Autors | Ziņojums |
seeingman | |
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
21 Jan 2014, 20:03:47 Ilvars_78 rakstīja:
21 Jan 2014, 13:50:48 Wilsons86 rakstīja:
Un kas BMW-valcha? Ir kādas atsauksmes?
Tikai tās labākās, plus labākā cena...Iesaku
tikai tās labākās...
*zinātāji sapratīs |
Offline | |
|
uudensputns | |
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
21 Jan 2014, 23:08:03 aaziits rakstīja:
Sveiki gāzinieki!
Problēma sekojoša : kad pārslēdzas uz gāzi ( noregulēts ir laikam uz 45 grādiem)pirmkārt, tukšgaitā, staigā apgriezini un ir zemāki nekā uz benzina un dažreiz pat slāpt nost jo apgriezieni krītas ar ļoti lielu amplitūdu, kaut vai vienkārši piebremzējot, nospiežot sajūgu, 4 sekundēs var noslāpt, un var just, ka motors it kā "gurst" pēc skaņas, arī salonā radio displejs samazina blāvumu pie tā... Pēc kāda laika, kad motors ir kārtīgi uzsilis apgriezini staigā mazāk līdz beidz to darīt, bet nu vismaz pēc kādām 10 minūtēm tikai... Gazificēts lpgpower. Vai griezties pie viņiem, vai gāzes iekārtai pārāk auksts vnk?
Gāzes balons - zenit, mašīna e39 528i. Uz benzīna viss ir ideāli...
Brauc nu vien regulēt,tā būt nedrīkst. |
Offline | |
|
Ilvars_78 | |
Kopš: 23. Jun 2010
No: Balvi
Ziņojumi: 167
Braucu ar: 528i e39, h5 e53
|
22 Jan 2014, 02:15:40 seeingman rakstīja:
21 Jan 2014, 20:03:47 Ilvars_78 rakstīja:
21 Jan 2014, 13:50:48 Wilsons86 rakstīja:
Un kas BMW-valcha? Ir kādas atsauksmes?
Tikai tās labākās, plus labākā cena...Iesaku
tikai tās labākās...
*zinātāji sapratīs
Tad konkrēti pastāsti nezinātājiem, kāpēc viņš nav jāizvēlas, lai kāds neiegrābjas. Savādāk - nekorekti.. |
Offline | |
|
lxv | |
Kopš: 04. Jul 2008
Ziņojumi: 36
Braucu ar:
|
21 Jan 2014, 19:52:36 lxv rakstīja:
Jautājums sekojošs: vai tas ir normāli, ka pie -9 grādiem un pilna balona, darba temperatūru sasnieguša (+90 grādi) motora dodot kārtīgi virsū bet ne līdz redlainam pārslēdzas uz benzīnu?
Pozitīvās temperatūrās nekas tamlīdzīgs nav novērojams.
Var kāds spečuks ko pateikt?
|
Offline | |
|
E53V8 | |
Kopš: 15. Jan 2014
Ziņojumi: 234
Braucu ar:
| Ja nav iestatīts LPG kompī ka pie noteiktiem apgriezieniem pārslēgsies uz gāzi, tad viens no variantiem varētu būt - gāzes kvalitāte.
Pamēģini izbraukt tukšu balonu un uzpildīties citā DUS. |
Offline | |
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 08:38:45 lxv rakstīja:
21 Jan 2014, 19:52:36 lxv rakstīja:
Jautājums sekojošs: vai tas ir normāli, ka pie -9 grādiem un pilna balona, darba temperatūru sasnieguša (+90 grādi) motora dodot kārtīgi virsū bet ne līdz redlainam pārslēdzas uz benzīnu?
Pozitīvās temperatūrās nekas tamlīdzīgs nav novērojams.
Var kāds spečuks ko pateikt?
+ 1
tā pati problēma! Aukstums? |
Offline | |
|
bills | |
Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1066
Braucu ar:
| Skaidrs ir viens, gāze tās ir problēmas |
Offline | |
|
E53V8 | |
Kopš: 15. Jan 2014
Ziņojumi: 234
Braucu ar:
| LPG nav problēma bet jau tiek izmantota uz auto pagājušā gadsimta kaut kur 50tajiem gadiem. Agrāk vienkārši neražoja sērijveidā tik jaudīgus auto.
Ir vasaras un ziemas dīzelis - tieši tā pat ir ar gāzi - ir vasaras gāze un ziemas Propāna un Butāna attiecība vasaras un ziemas gāzei ir atšķirīga. Latvijā DUSi pateicoties siltajam laikam grēkoja, uznāca aukstums, tagad mēs patērētāji izbaudam grēkošanas augļus.
|
Offline | |
|
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Negrēko Lukoils un Heinrihs |
Offline | |
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
22 Jan 2014, 08:49:04 Kalnz rakstīja:
22 Jan 2014, 08:38:45 lxv rakstīja:
21 Jan 2014, 19:52:36 lxv rakstīja:
Jautājums sekojošs: vai tas ir normāli, ka pie -9 grādiem un pilna balona, darba temperatūru sasnieguša (+90 grādi) motora dodot kārtīgi virsū bet ne līdz redlainam pārslēdzas uz benzīnu?
Pozitīvās temperatūrās nekas tamlīdzīgs nav novērojams.
Var kāds spečuks ko pateikt?
+ 1
tā pati problēma! Aukstums?
Tu jau sataisiiji slikto lekshanas probleemu aukstam dzIneejam?
Dzheki tak paarbaudiet aizdedzes sisteemu. Man izradijaas ka sveces peld eljaa, jo varstu vaaka bliivi psc.
Es tur neesmu vel neko izdariijis, tikai satiiriiju un lec auksts kaa pukiite. Mainisu pec 2 tk kopa ar elas mainu...
Problema nav gaazee bet gan juusu nojaatajos shrotos. |
Offline | |
|
E53V8 | |
Kopš: 15. Jan 2014
Ziņojumi: 234
Braucu ar:
| Es nu jau gadu pildījos PRO-gāze, bet nu pie pirmajiem aukstumiem līdz šai dienai izsecināju, ka viņi grēko, šodien mēģināšu lukoil.
|
Offline | |
|
edzulis | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Vakar no kalna braucot -17 rādija. Viss it kā ok ar jaudu Lukoil šoreiz [ Šo ziņu laboja edzulis, 22 Jan 2014, 09:12:07 ] |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Man arī pēdējā laikā tas pats, ka griežot vairāk motoru, pārlec atpakaļ uz benžu. Un tas kā kuru reizi - citreiz griež līdz galam un ir ok, citreiz jau pie 4k noraustas...
Cerams, ka tas viss ir norakstāms uz degvielu, un pēc nākamās uzpildes jau viss pazudīs |
Offline | |
|
edzulis | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Pārāk maza ražība reduktoram? |
Offline | |
|
E53V8 | |
Kopš: 15. Jan 2014
Ziņojumi: 234
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 09:26:35 edzulis rakstīja:
Pārāk maza ražība reduktoram?
Protams arī LPG reduktors varbūt par švaku. Par degvielas kvalitāti minēju tikai tā, ja viss pārējais no LPG iekārtas ir kārtībā un negļuko |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
22 Jan 2014, 08:16:30 Ilvars_78 rakstīja:
22 Jan 2014, 02:15:40 seeingman rakstīja:
21 Jan 2014, 20:03:47 Ilvars_78 rakstīja:
21 Jan 2014, 13:50:48 Wilsons86 rakstīja:
Un kas BMW-valcha? Ir kādas atsauksmes?
Tikai tās labākās, plus labākā cena...Iesaku
tikai tās labākās...
*zinātāji sapratīs
Tad konkrēti pastāsti nezinātājiem, kāpēc viņš nav jāizvēlas, lai kāds neiegrābjas. Savādāk - nekorekti..
segmans vienam auto nomainīja saplēstu vakuma trubiņu, ko pat driver diagnostikā nekonstatēja, tādēļ tagsd tēlo pasaules nabu |
Offline | |
|
|
Modjo | |
Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Noteikti nav normāli. Man pēc čipošanas arī redlainā jāpārcenšas, lai no gāzes uz beni mestu, tad arī tikai pie gandrīz tukša balona
21 Jan 2014, 19:52:36 lxv rakstīja:
Jautājums sekojošs: vai tas ir normāli, ka pie -9 grādiem un pilna balona, darba temperatūru sasnieguša (+90 grādi) motora dodot kārtīgi virsū bet ne līdz redlainam pārslēdzas uz benzīnu?
Pozitīvās temperatūrās nekas tamlīdzīgs nav novērojams.
|
Offline | |
|
beeSharp | |
Kopš: 21. Sep 2010
Ziņojumi: 252
Braucu ar: BMW
| Cik izmaksātu sagāzēt BMW e46 2.0 N42 dzinējs (143zs).? |
Offline | |
|
Krekers | |
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
22 Jan 2014, 09:26:35 edzulis rakstīja:
Pārāk maza ražība reduktoram?
Itkā jau nē. 528 + Tomasseto Artic 220hp + Matrix.
|
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
22 Jan 2014, 11:58:59 Krekers rakstīja:
22 Jan 2014, 09:26:35 edzulis rakstīja:
Pārāk maza ražība reduktoram?
Itkā jau nē. 528 + Tomasseto Artic 220hp + Matrix.
es jau būtu licis goldu, lai ar garantiju
Lai pēc tam neuzdotu stulbus jautājumus, ka slēdzas ārā [ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 22 Jan 2014, 12:04:14 ] |
Offline | |
|