Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
viesulis
29. Apr 2011, 15:47 #11381

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

kāds zin kur ārzēmēs var meklēt metināmos aparātus?

Trīsfāžu ieeja: V50/60 400 400
Uzstādītā jauda: kVA 15,3 20,5
Drošinātājs: (nostrādes aizkavējums) A 10 16
Tukšgaitas spriegums: V 65 65
Strāvas diapazons: A 5 - 400 5 - 400
Izmēri: mm 670x290x525
Svars: Kg 49

Aptuveni šādi parametri.
Offline
Archa_21
29. Apr 2011, 16:13 #11382

Kopš: 05. Mar 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Bī Em Dabljū


29 Apr 2011, 01:19:05 Driver rakstīja:

28 Apr 2011, 23:23:31 Archa_21 rakstīja:
Šodien noķīlēja aizdedzes atslēgas slēdzene pozicijā, kad auto rūc (laikam skaitās otrā pozicija, kad lampiņas deg). Atslegu izņemt un ielikt var, bet pagrozīt nekādi.
Cik saprotu, tad jarauj nost stūre, lai varetu noņemt visu to uzparikti, bet lidz tam ir kaut kādas iespējas, kā palaist auto? Pie kontaktgrupas vadus saliekot?
Ja var, tad pie kādas krāsas vadiem jāpieliek (ceru, ka vadu krāsas ir vienādas visiem šiem modeļiem)
1998. gada 1.8is

sarkans + melns/dzeltens


Liels paldies, noderēja!
Kā tikai lai apiet atslēgu, jo sanāk tā, ka visu laiku jāņem aķim klemme nost, savādāk aizdedze sanāk ieslēgta!?
Offline
matrixxxx
29. Apr 2011, 17:43 #11383

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


29 Apr 2011, 16:13:01 Archa_21 rakstīja:
Liels paldies, noderēja!
Kā tikai lai apiet atslēgu, jo sanāk tā, ka visu laiku jāņem aķim klemme nost, savādāk aizdedze sanāk ieslēgta!?

Sorre, bet taa arii nesapratu kaads auto.
Ja jau tiki klaat kontaktgrupai, vai tad nevar visu to grupu pagriest ar skruuvgriezi, tjipa visu to uzparikti nokabinaat nost un pagriezt.

Vismaz uz E34 taa dariiju, kameer sataisiiju aizdedzes sleedzeni. Bija plastmasas drankjis kursh tureejaas vien uz diviem "klipshiem".
Offline
Archa_21
29. Apr 2011, 18:24 #11384

Kopš: 05. Mar 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Bī Em Dabljū


29 Apr 2011, 17:43:53 matrixxxx rakstīja:

29 Apr 2011, 16:13:01 Archa_21 rakstīja:
Liels paldies, noderēja!
Kā tikai lai apiet atslēgu, jo sanāk tā, ka visu laiku jāņem aķim klemme nost, savādāk aizdedze sanāk ieslēgta!?

Sorre, bet taa arii nesapratu kaads auto.
Ja jau tiki klaat kontaktgrupai, vai tad nevar visu to grupu pagriest ar skruuvgriezi, tjipa visu to uzparikti nokabinaat nost un pagriezt.

Vismaz uz E34 taa dariiju, kameer sataisiiju aizdedzes sleedzeni. Bija plastmasas drankjis kursh tureejaas vien uz diviem "klipshiem".


E36!

Tur tā lieta, ka man tām kontaktgrupas mazajām divām skrūvītēm ir apčakarēta galviņa! Izskatas, ka neesmu pirmais, kam bijusi ideja viņas atskrūvēt!

Offline
Driver
29. Apr 2011, 18:30 #11385

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tak nospraud grupai stekeri, atrodas turpat kur stekeri pagriezieniem un logu tiritajiem.
Nezinu kadam jabut, lai sapistu tas skruvites

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Archa_21
29. Apr 2011, 18:34 #11386

Kopš: 05. Mar 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Bī Em Dabljū


29 Apr 2011, 18:30:43 Driver rakstīja:
Tak nospraud grupai stekeri, atrodas turpat kur stekeri pagriezieniem un logu tiritajiem.
Nezinu kadam jabut, lai sapistu tas skruvites


Ok, shas izčekošu!

Nebrinies, UK ne tikai to vien var atrast, nav jau pirmā reize!
Offline
Archa_21
29. Apr 2011, 19:27 #11387

Kopš: 05. Mar 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Bī Em Dabljū


29 Apr 2011, 18:34:26 Archa_21 rakstīja:

29 Apr 2011, 18:30:43 Driver rakstīja:
Tak nospraud grupai stekeri, atrodas turpat kur stekeri pagriezieniem un logu tiritajiem.
Nezinu kadam jabut, lai sapistu tas skruvites


Ok, shas izčekošu!

Nebrinies, UK ne tikai to vien var atrast, nav jau pirmā reize!


Dabuju tās divas skrūvītes vaļā, izkustināju kontaktgrupu ar skruģi un visa tā štelle aizgāja. Ar atslēgu arī viss griežās okej!
Pašā kontaktgupā ir kam sprūst vai ieķerties tā?
Offline
webo
29. Apr 2011, 20:41 #11388

Kopš: 08. Dec 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar:

Man ir jautājums par kompresoriem. Varbūt kāds jau lieto kādu no tiem un var kautko pateikt!

Ir noskatīti 2 kompresori.

http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...ssors/olcxf.html

un

http://www.provento.lv/i.php?id=78
Te otrais pa 148ls

Nepieciešams galvenokārt mājas vajadzībām, bet pirmais darbs ar viņu būs busiņa krāsošana. Ir kādi komentāri?
Offline
abit
29. Apr 2011, 22:55 #11389

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan

uuu, ko darīt, e39 stāvot ar izņemtu atslēgu saslēdzās stūre, ielieku atslēgu, pagriežu stūri lai atslēgtos un varētu pagriezt atslēgu, bet stūri pagriezt nevar un vaļā neslēdzas. bandīti teica, ka laikam slēdzene čakarējoties, un lai čakarē atslēgu un stūri un mēģina dabūt vaļā, bet nesanāk, ko vēl darīt, un ja izdosies dabūt vaļā, ko pēc tam steidzami derētu nomainīt?
turās, pieGdiena
Offline
Martinsse
29. Apr 2011, 23:19 #11390

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2443

Braucu ar: Turbo Cosworth

Kāds zin kur, remontē radiatorus? Uzliku "jaunu" radiatoru un laiž starp alumīnija redelēm un plastmasas malu garām.
Offline
Driver
30. Apr 2011, 01:33 #11391

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

saluzis stienis, kas ir lidzigs kurbulim. Jamaina visa stures kalonka, jo to struntu atseviski netirgo neviens un samainit/iznjemt ir zinamas problemas
teoretiski paspiezot atslegu dziljak un tad griezot, ir stipri lielaka iespeja, ka vinjs "sakersies" un vares ieslegt aizdedzi un atblokjet sturi un tikpat teoretiski jau atbloketa sledzene un ieslegta aizdedze pati var negaidot pariet uz stavokli off un lock tad bus blekju darbi, bet praktiski ta notiek loti reti.

29 Apr 2011, 22:55:42 abit rakstīja:
uuu, ko darīt, e39 stāvot ar izņemtu atslēgu saslēdzās stūre, ielieku atslēgu, pagriežu stūri lai atslēgtos un varētu pagriezt atslēgu, bet stūri pagriezt nevar un vaļā neslēdzas. bandīti teica, ka laikam slēdzene čakarējoties, un lai čakarē atslēgu un stūri un mēģina dabūt vaļā, bet nesanāk, ko vēl darīt, un ja izdosies dabūt vaļā, ko pēc tam steidzami derētu nomainīt?
turās, pieGdiena


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ozo
30. Apr 2011, 10:22 #11392

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18897

Braucu ar: Braucu ar

Auto- E46.
Braucot ar ātrumu 70-90km/h parādās īpatnēja gaiudošana. Nevis gaudo visu laiku, bet ar nelieliem un sinhroniem pārtraukumiem.
Servisā biju, gultņi ok, piekare kārtībā.
Ir kādam idejas kas varētu būt pie vainas?
Offline
other
30. Apr 2011, 10:55 #11393

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


30 Apr 2011, 10:22:47 ozo rakstīja:
Auto- E46.
Braucot ar ātrumu 70-90km/h parādās īpatnēja gaiudošana. Nevis gaudo visu laiku, bet ar nelieliem un sinhroniem pārtraukumiem.
Servisā biju, gultņi ok, piekare kārtībā.
Ir kādam idejas kas varētu būt pie vainas?


kārbā eļļa ir ?
Offline
Zinchux
30. Apr 2011, 11:33 #11394

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


29 Apr 2011, 13:21:25 Ch rakstīja:
vajag jaunu radiatoru priekš 328i 1996.gada ar klimu.

spriežot pēc kodiem, der no visām 6cyl žurkām un no e34 M50. Tā arī ir? pilnīgi vienalga ir vai nav kondiška?
Man der jebkurš m50/m52 radiators, ja vien tas nāk no e34/e36?

Derēt der visi nosauktie (tas ir - ielikt var), bet modeļiem ar kondišku nāk lielāks (augstāks) radiators. Līdz ar to Tev vajag no modeļa ar kondišku.

[ Šo ziņu laboja Zinchux, 30 Apr 2011, 11:33:17 ]

Offline
BigBear
30. Apr 2011, 12:08 #11395

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Glanci

Tātad auto e36 91. gada 1.8 benzīns!!!! Lieta sekojoša no sākuma pečkai (parastā) pazuda pirmie trīs ātrumi palika tikai 4tais! Pēc tam arī tas pazuda, bet pēc ilga laika atkal parādijās!!! No sākuma domāju un arī citi teica, ka jāmaina esot motoriņš, bet tad viens teica, ka motoriņam viss ok un ir tikai jāmaina relejs!!!! Tad sakiet lūdzu kā īsti ir??!!??
Offline
BigBear
30. Apr 2011, 12:28 #11396

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Glanci



tas būs saucamais "ezis"
jauns laikam ap kādi 30 Ls


Un kā citā valodā viņš sauktos??? Tātad motoriņš tas nebūs??
Offline
BigBear
30. Apr 2011, 12:48 #11397

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Glanci

Paldies par info, manuprāt manējam laikam būs tas no otrās bildes nr. 2!!! Tik kur viņš īsti atrodas vadītāja pusē pie pedāļiem vai zem bardačoka kkur??!!?? Pa forumiem staigāju un tā arī īsti nesapratu....!!!!
Offline
Osels
30. Apr 2011, 12:50 #11398

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar:

kas varētu būt par vainu, ka pie zemiem apgriezieniem, tikko pārslēdzot pārnesumu, noklab motors(līdziga skaņa kā dīzeļa dzinējs skan)?!
Auto: e36 2.0 Vanos
Offline
Andiys
30. Apr 2011, 13:11 #11399

Kopš: 17. Apr 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 1

Braucu ar: BMW e46 328i

Man ir e36 kupeja kuram ir spidometrs ar judzem. Nobraukums ari radas judzes. Intresejos vai ir iespeja parslegt nobraukumu uz kilometriem?
Ja ir tad ka to var izdarit?
Offline
desinja
30. Apr 2011, 13:58 #11400

Kopš: 28. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 355

Braucu ar:

achtung!
nevar kaads steidzami iemest linku kur var apskatiities bmw markas automashiinu pasmasu, konkretais modelis ir e36 323 touring 98. gada
paldies jau ieprieksh
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo