Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
PASSATizhi
23. Jan 2014, 12:42 #11381

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


23 Jan 2014, 11:33:26 BMW-Valcha rakstīja:

23 Jan 2014, 11:28:43 PASSATizhi rakstīja:

23 Jan 2014, 10:44:03 BMW-Valcha rakstīja:
tur jau ir tā lieta. Tie visi vecie vadi motora kasrtumā ir izcepušies. netīšām kaut kam pieduroties ir neizbēgami, ka vadam var sabirt izolācija un sensors vairs nestrādā korekti.
kkadi murgi))))

tu vispār ej gulēt!
gribētos jau, bet nevar. jāseko jaunākajām tendencēm par auto, kuru vadus nedrīkst aiztikt
Offline
Tune-L
23. Jan 2014, 12:45 #11382

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


23 Jan 2014, 10:13:35 Wilsons86 rakstīja:
Nu skaidrs! Visiem šitiem gateriem, kuri ir sastellēti no 10 dažādām mašīnām arī ir problēmas. Tak uzliekot gāzi Tu uzliec jaunu(jaunu tādā ziņā, ka tā ir nullīte) degvielas padeves sistēmu ar jaunu kompi. Loģiski, ka, ja kaut kas neiet, tad ir kaut kādas problēmas ar tām detaļām, kurām ir jau 20 gadi. Man personīgi e36 uz gāzi iet labāk nekā uz benzīnu un ne reizes neesmu neko vedis regulēt vai mainīt. Parīstījās pirmos 1000km un pēc tam viss iet kā pulkstens pat bez zondes. Man likās, ka mana žurka ir šrots, bet palasot kādas problēmas ir visiem šitiem M-pakotajiem, svarkotajiem žurkiem, saprotu, ka nav nemaz tik traki


Gāzinieku mīlestība pret centu ir nepārspējama.
Nobraukt 1000 km un nesatraukties par to, ka mašīna rīstās, tā tik ir pacietība!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Driver
23. Jan 2014, 12:48 #11383

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2014, 09:57:12 BMW-Valcha rakstīja:

22 Jan 2014, 23:02:38 Driver rakstīja:
Nu tagad vinjam iet kautcik, bet bez lambdas.
Lambda raada pilnigu suudu - pec izlepas trekns, pec radijuma liess
Es vel neesmu paspejis apskatities kada lambda stav virsu un kaa ir pievienot.
Man tik paliek atverts jautajums kaa vareja noregulet iekartu bez stradajoshas zondes? Pec atgazu analizatora izputeja? Un kaa slodze?

pie tevis bija aizbaucis viens it kā 2,8 kurš izrādījās 2,3. Tu viņam nomainīj visas motora smadzenes un cilvēkam teici, ka gāzi nevajag pārregulēt! Kad viņš tika līdz manīm ar sūdzību, ka pa daudz tērē, tur viss bija galīgā dirsā! Kā tik globālus mezglus mainot var nevajadzēt neko pārregulēt?

Valcha ej tak tu dirst! Taa cilveka auto vispar ir specifisks gadijums, kas vel jo projam nav lidz pasham galam atrisinats. Sobrid ir taa, ka ir saprasts, ka dzinejs ir 2,8 vieta 2,5 iepists un kads perkot auto ir piepists. Taa kaa dzinejs izradijas ieksha cits, neka jabut, tika pienjemts lemums atskirigas elektroniskas komponetes uzlikt no 2,5. Auto palika labaks, bet tapat tur viss nav taa kaa gribetos un adaptacijas stav gandriz pie robezas. Taa kaa ecu visu laiku treknina maisijumu, bet parsledzoties uz gazi tas sanaca biki treknaks kaa benzins un adaptacijas tik traki plusa negaja, tapec ari teicu, ka nav jegas braukt pie tevis, jo tapat tas viss strada nepareizi un uz nepareizi stradajosha auto kautko parregulet laikam tev skaitas meistarstikjis.
Kad es es auto dabusu lidz tadai kondicijai, kas man pasham patiks - kad stradas nevainojami uz benzina, tad ari teikshu "tagad var braukt parregulet pie gazinieka".
Un njemot vera, ka kads ir iepisis 2.8 vieta 2.5 ganjau ka tur vel atardisies citi mehaniskie suudi, kapec tas dzinejs nestada kaa normals m52b25.
Nedz man, nedz cilvekam tovakar nebija laika raut nost varstu vaku un petit vel talak...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
23. Jan 2014, 12:56 #11384

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2014, 10:13:35 Wilsons86 rakstīja:
Nu skaidrs! Visiem šitiem gateriem, kuri ir sastellēti no 10 dažādām mašīnām arī ir problēmas. Tak uzliekot gāzi Tu uzliec jaunu(jaunu tādā ziņā, ka tā ir nullīte) degvielas padeves sistēmu ar jaunu kompi. Loģiski, ka, ja kaut kas neiet, tad ir kaut kādas problēmas ar tām detaļām, kurām ir jau 20 gadi. Man personīgi e36 uz gāzi iet labāk nekā uz benzīnu un ne reizes neesmu neko vedis regulēt vai mainīt. Parīstījās pirmos 1000km un pēc tam viss iet kā pulkstens pat bez zondes. Man likās, ka mana žurka ir šrots, bet palasot kādas problēmas ir visiem šitiem M-pakotajiem, svarkotajiem žurkiem, saprotu, ka nav nemaz tik traki

Ir jau ari tev srots, ja uz gazi iet labak kaa benzu.
Un gazes iekartas normalai darbibai zonde ir vel svarigaka kaa benzinam. Jo gaze ir vairak mainiga degviela par benzu. Kaa ari svariga ir zondes atrdarbiba, ne tikai fakts, ka kautko raada

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Wilsons86
23. Jan 2014, 12:56 #11385

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


23 Jan 2014, 12:45:03 Tune-L rakstīja:

23 Jan 2014, 10:13:35 Wilsons86 rakstīja:
Nu skaidrs! Visiem šitiem gateriem, kuri ir sastellēti no 10 dažādām mašīnām arī ir problēmas. Tak uzliekot gāzi Tu uzliec jaunu(jaunu tādā ziņā, ka tā ir nullīte) degvielas padeves sistēmu ar jaunu kompi. Loģiski, ka, ja kaut kas neiet, tad ir kaut kādas problēmas ar tām detaļām, kurām ir jau 20 gadi. Man personīgi e36 uz gāzi iet labāk nekā uz benzīnu un ne reizes neesmu neko vedis regulēt vai mainīt. Parīstījās pirmos 1000km un pēc tam viss iet kā pulkstens pat bez zondes. Man likās, ka mana žurka ir šrots, bet palasot kādas problēmas ir visiem šitiem M-pakotajiem, svarkotajiem žurkiem, saprotu, ka nav nemaz tik traki


Gāzinieku mīlestība pret centu ir nepārspējama.
Nobraukt 1000 km un nesatraukties par to, ka mašīna rīstās, tā tik ir pacietība!


Zini kā, ne visiem ir iespēja darba laikā braukāties apkārt Un to man skaidri pateica, ka tā varētu būt sākumā, bet tā kā tā raustīšanās bija pie ripināšanas ar otro bez akselerācijas(700-1000rmp) un tos 1000km nobraucu nedēļas laikā pa štrāsi, tad ar pacietību un centa mīlestību te nav nekāda sakara Tu oligarh!
Offline
Driver
23. Jan 2014, 12:57 #11386

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2014, 11:28:43 PASSATizhi rakstīja:

23 Jan 2014, 10:44:03 BMW-Valcha rakstīja:
tur jau ir tā lieta. Tie visi vecie vadi motora kasrtumā ir izcepušies. netīšām kaut kam pieduroties ir neizbēgami, ka vadam var sabirt izolācija un sensors vairs nestrādā korekti.
kkadi murgi))))

Tas notiek tik mb124 vadiem un nakamajai e-klasei
Vel taa notiek saabiem ap 2010 gadu razotiem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ridlihs
23. Jan 2014, 13:06 #11387

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2014, 12:37:03 Wilsons86 rakstīja:
Nu, bet tad jau sanāk, ka Tavam autiņam ir kaut kāda nopietna problēma, jo citiem nav gājis(negājis) kā Tev ar konkrēto licēju.
Nu ne jau M50 vai M52, vai kāds Tev tur tas hibrīds, ir sarežģītākais motors kuru sagāzēt. Domā viņš Tev speciāli kaut ko nepareizi(savādāk) izdarīja kā citiem šādiem motoriem?

Es tik gribēju saprast kas tur ir ar to Valchu un Tevi, meistaram līkas rokas vai kas cits. aizvien vairāk izskatās, ka kaut kas cits


nu cik beigās sapratu tad pusi darba darījis tāds Juris no koijota lpgpower.... un tas tur arī viņam prātu pisis. Vai tad es bļauju ka Valcha man auto speciāli sapisis? Izklāstīju situāciju.... vnk es gribu, lai tas autińš arī ar lpg iet normāli.... vienalga kur ir problēma vajag to atrisināt. Nu es ceru tas drīz arī notiks.
Offline
Driver
23. Jan 2014, 13:15 #11388

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kamer neredzeshu gazes ecu ar realu 3d karti, tikmer paliksu pie viedoklja, ka perfekti noregulet ir praktiski neiespejams.

