Autors | Ziņojums |
hronists | |
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Sep 2011, 18:47:37 91 rakstīja:
Diez vai. Ja jau viņš izbrauca aiz skrejceļa un tikai tad cēlās (pēc dispečera teiktā), pēc tam trāpīja antenā - diez vai viņš būtu ticis līdz 500 m.
tak tur dauņi baumas pārpublicē.
pēc viņu loģikas lidmašīnas paceļās kā kosmosa kuģi - vertikāli. |
Offline | |
|
Ekimons | |
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
07 Sep 2011, 18:44:17 Schutzstaffel rakstīja:
TVNETā raxtīts ka sasniedza 500m augstumu bet nu tie atkal ir tādi kkādi neapstiprināti murgi.
augstaak redzamajaa video mineeja 15m |
Offline | |
|
edmundo | |
Kopš: 17. May 2004
Ziņojumi: 584
Braucu ar: Forester XT
|
07 Sep 2011, 18:49:26 zbmono rakstīja:
07 Sep 2011, 18:44:17 Schutzstaffel rakstīja:
TVNETā raxtīts ka sasniedza 500m augstumu bet nu tie atkal ir tādi kkādi neapstiprināti murgi.
jā, jā tie dauņi ar galvu nedraudzējas. kādi 500m, ja crash notika 1000m no lidlauka.
No avherald "Tunoshna Airport's Air Traffic Controllers reported they saw the crash from their control room. The aircraft had reached a few tens of meters of height, then suddenly rolled left and impacted ground." Drīzāk pirmos 500m bija kustība uz augšu. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | |
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nē nu skaidrs, vnk brīnos kārtējo reizi ko raxta tvnet. |
Offline | |
|
dainiiz | |
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
07 Sep 2011, 18:44:17 Schutzstaffel rakstīja:
TVNETā raxtīts ka sasniedza 500m augstumu bet nu tie atkal ir tādi kkādi neapstiprināti murgi.
to suudaino tv net vispaar lasiit nav jeegas. Safabriceets info 50 procentos rakstu |
Offline | |
|
RVR | |
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Tagad atliek vien gaidīt MAK ziņojumu, citas objektīvas informācijas nebūs. Ja vien kāds lidostā ar telefonu nav to visu nofilmējis vai varbūt kādā novērošanas kamerā trāpījies. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | |
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Es tāpat dodu 90% ka sudden power loss un ekipāža nogulēja aborted take off punktu/statusu un vnk izmisīgi mēģināja pacelties, kas, protams, nebija iespējams. |
Offline | |
|
TD91 | |
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
|
07 Sep 2011, 18:54:33 dainiiz rakstīja:
07 Sep 2011, 18:44:17 Schutzstaffel rakstīja:
TVNETā raxtīts ka sasniedza 500m augstumu bet nu tie atkal ir tādi kkādi neapstiprināti murgi.
to suudaino tv net vispaar lasiit nav jeegas. Safabriceets info 50 procentos rakstu
Loģiski , vnm ko raksta tv net ir pārspīlēts. |
Offline | |
|
|
viesulis | |
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Es tagad skatos krievu ziņas, tas ir psc kāda misene ir RU
Tagad vel mazāk ārzemnieku gribēs nākt uz khl spēlēt...
|
Offline | |
|
trenners | |
Kopš: 30. Jun 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 864
Braucu ar: navigāciju
| viena no versijām ir ka esot bijis pārbāzts un aizķēris sakaru torni. Nevis 500 m uz augšu bet 500m uz priekšu kamēr cēlās un 500m kamēr krita
no sovsport:
Свое предположение причины трагедии под Ярославлем высказал заслуженный летчик России, летчик-испытатель, пилот 1 класса, кандидат технических наук, специалист по безопасности полетов Владимир Герасимов:
- Причиной того, что самолет задел антенну радиомаяка могла стать его большая загруженность. Пустой самолет задирает нос высоко и взлетает почти вертикально, а груженый поднимается плавно. Видимо, они просто не успели набрать нужную высоту. Задели антенну они судя по всему носом. И рухнул он моментально. Вряд ли, как пишут в СМИ, пилоты пытались посадить его на воду. Если они разбились в километре от аэродрома, значит, 500 метров самолет набирал высоту, и еще 500 снижался. То есть на землю он упал через 7-8 секунд. У летчиков не было времени что-либо предпринять.
Вообще же самолет «Як-42» очень надежный. За последние 20-30 лет с этими лайнерами не было ни одного происшествия. |
Offline | |
|
daticho | |
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Ko jus te lejat?????
Žēl Zanes viņi gaida trešo... |
Offline | |
|
S_2 | |
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
07 Sep 2011, 18:47:37 91 rakstīja:
07 Sep 2011, 18:44:17 Schutzstaffel rakstīja:
TVNETā raxtīts ka sasniedza 500m augstumu bet nu tie atkal ir tādi kkādi neapstiprināti murgi.
Diez vai. Ja jau viņš izbrauca aiz skrejceļa un tikai tad cēlās (pēc dispečera teiktā), pēc tam trāpīja antenā - diez vai viņš būtu ticis līdz 500 m.
Itkā jau visām antenām un pārējiem pribambasiem, kas atrodas skrejceļa ass tuvumā būtu jābūt pietiekoši trausliem, lai kritiski netraumētu tāda izmēra lidaparātu, bet nu tā ir Krievija... tb varbūt antena nemaz nebija crasha iemesls. Bet nu jā, jāgaida precīzāka info. Pirmās ziņas, kā parasti, nav neko daudz ticamas. |
Offline | |
|
RVR | |
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
07 Sep 2011, 19:00:35 S_2 rakstīja:
Itkā jau visām antenām un pārējiem pribambasiem, kas atrodas skrejceļa ass tuvumā būtu jābūt pietiekoši trausliem, lai kritiski netraumētu tāda izmēra lidaparātu, bet nu tā ir Krievija... tb varbūt antena nemaz nebija crasha iemesls. Bet nu jā, jāgaida precīzāka info. Pirmās ziņas, kā parasti, nav neko daudz ticamas.
Nu tā tam būtu jābūt pēc ICAO standartiem, bet ej nu zini, kas viņiem tur Krievijā uzlikts. Tam lidlaukam pat METAR nav, lai varētu precīzi saprast kādi laika apstākļi bija. |
Offline | |
|
dainiiz | |
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
07 Sep 2011, 19:00:13 daticho rakstīja:
Ko jus te lejat?????
Žēl Zanes viņi gaida trešo...
mnjaa par to arii dzirdeeju
izturiibu tuviniekiem |
Offline | |
|
Svintlis | |
Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1091
Braucu ar: S - class, e36 , vw bora.
| No Tvnet
Notikuma vietā patlaban strādā piecas glābēju un mediķu komandas. Avārijas iemesls pagaidām nav zināms.
Pirms 30min skatijos Russ zinjas, un tur bija nedaudz plashak pastastits, kapec lidmashina nokritusi. Pec pacelshanas esot viens no motoriem esot sacis kupet, un lidmashina metajusies no vienas puses uz otru. |
Offline | |
|
hronists | |
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Sep 2011, 19:00:09 trenners rakstīja:
- Причиной того, что самолет задел антенну радиомаяка могла стать его большая загруженность.
aha, eksperts...
lidmašīnā bija cik, ap 40 cilvēku. lidmašīnas ietilpība ir 100/120 vietas. ko tad viņi, svinu pārvadāja, vai? |
Offline | |
|
|
felo | |
Kopš: 04. Oct 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 178
Braucu ar: Opel Ascona
|
07 Sep 2011, 18:56:14 Schutzstaffel rakstīja:
Es tāpat dodu 90% ka sudden power loss un ekipāža nogulēja aborted take off punktu/statusu un vnk izmisīgi mēģināja pacelties, kas, protams, nebija iespējams.
njaa.. šie vārdi kā sudden power loss vai aborted take off ir tik sarežģīti un nepārtulkojami latviešu valodā |
Offline | |
|
dainz | |
Kopš: 19. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 698
Braucu ar:
| Visi bojā gājušie
jūtu līdz... |
Offline | |
|
RVR | |
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
07 Sep 2011, 19:06:32 felo rakstīja:
njaa.. šie vārdi kā sudden power loss vai aborted take off ir tik sarežģīti un nepārtulkojami latviešu valodā
Nu vispār tie ir termini un tos parasti sarunājoties netulko. Tāpat kā "pitstop" neviens F1 nemēģina tulkot par "tehnisko pieturu" vai vēl nezin kā.[ Šo ziņu laboja 91, 07 Sep 2011, 19:08:37 ] |
Offline | |
|
navrestyle | |
Kopš: 11. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar: trīs litriem
| Latvijas Ārlietu ministrija apstiprina, ka hokejists Kārlis Skrastiņš ir gājis bojā lidmašīnas avārijā Krievijā. Lai vieglas smiltis. |
Offline | |
|