Autors | Ziņojums |
Mengele | 14. Mar 2009, 00:22 |
#1141
|
|
Kopš: 17. Jan 2009
No: Piltene
Ziņojumi: 58
Braucu ar: āriešu auto
| JZ ir atpakaļ |
Offline | |
|
JZ | 14. Mar 2009, 00:35 |
#1142
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
14 Mar 2009, 00:19:52 adolfs rakstīja:
un kaapeec aftermarket razhotaajs noraada pat 10x lielaaku pieladi kaa oe?
nu izvēlētajam sakausējumam ir citāds izplešanās koeficents, bet, ja tas virzulis izplešas līdz vajadzīgajam izmēram, un spēj veikt visas nepieciešamās funkcijas tik pat labi kā "īstais", bet maksā pusi no tās cenas, tad man ir pilnīgi vienalga tas zazors aukstā motorā... nav jau tas motors domāts sildīt/atdzesēt 10reiz dienā kā kaut kāds BMW 525
un tiem konkrētajiem JE, ko iebakstija toyotas 3s-gte, bija vēl kaut kādi pretdetonēšanas, frikcijas samazināšanas un hvz tur vēl kādi pārklājumi, un, kā jau teicu, 2 gadus strādā bez problēmām it kā... motors gan netika regulēts uz max jaudu, tikai kaut kādi 270-280zs un 4xx nm, kas bija, pēc soma vārdiem, kaut kādi 70% no max potenciāla... negrieza vairāk tikai tā dēļ, ka būtu pajukuši zobrati kārbā, un pusasis būtu jāmaina ik pārdesmit km :P standarta kurvis ar cieto disku ar neturēja 500+ nm vairs, tur vienīgā alternatīva bija tikai 2disk sajūgs, kas atkal maksāja nejēdzīgu naudu, bet nu tas bija sen un moš vairs pat nav patiesība |
Offline | |
|
rolis | 14. Mar 2009, 00:44 |
#1143
|
|
Kopš: 27. Oct 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 6374
Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition
|
13 Mar 2009, 19:12:55 tornis rakstīja:
13 Mar 2009, 16:50:48 1414 rakstīja:
Nu tā viņš taisītu sev antireklāmu, jo tme šķiet ir no tā paša cilvēka
p.s. Torni, Tev tme jau nav ar sūnām apaudzis vai jau atdevi kādās gādīgās rokās
nav apaudzis, nesen rucinaaju, viss chiki briki, tik viena riepa laizh gaisu
atshkjiriibas starp gsr un tme, liekas ka ir: interjers, exterjers, turbiine, reika(shajaa gadijuma tas ir po ) un nedaudz piekare aa un protaams gunaara izmeeri
TME tiek uzpasēts ja nu kāds izdomās gramstīties, tad uzreiz
riepa gan tada erotiska izskatās |
Offline | |
|
Spok5 | 14. Mar 2009, 01:15 |
#1144
|
|
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tu tik vēl palūri cik remontriņķi maksā |
Offline | |
|
us | 14. Mar 2009, 11:43 |
#1145
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Ar Compomotive diskiem ir vienkārši
[ Šo ziņu laboja us, 14 Mar 2009, 11:44:24 ] |
Offline | |
|
Siipols | 14. Mar 2009, 11:54 |
#1146
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
14 Mar 2009, 00:07:23 Siipols rakstīja:
Nu Gudrinieki
Kādiem Audi Caupe modeļiem nāca plastmasas bagāžnieka vāks?
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
Ryan | 14. Mar 2009, 11:58 |
#1147
|
|
Kopš: 09. Feb 2006
Ziņojumi: 491
Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.
| ur izskatās
|
Offline | |
|
rolis | 14. Mar 2009, 12:03 |
#1148
|
|
Kopš: 27. Oct 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 6374
Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition
|
14 Mar 2009, 11:43:53 us rakstīja:
Ar Compomotive diskiem ir vienkārši
|
Offline | |
|
|
arizah | 14. Mar 2009, 12:14 |
#1149
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
14 Mar 2009, 11:43:53 us rakstīja:
Ar Compomotive diskiem ir vienkārši
gandriiz visos gadiijumos, kad diski ir mashiinas cenaa, rezultaats izskataas |
Offline | |
|
Siipols | 14. Mar 2009, 12:16 |
#1150
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Tāds tirsējs
Vakarnakt pārlapoju Mobili,atradu 5gag tādus,no 5 lidz 8 eiro
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
GT-four | 14. Mar 2009, 12:29 |
#1151
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
Ziņojumi: 454
Braucu ar: impreza gt jaanu nakts kraasaa : )))
| tikai nevaru saorganizēt pārkrāsošanu,lai izskatītos
[ Šo ziņu laboja GT-four, 14 Mar 2009, 12:51:24 ] |
Offline | |
|
arizah | 14. Mar 2009, 13:33 |
#1152
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| dajosh, es paarkraasoshu, nemiiz
balti ritenji uz melna taapat izstaas diezgan glupi
pretii iedoshu sudraba |
Offline | |
|
GT-four | 14. Mar 2009, 13:47 |
#1153
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
Ziņojumi: 454
Braucu ar: impreza gt jaanu nakts kraasaa : )))
|
14 Mar 2009, 13:33:22 arizah rakstīja:
dajosh, es paarkraasoshu, nemiiz
balti ritenji uz melna taapat izstaas diezgan glupi
pretii iedoshu sudraba
|
Offline | |
|
JZ | 14. Mar 2009, 13:51 |
#1154
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Adolf, a Tu toč zini ka tos pastiprinājumus lika īstā - kaltā virzulī? jo es atceros ka "lietajos" lika kaut kādus tur papildus tērauda gredzenus iekšpusē, ar domu pastiprināt konstrukciju kopumā un uzlabot siltuma vadītspēju
vēl viena tāda lieta, "kaltais" virzulis dēļ ražošanas procesa īpatnībām (lielāka blīvumā kā lietais), visos gadījumos gribēs izplesties vairāk nekā lietais, tur varētu būt kaut kāda sakarība starp izplešanās koeficentu (no auksta līdz darba temp) un to cik daudz tā virzuļa sagatave patiešām tika kalta presformā...
un kalšana tā ražonas procesā patiešām notiek, ja lieto virzuli uzražo ielejot šķidru metālu formā, kas jau ir ļoti tuva nepieciešamajam gala rezultātam, tad kaltā virzuļa sagatave tiek veidota iemetot mazāka izmēra uzsildītu materiāla gabalu presformā, un tad tas tiek klapēts līdz izplešas un aizņem visu formas dobumu, ja "lietajam" virzulim ir nepieciešama pavisam minimāla apstrāde līdz gala produktam, tad "kalto", savukārt, dabon frēzēt un frēzēt no visām pusēm līdz vajadzīgajiem izmēriem un iekšpuses formai (vēlamajiem sienu biezumiem utt)
40ls par virzuli ar pirkstu gan izklausās ļoti lēti, ja tas patiešām ir "kaltais", un tie 40ls ir par remontizmēru, nevis std. (remontizmēra virzuļi vienmēr ir dārgāki par std.), tad tur nevajadzētu vispār apskatīt aftermarketu, kur cenas sāksies kaut kur no 120-140ls par virzuli, toyotu gadījumā vienkārši nebija citu variantu, jo TTE stockā vairs nebija vajadzīgie virzuļi (N grupas), A grupu negribēja likt jo tie izēd gilzes pa 800-1000km
un par konusiem runājot, atceros ka ar JE tur viss bija kārtībā (tb mērot ar mikrometru tas konuss tur bija), atceros ka viņi tur piedāvāja dažādus gredzenus vienam un tā paša materiāla virzulim, bet ieteica pasūtīt visu vienā komplektā, pieņemu ka tieši tā iemesla dēļ, lai visi darbības parametri būtu salāgoti savā starpā un viss izplestos tik cik nepieciešams līdz plānotajiem izmēriem
un tā "materiāla peldēšana" tiek paredzēta, tas ir neizbēgams blakus efekts un nav nekas slikts, reku šitam verķim pat degviela tek ārā kamēr korpusa detaļas nav sasniegušas darba temperatūru :P bet neviena no tām lidmašīnām nenodega |
Offline | |
|
JZ | 14. Mar 2009, 13:57 |
#1155
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
14 Mar 2009, 11:54:21 Siipols rakstīja:
14 Mar 2009, 00:07:23 Siipols rakstīja:
Nu Gudrinieki
Kādiem Audi Caupe modeļiem nāca plastmasas bagāžnieka vāks?
es minēšu un teikšu ka kompozīt materiālu bagāžnieks varēja būt tikai uz Audi Sport Quattro (bez Coupe nosaukumā :P), un ne uz viena Audi Coupe
parastai Audi Coupe nebūtu nekādas nepieciešamības samazināt svaru aizmugurē, jo tā jau bija stipri vieglāka par purnu... |
Offline | |
|
AV | 14. Mar 2009, 14:01 |
#1156
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| kakije ljudi
|
Offline | |
|
|
Elksnis | 14. Mar 2009, 14:10 |
#1157
|
|
Kopš: 18. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
14 Mar 2009, 13:57:40 JZ rakstīja:
14 Mar 2009, 11:54:21 Siipols rakstīja:
14 Mar 2009, 00:07:23 Siipols rakstīja:
Nu Gudrinieki
Kādiem Audi Caupe modeļiem nāca plastmasas bagāžnieka vāks?
es minēšu un teikšu ka kompozīt materiālu bagāžnieks varēja būt tikai uz Audi Sport Quattro (bez Coupe nosaukumā :P), un ne uz viena Audi Coupe
parastai Audi Coupe nebūtu nekādas nepieciešamības samazināt svaru aizmugurē, jo tā jau bija stipri vieglāka par purnu...
Michele Mouton edison bij virsu stikla skiedras originali! |
Offline | |
|
PG | 14. Mar 2009, 15:15 |
#1158
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| kas tas pa Michelas edishinu pirmo reizi par taadu dzirdu [ Šo ziņu laboja tornis, 14 Mar 2009, 15:16:03 ]
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
Elksnis | 14. Mar 2009, 15:24 |
#1159
|
|
Kopš: 18. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
14 Mar 2009, 15:15:45 tornis rakstīja:
kas tas pa Michelas edishinu pirmo reizi par taadu dzirdu
reku viens tirgojas mouton
un reku kapec > urla
|
Offline | |
|
PG | 14. Mar 2009, 15:41 |
#1160
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| kas ir michela es zinu man jauniibaa bija video kasete par audi, kur bija gan b grupa gan shoseja. vinju no drisleshanas melnbalta palika
bet kas par edishinu nejeponjimaju ar ko vinsh atshkiras sludinajuma jau var ierakstiit arii Walter Röhrl edishn [ Šo ziņu laboja tornis, 14 Mar 2009, 15:42:01 ]
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|