Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
V_V
05. Feb 2015, 02:23 #11321

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

Kāds varbūt zin, kur rīt nopirkt kapota trosi - pirmo daļu, kas no salona sākās 51 23 8 176 595 protams jaunu. Cik skatijos tad uz vietas nekur nav 5d jāgaida.

[ Šo ziņu laboja V_V, 05 Feb 2015, 02:23:28 ]

Offline
Araajz
05. Feb 2015, 08:04 #11322

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


05 Feb 2015, 02:23:05 V_V rakstīja:
Kāds varbūt zin, kur rīt nopirkt kapota trosi - pirmo daļu, kas no salona sākās 51 23 8 176 595 protams jaunu. Cik skatijos tad uz vietas nekur nav 5d jāgaida.

Sensonā varētu būt
Offline
briinums
05. Feb 2015, 08:24 #11323

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


05 Feb 2015, 01:22:21 edzhaans rakstīja:

05 Feb 2015, 01:08:32 briinums rakstīja:
kāds var palīdzēt dabūt šo termostatu?
11 51 2 248 542

un atsūtīt uz ASV? te dīzeļus netirgo, līdz ar to nevar dabūt..
vai vismaz norādīt uz kādu veikalu kur dabūt.. detaļa prasta kā dakša, bet te maksā ap 140$, jo jāsūta no vācijas

eparts.lv rāda 53.74 eur par oriģinālu un Mahle ir 76.67 eur. Domā ir vērts sūtīt ?
paldies, uzraksīju eparts.lv, moš viņi var nosūtīt. ir atšķirība starp 60$+šips vai 100$ + šips es kautkad atradu kkādā leišu lapā pa 30eur, bet viņi negribēja sūtīt..

P.S. termostats domāts, lai aizstātu M62TU debīlo 110C termostatu. 1:1 detaļa tik ar zemāku temp un bez sildelementa (bet dārgāk ibio)

[ Šo ziņu laboja briinums, 05 Feb 2015, 08:25:41 ]



-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Driver
05. Feb 2015, 09:53 #11324

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu davai, davai gudriniek
liec vien uz m62tu prasto un auksto termostatu, gribu redzet kadas tam bus sekas. un tas bus

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
djpassion
05. Feb 2015, 10:40 #11325

Kopš: 06. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: E39

Skatos coolant tank pēc katalogiem, un īsti nevaru saprast, kādiem modeliem bīja šis (part # 17111723520):

Rakstīts ka up to year 98.
Man ir tāds (part #17111712835):

Dzinējs M52B28
Offline
Driver
05. Feb 2015, 10:44 #11326

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

augsha v8
leja r6, ja runajam par auto lidz 08/98

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
briinums
05. Feb 2015, 11:10 #11327

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


05 Feb 2015, 09:53:12 Driver rakstīja:
nu davai, davai gudriniek
liec vien uz m62tu prasto un auksto termostatu, gribu redzet kadas tam bus sekas. un tas bus


Sekas: mazāk problēmu, mazāk galvassāpes un raizes ka kautkas eksplodēs (un jā, bačoki, radiatori, trubas regulāri eksplodē uz e39 540 un uz rangerover ar šo pašu motoru). Un es dzīvoju Miami, kur temperatūras ir 15-35C visu gadu. Vienīgais negatīvais aspekts ir varbūt 5% sūdīgāka degvielas ekonomija. m62TU pie slodzes pierubii sildelementu un nosit temperatuuru (bet ar pusminuutes aizturi) uz 93 graadiem. normaalaa rezhiimaa braucot vislaik ir 110C (līdz ar to spiediens sistēmā ap 1.4bar). M5 vispār griežas uz 75 grādu termostata un ar 0 spiedienu. Ja ļoti gribas, varu uzrakstīt garo variantu, kāpēc m62TU "map cooling" ir pilnīgi debīla ideja maisījuma degšanai un sūdīgi cīnās ar detonāciju pie šaurās zondes, lai tikai nedaudz ietaupītu degvielu un taupītu zaļo zemi. Bet slinkums rakstīt. Ja esi gudrītis, paskaidro, ko sliktu man nodarīs aukstais termostats, ja nē, tad nevaig man stumt pasakas "bmw inženieri zināja labāk par tevi", jo N62 jau viņi ielika veco labo auksto termostatu un eksplodējošo radiatoru/ventilatoru/bačoku un tekošu pannu problēmas pēkšņi atrisinājās.

[ Šo ziņu laboja briinums, 05 Feb 2015, 11:13:06 ]



-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Driver
05. Feb 2015, 11:18 #11328

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu tikai nesaki, ka visiem, kas brauka ar nepareiziem termostaiem nav problemas ar aukstiem startiem, peldosham tuksgaitam, utt un citam huinjam, kuru celonis ir nekorektas dzineja adaptaciju vertibas.

to, ka darba temp ir 108-110 zinu, to ka taa temp nodzishana uz leju ir biki aizkavetaka kaa mums visiem gribetos ari ir zinams fakts.
bet tad, kad taa notiek, tas ir dme akceptets gajiens ar attiecigiem kompensacijas gajieniem, nevis by default visu laiku zema temp.

mainot laicigi elljas, tas netiek piedzedzinatas un pardedzinatas, viss ir ok.
kaa ari lietojot musdienigus antifrizus varishanas temp tiem ir 130 un vairak gradu pie spiediena nulle.
pie 1,4 bar spiediena ir vel vairak.

jaa braucot ar udeni un ar cauru sistemu uz m62 un virs simta gradiem bus problemas, tas gan

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
briinums
05. Feb 2015, 11:39 #11329

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

Starti un tukshgaitas uz m62tu 99% ir saistītas ar oranžajām blīvēm priekšā un pakaļā ieplūdniekam. Startam nekāda sakara, jo aukstam ir closed loop karte. Tukšgaitu neticu ka dme pārregulēs jo nespēj sasniegt 105c.
Šobrīd man svarīgi, lai motors neuzvārās, kā arī lai neeksplodē uz highway, kad jāsēž pusstundu propkā. Evakuatora procedūras te ir dārgas, nemaz nerunājot par servisa darbu (+ radiators, haube, desertam galvas). Drīz iespējams šito brīnumu aizstāšu ar toyotas JZ, te viņus regulāri swapo iekš e34/e39 un dzīvo bez bēdām, perfekti nostrādāta swapa cena aptuveni tikpat cik m62tu vanos/chainguides remonts.

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Driver
05. Feb 2015, 11:49 #11330

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Feb 2015, 11:39:12 briinums rakstīja:
Starti un tukshgaitas uz m62tu 99% ir saistītas ar oranžajām blīvēm priekšā un pakaļā ieplūdniekam. Startam nekāda sakara, jo aukstam ir closed loop karte. Tukšgaitu neticu ka dme pārregulēs jo nespēj sasniegt 105c.
Šobrīd man svarīgi, lai motors neuzvārās, kā arī lai neeksplodē uz highway, kad jāsēž pusstundu propkā. Evakuatora procedūras te ir dārgas, nemaz nerunājot par servisa darbu (+ radiators, haube, desertam galvas). Drīz iespējams šito brīnumu aizstāšu ar toyotas JZ, te viņus regulāri swapo iekš e34/e39 un dzīvo bez bēdām, perfekti nostrādāta swapa cena aptuveni tikpat cik m62tu vanos/chainguides remonts.

netaisos strideties un kautko pieradit (par velti), bet beigti termostati, kas visu laiku uztur zemaku temperaturu kaa ir paredzejis razotajs rada ne vienu vien nobidi no normalas dzineja darbibas.

vel ir opcija neliet par daudz skidruma taja bacoka, ar domu, ka lieko izspiedis.
tad ari tas liekais tiek izspiests nevis ara pa korkji, bet gan kautkas tiek saspridzinats vai izpusts.

nee, nu pameginat jau vari uzlikt un paverot, kas bus. ja man tada detalja stavetu uz galda un esoha butu defektaina ari mosh pameginatu kaa ir, bet speciali to nedaritu

p.s. pa LV vairums brauka nosntopa ar 110c, jo reti kam tas termostats ir dzivs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
V_V
05. Feb 2015, 14:02 #11331

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau


05 Feb 2015, 08:04:44 Araajz rakstīja:

05 Feb 2015, 02:23:05 V_V rakstīja:
Kāds varbūt zin, kur rīt nopirkt kapota trosi - pirmo daļu, kas no salona sākās 51 23 8 176 595 protams jaunu. Cik skatijos tad uz vietas nekur nav 5d jāgaida.

Sensonā varētu būt


Biju. Nīcgales ielā. Tur kā pie cilvēkiem. Pie ieejas uz ticket mašīnas poga -BMW OEM- Ne tika trosi sapirku bet vēl viskautko noderīgu savam limuzīnam pa glauno.

[ Šo ziņu laboja V_V, 05 Feb 2015, 14:03:05 ]

Offline
funkyasshit
05. Feb 2015, 14:21 #11332

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Problēmas gadijumā ar dzesi nebija tikai early M62? Ja ražotājs tā paredz, tad tā arī jābūt. Ko tur gudreļot. Ja visas dzeses komponentes ir kārtībā, tad nekam tur nevajag vārīties kaut +40 un korķī. Saprastu, ja gāztu slodzē kādā trasē, tad varētu padomāt par agraku termosu, bet ikdienas lietošanai neredzu iemeslu.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 05 Feb 2015, 14:22:27 ]

Offline
V_V
05. Feb 2015, 14:31 #11333

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

Man caur BC TestNr.7 rāda KTMP 98... mators M62B35TU - seko jautājums te abiem spečukiem, tas ir ok? jābūt 93 vai 110?
Offline
funkyasshit
05. Feb 2015, 14:44 #11334

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


05 Feb 2015, 14:31:18 V_V rakstīja:
Man caur BC TestNr.7 rāda KTMP 98... mators M62B35TU - seko jautājums te abiem spečukiem, tas ir ok? jābūt 93 vai 110?


Ja nemaldos normāla temp pēc manuāļa bija 103-107C. Apstiprināt nevaru, sīkāk gan jau Drivers varēs pastāstīt.
Offline
Asch
05. Feb 2015, 17:44 #11335

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

jep, ap 103 ir ok
Offline
Bratka
05. Feb 2015, 18:11 #11336

Kopš: 29. Jul 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: e91 lci nemotoru

Sveiki! Kas varbūt karbai, ja neitrala ātruma tas ručka stav ne starp 3-4 ātrumiem, bet tuvak 5. T.i. kkā tā:

Atrumi slēdzas ok. Un citadu defektu kad slēdz atrumus ar itka nav

[ Šo ziņu laboja Bratka, 05 Feb 2015, 18:12:25 ]

Offline
janexz
05. Feb 2015, 19:18 #11337

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

Kulise gan jau beigusies. Jājauc ārā un jāskatās.

Offline
Bratka
05. Feb 2015, 19:30 #11338

Kopš: 29. Jul 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: e91 lci nemotoru

edit.
Paldies!

[ Šo ziņu laboja Bratka, 05 Feb 2015, 19:37:12 ]

Offline
edzhaans
05. Feb 2015, 19:49 #11339

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


05 Feb 2015, 10:40:59 djpassion rakstīja:
Skatos coolant tank pēc katalogiem, un īsti nevaru saprast, kādiem modeliem bīja šis (part # 17111723520):
[IMG]h.com/secure/PartImages/17111723520U.jpg[/IMG]
Rakstīts ka up to year 98.
Man ir tāds (part #17111712835):
[IMG]hcom/Merchant2/graphics/ 00000001/17111712835.jpg[/IMG]
Dzinējs M52B28

tāds kantainais man ir garāžā. Lolnauverc mainīt, ja vienīgi nopirki radiatoru bez trauka. Jaunu protams

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 05 Feb 2015, 19:50:23 ]

Offline
Driver
05. Feb 2015, 19:49 #11340

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Feb 2015, 14:31:18 V_V rakstīja:
Man caur BC TestNr.7 rāda KTMP 98... mators M62B35TU - seko jautājums te abiem spečukiem, tas ir ok? jābūt 93 vai 110?

neesmu petijis cik ir TU motoram, bet parastajam m62 ar jaunu originalo termostatu braucot mierigi turas kaa bankaa 108-109, neatkarigi no peckas stavoklja un arejas vides temp.

ja TU un neTU termostatu detalju kodi ir vienadi, tad isti labi tas tas vairs nav.
kaa ari pilnigi normali, kad veci termostati veras valja atrak un netur temperaturu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo