Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
seeingman
22. Jan 2014, 02:15 #11321

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


21 Jan 2014, 20:03:47 Ilvars_78 rakstīja:

21 Jan 2014, 13:50:48 Wilsons86 rakstīja:
Un kas BMW-valcha? Ir kādas atsauksmes?

Tikai tās labākās, plus labākā cena...Iesaku


tikai tās labākās...
*zinātāji sapratīs
Offline
uudensputns
22. Jan 2014, 03:38 #11322

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


21 Jan 2014, 23:08:03 aaziits rakstīja:
Sveiki gāzinieki!

Problēma sekojoša : kad pārslēdzas uz gāzi ( noregulēts ir laikam uz 45 grādiem)pirmkārt, tukšgaitā, staigā apgriezini un ir zemāki nekā uz benzina un dažreiz pat slāpt nost jo apgriezieni krītas ar ļoti lielu amplitūdu, kaut vai vienkārši piebremzējot, nospiežot sajūgu, 4 sekundēs var noslāpt, un var just, ka motors it kā "gurst" pēc skaņas, arī salonā radio displejs samazina blāvumu pie tā... Pēc kāda laika, kad motors ir kārtīgi uzsilis apgriezini staigā mazāk līdz beidz to darīt, bet nu vismaz pēc kādām 10 minūtēm tikai... Gazificēts lpgpower. Vai griezties pie viņiem, vai gāzes iekārtai pārāk auksts vnk?
Gāzes balons - zenit, mašīna e39 528i. Uz benzīna viss ir ideāli...


Brauc nu vien regulēt,tā būt nedrīkst.
Offline
Ilvars_78
22. Jan 2014, 08:16 #11323

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


22 Jan 2014, 02:15:40 seeingman rakstīja:

21 Jan 2014, 20:03:47 Ilvars_78 rakstīja:

21 Jan 2014, 13:50:48 Wilsons86 rakstīja:
Un kas BMW-valcha? Ir kādas atsauksmes?

Tikai tās labākās, plus labākā cena...Iesaku


tikai tās labākās...
*zinātāji sapratīs

Tad konkrēti pastāsti nezinātājiem, kāpēc viņš nav jāizvēlas, lai kāds neiegrābjas. Savādāk - nekorekti..
Offline
lxv
22. Jan 2014, 08:38 #11324

Kopš: 04. Jul 2008

Ziņojumi: 36

Braucu ar:


21 Jan 2014, 19:52:36 lxv rakstīja:
Jautājums sekojošs: vai tas ir normāli, ka pie -9 grādiem un pilna balona, darba temperatūru sasnieguša (+90 grādi) motora dodot kārtīgi virsū bet ne līdz redlainam pārslēdzas uz benzīnu?
Pozitīvās temperatūrās nekas tamlīdzīgs nav novērojams.

Var kāds spečuks ko pateikt?
Offline
E53V8
22. Jan 2014, 08:44 #11325

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

Ja nav iestatīts LPG kompī ka pie noteiktiem apgriezieniem pārslēgsies uz gāzi, tad viens no variantiem varētu būt - gāzes kvalitāte.
Pamēģini izbraukt tukšu balonu un uzpildīties citā DUS.
Offline
Kalnz
22. Jan 2014, 08:49 #11326

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


22 Jan 2014, 08:38:45 lxv rakstīja:

21 Jan 2014, 19:52:36 lxv rakstīja:
Jautājums sekojošs: vai tas ir normāli, ka pie -9 grādiem un pilna balona, darba temperatūru sasnieguša (+90 grādi) motora dodot kārtīgi virsū bet ne līdz redlainam pārslēdzas uz benzīnu?
Pozitīvās temperatūrās nekas tamlīdzīgs nav novērojams.

Var kāds spečuks ko pateikt?



+ 1

tā pati problēma! Aukstums?
Offline
bills
22. Jan 2014, 08:50 #11327

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:

Skaidrs ir viens, gāze tās ir problēmas
Offline
E53V8
22. Jan 2014, 08:55 #11328

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

LPG nav problēma bet jau tiek izmantota uz auto pagājušā gadsimta kaut kur 50tajiem gadiem. Agrāk vienkārši neražoja sērijveidā tik jaudīgus auto.
Ir vasaras un ziemas dīzelis - tieši tā pat ir ar gāzi - ir vasaras gāze un ziemas Propāna un Butāna attiecība vasaras un ziemas gāzei ir atšķirīga. Latvijā DUSi pateicoties siltajam laikam grēkoja, uznāca aukstums, tagad mēs patērētāji izbaudam grēkošanas augļus.
Offline
Laoshi
22. Jan 2014, 08:56 #11329

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Negrēko Lukoils un Heinrihs
Offline
martinssirants
22. Jan 2014, 09:04 #11330

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


22 Jan 2014, 08:49:04 Kalnz rakstīja:

22 Jan 2014, 08:38:45 lxv rakstīja:

21 Jan 2014, 19:52:36 lxv rakstīja:
Jautājums sekojošs: vai tas ir normāli, ka pie -9 grādiem un pilna balona, darba temperatūru sasnieguša (+90 grādi) motora dodot kārtīgi virsū bet ne līdz redlainam pārslēdzas uz benzīnu?
Pozitīvās temperatūrās nekas tamlīdzīgs nav novērojams.

Var kāds spečuks ko pateikt?



+ 1

tā pati problēma! Aukstums?


Tu jau sataisiiji slikto lekshanas probleemu aukstam dzIneejam?
Dzheki tak paarbaudiet aizdedzes sisteemu. Man izradijaas ka sveces peld eljaa, jo varstu vaaka bliivi psc.
Es tur neesmu vel neko izdariijis, tikai satiiriiju un lec auksts kaa pukiite. Mainisu pec 2 tk kopa ar elas mainu...
Problema nav gaazee bet gan juusu nojaatajos shrotos.
Offline
E53V8
22. Jan 2014, 09:04 #11331

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

Es nu jau gadu pildījos PRO-gāze, bet nu pie pirmajiem aukstumiem līdz šai dienai izsecināju, ka viņi grēko, šodien mēģināšu lukoil.
Offline
edzulis
22. Jan 2014, 09:05 #11332

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Vakar no kalna braucot -17 rādija. Viss it kā ok ar jaudu Lukoil šoreiz

[ Šo ziņu laboja edzulis, 22 Jan 2014, 09:12:07 ]

Offline
Krekers
22. Jan 2014, 09:19 #11333

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Man arī pēdējā laikā tas pats, ka griežot vairāk motoru, pārlec atpakaļ uz benžu. Un tas kā kuru reizi - citreiz griež līdz galam un ir ok, citreiz jau pie 4k noraustas...

Cerams, ka tas viss ir norakstāms uz degvielu, un pēc nākamās uzpildes jau viss pazudīs
Offline
edzulis
22. Jan 2014, 09:26 #11334

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pārāk maza ražība reduktoram?
Offline
E53V8
22. Jan 2014, 09:31 #11335

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 234

Braucu ar:


22 Jan 2014, 09:26:35 edzulis rakstīja:
Pārāk maza ražība reduktoram?


Protams arī LPG reduktors varbūt par švaku. Par degvielas kvalitāti minēju tikai tā, ja viss pārējais no LPG iekārtas ir kārtībā un negļuko
Offline
BMW-Valcha
22. Jan 2014, 09:34 #11336

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


22 Jan 2014, 08:16:30 Ilvars_78 rakstīja:

22 Jan 2014, 02:15:40 seeingman rakstīja:

21 Jan 2014, 20:03:47 Ilvars_78 rakstīja:

21 Jan 2014, 13:50:48 Wilsons86 rakstīja:
Un kas BMW-valcha? Ir kādas atsauksmes?

Tikai tās labākās, plus labākā cena...Iesaku


tikai tās labākās...
*zinātāji sapratīs

Tad konkrēti pastāsti nezinātājiem, kāpēc viņš nav jāizvēlas, lai kāds neiegrābjas. Savādāk - nekorekti..

segmans vienam auto nomainīja saplēstu vakuma trubiņu, ko pat driver diagnostikā nekonstatēja, tādēļ tagsd tēlo pasaules nabu
Offline
Modjo
22. Jan 2014, 10:31 #11337

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Noteikti nav normāli. Man pēc čipošanas arī redlainā jāpārcenšas, lai no gāzes uz beni mestu, tad arī tikai pie gandrīz tukša balona

21 Jan 2014, 19:52:36 lxv rakstīja:
Jautājums sekojošs: vai tas ir normāli, ka pie -9 grādiem un pilna balona, darba temperatūru sasnieguša (+90 grādi) motora dodot kārtīgi virsū bet ne līdz redlainam pārslēdzas uz benzīnu?
Pozitīvās temperatūrās nekas tamlīdzīgs nav novērojams.
Offline
beeSharp
22. Jan 2014, 11:03 #11338

Kopš: 21. Sep 2010

Ziņojumi: 252

Braucu ar: BMW

Cik izmaksātu sagāzēt BMW e46 2.0 N42 dzinējs (143zs).?
Offline
Krekers
22. Jan 2014, 11:58 #11339

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


22 Jan 2014, 09:26:35 edzulis rakstīja:
Pārāk maza ražība reduktoram?



Itkā jau nē. 528 + Tomasseto Artic 220hp + Matrix.

Offline
BMW-Valcha
22. Jan 2014, 12:01 #11340

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


22 Jan 2014, 11:58:59 Krekers rakstīja:

22 Jan 2014, 09:26:35 edzulis rakstīja:
Pārāk maza ražība reduktoram?



Itkā jau nē. 528 + Tomasseto Artic 220hp + Matrix.



es jau būtu licis goldu, lai ar garantiju
Lai pēc tam neuzdotu stulbus jautājumus, ka slēdzas ārā

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 22 Jan 2014, 12:04:14 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo