņa ražība niecīga, termomuftas ražība maza).
Par radiatoru rakstīju: arī no IEKŠPUSES.
Par termostatu - kamēr pats neesmu parliecinājies, apšaubu. Jo, termostats var atvērties daļēji, iestrēgt. Tas pats attiecas uz termomuftu. Tā var pareizi neireslēgties.
Izlasi, lūdzu, manu rakstu šeit.
Tātad, ja raksti, ka viss ok, tad saprotu: radiators visā laukumā sasniedzis 90C temperatūru, termostats vaļā, mufta ieslēgusies, AC ventilators griežas.. Tā? Diezvai. Ved vien pie speciālistiem
Offline
Permalat
27. Jul 2005, 08:38 #1150

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-26 21:15, chabijs rakstīja:
Probleema ar e34. Lieta taada ka nobremzeejot ir kaut kaads klakshkjis. Vadiiklas apmainiju, bet vienalga kaut kas tur klakshkj. kas tas vareetu buut?????

Jāskatās viss pēc kārtas. Var pat būt brīvgājieni lodveida balstos.. Iesaku ritošās diagnostiku. Ls 5.00, un pilnīga skaidrība (ar visām cenām) par ritošās stāvokli..
Offline
Permalat
27. Jul 2005, 08:47 #1151

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-26 20:33, Tigers rakstīja:
Caurule tika mainiita Permalataa. Ne es pats, ne kaads cits iznjemot Permalat ar AC neko nav dariijis. Peec tam, kad tas atteica pirmo reizi, es teicu kas pa probleemu. Oljegs tikai konstateeja, ka suuces nekur nav un uzpildiija par jaunu.
Mans jautaajums ir - vai juus esat gatavi to taisiit pa iistam vai man mekleet citu vietu. Jo veelreiz aizbraukt vienkaarshi uzpildiit es neveelos - padaargi sanaak
J.


2005-07-26 09:37, Permalat rakstīja:
Hi!

Nevaru spriest (pagaidām, pirms auto apskates) absolūti objektīvi, bet dažas interesantas lietas manu:
1. kādēļ cauruli pirki/mainīji pats? Vai esi profesionāls kondicionētāju uzpildītājs ar specializāciju BMW kondicionētāju jomā? Vai mūsu specialistus informēji par trubas maiņu?


Manuprāt, jautājums ir..nu..nenopietni formulēts..
Neticu, ka NEKO nesaproti mehāniskās lietās. Bet, nu, mēģināšu paskaidrot.
Ir tā saucamie slēptie defekti. Tas nozīmē, ka tie parādās neregulāri, neprognozējami.
Ja pārbaudes laikā defekta (sūces) nav, vari braukt vienalga uz kurieni. Kur gribi. Neviens vainu neatradīs, jo tajā brīdī tās nebūs.
Ir klienti, kas ir gatavi mainīt visas aizdomīgās vietas: blīvslēgus, u.t.t. Esi gatavs?
Redzi, var mēģināt remontēt AC kā norādīts TIS. Piemēram, pēc avārijas: povrezgjonnije elementi zamenjitj. Pat pie vidējas avārijas tas nozīmē radiatora un praktiski visu cauruļu nomaiņu. Biežāk gan, naudas ekonomijas nolūkos, tā nedara..
Offline
Speciall
27. Jul 2005, 08:53 #1152

Kopš: 03. Feb 2005

Ziņojumi: 1624

Braucu ar: MB ML 63 AMG

Permalat, ko tik agri darbaa dari?
Offline
Permalat
27. Jul 2005, 09:05 #1153

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-27 08:53, Speciall rakstīja:
Permalat, ko tik agri darbaa dari?

Permalat?
Atšaudos!
Offline
ghost
27. Jul 2005, 10:02 #1154

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Interesee taada lieta - nesen mainiiiju kaarbu savam 325 E30 un netiku gudrs kas tie par datchikiem pie kaarbas? P.S. nevaru naktiis guleet, jo shii lieta man nedod mieru!!!
Offline
Permalat
27. Jul 2005, 10:13 #1155

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-27 10:02, ghost rakstīja:
Interesee taada lieta - nesen mainiiiju kaarbu savam 325 E30 un netiku gudrs kas tie par datchikiem pie kaarbas? P.S. nevaru naktiis guleet, jo shii lieta man nedod mieru!!!

Cola 2L man, un naktsmiers garantēts
Uz kārbas 325 ap gadu 86. (bez katalizatora, Motronic 1.1) bija izvietoti 2 sensori:
1. kloķvārpstas griešanās ātruma sensors
2. pirmā cilindra nāves punkta sensors (nosacīts nāves punkts, jo patiesībā paredzēts tikai sprauslu nostrādāšanas brīža sinhronizēšanai, tb. pēdējā ’porcija’ tieši pirms ieplūdes vārsta atvēršanās).
Offline
ghost
27. Jul 2005, 10:27 #1156

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

O.K. nu tagad vareeshu toch mieriigi guleet .Pameklee to kolu sheit
Offline
sejejs
27. Jul 2005, 11:00 #1157

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Čau Permalat!

Tā arī kompi nēesmu dabūjis un līdz Jums netiku vakar! Var palūgt pajautāt Arvīdam par 061 kompi un cik,ja būs vajadzīgs! Šodien ir laix un vajadzība pēc tāda!
Bet ir viens liels bet ko pastāstīšu PM,ja kompis būs!
Offline
Permalat
27. Jul 2005, 11:01 #1158

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-27 11:00, sejejs rakstīja:
Čau Permalat!

Tā arī kompi nēesmu dabūjis un līdz Jums netiku vakar! Var palūgt pajautāt Arvīdam par 061 kompi un cik,ja būs vajadzīgs! Šodien ir laix un vajadzība pēc tāda!
Bet ir viens liels bet ko pastāstīšu PM,ja kompis būs!

Tūliņ aktualizēšu jautājumu!
Offline
Traks
27. Jul 2005, 11:12 #1159

Kopš: 14. Mar 2005

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


Lieta tāda, ka AC palielina slodzi uz motoru (elektropatēriņš un mehāniski). Tukšgaitā šīs slodzes pieaugums ir īpaši jūtams, jo motors jau tā dzesējas diezgan slikti (nav gaisa plūsmas, ūdens sūkņa ražība niecīga, termomuftas ražība maza).
Par radiatoru rakstīju: arī no IEKŠPUSES.
Par termostatu - kamēr pats neesmu parliecinājies, apšaubu. Jo, termostats var atvērties daļēji, iestrēgt. Tas pats attiecas uz termomuftu. Tā var pareizi neireslēgties.
Izlasi, lūdzu, manu rakstu šeit.
Tātad, ja raksti, ka viss ok, tad saprotu: radiators visā laukumā sasniedzis 90C temperatūru, termostats vaļā, mufta ieslēgusies, AC ventilators griežas.. Tā? Diezvai. Ved vien pie speciālistiem


Ok, paldies. Raksts labs!! Koroch ģelo jasnoje što ģelo tjomnoje
Offline
Permalat
27. Jul 2005, 11:18 #1160

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-07-27 11:01, Permalat rakstīja:

2005-07-27 11:00, sejejs rakstīja:
Čau Permalat!

Tā arī kompi nēesmu dabūjis un līdz Jums netiku vakar! Var palūgt pajautāt Arvīdam par 061 kompi un cik,ja būs vajadzīgs! Šodien ir laix un vajadzība pēc tāda!
Bet ir viens liels bet ko pastāstīšu PM,ja kompis būs!

Tūliņ aktualizēšu jautājumu!

Čau! Švaki, nav mums tāda kompja. Nu, bet 90%, ka pie vainas ’obveska’ - vadi, sensori, utt.. Paši bloki ir sasodīti izturīgi!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo