Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
15. Jan 2014, 21:33 #11241

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).

reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.


esi 100% pārliecināts, ka termostats dzīvs?
Offline
kexxx
15. Jan 2014, 21:35 #11242

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 Jan 2014, 21:07:10 australia rakstīja:

15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).

reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.

interesanti, ar ko tad viņš regulējas? cauri radiatoram iet visu laiku karsts?


nu ja, veciem auto nekādu vārstu uz pečkas radiatoru nav...
Offline
PASSATizhi
15. Jan 2014, 21:37 #11243

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


15 Jan 2014, 21:35:54 kexxx rakstīja:

15 Jan 2014, 21:07:10 australia rakstīja:

15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).

reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.

interesanti, ar ko tad viņš regulējas? cauri radiatoram iet visu laiku karsts?


nu ja, veciem auto nekādu vārstu uz pečkas radiatoru nav...
kam ir kondishens, tiem ir
Offline
Driver
15. Jan 2014, 21:39 #11244

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2014, 21:24:22 australia rakstīja:
bez kondiškas vasarā pečku negriezt nost... nu nez

nez kā ir, ja ir kondiška? tad karstais regulāri tiek miksēts klāt?

sho vasar 3x nospiedu zvaigzniti, pagajuso vasaru 2x.
visbezjedzigaka ekstra, kadu zinu, itseviski vasaras laika.
vienigi tagad pa ziemu spiezu zvaigzni un logapsildi, lai silda nevis mitru gaisu, bet gan nosausinatu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
15. Jan 2014, 21:41 #11245

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2014, 21:35:54 kexxx rakstīja:
nu ja, veciem auto nekādu vārstu uz pečkas radiatoru nav...

jaunajiem bmw sakot ar 1981 gada decembri ir elektromagnetiski varsti vienkarshai peckai (ne kondiskai)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
15. Jan 2014, 21:46 #11246

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


15 Jan 2014, 21:41:33 Driver rakstīja:

15 Jan 2014, 21:35:54 kexxx rakstīja:
nu ja, veciem auto nekādu vārstu uz pečkas radiatoru nav...

jaunajiem bmw sakot ar 1981 gada decembri ir elektromagnetiski varsti vienkarshai peckai (ne kondiskai)


nezini, no kura tieši datuma sāka tos montēt?

EDIT
lai nav galīgs offtopiks- cik jābūt pretestībai sekundārajam tinumam e36 m40 aizdedzes spolei?
numurs laikam bija 0 221 118 335
netā salasījos, ka 8000 Om, bet cik ntās lietotas mērīju- visām ap 5000


[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Jan 2014, 21:50:22 ]

Offline
m12
15. Jan 2014, 21:47 #11247

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 955


15 Jan 2014, 21:39:46 Driver rakstīja:

vienigi tagad pa ziemu spiezu zvaigzni un logapsildi, lai silda nevis mitru gaisu, bet gan nosausinatu

Tādu triku vel nebiju dzirdējis
Offline
BMW-Valcha
15. Jan 2014, 22:00 #11248

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

atbilde gudriniekiem un interesentiem! Caur reduktoru ir tik maza caurplūde, ka vēl sūdīgāk sildīs pečka, nekā ja liek caur trjgabaliem. Tas no pieredzes. Ja ir normāli funkcionējoša droseles apsilde, tai gan var slēgt virknē.
Offline
BMW-Valcha
15. Jan 2014, 22:02 #11249

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


15 Jan 2014, 21:47:34 m12 rakstīja:

15 Jan 2014, 21:39:46 Driver rakstīja:

vienigi tagad pa ziemu spiezu zvaigzni un logapsildi, lai silda nevis mitru gaisu, bet gan nosausinatu

Tādu triku vel nebiju dzirdējis

un ja atslēdz kondišku minūtes laikā viss salons aizsvīst uz 10 min
Offline
Driver
15. Jan 2014, 22:05 #11250

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2014, 22:00:36 BMW-Valcha rakstīja:
atbilde gudriniekiem un interesentiem! Caur reduktoru ir tik maza caurplūde, ka vēl sūdīgāk sildīs pečka, nekā ja liek caur trjgabaliem. Tas no pieredzes. Ja ir normāli funkcionējoša droseles apsilde, tai gan var slēgt virknē.

tad kada velna pec man ir bijusi tris braucamie ar 1/2 paaudzi un pecka ne suda nav sildijusi.
kaa tiko esmu izravis ara tos T veida savienojums un palaidis taa, kaa aprakstiju augstak, tad siltums ir paradijies daudz labaks un reduktors ari nav protestejis par to.

komentejot valchas teikto
vieniga doma kapec, ka tie auto ir bijusi veci luznji un ar pusaizaugushu pecku. tobish reduktoram tapat vieglak cauri izksriet neka peckai, bet ja abus saliek virkne, tad siltumam gribot negribot jaskrien caur abiem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
15. Jan 2014, 22:07 #11251

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2014, 21:47:34 m12 rakstīja:

15 Jan 2014, 21:39:46 Driver rakstīja:

vienigi tagad pa ziemu spiezu zvaigzni un logapsildi, lai silda nevis mitru gaisu, bet gan nosausinatu

Tādu triku vel nebiju dzirdējis

vispar tas ir sen zinams fakts un dauziem auto softiski ir izstradats klimata vadibas panelis taa, ka ziema nospiezot logu atkausetja pogu, ari kompresors sak darboties un sausisnat gaisu un, lai nemulsinatu lietotaju, zvaigznite taja bridi neiedegas.
kaa tiko logu atkausetaju izsledz un lieto "auto" rezima, taa ari kompresors atsledzas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
depo
15. Jan 2014, 22:31 #11252

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


15 Jan 2014, 21:05:09 nagla rakstīja:

15 Jan 2014, 12:41:52 depo rakstīja:
Pazvanīju uz Autonamu, šie teica, ka šito var likt arī guļus. Kā arī apstiprināja manas aizdomas par problēmu, kas notika pāris dienas atpakaļ - nevar laist klāt uz gāzi un jāļauj uzsilt motoram/reduktoram +tosols bija iztecējis vienā vietā, kur nebija savilcejs kārtīgi pievilkts.
teorija nevar,bet prakse dara!!!


Pag. nedēļ kamēr vēl nebija tik auksts, uz gāzi leca, no problem. Nu vairs nevar pielaist, jāuzsilda, lai reduktoram paliek silts
Offline
Driver
15. Jan 2014, 22:33 #11253

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

aptin reduktoru ar gridas lupatu, nac no riita ar verdosu cainiku pie auto, aplej to lupataa ietito reduktoru un mudigi laid klat


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mg-t
16. Jan 2014, 02:20 #11254

Kopš: 29. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza


15 Jan 2014, 21:07:10 australia rakstīja:

15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).

reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.

interesanti, ar ko tad viņš regulējas? cauri radiatoram iet visu laiku karsts?


Jaa iet cauri vislaik karsts, ir autosi kuriem karstums reguleejas ar gaisa klapeem pechkaa.

Kad pats liku tad reduktoru iegruudu virknee pirms pechkas un viss bija bumbaas.

nesaprotu patentu tiem trinjikiem ja netiek nosleegta skjidruma pluusma.
Offline
mg-t
16. Jan 2014, 02:26 #11255

Kopš: 29. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza


15 Jan 2014, 21:33:57 kexxx rakstīja:

15 Jan 2014, 21:02:34 mg-t rakstīja:
Kapec reduktoru sledz paraleli pechkai nevis virknee (siltums nereguleejas ar kranjikiem).

reduktora temp. ir 10 gradus zemaka par motora temp.
siltums salona ari pashvaks un veelu.


esi 100% pārliecināts, ka termostats dzīvs?


100% neesmu bet kasjaki saakaas peec sitaas santehnikas peedeejaas.

es saprotu ka ja reduktoru iemauc pechkas izejaa tad tiiri teoreetiski pi miinus 30 velkot pa shoseju un turot siltumu uz max iespeejamo vareetu atdzeseet reduktoru.

kompis motora temp. raada 50 graadus kad ierubaas gaaze, gaazes kompii uzstadijums ir uz 40. tas ir pie staavosha iedarbinaata drota.
Offline
Kashelz
16. Jan 2014, 08:14 #11256

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Paraleli slegums ir pareizi pienakosha un aizejosha truba, tikai ir nianse, ka butu jaizmanto dažāda diametra sadalitajs, tas ir, pienak viena resnuma, aiziet katram savs resnums, lai sava veida dalitu plūsmu. Virkne likt varetu nebut labi, ka kuram autosam tas viss.

Un tas ka reduktors vesaks ka dzinejs ir normali, gaze tak to atdzese kad pariet no šķidra uz gazveida.

[ Šo ziņu laboja Kashelz, 16 Jan 2014, 08:15:24 ]

Offline
bmw330diesel
16. Jan 2014, 11:14 #11257

Kopš: 05. Jan 2014

Ziņojumi: 52

Braucu ar:

Kurš labāks variants e46 330d vai 330i un likt gāzi?
Offline
Laoshi
16. Jan 2014, 11:51 #11258

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


16 Jan 2014, 11:14:50 bmw330diesel rakstīja:
Kurš labāks variants e46 330d vai 330i un likt gāzi?


Benzīns ar gāzi. Tas dīzelis rij pāris litrus mazāk par benzīnu, turklāt vecais dīzelis ar visu čipu ir mazjaudīgāks, dīzelis ar uzceltu seju jaudas ziņā (ar čipu) būs +/- tas pats.
Offline
Shkodists
16. Jan 2014, 21:57 #11259

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


16 Jan 2014, 11:51:15 Laoshi rakstīja:

16 Jan 2014, 11:14:50 bmw330diesel rakstīja:
Kurš labāks variants e46 330d vai 330i un likt gāzi?


Benzīns ar gāzi. Tas dīzelis rij pāris litrus mazāk par benzīnu, turklāt vecais dīzelis ar visu čipu ir mazjaudīgāks, dīzelis ar uzceltu seju jaudas ziņā (ar čipu) būs +/- tas pats.

Drīzāk jau ar benzīnu lietots vāģis būs krietni mazāk noskrējis un vēl piedevām lētāks. Bez tam ilgtermiņā benzīna/gāzes auto izmaksas būs zemākas. Dīzeļa grieze pie zemiem apgriezieniem tomēr krietni pārāka
Offline
bmw330diesel
16. Jan 2014, 22:01 #11260

Kopš: 05. Jan 2014

Ziņojumi: 52

Braucu ar:


16 Jan 2014, 21:57:03 Shkodists rakstīja:

16 Jan 2014, 11:51:15 Laoshi rakstīja:

16 Jan 2014, 11:14:50 bmw330diesel rakstīja:
Kurš labāks variants e46 330d vai 330i un likt gāzi?

DBenzīns ar gāzi. Tas dīzelis rij pāris litrus mazāk par benzīnu, turklāt vecais dīzelis ar visu čipu ir mazjaudīgāks, dīzelis ar uzceltu seju jaudas ziņā (ar čipu) būs +/- tas pats.

Drīzāk jau ar benzīnu lietots vāģis būs krietni mazāk noskrējis un vēl piedevām lētāks. Bez tam ilgtermiņā benzīna/gāzes auto izmaksas būs zemākas. Dīzeļa grieze pie zemiem apgriezieniem tomēr krietni pārāka
Šim Dīzelim pie zemiem apgriezieniem ir labāka grieze nekā benzīnam ? tagad tikkai sāku iepazīt bmw dzinejus.....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo