Autors | Ziņojums |
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).
reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.
esi 100% pārliecināts, ka termostats dzīvs? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 Jan 2014, 21:07:10 australia rakstīja:
15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).
reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.
interesanti, ar ko tad viņš regulējas? cauri radiatoram iet visu laiku karsts?
nu ja, veciem auto nekādu vārstu uz pečkas radiatoru nav... |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
15 Jan 2014, 21:35:54 kexxx rakstīja:
15 Jan 2014, 21:07:10 australia rakstīja:
15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).
reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.
interesanti, ar ko tad viņš regulējas? cauri radiatoram iet visu laiku karsts?
nu ja, veciem auto nekādu vārstu uz pečkas radiatoru nav...
kam ir kondishens, tiem ir |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Jan 2014, 21:24:22 australia rakstīja:
bez kondiškas vasarā pečku negriezt nost... nu nez
nez kā ir, ja ir kondiška? tad karstais regulāri tiek miksēts klāt?
sho vasar 3x nospiedu zvaigzniti, pagajuso vasaru 2x.
visbezjedzigaka ekstra, kadu zinu, itseviski vasaras laika.
vienigi tagad pa ziemu spiezu zvaigzni un logapsildi, lai silda nevis mitru gaisu, bet gan nosausinatu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Jan 2014, 21:35:54 kexxx rakstīja:
nu ja, veciem auto nekādu vārstu uz pečkas radiatoru nav...
jaunajiem bmw sakot ar 1981 gada decembri ir elektromagnetiski varsti vienkarshai peckai (ne kondiskai)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
15 Jan 2014, 21:41:33 Driver rakstīja:
15 Jan 2014, 21:35:54 kexxx rakstīja:
nu ja, veciem auto nekādu vārstu uz pečkas radiatoru nav...
jaunajiem bmw sakot ar 1981 gada decembri ir elektromagnetiski varsti vienkarshai peckai (ne kondiskai)
nezini, no kura tieši datuma sāka tos montēt?
EDIT
lai nav galīgs offtopiks- cik jābūt pretestībai sekundārajam tinumam e36 m40 aizdedzes spolei?
numurs laikam bija 0 221 118 335
netā salasījos, ka 8000 Om, bet cik ntās lietotas mērīju- visām ap 5000
[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Jan 2014, 21:50:22 ] |
Offline | |
|
m12 | |
Kopš: 04. Jan 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 955
|
15 Jan 2014, 21:39:46 Driver rakstīja:
vienigi tagad pa ziemu spiezu zvaigzni un logapsildi, lai silda nevis mitru gaisu, bet gan nosausinatu
Tādu triku vel nebiju dzirdējis |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| atbilde gudriniekiem un interesentiem! Caur reduktoru ir tik maza caurplūde, ka vēl sūdīgāk sildīs pečka, nekā ja liek caur trjgabaliem. Tas no pieredzes. Ja ir normāli funkcionējoša droseles apsilde, tai gan var slēgt virknē. |
Offline | |
|
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
15 Jan 2014, 21:47:34 m12 rakstīja:
15 Jan 2014, 21:39:46 Driver rakstīja:
vienigi tagad pa ziemu spiezu zvaigzni un logapsildi, lai silda nevis mitru gaisu, bet gan nosausinatu
Tādu triku vel nebiju dzirdējis
un ja atslēdz kondišku minūtes laikā viss salons aizsvīst uz 10 min |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Jan 2014, 22:00:36 BMW-Valcha rakstīja:
atbilde gudriniekiem un interesentiem! Caur reduktoru ir tik maza caurplūde, ka vēl sūdīgāk sildīs pečka, nekā ja liek caur trjgabaliem. Tas no pieredzes. Ja ir normāli funkcionējoša droseles apsilde, tai gan var slēgt virknē.
tad kada velna pec man ir bijusi tris braucamie ar 1/2 paaudzi un pecka ne suda nav sildijusi.
kaa tiko esmu izravis ara tos T veida savienojums un palaidis taa, kaa aprakstiju augstak, tad siltums ir paradijies daudz labaks un reduktors ari nav protestejis par to.
komentejot valchas teikto
vieniga doma kapec, ka tie auto ir bijusi veci luznji un ar pusaizaugushu pecku. tobish reduktoram tapat vieglak cauri izksriet neka peckai, bet ja abus saliek virkne, tad siltumam gribot negribot jaskrien caur abiem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Jan 2014, 21:47:34 m12 rakstīja:
15 Jan 2014, 21:39:46 Driver rakstīja:
vienigi tagad pa ziemu spiezu zvaigzni un logapsildi, lai silda nevis mitru gaisu, bet gan nosausinatu
Tādu triku vel nebiju dzirdējis
vispar tas ir sen zinams fakts un dauziem auto softiski ir izstradats klimata vadibas panelis taa, ka ziema nospiezot logu atkausetja pogu, ari kompresors sak darboties un sausisnat gaisu un, lai nemulsinatu lietotaju, zvaigznite taja bridi neiedegas.
kaa tiko logu atkausetaju izsledz un lieto "auto" rezima, taa ari kompresors atsledzas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
15 Jan 2014, 21:05:09 nagla rakstīja:
15 Jan 2014, 12:41:52 depo rakstīja:
Pazvanīju uz Autonamu, šie teica, ka šito var likt arī guļus. Kā arī apstiprināja manas aizdomas par problēmu, kas notika pāris dienas atpakaļ - nevar laist klāt uz gāzi un jāļauj uzsilt motoram/reduktoram +tosols bija iztecējis vienā vietā, kur nebija savilcejs kārtīgi pievilkts.
teorija nevar,bet prakse dara!!!
Pag. nedēļ kamēr vēl nebija tik auksts, uz gāzi leca, no problem. Nu vairs nevar pielaist, jāuzsilda, lai reduktoram paliek silts |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| aptin reduktoru ar gridas lupatu, nac no riita ar verdosu cainiku pie auto, aplej to lupataa ietito reduktoru un mudigi laid klat
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
mg-t | |
Kopš: 29. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza
|
15 Jan 2014, 21:07:10 australia rakstīja:
15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).
reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.
interesanti, ar ko tad viņš regulējas? cauri radiatoram iet visu laiku karsts?
Jaa iet cauri vislaik karsts, ir autosi kuriem karstums reguleejas ar gaisa klapeem pechkaa.
Kad pats liku tad reduktoru iegruudu virknee pirms pechkas un viss bija bumbaas.
nesaprotu patentu tiem trinjikiem ja netiek nosleegta skjidruma pluusma.
|
Offline | |
|
mg-t | |
Kopš: 29. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza
|
15 Jan 2014, 21:33:57 kexxx rakstīja:
15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).
reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.
esi 100% pārliecināts, ka termostats dzīvs?
100% neesmu bet kasjaki saakaas peec sitaas santehnikas peedeejaas.
es saprotu ka ja reduktoru iemauc pechkas izejaa tad tiiri teoreetiski pi miinus 30 velkot pa shoseju un turot siltumu uz max iespeejamo vareetu atdzeseet reduktoru.
kompis motora temp. raada 50 graadus kad ierubaas gaaze, gaazes kompii uzstadijums ir uz 40. tas ir pie staavosha iedarbinaata drota. |
Offline | |
|
Kashelz | |
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Paraleli slegums ir pareizi pienakosha un aizejosha truba, tikai ir nianse, ka butu jaizmanto dažāda diametra sadalitajs, tas ir, pienak viena resnuma, aiziet katram savs resnums, lai sava veida dalitu plūsmu. Virkne likt varetu nebut labi, ka kuram autosam tas viss.
Un tas ka reduktors vesaks ka dzinejs ir normali, gaze tak to atdzese kad pariet no šķidra uz gazveida.[ Šo ziņu laboja Kashelz, 16 Jan 2014, 08:15:24 ] |
Offline | |
|
|
bmw330diesel | |
Kopš: 05. Jan 2014
Ziņojumi: 52
Braucu ar:
| Kurš labāks variants e46 330d vai 330i un likt gāzi? |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
16 Jan 2014, 11:14:50 bmw330diesel rakstīja:
Kurš labāks variants e46 330d vai 330i un likt gāzi?
Benzīns ar gāzi. Tas dīzelis rij pāris litrus mazāk par benzīnu, turklāt vecais dīzelis ar visu čipu ir mazjaudīgāks, dīzelis ar uzceltu seju jaudas ziņā (ar čipu) būs +/- tas pats. |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
16 Jan 2014, 11:51:15 Laoshi rakstīja:
16 Jan 2014, 11:14:50 bmw330diesel rakstīja:
Kurš labāks variants e46 330d vai 330i un likt gāzi?
Benzīns ar gāzi. Tas dīzelis rij pāris litrus mazāk par benzīnu, turklāt vecais dīzelis ar visu čipu ir mazjaudīgāks, dīzelis ar uzceltu seju jaudas ziņā (ar čipu) būs +/- tas pats.
Drīzāk jau ar benzīnu lietots vāģis būs krietni mazāk noskrējis un vēl piedevām lētāks. Bez tam ilgtermiņā benzīna/gāzes auto izmaksas būs zemākas. Dīzeļa grieze pie zemiem apgriezieniem tomēr krietni pārāka |
Offline | |
|
bmw330diesel | |
Kopš: 05. Jan 2014
Ziņojumi: 52
Braucu ar:
|
16 Jan 2014, 21:57:03 Shkodists rakstīja:
16 Jan 2014, 11:51:15 Laoshi rakstīja:
16 Jan 2014, 11:14:50 bmw330diesel rakstīja:
Kurš labāks variants e46 330d vai 330i un likt gāzi?
DBenzīns ar gāzi. Tas dīzelis rij pāris litrus mazāk par benzīnu, turklāt vecais dīzelis ar visu čipu ir mazjaudīgāks, dīzelis ar uzceltu seju jaudas ziņā (ar čipu) būs +/- tas pats.
Drīzāk jau ar benzīnu lietots vāģis būs krietni mazāk noskrējis un vēl piedevām lētāks. Bez tam ilgtermiņā benzīna/gāzes auto izmaksas būs zemākas. Dīzeļa grieze pie zemiem apgriezieniem tomēr krietni pārāka
Šim Dīzelim pie zemiem apgriezieniem ir labāka grieze nekā benzīnam ? tagad tikkai sāku iepazīt bmw dzinejus..... |
Offline | |
|