Katru dienu nepetu visus tirgu pieejamos produktus, bet visu gazes ecu ir ar 2d karti labakaja gadijuma, sliktakaja ar vienu konstantu un nemainigu koeficientu.

Bet gazinieki, kas fano par OBD funkciju un nespej iztikt bez taas vispar lohi!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uudensputns
23. Jan 2014, 13:19 #11389

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


23 Jan 2014, 12:10:35 Ridlihs rakstīja:
Gāzes iekārta man nav pati lētākā ar valtekiem..... runa gāja par kopējo summu : likšana + pati iekārta.


Valteki ir draņķis.Liels draņķis,kurš turklāt tieši aukstumā čakarējas.
Offline
Ridlihs
23. Jan 2014, 13:22 #11390

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Es taču to zinu !!!!!! Tak saku ,ka nav man tādi. Baraccudas man ir.
Offline
uudensputns
23. Jan 2014, 13:22 #11391

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


23 Jan 2014, 13:15:18 Driver rakstīja:
Kamer neredzeshu gazes ecu ar realu 3d karti, tikmer paliksu pie viedoklja, ka perfekti noregulet ir praktiski neiespejams.

Katru dienu nepetu visus tirgu pieejamos produktus, bet visu gazes ecu ir ar 2d karti labakaja gadijuma, sliktakaja ar vienu konstantu un nemainigu koeficientu.

Bet gazinieki, kas fano par OBD funkciju un nespej iztikt bez taas vispar lohi!


OBD funkciju ieslēgt drīkst tikai tad,kad iekārta noregulēta un kādu mirkli pabraukts,kaut pievienojos,ka tā nah nav vajadzīga - vispirms saliec visu,kā nākas un noregulē,tad arī nekādu OBD nevajadzēs.
Offline
uudensputns
23. Jan 2014, 13:24 #11392

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


23 Jan 2014, 13:22:23 Ridlihs rakstīja:
Es taču to zinu !!!!!! Tak saku ,ka nav man tādi. Baraccudas man ir.


Tas jau labāk.Taču,vai Tavam auto filtrs(eļļu aizturošs),kurš tām nepieciešams,arī ir?
Offline
Modjo
23. Jan 2014, 13:31 #11393

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Nesaprotu, tam auto pirms jebkādas LPG krāmēšanas diagnostika tika veikta? Vai tad to, ka tur nav kārtībā un ir kaut kāds hibrīds nevarēja redzēt pirms pārbūves, t.i ieraudzīt ļaunuma sakni. Neticami
Offline
Ridlihs
23. Jan 2014, 13:34 #11394

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2014, 13:31:34 Modjo rakstīja:
Nesaprotu, tam auto pirms jebkādas LPG krāmēšanas diagnostika tika veikta? Vai tad to, ka tur nav kārtībā un ir kaut kāds hibrīds nevarēja redzēt pirms pārbūves, t.i ieraudzīt ļaunuma sakni. Neticami


pirms likšanas netika...... es nezināju ka to vajag izdarìt
Offline
Ridlihs
23. Jan 2014, 13:35 #11395

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2014, 13:24:53 uudensputns rakstīja:

23 Jan 2014, 13:22:23 Ridlihs rakstīja:
Es taču to zinu !!!!!! Tak saku ,ka nav man tādi. Baraccudas man ir.
8

Tas jau labāk.Taču,vai Tavam auto filtrs(eļļu aizturošs),kurš tām nepieciešams,arī ir?


reduktorā ir filtrs. Vēl kádam speciālam jābùt?
Offline
Modjo
23. Jan 2014, 13:48 #11396

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Vispār tā jau normāla prakse, gāzeniekam taču pašam jābūt skaidrībā uz ko viņš krāmē. Cita lieta vai tā ir iekļauta uzstādīšanas cenā vai tiks notaksēta atseviški (mārketinga triks). Nevar taču bez diagnostikas paredzēt ar kādu nosipteni būs darbs, un cik jāiegulda sagatavošanai uz gāzes likšanu. Min proga bieži ir sveces, citam sveces, spoles, lambdas, mafs, gaisa trubas. Kur nu vēl hibrīdu, kurš uz beni pat nevar normāli darboties, ja Draivers cīnās. Gāzi likt var un vajag, tikai ir jāseko pareizai secībai, un ne visi auto pēc fakta ir gatavi gazifikācijai bez papildus naudas ieguldījuma.

23 Jan 2014, 13:34:03 Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2014, 13:31:34 Modjo rakstīja:
Nesaprotu, tam auto pirms jebkādas LPG krāmēšanas diagnostika tika veikta? Vai tad to, ka tur nav kārtībā un ir kaut kāds hibrīds nevarēja redzēt pirms pārbūves, t.i ieraudzīt ļaunuma sakni. Neticami


pirms likšanas netika...... es nezināju ka to vajag izdarìt
Offline
briinums
23. Jan 2014, 14:04 #11397

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

probleema - pie zemiem apgriezieniem (<1800rpm) motors raustās pie slodzes (Throttle>30%)

antartic+barracuda+zenitpro

forester 2.0 turbo (170zs) (motors gan nav svaigs, bet ar benzinu nav problemu)

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Wilsons86
23. Jan 2014, 14:06 #11398

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


23 Jan 2014, 12:56:12 Driver rakstīja:

23 Jan 2014, 10:13:35 Wilsons86 rakstīja:
Nu skaidrs! Visiem šitiem gateriem, kuri ir sastellēti no 10 dažādām mašīnām arī ir problēmas. Tak uzliekot gāzi Tu uzliec jaunu(jaunu tādā ziņā, ka tā ir nullīte) degvielas padeves sistēmu ar jaunu kompi. Loģiski, ka, ja kaut kas neiet, tad ir kaut kādas problēmas ar tām detaļām, kurām ir jau 20 gadi. Man personīgi e36 uz gāzi iet labāk nekā uz benzīnu un ne reizes neesmu neko vedis regulēt vai mainīt. Parīstījās pirmos 1000km un pēc tam viss iet kā pulkstens pat bez zondes. Man likās, ka mana žurka ir šrots, bet palasot kādas problēmas ir visiem šitiem M-pakotajiem, svarkotajiem žurkiem, saprotu, ka nav nemaz tik traki

Ir jau ari tev srots, ja uz gazi iet labak kaa benzu.
Un gazes iekartas normalai darbibai zonde ir vel svarigaka kaa benzinam. Jo gaze ir vairak mainiga degviela par benzu. Kaa ari svariga ir zondes atrdarbiba, ne tikai fakts, ka kautko raada


Jā, bet vismaz iet(un iet normāli ar visām Valtek sprauslām) un kā jau teicu - bez zondes, tātad?
Tu esi gudrs! Tad pasaki man, kā tas viss iet kopā? Vēl varu piebilst, ka sveces mainīju pirms 80-100k(neatceros īsti).
Var jau būt, ka man ir baigi paveicies utt, bet tāda ir mana pieredze ar gāzi, tāpēc nesaprotu visus, kas negatīvi par to izsakās.
Nezinu par jaunākiem auto, bet gan jau ka 21.gs taisīts gāzes kompis nav neattīstītāks kā 90o gadu vidū ražots auto kompis.

Te visi tādi karstgalvji, ka bail vispār kaut ko sākt runāt Bet principā ko vajadzēja, to arī noskaidroju Paldies!
Un to, ka man ir šrots nekad nenoliedzu
Offline
uudensputns
23. Jan 2014, 14:12 #11399

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


23 Jan 2014, 13:34:03 Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2014, 13:31:34 Modjo rakstīja:
Nesaprotu, tam auto pirms jebkādas LPG krāmēšanas diagnostika tika veikta? Vai tad to, ka tur nav kārtībā un ir kaut kāds hibrīds nevarēja redzēt pirms pārbūves, t.i ieraudzīt ļaunuma sakni. Neticami


pirms likšanas netika...... es nezināju ka to vajag izdarìt


Diletanti.Abi.Klients mazāk,jo tam pieļaujams nezināt.

NEVIENAM auto BEZ DIAGNOSTIKAS klāt NEDRĪKST ķerties!
Tas būtībā norāda gāzinieka kompetences līmeni - ja sāk grābstīties un kaut ko skrūvēt,neveicot diagnostiku,tad jāmūk no tādas vietas.

[ Šo ziņu laboja uudensputns, 23 Jan 2014, 14:23:52 ]

Offline
uudensputns
23. Jan 2014, 14:14 #11400

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


23 Jan 2014, 13:35:38 Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2014, 13:24:53 uudensputns rakstīja:

23 Jan 2014, 13:22:23 Ridlihs rakstīja:
Es taču to zinu !!!!!! Tak saku ,ka nav man tādi. Baraccudas man ir.
8


Tas jau labāk.Taču,vai Tavam auto filtrs(eļļu aizturošs),kurš tām nepieciešams,arī ir?


reduktorā ir filtrs. Vēl kádam speciālam jābùt?


Starp reduktoru un sprauslām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo