Online
Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| 25EUR balons 50l t.i ~0.50EUR par 1l
Gāze maksā 0.6 ne?
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
add | | Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| Cik kg gāzes var iepildīt tajos sarkanajos padomju laiku balonos | Offline | | |
mahts | | Kopš: 21. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 5
Braucu ar: e36 e46 , KTM un ar vēju
|
10 Jan 2014, 15:03:08 add rakstīja:
Cik kg gāzes var iepildīt tajos sarkanajos padomju laiku balonos
tukšā 50l balonā vairāk par 37l nedrīkst pildīt. | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
10 Jan 2014, 10:45:57 Laoshi rakstīja:
Pēc Udritis teiktā, vismaz 60% auto neatkarīgi no vecuma ir īsie visās malās. Principā notestēt var vienkārši - papildus masa galva-aķis-virsbūve. Pēc tāda gājiena var gadīties, ka lampas spīd labi un nevajag obsram hujbreaker tur likt (kas izdeg vismaz 2x gadā), sāk labi ķert radio, parādās citas sen pazudušas fīčas/funkcijas.
Kas tev tas tagad par tehnisko murgu?
īsie visās malās? ar īsajiem nobeidz drošinātājus vai nokurina autiņu | Offline | | |
kikos | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 443
Braucu ar: R1150GS, F07
| Jau uzpildītos balonos nekas lēts nesanāk, jo viņi beidzās stipri ātrāk nekā ja pats uzpildi, pārbaudīts. Itkā jau nedrīks pildīt sarkanajos balonos, bet automātiskājās stacijās, vai vakaros gandrīz jebkurā mierīgi var sapildīt! | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| uzgriezni var nopirkt, piesleegu jaavirpo.veel dereetu uzpildes gals ar pretvaarstu
[ Šo ziņu laboja otomars, 10 Jan 2014, 16:40:16 ] | Offline | | |
xjs_4 | | Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Ja kādam vajag ir 1.5KW sildītājs ko uz balona skrūvē ar iebūvētu reduktoru utt.
10Ls
Mazai telpai +- 20m2 .
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
09 Jan 2014, 18:13:48 australia rakstīja:
09 Jan 2014, 17:28:02 uudensputns rakstīja:
09 Jan 2014, 15:44:31 australia rakstīja:
09 Jan 2014, 15:20:20 uudensputns rakstīja:
Protams,ka nevar vienu kraut visiem pēc kārtas...
Kādi tad ir tie citi?
Labi korektori nemaz tik daudz nav - Triton(Krievija),Stag Tap(Polija) un A.E.B.(Itālija).Pēdējais gan maksā kosmosu,it kā derot visiem,tā vismaz paši ražotāji apgalvo.
Esmu arī licis Tamonas ražojumus - divi it kā vienādi auto(saab 2.3t),viens iet pa gaisu,otram noņēmu nost,jo ne sitams nestrādāja,kā nākas.
šiem te sanāk, ka ir iespēja koriģēt gan kloķenes, gan sadalenes devēju?
ja ir tāda iespēja (korektors atbalsta), tad to sadalenes devēju obligāti jāslēdz klāt? vai tikai tad, ja benzīna ECU kļūdas met? vai arī jāslēdz tad, ja aizdedzes grozīšana nedod nekādu rezultātu? | Offline | | |
|
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
10 Jan 2014, 17:17:05 kexxx rakstīja:
09 Jan 2014, 18:13:48 australia rakstīja:
09 Jan 2014, 17:28:02 uudensputns rakstīja:
09 Jan 2014, 15:44:31 australia rakstīja:
09 Jan 2014, 15:20:20 uudensputns rakstīja:
Protams,ka nevar vienu kraut visiem pēc kārtas...
Kādi tad ir tie citi?
Labi korektori nemaz tik daudz nav - Triton(Krievija),Stag Tap(Polija) un A.E.B.(Itālija).Pēdējais gan maksā kosmosu,it kā derot visiem,tā vismaz paši ražotāji apgalvo.
Esmu arī licis Tamonas ražojumus - divi it kā vienādi auto(saab 2.3t),viens iet pa gaisu,otram noņēmu nost,jo ne sitams nestrādāja,kā nākas.
šiem te sanāk, ka ir iespēja koriģēt gan kloķenes, gan sadalenes devēju?
ja ir tāda iespēja (korektors atbalsta), tad to sadalenes devēju obligāti jāslēdz klāt? vai tikai tad, ja benzīna ECU kļūdas met? vai arī jāslēdz tad, ja aizdedzes grozīšana nedod nekādu rezultātu?
Atkarīgs no konkrētā motora vadības.Piemēram volvo motoriem aizdedzes leņķa noteikšanai auto ECU izmanto abus devējus,gan sadalenes,gan kloķenes,tātad der tikai tāds,kuram ir iespēja pieslēgt abus devējus un tos katru atsevišķi regulēt.
Neko nezinot un vnk pieslēdzot korektoru par arī sadalenes emulācijas nepieciešamību norāda tas,ka motora darbībā pēc korektora uzlikšanas nav nekādu izmaiņu vai tā darbība ar gāzi(strādājošu korektoru)ir sliktāka,kā ar benzīnu vai bez korektora.Šādos gadījumos jāpapēta,kā konkrētā motora vadība darbojas.
Ideāli,ja ir oscilogrāfs.[ Šo ziņu laboja uudensputns, 10 Jan 2014, 18:37:46 ] | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
10 Jan 2014, 17:17:05 kexxx rakstīja:
09 Jan 2014, 18:13:48 australia rakstīja:
09 Jan 2014, 17:28:02 uudensputns rakstīja:
09 Jan 2014, 15:44:31 australia rakstīja:
09 Jan 2014, 15:20:20 uudensputns rakstīja:
Protams,ka nevar vienu kraut visiem pēc kārtas...
Kādi tad ir tie citi?
Labi korektori nemaz tik daudz nav - Triton(Krievija),Stag Tap(Polija) un A.E.B.(Itālija).Pēdējais gan maksā kosmosu,it kā derot visiem,tā vismaz paši ražotāji apgalvo.
Esmu arī licis Tamonas ražojumus - divi it kā vienādi auto(saab 2.3t),viens iet pa gaisu,otram noņēmu nost,jo ne sitams nestrādāja,kā nākas.
šiem te sanāk, ka ir iespēja koriģēt gan kloķenes, gan sadalenes devēju?
ja ir tāda iespēja (korektors atbalsta), tad to sadalenes devēju obligāti jāslēdz klāt? vai tikai tad, ja benzīna ECU kļūdas met? vai arī jāslēdz tad, ja aizdedzes grozīšana nedod nekādu rezultātu?
Nu, ja nav saprašana par sava motora vadību, nah pašam tur līst? Prasi gāziniekam, savam elektriķim. Tu pat motora kodu nenosauc. | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
10 Jan 2014, 17:48:38 uudensputns rakstīja:
Atkarīgs no konkrētā motora vadības.Piemēram volvo motoriem aizdedzes leņķa noteikšanai auto ECU izmanto abus devējus,gan sadalenes,gan kloķenes,tātad der tikai tāds,kuram ir iespēja pieslēgt abus devējus un tos katru atsevišķi regulēt.
Neko nezinot un vnk pieslēdzot korektoru par arī sadalenes emulācijas nepieciešamību norāda tas,ka motora darbībā pēc korektora uzlikšanas nav nekādu izmaiņu vai tā darbība ar gāzi(strādājošu korektoru)ir sliktāka,kā ar benzīnu vai bez korektora.Šādos gadījumos jāpapēta,kā konkrētā motora vadība darbojas.
Ideāli,ja ir oscilogrāfs.
Ideāli droši vien ir divstaru oscils.
Ko tur var samērīt, ja nav noslēpums? | Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
10 Jan 2014, 20:46:34 australia rakstīja:
10 Jan 2014, 17:48:38 uudensputns rakstīja:
Atkarīgs no konkrētā motora vadības.Piemēram volvo motoriem aizdedzes leņķa noteikšanai auto ECU izmanto abus devējus,gan sadalenes,gan kloķenes,tātad der tikai tāds,kuram ir iespēja pieslēgt abus devējus un tos katru atsevišķi regulēt.
Neko nezinot un vnk pieslēdzot korektoru par arī sadalenes emulācijas nepieciešamību norāda tas,ka motora darbībā pēc korektora uzlikšanas nav nekādu izmaiņu vai tā darbība ar gāzi(strādājošu korektoru)ir sliktāka,kā ar benzīnu vai bez korektora.Šādos gadījumos jāpapēta,kā konkrētā motora vadība darbojas.
Ideāli,ja ir oscilogrāfs.
Ideāli droši vien ir divstaru oscils.
Ko tur var samērīt, ja nav noslēpums?
Impulss,tā amplitūda un stiprums. | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
10 Jan 2014, 22:49:47 uudensputns rakstīja:
10 Jan 2014, 20:46:34 australia rakstīja:
10 Jan 2014, 17:48:38 uudensputns rakstīja:
Atkarīgs no konkrētā motora vadības.Piemēram volvo motoriem aizdedzes leņķa noteikšanai auto ECU izmanto abus devējus,gan sadalenes,gan kloķenes,tātad der tikai tāds,kuram ir iespēja pieslēgt abus devējus un tos katru atsevišķi regulēt.
Neko nezinot un vnk pieslēdzot korektoru par arī sadalenes emulācijas nepieciešamību norāda tas,ka motora darbībā pēc korektora uzlikšanas nav nekādu izmaiņu vai tā darbība ar gāzi(strādājošu korektoru)ir sliktāka,kā ar benzīnu vai bez korektora.Šādos gadījumos jāpapēta,kā konkrētā motora vadība darbojas.
Ideāli,ja ir oscilogrāfs.
Ideāli droši vien ir divstaru oscils.
Ko tur var samērīt, ja nav noslēpums?
Impulss,tā amplitūda un stiprums.
Jā, skaidrs. ar voltmetru var samērīt divus vadus, starp viņiem "voltus un spriegumu"
Es nesaprotu - kādus mezglus tu mēri. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Niedzilinoties siikumos tie korektori ir bremzes, jo korekciju virziena agrak korekti spej veikt ne atrak kaa pec viena pilna dzineja apgrieziena, kas 6cyl motoram nozime veselas tris dzirksteles "pa vecam"
Un nobidit sinhroni sadalenes deveja signalu var tikai dzinejiem bez mainam gazu sadales fazem.
Bidit jau var, tik vanosa darbiba bus maigi sakot dirsaa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
uudensputns | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
11 Jan 2014, 02:49:40 Driver rakstīja:
Niedzilinoties siikumos tie korektori ir bremzes, jo korekciju virziena agrak korekti spej veikt ne atrak kaa pec viena pilna dzineja apgrieziena, kas 6cyl motoram nozime veselas tris dzirksteles "pa vecam"
Un nobidit sinhroni sadalenes deveja signalu var tikai dzinejiem bez mainam gazu sadales fazem.
Bidit jau var, tik vanosa darbiba bus maigi sakot dirsaa
Es jau teicu,ka ne visiem var uzlikt. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| sapņu auto, nosa iekārta par velti
http://www.iauto.lv/zinas/pasaule/16469-tris-dacia-modeli-ar-gazi | Offline | | |
|
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
11 Jan 2014, 21:21:17 PASSATizhi rakstīja:
sapņu auto, nosa iekārta par velti
http://www.iauto.lv/zinas/pasaule/16469-tris-dacia-modeli-ar-gazi
diemzhel tu tadus nevari atlauties. hahaha! :telefons: :smscredit: | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| es tādu neņemtu par velti, ja vien nebūtu pārdošanas iespējas | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| nunu. tak labi auto. un veel ar gaaziiti pats smekjis | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
10 Jan 2014, 20:39:08 australia rakstīja:
10 Jan 2014, 17:17:05 kexxx rakstīja:
09 Jan 2014, 18:13:48 australia rakstīja:
09 Jan 2014, 17:28:02 uudensputns rakstīja:
09 Jan 2014, 15:44:31 australia rakstīja:
09 Jan 2014, 15:20:20 uudensputns rakstīja:
Protams,ka nevar vienu kraut visiem pēc kārtas...
Kādi tad ir tie citi?
Labi korektori nemaz tik daudz nav - Triton(Krievija),Stag Tap(Polija) un A.E.B.(Itālija).Pēdējais gan maksā kosmosu,it kā derot visiem,tā vismaz paši ražotāji apgalvo.
Esmu arī licis Tamonas ražojumus - divi it kā vienādi auto(saab 2.3t),viens iet pa gaisu,otram noņēmu nost,jo ne sitams nestrādāja,kā nākas.
šiem te sanāk, ka ir iespēja koriģēt gan kloķenes, gan sadalenes devēju?
ja ir tāda iespēja (korektors atbalsta), tad to sadalenes devēju obligāti jāslēdz klāt? vai tikai tad, ja benzīna ECU kļūdas met? vai arī jāslēdz tad, ja aizdedzes grozīšana nedod nekādu rezultātu?
Nu, ja nav saprašana par sava motora vadību, nah pašam tur līst? Prasi gāziniekam, savam elektriķim. Tu pat motora kodu nenosauc.
jautājums bija domāts teorētiski, nevis par kādu konkrētu dzinēju. nah tad vispār forumus un topikus, ja neko pat pajautāt nevarētu? [ Šo ziņu laboja kexxx, 12 Jan 2014, 20:25:02 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|