Online
Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
chapinjsh | 23. May 2011, 21:51 |
#1141
|
| Kopš: 12. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 422
Braucu ar: DD un LPG
|
23 May 2011, 21:46:49 karlsonss rakstīja:
23 May 2011, 21:43:46 chapinjsh rakstīja:
lielvircavaa brauc praatiigi mans rojaans
nu tad salaapi sava rajona galveno ielu
driiz buus grantene | Offline | | |
Android | 23. May 2011, 21:53 |
#1142
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Rīga-Bauska drīz sāks rušināties, Rīga-Jelgava laikam nākamgad- kaut kāda laža tur ar izsolēm sanākusi. Precīzi nezinu, varētu zināt Facex, viņš tur stipri tuvāk sēž.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
archers330 | 23. May 2011, 21:57 |
#1143
|
| Kopš: 06. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1002
Braucu ar:
|
23 May 2011, 21:53:23 Android rakstīja:
Rīga-Bauska drīz sāks rušināties, Rīga-Jelgava laikam nākamgad- kaut kāda laža tur ar izsolēm sanākusi. Precīzi nezinu, varētu zināt Facex, viņš tur stipri tuvāk sēž.
drīz? kaut kā neizskatās | Offline | | |
karlsonss | 23. May 2011, 22:04 |
#1144
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| neko netaisiis. | Offline | | |
Android | 23. May 2011, 22:16 |
#1145
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
23 May 2011, 21:57:10 archers330 rakstīja:
23 May 2011, 21:53:23 Android rakstīja:
Rīga-Bauska drīz sāks rušināties, Rīga-Jelgava laikam nākamgad- kaut kāda laža tur ar izsolēm sanākusi. Precīzi nezinu, varētu zināt Facex, viņš tur stipri tuvāk sēž.
drīz? kaut kā neizskatās
Kā jau teicu - precīzus datus varētu zināt Facex.
Vismaz projekts tur sakarīgs.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
konussib | 23. May 2011, 22:25 |
#1146
|
| Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
| Pirmā problēma, kas eksistē LV ceļiem ir būvētāji - tāpēc, ka vispār korupcija ir dirsā, tad tas pats attiecas uz ceļu būves industriju - kā jau iepriekš minēja: lai tiktu pie projekta, jāmaksā, tad vēl tiek sev ielikts, kādu kravu šoferi aizved uz savu rajonu, utt... Tas pats Binders mēģināja Igaunijā tikt pie ceļu taisīšanas - aizgāja prom, jo "neskaidri nolikumi, etc...". Neticu, ka Igauņi uztaisīja montanu - vienkārši nevar taisīt tā, kā šeit taisa, ka pēc 5 gadiem jāpārtaisa... Un kāpēc Igaunijā (vai tajā pašā Lietuvā), kur ir tas pats klimatiskais/ģeogrāfiskais stāvoklis kā LV, ir normāli ceļi - pirms 4 nedēļām sanāca braukt uz Klaipēdu; kaifs braukt - nav jādomā par to, ka būs bedre, vai ielāps, vai arī šķērsplaisa... Tas pats iekš EE 5 nedēļas atpakaļ. Līdzko iebrauc LV uzreiz sākas gan bedres, nemākulīgi ielāpi, ieplakas un šķērsplaisas... Problēma ir tāda, ka ceļu kompāniju īpašnieki parasti ir vienās partijās ar atbildīgajās institūcijās esošajām amatpersonām.
UN PAT JA PIE VAINAS NEBŪTU CEĻINIEKI:
Pie mums ir labais stils uztaisīt svaigu ceļa posmu un 6 nedēļas pēc tam, kad ir uzliets asfalts, ierodas Rīgas Ūdens/Latvenergo/Rīgas Siltums un izdomā, ka jārok trubas/vadi. Pēctam, protams, ielāpi netiek uzlikti kvalitatīvi, bet tādi, kas prasa vismazāk darba/asfalta... Normāli bedres lāpītu nofrēzējot 2x2 metri laukumu un ielejot tur iekšā asfaltu, pielīdzinot malas.. Citreiz pat šie slaisti nevīžo pieblietiet smiltis, kā rezultātā vienkārši rodas tranšeja...
Problēma ir tajā, ka kamēr nevienu par to nesodīs, nekas nemainīsies... Vajag kādam sataisīt tiesu darbus, kādam likt sēdēt, bet neviens to nedarīs, jo neviens nekodīs rokā, kas baro!
Varbūt kādreiz tie, kas pie stūres LV sapratīs, ka ceļi ir tik traki, ka vairs nav kur ar Bentliju braukāt, varbūt tas ko mainīs.. | Offline | | |
fubuz | 23. May 2011, 22:37 |
#1147
|
| Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
| viedoklis.
tu tiešām domā, ka neviens nav sodīts? | Offline | | |
archers330 | 23. May 2011, 22:39 |
#1148
|
| Kopš: 06. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1002
Braucu ar:
|
23 May 2011, 22:25:04 konussib rakstīja:
Pirmā problēma, kas eksistē LV ceļiem ir būvētāji - tāpēc, ka vispār korupcija ir dirsā, tad tas pats attiecas uz ceļu būves industriju - kā jau iepriekš minēja: lai tiktu pie projekta, jāmaksā, tad vēl tiek sev ielikts, kādu kravu šoferi aizved uz savu rajonu, utt... Tas pats Binders mēģināja Igaunijā tikt pie ceļu taisīšanas - aizgāja prom, jo "neskaidri nolikumi, etc...". Neticu, ka Igauņi uztaisīja montanu - vienkārši nevar taisīt tā, kā šeit taisa, ka pēc 5 gadiem jāpārtaisa... Un kāpēc Igaunijā (vai tajā pašā Lietuvā), kur ir tas pats klimatiskais/ģeogrāfiskais stāvoklis kā LV, ir normāli ceļi - pirms 4 nedēļām sanāca braukt uz Klaipēdu; kaifs braukt - nav jādomā par to, ka būs bedre, vai ielāps, vai arī šķērsplaisa... Tas pats iekš EE 5 nedēļas atpakaļ. Līdzko iebrauc LV uzreiz sākas gan bedres, nemākulīgi ielāpi, ieplakas un šķērsplaisas... Problēma ir tāda, ka ceļu kompāniju īpašnieki parasti ir vienās partijās ar atbildīgajās institūcijās esošajām amatpersonām.
UN PAT JA PIE VAINAS NEBŪTU CEĻINIEKI:
Pie mums ir labais stils uztaisīt svaigu ceļa posmu un 6 nedēļas pēc tam, kad ir uzliets asfalts, ierodas Rīgas Ūdens/Latvenergo/Rīgas Siltums un izdomā, ka jārok trubas/vadi. Pēctam, protams, ielāpi netiek uzlikti kvalitatīvi, bet tādi, kas prasa vismazāk darba/asfalta... Normāli bedres lāpītu nofrēzējot 2x2 metri laukumu un ielejot tur iekšā asfaltu, pielīdzinot malas.. Citreiz pat šie slaisti nevīžo pieblietiet smiltis, kā rezultātā vienkārši rodas tranšeja...
Problēma ir tajā, ka kamēr nevienu par to nesodīs, nekas nemainīsies... Vajag kādam sataisīt tiesu darbus, kādam likt sēdēt, bet neviens to nedarīs, jo neviens nekodīs rokā, kas baro!
Varbūt kādreiz tie, kas pie stūres LV sapratīs, ka ceļi ir tik traki, ka vairs nav kur ar Bentliju braukāt, varbūt tas ko mainīs..
par to trubu rakšanu, tur jau ir tā ka nesaskaņo visus darbus kopā, vai arī tas ir jātaisa zem viena konkursa nevis atsevišķi, tad arī neuzraks tiko taisītu ceļu | Offline | | |
|
Android | 23. May 2011, 22:44 |
#1149
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| No vienas puses jāpiekrīt arī konusam, no citas puses - problēma ir vēl dziļāk. Likt naudu ceļos ir nepopulārs lēmums, un lielākā daļa vēlētāju labprātāk par attiecīgo kandidātu balsos, ja tas palielinās pensijas/pabalstus, būvēs skolas, bērnudārzus utt. Protams, tas arī viss vajadzīgs, bet, lai salīdzinātu LV ar EE un LT, būtu jāsalīdzina, cik $$ uz katru ceļa kilometru (izbūvētu no jauna, uzturētu vai rekonstruētu) šajos 20 "neatkarības" gados ir tērējušas kaimiņvalstis un cik LV. Tika aprēķināts, ka "parāds" ceļu uzturēšanai pa šiem 20 gadiem ir iekrājie ap 4 miljardiem latu, t.i. vidēji katru gadu nav piešķirti ~200 miljoni.
Tāpat kā ja savā auto, arī ceļu uzturēšanā ir jāiegulda nauda - ja neieguldīsi, labā stāvoklī nedz ceļš nedz auto nebūs.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
karlsonss | 23. May 2011, 22:45 |
#1150
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.
android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?
tik taadus neLV datus iedod[ Šo ziņu laboja karlsonss, 23 May 2011, 22:47:00 ] | Offline | | |
Android | 23. May 2011, 22:48 |
#1151
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
23 May 2011, 22:39:30 archers330 rakstīja:
par to trubu rakšanu, tur jau ir tā ka nesaskaņo visus darbus kopā, vai arī tas ir jātaisa zem viena konkursa nevis atsevišķi, tad arī neuzraks tiko taisītu ceļu
Problēma plānošanā. Plāno atsevišķas institūcijas, katrām naudas plūsmas ir atsevišķas, tādēļ savilkt to visu kopā ir visai sarežģīti un praktiski neiespējami, kāmēr vien nebūs viens kantoris, kurš atbild par visām komunikācijām un ielām.
Pašlaik daudzviet ir eiropas fondi ūdensvada un kanalizācijas projektiem, taču to ietvaros atļauts atjaunot asfaltu tikai tranšejas platumā. Savukārt pašvaldības vai LVC budžetā nav nauda, kas nepieciešama konkrētās ielas pilnai rekonstrukcijai. Rezultātā pašvaldība ir izvēles priekšā - vai nu izbūvēt par ES naudu ūdensvadu un sačakarēt atlikušos ceļus, vai arī atstāt pusbēdīgos/bēdīgos ceļus kā ir un nebūvēt arī UK tīklus.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Android | 23. May 2011, 22:51 |
#1152
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
23 May 2011, 22:45:24 karlsonss rakstīja:
ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.
android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?
tik taadus neLV datus iedod
Nezinu par kaimiņvalstīm - nav bijusi saskarsme. Un 1km ceļa cik izmaksā - tas ir tas pats kas prasīt cik tavam bmw viens zirguspēks izmaksā. Ja salīdzina, tad jāsalīdzina +/- vienādi posmi, turklāt jānošķir izbūve, rekonstrukcija un ikdienas uzturēšana.
Zinu, ka vācijā autobānis tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā vidēji 420 000eur gadā - un tas ir bez rekonstrukcijām/pārbūvēm. Mēs ar savu ceļu budžetu varētu uzturēt 200km ceļu visā valstī
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
karlsonss | 23. May 2011, 22:52 |
#1153
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
23 May 2011, 22:51:09 Android rakstīja:
23 May 2011, 22:45:24 karlsonss rakstīja:
ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.
android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?
tik taadus neLV datus iedod
Nezinu par kaimiņvalstīm - nav bijusi saskarsme. Un 1km ceļa cik izmaksā - tas ir tas pats kas prasīt cik tavam bmw viens zirguspēks izmaksā. Ja salīdzina, tad jāsalīdzina +/- vienādi posmi, turklāt jānošķir izbūve, rekonstrukcija un ikdienas uzturēšana.
Zinu, ka vācijā autobānis tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā vidēji 420 000eur gadā - un tas ir bez rekonstrukcijām/pārbūvēm. Mēs ar savu ceļu budžetu varētu uzturēt 200km ceļu visā valstī
ir tachu kaadi saliidzinami videejie statistiskie raadiitaaji????
| Offline | | |
Modrs | 23. May 2011, 22:54 |
#1154
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| kaa jau domaaju, Jums, rukabludiem un rukabludu dzenataajiem vnk nav kvalitates kontrole.
un vispaar Android, kad nafig Juurmalas apvedcelju remontees...?
kas vispaar, joptvaju makj notiekaas. Un nepljuuti, ka jums tur naudas nav!
zajebalo, ja atbraucu liidz riigai un man chut ne amiishi putaas. Nu kaapeec nevar akuraati izdariit. aljo.
celjinieki tikai saaks domaat, kad pashi sapisiis savus glaunos zemprofilus.... | Offline | | |
karlsonss | 23. May 2011, 22:59 |
#1155
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Connecticut Turnpike — $3,449,000 per mile
New Jersey Turnpike — $2,200,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (Delaware Extension) — $1,970,000 per mile
Northern Indiana Toll Road — $1,790,000 per mile
Garden State Parkway — $1,720,000 per mile
Massachusetts Turnpike — $1,600,000 per mile
Thruway, New York to Pennsylvania Line — $1,547,000 per mile
Ohio Turnpike — $1,352,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (early construction) — $736,000 per mile
daudzjoslu haiveji amerikaa no wikipedijas | Offline | | |
Android | 23. May 2011, 23:00 |
#1156
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
23 May 2011, 22:52:15 karlsonss rakstīja:
23 May 2011, 22:51:09 Android rakstīja:
23 May 2011, 22:45:24 karlsonss rakstīja:
ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.
android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?
tik taadus neLV datus iedod
Nezinu par kaimiņvalstīm - nav bijusi saskarsme. Un 1km ceļa cik izmaksā - tas ir tas pats kas prasīt cik tavam bmw viens zirguspēks izmaksā. Ja salīdzina, tad jāsalīdzina +/- vienādi posmi, turklāt jānošķir izbūve, rekonstrukcija un ikdienas uzturēšana.
Zinu, ka vācijā autobānis tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā vidēji 420 000eur gadā - un tas ir bez rekonstrukcijām/pārbūvēm. Mēs ar savu ceļu budžetu varētu uzturēt 200km ceļu visā valstī
ir tachu kaadi saliidzinami videejie statistiskie raadiitaaji????
Droši vien ka ir, neesmu pētījis. Būs brīvs brīdis, pagoogleešu cik km ir valsts ceļi LT un EE, un cik viņiem budžets gadā šo ceļu uzturēšanai - iemetīšu rezultātus šeit.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
|
Android | 23. May 2011, 23:03 |
#1157
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
23 May 2011, 22:59:25 karlsonss rakstīja:
Connecticut Turnpike — $3,449,000 per mile
New Jersey Turnpike — $2,200,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (Delaware Extension) — $1,970,000 per mile
Northern Indiana Toll Road — $1,790,000 per mile
Garden State Parkway — $1,720,000 per mile
Massachusetts Turnpike — $1,600,000 per mile
Thruway, New York to Pennsylvania Line — $1,547,000 per mile
Ohio Turnpike — $1,352,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (early construction) — $736,000 per mile
daudzjoslu haiveji amerikaa no wikipedijas
Ir viena lieta, ko, salīdzinot ar ASV, vajag paturēt prātā - kāda ir benzīna un naftas cena tur, un kāda šeit. Bitumens ir naftas produkts, un arī izbūvē tiek lietoti naftas produkti, tāpēc īstenībā benzīna cena nosaka lielu daļu no izmaksām. Tas tā, nevis atmazkai, vienk zināšanai.
Otrs faktors - uz vietas pieejamie izejmateriāli - vai granīta šķembas ir turpat uz vietas parokot/nograužot klinti (kā skandināvijā),vai ar kuģiem tiek vestas no skandināvijas - tas arī stipri vien izmaina kopējo bildi. Tas tā, pārdomām.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
konussib | 23. May 2011, 23:06 |
#1158
|
| Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1543
Braucu ar: visādiem volvo
|
23 May 2011, 22:51:09 Android rakstīja:
23 May 2011, 22:45:24 karlsonss rakstīja:
ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.
android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?
tik taadus neLV datus iedod
Nezinu par kaimiņvalstīm - nav bijusi saskarsme. Un 1km ceļa cik izmaksā - tas ir tas pats kas prasīt cik tavam bmw viens zirguspēks izmaksā. Ja salīdzina, tad jāsalīdzina +/- vienādi posmi, turklāt jānošķir izbūve, rekonstrukcija un ikdienas uzturēšana.
Zinu, ka vācijā autobānis tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā vidēji 420 000eur gadā - un tas ir bez rekonstrukcijām/pārbūvēm. Mēs ar savu ceļu budžetu varētu uzturēt 200km ceļu visā valstī
Vācijas ceļus te vispār nav ko saukt tuvumā - tur ceļus uztaisa vienreiz! Un nevis no asfalta, bet betona (1m biezumā)... Un tad arī viņus nevajag atjaunot - tikai uzturēt.
Kāds vispār ir mēģinājis domāt par to, cik daudz naudas un vides varētu ietaupīt, ja būtu labi ceļi?
1. Pašsaprotamais ietaupījums uz piekares remontiem un pārsistām riepām
2. Ietaupījums uz degvielu (gludākam ceļam ir zemāka rites pretestība), un tam sekojošais uzlabojums videi
Un par tām trubu pārrakšanām - nevar vienkārši izveidot likumu, ka pēc ceļa uzlikšanas 5 gadi (vai kāds cits saprātīgs periods) nedrīkst neko zem tā rakt? Tad visi uzreiz pamanītos visus vajadzīgos darbus veikt pirms uzlikšanas...
Un vispār - es esmu vienīgais, kam liekas, ka pie mums ir pārāk daudz kanalizācijas lūkas? Citviet vispār šķiet, ka saliktas jaunas, bet vecās nav likvidētas.
Šodien vismaz prieciņš radās redzot kā ir savesta kārtībā Vienības gatve no K. Ulmaņa gatves līdz Rīgas robežai. Mazās bedres tika nofrēzētas un aizstātas ar ielāpiem visas joslas platumā un vismaz 5 metru garumā... Cieņa ceļiniekiem (redzēs kā būs pēc 5 gadiem).
Ļoti gribas, lai kāds dabū atsēdēt par Grobiņas ceļu, jo tas ir vienkārši @*%#*&%! | Offline | | |
karlsonss | 23. May 2011, 23:10 |
#1159
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
23 May 2011, 23:03:06 Android rakstīja:
23 May 2011, 22:59:25 karlsonss rakstīja:
Connecticut Turnpike — $3,449,000 per mile
New Jersey Turnpike — $2,200,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (Delaware Extension) — $1,970,000 per mile
Northern Indiana Toll Road — $1,790,000 per mile
Garden State Parkway — $1,720,000 per mile
Massachusetts Turnpike — $1,600,000 per mile
Thruway, New York to Pennsylvania Line — $1,547,000 per mile
Ohio Turnpike — $1,352,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (early construction) — $736,000 per mile
daudzjoslu haiveji amerikaa no wikipedijas
Ir viena lieta, ko, salīdzinot ar ASV, vajag paturēt prātā - kāda ir benzīna un naftas cena tur, un kāda šeit. Bitumens ir naftas produkts, un arī izbūvē tiek lietoti naftas produkti, tāpēc īstenībā benzīna cena nosaka lielu daļu no izmaksām. Tas tā, nevis atmazkai, vienk zināšanai.
Otrs faktors - uz vietas pieejamie izejmateriāli - vai granīta šķembas ir turpat uz vietas parokot/nograužot klinti (kā skandināvijā),vai ar kuģiem tiek vestas no skandināvijas - tas arī stipri vien izmaina kopējo bildi. Tas tā, pārdomām.
MULTILANE HIGHWAYS. tas taa, paardomaam.
kkad figureeja cipars 1 miljons=1 km.
mees skjembas no skandinaavijas vedam?
no kurienes kurrati ved?
| Offline | | |
Android | 23. May 2011, 23:24 |
#1160
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Nezinu no kurienes ved estipoisi, bet uz fikso tagad sagoogleeju sekojošos skaitļus:
LV ir 72 568km ceļu, no tiem valsts ceļi ir 20 150km.
Estipoisiem ir 58 412km ceļu, no tiem 16 000 ir valsts ceļi.
LV 2009. gada budžets ceļiem bija (hvz vai dati precīzi) ~125mio Ls, 2010. gadā 89mio.
Estipoisiem 2010. gadā bija 193 191 840Ls.
Ja parēķina, tad uz katru ceļa km (kopā pa visiem ceļiem) LV 2010. gadā tērēts vidēji 1226Ls/km, EE tika tērēts 3307Ls/km.
Lūk arī rezultāts. Un ne jau tikai 2010. gads ir bijis atšķirīgs - viņiem finansējums visus 20 gadus kopš PSRS bijis krietni lielāks nekā LV.
Viņiem konstanti 75% no degvielas akcīzes nonāk uz ceļiem, mums - prasiet K. Gerhardam.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|