Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
01 Jul 2022, 13:20:42 @DM-101 rakstīja:
01 Jul 2022, 13:17:14 @Angelz rakstīja:
01 Jul 2022, 13:06:52 @DM-101 rakstīja:
Alena kungs, varbuut tu vareetu paskaidrot, par ko ir taada saapiite?
Par to, ka nesleepju info, ka/kad tu salauzi klienta mashiinas, vinji maksaaja par tevis pasha radiitiem defektiem?
Jaa, atziistu. Man vajadzeetu to dariit esoshajaa situaacijaa? Alen, iemaacis teemu: ceelonji/sekas.
Ja tu riikojies kaa meesls, tad kaapeec tu gaidi, lai es veel piesegtu tavas cuuciibas? Interesanta tev izpratne.
Tad kad atbildēsi par neslavas celšanu pret Mani klātienē, tad arī Man mainīsies attieksme pret tevi, bet pagaidām lielāku mēslu un kretīnu par tevi vēl būtu jāpameklē. Tā kā sēdi rāms un nebojā man gaisu atvaļinājumā!
Alena kungs, tu pie manis vairaakas reizes brauci, taa arii neatbrauci. Tb., tu kaut ko gribi dzirdeet klaatienee [nav probleemu pateikt], bet nevari atbraukt, tajaa pat laikaa - palaid muti internaatos? Piedod, bet izklausaas diivaini, pat pienjemot, ka esi memljaks un lohs.
Es palaižu muti, memljaks un lohs? Nesmīdini mani Kaspar..
Ja es būtu taisījies braukt pie tevis, tici man sen būtu jau aizbraucis. Es vnk apzinos visam sekas.
Es atšķirībā no tevis, ja man ir kādam kas sakāms saku to dzīvajā. Nekad neceltu kaut kādu "netīro veļu", kur nu publiski. Un neskrienu uz policiju rakstīt "zajavas" pie jebkura scenārija.
Savukārt tu to vien dari kā balstoties uz kaut kādiem, viena tante teica faktiem, sagrozi tos sev vēlamā prizmā un mēģini, īstenībā pat nezinu ko, kaut ko sev kompensēt..?
Īstenībā Kaspar, man zb jau atkārtoties...
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| tur ir divu autojāšnas lielvalstu forumu kombo usa+rus
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
01 Jul 2022, 17:06:31 @DM-101 rakstīja:
01 Jul 2022, 17:02:28 @strange_panda rakstīja:
01 Jul 2022, 15:02:51 @PE rakstīja:
un ar visiem Taviem argumentiem 3.5 benzīna Kraislers ir bijis gandrīz 2x lētāks, kā dīzeļFords.
Jaunāks 5.7 Chryslers arī bija lētāks, taču kāmēr tas vēl bija, ne reizi nepaliku ceļa malā, kā ar dīzeļFordu 3x
Nu redz Fords tomēr Bijuši Ford dīzeļi nu nav viņiem problēmas ja ir normāls mehāniķis kurš to visu uztur ...
01 Jul 2022, 15:12:10 @GirtzB rakstīja:
01 Jul 2022, 14:46:27 @strange_panda rakstīja:
Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...
Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem
Stāsti tālāk pasakas... Izskatās ka viedoklis par bmw benzīna motoriem radies no nojatiem eksemplāriem un dīzelistu forumiem.
Visi Bmw benzīna motori ir karsti(augsta darba temperatūra) kā rezultātā cieš gumijas/plastmasa uz motora bloka, daudzie termostati vispārzināms fakti ... ne velti rindas šešiniekas benzīnam ir resurs tikai ap 200-300k ... ja ļoti paveiksies kamēr dīzeļi viegli var noiet 500k un vairāk, jā vajadzēs mainīt ķēdes pie 200k ... bet tas nav kapitālais remonts
Kas attiecās uz radiatoru vāciņu, tā ir visu BMW vājā vieta, manā gadījumā iepriekšējais īpašnieks to savlaicīgi nenomainīja un uzlika savietojamu tā rezultātā nomainīju radiātoru(savietojamais) un uzliku normālu oriģinālo vāciņu (atveras pie noteikta spiediena, kritiski svarīga detaļa BMW motora normālai darbībai), un tas arī ir vispārzināms fakts par BMW auto ekspluatācijas īpatnībām. Nopirku reizē ar filtriem un radiātoru...
Nu,ko var tupa muldeet. Dolbajobs konchennijs.
Ar M54 es nobraucu 750.000
At N53 ir 730.000 un turpinu braukt.
Lospek,tak kaut ko apguusti,nevis atreferee ru bomaaru forumos lasiito.
es gan 2!!! esmu mainījis, bet ne savējiem tobiš iekšā viss sabiris un spiedienu neturēja vispār | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| ta tas dzeses izplesšanās bachoka korķis profilaksei ir jāmaina ? | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6983
Braucu ar: KK-555
| BimmerWS Igoram video tieši par N53 sprauslu tēmu. Baigi neiedziļinājos, bet sprauslu kaut kur ir dabūjis (cik sapratu no iepriekš lasītā, sprauslas nav nopērkamas) .
https://youtu.be/re0IDO5bsdo | Offline | | |
sipers | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 631
Braucu ar:
|
01 Jul 2022, 14:55:40 @DM-101 rakstīja:
01 Jul 2022, 14:46:27 @strange_panda rakstīja:
Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...
Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem
Wat? Puika,tu ko piipee?
Kaa posts,taa pilniigs dumums..
Šitas kadrs daudzos topikos postē garus palagus ar sviestu. | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
02 Jul 2022, 02:26:33 @DM-101 rakstīja:
01 Jul 2022, 20:56:33 @Cumpars rakstīja:
BimmerWS Igoram video tieši par N53 sprauslu tēmu. Baigi neiedziļinājos, bet sprauslu kaut kur ir dabūjis (cik sapratu no iepriekš lasītā, sprauslas nav nopērkamas) .
https://youtu.be/re0IDO5bsdo
Sho te skatiities bija gruuti.
Un es ljoooooooti stipri apshaubu, ka taaa bij tieshaam originaalaa sprausla no diilera. [ Šo ziņu laboja JDS, 02 Jul 2022, 11:23:01 ] | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Nu kaa viss tak ir elementaari, un darbs maksaa 50eur peec autora teiktaa
Buus diezgan amizanti ja taa "originaala" sprausla peec paaris nedeeljaam saaks taisiit briinumus
[ Šo ziņu laboja JDS, 02 Jul 2022, 23:18:26 ] | Offline | | |
|
highlander | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
|
02 Jul 2022, 13:23:33 @DM-101 rakstīja:
02 Jul 2022, 11:22:43 @JDS rakstīja:
02 Jul 2022, 02:26:33 @DM-101 rakstīja:
01 Jul 2022, 20:56:33 @Cumpars rakstīja:
BimmerWS Igoram video tieši par N53 sprauslu tēmu. Baigi neiedziļinājos, bet sprauslu kaut kur ir dabūjis (cik sapratu no iepriekš lasītā, sprauslas nav nopērkamas) .
https://youtu.be/re0IDO5bsdo
Sho te skatiities bija gruuti.
Un es ljoooooooti stipri apshaubu, ka taaa bij tieshaam originaalaa sprausla no diilera.
Abstraheejoties nontaa:
Kadram pilniigi neadekvaats apriikojums diagnostikai
Nemaak steaadaat ne ar kljuudu freeze frame,ne degmaisiijuma,ne meh efektivitaates datiem,par sprauslu kjiim testiem nerunaajot
Slapja svece var buut gan tekoshas sprauslas,gan misfirojosham cilindram. Otrajaa keisaa var buut tieshi liess maisijums,bet tek cita sprausla
Piekodee,nepaarbaudot citu sprauslu kodeejumu
Piekodee bez integritaates paarbaudrs
Tad skataas meh efektivitaati bez paaradapteeshanas. Tb., skataas vecaas sprauslas adaptaaciju rezultaatu,bet instaleeta jauna sprausla.
Shis ir pilniigs fail katraa solii. Sekas - sapisti co kati:garanteeti. Pat,ja paveicaas un slapjaa svece toch bija deelj tekoshas sprauslas.
bišk offtopic, bet šo servisu laikam nevienam neieteiktu. blakus tur pat strādāju un redzu, kā attiecas pret klientu auto. daži stāv mēnešiem, dažus apskrāpē, dažus mēģina piestartēt ar starta gāzi (neesmu mehs, bet nedomāju, ka laba pieeja jaunākiem auto par 1980 gadu) | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| wow, tas gan ir paarsteigums. pirms shii peedeejaa video likaas, ka dzeks baigais pedants | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| a kurš pie mums māk N53 ? | Offline | | |
baidens | | Kopš: 03. Jul 2022
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Cik Latvijā vispār ir n53, pieci? OK vēl 4 cilindru bēdu brāļus var pieskaitīt, lai sanāk visi desmit. Sprauslas vairs nav pieejamas, un līdz ar to remonta iespējas strauji tuvojas 0, kas nozīmē, ka laiks aizmirst tās naglu kastes. Nākotne ir 1.5 dzinējs ar 4 turbīnām un 5 elektromotoriem. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Jul 2022, 23:36:12 @highlander rakstīja:
02 Jul 2022, 13:23:33 @DM-101 rakstīja:
02 Jul 2022, 11:22:43 @JDS rakstīja:
02 Jul 2022, 02:26:33 @DM-101 rakstīja:
01 Jul 2022, 20:56:33 @Cumpars rakstīja:
BimmerWS Igoram video tieši par N53 sprauslu tēmu. Baigi neiedziļinājos, bet sprauslu kaut kur ir dabūjis (cik sapratu no iepriekš lasītā, sprauslas nav nopērkamas) .
https://youtu.be/re0IDO5bsdo
Sho te skatiities bija gruuti.
Un es ljoooooooti stipri apshaubu, ka taaa bij tieshaam originaalaa sprausla no diilera.
Abstraheejoties nontaa:
Kadram pilniigi neadekvaats apriikojums diagnostikai
Nemaak steaadaat ne ar kljuudu freeze frame,ne degmaisiijuma,ne meh efektivitaates datiem,par sprauslu kjiim testiem nerunaajot
Slapja svece var buut gan tekoshas sprauslas,gan misfirojosham cilindram. Otrajaa keisaa var buut tieshi liess maisijums,bet tek cita sprausla
Piekodee,nepaarbaudot citu sprauslu kodeejumu
Piekodee bez integritaates paarbaudrs
Tad skataas meh efektivitaati bez paaradapteeshanas. Tb., skataas vecaas sprauslas adaptaaciju rezultaatu,bet instaleeta jauna sprausla.
Shis ir pilniigs fail katraa solii. Sekas - sapisti co kati:garanteeti. Pat,ja paveicaas un slapjaa svece toch bija deelj tekoshas sprauslas.
bišk offtopic, bet šo servisu laikam nevienam neieteiktu. blakus tur pat strādāju un redzu, kā attiecas pret klientu auto. daži stāv mēnešiem, dažus apskrāpē, dažus mēģina piestartēt ar starta gāzi (neesmu mehs, bet nedomāju, ka laba pieeja jaunākiem auto par 1980 gadu)
kur Tu remontē savu BMW ? | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
02 Jul 2022, 23:56:49 @HiJaCKeR rakstīja:
a kurš pie mums māk N53 ?
Shii topika autors ljoti labi
Protams, protams, visi brauc tika ar diizeljiem | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
03 Jul 2022, 00:35:21 @JDS rakstīja:
02 Jul 2022, 23:56:49 @HiJaCKeR rakstīja:
a kurš pie mums māk N53 ?
Shii topika autors ljoti labi
Protams, protams, visi brauc tika ar diizeljiem
ši topika autors nestrādā ar LV | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
03 Jul 2022, 00:17:00 @baidens rakstīja:
Cik Latvijā vispār ir n53, pieci? OK vēl 4 cilindru bēdu brāļus var pieskaitīt, lai sanāk visi desmit. Sprauslas vairs nav pieejamas, un līdz ar to remonta iespējas strauji tuvojas 0, kas nozīmē, ka laiks aizmirst tās naglu kastes. Nākotne ir 1.5 dzinējs ar 4 turbīnām un 5 elektromotoriem.
tikai ss`aa ir ap 20 gabali paardoshanaa, nevajag paarspiileet. | Offline | | |
|
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
03 Jul 2022, 00:36:42 @HiJaCKeR rakstīja:
03 Jul 2022, 00:35:21 @JDS rakstīja:
02 Jul 2022, 23:56:49 @HiJaCKeR rakstīja:
a kurš pie mums māk N53 ?
Shii topika autors ljoti labi
Protams, protams, visi brauc tika ar diizeljiem
ši topika autors nestrādā ar LV
Jautaajums bij kursh maak, nevis kursh straadaa ar vinjiem Latvijaa
Tur viss ir diezgan daargi un Latvijaa parasti negrib maksaat, bet grib visu pa leeto, demonteejot liekaas detaljas | Offline | | |
baidens | | Kopš: 03. Jul 2022
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Arī vācietis grib pa lēto un tāpēc pārdod to lūzni, kad gaisā sāk parādīties remonta smaciņa. Bāleliņš priecīgs nopērk un vēl kredītā. | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
03 Jul 2022, 01:04:22 @DM-101 rakstīja:
03 Jul 2022, 00:17:00 @baidens rakstīja:
Cik Latvijā vispār ir n53, pieci? OK vēl 4 cilindru bēdu brāļus var pieskaitīt, lai sanāk visi desmit. Sprauslas vairs nav pieejamas, un līdz ar to remonta iespējas strauji tuvojas 0, kas nozīmē, ka laiks aizmirst tās naglu kastes. Nākotne ir 1.5 dzinējs ar 4 turbīnām un 5 elektromotoriem.
Latvijaa? Nu,desmiti. Ieskaitot N43,buus kaads simts vismaz.
Pag,davai bez demagogjijas. Kameer bija sprauslas,bija 117 citi argumenti. Varbuut vnk jaatziist,ka nav naudas shiem daargajiem dzineejiem? M?
Par to,ka pilsonis nestraadaa LV - nez gan,kaapeec. Ne taapeec,ka 99% ir kapeikjaaklji un nekaunjas? Nekaunjas,kas paardesmit EUR par diagnostiku nespeej samaksaat,bet pie pirmaas iespeejas veel prasa - vai nodokljus no teoreetiskaa dvacaara samaksaaji,jeb mums uz Talejas ielu pazvaniit? Taapeec arii juus suuta nahuj. Tieshi tik vienkaarshi.
Šeit man jāpiekrīt kaspicham, ok nav tā, ka visi, bet daudziem letiņiem ir manliekas asinīs mēģināt kaut ko izmuhļīt pat , ja nauda ir.
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
02 Jul 2022, 23:36:12 @highlander rakstīja:
02 Jul 2022, 13:23:33 @DM-101 rakstīja:
02 Jul 2022, 11:22:43 @JDS rakstīja:
02 Jul 2022, 02:26:33 @DM-101 rakstīja:
01 Jul 2022, 20:56:33 @Cumpars rakstīja:
BimmerWS Igoram video tieši par N53 sprauslu tēmu. Baigi neiedziļinājos, bet sprauslu kaut kur ir dabūjis (cik sapratu no iepriekš lasītā, sprauslas nav nopērkamas) .
https://youtu.be/re0IDO5bsdo
Sho te skatiities bija gruuti.
Un es ljoooooooti stipri apshaubu, ka taaa bij tieshaam originaalaa sprausla no diilera.
Abstraheejoties nontaa:
Kadram pilniigi neadekvaats apriikojums diagnostikai
Nemaak steaadaat ne ar kljuudu freeze frame,ne degmaisiijuma,ne meh efektivitaates datiem,par sprauslu kjiim testiem nerunaajot
Slapja svece var buut gan tekoshas sprauslas,gan misfirojosham cilindram. Otrajaa keisaa var buut tieshi liess maisijums,bet tek cita sprausla
Piekodee,nepaarbaudot citu sprauslu kodeejumu
Piekodee bez integritaates paarbaudrs
Tad skataas meh efektivitaati bez paaradapteeshanas. Tb., skataas vecaas sprauslas adaptaaciju rezultaatu,bet instaleeta jauna sprausla.
Shis ir pilniigs fail katraa solii. Sekas - sapisti co kati:garanteeti. Pat,ja paveicaas un slapjaa svece toch bija deelj tekoshas sprauslas.
bišk offtopic, bet šo servisu laikam nevienam neieteiktu. blakus tur pat strādāju un redzu, kā attiecas pret klientu auto. daži stāv mēnešiem, dažus apskrāpē, dažus mēģina piestartēt ar starta gāzi (neesmu mehs, bet nedomāju, ka laba pieeja jaunākiem auto par 1980 gadu)
Nu nebūs jau pirmais kadrs, kam viens kažoks priekš publikas, bet cits, kad neviens neskatās.
A nav tā, ka tie auto kas tiek atvesti ir baigās mizas? Jo nu var jau būt jauns , bet nojās līdz klinķim tehniski.
Tu jau varētu piepalīdzēt integrācijas jomā. Aizej pie tā šketa un iedod viņam paklausīties dziesmu par "4 baltiem krekliem" un tad pasaki, ka viņam ir uzdevums saprast par ko ir zemteksts
[ Šo ziņu laboja maasters, 03 Jul 2022, 09:01:34 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|