Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
Mengele
14. Mar 2009, 00:22 #1141

Kopš: 17. Jan 2009

No: Piltene

Ziņojumi: 58

Braucu ar: āriešu auto

JZ ir atpakaļ
Offline
JZ
14. Mar 2009, 00:35 #1142

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


14 Mar 2009, 00:19:52 adolfs rakstīja:
un kaapeec aftermarket razhotaajs noraada pat 10x lielaaku pieladi kaa oe?


nu izvēlētajam sakausējumam ir citāds izplešanās koeficents, bet, ja tas virzulis izplešas līdz vajadzīgajam izmēram, un spēj veikt visas nepieciešamās funkcijas tik pat labi kā "īstais", bet maksā pusi no tās cenas, tad man ir pilnīgi vienalga tas zazors aukstā motorā... nav jau tas motors domāts sildīt/atdzesēt 10reiz dienā kā kaut kāds BMW 525

un tiem konkrētajiem JE, ko iebakstija toyotas 3s-gte, bija vēl kaut kādi pretdetonēšanas, frikcijas samazināšanas un hvz tur vēl kādi pārklājumi, un, kā jau teicu, 2 gadus strādā bez problēmām it kā... motors gan netika regulēts uz max jaudu, tikai kaut kādi 270-280zs un 4xx nm, kas bija, pēc soma vārdiem, kaut kādi 70% no max potenciāla... negrieza vairāk tikai tā dēļ, ka būtu pajukuši zobrati kārbā, un pusasis būtu jāmaina ik pārdesmit km :P standarta kurvis ar cieto disku ar neturēja 500+ nm vairs, tur vienīgā alternatīva bija tikai 2disk sajūgs, kas atkal maksāja nejēdzīgu naudu, bet nu tas bija sen un moš vairs pat nav patiesība
Offline
rolis
14. Mar 2009, 00:44 #1143

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


13 Mar 2009, 19:12:55 tornis rakstīja:

13 Mar 2009, 16:50:48 1414 rakstīja:
Nu tā viņš taisītu sev antireklāmu, jo tme šķiet ir no tā paša cilvēka

p.s. Torni, Tev tme jau nav ar sūnām apaudzis vai jau atdevi kādās gādīgās rokās


nav apaudzis, nesen rucinaaju, viss chiki briki, tik viena riepa laizh gaisu
atshkjiriibas starp gsr un tme, liekas ka ir: interjers, exterjers, turbiine, reika(shajaa gadijuma tas ir po ) un nedaudz piekare aa un protaams gunaara izmeeri



TME tiek uzpasēts ja nu kāds izdomās gramstīties, tad uzreiz

riepa gan tada erotiska izskatās
Offline
Spok5
14. Mar 2009, 01:15 #1144

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tu tik vēl palūri cik remontriņķi maksā
Offline
us
14. Mar 2009, 11:43 #1145

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Ar Compomotive diskiem ir vienkārši

[ Šo ziņu laboja us, 14 Mar 2009, 11:44:24 ]

Offline
Siipols
14. Mar 2009, 11:54 #1146

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100



14 Mar 2009, 00:07:23 Siipols rakstīja:
Nu Gudrinieki
Kādiem Audi Caupe modeļiem nāca plastmasas bagāžnieka vāks?




-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Ryan
14. Mar 2009, 11:58 #1147

Kopš: 09. Feb 2006

Ziņojumi: 491

Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.

ur izskatās
Offline
rolis
14. Mar 2009, 12:03 #1148

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


14 Mar 2009, 11:43:53 us rakstīja:
Ar Compomotive diskiem ir vienkārši





Offline
arizah
14. Mar 2009, 12:14 #1149

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


14 Mar 2009, 11:43:53 us rakstīja:
Ar Compomotive diskiem ir vienkārši


gandriiz visos gadiijumos, kad diski ir mashiinas cenaa, rezultaats izskataas
Offline
Siipols
14. Mar 2009, 12:16 #1150

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Tāds tirsējs
Vakarnakt pārlapoju Mobili,atradu 5gag tādus,no 5 lidz 8 eiro

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
GT-four
14. Mar 2009, 12:29 #1151

Kopš: 14. Oct 2004

Ziņojumi: 454

Braucu ar: impreza gt jaanu nakts kraasaa : )))

tikai nevaru saorganizēt pārkrāsošanu,lai izskatītos

[ Šo ziņu laboja GT-four, 14 Mar 2009, 12:51:24 ]

Offline
arizah
14. Mar 2009, 13:33 #1152

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

dajosh, es paarkraasoshu, nemiiz
balti ritenji uz melna taapat izstaas diezgan glupi
pretii iedoshu sudraba
Offline
GT-four
14. Mar 2009, 13:47 #1153

Kopš: 14. Oct 2004

Ziņojumi: 454

Braucu ar: impreza gt jaanu nakts kraasaa : )))


14 Mar 2009, 13:33:22 arizah rakstīja:
dajosh, es paarkraasoshu, nemiiz
balti ritenji uz melna taapat izstaas diezgan glupi
pretii iedoshu sudraba


Offline
JZ
14. Mar 2009, 13:51 #1154

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Adolf, a Tu toč zini ka tos pastiprinājumus lika īstā - kaltā virzulī? jo es atceros ka "lietajos" lika kaut kādus tur papildus tērauda gredzenus iekšpusē, ar domu pastiprināt konstrukciju kopumā un uzlabot siltuma vadītspēju

vēl viena tāda lieta, "kaltais" virzulis dēļ ražošanas procesa īpatnībām (lielāka blīvumā kā lietais), visos gadījumos gribēs izplesties vairāk nekā lietais, tur varētu būt kaut kāda sakarība starp izplešanās koeficentu (no auksta līdz darba temp) un to cik daudz tā virzuļa sagatave patiešām tika kalta presformā...

un kalšana tā ražonas procesā patiešām notiek, ja lieto virzuli uzražo ielejot šķidru metālu formā, kas jau ir ļoti tuva nepieciešamajam gala rezultātam, tad kaltā virzuļa sagatave tiek veidota iemetot mazāka izmēra uzsildītu materiāla gabalu presformā, un tad tas tiek klapēts līdz izplešas un aizņem visu formas dobumu, ja "lietajam" virzulim ir nepieciešama pavisam minimāla apstrāde līdz gala produktam, tad "kalto", savukārt, dabon frēzēt un frēzēt no visām pusēm līdz vajadzīgajiem izmēriem un iekšpuses formai (vēlamajiem sienu biezumiem utt)

40ls par virzuli ar pirkstu gan izklausās ļoti lēti, ja tas patiešām ir "kaltais", un tie 40ls ir par remontizmēru, nevis std. (remontizmēra virzuļi vienmēr ir dārgāki par std.), tad tur nevajadzētu vispār apskatīt aftermarketu, kur cenas sāksies kaut kur no 120-140ls par virzuli, toyotu gadījumā vienkārši nebija citu variantu, jo TTE stockā vairs nebija vajadzīgie virzuļi (N grupas), A grupu negribēja likt jo tie izēd gilzes pa 800-1000km

un par konusiem runājot, atceros ka ar JE tur viss bija kārtībā (tb mērot ar mikrometru tas konuss tur bija), atceros ka viņi tur piedāvāja dažādus gredzenus vienam un tā paša materiāla virzulim, bet ieteica pasūtīt visu vienā komplektā, pieņemu ka tieši tā iemesla dēļ, lai visi darbības parametri būtu salāgoti savā starpā un viss izplestos tik cik nepieciešams līdz plānotajiem izmēriem

un tā "materiāla peldēšana" tiek paredzēta, tas ir neizbēgams blakus efekts un nav nekas slikts, reku šitam verķim pat degviela tek ārā kamēr korpusa detaļas nav sasniegušas darba temperatūru :P bet neviena no tām lidmašīnām nenodega
Offline
JZ
14. Mar 2009, 13:57 #1155

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


14 Mar 2009, 11:54:21 Siipols rakstīja:


14 Mar 2009, 00:07:23 Siipols rakstīja:
Nu Gudrinieki
Kādiem Audi Caupe modeļiem nāca plastmasas bagāžnieka vāks?



es minēšu un teikšu ka kompozīt materiālu bagāžnieks varēja būt tikai uz Audi Sport Quattro (bez Coupe nosaukumā :P), un ne uz viena Audi Coupe
parastai Audi Coupe nebūtu nekādas nepieciešamības samazināt svaru aizmugurē, jo tā jau bija stipri vieglāka par purnu...
Offline
AV
14. Mar 2009, 14:01 #1156

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

kakije ljudi

Offline
Elksnis
14. Mar 2009, 14:10 #1157

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


14 Mar 2009, 13:57:40 JZ rakstīja:

14 Mar 2009, 11:54:21 Siipols rakstīja:


14 Mar 2009, 00:07:23 Siipols rakstīja:
Nu Gudrinieki
Kādiem Audi Caupe modeļiem nāca plastmasas bagāžnieka vāks?



es minēšu un teikšu ka kompozīt materiālu bagāžnieks varēja būt tikai uz Audi Sport Quattro (bez Coupe nosaukumā :P), un ne uz viena Audi Coupe
parastai Audi Coupe nebūtu nekādas nepieciešamības samazināt svaru aizmugurē, jo tā jau bija stipri vieglāka par purnu...


Michele Mouton edison bij virsu stikla skiedras originali!
Offline
PG
14. Mar 2009, 15:15 #1158

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

kas tas pa Michelas edishinu pirmo reizi par taadu dzirdu

[ Šo ziņu laboja tornis, 14 Mar 2009, 15:16:03 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Elksnis
14. Mar 2009, 15:24 #1159

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


14 Mar 2009, 15:15:45 tornis rakstīja:
kas tas pa Michelas edishinu pirmo reizi par taadu dzirdu


reku viens tirgojas mouton

un reku kapec > urla
Offline
PG
14. Mar 2009, 15:41 #1160

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

kas ir michela es zinu man jauniibaa bija video kasete par audi, kur bija gan b grupa gan shoseja. vinju no drisleshanas melnbalta palika

bet kas par edishinu nejeponjimaju ar ko vinsh atshkiras sludinajuma jau var ierakstiit arii Walter Röhrl edishn

[ Šo ziņu laboja tornis, 14 Mar 2009, 15:42:01 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex