Online

Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
zzips
10. Jan 2014, 14:51 #11201

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

25EUR balons 50l t.i ~0.50EUR par 1l

Gāze maksā 0.6 ne?

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
add
10. Jan 2014, 15:03 #11202

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Cik kg gāzes var iepildīt tajos sarkanajos padomju laiku balonos
Offline
mahts
10. Jan 2014, 15:15 #11203

Kopš: 21. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 5

Braucu ar: e36 e46 , KTM un ar vēju


10 Jan 2014, 15:03:08 add rakstīja:
Cik kg gāzes var iepildīt tajos sarkanajos padomju laiku balonos

tukšā 50l balonā vairāk par 37l nedrīkst pildīt.
Offline
australia
10. Jan 2014, 15:52 #11204

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


10 Jan 2014, 10:45:57 Laoshi rakstīja:
Pēc Udritis teiktā, vismaz 60% auto neatkarīgi no vecuma ir īsie visās malās. Principā notestēt var vienkārši - papildus masa galva-aķis-virsbūve. Pēc tāda gājiena var gadīties, ka lampas spīd labi un nevajag obsram hujbreaker tur likt (kas izdeg vismaz 2x gadā), sāk labi ķert radio, parādās citas sen pazudušas fīčas/funkcijas.

Kas tev tas tagad par tehnisko murgu?
īsie visās malās? ar īsajiem nobeidz drošinātājus vai nokurina autiņu
Offline
kikos
10. Jan 2014, 15:58 #11205

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 443

Braucu ar: R1150GS, F07

Jau uzpildītos balonos nekas lēts nesanāk, jo viņi beidzās stipri ātrāk nekā ja pats uzpildi, pārbaudīts. Itkā jau nedrīks pildīt sarkanajos balonos, bet automātiskājās stacijās, vai vakaros gandrīz jebkurā mierīgi var sapildīt!
Offline
otomars
10. Jan 2014, 16:37 #11206

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

uzgriezni var nopirkt, piesleegu jaavirpo.veel dereetu uzpildes gals ar pretvaarstu

[ Šo ziņu laboja otomars, 10 Jan 2014, 16:40:16 ]

Offline
xjs_4
10. Jan 2014, 16:57 #11207

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Ja kādam vajag ir 1.5KW sildītājs ko uz balona skrūvē ar iebūvētu reduktoru utt.

10Ls

Mazai telpai +- 20m2 .

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
kexxx
10. Jan 2014, 17:17 #11208

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


09 Jan 2014, 18:13:48 australia rakstīja:

09 Jan 2014, 17:28:02 uudensputns rakstīja:

09 Jan 2014, 15:44:31 australia rakstīja:

09 Jan 2014, 15:20:20 uudensputns rakstīja:
Protams,ka nevar vienu kraut visiem pēc kārtas...

Kādi tad ir tie citi?


Labi korektori nemaz tik daudz nav - Triton(Krievija),Stag Tap(Polija) un A.E.B.(Itālija).Pēdējais gan maksā kosmosu,it kā derot visiem,tā vismaz paši ražotāji apgalvo.
Esmu arī licis Tamonas ražojumus - divi it kā vienādi auto(saab 2.3t),viens iet pa gaisu,otram noņēmu nost,jo ne sitams nestrādāja,kā nākas.

šiem te sanāk, ka ir iespēja koriģēt gan kloķenes, gan sadalenes devēju?


ja ir tāda iespēja (korektors atbalsta), tad to sadalenes devēju obligāti jāslēdz klāt? vai tikai tad, ja benzīna ECU kļūdas met? vai arī jāslēdz tad, ja aizdedzes grozīšana nedod nekādu rezultātu?
Offline
uudensputns
10. Jan 2014, 17:48 #11209

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


10 Jan 2014, 17:17:05 kexxx rakstīja:

09 Jan 2014, 18:13:48 australia rakstīja:

09 Jan 2014, 17:28:02 uudensputns rakstīja:

09 Jan 2014, 15:44:31 australia rakstīja:

09 Jan 2014, 15:20:20 uudensputns rakstīja:
Protams,ka nevar vienu kraut visiem pēc kārtas...

Kādi tad ir tie citi?


Labi korektori nemaz tik daudz nav - Triton(Krievija),Stag Tap(Polija) un A.E.B.(Itālija).Pēdējais gan maksā kosmosu,it kā derot visiem,tā vismaz paši ražotāji apgalvo.
Esmu arī licis Tamonas ražojumus - divi it kā vienādi auto(saab 2.3t),viens iet pa gaisu,otram noņēmu nost,jo ne sitams nestrādāja,kā nākas.

šiem te sanāk, ka ir iespēja koriģēt gan kloķenes, gan sadalenes devēju?


ja ir tāda iespēja (korektors atbalsta), tad to sadalenes devēju obligāti jāslēdz klāt? vai tikai tad, ja benzīna ECU kļūdas met? vai arī jāslēdz tad, ja aizdedzes grozīšana nedod nekādu rezultātu?


Atkarīgs no konkrētā motora vadības.Piemēram volvo motoriem aizdedzes leņķa noteikšanai auto ECU izmanto abus devējus,gan sadalenes,gan kloķenes,tātad der tikai tāds,kuram ir iespēja pieslēgt abus devējus un tos katru atsevišķi regulēt.
Neko nezinot un vnk pieslēdzot korektoru par arī sadalenes emulācijas nepieciešamību norāda tas,ka motora darbībā pēc korektora uzlikšanas nav nekādu izmaiņu vai tā darbība ar gāzi(strādājošu korektoru)ir sliktāka,kā ar benzīnu vai bez korektora.Šādos gadījumos jāpapēta,kā konkrētā motora vadība darbojas.
Ideāli,ja ir oscilogrāfs.

[ Šo ziņu laboja uudensputns, 10 Jan 2014, 18:37:46 ]

Offline
australia
10. Jan 2014, 20:39 #11210

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


10 Jan 2014, 17:17:05 kexxx rakstīja:

09 Jan 2014, 18:13:48 australia rakstīja:

09 Jan 2014, 17:28:02 uudensputns rakstīja:

09 Jan 2014, 15:44:31 australia rakstīja:

09 Jan 2014, 15:20:20 uudensputns rakstīja:
Protams,ka nevar vienu kraut visiem pēc kārtas...

Kādi tad ir tie citi?


Labi korektori nemaz tik daudz nav - Triton(Krievija),Stag Tap(Polija) un A.E.B.(Itālija).Pēdējais gan maksā kosmosu,it kā derot visiem,tā vismaz paši ražotāji apgalvo.
Esmu arī licis Tamonas ražojumus - divi it kā vienādi auto(saab 2.3t),viens iet pa gaisu,otram noņēmu nost,jo ne sitams nestrādāja,kā nākas.

šiem te sanāk, ka ir iespēja koriģēt gan kloķenes, gan sadalenes devēju?


ja ir tāda iespēja (korektors atbalsta), tad to sadalenes devēju obligāti jāslēdz klāt? vai tikai tad, ja benzīna ECU kļūdas met? vai arī jāslēdz tad, ja aizdedzes grozīšana nedod nekādu rezultātu?

Nu, ja nav saprašana par sava motora vadību, nah pašam tur līst? Prasi gāziniekam, savam elektriķim. Tu pat motora kodu nenosauc.
Offline
australia
10. Jan 2014, 20:46 #11211

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


10 Jan 2014, 17:48:38 uudensputns rakstīja:
Atkarīgs no konkrētā motora vadības.Piemēram volvo motoriem aizdedzes leņķa noteikšanai auto ECU izmanto abus devējus,gan sadalenes,gan kloķenes,tātad der tikai tāds,kuram ir iespēja pieslēgt abus devējus un tos katru atsevišķi regulēt.
Neko nezinot un vnk pieslēdzot korektoru par arī sadalenes emulācijas nepieciešamību norāda tas,ka motora darbībā pēc korektora uzlikšanas nav nekādu izmaiņu vai tā darbība ar gāzi(strādājošu korektoru)ir sliktāka,kā ar benzīnu vai bez korektora.Šādos gadījumos jāpapēta,kā konkrētā motora vadība darbojas.
Ideāli,ja ir oscilogrāfs.

Ideāli droši vien ir divstaru oscils.
Ko tur var samērīt, ja nav noslēpums?
Offline
uudensputns
10. Jan 2014, 22:49 #11212

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


10 Jan 2014, 20:46:34 australia rakstīja:

10 Jan 2014, 17:48:38 uudensputns rakstīja:
Atkarīgs no konkrētā motora vadības.Piemēram volvo motoriem aizdedzes leņķa noteikšanai auto ECU izmanto abus devējus,gan sadalenes,gan kloķenes,tātad der tikai tāds,kuram ir iespēja pieslēgt abus devējus un tos katru atsevišķi regulēt.
Neko nezinot un vnk pieslēdzot korektoru par arī sadalenes emulācijas nepieciešamību norāda tas,ka motora darbībā pēc korektora uzlikšanas nav nekādu izmaiņu vai tā darbība ar gāzi(strādājošu korektoru)ir sliktāka,kā ar benzīnu vai bez korektora.Šādos gadījumos jāpapēta,kā konkrētā motora vadība darbojas.
Ideāli,ja ir oscilogrāfs.

Ideāli droši vien ir divstaru oscils.
Ko tur var samērīt, ja nav noslēpums?


Impulss,tā amplitūda un stiprums.
Offline
australia
10. Jan 2014, 23:40 #11213

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


10 Jan 2014, 22:49:47 uudensputns rakstīja:

10 Jan 2014, 20:46:34 australia rakstīja:

10 Jan 2014, 17:48:38 uudensputns rakstīja:
Atkarīgs no konkrētā motora vadības.Piemēram volvo motoriem aizdedzes leņķa noteikšanai auto ECU izmanto abus devējus,gan sadalenes,gan kloķenes,tātad der tikai tāds,kuram ir iespēja pieslēgt abus devējus un tos katru atsevišķi regulēt.
Neko nezinot un vnk pieslēdzot korektoru par arī sadalenes emulācijas nepieciešamību norāda tas,ka motora darbībā pēc korektora uzlikšanas nav nekādu izmaiņu vai tā darbība ar gāzi(strādājošu korektoru)ir sliktāka,kā ar benzīnu vai bez korektora.Šādos gadījumos jāpapēta,kā konkrētā motora vadība darbojas.
Ideāli,ja ir oscilogrāfs.

Ideāli droši vien ir divstaru oscils.
Ko tur var samērīt, ja nav noslēpums?

Impulss,tā amplitūda un stiprums.

Jā, skaidrs. ar voltmetru var samērīt divus vadus, starp viņiem "voltus un spriegumu"
Es nesaprotu - kādus mezglus tu mēri.
Offline
Driver
11. Jan 2014, 02:49 #11214

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Niedzilinoties siikumos tie korektori ir bremzes, jo korekciju virziena agrak korekti spej veikt ne atrak kaa pec viena pilna dzineja apgrieziena, kas 6cyl motoram nozime veselas tris dzirksteles "pa vecam"

Un nobidit sinhroni sadalenes deveja signalu var tikai dzinejiem bez mainam gazu sadales fazem.
Bidit jau var, tik vanosa darbiba bus maigi sakot dirsaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uudensputns
11. Jan 2014, 09:13 #11215

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


11 Jan 2014, 02:49:40 Driver rakstīja:
Niedzilinoties siikumos tie korektori ir bremzes, jo korekciju virziena agrak korekti spej veikt ne atrak kaa pec viena pilna dzineja apgrieziena, kas 6cyl motoram nozime veselas tris dzirksteles "pa vecam"

Un nobidit sinhroni sadalenes deveja signalu var tikai dzinejiem bez mainam gazu sadales fazem.
Bidit jau var, tik vanosa darbiba bus maigi sakot dirsaa

Es jau teicu,ka ne visiem var uzlikt.
Offline
PASSATizhi
11. Jan 2014, 21:21 #11216

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

sapņu auto, nosa iekārta par velti

http://www.iauto.lv/zinas/pasaule/16469-tris-dacia-modeli-ar-gazi
Offline
martinssirants
11. Jan 2014, 21:28 #11217

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


11 Jan 2014, 21:21:17 PASSATizhi rakstīja:
sapņu auto, nosa iekārta par velti

http://www.iauto.lv/zinas/pasaule/16469-tris-dacia-modeli-ar-gazi


diemzhel tu tadus nevari atlauties. hahaha! :telefons: :smscredit:
Offline
PASSATizhi
11. Jan 2014, 21:29 #11218

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

es tādu neņemtu par velti, ja vien nebūtu pārdošanas iespējas
Offline
martinssirants
11. Jan 2014, 21:31 #11219

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

nunu. tak labi auto. un veel ar gaaziiti pats smekjis
Offline
kexxx
12. Jan 2014, 20:24 #11220

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


10 Jan 2014, 20:39:08 australia rakstīja:

10 Jan 2014, 17:17:05 kexxx rakstīja:

09 Jan 2014, 18:13:48 australia rakstīja:

09 Jan 2014, 17:28:02 uudensputns rakstīja:

09 Jan 2014, 15:44:31 australia rakstīja:

09 Jan 2014, 15:20:20 uudensputns rakstīja:
Protams,ka nevar vienu kraut visiem pēc kārtas...

Kādi tad ir tie citi?


Labi korektori nemaz tik daudz nav - Triton(Krievija),Stag Tap(Polija) un A.E.B.(Itālija).Pēdējais gan maksā kosmosu,it kā derot visiem,tā vismaz paši ražotāji apgalvo.
Esmu arī licis Tamonas ražojumus - divi it kā vienādi auto(saab 2.3t),viens iet pa gaisu,otram noņēmu nost,jo ne sitams nestrādāja,kā nākas.

šiem te sanāk, ka ir iespēja koriģēt gan kloķenes, gan sadalenes devēju?


ja ir tāda iespēja (korektors atbalsta), tad to sadalenes devēju obligāti jāslēdz klāt? vai tikai tad, ja benzīna ECU kļūdas met? vai arī jāslēdz tad, ja aizdedzes grozīšana nedod nekādu rezultātu?

Nu, ja nav saprašana par sava motora vadību, nah pašam tur līst? Prasi gāziniekam, savam elektriķim. Tu pat motora kodu nenosauc.


jautājums bija domāts teorētiski, nevis par kādu konkrētu dzinēju. nah tad vispār forumus un topikus, ja neko pat pajautāt nevarētu?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 12 Jan 2014, 20:25:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo