Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
chapinjsh
23. May 2011, 21:51 #1141

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 422

Braucu ar: DD un LPG


23 May 2011, 21:46:49 karlsonss rakstīja:

23 May 2011, 21:43:46 chapinjsh rakstīja:


lielvircavaa brauc praatiigi mans rojaans


nu tad salaapi sava rajona galveno ielu


driiz buus grantene
Offline
Android
23. May 2011, 21:53 #1142

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Rīga-Bauska drīz sāks rušināties, Rīga-Jelgava laikam nākamgad- kaut kāda laža tur ar izsolēm sanākusi. Precīzi nezinu, varētu zināt Facex, viņš tur stipri tuvāk sēž.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
archers330
23. May 2011, 21:57 #1143

Kopš: 06. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1002

Braucu ar:


23 May 2011, 21:53:23 Android rakstīja:
Rīga-Bauska drīz sāks rušināties, Rīga-Jelgava laikam nākamgad- kaut kāda laža tur ar izsolēm sanākusi. Precīzi nezinu, varētu zināt Facex, viņš tur stipri tuvāk sēž.

drīz? kaut kā neizskatās
Offline
karlsonss
23. May 2011, 22:04 #1144

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

neko netaisiis.
Offline
Android
23. May 2011, 22:16 #1145

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


23 May 2011, 21:57:10 archers330 rakstīja:

23 May 2011, 21:53:23 Android rakstīja:
Rīga-Bauska drīz sāks rušināties, Rīga-Jelgava laikam nākamgad- kaut kāda laža tur ar izsolēm sanākusi. Precīzi nezinu, varētu zināt Facex, viņš tur stipri tuvāk sēž.

drīz? kaut kā neizskatās

Kā jau teicu - precīzus datus varētu zināt Facex.
Vismaz projekts tur sakarīgs.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
konussib
23. May 2011, 22:25 #1146

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Pirmā problēma, kas eksistē LV ceļiem ir būvētāji - tāpēc, ka vispār korupcija ir dirsā, tad tas pats attiecas uz ceļu būves industriju - kā jau iepriekš minēja: lai tiktu pie projekta, jāmaksā, tad vēl tiek sev ielikts, kādu kravu šoferi aizved uz savu rajonu, utt... Tas pats Binders mēģināja Igaunijā tikt pie ceļu taisīšanas - aizgāja prom, jo "neskaidri nolikumi, etc...". Neticu, ka Igauņi uztaisīja montanu - vienkārši nevar taisīt tā, kā šeit taisa, ka pēc 5 gadiem jāpārtaisa... Un kāpēc Igaunijā (vai tajā pašā Lietuvā), kur ir tas pats klimatiskais/ģeogrāfiskais stāvoklis kā LV, ir normāli ceļi - pirms 4 nedēļām sanāca braukt uz Klaipēdu; kaifs braukt - nav jādomā par to, ka būs bedre, vai ielāps, vai arī šķērsplaisa... Tas pats iekš EE 5 nedēļas atpakaļ. Līdzko iebrauc LV uzreiz sākas gan bedres, nemākulīgi ielāpi, ieplakas un šķērsplaisas... Problēma ir tāda, ka ceļu kompāniju īpašnieki parasti ir vienās partijās ar atbildīgajās institūcijās esošajām amatpersonām.

UN PAT JA PIE VAINAS NEBŪTU CEĻINIEKI:

Pie mums ir labais stils uztaisīt svaigu ceļa posmu un 6 nedēļas pēc tam, kad ir uzliets asfalts, ierodas Rīgas Ūdens/Latvenergo/Rīgas Siltums un izdomā, ka jārok trubas/vadi. Pēctam, protams, ielāpi netiek uzlikti kvalitatīvi, bet tādi, kas prasa vismazāk darba/asfalta... Normāli bedres lāpītu nofrēzējot 2x2 metri laukumu un ielejot tur iekšā asfaltu, pielīdzinot malas.. Citreiz pat šie slaisti nevīžo pieblietiet smiltis, kā rezultātā vienkārši rodas tranšeja...

Problēma ir tajā, ka kamēr nevienu par to nesodīs, nekas nemainīsies... Vajag kādam sataisīt tiesu darbus, kādam likt sēdēt, bet neviens to nedarīs, jo neviens nekodīs rokā, kas baro!

Varbūt kādreiz tie, kas pie stūres LV sapratīs, ka ceļi ir tik traki, ka vairs nav kur ar Bentliju braukāt, varbūt tas ko mainīs..
Offline
fubuz
23. May 2011, 22:37 #1147

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

viedoklis.
tu tiešām domā, ka neviens nav sodīts?
Offline
archers330
23. May 2011, 22:39 #1148

Kopš: 06. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1002

Braucu ar:


23 May 2011, 22:25:04 konussib rakstīja:
Pirmā problēma, kas eksistē LV ceļiem ir būvētāji - tāpēc, ka vispār korupcija ir dirsā, tad tas pats attiecas uz ceļu būves industriju - kā jau iepriekš minēja: lai tiktu pie projekta, jāmaksā, tad vēl tiek sev ielikts, kādu kravu šoferi aizved uz savu rajonu, utt... Tas pats Binders mēģināja Igaunijā tikt pie ceļu taisīšanas - aizgāja prom, jo "neskaidri nolikumi, etc...". Neticu, ka Igauņi uztaisīja montanu - vienkārši nevar taisīt tā, kā šeit taisa, ka pēc 5 gadiem jāpārtaisa... Un kāpēc Igaunijā (vai tajā pašā Lietuvā), kur ir tas pats klimatiskais/ģeogrāfiskais stāvoklis kā LV, ir normāli ceļi - pirms 4 nedēļām sanāca braukt uz Klaipēdu; kaifs braukt - nav jādomā par to, ka būs bedre, vai ielāps, vai arī šķērsplaisa... Tas pats iekš EE 5 nedēļas atpakaļ. Līdzko iebrauc LV uzreiz sākas gan bedres, nemākulīgi ielāpi, ieplakas un šķērsplaisas... Problēma ir tāda, ka ceļu kompāniju īpašnieki parasti ir vienās partijās ar atbildīgajās institūcijās esošajām amatpersonām.

UN PAT JA PIE VAINAS NEBŪTU CEĻINIEKI:

Pie mums ir labais stils uztaisīt svaigu ceļa posmu un 6 nedēļas pēc tam, kad ir uzliets asfalts, ierodas Rīgas Ūdens/Latvenergo/Rīgas Siltums un izdomā, ka jārok trubas/vadi. Pēctam, protams, ielāpi netiek uzlikti kvalitatīvi, bet tādi, kas prasa vismazāk darba/asfalta... Normāli bedres lāpītu nofrēzējot 2x2 metri laukumu un ielejot tur iekšā asfaltu, pielīdzinot malas.. Citreiz pat šie slaisti nevīžo pieblietiet smiltis, kā rezultātā vienkārši rodas tranšeja...

Problēma ir tajā, ka kamēr nevienu par to nesodīs, nekas nemainīsies... Vajag kādam sataisīt tiesu darbus, kādam likt sēdēt, bet neviens to nedarīs, jo neviens nekodīs rokā, kas baro!

Varbūt kādreiz tie, kas pie stūres LV sapratīs, ka ceļi ir tik traki, ka vairs nav kur ar Bentliju braukāt, varbūt tas ko mainīs..

par to trubu rakšanu, tur jau ir tā ka nesaskaņo visus darbus kopā, vai arī tas ir jātaisa zem viena konkursa nevis atsevišķi, tad arī neuzraks tiko taisītu ceļu
Offline
Android
23. May 2011, 22:44 #1149

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

No vienas puses jāpiekrīt arī konusam, no citas puses - problēma ir vēl dziļāk. Likt naudu ceļos ir nepopulārs lēmums, un lielākā daļa vēlētāju labprātāk par attiecīgo kandidātu balsos, ja tas palielinās pensijas/pabalstus, būvēs skolas, bērnudārzus utt. Protams, tas arī viss vajadzīgs, bet, lai salīdzinātu LV ar EE un LT, būtu jāsalīdzina, cik $$ uz katru ceļa kilometru (izbūvētu no jauna, uzturētu vai rekonstruētu) šajos 20 "neatkarības" gados ir tērējušas kaimiņvalstis un cik LV. Tika aprēķināts, ka "parāds" ceļu uzturēšanai pa šiem 20 gadiem ir iekrājie ap 4 miljardiem latu, t.i. vidēji katru gadu nav piešķirti ~200 miljoni.
Tāpat kā ja savā auto, arī ceļu uzturēšanā ir jāiegulda nauda - ja neieguldīsi, labā stāvoklī nedz ceļš nedz auto nebūs.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
karlsonss
23. May 2011, 22:45 #1150

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.

android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?

tik taadus neLV datus iedod

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 23 May 2011, 22:47:00 ]

Offline
Android
23. May 2011, 22:48 #1151

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


23 May 2011, 22:39:30 archers330 rakstīja:

par to trubu rakšanu, tur jau ir tā ka nesaskaņo visus darbus kopā, vai arī tas ir jātaisa zem viena konkursa nevis atsevišķi, tad arī neuzraks tiko taisītu ceļu

Problēma plānošanā. Plāno atsevišķas institūcijas, katrām naudas plūsmas ir atsevišķas, tādēļ savilkt to visu kopā ir visai sarežģīti un praktiski neiespējami, kāmēr vien nebūs viens kantoris, kurš atbild par visām komunikācijām un ielām.
Pašlaik daudzviet ir eiropas fondi ūdensvada un kanalizācijas projektiem, taču to ietvaros atļauts atjaunot asfaltu tikai tranšejas platumā. Savukārt pašvaldības vai LVC budžetā nav nauda, kas nepieciešama konkrētās ielas pilnai rekonstrukcijai. Rezultātā pašvaldība ir izvēles priekšā - vai nu izbūvēt par ES naudu ūdensvadu un sačakarēt atlikušos ceļus, vai arī atstāt pusbēdīgos/bēdīgos ceļus kā ir un nebūvēt arī UK tīklus.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
23. May 2011, 22:51 #1152

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


23 May 2011, 22:45:24 karlsonss rakstīja:
ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.

android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?

tik taadus neLV datus iedod

Nezinu par kaimiņvalstīm - nav bijusi saskarsme. Un 1km ceļa cik izmaksā - tas ir tas pats kas prasīt cik tavam bmw viens zirguspēks izmaksā. Ja salīdzina, tad jāsalīdzina +/- vienādi posmi, turklāt jānošķir izbūve, rekonstrukcija un ikdienas uzturēšana.
Zinu, ka vācijā autobānis tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā vidēji 420 000eur gadā - un tas ir bez rekonstrukcijām/pārbūvēm. Mēs ar savu ceļu budžetu varētu uzturēt 200km ceļu visā valstī

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
karlsonss
23. May 2011, 22:52 #1153

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


23 May 2011, 22:51:09 Android rakstīja:

23 May 2011, 22:45:24 karlsonss rakstīja:
ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.

android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?

tik taadus neLV datus iedod

Nezinu par kaimiņvalstīm - nav bijusi saskarsme. Un 1km ceļa cik izmaksā - tas ir tas pats kas prasīt cik tavam bmw viens zirguspēks izmaksā. Ja salīdzina, tad jāsalīdzina +/- vienādi posmi, turklāt jānošķir izbūve, rekonstrukcija un ikdienas uzturēšana.
Zinu, ka vācijā autobānis tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā vidēji 420 000eur gadā - un tas ir bez rekonstrukcijām/pārbūvēm. Mēs ar savu ceļu budžetu varētu uzturēt 200km ceļu visā valstī

ir tachu kaadi saliidzinami videejie statistiskie raadiitaaji????
Offline
Modrs
23. May 2011, 22:54 #1154

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kaa jau domaaju, Jums, rukabludiem un rukabludu dzenataajiem vnk nav kvalitates kontrole.

un vispaar Android, kad nafig Juurmalas apvedcelju remontees...?

kas vispaar, joptvaju makj notiekaas. Un nepljuuti, ka jums tur naudas nav!
zajebalo, ja atbraucu liidz riigai un man chut ne amiishi putaas. Nu kaapeec nevar akuraati izdariit. aljo.
celjinieki tikai saaks domaat, kad pashi sapisiis savus glaunos zemprofilus....
Offline
karlsonss
23. May 2011, 22:59 #1155

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Connecticut Turnpike — $3,449,000 per mile
New Jersey Turnpike — $2,200,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (Delaware Extension) — $1,970,000 per mile
Northern Indiana Toll Road — $1,790,000 per mile
Garden State Parkway — $1,720,000 per mile
Massachusetts Turnpike — $1,600,000 per mile
Thruway, New York to Pennsylvania Line — $1,547,000 per mile
Ohio Turnpike — $1,352,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (early construction) — $736,000 per mile
daudzjoslu haiveji amerikaa no wikipedijas
Offline
Android
23. May 2011, 23:00 #1156

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


23 May 2011, 22:52:15 karlsonss rakstīja:

23 May 2011, 22:51:09 Android rakstīja:

23 May 2011, 22:45:24 karlsonss rakstīja:
ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.

android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?

tik taadus neLV datus iedod

Nezinu par kaimiņvalstīm - nav bijusi saskarsme. Un 1km ceļa cik izmaksā - tas ir tas pats kas prasīt cik tavam bmw viens zirguspēks izmaksā. Ja salīdzina, tad jāsalīdzina +/- vienādi posmi, turklāt jānošķir izbūve, rekonstrukcija un ikdienas uzturēšana.
Zinu, ka vācijā autobānis tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā vidēji 420 000eur gadā - un tas ir bez rekonstrukcijām/pārbūvēm. Mēs ar savu ceļu budžetu varētu uzturēt 200km ceļu visā valstī

ir tachu kaadi saliidzinami videejie statistiskie raadiitaaji????


Droši vien ka ir, neesmu pētījis. Būs brīvs brīdis, pagoogleešu cik km ir valsts ceļi LT un EE, un cik viņiem budžets gadā šo ceļu uzturēšanai - iemetīšu rezultātus šeit.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
23. May 2011, 23:03 #1157

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


23 May 2011, 22:59:25 karlsonss rakstīja:
Connecticut Turnpike — $3,449,000 per mile
New Jersey Turnpike — $2,200,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (Delaware Extension) — $1,970,000 per mile
Northern Indiana Toll Road — $1,790,000 per mile
Garden State Parkway — $1,720,000 per mile
Massachusetts Turnpike — $1,600,000 per mile
Thruway, New York to Pennsylvania Line — $1,547,000 per mile
Ohio Turnpike — $1,352,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (early construction) — $736,000 per mile
daudzjoslu haiveji amerikaa no wikipedijas


Ir viena lieta, ko, salīdzinot ar ASV, vajag paturēt prātā - kāda ir benzīna un naftas cena tur, un kāda šeit. Bitumens ir naftas produkts, un arī izbūvē tiek lietoti naftas produkti, tāpēc īstenībā benzīna cena nosaka lielu daļu no izmaksām. Tas tā, nevis atmazkai, vienk zināšanai.
Otrs faktors - uz vietas pieejamie izejmateriāli - vai granīta šķembas ir turpat uz vietas parokot/nograužot klinti (kā skandināvijā),vai ar kuģiem tiek vestas no skandināvijas - tas arī stipri vien izmaina kopējo bildi. Tas tā, pārdomām.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
konussib
23. May 2011, 23:06 #1158

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


23 May 2011, 22:51:09 Android rakstīja:

23 May 2011, 22:45:24 karlsonss rakstīja:
ai da visus vinjus vajag uz pirmo otro skaitiities un otros atlaist.
tad pirmie saaks domaat.
pidari sranie.

android cik izmaksaa viens km celja LV LT UN EE?

tik taadus neLV datus iedod

Nezinu par kaimiņvalstīm - nav bijusi saskarsme. Un 1km ceļa cik izmaksā - tas ir tas pats kas prasīt cik tavam bmw viens zirguspēks izmaksā. Ja salīdzina, tad jāsalīdzina +/- vienādi posmi, turklāt jānošķir izbūve, rekonstrukcija un ikdienas uzturēšana.
Zinu, ka vācijā autobānis tikai ikdienas uzturēšanā izmaksā vidēji 420 000eur gadā - un tas ir bez rekonstrukcijām/pārbūvēm. Mēs ar savu ceļu budžetu varētu uzturēt 200km ceļu visā valstī


Vācijas ceļus te vispār nav ko saukt tuvumā - tur ceļus uztaisa vienreiz! Un nevis no asfalta, bet betona (1m biezumā)... Un tad arī viņus nevajag atjaunot - tikai uzturēt.

Kāds vispār ir mēģinājis domāt par to, cik daudz naudas un vides varētu ietaupīt, ja būtu labi ceļi?

1. Pašsaprotamais ietaupījums uz piekares remontiem un pārsistām riepām

2. Ietaupījums uz degvielu (gludākam ceļam ir zemāka rites pretestība), un tam sekojošais uzlabojums videi

Un par tām trubu pārrakšanām - nevar vienkārši izveidot likumu, ka pēc ceļa uzlikšanas 5 gadi (vai kāds cits saprātīgs periods) nedrīkst neko zem tā rakt? Tad visi uzreiz pamanītos visus vajadzīgos darbus veikt pirms uzlikšanas...

Un vispār - es esmu vienīgais, kam liekas, ka pie mums ir pārāk daudz kanalizācijas lūkas? Citviet vispār šķiet, ka saliktas jaunas, bet vecās nav likvidētas.

Šodien vismaz prieciņš radās redzot kā ir savesta kārtībā Vienības gatve no K. Ulmaņa gatves līdz Rīgas robežai. Mazās bedres tika nofrēzētas un aizstātas ar ielāpiem visas joslas platumā un vismaz 5 metru garumā... Cieņa ceļiniekiem (redzēs kā būs pēc 5 gadiem).

Ļoti gribas, lai kāds dabū atsēdēt par Grobiņas ceļu, jo tas ir vienkārši @*%#*&%!
Offline
karlsonss
23. May 2011, 23:10 #1159

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


23 May 2011, 23:03:06 Android rakstīja:

23 May 2011, 22:59:25 karlsonss rakstīja:
Connecticut Turnpike — $3,449,000 per mile
New Jersey Turnpike — $2,200,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (Delaware Extension) — $1,970,000 per mile
Northern Indiana Toll Road — $1,790,000 per mile
Garden State Parkway — $1,720,000 per mile
Massachusetts Turnpike — $1,600,000 per mile
Thruway, New York to Pennsylvania Line — $1,547,000 per mile
Ohio Turnpike — $1,352,000 per mile
Pennsylvania Turnpike (early construction) — $736,000 per mile
daudzjoslu haiveji amerikaa no wikipedijas


Ir viena lieta, ko, salīdzinot ar ASV, vajag paturēt prātā - kāda ir benzīna un naftas cena tur, un kāda šeit. Bitumens ir naftas produkts, un arī izbūvē tiek lietoti naftas produkti, tāpēc īstenībā benzīna cena nosaka lielu daļu no izmaksām. Tas tā, nevis atmazkai, vienk zināšanai.
Otrs faktors - uz vietas pieejamie izejmateriāli - vai granīta šķembas ir turpat uz vietas parokot/nograužot klinti (kā skandināvijā),vai ar kuģiem tiek vestas no skandināvijas - tas arī stipri vien izmaina kopējo bildi. Tas tā, pārdomām.




MULTILANE HIGHWAYS. tas taa, paardomaam.

kkad figureeja cipars 1 miljons=1 km.
mees skjembas no skandinaavijas vedam?
no kurienes kurrati ved?
Offline
Android
23. May 2011, 23:24 #1160

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Nezinu no kurienes ved estipoisi, bet uz fikso tagad sagoogleeju sekojošos skaitļus:
LV ir 72 568km ceļu, no tiem valsts ceļi ir 20 150km.
Estipoisiem ir 58 412km ceļu, no tiem 16 000 ir valsts ceļi.
LV 2009. gada budžets ceļiem bija (hvz vai dati precīzi) ~125mio Ls, 2010. gadā 89mio.
Estipoisiem 2010. gadā bija 193 191 840Ls.
Ja parēķina, tad uz katru ceļa km (kopā pa visiem ceļiem) LV 2010. gadā tērēts vidēji 1226Ls/km, EE tika tērēts 3307Ls/km.
Lūk arī rezultāts. Un ne jau tikai 2010. gads ir bijis atšķirīgs - viņiem finansējums visus 20 gadus kopš PSRS bijis krietni lielāks nekā LV.
Viņiem konstanti 75% no degvielas akcīzes nonāk uz ceļiem, mums - prasiet K. Gerhardam.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo