Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
Belluuns | 20. May 2011, 11:27 |
#1121
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| pagastos ir vispaar pizdjets, jaataisa iepikrums uz sniega shkjuureeshanu pilniigs daunisms | Offline | | |
facex | 20. May 2011, 11:32 |
#1122
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
20 May 2011, 11:24:10 mcelroy rakstīja:
Galvenais ka aizstaavaas tikai viens kursh seezh pie iepirkumiem un otrs kura gjimenes uznjeemums buuvee celjus
p.s. bet pa lielam atbildeet kapeec pie mums ir celji taadi kaadi ir taa arii nevar
nesēžu tikai pie iepirkumiem... arī pa dubļiem un karstu asfaltu brādāju
atbildes uz P.S. jau ir pilns internāts | Offline | | |
krishus_1 | 20. May 2011, 11:34 |
#1123
|
| Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| facex, es jautāju, vai ir kāds reāls piemērs, kad ceļaa posms pēc pabeigšanas tiek pārbūvēts? | Offline | | |
mcelroy | 20. May 2011, 11:40 |
#1124
|
| Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| facex, nu interneta komentaarus arii nav veerts njemt pieree, bet gribeetos tieshaam dzirdeet kapeec ir taa ka ir | Offline | | |
Surr | 20. May 2011, 11:44 |
#1125
|
| Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
20 May 2011, 11:21:02 facex rakstīja:
tā ir ikdiena - uz jebkura nesen izbūvēta valst ceļa atradīsi urbumu vietas kur ir ņemti paraugi. tālāk tie tiek testēti, mērīti laboratorijā.
Uz ātru roku tagad nevar atrast linku - bet kā tur palika ar to skandālu kura bija iesaistīts Binders un velviena būvfirma?
Būvfirma bija patvarīgi veikusi kontrolurbumus Bindera rekonstruētam ceļam un nosūtījusi paraugus uz Vācijas TUV. Tika konstatēta materiālu neatbilsība specifikācijai.
Vai tika veikti atkārtoti kontrlurbumi? NĒ. SM atbildēja, ka esot vēlreiz pārskatījusi visu dokumentāciju un tur viss esot kārtībā unneesot nekāda vajadžība pēc atkārtotiem kontrolurbumiem
Kādi nez ir komentāri par šo? | Offline | | |
facex | 20. May 2011, 11:46 |
#1126
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
20 May 2011, 11:34:57 krishus_1 rakstīja:
facex, es jautāju, vai ir kāds reāls piemērs, kad ceļaa posms pēc pabeigšanas tiek pārbūvēts?
ceļš sastāv no konstruktīvām kārtām ...segas pamats, asfalta apakškārta, saistes kārta, dilumkārta...(ar variācijām asfalta kārtu daudzumos, biezumos) un ir frēzēts nost un likts pa jaunam - visbiežāk to konstatē jau tūlīt pēc konkrēto kārtu izbūves un novērš arī tūlīt. Jēkabpils - Rēzekne ir viens no piemēriem - apakškārta tur tika frēzēta nost un ieklāta pa jaunam lielos apjomos
| Offline | | |
skudza | 20. May 2011, 11:50 |
#1127
|
| Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 825
Braucu ar: pelēci
|
20 May 2011, 11:03:55 facex rakstīja:
kā jau zini (drīzāk gan nezini), ka katra ceļa konstruktīvā kārta tiek uzmērīta un apmaksa notiek pēc uzmērītā apjoma. augstuma atzīmes, apjomu kontrole, segas kārtu biezums kuru nosaka urbtiem paraugiem jau izbūvētam segumam utt. tai pat laikā ir pielaides +/- kuras tiek pieļautas kārtu biezumos un n-tos citos kontrolējamos parametros...kā arī gadījumi kad konstatējot neatbilstības tiek piemērotas sankcijas vai vienkārši tiek pieprasīts pārbūvēt neatbilstošo konstruktīvo kārtu. karoč - palasi pirms gulētiešanas Ceļu Specifikācijas 2010 un varbūt izpaliks plika iršana pa tēmu viena tante teica.
specenes lasu bieži. ar ceļu projektiem strādāju kopš 99.gada.
pastāsti man vēl kaut ko | Offline | | |
facex | 20. May 2011, 11:53 |
#1128
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
20 May 2011, 11:44:19 Surr rakstīja:
20 May 2011, 11:21:02 facex rakstīja:
tā ir ikdiena - uz jebkura nesen izbūvēta valst ceļa atradīsi urbumu vietas kur ir ņemti paraugi. tālāk tie tiek testēti, mērīti laboratorijā.
Uz ātru roku tagad nevar atrast linku - bet kā tur palika ar to skandālu kura bija iesaistīts Binders un velviena būvfirma?
Būvfirma bija patvarīgi veikusi kontrolurbumus Bindera rekonstruētam ceļam un nosūtījusi paraugus uz Vācijas TUV. Tika konstatēta materiālu neatbilsība specifikācijai.
Vai tika veikti atkārtoti kontrlurbumi? NĒ. SM atbildēja, ka esot vēlreiz pārskatījusi visu dokumentāciju un tur viss esot kārtībā unneesot nekāda vajadžība pēc atkārtotiem kontrolurbumiem
Kādi nez ir komentāri par šo?
gribi sākt ķīmijas olimpiādi, kura balstīta uz jau morāli novecojušiem 2000. gada standartiem? pa šiem gadiem nepārprotami bitumenu vai asfalta masas modificēšanas tehnoloģijas ir krietnu soli priekšā.
pa lielam, tajā kašķī visa sāls slēpjas trijos burtos, kuri bija darbu daudzumu sarakstā norādot konkrētu modificēšanas veidu bet specene pieļāva visu pārējo prioritāri - specene ir svarīgāka par dds. | Offline | | |
|
Achtung | 20. May 2011, 12:13 |
#1129
|
| Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Pēdējā laikā brauktie ceļi
-
Rīgas HES
Penkule - Auce
Baloži - Ķekava
Jelgava - Eleja
Olaine - Dalbe
+
Apšuciems - Milzkalne
gabals pirms Iecavas
gabals aiz Ķeguma Jaunjelgavas virzienā
Ventspilenei ar nav ne vainas, vsm līdz Tukuma krustam. Izņemot J apvedceļu un Kūdru
Bet vispār situācija draņķīga...
Un cik ilgi tai Jelgavā čiņīs Dobeles šosejas posmu? vēl pie tam tipa izremontētajā (nav marķējumu) galā zīme 30 divu km garumā
| Offline | | |
Surr | 20. May 2011, 12:34 |
#1130
|
| Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
20 May 2011, 11:53:56 facex rakstīja:
gribi sākt ķīmijas olimpiādi, kura balstīta uz jau morāli novecojušiem 2000. gada standartiem? pa šiem gadiem nepārprotami bitumenu vai asfalta masas modificēšanas tehnoloģijas ir krietnu soli priekšā.
1. Paga, bet morali novecojušie standarti tak bija konkursa nosacījumos.
2. No SM oficiālā paziņojuma mēs varējam saprast, ka nē, viss ir pilnīgā kārtībā, konkurenti dirš un vācu TUv arī dirš.
Tad kā īsti ir - kāds bija šmugulējies ar materiāliem UN arī kontrolurbumiem - vai arī specene ir pie dirsas? | Offline | | |
Ruff | 20. May 2011, 12:38 |
#1131
|
| Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| Tuv mekleja konkretu materialu, kurs sankcioneti bija aizstats ar citu (mainas iespeja bija zinama jau iepirkuma proceduras laika). Logiski, ka nevar atrast to ka tur nav
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen | Offline | | |
Hektors | 23. May 2011, 17:51 |
#1132
|
| Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3838
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
| Android pastasti kapec rigas apvedcelu posma langstini-erglu pagrieziens divus gadus atpakal izremonteja krustojumus(sudigi),uzlika barjeras un tagat visu jauc nost un taisis jau kaut kadu kapitalo??? Nevareja paciesties tos divus gadus?? Un kur pec tam liek lietotas barjeras??
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
karlsonss | 23. May 2011, 20:15 |
#1133
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
20 May 2011, 07:59:11 facex rakstīja:
20 May 2011, 01:04:04 krishus_1 rakstīja:
Vari būt mierīgs- faktu nav! ja būtu fakti, mums būtu daudz tiesas procesu + ceļi, kuri spēj izturēt vairāk, kā 2g!!! (pēdējam teikumam gan faktus varu nosaukt! vajag?)
Gadus 5 atpakaļ man viens radinieks SM strādāja un apm. apskaidroja, kā notiek iepirkumi ceļu atjaunošanā..... Psc būtu maigi teikts!
Un ir tikai loģiski, ka fakti netiek uz āru palaisti..... Tas viss notiek ministrijas un bieži vien arī pašvaldības līmenī.
Sistēma vienkārša (blakus nebiju vnk atstāstu): Ir piemēram 20km posms, par kuru iet konkursss. Budžets 200k Ls. Ierodas viens "konkursants", kurš piedāvā komisijas vadītājam, teiksim- 20k, un lai dod objektu viņam...... Atnāk otrs, kurš piedāvā 30k (no tās pašas valsts atvēlētās naudas)..... Tad tiek nozīmēts konkursa uzvarētājs Jūs, jau nojaušat, kurš no abiem Tātad uz ceļa varam uzlikt jau vairs tikai 170k Ls....., Tad, protams, laimīgais uzvarētājs, vēl daļu paņem sev- tā teikt- par mārketinga tēriņiem, un tas, kas paliek pāri, aiziet uz ceļa...... Un arī tur noplūst.....
A rezultātu mēs visi redzam un izjūtam katru dienu Salaspils HES, Lielupes tilts uz Liepājas šosejas, Grobiņa, u.t.t.
Android, ir tikai divi varianti:
1.zagļi (nofizģī ceļam paredzēto naudu)
2.dauņi (nauda ir, bet nejēdz sabūvēt, kā vajag)
trešā varianta nav!!!!!!!
p.s. visi tie tavi teksti par ģeoloģiskajām īpatnībām, vai klimatiskajiem apstākļiem- jau sen ir izgāzušies
tumsonis ibio... radinieks acīmredzot labi sēnes saēdies... 10 gadus esmu tieši iesaistīts tiltu un autoceļu būvdarbu iepirkumu procesā, neņemos spriest kā notika iepirkumi pirms 2001. gada - varbūt tur daļa taisnības arī ir... hmmm... ja, Tavuprāt, tā tie iepirkumi notiek, nez kāpēc man vēljoprojām nav māja Baltezerā vai Mežaparkā? braucu ar padsmit gadus vecu auto nevis svaigu Pullmanu - acīmredzot nemāku uzprasīt, vai arī neviens nesmērē
nekaa personiiga, bet vsarbuut tu esi vnki Antinsh? | Offline | | |
Android | 23. May 2011, 20:36 |
#1134
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
23 May 2011, 17:51:22 Hektors rakstīja:
Android pastasti kapec rigas apvedcelu posma langstini-erglu pagrieziens divus gadus atpakal izremonteja krustojumus(sudigi),uzlika barjeras un tagat visu jauc nost un taisis jau kaut kadu kapitalo??? Nevareja paciesties tos divus gadus?? Un kur pec tam liek lietotas barjeras??
Pirms 2 gadiem (īstenībā pirms 3 gadiem) krustojumus nevis rekonstruēja, bet gan vienk izveidoja papildus joslas lai varētu uzlikt luksoforus,jo tur bija melnie punkti, sastrēgumi un tā. Turklāt šis pasākums, kas tagad tiek veikts, ir salīdzinoši spontāns - izdevās dabūt ES naudu un taisa.
Par barjerām - nezinu, neesmu projekta vadītājs, bet manuprāt tās tiks liktas atpakaļ, ja vispār tiks ņemtas nost - projektu neesmu redzējis, tāpēc nemāku precīzi pateikt.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
archers330 | 23. May 2011, 21:20 |
#1135
|
| Kopš: 06. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1002
Braucu ar:
| kas tur palika ar to Bauskas šosejas posmu Rīga - Ķekava? bija runa , ka aprīlī sāksies remontdarbi | Offline | | |
Buds | 23. May 2011, 21:29 |
#1136
|
| Kopš: 22. Jan 2011
Ziņojumi: 806
Braucu ar: Volvo
|
23 May 2011, 21:20:01 archers330 rakstīja:
kas tur palika ar to Bauskas šosejas posmu Rīga - Ķekava? bija runa , ka aprīlī sāksies remontdarbi
kaut kas līdzīgs bij arī par Rīga-Jelgava | Offline | | |
|
chapinjsh | 23. May 2011, 21:36 |
#1137
|
| Kopš: 12. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 422
Braucu ar: DD un LPG
|
20 May 2011, 12:13:45 Achtung rakstīja:
Pēdējā laikā brauktie ceļi
-
Rīgas HES
Penkule - Auce
Baloži - Ķekava
Jelgava - Eleja
Olaine - Dalbe
+
Apšuciems - Milzkalne
gabals pirms Iecavas
gabals aiz Ķeguma Jaunjelgavas virzienā
Ventspilenei ar nav ne vainas, vsm līdz Tukuma krustam. Izņemot J apvedceļu un Kūdru
Bet vispār situācija draņķīga...
Un cik ilgi tai Jelgavā čiņīs Dobeles šosejas posmu? vēl pie tam tipa izremontētajā (nav marķējumu) galā zīme 30 divu km garumā
dobeles shosejai vienaa pusee asfalts uzliets, mosh riit jau varees braukt, taa vecais zinaaja teikt. tad otra puse un beigaas treshaa kaarta visam.
njaa eleja-jelgava, tur itkaa ir kkaads projekts visu paarchiniit, bet atlikts. posms galiigaa di*saa. savaadaak nevaru uz pilseetu aizbraukt, jaaizmanto taa lietuvas shoseja. tad jau labaak pa granteneem slidinaaties | Offline | | |
karlsonss | 23. May 2011, 21:41 |
#1138
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
23 May 2011, 21:36:12 chapinjsh rakstīja:
20 May 2011, 12:13:45 Achtung rakstīja:
Pēdējā laikā brauktie ceļi
-
Rīgas HES
Penkule - Auce
Baloži - Ķekava
Jelgava - Eleja
Olaine - Dalbe
+
Apšuciems - Milzkalne
gabals pirms Iecavas
gabals aiz Ķeguma Jaunjelgavas virzienā
Ventspilenei ar nav ne vainas, vsm līdz Tukuma krustam. Izņemot J apvedceļu un Kūdru
Bet vispār situācija draņķīga...
Un cik ilgi tai Jelgavā čiņīs Dobeles šosejas posmu? vēl pie tam tipa izremontētajā (nav marķējumu) galā zīme 30 divu km garumā
dobeles shosejai vienaa pusee asfalts uzliets, mosh riit jau varees braukt, taa vecais zinaaja teikt. tad otra puse un beigaas treshaa kaarta visam.
njaa eleja-jelgava, tur itkaa ir kkaads projekts visu paarchiniit, bet atlikts. posms galiigaa di*saa. savaadaak nevaru uz pilseetu aizbraukt, jaaizmanto taa lietuvas shoseja. tad jau labaak pa granteneem slidinaaties
es pie tjoshas braucot tocc labaak maucu caur lielvircavu pa granteni, nekaa pa asfaltu .... | Offline | | |
chapinjsh | 23. May 2011, 21:43 |
#1139
|
| Kopš: 12. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 422
Braucu ar: DD un LPG
|
23 May 2011, 21:41:05 karlsonss rakstīja:
23 May 2011, 21:36:12 chapinjsh rakstīja:
20 May 2011, 12:13:45 Achtung rakstīja:
Pēdējā laikā brauktie ceļi
-
Rīgas HES
Penkule - Auce
Baloži - Ķekava
Jelgava - Eleja
Olaine - Dalbe
+
Apšuciems - Milzkalne
gabals pirms Iecavas
gabals aiz Ķeguma Jaunjelgavas virzienā
Ventspilenei ar nav ne vainas, vsm līdz Tukuma krustam. Izņemot J apvedceļu un Kūdru
Bet vispār situācija draņķīga...
Un cik ilgi tai Jelgavā čiņīs Dobeles šosejas posmu? vēl pie tam tipa izremontētajā (nav marķējumu) galā zīme 30 divu km garumā
dobeles shosejai vienaa pusee asfalts uzliets, mosh riit jau varees braukt, taa vecais zinaaja teikt. tad otra puse un beigaas treshaa kaarta visam.
njaa eleja-jelgava, tur itkaa ir kkaads projekts visu paarchiniit, bet atlikts. posms galiigaa di*saa. savaadaak nevaru uz pilseetu aizbraukt, jaaizmanto taa lietuvas shoseja. tad jau labaak pa granteneem slidinaaties
es pie tjoshas braucot tocc labaak maucu caur lielvircavu pa granteni, nekaa pa asfaltu ....
lielvircavaa brauc praatiigi mans rojaans | Offline | | |
karlsonss | 23. May 2011, 21:46 |
#1140
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
23 May 2011, 21:43:46 chapinjsh rakstīja:
lielvircavaa brauc praatiigi mans rojaans
nu tad salaapi sava rajona galveno ielu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|